عکس روز : یک موتورسواری زنانه و یک دنیا حرف!

بزرگداشت روز استقلال هند، روز 13 آگوست در این کشور برگزار شد. در یکی از مراسمی که به این مناسبت در شهر سریناگار برگزار شد، مانور زنان پلیس هندی اجرا گردید. عکسی که در ادامه می آید، زنان پلیس هندی را از مذاهب مختلف نشان می دهد که در این آیین با سوار شدن بر یک موتور، تصویری از جامعه رنگارنگ هند ارائه دادند.
+50
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا

    در چین و هند. با بیش از 2 میلیارد جمعیت. 16 مذهب مختلف وجود داره. که در کنار هم بدون هیچ مشکلی زندگی میکنند..در خاور میانه با جمعیت مسلمان کمتر از یک میلیارد نفر و فقط یک مذهب(اسلام ). روزی نیست که بخاطر مذهب جمعیتی را نکشند ..نمیدونم مشکل مردمشه یا مذهبشه.ولی اینو میدونم که. هرچی هست بهم دیگه ربط دارن.
    6
    45
    جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Southern Star - سیدنی، استرالیا

    سرنشینان عقب کلاه ایمنی لازم ندارن؟!
    0
    24
    جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    دارا وسارا-ملبورن- مثل اینکه درگیرقومی -مذهبی بین هند وها مسلمانان رو یادت رفته که منجر به جدائی پاکستان وبنگلادش از هند شد؟ کی شروع کرد؟ ترور گاندی ها توسط سیکها کار مسلمونا بود؟ هندوها حتا با بودائی ها هم دشمنی دارن ،الان هم قانون لائیک دارن وگرنه جنگ داخلی مذهبی -قومیتی هزار تیکه شون میکنه.تو میانمار هم دیدیم بودائی ها با اقلیت مسلمون چی کار کردن.تو آفریقا که قبایل، بدون دلیل مذهبی دارن روده در میارن- حوادث کشور رواندا رو یادت رفته؟ بی خود واسه مسلمونا نسخه فضل اندود نپیچ،مشکل جای دیگه س
    7
    9
    جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.