بازار بعد از افطار زنان برده داعش

قیمت این زنان بسته به سن و سال آنها از زقم 500 تا 2 هزار دلار متغیر است. داعش اخیرا بیش از 100 زن سوری را به این شیوه در فلوجه فروخته است.

گروه داعش در جدید ترین اقدامات مغایر با حقوق بشر خود در ماه رمضان بازار فروش بردگان جنسی زن دایر کرده است.
به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان وزارت حقوق بشر عراق با اعلام این خبر افزوده است داعش در شهر فلوجه در استان الانبار عراق در ماه رمضان و پس از موعد افطار زن های سوری اسیر خود را به شکل برده و کنیز به خریداران می فروشد.
 
قیمت این زنان بسته به سن و سال آنها از زقم 500 تا 2 هزار دلار متغیر است.  داعش اخیرا بیش از 100 زن سوری را به این شیوه در فلوجه فروخته است.
 
بر اساس این گزارش داعش همچنین در مسابقات حفظ وقرائت قرآن در فلوجه که به مناسبت ماه رمضان دایر کرده است به هر کدام از سه فرد نخست این مسابقات یک برده به صورت مجانی هدیه می دهد.
 
همچنین گزارش دیگری از سوریه حاکی است که داعش در شهر حمص احکام قطع دست و پای دو مرد را به وسیله ساطور قصابی در مقابل چشم صدها نفر به مورد اجرا گذاشته است. داعش ویدئوی این اقدام خود را منتشر کرده است. تصویر زیر از ویدئوی منتشره داعش گرفته شده است.
+59
رأی دهید
-102

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۰
    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    وقتی خبر جنایات این جانی ها رو می خونم به یاد نیکانمون می افتم و برام دقیقا مجسم می شه عین صحنه های یک فیلم جنایت تازی ها و یورش اونها به خاکمون .بعد صحنه های عزاداری مردم برای حسن و حسین و علی رو تجسم می کنم وجودم مملو می شه از خشم و نفرت از مردمی که برای متجاوزین به خاکشون أشک می ریزن و بر سر و سینه می کوبن این همه خریت و حماقت امکان دارد؟ آه قلبم درد می کنه .یک روزی هم زنان ایرانی به دست تازیان فروخته شدن
    12
    213
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    دین جهل و جنایت و ادم کشی. حتی مسلمونهایی هم که به ظاهر داعش رو محکوم می کنن ته دلشون از این چیزا بدشون نمی یاد اما خوب برای عوا فریبی می گن داعش زیاده روی می کنه.
    18
    143
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    حالا اگر زن سوری خودش را تسلیم برده فروشی به اعضای داعش نکند .ایا مثل همان دوزن گردن نمیزند? درمورد قطع دست وپا .ایا جمهوری اسلامی شیعه همین کاررا برمنوال قران انجام میدهد یانه ? ایا رژیم جمهوری اسلامی شیعه .قبلا دخترکان جوان را به عرب نمیفروخت? ..هردو چه سنی وچه شیعه ایا براساس قران انجام میدهند یانه ? وهردو با الله اکبر و صلوات برمحمد رسول الله دست قطع وپا ویا اعدام چه با طناب و چه تیر خلاص وچه درقفس بزیر بردن دراب وچه اتش زدن انجام میدهند یا نه . پس اسلام همین است ..انهم درماه رمضان . اینست اسلام
    13
    104
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    غربت نشین - اسن، آلمان

    چه خوب آمریکا این مسلمانها ی ابله را به جان هم انداخته و دارن همدیگر را می کشند. بعدها هم آمریکا و اروپا به کشتنشون متهم نمیشن و دنیا را هم از وجود این ها پاک میشه.
    11
    88
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    azadeh11 - آمستردام، هلند

    زیاد راه دور نروید..اجداد ما را هم به همین ترتیب گرفتند و کشتند. و هنوزه که هنوزه داریم باج حماقت هایمان میدهیم. البته بعضی ها هم از همین نسل هستند به امید اینکه نسل داعشی منقرض بشه
    4
    128
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    غربت نشین - اسن، آلمان -- مارتین لوترکینگ .میگوید . تا خم نشوید کسی نمی تواند سوارتان بشود . مردم دارند عینا می بنند . چه داعش وچه جمهوری اسلامی . یا سنگسار ویا قطع دست وپا و یا سنی . داعش گردن میزند و هزاران برنامه نوظهور دیگرش چطور هردو با نام الله اکبر وبردن نام محمد رسول الله . جنایات میکنند . ببینید برای امام حسین وچهلم امام حسین خود مردم چه نذر ونیازهائی میدهند .ویا صدقه به مسجد و بنیاد امام . خوب خر نیستند نمیخواهید امریکا استفاده از همین مذهب کند . خمینی را کی وارد ایران کرد .
    13
    47
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    سنکا می گوید - افراد عامی . مذهب را واقعی ..خردمندان انرا خرافی و فرمانروایان انرا مفید میدانند...
    11
    37
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    آثاری از فدایی ساندیس آقا نمی‌بینم اینجا...چیه چشمِ دیدنِ اسلامِ عزیز را ندارید ؟وقتی‌ ... عظیم الشان به کنیزِ زنِ خود آنهم در خانه خودِ او تجاوز می‌کند چه انتظاری از مسلمین می‌شود داشت !
    5
    35
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    پرنده پروازی - حیدراباد، هندوستان
    [::leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. وای . هیچ وقت به این موضوع فکر نکرده بودم، مو به بدنم سیخ شد
    2
    17
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد
    *بی همتا* - برلین، آلمان من شرط می‌بندم شما داره دین خودت یهود ات رو تبلیغ میکنی‌ یادت باشه هم کیش هات قبلا دست داعش از پشت بستن خود عین داعش ساخته خود اسرائیل است مگر ندیدی چطور جنگ جوهای ال نصرت‌?? داعش تو بیمارستان های اسرائیل چه می‌کنند
    19
    13
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    دنیای عجیبی‌ هست. یه کسانی‌ به اسم دزد که از دیوار کسی‌ بالا رفتن تا شکمشون رو سیر کنن. سالها تو زندانند بعد خون آشامان و جلادان و قاتلان راحت تو کوچه و شهر راه می‌رن!!. به امید نابودی جهالت و افکار گندیده
    0
    12
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    dannni - سوئد، سوئد -- اولا من نه یهود هستم و نه مسلمان و بهیچ دینی هم اعتقادی ندارم . دین من شرف و وجدان وانسانیت من است . درمورد الا نصرت و نظاهراتی هم راه انداختند . المان کشور ازادیست . همه گروهها با هر اعتقادی که دارند . پلیس مجوز تظاهرات میدهد .اما تظاهرات را درنظر وکنترل دارند . ماشنیده بودیم در ترکیه مریضهای داعش بستری میشوند نه درالمان .چنین چیزی نیست ..
    2
    9
    جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    مسلمونا حال می‌کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به نظر من حقشون هست وقتی‌ اسلام دین اونها هست چرا که نه داعش اصل محمد رو پیاده میکنه چرا قر میزنید.مگه شما همونأی نیستید که واسه محمد روزی 4 بار خام ‌ راست میشید به بهانه عبادات.
    1
    13
    شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    ایرانی‌ ها خوشحال نباشین اگه آخوندا باشن شما هم به این روز می‌ فتین
    0
    7
    شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    MehranIrani - تهران، ایران

    یک سر به مشهد مقدس جوار بارگاه امام رضا بزنید،‌بازار بعد از افطار زنان ایرانی آنجا را هم ببینید که بدلیل ارزان بودن قیمت صیغه چه سیل جمعیت عظیمی بخصوص از عراق برای لذت بردن از زن هموطن ایرانی میایند و دریغ از غیرت ،‌ هر چه در مورد تایلند میگفتیم چند برابرش با خدمات بیشترش در مشهد برپاست.
    0
    28
    شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    arman93 - یزد، ایران
    عجب چیزهایی هستند اینها که با این قیمت هم که واقعا مفت مفت اند . من خودم هم این کار رو تقبیح می کنم ولی شرط می بندم تمام خوانندگان شاید به ظاهر تقبیح می کنند ولی تو دلشون همین جمله رو میگن و تو شر خودشون اگه چنین بازاری دائر بشه همه گی به صف میشن پس اول خودتون رو اصلاح کنید بعد بایید و نظر بدهید و دست از ریاکاری بردارید
    5
    5
    شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    anywhere - اسکاتسدیل، ایالات متحده امریکا
    کسانی‌ که به خاطره دین خون میریزند و تجاوز میکنند انسان نیستند. بیایید خودمون را جای اون برادر و پدری قرار بدیم که داره به ناموسش تجاوز می‌شه
    1
    10
    شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد
    *بی همتا* - برلین، آلمان من که چیزی درباره‌ تظاهرات در آلمان ننوشته بودم فککر کنم شما اشتباهی‌ کامنت منو خوندی
    2
    0
    شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.