فال روز شنبه ۲۵ جولای - ۳ مرداد

فروردین
 
امروز که ماه کامل در نشانه شما قرار گرفته است موارد احساسی را که شما فکر می کردید باید به حال خود رها کنید از نو زنده خواهد کرد. اما ضمیر ناخودآگاهتان با خودش مشکل دارد و باعث می شود شما احساس راحتی نکنید. حتی اگر تصور می کنید برای حرکت کردن کاملاً آماده هستید، شما باید نگاهی به مسائل مربوط به گذشته بیندازید، گویی که آنها دوباره در زمان حال اتفاق افتاده اند.
حافظ می گوید :
صلاح از ما چه می جویی که مستان را صلا گفتیم***به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم
در میخانه ام بگشا که هیچ از خانقه نگشود***گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم
تعبیر: صلاح و مشورت بهترین راهنما برای آینده روشن تان می باشد. دعای سلامتی همیشه با شماست و از بلایا ایمن هستید. در همه حال انفاق و کرم کنید که این کار روشن کننده ی راهتان می اشد و از این کار پشیمان نخواهید شد. مواظب صحبت کردنتان هم باشید که از آن به ضرر خودتان استفاده می کنند. از لحظه لحظه ی زندگیتان استفاده کنید که وقت طلاست.
 
 اردیبهشت
 
درست است که شما در محل کار با دقت و جدیت کار می کنید، اما این هفته در سطح انرژیتان کمی پستی و بلندی خواهید داشت، پس برنامه تان را طوری تنظیم کنید که به همه کارهایتان بتوانید برسید. بهتر است از امروز تا سه هفته دیگر خیلی در کارهایتان عجله نکنید و آهسته پیش بروید و بدون برداشتن قدم های بزرگ و ناگهانی به اهداف خود فکر کنید. چنانچه قصد رفتن به مسافرت را دارید برنامه هایتان را خوب چک بکنید و مواظب باشید چیزی را فراموش نکنید. به عمق احساساتتان نسبت به یک نفر پی خواهید برد و این شما را وحشت زده خواهد کرد، نترسید و این احساس را گرامی بدارید و به آن اهمیت بدهید، این می تواند آغازگر عشقی بزرگ برای شما باشد
حافظ می گوید :
دوش رفتم به در میکده خواب آلوده***خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده
آمد افسوس کنان مغبچه باده فروش***گفت بیدار شو ای ره رو خواب آلوده
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو که بسیار دیر شده و عقب مانده ای رخوت و کسالت را کنار بگذار و جوهر خویش را که همانا همت و مردانگی است نشان بده. توبه را برای زمان پیری نگذار در جوانی پاک بودن هنر است. هیچ کس بی عیب نیست و خرده نگیر.
 
خرداد
 
شما نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می کند. بعضی از ایده های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده اید، تبدیل به واقعیت نمی شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.
حافظ می گوید :
چه مستیست ندانم که رو به ما آورد***که بود ساقی و این باده از کجا آورد
تو نیز باده به چنگ آر و راه صحرا گیر***که مرغ نغمه سرا ساز خوش نوا آورد
تعبیر: همه چیز به خیر و خوبی تمام می شود. عجله نکن گره از کار بسته ی تو باز می شود. یک خبر خوش در راه است. منتظر باش. با شنیدن این خبر بیماریت نیز شفا پیدا می کند ولی یادت باشد نذری که کرده ای حتما" ادا کنی. وعده ای هم که داده ای بجا آور دولت دو در خانه ی شماست.
 
تیر
 
امروز کار زیاد برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب سلامت خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را در وضعیت روحی خطرناکی قرار دهید. این فوریت ممکن است برای شما امری طبیعی باشد اما اگر امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید به نفع تان خواهد بود. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی از احساسات و افکارتان مطلع شود. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.
حافظ می گوید :
حال خونین دلان که گوید باز***و از فلک خون خم که جوید باز
شرمش از چشم می پرستان باد***نرگس مست اگر بروید باز
تعبیر:  شما جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران از رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید و به خداوند توکل کنید. خودتان یاعلی بگویید و مطمئن باشید موفق می شوید. انشاالله به زیارت کعبه ی مکرمه مشرف می شوید.
 
مرداد
 
اگر ناراحت هستید که دیروز کارها را خراب کرده اید اکنون زمان آن رسیده که عذرخواهی کنید.شما می توانید از صمیم قلب تان عذرخواهی کنید زیرا از احساسات تان به خوبی با خبر هستید.از اینکه زمان زیادی را تنها و بدون یار بوده اید خسته هستید و اکنون تمایل دارید وقت تان را با افرادی بگذارنید که برای تان مهم هستند.
حافظ می گوید :
مقام امن و می بی غش و رفیق شفیق***گرت مدام میسر شود زهی توفیق
جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است***هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق
تعبیر: موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا" تحقیق کن.
 
شهریور
 
شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می کنید تمام خواسته های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف هایش دارید.
حافظ می گوید :
دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی
من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی
تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.
 
 مهر
 
متوقف کردن برنامه های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.
حافظ می گوید :
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه ات سحر مبین است
تعبیر: گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.
 
 آبان
 
یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت های بیش از حد به حساب می آمد اکنون می تواند مثل شور و هیجاناتی بی ضرر خیلی هم خوب باشد.
حافظ می گوید :
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد***دل رمیده ما را رفیق و مونس شد
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت***به غمزه مساله آموز صد مدرس شد
تعبیر: اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.
 
 آذر
 
شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می دانید چه می خواهید، کجا می خاوهید بروید، می دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می دهد!
حافظ می گوید :
گر من از سرزنش مدعیان اندیشم***شیوه مستی و رندی نرود از پیشم
زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست***من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم
تعبیر: از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.
 
 دی
 
امروز حس زیبایی شناسی زیادی دارید و از نظر جسمانی نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید. امروز خیلی زیاد به خورد و خوراک فکر می کنید و دایم به این فکر خواهید کرد که چه بخورید و چه بنوشید. در این کار افراط نکنید و سلامتی خود را به خطر نیندازید. هر آنچه به نظر خوشمزه می آید را امتحان کنید اما در حد و اندازه. با عشقتان نیز بهتر از همیشه باشید و سعی کنید تفاهم بیشتری با او داشته باشید.
حافظ می گوید :
روشنی طلعت تو ماه ندارد***پیش تو گل رونق گیاه ندارد
گوشه ابروی توست منزل جانم***خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد
تعبیر: بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می روید بقیه کنار می کشند چون موفقیتتان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می دهید از دست هیچکس بر نمی آید و این به خاطر ذوق و سایقه ی خودتان می باشد. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می خواهند شما را خراب کنند.
 
 بهمن
 
امروز در هشتمین خانه شما مربوط به همکارانتان کسوف رخ داده است، و آنها امروز خیلی فعال و پر انرژی هستند. مقاوت کردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یک بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می کنید. به جای اینکه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار کنید، سعی کنید از آنها چیزی بیاموزید.
حافظ می گوید :
چه بودی ار دل آن ماه مهربان بودی***که حال ما نه چنین بودی ار چنان بودی
بگفتمی که چه ارزد نسیم طره دوست***گرم به هر سر مویی هزار جان بودی
تعبیر: ناشکری نکنید. با شکوه و شکایت ا عزت نفس تان کاسته می شود. سر خویش را جهت نیاز جز به آستان خداوند جلوی هیچ بنده ای خم نکنید. با سرنوشت خودتان نجنگید آنچه سرنوشت برایتان رقم زده همان اتفاق می افتد. مرحبا بر شما که جز حلقه ی عشق به خداوند دیگری به گوش نیانداخته اید.
 
اسفند
 
زندگی تماما در پول خلاصه نمی شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و... نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیا نتان از شما دوری می گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد.
حافظ می گوید :
تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج
دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج
تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.
+15
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.