سعید معروف , معروف ترین هوادار علی کریمی!

دوشنبه‌ای که گذشت، جمعی از ستاره‌های ورزش و هنر که همیشه در کارهای خیر پیش‌قدم هستند، در سالن همایش رایزن دور هم جمع شدند تا در مراسم افطاری به میزبانی لیلا بلوکات، به نفع کودکان معلول و مبتلا به سرطان قدمی بردارند.
سعید معروف ستاره این روزهای والیبال، علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران، حامد حدادی ستاره بسکتبال به اتفاق هنرمندان مطرحی نظیر اکبر عبدی، رامبد جوان، جواد رضویان، امیر جعفری، مهراب قاسم‌خانی، پوریا پورسرخ، سیاوش خیرابی، مهدی ماهانی، فاطمه گودرزی، فریبا کوثری، شقایق دهقان، پرستو صالحی، آناهیتا همتی و... مهمان لیلا بلوکات بودند.
هنرمندان و ستاره‌های ورزش تأکید کردند شکرانه سلامتی‌ ما همین است که تا می‌توانیم به این کودکان کمک کنیم و جدا از کمک‌های نقدی و به موازات حمایت مالی از مراکزی که متولی کمک به کودکان معلول و مبتلایان به سرطان هستند، این فرهنگ را در جامعه به وجود بیاوریم که از کودکان نیازمند، چه آنهایی که بیماری جسمی دارند و چه آنهایی که بی‌سرپرست یا بدسرپرست هستند، حمایت شود. این مراسم دوشنبه‌ شب هنگام افطار آغاز شد و تا حوالی اولین ساعت بامداد سه‌شنبه ادامه داشت .
 
 در این مراسم امیر جعفری تا می‌توانست با علی کریمی شوخی کرد. این هنرمند استقلالی حتی موقع عکس گرفتن کنار کریمی، عدد 4 را نشان داد و جادوگر که پیش‌بینی می‌کرد جعفری این حرکت را انجام بدهد عدد 2 را نشان داد تا 4 جعفری با عدد 2 او بشود 6 ... در جریان همین مراسم، سعید معروف و علی کریمی حسابی از هم تعریف کردند. معروف گفت: «من طرفدار علی کریمی بودم، او فوتبالش از ایران فراتر بود و در آسیا هم رقیب نداشت.»
 
علی کریمی هم گفت: «سعید واقعاً ستاره والیبال جهان است. از تماشای بازی او لذت می‌برم. وقتی او پاس می‌دهد، من که تماشاچی هستم به وجد می‌آیم. سعید به من لطف دارد، به قول خودش، قبلاً او طرفدارم بود، حالا او بازی می‌کند و من تماشاگرش هستم.» وقتی از کریمی درباره پرسپولیس پرسیدند، جواب داد: «پرسپولیس دلسوزان واقعی‌اش را می‌خواهد، برای درست شدن این تیم، کسانی باید بیایند که دلسوز پرسپولیس باشند. هواداران نگران هستند و حق هم دارند. باور کنید این روزها من خیلی کم فوتبال را تعقیب می‌کنم و بیشتر برای تماشای والیبال وقت می‌گذارم.»
+53
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    pars_iran - دوسلدرف، آلمان
    یک نفر هست که رو دوچرخه و پریدن تو استخر عکس چهار رو نشون میده کجاست ؟؟!!! اون رو بازی نمی‌دهند ؟؟؟؟!!!!
    0
    10
    ‌چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    باور توخالی - بابلسر، ایران
    دمه علی کریمی گرم که پوزه امیر کچل جعفری رو به خاک مالید و با نشون دادن دو که با چهار جعلی میشه 6 خخخخخخخخ. استغلالیا همه جا عدد چهارجعلی رو نشون میدن ولی تا یکی عدد 6رو نشون میده شاکی میشن و میگن اینکار درست نبود و جوانمردانه نیست
    8
    17
    ‌چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    باور توخالی - بابلسر، ایران
    من نمیدونم این امیر جعفری چرا اینقد بخودش و بازیش میباله؟؟؟اخه تو چه فیلمه خوبی بازی کردی؟؟همش با ادمهای معروف می پلکه تا خودی نشون بده
    6
    16
    ‌چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.