دختر جوان برای نجات از دست آدم ربا، در خودرو را باز کرد و بیرون پرید

خراسان نوشت:یک دختر جوان در حالی که هفته گذشته حال مساعدی نداشت برای آن که خودش را به منزل برساند به کمک یکی از دوستانش از میدان جهاد پرایدی را به صورت دربست کرایه کرد تا با آن به بولوار پیروزی برود .
 
 پراید حرکت کرد و هنوز خودرو به میدان صدا وسیما نرسیده بود که دریک لحظه راننده پراید در های خودرو را قفل کرد و در حالی که بر سرعتش به طرز وحشتناکی  افزود از مسیر منحرف شد و به سمت کوهسنگی تغییر مسیر داد .
 
دختر جوان که متوجه ماجرا شد برای آن که خود را از دست مرد شیاد نجات دهد نقشه ای را که یک لحظه به ذهنش رسید اجرا و رو به راننده کرد و بدون آن که ازاین اقدام راننده خودش را مضطرب نشان دهد گفت گوشه مانتو و شالم لای در گیر کرده و این امر ناراحتم کرده است.
 
راننده که تصور نمی کرد این نقشه برای فرار باشد قفل در ها را باز کرد و دختر جوان، در حالی که خودرو همچنان در حال حرکت بود همزمان با بازکردن در خودرا به بیرون پرت کرد .دختر جوان براثر ضربه بیهوش روی زمین افتاد و راننده شیطان صفت با دیدن صحنه پا روی پدا ل خودرو فشردو متواری شد .
 
در ادامه دختر جوان که از ناحیه دست و پا دچار جراحاتی شده بود با کمک زن و شوهری جوان که  شاهد ماجرا بودند به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت .زمانی که حال دختر جوان کمی بهتر شد راه دادسرای مشهد را در پیش گرفت و با مراجعه به شعبه 703 ، شکایتش را به بازپرس علیزاده ارائه کرد .بازپرس پرونده با توجه به سرنخ های موجود در پرونده از پلیس خواست تا ارابه شیطانی را هرچه سریع تر شناسایی و راننده آن را  دستگیر کند .
+96
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران

    این افراد انگل جامعه هستند باید همشون اعدام بشند . خودم شب میرم بیرون از کنار خیابون دارم آروم رد میشم کلی ماشین برام بوق میزنه چند دقیقه ایی توقف میکنند و بعد که جوابی نمی گیرند شروع میکنند فحش دادن یا با صدای بلند پیشنهاد های سکسی رو فریاد میکنند ...یا دارم رد میشم با صدای وحشتناک بلندی سه سرنشین موتور داد میزنند و فحش میدن یا باعث رعب و وحشت تو تن آدم میشند. دیگه آسایش نداریم توی خیابون پیاده رد بشیم یا منتظر بایستیم یا بوق میزنند یا دنده عقب و یا به زور میخوان بدزدن ببرنت بهت تجاوز کنند. ربطی به ریخت و لباس هم نداره با ریخت معمولی و ساده دنبال آدم افتادند. اینقدر بعضی از مردا وقیح شدن که به من میگند کمکت میکنیم بیا آمریکا ولی بعد برای جبران باید به من سکس بدی !!! یعنی این دیگه چه طرز فکریه بعضی از ایرانی ها دارند ؟!! کمک میکنیم بعد بدنتو در اختیارم بذار !!! خیلی بی حیا شدن یعنی یک لحظه فکر میکنی کسی به خواهر یا مادرت اینو بگه چه حالی بهت دست میده؟!.
    3
    56
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Liberte - تهران، ایران

    حالا این راننده پست فطرت اعدام شه،های وهوی تو سراسر دنیا راه میوفته که نگو ونپرس.،،، خانوم ها هم بایست ،دقت بیشتر کنند.خوبه این ماشینو با کمک دوستش گرفته بود.بایست از آژانس های معتبر و تاکسی ها ماشین کرایه کنند.مگه نه بیرون پراز آدم های الاف و پست و مشهد که دیگه چه عرض کنم.پایتخت جرم و جنایت و فساد در ایران
    4
    34
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    امریکایی - جکسون ویل، ایالات متحده امریکا
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. عسل خانوم. اول اینکه خوشحال باش برات بوق میزنن و از شما سکس میخوان. این نشون دهنده اینه که جوونی‌ و طالب داری. یه ۲۰ ساله دیگه در حسرت یه بوق خواهی‌ موند.البته اگه اصرار کنن و مزاحم بشن کار بیخودی کردن و باید تنبیه بشن. شما فکر کنم در توهم هستی‌، از یک نفر خواستی‌ شما را امریکا بیاره و اونم از شما سکس خواست توهین شده به شما؟ نکنه می‌خوای اون نفر شما رو از ایران بیاره ۲-۳ سالی‌ هم وقتشو بذاره شما رو آماده کنه اونوقت شما بری با یکی‌ دیگه سکس کنی‌؟ اصطلاح ن به این کار ی میگن خانوم. ماشاالله اشتهات هم خوبه امریکا رو یکضرب از بندر عباس می‌خوای. اگر شما سکس به کسی‌ نمیدی چتو از اون می‌خوای ۳ سال عمر عزیزو پولشو برات خرج کنه؟ انتظار داری طرف بزرگترین کار دنیا رو بکنه و بد هم .. بزنه؟ خوب این کارو برا کسی‌ میکنه که اون هم مشگل سکس شو حل کنه. به نظر من شما آدم گستاخ و خود خواهی‌ هستی‌. فک کردی همه مردم دنیا باید برات خدمت کنن هیچی‌ هم عزت نخواهند.و احتمالا با ارزش‌ترین چیزی هم که داری سکس شماست.
    16
    5
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    امریکایی - جکسون ویل، ایالات متحده امریکا
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. عسل خانوم. اول اینکه خوشحال باش برات بوق میزنن و از شما سکس میخوان. این نشون دهنده اینه که جوونی‌ و طالب داری. یه ۲۰ ساله دیگه در حسرت یه بوق خواهی‌ موند.البته اگه اصرار کنن و مزاحم بشن کار بیخودی کردن و باید تنبیه بشن. شما فکر کنم در توهم هستی‌، از یک نفر خواستی‌ شما را امریکا بیاره و اونم از شما سکس خواست توهین شده به شما؟ نکنه می‌خوای اون نفر شما رو از ایران بیاره ۲-۳ سالی‌ هم وقتشو بذاره شما رو آماده کنه اونوقت شما بری با یکی‌ دیگه سکس کنی‌؟ اصطلاح ن به این کار ی میگن خانوم. ماشاالله اشتهات هم خوبه امریکا رو یکضرب از بندر عباس می‌خوای. اگر شما سکس به کسی‌ نمیدی چتو از اون می‌خوای ۳ سال عمر عزیزو پولشو برات خرج کنه؟ انتظار داری طرف بزرگترین کار دنیا رو بکنه و هیچ چی‌ هم نخواد، آشپزی هم حتما نمیخوای بکنی‌ براش، تمیز کردن خونه و خرج خونه هم حتما با آقاست چون از امریکا آمده .خوب این کارو برا کسی‌ میکنه که اون هم مشگل سکس شو حل کنه. به نظر من شما آدم گستاخ و خود خواهی‌ هستی‌. فکر کردی همه مردم دنیا باید برات خدمت کنن هیچی‌ هم ازت نخواهند. ..
    13
    3
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    امریکایی - جکسون ویل، ایالات متحده امریکا
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. کاری برای کسی‌ نکردی ازش چیزی نخواه. هیچی‌ تو این دنیا مجانی‌ نیست. مامان بابا ۱۰ دلار خرج شما الکی‌ نمیکنه اونوقت یه غریبه ۱۰۰۰۰۰ دلار انتظار درین خرجتون کنه ۳ سال عمرشم بذاره.
    11
    8
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    [::امریکایی - جکسون ویل، ایالات متحده امریکا::]. واقعآ متاسفم برای همچین طرز تفکری که دارید . بله من هم خوشگلم هم خوش اندام هم خوشتیپ ولی اینقدر احمق نیستم که دلمو خوش کنم به کسانیکه میخوان توی خیابون به حریم شخصی ام تجاوز کنند . این افراد انگل جامعه هستند وقتی داری توی کشور و وطن خودت به قصد خرید بیرون میری دوست نداری 20 تا ماشین یا موتور سوار مزاحمت بشند حالا به هر نیتی که باشه . در ضمن. من ساکن بندرعباس بودم و در یک کشور اروپایی هم پزشکی میخوندم . و توی اون چندسال هم به دوستان به صورت اینترنتی مجانی مشاوره دادم و برای دو نفر هم پذیرش تحصیلی مجانی فرستادم و هیچ انتظاری نداشتم طرفو بیارم بعد ازش انتظار داشته باشم بیاد باهام بخوابه !!!!! به خیلی از ایرانی ها و غیر ایرانی ها بدون هیچ چشمداشتی کمک کردم البته گویا کمک کردن بدون چشمداشت در خارج از کشور از دید خیلی از ایرانی ها بد تلقی میشه و بارها شنیدم پشت سرم میگفتند من دیوانه ام ! مثلا سوقاتی یا حتی دارو یا حتی پرستاری کردم یا خیلی کارهای دیگه ولی هیچوقت توقع جبران نداشتم
    3
    13
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    [::امریکایی - جکسون ویل، ایالات متحده امریکا::]. من از این دوست نخواستم منو بیاره آمریکا خودش گفت بیا اینجا من کمکت میکنم و بعد هم چنین پیشنهاد وقیحانه ایی داد . در ضمن بهتره به شهرستان ها توهین نکنی همین گاز بندرعباس به تهران و کشورای دیگه صادر میشه ولی خود استان هرمزگان هنوز گاز لوله کشی نداره !. خودت از کدوم کوره دهاتی رفتی آمریکا ؟ . در ضمن این نشان دهنده اینه که ذهن و فکر مشکل داره . این چه طرز فکری یه که مثلا طرف رو بیاری خارج بعد حالا ازش انتظار داشته باشی بدنشو در اختیارت بذاره ؟؟؟؟ . یعنی شما هر کاری رو در ازای دادن چیز دیگه می بینی و میدونی ؟!!!!! . ببین دوست عزیز اینکه به کسی کمک کنی نباید انتظاری داشته باشی ازش که کاری برات انجام بده . خود طرف باید بعدآ یه جوری جبران کنه اونم نه اینکه خودشو در اختیار تو بذاره. این یه توهین به جسم و روح یک زنه لطفآ برو فکرت رو درست کن . اینجوری که داری میگی فهمیدم بعضی از ایرانی های آمریکا واقعآ مغزشون از کاه پر شده .
    3
    11
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    امریکایی - جکسون ویل، ایالات متحده امریکا
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. عسل خانوم. اون کسانی‌ که تو خیابون مزاحم شما میشن هم شهریها و فکو فامیل خودتونن و من کسی‌ رو از امریکا نفرستدم برای شما بوق بزنه و تربیت شده ی مادرانی مثل شما هستن. البتا من مدافع اونا هم نیستم گفتم بالا که اگه مزاحم شدن باید تنبیه بشن. فراون دیدم دخترها ای‌ که دندانپزشکی تو اکراین و فیلیپین خوندن چند سالی‌ هم عمرو هدر دادن به ۳۵ که رسیدن فکر امریکا سرشون زده دنباله زندگی‌ راحتن که البته حق هم دارن، موضوع اینه که میخوان مفتی یه آدمی‌ پیدا کنن سوارش بشن و خرشون از پًل بگذره. این محاله جونم. شما هم کمک کن به کسی‌ نیستی‌ اگر بودی کلی‌ بدبخت و بیچاره تو بندر نبود. به کسانی‌ که بوق میزدن هم یه لبخندی میزدی. ملتو از یه لبخند محروم میکنه بد همون فردو می‌خوای تورو از جهنم نجات بده بهشت بیاره؟ آخوندی برات بگم شاید بهتر باشه حاجتتو از همون امام زده ای‌ بخواه که نذرتو اونجا میبری. به همون کسی‌ که..در اختیارش میزاری بگو ببردت امریکا. این در خواستی‌ که داری مصداق سو استفاده است.
    10
    4
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    [::امریکایی - جکسون ویل، ایالات متحده امریکا::]. شما یک فاحشه مغزی بودی که با هزار جور کیس پناهندگی و کوفت زهرمار دیگه خودتو کشوندی بردی آمریکا حالا فکر کردی مثلا توی جهان اول هستی خیلی با شعور شدی؟ نه جانم تو یک عقده ایی هستی که داری به هموطن خودت توهین میکنی تو یک وطن فروشی . من آرزو ندارم برم آمریکا . شما هم معلوم نیست اونجا چطوری داری زندگیتو میگذرونی یا از چه راهی . شاید اینقدر از اون مردای هرزه خیابونی یا اون یارو که پیشنهاد بد داد بهم دفاع میکنی . خودت هم یکی از همون ها هستی با همون طرز فکر .. . فقط متاسفم برات امیدوارم یک روزی خدا بهت یکم عقل بده . همین .
    4
    8
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.