صادق لاریجانی درباره فیلم وداع مهدی هاشمی: برای تخریب قوه قضائیه بود

مهدی هاشمی هنگام معرفی خود به زندان اوینصادق آملی لاریجانی با اشاره به زندانی شدن مهدی هاشمی گفته است: «نباید فضا را طوری پیش ببریم که هر کسی زمانی مسئولی بوده و حالا علیه او و یا وابستگانش حکمی صادر شده، تمام قوه قضاییه و زمین و زمان را زیر سوال ببرد و برای تخریب قوه قضاییه فیلم وداع درست کند».
 
اشاره رییس قوه قضاییه به فیلمی است که از خداحافظی مهدی هاشمی با پدرش پیش از رفتن به زندان اوین در سایت رسمی اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، منتشر شده است.
 
در این فیلم آقای هاشمی دعاهایی در گوش پسرش می‌خواند و ابراز امیدواری می‌کند که او زودتر آزاد شده و به «خدمت» ادامه دهد.
اما رییس قوه قضاییه با انتقاد از این رفتار گفته است: «گاهی ممکن است برخی آرا اشتباه باشد اما تخریب نهاد قضایی آن هم بدون دلیل و سند و صرفا به دلیل اینکه رای علیه بستگان ما صادر شده کاری شرعی و قانونی نیست».
 
صادق آملی لاریجانی با بیان اینکه «احکام و آرای صادره تنها متعلق به قشر ضعیف و مردم عادی جامعه نیست» افزوده است که «چنین تلاش‌های مخربی در عزم دستگاه قضایی خللی ایجاد نمی‌کند».
 
مهدی هاشمی رفسنجانی ظهر روز یکشنبه ۱۸ مرداد، خود را برای سپری کردن حکم حبس‌اش به زندان اوین معرفی کرد.
او به علت محکوم شدن به جرایمی مانند اختلاس، ارتشاء و موارد امنیتی به ۱۰ سال زندان محکوم شده است.
 
فائزه هاشمی، خواهر مهدی هاشمی که خود نیز پیش از این مدتی زندانی شده بود، گفته که حکم زندان برادرش با هدف «کم کردن» از حضور و تاثیر اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انجام شده است.
 
اما رییس قوه قضاییه گفته است: «هیچ انگیزه‌ای در مسئولان قضایی برای صدور آرای غیر عادلانه و غیر قانونی علیه هیچ فردی وجود ندارد و مسئولان عالی قضایی و بدنه دستگاه قضا آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نخواهند فروخت».
+15
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    Toghrol Ale Aba - سیتی، بورکینوفاسو

    تخریب؟؟؟؟؟ شما از بالا تا پایینتون خرابید از اون آغا محمد خان خمینی که به دیار آتش شتافت تا برادران مفت خور و . مال لاریجانی وحضرت ملیجک رفسنجانی و اهل بیت. اونی هم که موقع بدنیا اومدن گفت یا علی (رهبر صغیر انغلاب) رییس دزداست. توی ویکی لیکس زده خامنه ای پولدارترین خواجه ایران.
    3
    58
    دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    تمام اینها یک نمایش خیمه شب بازی است که رژیم برا انداخته تا خانواده پلید رفسنجانی را میانه رو جلوه دهند تا اگر علی‌ گدا به درک واصل شد این شیاد بی‌ شرافت را جای این دیکتاتور آدمکش بنشانند وگرنه اینها کل پروسه محاکمه‌هایشان ۱ روز طول میکشد و طرف فورا به اعدام محکوم میگردد.
    2
    21
    دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران
    نن جون عفتش و ابجی فایزه اش چه غصه ای بخورن داش مهدی گردن کلفتشون تشریف بردن هتل اوین !بابا اکبرشاه هم در گوشش گفته پسرم تو یه چند ماه اینجا استراحت کن بعدا خودم درت میارم الان یکم اوضاع خیطه ! ;)
    2
    20
    دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    ziba shar - استکهلم، سوئد
    تورو خدا بچهای مردم رو به خاطر ۱۰۰ تومن دزدی دار میزنن هر روز دستو پای یکی‌ رو قطع می‌کنن. اون وقت واسه این بابا گود بای پارتی گرفتن می‌خواد بره V.I.Pزندان اوین اونم اگه بره
    1
    18
    دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.