مظلومی: علی ضیا را از تلویزیون اخراج کنید

 سرمربی استقلال تهران گفت: امیدوارم صدا و سیما افرادی همچون مجری‌ای که به من توهین کرد را اخراج کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از بازی جام حذفی تیمش حاضر شد.
او به خبرنگاران گفت: «از فرهنگ موجود در دربی که همه رعایت کردند بسیار متشکرم. یکی از بهترین دربی های سال‌های اخیر بود. در روزهای اخیر هوا بارانی بود و تمرین چندانی نداشتیم.»
وی در مورد فیلم منتشر شده از علی ضیا مجری تلویزیون، گفت: «برای این موضوع واقعا متاسفم، این‌ها آدم‌هایی هستند که حرمت و احترام هیچ چیز را نگه نمی‌دارند. در این دو روز گذشته بارها مادر و خواهر ایشان با بنده تماس گرفته و به خاطر این اتفاق از من عذرخواهی کردند. واقعا متاسفم ایشان به همراه چند هنرمند دیگر، در این شب‌های عزیز، چنین رفتاری را از خودش نشان می‌دهد. بنده از طریق مراجع قضائی این موضوع را پیگیری می‌کنم و امیدوارم صداوسیما هم این فرد را از تلویزیون بیرون کرده و آنتن را در اختیارشان قرار ندهند. ایشان قرار است امشب پیش من آمده و از من عذرخواهی کند اما عذرخواهی فایده‌ای نداشته و رفتار بدش در ماه محرم را توجیه نمی‌کند. بنده حتما این مساله را پیگیری خواهم کرد.»
مظلومی ممنوع التصویری دو هنرپیشه ای را می خواهد که شعار توهین آمیز را یاد علی ضیاء دادند
انگار مربی استقلال از حق خود در قبال علی ضیاء گذشته است. اما او دنبال پیگیری رفتار نامتعارف و خارج از ادب حسین سلیمانی و بهرنگ علوی ، دو هنرپیشه دیگر حاضر در آن ویدئو است.
به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ دربی 81 و گل دقایق پایانی پرسپولیس برای علی ضیاء و دوستانش دردسر ساز شد. دوستانی که بعد از گل دیر هنگام به پرسپولیس انقدر خوشحال شدند که با سر دادن شعاری به پرویز مظلومی توهین کردند. بعد از آن بود که هجمه ی عظیمی علیه ضیاء شکل گرفت. شاید چون او بیشتر از بقیه پرسپولیسی بود و بیشتر هم در چشم. ولی در این بین پرویز مظلومی نشان داد که حق خود گذشته است. سرمربی استقلال در مضاحبه با خبرآنلاین می گوید : « راستش من از حق خودم گذشتم و نمی خواستم این مسئله را پیگیری کنم. اصلا تا زمانی که این ویدئو را ندیده بودم ، باورم نمی شد که چنین اتفاقی افتاده باشد. اما به نظرم توهینی که به هواداران استقلال شده بود و اصراری که هواداران داشتن باعث شد تا من ماجرا را پیگیری کنم. من از علی ضیاء انتظار چنین کاری را نداشتم و حالا هم از حق خودم می گذرم. » مظلومی درباره اینکه صدا و سیما مجری خود را ممنوع التصویر کرده است هم می گوید : « درباره تصمیمی که تلویزیون گرفته است باید یگویم من اول از پیگیری این مسئله توسط شخص آقای پورمحمدی تشکر می کنم. از اینکه با من تماس گرفتند و دلجویی کردند. درباره اقای ضیاء و تصمیمی که تلویزیون درباره او گرفته ، من نمی توانم دخالتی بکنم چون فکر می کنم این به خاطر قوانین داخلی تلویزیون است و ارتباطی به من ندارد. » مظلومی انگار به جز ضیاء از دوستان او هم به شدت ناراحت است. او درباره حامد دزفولی و حسین سلیمانی که در آن فیلم دیده شدند می گوید : « البته من به خواست هواداران بیشتر از علی ضیاء ماجرا را برای توهینی که دو نفر دیگر در آن تصاویر به باشگاه استقلال و من و هواداران استقلال داشته اند  پیگیری کردم. آنها قبلا هم در برنامه های تلویزیونی حرف های بدی را در باره هواداران و استقلال زده بودند که باعث دلخوری شان شده بود. »
پرویز مظلومی بیشتر از ضیاء که در تصاویر ویدئویی منتشر شده به خوبی مشخص است در جو شعار دو هنرپیشه معمولی و کمتر معروف دیگر تلویزیونی یعنی حسین سلیمانی هنرپیشه سریال شاهگوش و بهرنگ علوی بازیگر فیلم دربند پرویز شهبازی است که از مظلومی و استقلالی ها برای شوخی خارج از عرف شان حتی عذرخواهی هم نکرده اند. اتفاقی که به شدت دلخوری مظلومی را به همراه داشته است . او به همین دلیل می خواهد پیگیری حقوقی اش را ادامه بدهد.  علی ضیاء شب گذشته با دسته گلی آبی رفت سراغ مظلومی تا این توهین را از دل او در بیاورد. مظلومی به شدت دلخوری اش از ضیاء را در این دیدار بیان کرد و باز هم تاکید کرد حق پیگیری را به نمایندگی از هواداران استقلال برای خود  محفوظ می داند. مظلومی البته بیشتر از ضیاء که جوگیر شادی زشت دوستانش شده و از این پس تا مدتی نامعلوم ، ممنوع التصویر است ، از دو نفر دیگر دلخوری دارد که پیشتر هم در برنامه ای تلویزیونی علیه استقلالی ها حرف هایی زده بودند. شوخی توهین آمیز این چند نفر که حالا در سراسر کشور پخش شده ، حالا تا سالها بهانه ای برای کری های تلخ در ورزشگاه آزادی می شود. این حس جوگیرانه چند نفره تا مدت ها در فوتبال ایران می ماند.
+50
رأی دهید
-29

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    simairani - کاشان، ایران

    نه بابا ، بیا بگو اعدامش کنند، یکم جنبه داشته باشید، مثلا ورزش کارید بخشش و بزرگی‌ رو یاده جوانها‌یی‌ این مملکت بدین.دسته گگل گرفته پاشدِ آمده معذرت خواهی‌ دیگه میخوای چیکار کنه؟
    53
    81
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    آقا چیه؟چیزی نشده که..خوب کلاه‌گیس مظلومی واقعا رفت رو هوا با گل دقیقه ۹۰ و انم دیگه...!!!ولی‌ از شوخی‌ گذشته من هم تعجب کردم که چطور مجری صدا و سیما جلوی دوربین یه همچین کاری کرد و وقتی‌ هم کرد,چطور جلوی پخشش رو نگرفت!!
    33
    26
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    کلاگیس خان از یه طرف میگی میبخشم از یه طرف میگی نه؟؟؟خوب این اقا شادی کرده مثل خیلیای دیگه,جنبه داشته باش مردک
    40
    39
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    مجریهای کیلویی ۲زاری !!!!
    13
    51
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    ایکاش توی همه ی کارها اینجوری پیگیری و جدیت به خرج بدن . با یه شعار که توی همه جای دنیا عرفه این بلارو به سره جوونه مردم آوردن ولی هنوزم که هنوزه اسامیه اختلاسگرانو با حرفه اولشون نام میبرن .
    7
    33
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    metti - تهران، ایران
    مظلومی با رفتارش با ایمون زاید در تیم الومینیوم کاملا نشون داد که یه غربتیه بی شخصیت و بی مقدار و بی جنبه است اینم از این بد داره میسوزه فقط
    36
    33
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه
    آقا ما نفهمیدیم کلاگیست رفته هوا هم فحش ناموسییه؟
    33
    32
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران
    من نمیدونم تو کلاه گیس میکشی به کلت و میخوای خودتو جوون و پر مو نشون بدی بعد میخوای مردم ببیننت و هیچی نگن ؟ اصن دوست داری همه اقا گاوه باشن و نفهمن اون چمنی که رو کلت سبز شده مصنوعیه؟ امان از دست دهاتی هایی که وارد شهر های بزرگ میشن بدون اینکه ظرفیت داشته باشن.
    23
    19
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    از دوستان دانشمند مسائل اجتماعی درخواست می کنم قبح قضیه را نشکنید! اول از همه بارها تنفرم از مظومی را اعلام کردم و اصلا ازش دل خوشی ندارم. حتی داستان دلالی امیر مظلومی برای ریوالدو و پول های گمشده را هم زیر سر این مردک میدونم. هم برادرش را دق داد هم بچه های برادرش را میخواهد بدبخت کنه. دوم: مگر زمانی که در صدا و سیما اون حرف فوق العاده زشت را به برهانی زدند و همه بخشیدند این معضل تمام شد؟ فکر می کنم از یکجا باید شروع کنند این بساط بی احترامی را تعطیل کنند. چه بهتر از رسانه ها که باعث و بانی این معضلات هستند. پارسال قشنگ یادمه که جوک های لنگی و کیسه ای در اکثر سایت ها و روزنامه ها آزاد شده بود و به راحتی کیسه و لنگ را چاپ می کردند. اینها کاملا جدای از فرهنگ سازی و ساختن روحیه ورزشکاری و پهلوانی است. ضیاء بی شخصیتی کرده و باید چوب کارش را بخوره تا برای بقیه درس عبرت بشه!
    18
    9
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    simairani - کاشان، ایران
    اسلیپی من از تو توقع نداشتم.
    4
    3
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    اه اه چه کم ظرفیت ،حالا یه چیزی شد تموم شد ،عذر خواهی‌ هم کرد جنبه داشته باش دیگه مردک. البته کا من استقلالی هستم
    6
    12
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    بعضی‌‌ها لیاقت عذر خواهی‌ ندران ،واقعاً حقش بوده می‌خواد عقد‌های همی‌ این چن ساله رو سر اینا در بیاره.
    7
    12
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا
    من هم پرسپولیسی هستم و هم از این علی ضیا خوشم نمیاد در کل ! ولی اشتباه کرد معذرت خواست به نظرم ! همچین توهین خاصی هم نبوده اون شعار ! والا همین استقلالی ها سالها رفتن استادیوم و به علی پروین گفتن علی دنبه ! حرفی زد ? اعتراضی کرد ??? یا اون مردک به اصطلاح هنرمند ..امیر جعفری همیشه دهن رو باز میکنه و مذخرف ترین حرفها رو میزنه ! پرویز کلاه گیس میزاری...پای لرزشم بشین دیگه ! :)))) یکی نیست بگه اون کلاه گیس 2زار بهت اضافه کرده ???? مرد باش !
    5
    8
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::simairani - کاشان، ایران::]. ممنون میشم یک اشاره ای هم به توقعی که داشتی بکنی! برخی دوستان اینجا محتملا یا بخاطر تعصب رنگی و یا علاقه به ضیا قضاوت درستی نداشتند. هرجوری به موضوع نگاه کنی (سنی و کسوت و آداب یک فرد سلب در جامعه و الگو بودن و ادب و فرهنگ و غیره) ضیا گاف بزرگی داده. بنده هم نظر شخصی دادم و تا عمر دارم یکی از نصیحت های پدرم را هرگز فراموش نخواهم کرد. هر اتفاقی بیافته حرمت بزرگتر خودم را زیر سوال نمیبرم حتی اگر ازش بدم بیاد. چیزی که متاسفانه در نسل های جدید کلا رنگ و رو باخته. با تمام این تفاسیر بازهم پای حرف خودم هستم و باید ضیا تنبیه بشه. حتی یک روز ممنوع التصویر شدن هم بساط گنده گویی در صدا و سیما را خواهد بست. با نفر قبلی که به آرش اون حرف زشت را زد کاری نکردند که درسی باشه برای ضیا و دوستانش که ایکاش همان زمان یک حرکتی انجام میشد.
    0
    0
    یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    اون دوستانی هم که حرف از علی دنبه میزنند یک مقدار به تفاوت سطح فرهنگی ورزشگاه ها نگاه کنند. به علی پروین علی دنبه و گرد و قلمبه گفته میشد و برای حجازی هم شعارهای منقلی و تریاکی از سوی پرسپولیسی ها داده میشد. بازیکنان هم که جای خودشون مثل شاهرودی و ادموند اختر که بچه خوشگلای دو تیم بودند و هربازی باید بدترین و زشت ترین حرفها را تحمل می کردند. نباید اتفاق زشتی که سالها قبل می افتاد و توسط یک عده عوام در ورزشگاه ها اجرا میشد را با یک مجری تلویزیونی مقایسه کرد و بدتر از اون یک کار زشت را توجیه کار زشت دیگر دونست.
    0
    0
    یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.