واکنش پرویز مظلومی به عذرخواهی علی ضیا : فراموش‌کن، زودرنج نیستم و بخشیدم!

غروب شنبه روی شبکه‌های اجتماعی فیلمی کوتاه به اشتراک گذاشته شد که علی ضیا، مجری پرسپولیسی تلویزیون را در حال شادی عجیب و غریب بعد از گل دیرهنگام پرسپولیس در دربی نشان می‌داد.
علی‌ ضیا در این فیلم شعار می‌داد «عزا، ‌عزاست امروز...» و به پرویز مظلومی توهین می‌کرد. همین ماجرا تبدیل به یکی از تیترهای صفحه اول روزنامه خبرورزشی شد و دیروز روی جلد خبرورزشی خواندید: «خوشحالی عجیب علی ضیا بعد از گلزنی پرسپولیس/ توهین مستقیم مجری تلویزیون به سرمربی استقلال».
خبری که قابل تکذیب نبوداما هنوز روزنامه خبرورزشی روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار نگرفته بود که یکی از دوستان نزدیک علی ضیا با خبرورزشی تماس گرفت و از انتشار این تیتر گلایه کرد. وقتی به این شخص توضیح دادیم فیلم اهانت مجری تلویزیون به سرمربی استقلال موجود است و نمی‌توان موضوع را تکذیب کرد، این شخص به خبرورزشی گفت: «علی ضیا هم این کار را تکذیب نمی‌کند اما او اصلاً نمی‌دانست کسی در حال فیلمبرداری است.»
ضیا شعار نداد، فقط شعار را تکرار کردبه گفته این شخص، علی ضیا بعد از ظهر جمعه همراه با برخی هنرمندان به یک کافی‌شاپ دعوت می‌شود تا هم دربی را ببیند و هم از او برای روی جلد یک مجله عکاسی شود. مجری تلویزیون در طول بازی نمی‌دانسته از او فیلم گرفته می‌شود و تصور می‌کرده طرف فقط عکاس است. وقتی هم پرسپولیس گل می‌زند، یکی از هنرمندان پرسپولیسی شعار می‌دهد عزا، عزاست امروز «...» مظلومی روی هواست امروز و ضیا هم همین شعار را فقط تکرار می‌کند. همه می‌دانند علی، پرسپولیسی است و او اصلاً قصد اهانت به مظلومی را نداشته و فقط به عنوان یک هوادار پرسپولیس، بیش از حد احساساتی شده و فقط شعاری که شنیده را تکرار کرده است!
فیلمی که زندگی ایده‌آل برای خبرورزشی فرستاداما صبح دیروز وقتی علی ضیا مشابه همین حرف‌ها را در فضای مجازی منتشر کرد، مجله‌ای که بانی برگزاری مهمانی روز جمعه در کافی‌شاپ بود، ادعای علی ضیا را تکذیب و اعلام کرد مجری تلویزیون می‌دانست در حال فیلمبرداری هستیم و حاضریم فیلم دقایقی که این مجری رو به دوربین در حال صحبت است را منتشر کنیم. نشریه زندگی ایده‌آل این فیلم را برای ما ارسال کرده و شما می‌توانید با اسکن کردن بارکد مربوط به این مطلب، فیلم ارسالی از سوی این مجله را ببینید.
ضیا: می‌روم برای عذرخواهی سر تمرین استقلالبا این همه علی ضیا دیروز پیامی روی اینستاگرام خود منتشر و از پرویز مظلومی عذرخواهی کرد. وقتی با ضیا تماس گرفتیم، به خبرورزشی گفت: «قصد مصاحبه ندارم، فقط به من بگویید استقلال ساعت چند تمرین دارد؟» به این مجری تلویزیون گفتیم تمرین یک‌شنبه استقلال تعطیل است و استقلال دوشنبه ساعت 2 در زمین شماره 2 آزادی تمرین دارد و از او پرسیدیم ساعت تمرین استقلال را برای چه می‌خواهی که جواب داد:‌ «می‌روم سر تمرین و از مظلومی عذرخواهی می‌کنم. اصلاً قصدم این نبود که ایشان را ناراحت کنم.»
با مظلومی رفیقم و به شوخی برایش کری می‌خوانمعلی ضیا سفره دلش را باز کرد و ادامه داد: «نمی‌خواهم از کارم دفاع کنم ولی موضوع تا این حد هم که بزرگ و پیچیده شد، مهم نبود. همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم، بارها در برنامه‌های تلویزیونی هم گفته‌ام و به شوخی بارها برای استقلالی‌ها کری خوانده‌ام. با پرویزخان هم در یک برنامه تلویزیونی کل‌کل کردم ولی با این همه حتماً از مظلومی عذرخواهی می‌کنم.» این مجری تلویزیون در ادامه حرف‌هایی زد که تأکید داشت نوشته نشود اما مدعی بود تصمیمش برای حضور در تمرین استقلال و عذرخواهی حضوری از مظلومی جدی است.
ساعتی بعد خبر رسید علی ضیا با پرویز مظلومی تماس گرفته و از او عذرخواهی کرده است. به گفته یکی از نزدیکان مظلومی، مجری تلویزیون با سرمربی استقلال تماس گرفت و به او گفت شما بزرگ‌تر من هستید و اگر خوشحالی من بابت گلزنی پرسپولیس باعث ناراحتی شما شده، عذرخواهی می‌کنم و توقع دارم من را ببخشید. گویا مظلومی هم در جواب علی ضیا گفت: «بی‌خیال شو، آدم زودرنجی نیستم و می‌بخشم. دیگر ادامه نده و اصلاً همه چیز را فراموش کن!» با این حساب یک شوخی که می‌توانست دردسرساز شود، ختم به خیر شد.
+50
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    Liberte - تهران، ایران

    من پرسپولیسی و همینطور طرفدار تراکتور سازی هستم.ولی این آقای مظلومی از همه مربیان ایران با منش تر و با اخلاق تر است. او اونقدر فهم داره که چنین موجود حقیری که ادب بچه ها هم بیشتر از اونرو ببخشه.امید وارم فرهنگ ورزشی و ورزشگاههای ما حداقل کمی بهترشه .
    3
    43
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    آدم با شخصیت یعنی این . موضوعی که می تونست یک حاشیه بشه واسه تیم مظلومی با یک بزرگواری کنار زده میشه. واقعیت همینه که آدمی کوچک مثل این مجری اصل چیزی نیست در مقابل تیم استقلال و اصلا نباید کسی به این آدم بچه توجه کنه. مظلومی مثل یک بچه باهاش برخورد کرده در حالی که این آدم سی و چند سال عمرشه ولی مثل بچه ها رفتار میکنه و باید به چشم یک بچه بیشعور ایگنورش کرد
    1
    41
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    خخخخخخ,, عزا عزاست امروز روز عزاست امروز؛؛کلاه گیس مظلومی روی هواست امروز:) بازی مساوی همه چیز مساوی تموم میشه،،اما جالب اینجاست که مساوی دربی که با گل تموم شده واسه پرسپولیسی‌ها مثل برد بوده،!،چرا که کیسه‌ها شادمان خوشحال خندان و پایکوبان سرود پیروزی و قهرمانی میخوندن و با رقص و شادی کری و شعار میدادن که ناگهان دنیا رو سرشون خراب شد ;) همیشه پرسپولیسی‌ها بودن که با زدن گل‌های مساوی در دقای95-93-91-87-85 .. حال کیسه‌ها رو اساسی‌ گرفتن و در حال گریه و فحش به مربی‌ و اقبالشون به رقص و پایکوبی هواداران ارتش سرخ مینگرند و گریه می‌کنن :o یه کیسه بگه وقتی‌ دقیقه 95گل خوردید چه حالی‌ شدید?! مثل بچه همساده ما به تنفس مصنوعی‌ و ماساژ احتیاج پیدا کردید? : ;)
    41
    11
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    ندا.1364 - شیراز، ایران
    سلام . من چند بار فیلمو دیدم به نظر من این اتفاق از قبل برنامه ریزی شده بوده.وگرنه توی اون جمع فقط جناب آقای سید ضیا حضور نداشتن.همه داشتن شعار میدادن،چرا از بقیه اسمی آورده نشده؟ چرا بقیه تیتر خبرها نشدن؟ اونها هم آدمای معروف و مطرحی هستن.همه میدونیم کری خوندن پرسپولیس و استقلال همیشه بوده و چیز تازه ای نیست.یعنی تیم استقلال تا حالا واسه ی پرسپولیس کری نخونده؟ همه می دونن هر دو تیم طرفدارای زیادی داره و همیشه با هم کل کل می کردن و کری می خوندن.به نظرم این اتفاق اینقدر مهم نیست که بخوایم با آبروی کسی بازی کنیم . لطفا زود قضاوت نکنید شاید واسه شما هم اتفاق بیفته
    24
    6
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.