مراسم تاجگذاری محمد رضا شاه و فرح پهلوی ، آبان ماه ۱۳۴۶


+2189
رأی دهید
-1741

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا

    این جماعت چی میدونستن ارزش تاج رو. همون عبا و عمامه از سرش انم زیادی. هنوز هم که هنوزه. تا یه عمامه میبینند. زودی دولا میشن میگن؛ حاج اقا التماس دعا.
    162
    473
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    metiuk - شفیلد، انگلستان

    خیلی‌ دوست دارم بدونم این منوتو مفت خورای کجا هستن با این همه هزینه و امکانات و عجیب‌تر از همه دسترسی‌ به ارشیوه‌های قدیمی و کمیاب صدا و سیمای قبل از انقلاب.
    427
    162
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    و قبل اینکه فدای آقاش گلو جر دهد نوکر آمریکا گوید. بله روسپی آمریکا و غرب ولی‌ دست کم مشتری درست و حسابی‌ و همه در صاف و التماس دیدار . و دولت اسلامی تنها روسپی دنیا که با کثیفترین و آلودترین دلتا می‌‌خواب نه تنها پولی نمی‌‌گیرد بلکه باج هم می‌‌دهد . آخر فلک زده روسی چین سودان لبنان هم شدند مشتری ؟
    61
    267
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۴
    Berdia-Iran - قم ، ایران

    دقیقا مثل فیلمهای رویایی چقدر زیباست تهران همه جا بوی زیبایی و نو بودن زیبایی شاهان و ملکه که بسیاری از کشورها ارزوی این را داشتن چه عظمتی چه شکوه و جلای واقعا امروز فقط سیاهی و فقر را در کشور ثروتمند ایران میبینی
    76
    324
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    شاه در دوران با عظمت ایران . بزرگترین و با تجربه ترین سیاستمدار دنیا محسوب میشد. اگر زمامداریش ادامه پیدا کرده بو د بدون شک ایران امروز یکی از بزرگترین کشور های مترقی وقدرتمند دنیا شناخته میشد ولی افسوس که گروههای چپ خائن مثل توده ایها و کمونیست های جیره خوار و مزدور جو ایران را مسموم کردند و مردم ساده اندیش هم گول بزرگترین حقه تاریخ و سیاست بازان کثیف و منافع طلب دنیای آن روز را خوردند.و با سر سرنگون شدن در چاه بدبختی و ذلالت. باشد تا از وقایع تاریخ پند گرفته و دگر باره گول وعده های پوچ و دهن پر کن را نخورند.
    76
    343
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    اره منفى بزن به کسیکه بر سر زن ایرانى بعد ١٣٥٠ سال تاج گذاشت منفى بده کسیکه پدرش امد براى تو بیسواد دانشگاه زِد که ٢٠ سال بعدش به فرزندش فحش بدى ! شما توده اى هاى بیوطن بهمراه اون ملا ها همراه شدید ایران رو به این روز گرفتار کردید که زن ایرانى رو بزنند بندازند تو ماشین ببرند ارتجاع سرخ و سیاه در همین کامنت ها هویدا هست توده اى و ملى مذهبى از مجاهد و جبهه ملى گرفته هنوزم شرم نمیکنید چیزى از عمرت هم نمونده در لجنزار خودتان میغلتید شرم تاریخ بر شما که کشور من را به این روز گرفتار کردید براى بقدرت رسیدن حزب احمقانه اتان
    137
    399
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    چه عظمت وافتخاری داشت نام ایرانمان . چه شادی وخنده بود برلبان مردمان ایران . لعنت به حسودان ایران که نتوانستند شاه بزرگ ایران نوین وشهبانوی ایران راببینند .به ارزوی پلید خودرسیدند بادسیسه و توطئه خارج و خائنین به ایران . ایران رابردند به دوران بربریت . الان مزدوران رژیم باچند ای دی رخنه ومنفی میدن ...
    133
    376
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    simairani - کاشان، ایران

    ما به استقبال " هیچ" رفتیم......... تاریخ و هویتمان را به پای " هیچ" ریختیم.در حیرتم از مرامِ این مردمِ پست.....
    72
    313
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    [::metiuk - شفیلد، انگلستان::]. اینم ادرسش خواستی با مترو و BUS مینونی بری اگر OYSTER داری ارزونتره البته اگر اگر واقعا در انگلستانی !!!!چون خیلیها میزنن انگلستان وامریکا ووووودر صورتیکه درایرانند ضمنابرنامه citymapper بریز تو گوشید راهو گم نکنی.....(...)..اینم ادرس منو تو سلام برسون ..ضمنا ای کیو ازاین فیلمها بخواهی خیلی راحت از دلالها میتونی بخری پول داشته باش نماینده مجلس بخرفیلم خریدن که سادست برای من و تو خرید یک خانه در لندن ارزوست خیلیها جزیره میخرند..
    71
    217
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    فارسان - مرکزی، ایران

    من شگفت زده ام که هنوز انقلابیون ذبل و فهیم از هر رنگ و بوبا مغزی دست نخورده همچنان هوارا آلوده می کنند و با منفی دادن نفس بد بوی خود را به مشام می رسانند!!!!!
    65
    266
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    metiuk - شفیلد، انگلستان

    [::mabahamim - منچستر، انگلستان::]. فازت چیه .من خواستم بدونم اینا این هزینه رو از کجا میارن تبلیغ هم که ندران .جنابعالی اگر انگلیس باشی‌ میدونی‌ که اینجا فقط نفس کشیدن پولی‌ نیست یه کم از سلولهای خاکستری استفاده کنی‌ میفهمی این شبکه باید به یه جائی‌ وصل باشه .جنابعالی فاز مترو گرفتی.فهمیدیم چهار کلمه انگلیسی‌ هم بلدی .در ضمن من آدرس نخواستم آدرسشون تو وب سایتشون هست .
    289
    25
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس

    چه شاه چه آخوند خر همون خره پالونش عوض شده . قبل از انقلاب فقر و بدبخی و سرکوب در ایران بیداد میکرد الان هم همونه اما خیلی از مردم فکر میکنن آزادی مینیژوپه و الکل و مواد یک عده هم که عشق سلطنت . کاش یک مصدقی پیدا میشد ایران یک جونی بگیره و نسلی تربیت کنه که این بدبختیها رو که ما کشیدیم نکشه .
    311
    36
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::mabahamim - منچستر، انگلستان::]. دست شما درد نکند خوب رویش را کم کردی . .....metiuk - شفیلد، انگلستان....فلک زده فکر کردی اینجا دفتر بسیج می‌‌باشد . این فیلم‌ها را در ح‌ر کتاب خانه عمومی در آلمان می‌‌شود پیدا کرد.
    25
    228
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حاج حمید الله - وین، اتریش

    این یک واقعیت است که باید قبول کنیم که با وجود یک سری کم و کاستی ها که البته دراون زمان در تمامی کشورها وجود داشت . ما ملت ازادی بودیم. ولی متاسفانه ازشعور و فهم خیلی پائینی برخوردار بودیم.چه عقیدتی چه سیاسی . شاه هم تصمیم داشت اول این مشکل را حل کنه و بعد ازادی سیاسی بده. چونکه میدونست که چه ملت بی سواد ی هستیم. و همین مشکل میتونه خانمان سوز باشه. حالا پس ازگذشت ۳۷ سال تازه ملت فهمیدن اون بزرگ مرد تاریخ حق داشته است.
    102
    343
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    (بیا منفی بزن تا لقمه ای نان - برایت پرت کنن، گیری به دندان)(هنوز بعد از چهل سال حکم ملا - تو میترسی ز اسم پهلوی ها)( به هر جا صحبتی از پهلوی شد - سپاه سایبری فورا علم شد)( که با منفی زدن بیرنگ گردد - و مهر پهلوی کمرنگ گردد)( ولیکن خیط شدی سرباز رهبر - تو هی نعره زدی الله اکبر)( به هر فریاد تو هر گاه و بیگاه - دل ملت بلند تر گفت، جاوید شاه)
    96
    200
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::حاج حمید الله - وین، اتریش::]. دستبوسم.
    114
    60
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. ...که به خورد افکار شما داده اند از جنس نامرغوب بوده، به جای فتوا دادن قدری تحقیق کنید.
    108
    121
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    Avicenna - لندن، انگلستان

    بیایید اینقدر به وضع گذشته حسرت نخوریم. همه ی این پیشرفت ها و زیبایی ها باد آورده بود، یعنی از بطن جامعه نیامده بود، پایه ی محکمی نداشت، مثل پیشرفت ظاهری الان امارات و عربستان. مهمترین چیز رشد علمی و اقتصادی خود کشور است، دقت کنید خود کشور. نه نفت و فرش فروختن و کالا گرفتن و حتی کارخانه خریدن حتی اگر کارگرانش ایرانی باشند. البته درست است که شاه برنامه اش همین رشد بود اما مردم ما از لحاظ فرهنگی شاید به آن نقطه نرسیده بودند و با زور هم که نمی شود کسی را پیشرفت داد. کشور هایی مانند ژاپن و کره جنوبی خود صنعت دارند و علم و تولید خیلی بالا. و همه ی این ها هم ایده ها و نوآوری های خودشان است نه قرض گرفته . چون این طور چیز ها را نمی شه قرض گرفت. عربستان را نگاه کنید با میلیارد ها دلار پولی که داره و دوستی با امریکا و . هنوز نمی تونه حج رو مدیریت کنه که چند تا آدم زیر دست و پا له نشند، چون علم ندارد . البته همه ی این ها نظر منه و شاید در این اتفاقات خیلی چیز های دیگه نقش داشته باشه و دید من خیلی محدود و یک بعدی باشه
    179
    73
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - تهران، ایران

    جامعه طبقاتی زمان سلطنت. اکثر مشکلاتی که ایران اکنون درگیره ریشه در دوران پادشاهی داره.
    220
    67
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا

    خمینی گور به گور شده همه چیز را از ایرانی‌ها گرفت ،در زمان شاه خدا بیامرز، ایرانی همه چیز داشت .اقتصاد ایران به قدری خوب و قوی بود که کارگران خارجی در ایران کار میکردند از هندی و پاکستانی و عرب و فیلیپین ، تا کشورهای آمریکا ، آلمان و فرانسه ، بلژیک هلند ،کانادا ، اسپانیا همه در ایران کار میکردند برای اینکه ما کمبود کارگر داشتیم و طبقه متوسط ایران در رفاه کامل بسر میبرد ، فقط یک سری آخوند مفتخور و مذهبی‌های تنبل بودند که دنبال کار نمیرفتند و با اشاعه خرافه پرستی در ایران به آخوند‌ها کمک میکردند و حتی آن‌ حاجی بازاری‌های رانت خور و خرافه پرست بودند که با اعتصاب هأیشان اقتصاد را فلج میکردند و دانشگاهها و مدارس را به تعطیلی میکشاندند.تا اسلام و مذهب حرف اول را در ایران بزند ما به هیچ کجا نخواهیم رسید . درود بر خاندان پهلوی
    66
    224
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    درزمان شاه فقید . باتوجه به سن 23 سالگی محمدرضاشاه وبعد از تبعید پدر توسط انگلیسیها به جزیرموریس . ما هیچ سرمایه ائی جز نفت وگاز نداشتیم .انهم تا زمان دکترمصدق 50 / 50 بود باتوجه به اینکه مالیات نفت راهم ایران به انگلیس وکارتلهای نفتی میداد .تازه 2 سال قبل ازانقلاب نفت ایران ازاد و درانحصارایران قرارگرفت . ببینید با توجه بشرایط انموقع .شاه ایر ان چه خدمات ارزنده ائی انجام داد . حتی هزینه مدارس تادانشگاه گرفته نمیشد وبلکه کمک هزینه تحصیلی و تغذیه رایگان هم بود . ازادی بچه بگوئید? ایا سناتور زن و نماینده زن درمجلسین سنا وشورای ملی نداشتیم ? تا وزیر زن و تساوی حقوق مرد وزن . وایا کسی میتوانست به ادیان دیگر بی احترامی کند? اتفاقا همین روشنفکران خائن بودند که باپول وهزینه ایران درخارج تحصیل وازپشت خنجر زدند .ایا حزب توده و مجاهدین خلق وچریکهای فدائی خلق و جبهه ملی لائیک وغیرلایک نبود? اسمش بود تک حزبی انهم نزدیکهای انقلاب شد حزب رستاخیز . اما درخفا بودند وازادانه هم کارخودشان راکردند .پس اینها کجا بودند هم درایران وهم درخارج سردراوردند وبا خمینی همراه شدند?
    84
    202
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    درود بر خاندان ایران ساز پهلوی ،درود بر شاهنشاه ایران ابر مرد بزرگ و پدر ایران ،درود بر مردی که فقط به خاطر ایران و برای ایران زنده بود ،مردی که ایران رو در دنیا در جایگاه اول زندگی‌ ،راحتی‌،آسایش و فراهم میخواست ،اقتدار ایران مدیون همچین مرد بزرگ و مهربان بود،ایران هر چی‌ دارد از خاندان بزرگ و مهربان پهلوی دارد،ابر مرد ایران پدر بزگوار ایران سپاس گزار هستیم به خاطر این همه مهربانی در حق مردمت ،روانت شاد و یادتان برای مردم ایران همیشه گرامی‌ .و ننگ‌ و نفرین بر اون خمینی ضد ‌ایرانی هندی زاده و یک مشت وطن فروش تازی زاده با امادنشون به ایران ،اقتدار ایران اعتبار ایران رو نابود کردن و بعد از ۳۷ سال بدبختی برای ایران هم باز از این رژیم سرتاسر دروغ و دزد و فاسد طرفداری می‌کنن ،واقعا به شما ضد ایرانیها چی‌ میشه گفت؟؟؟ از روزی که آخوند بر ایران حکمرانی می‌کند ایران و ایرانی‌ اعتبار دارد؟؟؟ ننگ بر شما مواجب بگیرهای اسلامی.
    59
    190
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. تعدادی رژیمی حالشان معلوم---تعدادی---هم اسلامی --هم ضد حکومت قبل-- به ظاهر دشمن ملا---آنهم با نام کاربری ایرانی‌ برای فریب...خودتی‌
    41
    157
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    freedom of the press - تهران، ایران

    خدماتى که شاه عزیزمان و پدر بزرگوارشون (بخصوص رضا شاه کبیر) براى ایران و ایرانى انجام دادند غیر قابل انکار هستش و حتى این رژیم ددمنش ملایان با تمام تنفرى که از این خاندان خدمتگزار به وطن دارند نتوانستند خدمات این دو عزیز را بخصوص رضا شاه کبیر را زیر سوال ببرند ولى ما مردم نمک نشناس بى لیاقت بى وجدان با این خاندان چه کردیم!!!! اگر هم براندازى رژیم پهلوى یک توطئه خارجى بود ولی بدست مردم خود ایران انجام گرفت که این خودش ننگى بزرگتر هستش که دولتهاى دشمن ایران به دست خود ایرانیها دولت خدمتگزارش را ساقط کردند و این یعنى ملتى هستیم که شعور سیاسى نداریم . حرکتهاى سیاسى بعد از انقلاب هم نشون بارزى بود از اینکه ملتى هستیم که شعور سیاسى نداریم . کاش شما پسر و پدر در کشور دیگرى بجز ایران حکومت میکردید که لااقل مردمشون سپاسگذارتون باشند نه مثل ملت قدر نشناس و بى لیاقت ایران. ملت ایران لیاقتش همین حکومت هست و اینکه مثل زالو از امکانات کشورهاى دیگه ارتزاق کنند. خودشون لیاقت این را ندارند که کشورى داشته باشند که این خدمات را بهشون ارائه بدهند. ملتى بیچاره و آواره و زالو صفت بى معرفت بى لیاقت
    33
    180
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    freedom of the press - تهران، ایران

    هارت و پورت کن. فقط بلدیم توهین کنیم و خودبزرگ بینى هستیم که از پیشرفت کشورهاى عربى اطرافمون میسوزیم و هى میگیم زمان شاه اونها اله بودند و بِله بودند و ما سرتر بودیم. ایرانیان بى لیاقت خلایق هر چه لایق ما هنوز شعور این را نداریم که گذشته ، گذشته !! حالا چى هستیم و چى داریم !!!؟ اینجاست که زبانمان کوتاه میشه و حرفى براى گفتن نداریم و بعدش ملتى که با این پشتوانه تاریخى و بزرگ به این حال و روز میفته یعنى اوج بى لیاقتى و بی لیاقتى و بى لیاقتى مردمش هست . جمله زیبایى هست که میگه هیچ تمدن بزرگى از بین نمى رود مگر به دست مردمان نادان و بى لیاقت همان تمدن. قبول کنیم کردمى هستیم که لیاقت زندگى و حکومت درست و حسابى را نداریم. بهتره که خفه شیم و نسبت به کشورهاى همسایه که روز به روز در حال ترقى و پیشرفت هستند حرفی نزنیم. اونها لیاقتش را دارند ولى ما لیاقتش را نداریم . تاریخ این را ثابت کرده. ایرانى را باید تو سرش زد که آدمش کرد کارى که رضا شاه کبیر با ما کرد تا آدممون کنه ولى باز جفتک زدیم و برگشتیم به همون دوران قبل از رضا شاه
    27
    169
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حاج حمید الله - وین، اتریش

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. دست بوسی ازبنده است.خیلی مخلصم .قجا بودی دلم برات تنگ شده بود.
    81
    39
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - لیون، فرانسه

    روح خودت و پدرت رضا شاه کبیر شاد.
    33
    253
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    freedomforiran - لندن، انگلستان

    درود بر پادشاه خوبم و خاندان پهلوى و لعنت بر ملتى نمکنشناس و خائن که لیاقت ایشان را نداشتند
    60
    253
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس

    متاسفانه به سلطنت مثبت میدن و مخالفهاش منفی هم شاه دیکتاتور بود هم ملاها اگر عقل داشت شاه مصدق الان در ایران بود و آخوند سوار سر مردم نبود . . اگر کسی در زندانهای دوزان شاه گرفتار میشد میفهمید دنیا دست کیه . زندانی روزنامه نگار داشتیم ووووو . ولی خیلی از مردم فکر میکنن مینی و آزادیه البته هست اما کاش میفهمیدیم اینکه کسی بتونه از دولت انتقاد کنه بدون اینکه زندانی بشه میشه آزادی بتونه بنویسه بتونه فیلم بسازه . عشق سلطنت ها کمی درباره دوران شاه و فقر و بدبختی مردم تحقیق کنید البته وقتی آدم جیره خور باشه چشمش رو میبنده به روی همه چیز مثل همین دوران ملاهای داعشی که جیره خورها کور و کر هستند .
    179
    271
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::حاج حمید الله - وین، اتریش::]. عرض ادب دارم.من همینجا هستم، اگر نگاهی به پایین بیفکنید، من را خواهید دید ( محض رضای حاج حمید، خودمو تو خاک میپلکونم!). استاد، با قلم شیواتون لب مطلب رو بطور کامل ادا کردید. امیدوارم خود باریتعلی تون ما ملت شریف رو به راه راست هدایت فرمایید. اگر ایران آزاد شد، روزی ۱۷ رکعت نمازم رو با آیه شریفه بسم الحمید الرحمن الرحیم شروع خواهم کرد.
    243
    149
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. ببینم مگر در غرب اشتباهات رژیم نیست؟؟؟ ۳۷ سال پیش قبل از پیاده شدن قول دهساله ی شاه برای پیشرفت کامل یک تعداد فرصت طلب بیسواد به خیابان ریختند...دهها هزار اعدام آوردند فقر فحشای میلیونی..دزدیهای میلیاردی..اعتیاد میلیونی..حال طلب کار هم هستی‌ که پایت به اروپا رسید؟؟؟؟--مصدق هم به قدرت کامل نرسید تا حقیقت وجودش را ببینیم---خمینی هم در پاریس همه نوع آزادی را وعده داد!!!!!دیگر این شعارهای دو زاری شما خریدار ندارد بخصوص که اسلامی هم هستی‌ سوزش تو از جای دیگر است!!!!!!
    269
    217
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    روحت شاد که هنوز تا هنوزه تیری در قلب و خاری در چشم لاشخوران تازی
    229
    180
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    این سایت با حساب مثبت و منفی‌‌ها ۲۱۶۴ عضو دارد که حدود ۱۰۰۰ نفر شاهنشاهی بقیه مذهبی‌ یا کمونیست یا اینکه پیرو مکتبهای سیاسی دیگر هستند در نتیجه سلطنت‌طلب‌ها از همه بیشتر هستند
    246
    162
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    درود بر خاندان پهلوی که در مدتی کوتاه ایران را از عصر قجری به روز دنیا رساندند.ایران هرچه داره از دوران پهلوی داره .یک نگاه به این فیلم های جاودانه بیندازین ارامش و نظم مردم را ببینین که با چه نظمی از خیابانها رد میشن با امروز مقایسه کنین که همه دیوانه شدن انوقت میفهمین پهلوی چی بود .به سخنرانی شاه فقید گوش کنید که برای مردمش ارامش و اسایش و بزرگی میخواهد با خامنه ای دشمن ملت که اینهمه سال دزدی کرده و باز تا ایران را با خاک یکسان نکنه ول کن نیست مقایسه اش کنید. حیف از دوران پهلوی .حیف. حیف از شاه فقید حیف. و برای تاجگزاری امیدوارم روزی این تاج را بر سر ولیعهد ایران رضا شاه دوم ببینیم . تا کور شود هر انکه نتواند دید.الان دلشون خوشه جمهوری دارن این کجاش جمهوریه که خامنه ای روس دهه هاست خون ملت را در شیشه کرده. من که لذت بردم از فیلم تاجگزاری شاه محبوبم و از سایت بابت این فیلم ممنونم . امیدوارم رضا شاه دوم از این هم با شکوه تر تاجگزاری کنند و ایران را از عربها و روس ها و مزدور ها پس بگیرن
    219
    171
    ‌پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    صادقانه - سوت واتر هُرشام، انگلستان
    آدم نمیدونه دم خروستان را باور کنه یا قسم حضرت عباستون را این همه مثبت و منفی ها به کامنتها را باور کنه یا مثبت و منفی ها به موضوع را؟ چقدر مسخره بازی شده این مثبت و منفی ها
    5
    10
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    sikan - موناکو، فرانسه

    پهلوی خیلی خدمت کرد البته به اربابان غربیشون وقتی هم که تاریخ مصرفشون تموم شد گوششونو گرفتن انداختنشون سطل زباله بعد هم یک نوکر اسلامی رو اوردن سر کار واین چرخه ادامه خواهد داشت چون شعور مردم ایران کبیر در همین حده
    34
    9
    یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.