قدردانی قابل تحسین ملکه زیبایی تایلند از مادر فقیرش - عکس

 ملکه زیبایی تایلند علی رغم شهرت و آوازه ای که در یک ماه گذشته به دست آورده، برای بوسیدن پای مادر نظافت چی اش  جهت تقدیر و تشکر خم شد بدون اینکه در برابر دوربین های عکاسی و فیلمبرداری احساس کند چیزی از ارزشش کاسته شده است.
"کانیتا واسینگ" 17 ساله ماه گذشته توانست لقب ملکه زیبایی را از آن خود کند. او هم چنین با رفتار متواضعانه مبنی بر بوسیدن پای مادر، توجه و همراهی افکار عمومی را بیش از پیش به خود جلب کرد.
او پس از بازگشت به زادگاهش در حالی که نوار و تاج درخشنده ای برتن داشت در برابر مادرش خم شد و پای وی را بوسید.
گویا او می خواست با این رفتارخود به مادرش بگوید که وضعیت کنونی را مدیون تلاش ها و زحمت های وی است که برای خانواده کشیده تا کانیتا بتواند به این مقام برسد. مادر کانیتا یک نظافت چی است که به شغل جمع آوری ضایعات نیز مشغول است.
واسینگ گفت: من هرگز از شغل مادرم احساس حقارت نمی کنم و موقعیت کنونی خود را مدیون مادرم هستم زیرا ما شرافتمندانه کسب درآمد می کنیم پس چرا باید خجالت بکشیم.
+382
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    این دختر ناز چون ملکه ی زیبایی است از نظر اسلامیون قاتل..میشود تن فروش!!!! که اگر هم باشد به هیچ دراز گوشی مربوط نیست. ولی‌ یک مویش می‌‌ارزد به ماده‌های ننگین اسلامی که در خیابان‌ها مزاحم زنان هستند.
    30
    151
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Liberte - ارومیه، ایران

    آفرین بر این دختر.ولی انتخاب یک دختر از طبقه فقیر و پرولتاریا از خدعه های سرمایه داری است،اینگونه الغا می کنند که بافقر هم می توان زندگی کرد و فرهنگ رایج طبقاتی را بپذیرید. در غرب هم کاپیتالیسم برای سرگرم گذاردن مردم موضوعاتی چون مذهب و همینطور سکس و مصرف گرایی را بر فرهنگ جامعه تحمیل می کند تا رضایت آنان را در قبال هژمونی خود ، برقرار سازد.در ایران هم به گونه های مشابه ، طبقه متوسط و کارگر با مصرف گرایی ،اتومبیل و سکس و صیغه و البته مذهب و فرهنگ عاشورا فریب داده می شن.
    28
    79
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا

    آفرین
    11
    74
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    omidvar4 - استکهلم، سوئد

    درود به مادر که با زحمت و ریختن عرق جبین توانسته دختری به این فهمیدگی و خرد پرورش داده و تحوبل اجتماعشان دهد و احسن به این دختر عاقل و قدرشناس که گهریست برای پدر و مادر به ان افتخار میکنند که حاصل دسترنجشان باعث رفع تمام مرارتهایشان شده.
    5
    120
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::Liberte - تهران، ایران::]. گرامی‌ لطفا شعار چپی‌‌ها را تکرار نکنید که به جنگ کاپیتالیسم رفتند و پس از برقراری حکومتشان دست هر کاپیتالیستی را از پشت بستند-قصر مائو...قصر‌استالین‌چاشسکو-چاوز..انور خوجه-و همه!!! همین شعارهای پوچ چپیها در ایران که خود عاشق ثروت هستند جهنم آخوندی را در ایران ساخت و ادامه خواهد داشت.
    20
    49
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Liberte - ارومیه، ایران
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. همه کمونیست هایی که گفتین بد بودند.استالین که طبقه نخبگان رو جانشین طبقه سرمایه دار کرد و با هزینه های انسانی و چپاول ارزش افزوده به انباشت سرمایه و صنعتی کردن شوروی پرداخت ولی برخی تبیین های مارکس و بویژه هربرت مارکوزه و آنتونیو گرامشی و یورگن هابرماس کاملا با واقعیت متناظر است.من کمونیست نیستم و به خدا و مابعد الطبیعه اعتقاد دارم ولی کاملا مخالف سرمایه داری هستم. با زورگویی و فقر و تبعیض و مصرف گرایی که انسان ها که انسان هارو نسبت به هم بی رحم کرده و درگیر آشفتگی هاو استرس ها کرده مخالفم فرزندم.وبا نقد می توان راه بدیل و بهتر رو برای بشریت متصور بود. من از غم خود نیم روی زرد.غم بینوایان رخم زرد کرد :(
    15
    22
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    امریکایی - جکسون ویل، ایالات متحده امریکا
    [::Liberte - تهران، ایران::]. پرروتر، جنایتکارتر، خیانت کار تر از آخوند کثیف این کمونیست‌های سبیلو و عقب مونده هستن. نیمی از جهان رو به فقرو فلاکت و نکبت کشیدن و ناراحتن چرا همه ایی دنیا رو خراب نکردن. اول انقلاب شعار اینها این بود که اگر فقر همه گیر بشه عدالت است. مخالفت با سرمایه دار حماقتی بیش نیست. اگر سرمایه دار نباشد همه دنیا کره شمالی خواهد بود.
    10
    25
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    روحی بسیار بزرگ در جسم کوچگ با تواضعی خالصانه در ستایش از مادری زحمتکش بدور از ریا و خود بزرگ بینی واقعا" قابل تقدیر است.امید است این موفقیت باعث دگرگونی زندگی آینده شان شود.
    5
    35
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه
    آفرین زنده باد
    5
    12
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    شیلان - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    ای باباااااا نشد، یه خبری بخونیم، ربطش ندین به أخوندهای کثیف، دختر به این خوشگلی عاخه چه ربطش میدین به این اراجیف
    5
    8
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    simairani - کاشان، ایران
    بد از اینکه قدردانی تموم شد ملکه ( که البته انسان همیشه و در هر شرایطی باید قدردانِ مادرش باشه) اون روبان و تاج رو بذار کنار و حسابی‌ خونه رو تمیز و مرتب کن.
    6
    3
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    افرین به این دختر زیبا و انسان واقعی .زیبایی فقط درجسم نیست .بلکه زیبایی در روح و قلب و باور های انسانی هست چیزی که در این دوران کمیابه . این دختر با اینهه زیبایی و تاج موفقیتش در برابر مادرش سر تعظیم فرود اورده و پای مادرش را بوسیده و هیچ ابایی نداشته که دنیا زندگی فقیرانه و محقرش را ببینه . هر کی بود خودشو گم میکرد و گذشته اش را پنهان ولی این دختر به تنگدستی اما پاکی مادرش افتخار کرده به نظر من این دختر زیبا ترین روح جهان را داره و ملکه همه دلهاست البته دلهایی که باور انسانی براشون مهمه . اگر من می توانستم مجسمه این دختر زیبا را که به پای مادر رنجکشیده اش بوسه زده می ساختم و در همه دنیا به عنوان سمبل قدردانی از مادر نصب میکردم .جا داره این دختر و رفتار بی تکلفش عین پری دریایی توی همه کتابهای درسی گنجانده شه . دختر جوانی که داره به مادرش کمک میکنه کاغذ های زباله را جمع کنند .دختری که روی زیر انداز پلاستیکی نشسته تاج بر سر داره و قدرزحمات مادرش را میدانه . من در برابر این روح زیبا سر تعظیم فرود میارم و امیدوارم این زیباروی جسم و جان همیشه بدرخشه و از این فقر به پاکی نجات پیدا کنه.
    2
    5
    یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    حقش هست بر تخت دنیا بنشینه و تاج دنیا بر سرش باشه و ملکه دلها باشه.
    2
    5
    یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    او ملکه زیبائی درون خودش,نیزهست.آفرین باین منش و شخصیت
    2
    2
    دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.