فال روز شنبه ۲۰ ژوئن ۳۰ خرداد

فروردین
 
شما امروزکاملا مجهز هستید تا حتی پیچیده ترین فعل و انفعالات را هم که در رابطه با گروه های متفاوتی از مردم که علایق متفاوتی دارند مدیریت کنید. معمولا مایل هستید که هرچیزی را به روش خودش به پایان برسانید. شما حالا می توانید بر کارهایتان کنترل داشته باشید حتی وقتی که به نظر می رسد مجبور نیستید در یک زمینه جدید کار کنید.
حافظ می گوید :
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند***چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
من ار چه در نظر یار خاکسار شدم***رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند
تعبیر: بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی ها تو تمام می شود. غم وناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهند. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.
 
اردیبهشت
 
شما هدفی دارید که باید آن را امروز انجام دهید و بهترین کار این است که با گفتار شفاهی یا ارتباط کتبی آن را دنبال می کنید. اگر چه شما همان کارها و وظایف هر روزه را انجام می دهید که در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است، اما امروز برای اینکه مشکل خود را به دیگران نشان دهید کارهایتان را بیشتر نمایشی انجام می دهید. اما شما اجازه ندارید که دیگران را بدون اینکه خودشان بخواهند مجبور به توجه کنید. بهترین کاری را که می توانید انجام دهید و بعد از آن اجازه دهید چند روزی کارها به حال خود باشند قل از اینکه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید.
حافظ می گوید :
بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم***مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم
زان جا که فیض جام سعادت فروغ توست***بیرون شدی نمای ز ظلمات حیرتم
تعبیر: در این فکر هستی که مه چیز را از نو شروع کنی تا جبران مافات گردد. هر چند که گناهکاری ولی راه توبه را پیش گرفتهای و از این به بعد رحمت خداوند شامل حالت می شود. خودت ذا به دست سرنوشت بسپار. اگرچه خسته و ضعیف شده ای ولی با کی همت باز هم جوان و پرانرژی م شوی به تمام اهداف و مقاصد خود می رسی. مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به آرزوهایت برسی.
 
خرداد
 
آیا احساس می کنید برخی مسایل در زندگی شما درست پیش نمی روند؟ یا اینکه روال عادی زندگی شما دچار تغییر شده است؟ اگر این طور است، خودتان می توانید برنامه ها و رویدادها را تغییر دهید. چند چیز را با هم مخلوط کنید و یک عادت تازه اما مثبت و کاربردی برای زندگی بسازید. از کارهایی که انرژی زیادی از شما می گیرند و در آخر نیز هیچ دستاوردی ندارند، دوری کنید. اگر از تغییر در زندگی می ترسید، این نکته را به خود یادآوری کنید بدون تغییر نمی توانید پیشرفت کنید.
حافظ می گوید :
درآ که در دل خسته توان درآید باز***بیا که در تن مرده روان درآید باز
بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست***که فتح باب وصالت مگر گشاید باز
تعبیر: دل تنگ هستی و روح و روان خسته ای داری مه همگی درمان می شود درهای وصال باز می شوند و شادی به رویت لبخند می زند خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات باش که همگی از خوبی و شادی می باشند.
 
تیر
 
امروز روابط دوستانه شما صمیمی تر می شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.
حافظ می گوید :
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد
آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
تعبیر:  در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.  
 
 مرداد
 
هشدار: جنگ قدرت در پیش رو دارید! اصلا دلتان نمی خواهد به هیچکس اجازه بدهید با کارهای احمقانه جلویتان را بگیرد یا شما را محدود کند و با چنین وضعیتی به شدت برخورد خواهید کرد. اما پیش از بیرون کشیدن شمشیرتان خوب به حرف های طرف مقابل گوش کنید، شاید آنها دلیل خوبی برای حرف هایشان داشته باشند، سیاستمندانه رفتار کنید. حالا که تعطیل هستید و وقت دارید بنشینید و کمی به مسائل اقتصادیتان فکر کنید و داشته ها و نداشته هایتان را بسنجید و برای آنها برنامه ریزی کند. امروز هم از لحاظ عاطفی خیلی روز خوبی برای شما نخواهد بود، به ویژه برای شروع یک رابطه پایدار بهتر است کمی دیگر دست نگه دارید. نگذارید شخص سومی بین شما و عشقتان را به هر دلیلی بهم بزند.
حافظ می گوید :
گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر***بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر
خرم آن روز که با دیده گریان بروم***تا زنم آب در میکده یک بار دگر
تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.
 
شهریور
 
یک روز کاملا احساسی در انتظار شما است. شما می توانید رابطه خیلی خوبی با عشقتان داشته باشید و حتی می توانید از همه لحظه های خود استفاده کنید. با اینکه روحیه بسیار حساسی دارید سریع از کوره در می روید. اما اگر زبان به دندان بگیرید و هر چه در ذهنتان می گذرد را به زبان نیاورید، می توانید روز خوبی برای خود رقم بزنید. شاید بهتر باشد بخشی از روز را به تنهایی و سکوت اختصاص دهید. لازم است در مورد برخی رفتارها و کارهای خود فکر کنید.
حافظ می گوید :
منم که دیده به دیدار دوست کردم باز***چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز
نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی***که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز
تعبیر: از مشکلات فرار نکنید، مرد کار و عمل باشید. دلتان را با خون دل خوردن التیام ندهید بلکه با خواند نماز دلتان را آرام کنید. از نظر ایمان در مقام بالایی هستید به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوید. به دوستان خودتان اطمینان کنید.
 
مهر
 
بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت تر می شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.
حافظ می گوید :
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.
 
آبان
 
تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می دهید که استعدادهای خلاقانه تان را گسترش دهید.
حافظ می گوید :
برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز***بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز
روز اول رفت دینم در سر زلفین تو***تا چه خواهد شد در این سودا سرانجامم هنوز
 تعبیر: به عاقبت کاری که می کنی بیاندیش. عده ای می خواهند از شما سوء استفاده کنند. تو هنوز تجربه کافی نداری برای همین ممکن است راه خطا بروی و ظاهربین هستی و همه چیز را بر مبنای ظاهر آن می سنجی. از خدا بخواه تا سلامتی به تو بدهد و تو هم عبادت خدا را به جا آوری.
 
آذر
 
امروز وقت زیادی را مشغول به کار خواهید بود، این می تواند شامل فعالیت در محل کار و یا کار های روزانه در منزل شود. گذراندن کمی وقت با دوستان و خانواده به شما کمک می کند از خستگی کار کمی رهایی پیدا کنید. پس سعی کنید زودتر کارهایتان را تمام کنید تا به فعالیت های اجتماعی بپردازید. حتی می توانید گذراندن یک بعدازظهر رمانتیک همراه با عشقتان را در برنامه تان قرار دهید. سعی کنید رک و بی پرده سخن بگویید اما دل کسی را نشکنید. به یاد داشته باشید که صراحت در سخن گفتن می تواند کمک زیادی به رابطه های اجتماعی شما بکند.شنیده اید که می گویند «به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست»؟ پس دست به کار شوید و عشقتان را در عمل نیز نشان دهید.
حافظ می گوید :
دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد
به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد
تعبیر: تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.  
 
 دی
 
باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان بر شما را به هدف نمی رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.
حافظ می گوید :
مقام امن و می بی غش و رفیق شفیق***گرت مدام میسر شود زهی توفیق
جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است***هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق
تعبیر: موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا" تحقیق کن.
 
بهمن
 
شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می کردید ملایم تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.
حافظ می گوید :
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر: به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.
 
اسفند
 
ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید آدم پیش پا افتاده و معمولی ای باشید، بنابراین می توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را نگران کنید دیگر نمی توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.
حافظ می گوید :
دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس***نسیم روضه شیراز پیک راهت بس
دگر ز منزل جانان سفر مکن درویش***که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس
تعبیر: برای بدست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و با ایمان باشی.
+18
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.