عزیزی دومین جنجال را به پا کرد /درگیری محسن تنابنده و خداداد در اتریش!

پس از درگیری لفظی خداداد با مجیدی به نظر او این بار در اردوی اتریش با محسن تنابنده درگیر شده است.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از درگیری های به وجود آمده در بین دونیمه بازی ستارگان ایران با یاران فیگو که بین خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی به وجود آمد به نظر این بار خداداد با محسن تنابنده درگیر شده است!
 
روزنامه نود این اتفاق را تیتر یک خودش کرده و درباره اش نوشته است:«عزیزی برای دومین بار جنجال به پا کرد.او این بار در اتریش بامحسن تنابنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درگیر شده است!»
دلیلی که باعث دعوای خداداد و محسن تنابنده شد شباهت اخلاقی محسن تنابنده و خداداد عزیزی کارشان را به درگیری در بازی خیرخواهانه تیم هنرمندان در اتریش کشاند.
 
محسن تنابنده از لحاظ فنی یکی از بهترین بازیکنان تیم هنرمندان است، ولی فوتبالی ها خیلی بازی او را قبول ندارند. او که تا امروز از خودش یک چهره عصبی نشان داده و حتی از اولین تمرین تیم هنرمندان برای بازی مقابل ستارگان جهان هم مدام شاکی می شد و می خواست با عکاس ها درگیر شود، از لحاظ اخلاقی شباهت زیادی به خداداد عزیزی دارد.
شاید یک دلیل درگیری این دو همین شباهت اخلاقی باشد. شباهتی که باعث می شود هر دو فکر کنند در بازی های نمایشی هم حتما باید برنده باشند و همین اخلاق باعث دعوا و درگیری می شود.
+31
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    caspian38 - برایتون ، انگلستان
    ای بابا، اسطوره های ورزشی و فرهنگی ما رو باش. حال ادم گرفته میشه این این حرفها رو میخونه. آقا نقی شما دیگه چرا ;)
    0
    15
    ‌سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.