فال روز پنجشنبه ۹ جولای - ۱۸ تیر

فروردین
 
ماه در نشانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی می پیوندد، بنابراین دیگران از شما انتظار ندارند که مثل الان کار کنید. آنها از شما توقعات دیگری دارند، ولی شما هم اصلاً در خونتان نیست که مطابق با خواسته های افراد دیگر کار کنید! امروز احساسات تان شما راشگفت زده خواهند کرد! حتی اگر از قبل برای خود برنامه ریزی کرده اید، بهترین کار این است که به حرف دل خود گوش کنید.
حافظ می گوید :
عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام***و از خدا دولت این غم به دعا خواسته ام
عاشق و رند و نظربازم و می گویم فاش***تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام
تعبیر: برای رسیدن به دولت و مقام و ثروت کاری که انجام داده اید دعا کردن است وای خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. هنرهای بسیای دارید که فقط آنها را برای خودتان حفظ کرده اید پس همت کنیدتا وقت تلف شده را جبران کنید. غم دلتان از بین می رود.
 
اردیبهشت
 
امروز تغییرات خلقی شما باعث ایجاد مانع بر سر راه شما نمی شود. خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده می گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار کمی بر خود مسلط شوید.
حافظ می گوید :
در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم***کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم
عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند***وین همه منصب از آن حور پریوش دارم
تعبیر: در دلت غمی داری که با آن زندگی می کنی ولی بدان در این دنیا همه چیز فانی است و نمی ارزد که بخواهی زندگیت را تباه کنی. غم دلت را به کسی نگفته ای و در عین غمگینی می خندی. زندگی را هر طوری که بگیری می گذرد. پس امید داشته باش و از نعمات خدا لذت ببر.
 
خرداد
 
ممکن است امروز نیاز پیدا کنید که به مسائل خانوادگی تان توجه کنید، اگرچه این کار برایتان مشکل ساز نیست، اما می تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینکه به خاطر کارهایی که مجبورید انجامشان دهید اعتراض کنید، اولویت را به کارهایی بدهید که هم اکنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر کار بروید. وقتی که توانستید کارهایتان را در کمترین زمان ممکن که اصلاً تصورش را هم نمی کردید به اتمام برسانید، شگفت زده خواهید شد.
حافظ می گوید :
روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است
گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است
تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.
 
 تیر
 
امروز به هیچ عنوان نمی توانید احساسات عمیق، افکار مخفی و روحیه اصلی خود را از دیگران مخفی کنید. حتی گاهی خودتان را هم گول می زنید و نیازهای درونی خود را نادیده می گیرید. اما خوشبختانه امروز این شهامت را دارید تا با خود صادق باشید و به ناخوادآگاهتان اجازه خودنمایی بدهید. بدون شک دچار تضاد خواهید شد. اما تا زمانی که به افکار و احساسات مخفی خود اجازه بروز ندهید، فرصتی برای خلاقیت و پیشرفت هم نخواهید داشت. خودتان را کشف کنید و به حرف دیگران هم اهمیت ندهید.
حافظ می گوید :
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور***کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن***وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور
تعبیر:  گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما" نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی.
 
مرداد
 
امروز نمی توانید برای تردیدهایتان راه حلی پیدا کنید، فقط کافی است کمی زمان به خودتان بدهید. در حال حاضر تشخیص این که زندگیتان دارد به کدام سو می رود برایتان بسیار مشکل است. در درون شما تغییرات بزرگی دارند شکل می گیرند. هرچند این توصیه ای عجیب به نظر می رسد، ولی فعلا کاری به کار این اوضاع نداشته باشید، قبل از هر اقدامی بگذارید وضعیت کمی مشخصتر شود. از قبل از این که به خانه بروید رویایی شبی رمانتیک در کنار همسرتان را در سر خواهید داشت و برای یک شام دونفره در خانه و تماشای فیلم مورد علاقه تان برنامه ریزی خواهید کرد، این بهترین کار ممکن است.
حافظ می گوید :
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما
تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.
 
شهریور
 
به نظر می رسد شما امروز با احساسات خود درگیر شدیدی داشته باشید به خاطر اینکه به نظر می رسد در گذشته زیادی ریسک کرده اید. با این وجود، شما می توانید بوسیله آنچه که در ذهن دارید در مسیرتان راهنمایی شوید. اگر نیازهای شما برآورده نشدند شما ممکن است تردید کنید که آیا بهتر است آنها را داشته باشید یا نه و این آسیب پذیری شما را می رساند. از کار به عنوان راهی برای فراموش کردن احساسات تان استفاده نکنید. در نهایت، در تماس بودن با کارهای ملایم و شیرین می تواند احساس انزوا و گوشه گیری شما را کاهش دهد.
حافظ می گوید :
اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید***عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید
دارم امید بر این اشک چو باران که دگر***برق دولت که برفت از نظرم بازآید
تعبیر: فکر می کنی روزگار روی بد خود را به تو نشان می دهد و کسی دیگر به تو اعتماد ندارد و احترام نمی گذارد. می خواهی باز هم دولت از دست رفته را بازگردانی. حاضری برای رسیدن به دولت جان خود را هم فدا کنی. راه سخت است اما با همت تو همه ی کارها آسان می شود.
 
مهر
 
با وجود اینکه به نظر می رسد همکاران شما پروژه جدیدی را از نو شروع کرده اند شما قبلا پروژه خودتان را شروع کرده بودید. اکنون زمان این است که تلاش های خود را در جهت رسیدن به سطوح دیگری از پیشرفت و پایداری در زندگی بکار گیرید. ممکن است این کار مستلزم نیرو و زمان بیشتری باشد. به جای اینکه منتظر الهام از طرف دیگری باشید سعی کنید فعالیت های خود را اولویت بندی کرده و آنها را یکی پس از دیگری بر طبق اصول و قاعده انجام دهید.
حافظ می گوید :
مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد***نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد
عالم از ناله عشاق مبادا خالی***که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد
تعبیر: در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت.  
 
آبان
 
شما امروز فکر می کنید که به آخر خط رسیده اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.
حافظ می گوید :
الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها
به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها
تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.
 
آذر
 
ممکن است شما در این روز ناسازگار نشان دهید؛ به خاطر اینکه رفتار شما به طرز عجیبی عدم اطمینان تان را منعکس می کنند. بهر حال اگر شخصی درخواست کرد که شما تصمیم نهایی را در مورد گرفتاری که با کارتان دارید بگیرید شما وسوسه می شوید و این کار را می کنید. شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید و اگر دیگران مایل نیستند چند روزی صبر کنند تا شما ذهن تان را مرتب کنید بگذارید این فرصت بگذرد. چرا که ممکن است برای شما سخت باشد که در چنین محیط غیر قابل انعطافی کار کنید.
حافظ می گوید :
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست
مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست
تعبیر: زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.
 
 دی
 
امروز پس از مدت ها رابطه عاطفی شما در وضعیت تازه و بسیار دلپذیری قرار خواهد گرفت و از این وضعیت بسیار لذت خواهید برد. امروز خیلی خوب نیازهای واقعی خود از عشق را درک خواهید کرد و به این ترتیب نه تنها خودتان که عشقتان نیز حال بهتری خواهید داشت. اگر مجرد هستید، احتمالا یک فرد خاص که برای شما نیز ارزش بسیاری دارد، به شما نزدیک تر خواهد شد و این آغاز برای یک رابطه عالی است. البته پیش از وارد شدن به هر رابطه ای، عاقلانه در مورد همه چیز فکر کنید و سپس بله بگویید.
حافظ می گوید :
تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم***تبسمی کن و جان بین که چون همی سپرم
چنین که در دل من داغ زلف سرکش توست***بنفشه زار شود تربتم چو درگذرم
تعبیر: فرد تنهایی هستید. تنها کس شما دلتان می باشد. یار و دوستی ندارید. کسی از دردهایتان خبر ندارد. مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دلتان را به آنهانگوید که به ضرر خودتان از آناستفاده می کنند. نذری کرده اید اگر به حاجتتان رسیدید آن را حتما" ادا کنید.
 
بهمن
 
امروز کار کردن شما را ناراحت می کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن را از دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می خواهید بر ضد اموری که بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم تر است.
حافظ می گوید :
کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد****محقق است که او حاصل بصر دارد
چو خامه در ره فرمان او سر طاعت***نهاده ایم مگر او به تیغ بردارد
تعبیر: به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا" برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.
 
 اسفند
 
تفاوت های میان دوستی و عشق کمی انسان را گیج می کند، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می کند، نه شما. این بدین معنی نیست که شما هیچ جوابی ندارید؛ بلکه معنی اش این است که حالا اکنون قصد پرسیدن سئوال های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه کنید، برای اینکه امکان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی که نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.
حافظ می گوید :
خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست
تعبیر: از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.
+16
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    امیدوارم حافظ عزیز ..
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.