عکس روز :تیراندازی ماموران به کیف قاپ و دستگیری وی در نارمک تهران

+230
رأی دهید
-23

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    حتما آنقدر اونجا نگاهش داشتند تا از خونریزی مرد
    20
    96
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    پروردگار - تهران، ایران

    این آدم رو یه شغل مطمئن و ساده در حد نگهبان شب با یه حقوق متوسط استخدام کنین اونوقت به جای اینکه نشسته باشه کنار خیابون اینطوری به خونش زل بزنه نشسته بود تو خونه اش به بازی بچه هاش زل می زد
    22
    80
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    bahram$hiroshima - هیروشیما، ژاپن

    دلتان به حال این حروم لقمه‌های بی‌ همه کس نسوزه ،کاش تیر تو مخش خورده بود .اونهایی که دلسوزی می‌کنن و به نیروی انتظامی بدو بیرا میگن امیدوارم یه روز گیر این بی‌ همه چیزا بیفتن بعد میفهمن اینها چه موجودات رذل و کثیفی هستن.
    41
    97
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    محسن احمد علی - دبی، امارات متحده عربی

    تو هر کشوری که آخوند حکومت کنه ، سرنوشت مردم آن کشور جز تباهی و گمراهی نخواهد بود...امیدوارم که هر چه زودتر ریشه این اجانب از کشور ما کنده بشه تا مردم به رفاهی نسبی برسند ...
    22
    57
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    [::senator x - تهران، ایران::]. بر فرض که اینطور بود به درک.
    28
    21
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    این بیچاره بد بخت که برای قاپیدن یک کیف محتوی مبلغی ناقابل اینجوری در خون سرخ غلتیده . پس آنها که هزاران هزار میلیارد پول بیت المال را بالا میکشند و در حق 80 میلیون انسان ظلم میکنند و فرزندان نکبت شان با ویراژ اتومبیلهای مدل بالا بریش مردم میخندند .چه رفتاری باید با آنها کرد ؟ عدالت میگوید به نسبت این کیف قاپ باید بدن آنها را مثل آبکش سوراخ سوراخ کرد.! بامید روز یکه عدالت واقعی در جامعه اجرا شود.!
    20
    75
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Dariushben10 - ویسبادن، آلمان

    از قدیم گفتن:کسی‌ که خربزه می‌خوره پای لرزش هم باید بشینه.با این لجن‌ها باید همینطور رفتار کرد.حالا همین اشغال بی‌ سرو پا رو میبرن تو آگاهی‌ مفصل اونجا یه کتک حسابی‌ می‌خوره حالش جا میاد تا دیگه از این غلطا نکنه.از قیافه نحسش معلومه چه آدم عوضیه.
    24
    50
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آریان هامبورگ - هامبورگ، آلمان

    من نمیدونم با بودن اینهمه راه های خوب اختلاس در کشور، مردم چرا میروند کیف قاب میشوند و یا دله دزدی میکنند
    6
    56
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. [::Dariushben10 - ویسبادن، آلمان::]. [::bahram$hiroshima - هیروشیما، ژاپن::]. فرمول پیچیده ای نیست دوست عزیز! نیاز، باعث کج گذاشتن پا میشه و بعد هم حرص و طمع به دنبالش میاد. اینها دزد به دنیا نیامدند که آدم از زجر کشیدن و مردنشان لذت ببرد! اینها هم مثل من و شما انسان هستند اما پدر و مادری نداشتند که براشون به اندازه کافی بگذاره، شانس نداشتند که تو خانواده های درستی بدنیا بیان، تو محله های خوبی بدنیا بیان. نه فقط اینها نگاه ما به فاحشه ها هم باید درست باشه. اونها را هم نیاز آویزان خیابانها کرده! ما باید آرزوی مرگ سیستمی را بکنیم که باعث کج گذاشتن پای اینها شد. باید آرزوی مرگ شکاف طبقاتی را داشته باشیم.
    15
    28
    جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Payam-33 - ویسلر، کانادا

    ینجا نارمک نیست، خرم آباد هست. ضمنا یک مشت آدم احمق دور طرف رو گرفتن، هیچ کس نمیره از بالای زخم پای طرف رو ببنده که خونریزی نکنه. فقط مثل یابو دارن نگاه می‌کنن. فیلمش رو ببینید!
    6
    34
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Payam-33 - ویسلر، کانادا

    [::آریان هامبورگ - هامبورگ، آلمان::]. آخه هر کسی‌ که آقازاده نیست بتونه اختلاس کنه!
    2
    23
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    مملکتی که یک مشت آخوند بی‌ سواد ۲ زاری و یک سری مفت خور بیسوادتر از آخوندها در کنارشون مشغول دزدی و چپاول باشن و از این حکومت دزد دروغ کثیف و اختلاس طرفداری کنن بایدم مردم، در فقر و بدبختی ،بیچارگی و محتاج بودن نون شب باشن،از روزی که آخوند بی‌ همه چیز پاش به ایران باز شد مردم ایران بینوا شدن ،نه شغل درست حسابی‌ نه در آمدی که بتونی‌ که شکم زن و بچتو سیر کنی‌ ،اگر این دزدان حکومتی دست از این همه اختلاس و دزدی بردارن و این پولها صرف کشور و مردمش بشه آیا باز هم این خرده دزدها بوجود میاد ؟؟؟جالب اینجاست که اکثر کسانی‌ که برای این کیف قاپ کامنت گذاشتن که این حقش که کشته بشه و از این حرفا یک نگاه به اطراف خودتون بندازین ببینین کجا هستین؟؟؟ آیا ایران تشریف دارین این همه نسخه‌های مشتی برای مردم ایران میپیچین،اگر راست میگین بلند شین بیاین ایران و دنبال کار و درآمد باشین ببینم با داشتن خانواده میتونی‌ روزگارتون رو بگذرونین ،بعد حکم اعدام برای مردم بدبخت که از روی نداری دست به دزدی میزنن رو تلاوت بفرمایین .
    0
    22
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Urasawa - توکیو، ژاپن
    این مامور تیر انداز خوبى بوده ولى دوندى خوبى نبوده !! یه کم زحمت به خودش میداد و میدوید احتیاجى به اسلحه نداشت ، شاید هم دوندى خوبى هم بوده ولى اون کفشى که کرده تو پاش مزاحم شده و مجبور شده این بنده خدا رو به این حال در بیاره !! اخه حماقت تا کى ؟؟هم مامور وهم کیف قاپ هر دو اسیر حماقت و نادانى!!
    0
    10
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    razmandeh - استکهلم، سوئد

    اگه یک کیف قاپ را باید با تیر زد !!!!! پس مموتی و دورو باریاشو باید با ارپی جی و کاتیوشا زد !!!!!!
    1
    26
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Urasawa - توکیو، ژاپن
    [::کیوان م - تهران، ایران::]. با درود .دوست عزیز درست است که مشکل اصلى همون است که شما گفتین ،ولى خیلى کسانى هستند که از گرسنگى و فقر رنج میکشن ولى دست به همچین کارهائى نمیزنند و با شرافت زندگى میکنند و رنج رو تحمل میکنند ، جیب زنى کیف قاپى و دزدى فقط تو ایران نیست اینجا هم کسانى هستند که از راحت طلبى ویا زیاده خواهى دست به همچین اعمال زشت میزنند در حالى که کار کن باشن کار براشون هم هست که کار کنند ، یه عده نادان شغل و کسب و کارشون شده این که ننگ جامعه هستند !!موفق باشید
    1
    4
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران
    پارسال ی نفر اومد با پررویی تمام تو شرکت ما و ب بهانه تلفن زدن و این که آدرسش اشتباهه فقط در عرض 30 ثانیه گوشی و کیف پول و مدارک من و به خاطر همون مبالغ ناچیز برد و یک سال تموم به خاطر اتفاقایی که بعد از اون و مرتبط با اون موضوع برام افتاد زندگی من و سیاه کرد و من و به مرز خودکشی رسوند. چرا خودتون و جای یکی مثل من نمی زارید به جای دلسوزی برای دزده . ما هم داریم با همون شرایط زندگی و کار می کنیم.
    2
    5
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    این دزد قربانی رژیم فاسد اسلامی است. اگر کشور از لحاظ اجتماعی و اقتصادی و سیاسی‌ وضعیت درستی داشت شاهد اینهمه جرم و جنایت در کشور نبودیم.
    3
    4
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    برای اون 14 نفری که لطف کردند و طبق معمول با قلیان احساسات منفی دادند. شما میتونید جامعه ای را مثال بزنید که توش فقر باشه و دزد خیر؟ میتونید جامعه ای را مثال بزنید که توش مواد مخدر مثل نقل و نبات ریخته باشه و معتاد نباشه؟ میتونید سیستم فاسدی را نشان بدهید که از راس هرم تا اون پایین کسی فاسد نشده باشه؟ بگی نگی حقوق خواندم و جالبه که بهتون بگم خود قانون گذار هم اعتراف می کنه وقتی قانون وضع میشه بدون چون و چرا عده ای ضرر می کنند و قربانی می شوند اما همیشه مصلحت اکثریت غالب هست. بحث حقوقی نمی خواهم باز بکنم اما این یادتون باشه که حتی وضع قانون هم میتونه یک عده را بدبخت بکنه و به فلاکت بکشه چه برسه به جامعه و سیستم فاسد. به شخصه آرزوی مرگ هیچ کسی را نخواهم کرد حتی یک قاتل چه برسه به این بنده خدا که قربانی یک سیستم غلط و قرعه بد شده! هیچ کس مجرم و خلاف به دنیا نمیاد، هیچ کس هم از خلاف و زجر کشیدن دیگری لذت نمیبره اما همه دوست دارند به بهترین ها برسند، همه از عقب افتادن هراس دارند، همه از گشنگی بیم دارند، هیچ احدی دوست نداره زیر خط فقر قرار بگیره، هیچ انسانی دوست نداره زن و بچه اش شب را گرسنه
    4
    3
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    شب را گرسنه بخوابند، هیچ بنی بشری طاقت نداره به خاطر پول زن و بچه اش را تو بیمارستان ها آواره ببینه، هیچ کس تحمل نمی کنه که عزیزش منتظر پولی باشه برای عمل و جور نشه. چرا ماها فکر می کنیم اینها تفریحشون دزدیه و انگل هستند و غیر از ماها هستند؟ چرا فکر می کنیم این بنده خدایی که به خون خودش خیره شده از یک کره دیگه اومده؟ آرزو می کنم اول از همه انسانیت و نوع دوستی بیشتر از قبل تو خونمون جریان پیدا کنه!
    1
    4
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    یک عده بدبخت بیسواد میرن تو بت خونه خدا و پولشون را میریزن تو جیب عربها اما این دلیل میشه چون جرثقیل افتاده روشون بیایم بگیم حقشونه؟ بگیم به درک؟ اما میگیم! یک بابایی میاد شیطنت کنه و لگد به سگ بزنه میخوره زمین، درسته آرزو کنیم انشالا فلج بشه؟ دیگه نتونه از روی زمین بلند بشه؟ اما میکنیم! اینجا هم که عکس متاثر کننده ای منتشر شده و یک عده طبق معمول. بیخیال! انسانم آرزو است!
    2
    3
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    من شادی از این صحنه ی درد ناک را----سادیسم-صد در صد-میدانم.....چرا یکی‌ با وجود خطر به دزدی پناه میبرد؟؟؟؟؟ هان؟؟؟ حال که جای خودمان امن ---این چنین نظریاتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در این سا یت حتی اگر یک دوست هم نداشته باشم...مهم نیست
    3
    5
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.