خامنه ای: مردم بحرین میگویند به ما حق رای بدید

+76
رأی دهید
-210

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    خامنه ای(شاه اسماعیل) سال 88 خفه خون گرفته بود حالا داره برای مردم بحرین دلسوزی می کنه. ننگ بر اخوند و پیروان داخلی و خارجی این رژیم منحوس که وجدان خودشون رو برای مال دنیا به حراج گذاشتن.
    17
    208
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    از پروهی و وقاحت دست شاه اسمهیل صوفی .خاندان قاجار را از پشت بسته. ننگ‌ ایران و ایرانی‌
    14
    175
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    مردمه ایران چی میخوان ؟ حق آزادی . حق انتخاب . حق نفس کشیدن . حق انسان بودن . دادی بهشون ؟ هر وقت دادی بعدش برو برای کشورای دیگه روضه بخون و کاسه ی داغ تر از آش بشو .
    11
    175
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    tabarzinn - اوپسالا، سوئد

    البته منظور ازمردمِ بحرین اون بخشِ طرفدارِ ولایت فقیه هستش، که به ما ربطی‌ نداران. اگر یادت باشه حاج آقا چند سال پیش هم خیلی‌ از مردم ایران آمدن تو خیابون و گفتن "رای من کو" شمام دستور دادی سرکوب بشن. شاید همین هم به سرِ "مردمِ بحرین" بیاد.
    11
    155
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - تورنتو، کانادا

    بخاطر همینه که بهش میگن ولی‌ وقیح!
    11
    176
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    بلی، هم حق رای بدهید و هم فرشته ای که موقع نماز ما را بو کند!ببینید چقدر این رهبر معظم ما حرف گوش کن و ایرانی نواز هستند، آن موقع که ندا و هزاران ایرانی دیگر گفتند به ما گلوله بزنید هم از این خواهش ملت استقبال کردند و حتی از لبنان و فلسطین مزدور تهیه کردند که این خواهش را اجابت کنند.
    10
    133
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران

    مردم ایران نیز خواهان داشتن حق هوای سالم برای نفس کشیدن- حق داشتن شغل برای امرارمعاش وحق داشتن مسکن برای زندگی خود وخانواده شان هستند درحالیکه از تمام این حقوق محروم هستند لیکن مردم بحرین تمامی این حقوق را دارابوده وفقط حق رای ندارند بنابراین نتیجه می گیریم سطح زندگی شهروندان بحرینی به مراتب بالاتراز ایرانیان می باشد.
    13
    124
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران

    مشکل اعراب ساکن درکشورهای حاشیه خلیج فارس این است که بیش ازحد دررفاه زندگی می کنند.اگرحکومت بحرین معترضان ومخالفان خود را برای مدت یک ماه به ایران تبعیدکند تا انان مجبورشوند زندگی توامان با انواع استرسها وفشارهای روحی روانی- اب وهوای مسموم والوده وسرطان زا-اجاره مسکن وحشتناک وسرسام اوروازهمه مهمتر بی پولی را تحمل کنند بدون شک در پایان یک ماه تبعید دست ازمخالفت با حکومت بحرین برداشته وبی خیال داشتن حق رای دخالت در مسائل سیاسی خواهند شد.وقدر داشتن حق زندگی دررفاه ونعمت رابیش ازپیش خواهنددانست وبه این ترتیب اتش شعله قیام بهارعربی خاموش خواهد شد.
    12
    130
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    اگر روند رو به فراسوی حکومت قبل باقی‌ بود--- مطمئن باشید تاجیکستان و ۲ سه کشور جدا شده از ایران با میل به ایران ملحق می‌‌شدند.....بحرین به دست انگلیسها بود و بعد از ملتش نظر خواهی شد و استقلال خواستند..عقده گشایی اننننقلابیون و رژیمی‌ها را باور نکنید...این سوسمار کثیف هم چرند می‌‌گوید برای سرگرمی دیوانگان..همین
    16
    83
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    حکومت کثیف ایران خودش حتی سنی‌ها و دراویش را قبول ندارد..آنوقت فضولی در دیگر کشور ها...با تمرکز روی خل و چلهای شیعه از یمن تا بحرین و سوریه دیگرکشورها....مردک اشغال ایران را مسلخ جان و اندیشه کرده یی.در ایران .نسل چاقو به دست درست کرده یی و هزار کوفت و زهر مار- باز هم فضولی در امور دیگر کشورها؟؟؟؟؟
    13
    96
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین

    منظور این معتاد بنگی اونایی هستند که در خیابونها میومدن تظاهرات میکردن عکس خمینی ،نصرالله و خامنه ای دستشون بوده و از حکومت بحرین فقط میخواستند که از زیر نظر ولایت فقیه حکومت داری کنه ، اونا حق رای نمیخواستند فقط به دستور اربابشون از تهران در بحرین اغتشاش میکردن البته اکثرشون عراقی و ایرانی الاصل بوده اند هیچکدومشون بحرینی نبوده اند ولی حکومت بحرین به هیچکدومشون باج نداده و نخواهد داد ولی هیچکدومشون رو هم اعدام نکرده ،حالا مردم باید بگن دموکراسی در بحرین رعایت میشه یا در ایران ،که بخاطر بدحجابی رو صورت خانومهت اسیدمیپاشن و به زندانیان سیاسی تجاوز جنسی میکنند
    16
    96
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    پروردگار - تهران، ایران

    پروستاتش دو برابر مغزشه!
    9
    113
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Toghrol Ale Aba - سیتی، بورکینوفاسو

    باز این مرتیکه...کرد. این آغا آبروی 80000000 میلیون ایرانی رو با دروغها و نیرنگهاش زیر پا له کرده رفیقای قسم خورده خودش رو به خاطر حق رای حبس خونگی کرده حالا داره دخالت توی بخت ملتهای دیگه میکنه. آخه به توچه مرتیکه مفنگی. عراق سوریه یمن لبنان فلسطین افغانستان و خیلی جاهای دیگه بخاطر عقاید احمقانه جنابعالی به گند کشیده شده. این همون صدور انغلابه که خمینی گور به گوری ادعا میکرد. .... مثل ویروس پخش میشن و همه جا رو خراب میکنند. آخه کی میخان این احمق رو بزارن کنار؟ این یارو آلزایمر داره مرتیکه همش از روی ورقه میخونه یادش رفته جنایت های 88 رو .
    8
    99
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    نمی دانم چرا این حکام ایران انقدر بحرین را دوست دارند در دوران شاه یک انتخابات درست و آزاد در کشور برگزار نمی شد به یکباره بحرین براشون عزیز شد و اونجا رفراندوم برگزار کردند و الان هم حرف از حق رای برای مردم بحرین می زنند در حالی که برنده های انتخابات پیشین هنوز در حصر هستند
    110
    28
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    Mammal - لندن، انگلستان

    عرب پرست این علی‌ چلاق هست، اینهمه صدای مردم ایران بالا آمده بود که رأی من کو را نمیشنود ولی‌ از راه دور صدای آن عرب‌ها را میشنود, مگر این آلزایمر نداره.
    9
    81
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    david_02003 - هاسلت، بلژیک

    اینهایی که به شما منفی میدن ، همه از ارازل و اوباش خود رژیم هستند ، یعنی مفت خور ها و آدمکشهای رژیم ، که حتی ... خودشون را میفروشند برای پول و قدرت ، به امید نابودی این رژیم و طرفدارنش
    11
    73
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    مردم بحرین یا یمن یا سوریه اینها به تو جه ؟ تو یک احمق رافضی ظالم که سوابق زشت اخلاقی داشتی در جوانی بر این مردم سوار شدی و به انواع مختلف داری مردم رو قتل عام میکنی هزاران دکر اندیش که دیان اونها اقوام مختلف کرد و ترک و عرب و بلوج و فارس هستند و یا دکر اندیشان مذهبی و یا حتی مردمان شیعه اما روشن فکر رو داری بر جوبه دار میبری ازادی رو نقض کردی در کشور این تو هستی که باید مردم رو در انتخاب ازاد بزاری مرد باش و یک رفاندم بزار ببین جند درصد مردم اخوندای رافضی رو انتخاب میکنن خواهی دید که ملت ستمدیده و علی الخصوص مردمان رنجور و محنت کشیده ی شیعه از شما متنفر هستند
    32
    86
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. این عمر شما هم دست کمی‌ از این ندارد. اون سر با شمشیر می‌‌بورید. این در زندان مایه ظرف شوری. اون دختر ۸ سال به عقد رسول خدا می‌‌آورد. این گوید ازدواج با دختر ۸ سال حلال است. اون دنبال فتح ایران پاکستان این ور یون ور بود این سوریه عراق می‌‌خواهد اما کسی‌ بهش نمی‌‌ده‌ اون امپراتوری اسلام می‌‌خواست این امپراتوری شیعه. ولی‌ از یک نظر مال شما بهتر است. می‌‌گفت عرب سالار دنیا است. این می‌‌گوید عرب سالار من است . از جنبه وطن پرستی اون بهتر بود . ولی‌ دست آخر ...
    12
    68
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. دوست عزیز حرف حساب جواب ندارد زیبا گفتید. فراموش نکنیم ولی‌ که اسلام یک دین ارتجاعی می‌‌باشد . نگاهی به پناهندگان در آلمان کنید. مسلمان از دست مسلمان فرار می‌‌کند به پناه مسیحی‌ ولی‌ مکه بغل گوش آنهاست . جالب این می‌‌باشد که در این جا وقتی‌ رسیدند حکومت اسلامی می‌‌خواهند . در قایق‌های فرار مسیحی‌ را به دریا می‌‌ریزند وقتی‌ جا کام است . در خانه‌های پناهندگی تجاوز به زنان کودکان برنامه‌های روز است . من نمی‌‌خواهم گویم که همه اینجوری هستند ولی‌ واقهیت است که. ۱۴۰۰ سال دین ......روان ما را رفتار ما را گفتار ما فاسد کرده. .... ریشه در فاشیست دارد .و خامنه‌ای از تاریکترین و شرمترین زمان تاریخ ایران می‌‌باشد. حتا مغول و قاجار این همه ستم به ایران نکردن
    13
    54
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    آخه مرتیکه جنایتکار، دیکتاتور زباله تو خودت حق مسلم رای دادن آزاد و بی‌ تقلب و حضور نمایندگان واقعی‌ مردم را از آنها سلب کردی به تو چه که مردم بحرین چه طلبی از دولتمردان خود دارند!! تو خفه شو و با مرگ آنی خود راه را برای انجام یک رفراندوم در ارتباط با تعیین سیستم سیاسی آتی در ایران باز کن‌. مرتیکه افلیج بی‌ شرم
    10
    64
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۵
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. برو بساط شیادیت رو یه جای دیگه پهن کن عمری. در انتخابات ۸۸ گروه فتنه؛ امثال خودت شورش بپا کردند که با حضور میلیونی امت خاموش شد. خاکسترش رو هم ریختیم دور. ولایت فقیح تا ظهور مبارک آقا عج صاحب الزمان همچنان استوار و پابرجا خواهد بود.
    147
    22
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    دوباره از سر از بحرین شروع میکنه میره عراق و سوریه و لبنان و یمن و عربستان دوباره میاد تو بحرین هئچ جا هم هیچ .........نمیتونه بخوره فقط ثروت مملکت را تاراج میکنه و جوانان را می‌کشه خوب اگر رهبر نداشتیم الان کجا بودیم ؟
    8
    48
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان

    کلا دولت دیکتاتور حق رای به مردم نمیده اگه بده تقلب میکنه و یا این که خودش مهره هارو چیده و فرمالیته رای گیری از قبل معلوم شده رو انجام میده وخنده دارره که برای ملت خودمون حق انتخاب جیزه ولی بقیه کشور ها انجام بدن چون اغا فرمودن روی سنگ پای قزوین سفید که در مقابل روی این اغاهه پرنیان و ابریشمه
    6
    41
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان

    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی- با تمام حرف هات موافقم چون صد در صد درسته ولی با اخر جمله ت نه حکومت باید از دین جدا باشه فرقی نداره اسلام شیعه یا سنی یا مسیحیت ویا یهودیت مردم هرکشور خواهان ازادی و امنیت و رفاه هستند در چهار جوب قانون اجتماعی و مدنی و انسانی نه شرع و دین دین که با حکومت قاطی بشه خطرناک میشه
    5
    43
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. جناب عالی‌ هم در هر کامنتی یک نیش به حکومت قبل---یا تاریخ باستان ایران..حالا هم طرفدار اصلاح طلبان..یکبار از روحانی دفاع کردی که هیچ غلطی نکرده...حالا هم طرفدار ۲ ملیجک در حصر----فراموش کرده یی چند هزار جوان فریب خورده ی چپ‌ها و مجاهدین زمان همین موسوی اشغال در تابستان ۶۷ اعدام شدند و همین آشغال در مصاحبه با یک خبر نگار اتریشی‌ در این باره گفت ضد انقلاب بودند.......موجود عجیبی‌ هستی‌ همین.
    12
    67
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    تواگر گوش شنوا داری .صدای درون ملت مظلوم ایران را گوش کن واگرشرف داری .بدون موج سرکوب ات اجازه یک تظاهرات ارام که خواسته هرملتی است بده . نمیخواد ننه من غریبی برای کشور بیگانه کنی ? اخه حیا که نیست ..
    9
    34
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    parvin55 - مادرید، اسپانی -- سپاس پروین جان .عجب انگشت بحقی روی آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه گذاشتی .کاربر هزارچهره.
    10
    33
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    اسداله میرزا - کلن، آلمان

    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. پروین خانم گًل گفتی‌ ، این بنده خدا یکبار مقاله میده که مثلا ایرانی‌ها قبل از اسلام هم وحشی بازی تاسوعا و عاشورا داشتن بنام سیاوشان ، شدیدا بهش بر میخوره که اگه یکنفر اینجا یه کلمه علیه روسیه بنویسه ! اینو بذار به حال خودش باشه ، حالشو بکنه !
    10
    41
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۵
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. حالا نکه سوابق خلیفت عمر خیلی خوشگله! ... بودن خلیفت رو که تو کتابهای خودتون نوشتن.
    30
    23
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. مهم نیست که موسوی یا کروبی آدمهای درستی هستند یا نه ولی به هر حال موسوی پیروز انتخابات 88 شده بود من هم در کامنتم گفتم چرا نگران حق رای مردم بحرین هستید ولی نه ایران
    67
    18
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    [::اسداله میرزا - کلن، آلمان::]. البته اگر اهل مطالعه باشید و خواستار حقیقت می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید و کلمه سیاوشان را تایپ کنید تا اطلاعات لازم در مورد مراسم سیاوشان و مجسمه های یافت شده از ایران باستان که افرادی را در حال زدن بر سر و سوگواری ترسیم کردند ببینید ولی اگر فقط فکر سانفرانسیسکو رفتن هستید دیگر نمی توانم برایتان کاری انجام بدهم
    64
    7
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    دیدید باز یک کلمه درباره شاه نوشتم و حمله شاه اللهی ها شروع شد و طبق معمول به کامنت من حمله نشد بلکه به خود من حمله شد روش حزب اللهی ها ولی یک نفر جواب نداد شاهی که 25 سال داغ یک انتخابات را به دل مردم ایران گذاشت چگونه در مودر بحرین حاضر به رفراندوم شد فقط همین
    64
    9
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. ببین در سال ۸۸ تعدادی بودند از همه ی گرایش ها...و رفرم میخواستند ولی‌ هدف مشخص نبود و نیروی ثابت قدم وجود نداشت!!!! به این دلیل تظاهرات میلیونی با یک سفارش ملیجک‌ها که تظاهرات در سکوت!!! آرام باشید!!! این را نتیجه داد که ملای سوسمار نیرو گرفت صد جوان را کشت تعدادی زندانی..و بعد سکوت مرگ که ادامه دارد
    8
    23
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. در ضمن فرض کنیم کروبی یا موسوی به قدرت می‌رسیدند اولا خودشان آخوند و در مسائل حجاب و دیگر کثافت کاریهای این دین کوچکترین تغییری به وجود نمی‌‌آمد..و سوسمار اعظم خائنه یی هم در بالا بود-----درد همین است‌به این دلیل میگویم مرگ بر عنقلاب ۵۷ و دینشان و خدای قاتلشان،همین
    9
    24
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    مردم ایران چی میگن؟ معاویه همچین محکم حرف میزنه انگار نه انگار که ما هم انتخابات آزاد میخوایم نه مهندسی شده
    4
    17
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا
    مردیکه ... ما هم سال٨٨ گفتیم راى ما کجاست. هیچ خوشونت یا حرکت مسلحانه نکردیم پس چرا با گلوله جواب مردم را دادى. ندا آقا سلطان حرکت مسلحانه انجام نداد پس چرا دختر معصوم را کشتید.
    4
    22
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. موسوی انتخاب بد و بدتر شد نه پیروز مردم ایران! روزهای اژده های آدمخور خمینی به گور رفته چه داشت که موسوی شیاد بدنبالش بود تا مردم ایران به آن دلخوش باشند!؟ موسوی فقط یک کپی از خمینی بیمار هست و بس و نه بیشتر!
    7
    24
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا

    حضرت امام خامنه اى بجاى دلسوزى مردم بحرین به فکر مردم ایران باش که بخاطر اینکه گفتند راى ما کجاست تا امروز هنوز آنها را قتل عام مى کنید.🌚🌚
    4
    29
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    رو که رو نیست !!! به سنگ پای قزوین میگه زکی ! لاشخور خرفت
    4
    24
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه -کاملا روشن شد از... همان حزب توده هستی? که میگوئی شاه اللهی ها . حیف که نمیشود دراینجا عکس تظاهرات زمان شاه فقید راقرار دهم . البته برای استقبال از تساوی حقوق زن ومرد و راه زنان به مجلس و وزیر شدن .ایا برای رای گیری نمایندگان مجلس و انتخاب وزیر مثل محمددرخشش تظاهرات نشد درایران و کارگران در کامیونها .تظاهرات 1981 تظاهرات عظیم یکصدهزارنفری فدائیان خلق درمیدان ازادی تهران چی بود ?. دوما مردم درخوشی وشادی وسربلندی بسرمیبردند . فقط مجاهدین خلق وشایعه های مذهبیون و ترورهائی که توسط انها میشد . مثل ترور رزم ارا و ترور دکتر منصور واحمد کسروی و...سران خائنی مثل نواب صفوی و بیژن جزنی . مسعود احمدزاده ومسعودرجوی و..... پس درایران تظاهرات بسیاری هم بود . راستی چقدر جیره میگیری ?.
    7
    35
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    میرحسین موسوی . نخست وزیر خود خامنه ای درسالهای 60-67 . گفت - باید زندانیان سیاسی را سرکوب میکردیم .زیرا قصد توطئه وقیام داشتند . هیج رحمی دراین باره نداریم . حسن روحانی - درزمان نماینده سمنان گفت - توطئه گرها راباید در نماز جمعه بداربکشند وماازدادگاه انقلاب ارتش میخواهیم که مورد توطئه گران عجله نکنند و تحقیقات را حد وسیع انجام بدهند . وکاملاریشه یابی کنند وانها راباید درنمازجمعه ها بدار اویخت .. اقای میرحسین موسوی در تمام بیانیات ش . اعتقاد راسخ به رهبری و نظام جمهوری اسلامی اعلام میکرد ..چرا تظاهرات خودجوش جوانان 22 خرداد88 را درسال 89 بابیانیه اش لغو کرد ? . مهدی کروبی .دادستان اول انقلاب و دودوره ریاست مجلس رژیم . درموقع سرکوب نویسندگان وروزنامه نگاران وبسین روزنامه . مگر ازتریبون مجلس نگفت . حرف .حرف رهبریست?
    7
    25
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس
    این مرتیکه و دیگر مزدوران نحس حاکم در ایران مردم را اوشکول فرض کرده، ح. لقمه بی‌ شرف دروغ گوی منافق
    3
    22
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه
    مگه میشه مگه داریم یک رهبر مذهبی اینقدر پوفیوز ودرغگو باشه.
    6
    17
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    forogh - اصفهان، ایران

    حق رای حرف زشتیه نباید هیچ ملتی بخواهد بحرین شیشه نوشابه و کهریزک نداره.؟
    3
    23
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    huubi - ماستریخت، هلند
    عظما چلاق. تو بیل زنی‌ اول برو باغچه خودت رو بیل بزن. آره بابا
    1
    11
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. من هم حق رای به زنها را بالاترین و بهترین کار محمد رضا شاه می دانم اما به استقلال بحرین اعتراض دارم اگر او انقدر دموکرات بود باید این دموکراسی را دایران هم نشان می داد ما باید یاد بگیریم انسانها را سیاه و سفید نبیینم فرقی نمی کند کی باشد خمینی اللهی و شاها للهی و مصدق اللهی و کوروش اللهی همه یکی هستند یعنی مقدس سازی و من با مقدس بازی مخالفم
    18
    5
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه - خیلی خوب ماهیت .... خودت را نشان دادی ..شاه فقید تنها رای به زنان نداد .انقلاب سفید و کارهای سازنده بزرگتری انجام داد که تو لیاقت شنیدن ویا توضیح انرا نداری . کسیکه به کوروش بزرگ بنیانگذارحقوق بشردرجهان اهانت فاحش کند وبگوید کوروش اللهی ... چی باید بتو گفت .برو.... پوتین چپاولگر ایرانزمینم را .....بنظر من اهانت تو به کوروش بزرگ . ... کاربر این سایت هستی !.
    2
    10
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.