توفان توئیتری مهناز افشار: مخالف ایدئولوژی محمدعلی رامین هستم/ برای دخترم آرزوی مرگ کردند

مهناز افشار با انتشار بیش از ده توئیت به حاشیه‌های پیش آمده پس از ازدواج و تولد فرزندش پاسخ گفت.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر سینمای ایران پس از ازدواج با محمد یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد هر از چندگاهی با موجی از انتقادات مواجه می‌شود.
مهناز افشار و محمد یاسین رامین به تازگی صاحب یک دختر شده‌اند که خبر تولد این نوزاد واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت.
این بازیگر پیش از این نسبت به انتشار عکس‌هایی از دخترش واکنش نشان داده بود و رامین (همسرش) هم با نگارش یادداشتی درباره این فضا موضع گرفته بود.
او پس از انتشار گزارشی در یکی از سایت‌های خبری در چند توئیت پشت سر هم درباره حاشیه‌هایی که برای او و خانواده‌اش به وجود آمده واکنش نشان داد.
توئیت‌های مهناز افشار به ترتیب زمان انتشار بدین شرح است:‌
 ـ از روزى که وارد سینما شدم تا امروز با حاشیه‌سازى درگیر بودم اما در یکسال گذشته هدف بازى‌هاى سیاسى و تسویه حساب‌هاى شخصى قرار گرفتم
ـ گزارش(اگر اسمش را گزارش بگذاریم)سحام نیوز که مجموعه‌اى از دروغ‌ها و توهمات و قصه‌هاى هزار و یک شب بود اوج بازى‌هاى سیاسى علیه من و همسرم بود.
ـ هلوکاست رسانه‌اى علیه من و همسرم به راه انداخته‌اند که این بار سکوت نخواهیم کرد.ما حقوقى داریم وآنطور که شایسته بدانیم از آن استفاده مى‌کنیم.
ـ اینکه آقاى محمدعلى رامین چه کارى کرده به من ارتباطى ندارد.من نه همکارى با ایشان داشتم و نه شراکتى.بنده قاطعانه با ایدئولوژى ایشان مخالفم
ـ متاسف و ناراحتم که روزنامه‌ها و مجلاتى در دوره معاونت مطبوعاتى آقاى رامین توقیف شدند و افراد بسیارى از کار بیکار شدند اما من بى‌تقصیرم.
 ـ موضوع مهریه من از سخیف‌ترین موضوعاتى بوده که تاکنون مطرح شده. مگر ازدواج من تجارت بوده که ٢٢ میلیارد یا ٣٠ میلیارد بخواهم؟ اى کاش صحت داشت.
ـ خانم برومند اولین کسى بود که موضوع مهریه بنده را مطرح کردند که با سرعت همه جا منتشر شد اما تکذیب و عذرخواهى ایشان هیچ بازتابى پیدا نکرد.
ـ از نظر من این اتهاماتى که به همسرم مى‌زنند کذب محض است.اگر جرمى مرتکب شده باید در دادگاه ثابت شود.سعى کردند او را قاتل کودکان مردم جلوه دهند.
ـ برخى تحت تاثیر این دروغ‌ها آرزوى مرگ فرزند تازه به دنیا آمده‌ام را کردند. من از آنها گلایه‌اى ندارم اما ناشران این دروغ‌ها را نخواهم بخشید.
 ـ این دروغ زایمان در آمریکا را از کجا آوردند نمى‌دانم. من نه فرزندم را در آمریکا به دنیا آوردم و نه دنبال تابعیت و شناسنامه آمریکایى بودم.
 ـ صحت اخبارشان در این حد است که عکس من و دوستان و همکارانم چون آقایان هومن سیدى، مجیدى مطلبى و پیام محمدى را با عنوان همسرم منتشر کردند.
 ـ سن همسرم را پیش کشیدند که ازمن ده سال کوچکتر است تا تحت فشار قرار گیرم اما محض اطلاعتان آن کسى که ازمن ده سال کوچکتر است برادر همسرم است
 ـ دلیلى نداشت بخواهم در مورد زندگى شخصى خودم توضیح دهم اما وقتى موضوع مرگ کودکان را به ما ربط دادند دیگر جایى براى سکوت نمى‌دیدم.
ـ حق همه مردم است که سوالاتى داشته باشند حتى قضاوت کنند. اما حق ندارند با نشر اکاذیب من و خانواده‌ام را تخریب کنند.
ـ حرف‌هایم تمام نشده اما به قول رسول یونان، و سرانجام از قصه‌های شکارچیان، چیزی نمی‌ماند...
+70
رأی دهید
-138

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

    چرا خانم افشار شما هم داری نون دزدیهای اینها رو میخوری
    31
    200
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک

    افشارنده پرت و پلا هم حدی داره آخه.تو مارو چی فرض کردی؟یه آی کیو تو مایه یاسین جونت که حتی متن نامه ش رو داده تو براش بنویسی و جز یه آقازادهء(بخون آقا زایده)مفلوک نیست؟وقتی رفتی عروس اون مزدور،یعنیعین دخترش،شدی مگه میشه کلیت تفکرت غیر اون باشه؟تو طویله خانوادهء رامین چی بجز خیانت و ریا و دزدی و بی شرافتی جاری و ساری بوده که توله ش (همسر سرکار )به جز اونا باشه؟نکنه با بچه ش هم مخالفی؟البته هستیا، میدونیم ولی خوب خیلی تابلوست که سال نشده،پشت قبالت رو بالابکشی و هررری عروس مخالف!آخرشم باز بگم که خودتی .هردوتون ... که سوال رو با سوال جواب میدید.همینکه جرات جواب درست دادن رو نداری،بس.ننه من غریبم بدادم برس!
    26
    170
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف ، لهستان

    بابا جان ! عزیزان ِ دل ! یاران ِ گُل ِگلاب ! چگونه بگوییم ما از این نیمچه-سلبریتی هایی که فکر کرده اند دارقوز آباد هم شهریست بس بزرگ که :آوازه ُ خودشان هم تا اقصا نقاط ِ عالم پیچیده و عالم و آدم متحیر از هنر بس شگرف شان انگشت به دهان مانده ,خسته شده ایم می فهمید خسته شدیم ,خسته ?! : ))
    22
    125
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ایرانِ آینده - لندن، انگلستان

    کامنت گذاشتن در مورد این خانم به منزله. مهم بودن ایشان تلقی نشود از دید من بیننده. یا تماشاگر ایشان دراین حوزه نه پدیدهست و نه. مثل سایرهنربندانِ ریز ودرشت که توسط مافیای. سینما هر روزه سر از تخم در میآورند و به یه نحوی. ازاین حکومت جهل و فساد طرفداری میکند و خود را. وابسطه نشان میدهند که هنری برای عرضه به مخاطب. ندارند بلکه با لوده گی ویا به قول خودشان ظنز وقت مخاطب را. هدرمیدهند برای عرضه دارد هست بلکه ازدواج ایشان با یک فرد مسئول. از یک خانواده که دستش تا آرنج به غارت و چپاول و سرمایه های ملی و. کشتارمردم آلوده هست میباشد ایشان با توجه به دانستن این موضوع چه بخواهد. یا نخواهد یک عمل سیاسی انجام داده و باید مورد قضاوت و داوری و انتقاد قرار گیرد. وبدآند که حتما روزی فرا خواهد رسید که دریک دادگاه عادلانه همسر و بستگانش محاکمه. خواهند شد .
    12
    66
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    afc30 - دالاس، ایالات متحده امریکا

    روزی که رفتی زن همچین ادمی شدی باید فکر اینجاشو میکردی.پدر شوهر جنابعالی دستش به خون جوونای این مملکت الودست و تو هم داری با این پولهای کثیف بچه ات رو بزرگ میکنی
    13
    125
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Rezamosavi - قم، ایران

    اصلا مایل به شنیدن مسائل زندگی ایشان نیستم . نمی دانم ایشان دنبال چیست !خوب یه کاری کردی برو توله را بزرگ کن
    15
    80
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    اگه با این حرفا میخوای محبوبیته قدیمتو بدست بیاری سخت در اشتباهی . رفتی با قافله ی دزدا دست به یکی کردی . کار از کار گذشته .مردمه ایران آرزوی مرگ برای همتون رو دارن
    12
    82
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    خودفروختگان وطن فروشی همانند تو سزاوار زندگی‌ نکبت باری نظیر این هستید.
    13
    83
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    فاطی قاطی - موگادیشو، سومالی

    مملکت خر تو خر شده همه گیر میدن بهم اگر یه مدت دیگه اینجوری پیش بره ادمخوری هم شروع میشه .
    19
    39
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    خفه شو بابا ! همیشه ازش بدم میومده
    16
    78
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Parsa.Germany - دورتموند، آلمان

    [::Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیز تهمت ناروا بستن مختص زمان و مکان نیست مخصوصا که با پیش زمینه فکری و حب و بغز سیاسی به کسی یا هنرمند می زنید. حال اگر مهناز افشار به مانند گلشیفته مسیر خارج از کشور رو پیش می گرفت نظر دوستان چیز دیگری می بود. به نظرم معاش، حرمت و حریم خصوصی مردم برای افرادی که به دیگران تهمت می زنند اهمیتی ندارد و این چنین یک روز به داور استرالیایی می تازیم یک روز به مسی یک روز به مهناز افشار یک روز به گلشیفته. فرقی هم ندارد که آخوند باشی یا کراواتی باشی در هر دو طرف تهمت زن وجود دارد. عادلانه نیست به خاطر رفتار دیگران عده ای دیگر رو محاکمه کنیم
    52
    25
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    می خواستی با یک خانواده دزد جانی بی شرف که ملت ازش متنفرست وصلت نکنی حالا تو جزیی از اونها هستی و نمی تونی خودتو جدا کنی بهتره به جای جواب دادن سکوت کنی بالاخره تو و دخترتم از دزدیهای شوهرت و خانواده ش بهرمند هستید.خوب نیست که نمک بخوری و نمک دون بشکنی .تو هم با اون دزدهای جانی فرقی نداری .حق ملت حرومتون باشه
    13
    85
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Bozorgmehr - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    خانم مهناز افشار، به درستى مى گوئید که " حق همه مردم است که سوالاتى داشته باشند و حتى قضاوت کنند. " سوال مردم این بوده و هست که چرا هنرپیشه ناشناسى که با خوردن نان و نمک مردم و و اقبال و حمایت انها معروف شده باید با خانواده یک چهره ى سیاسى منفور، نان به روز خور و ضد مردمى مثل محمد على رامین وصلت کند؟! قضاوت مردم نیز این است که پس لابد شما هم در صفات فوق با این خانواده نامحبوب شریک هستید و ان را تا به امروز بروز نداده اید. اکنون نیز که باد مخالفت مردم وزیدن گرفته اواز ابو عطاى شما مثل قورباغه بلند شده!؟
    11
    110
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    اینم داره می چرخه از نوع خودش ! :o
    10
    53
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران

    الحق که خوب اسمی رو این زن مردم گذاشتن : زبل خان ! در نهایت زرنگی از زیر همه چیز به همون شکلی که هنرپیشه شد داره در میره !اولا بچتو المان بدنیا اوردی و زیاد فرقی با امریکا نداره . راست میگی چرا ایران نزاییدی ؟ دوما برادر همسرت ده سال کوچیکتره و همسرت هفت سال . سوما با ایدیولوژی پدر شوهر جونت مخالفی غلط کردی با پسرش عروسی کردی. چهارما با پول پدر شوهرتو پسر اغا زادش که مخالف نیستی که . پنجما مهریه حدود 6 میلیارد اپارتمان گرفتی و بنز و سر جمع هیچی نشه ده میلیارد گرفتی .ششما با این سیاه بازی ها هنرپیشه شدی و لی مردمو نمیتونی سیاه کنی ! یکم شبیه گوگوش بودی بعد که با بهرام رادان و رضا گلزار کیا بیا داشتی انقدر لاغر شدی که فقط یه دماغ واسط موند و یه جفت چش شرقی غربی. اگه به تو ربطی نداره که پدر شوهرقرمزت خیلی ها رو بیکار کرده بیجا کردی رفتی عروسشون شدی. زبل خان بیا و شفاف سازی کن و دست از این کارات بردار. این مردم دیگه به همون سادگی که معروفت کردن خام نمیشن.الان اینا رو توییت میکنی که چی ؟ راستشو بگی چقدر گرفتی با این اغازاده عروسی کردی و المان زاییدی که بچت ایرانی نشه یکم واست بهتره !
    12
    77
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران

    راستی شوهرت کلاهشو کجا میذاره ؟؟؟ کم کم بالاتر میذاره و چشاش میبینه !
    12
    48
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    ensanam arezoost - خارگ، ایران

    خوب ما هم بریم برای مال و منال دنیا دختر ابوبکر بغدادی سرکرده داعش رو بگیریم بعد بگوییم که با ایدئولوژی پدرش مخالف هستیم،اگر این همه زن و بچه و انسان بی گناه رو کشته ما بی تقصیریم!! خانم افشار حالا که جرات و شعور عذرخواهی کارهای اشتباه و احمقانتو نداری،حداقل ساکت باش و بیش از این خودتو خوار نکن...
    10
    57
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    درود بر مهناز افشار که با صداقت مواضعش را گفت و تاسف برای جامعه ای که عادات دارد دیگران را قضاوت کند
    50
    8
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Reza-UK - لندن، انگلستان

    قضاوت کار خداست چرا اکثر ما ایرانیان به خود اجازه میدهیم چگونگى زندگئ دیگران را قضاوت کنیم اینکه پدر شوهر ایشان چکاره است و چه کرده باعث توهین به شوهر مهناز افشار بشه ! خانوم افشار به نظرات یه عده که جز توهین و فحاشى کارى بلد نیستند توجهى نکن و بدون این أفراد با این نظرات فقط سعى میکنن عقده هاى فروخورده شون رو التیام ببخشن. خدایا به افرادى که شعور دادى همه چیز دادى
    39
    6
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Reza-UK - لندن، انگلستان
    گر بدى گفت حسودى و رفیقى رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
    23
    8
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    تامکت - بیرمنگهام، انگلستان
    اگه این و نگی چی بگی،،،، امیدوارم روزی برسه که تاوان خون اون بچه های مظلوم رو بدی، امثال تو که خودش رو به پول بفروشه از این بهتر نمیشه.
    7
    23
    یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    مهناز جان بی خیال باش و بخند به این حرفای مسخره. تمام بزرگان در تمام دنیا درگیر این شایعات هستند و یک عده نونشون تو همین شایعات هستش .بهترین کار اینه که خودت روی فیس بوکت مطلب بگذاری و از همه مهم تر هیچ موقع جواب شایعات رو ندی و بیخیال باشی هرکسی واقعیت رو بخواد میاد ازت می پرسه
    23
    2
    دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    نسترن19 - وین، اتریش
    [::Reza-UK - لندن، انگلستان::]. شما حالت خوبه؟؟شوهراین زنک باواردکردن شیرخشک فاسدتعدادی بی شمارازنوزادان این مملکت را کورکرده حالا شما داری نصیحت می کنی قضاوت ازآن خداست؟؟بابا حماقت هم حدی داره به خدا.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.