رسانه های اماراتی و عربستانی تیم ملی را سوژه خنده کردند!

چند سایت عربی تیم ملی ایران را سوژه کردند و درباره اتفاقات فرودگاه مهرآباد نوشتند.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ظاهرا رسانه های عربی و البته رسانه های دنیا سوژه را پیدا کرده اند؛ تیم ملی ایران. بماند که در گذشته چقدر با اتفاقات تیم ملی، اسباب خنده مخاطب های خود شدند. مثلا سر ماجرای لباس های تیم ملی و اینکه کفاشیان گفته بود بازیکنی اجازه ندارد در جام جهانی لباسش را با بازیکن دیگری عوض کند، رسانه های دنیا حسابی تیم ملی را سوژه کردند. یا اینکه وقتی کمیته اخلاق فدراسیون به بازیکنان تیم ملی اعلام کرد عکس سلفی در استرالیا نگیرند، رسانه های عربی با ذوق و شوق در این باره نوشتند. حالا دوباره سوژه برای این رسانه ها جور شده است. چند رسانه عربی از جمله رسانه های عربستانی و اماراتی اتفاقات پیش آمده در فرودگاه مهرآباد را منعکس کردند و از حاشیه هایش نوشتند تا مخاطب های خود را سرگرم کنند.
 
معطلی چندساعته تیم ملی فوتبال ایران در پای پرواز به دلیل بی‌پولی
ممانعت از سوار شدن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به هواپیمایی که قرار بود آن‌ها را به ازبکستان منتقل کند و معطلی چندساعته‌ی آن‌ها در داخل اتوبوس و فرودگاه، باعث شد تا سرمربی و تعدادی از بازیکنان این تیم، انتقادهای شدیدی را نسبت به وضعیت تدارکات و امکانات اردویی بیان کنند.
در یکی از تندترین این انتقادها، مسعود شجاعی، هافبک باسابقه‌ی تیم ایران، روز سه‌شنبه (۱۹ خرداد-۹ ژوئن) به خبرگزاری “فارس” گفته: «مگر می‌شود کشوری که این همه پول و منابع طبیعی دارد تیم ملی کشورش برای نوشیدنی دچار مشکل باشد. الان که موقع حمایت است به بهانه این‌که فدراسیون صد میلیون تومان نداده است اجازه پرواز نمی‌دهند.»
او که به شدت از اتفاقات افتاده در فرودگاه مهرآباد تهران عصبانی بود، ادامه داد: «با حداقل امکانات تمرین می‌کنیم و اردوها را برگزار می‌کنیم. دوست دارم مردم این واقعیات را بدانند چرا که اتفاقاتی که امروز در فرودگاه افتاده شرم‌آور است و هر کسی مسوول این اتفاقات است باید بازخواست شود.»
شجاعی با بیان این‌که «دیگر زشت‌تر از این نمی‌شود»، افزود: «باید کفاشیان و هر مسوول دیگری که در این مورد کوتاهی کرده‌‌اند از مردم و تیم ملی عذرخواهی کنند.»
علی‌رضا حقیقی، درواز‌ه‌بان تیم فوتبال ایران نیز در همین ارتباط به “ورزش سه” گفت: «چرا باید در فرودگاه سوار اتوبوس شویم و یک ساعت مقابل هواپیما ما را نگه دارند و حتی درهای اتوبوس را به روی‌مان باز نکنند؟ بعد از این‌که از پای پلکان هواپیما به سالن فرودگاه برگشتیم به ما گفتند چون پول داده نشده است، پرواز انجام نمی‌شود.»
آندرانیک تیموریان، کاپیتان تازه تیم ایران هم در گفتگو با خبرگزاری “ایسنا”، اتفاقات رخ‌داده در فرودگاه را «شرم‌آور و زشت» خواند و گفت: «شان و شخصیت تیم ملی زیر سوال رفت. مگر می‌شود بازیکنان یک ساعت در اتوبوس زندانی بمانند و کسی پاسخ‌گوی‌شان نباشد.»
در این میان، کارلوس کیروش، سرمربی تیم که بیش از همه خشمگین بود، در حضور خبرنگاران تاکید کرد که حتی اگر یک روز به پایان کارش در ایران باقی مانده باشد، این اتفاق را پیگیری خواهد کرد.
این در حالی است که علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران، امروز چهارشنبه (۲۰ خرداد) به “فارس” گفت که دلیل اتفاقات رخ‌داده پیش از پرواز تیم ایران به تاشکند، «انجام کارهای اداری» بوده است.
او هم‌چنین شایعه‌ی نقص فنی هواپیما را نیز رد کرد و افزود: «شنیده‌ام که یک نفر به کیروش این موضوع کذب را اطلاع داده در حالی که نباید فراموش کنیم که عُمر دست خداست و نباید از چنین صحبت‌هایی ترسید.»
گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران روز پنج‌شنبه (۲۱ خرداد) در دیداری دوستانه در تاشکند به مصاف تیم ازبکستان می‌رود. این تیم روز سه‌شنبه (۲۶ خرداد)، در نخستین مسابقه‌ی خود در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در مقابل تیم ترکمنستان قرار می‌گیرد.
 
+97
رأی دهید
-28

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    ensanam arezoost - خارگ، ایران

    اگر آنها این اوضاع و احوال را نه تنهادر فوتبال بلکه در همه مسائل داشتند که متاسفانه ما کم نداریم خیلی بیشتر مسخره شان می کردیم...چو آینه نقش تو بنمود راست خود شکن که آینه شکستن خطاست
    6
    49
    ‌پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک

    ح.ز تر از کفاشین خودشه.مردک با اون خنده های مهوعش تقصیر رو انداخته روی کیروش که اون از نقص هواپیما ترسیده و سوار نشده!!!!
    4
    61
    ‌پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Xavii - لندن، انگلستان

    اعراب خودشونرو مسخره کنن که ما با این وضعیت تو بازی میترکونیم شون، همه شون ٣ تا ٤ تا از ما میخورن، با این که این همه پول و امکانات در اختیارشون هست، ولی غیرت و مغز و جرعت ندارن،
    68
    43
    ‌پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    samamos - میدلزبرو، انگلستان
    چرا؟...به ذات هر کسی‌ که این برنامه رو ریخت چرا یه حساب اعلام نمیکنند تا مردم خودشون حمایت کنند از تیم‌ ملی‌ چقدر بازیکنای ما باید سکه یه پول بشن.
    16
    15
    ‌پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    عرب‌ها به جای اینکارهای چیپ!! فکری اساسی‌ واسه ... تاریخی,شون کنن ;)
    22
    15
    ‌پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    سیاوش خان - منچستر، انگلستان
    از قدیم گفتند آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا ء میخونه ،حالا حکایت ما شده ...
    5
    4
    ‌پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    sarbaz007 - المان، آلمان
    وقتی یه حمل می‌کنن رئیس ورزش یا وزیر همین هم می‌شه‌??حالا بیع ? میلیارد بفرست سوریه ببین چه جوری یه سات میره‌?? حالا شما ملت بازم بشینید نگاه کنید ...........
    0
    0
    جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.