استند آپ کمدی مکس امینی , کمدین ایرانی -آمریکایی در مورد دخترهای ایرانی در خارج


+185
رأی دهید
-102

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    شیلان - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    این کیف و کفش های گوچی دست دوم که دختر ایرانیا از کهنه فروشی my sister closet میخرن از خودشون مسخره تره!
    64
    54
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
    خیلی قدیمیه ولی جالبه
    22
    33
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    حالا نه همه (مگه جرات داریم بگیم همه) اما واقعا چرا دخترهای ایرانی تا این حد لوس و بی ادب شدند. یک هفته پیش بود با دوستی قرار داشتم و اطراف شهرکشون منتظر بودم. اون نزدیکی یک رستوران عراقی بود که گفتم برم اونجا بشینم. میزها تقریبا پر بود و یک میز خالی وجود داشت که روبروش یک خانم نشسته بود. در نگاه اول گفتم این یا ایرانیه یا عرب(ایرانی بود). به رسم ادب بهش پشت نکردم بشینم و روبروش نشستم اما نه قیافه ای داشت و نه چیز خاصی که تصور بکنی بخواهم برم تو نخش. اما خیلی طبیعی وقتی روبروی کسی میشینی هرجوری به اطراف نگاه کنی بالاخره تو چند دقیقه نگاهتون به هم میافته. آقا تا یک آن چشم تو چشم شدیم چنان ایشی کرد و ظرف غذاش و پرت کرد اونور میز و اومد صندلی روبرو نشست پشتش را کرد به من که همه تو رستوران متوجه شدند و به من خیره بودند. من هم تمام مدت به خودم فحش میدادم که چرا احترام گذاشتی روبروش نشستی و از همون اول ... حسابش نکردی؟ مگه من چیکار کردم؟ چرا باید این عربها الان تصور کنن من مزاحم این اکبیری خانم بودم؟ امیدوارم تو این سایت بیاد و این کامنت را بخوانه و متوجه حماقت و بی ادبیش بشه.
    25
    118
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    یک هفته قبل از اون هم تو پارکینگ یک شاپینگ مالی که اونروز فوق العاده شلوغ بود دنبال جای پارک بودم که دیدم یک دختر خانم داره به سمت ماشین ها میره و قیافه اش هم میخورد ایرانی باشه. رفتم پرسیدم داری میری(انگلیسی)؟ با یک حالتی که انگار مزاحم شدم روشو کرد اونطرف و جواب نداد. بوق زدم و باز به انگلیسی گفتم اگر میری میخواهم بیام دنبالت برای جای پارک! با دست اشاره کرد که نه نمیرم! سوئیچ ماشین را که دیدم دستش رفتم دور زدم بیافتم تو لاینی که رفت که تا رسیدم دیدم داره از تو پارک خارج میشه که بره؟!؟!؟ گاز و پر کردم و رفتم کنار ماشینش گفتم ایرانی هستی دیگه نه؟ گفت: بروبابا! گفتم یعنی چی؟ الان اگه مثلا یکی دیگه بره تو جای پارک بهتره تا من برم؟ نه گذاشت و نه برداشت انگشت وسط و بلند کرد و رفت! این هم از این یکی. حالا کاری نداریم که هر دوشون را بدجوری از خجالتشون در اومدم و تا عمر دارن من را یادشون نمیره. اما واقعا چرا دخترهای ایرانی همش تصور می کنن یکی دنبالشون هست و میخواهد مزاحمت ایجاد کنه؟
    26
    93
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    این آقای امینی در آمریکا به دنیا اومده و من همیشه عجب دارم از اینکه فارسی رو اینقدر عالی‌ حرف میزنه و با تمام زیر و بم فرهنگ جامعه امروز ایران آشناست. دمشون گرم کسانی‌ که فرهنگ ایرانی‌ رو در خرج زنده نگاه میدارند.
    15
    76
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    nassau - مالاگا، اسپانیا

    البته این مال چندین سال پیش هست ولی‌ مکس امینی کارش درست هست
    13
    38
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    setareh.shab - دبی، امارات متحده عربی

    همه که مثل هم نیستن،نمیشه گفت همه دختران خارج از کشور اینطوری هستند.الان به من برخورد :
    81
    27
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    setareh.shab - دبی، امارات متحده عربی

    در ضمن یکی می خواد خودشو مسخره کنه ، قیافش شبیه به زوزو بود ;)
    84
    25
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - تهران، کانادا

    استند آپ کمدی. این کجاش زبان فارسیه؟
    48
    9
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    david_02003 - هاسلت، بلژیک

    راست میگه ، انگار که ... شده و فقط دخترهای ایرانی از اون افتادن، ربطی هم به ایران و خارج از ایران نداره ، این ذاتی است ، مطمئن هستم که اکثریت هم این را میدونند ، حقیقت تلخه .
    16
    43
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    نسترن19 - وین، اتریش
    چقدرمتاسفم که بامسخره کردن هم به هم می خندیم.نه اینکه مردای ایرانی دراین چندسال که نه فرهنگ ایرانی برامون مونده نه خانواده ایی که هرهفته دورهم جمع شویم وازخاله وعمه رفتارهای سنتی ایرانی رابیاموزیم خبری است،مردا خیلی کامل و درست هستند که حالا ازخانمها ایراد می گیرند.خیلی که بخواهیم منصف بشیم بازبه دخترای ایرانی که خیلی شیک ومتمدن دارند جلومی روند.
    43
    34
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    bineshaan - لندن، انگلستان
    ۱۰-۱۲ سال پیش در دوران دانشجویی بطور پاره وقت تو داروخانه کوچیکی کار میکردم. یه دختر ایرانی هم پاره وقت بعنوان داروخانه چی ۴ ماهی اونجا کار کرد. در طی ۴ ماه حتی یک کلمه به غیر از های و بای با من صحبت نکرد. آخه چرا؟
    8
    26
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    bineshaan - لندن، انگلستان

    ۲-۳ جلسه به پیشنهاد دنداپزشکم به کاردان بهداشت دندان مراجعه کردم. با اینکه دختره میدونست ایرانی هستم و ایرانی هست نه تنها کلمه ای به غیر از های نمیگفت بلکه طوری بد اخم نشون میداد که انگار ارث پدری از من طلب داره. آخه چرا؟ انوقت مادرم میگه چرا شما پسرهای ایرانی اینقدر با دختر های خارجی ازدواج میکنید. مگه تو خارج دختر ایرانی نیست یا خیلی کم هست. نمیدونم جواب مادرم رو چی بگم.
    10
    33
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::نسترن19 - وین، اتریش::]. نسترن عزیز (البته اگه باز سوء برداشت نشه)، فلسفه کمدی زبان تلخ گلایه و اعتراض است که بصورت طنز(تلطیف) برای عموم قابل درک تر و تحمل ترش می کنند. به طنزهای سخیف ایرانی که با لودگی و جیغ جیغ همراه شده نگاه نکن که اونها به هیچ عنوان طنز محسوب نمیشه بلکه فقط و فقط لودگی است. پس با این حساب این تصور را نداشته باش که این استندآپ کمدی برای به هم خندیدن است بلکه برای نقد کردن و اعتراض به یک مشکل در اجتماع، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر و غیره است. کاریکاتور هم همین فلسفه را دارد و کشیدن کاریکاتور با چهره ها و هیکل های مضحک و نامیزون برای مسخره کردن کسی نیست بلکه برای تلطیف کردن یک انتقاد تلخ است. یکمقدار نگاهت به فلسفه طنز را تغییر بده.
    4
    0
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.