بازگشت “فرار از زندان” با حضور هر دو بازیگر اصلی

تقاطع: سرانجام پس از ماه‌ها حدس و گمان و انتشار اخبار و شایعات ضد و نقیض، روز ششم آگست (۱۵ مرداد) شبکه تلویزیونی “فاکس” اعلام کرد که در حال ساخت فصل تازه‌ای از سریال تلویزیونی پرطرفدار “فرار از زندان” (Prison Break) است.
 
در این فصل که در ده قسمت ساخته و در سال آینده‌ی میلادی پخش خواهد شد، “ونتورث میلر” و “دامنیک پرسل” دو بازیگر اصلی سریال، در نقش “مایکل” و “لینکلن” بازی خواهند کرد.
 
“پِرسِل” در مصاحبه‌ای کوتاه با “ای!نیوز” (E! news) که روز پنج‌شنبه (۱۴ آگست-۲۳ مرداد) منتشر شد، فاش کرده که از مدت‌ها قبل در جریان احیای “فرار از زندان” قرار داشته است.
 
وی در این مصاحبه، ضمن ابراز خوشحالی از هم‌کاری دوباره‌اش با “میلر” در بازگشت این سریال، این بازگشت را “هیجان‌انگیز” خواند. او در عین حال از پاسخ به این پرسش که با توجه به مرگ “مایکل اسکافیلد” در قسمت آخر فصل چهارم، او چگونه در فصل جدید حضور خواهد داشت، سر باز زد.
 
 دامنیک پرسل گفت: «می‌دانم که ما از همان جایی که سریال را تمام کردیم، آن را ادامه خواهیم داد. من داستان را می‌دانم اما نمی‌توانم به شما بگویم. ولی می‌توانم بگویم که برای طرفداران قابل پذیرش خواهد بود.»
 
“فرار از زندان” در فاصله‌ی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹، در چهار فصل و ۸۱ قسمت پخش شد و به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ سریال‌های تلویزیونی در سراسر جهان تبدیل گردید.
+52
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    من که فن صددرصدشم.حتما مایکل رو تو زندون زنان , برق نمیکشه ولی‌ چرا اون همه مدت ازش بیخبر موندن ،خیلی‌ باید دلیل محکمی واسش بسازن
    3
    12
    یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    persianshadow1 - برایتون، انگلستان
    [::اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک::] من هم عاشق این سریالم، ولى کجا مایکل تو زندان زنان برق گرفتش!؟ توى اخرین قسمت نشون داد که ٤ سال بعد، برادرش و سوکره و موهان و سارا و پسر مایکل که حالا ٤ سالشه میرن سر قبر مایکل و بیننده حدس میزنه که بر اثر تومور مغذى مرده باشه.
    3
    6
    یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Ali Okhtapous - مشهد، ایران
    این سریال فصل یک و دو معرکه بود ولی بعد از اون دیگه مشخصا فیلمنامه کم آوردن و خیلی افت کرد سریال.. سری دومشو هم اگه بخوان مایکلو بخوان بندازن زندان و باز بیاد بیرون واقعا ارزش دیدن نداره
    6
    6
    یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    bahram$hiroshima - هیروشیما، ژاپن
    کسی‌ از مادر مایکل خبر داره؟؟؟نمیدونید عاقبتش چی‌ شد؟؟
    3
    13
    یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران
    بنا به تعریف و تمجیدهای بسیار از این سریال، چند وقت پیش به تماشای سریال نشستم و هنوز به انتهای فصل اول نرسیده ضعفهای شدید در بازیهای به شدت تصنعی و رو بازیگران و ادا و میمیک فراتر از معمول،ضعفهای بنیادین در فیلمنامه و دخالت دادن حادثه و تصادف غیر منطقی و بیش از حد در روند داستان به چشم میخورد ولی تدوین و فیلمبرداری و ضرباهنگ مناسب و موسیقی امیر جوادی تا حدود زیادی به نجات سریال آمده؛ در کل و در مقایسه با دیگر سریالهای هم ردیف خود در رسته پخش تلویزیونی همچون لاست،دکستر،بازی تاج و تخت و غیره به یک محصول درجه سه میماند!
    16
    1
    یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    persianshadow1 :داداش پیشنهاد می‌کنم وقت دیدن فیلم‌ها بیشتر دقت کنی‌..وقتی‌ سارا از تو زندون زنان تنها اومد بیرون و لینکن پرسید :مایکل کجاست؟ اون گریه واسه تومور مغزی نبود جناب بیننده دقیق،بخاطر فداکاری مایکل بود که برق رو با دست هاش اتصال داد تا در باز بشه و سارا فرار کنه و خودش هم مرد،البته بازم میگم نه از تومور.لاقل یکم آرومتر دهن پر صحبت کن وقتی‌ مطمئن نیستی‌
    4
    1
    یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    persianshadow1:ضمنا برای اینکه دوباره در اظهار نظر اشتباهت پافشاری نکنی‌،ارجاعت میدم به گوگل کردن نام مایکل اسکفیلد و خط آخر اون صفحه : ...
    3
    1
    یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    persianshadow1 - برایتون، انگلستان
    [::اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک::]یا چیزى که تو دیدى فرار از زندان نبود یا اونى که من دیدم! وقتى کارشون با پروژه سیلا تمام میشه و تحویل اون پسره میدن، دور میز جمعشون میکنه و حکمهاى آزادیشونو بهشون میده،بعدش هم نشون میدن که اون افرادى رو که اسمشونو بردم ٤ سال بعد میرن سر قبر مایکل و بطور مبهمى به بیننده میفهمونن که مایکل مرده، اون خط اخر ویکیپیدیا رو هم خوندم، ظاهرا شما به اون استناد کردى! به هر حال من بحثى با شما ندارم،خوش باشى و کمى مودب! زیاد سخت نگیر من دهنم پره شما یه جا دیگت!.
    3
    3
    یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    نمیدونم چرا اینقدر اصرار داری به نظرت مشتی‌.اگه حتا گوگل هم مشکلت رو حل نمیکنه،من حرفی‌ ندارم.شما گویا اون قسمت فرار دادن سارا از زندون رو پس ندیدی یا دقت نکردی که چی‌ شد.این بالا حتا متن توی گوگل رو هم کپی‌ کرده بودم عیناً ولی‌ خوب انگلیسی‌ بود نگذاشتن گویا.میگه مایکل نقشه نجات سارا رو انجام میده ولی‌ خودش در جریان فرار میمیره(چون تومور داشت و می‌دونست که زنده نمی‌مونه بهرحال).
    2
    1
    دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Alex.hero - زوله، هلند
    دوست عزیز persianshadow1 از برایتون، یک قسمت اضافه (Prison Break: The Final Break) هست که بعد از پایان سریال ساخته شد و در این قسمت اضافه شرح داده می شه که مایکل چطور کشته می شه.
    1
    1
    دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.