ورزشگاه تبریز با «خبر اشتباه» قهرمانی تراکتورسازی به «تشنج» کشیده شد

گزارش‌ها حاکی است پس از آنکه ده‌ها هزار هوادار تیم تراکتورسازی خبردار شدند که اخبار منتشره در خصوص تساوی تیم سپاهان و سایپا و قهرمانی این تیم در لیگ بر‌تر فوتبال ایران صحت ندارد، جو وزرشگاه متشنج شده و «جمعیت کثیری از تماشاگران به وسط چمن ورزشگاه هجوم بردند» و شماری نیز «مجروح» شدند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، هواداران خشگمین تراکتورسازی پس از نایب قهرمانی تیم‌شان در لیگ بر‌تر صندلی‌های ورزشگاه و شیشه‌های اتومبیل‌های اطراف ورزشگاه را شکستند.
 
روز جمعه ۲۵ اردیبهشت دو بازی حساس فوتبال برای تعیین سرنوشت قهرمان لیگ بر‌تر در تبریز و اصفهان در جریان بود. در ورزشگاه تبریز، نفت تهران مهمان تراکتورسازی بود و در اصفهان نیز سپاهان میزبان سایپا.
 
در صورت تساوی نفت و تراکتورسازی و همچنین سپاهان و سایپا، این تراکتورسازی بود که قهرمان لیگ بر‌تر می‌شد.
گزارش‌ها حاکی است که در دقیقه ۸۰ بازی تراکتورسازی و نفت تهران که با نتیجه ۳ بر ۳ در جریان بود به سرمربی تراکتور سازی گفته می‌شود که بازی در اصفهان نیز با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ سپاهان و سایپا در جریان است و به همین دلیل این مربی دستور حفظ بازی را صادر می‌کند و در ‌‌نهایت بازی با این نتیجه تمام می‌شود.
 
به هنگام پایان این بازی، نزدیک به ۸۰ هزار تماشاگر تبریزی برای قهرمانی تیم‌شان ابراز خوشحالی می‌کنند. اما این شادی دوامی نداشته و هواداران تبریزی متوجه می‌شوند که تیم مورد علاقه‌شان نایب قهرمان شده است.
 
به گزارش وبسایت «برنامه نود» تلویزیون دولتی ایران، بسیاری از هواداران تراکتورسازی به دلیل قطع اینترنت در ورزشگاه تبریز از نتیجه بازی سپاهان و سایپا با خبر نبودند. جمعیت کثیری از تماشاگران به وسط چمن ورزشگاه هجوم بردند که ماموران نیروی انتظامی تلاش کردند آن‌ها را کنترل کنند.
طبق این گزارش، شماری از تماشاگران در تبریز مصدوم و مجروح شدند که آن‌ها را به بیرون ورزشگاه هدایت کردند.
 
این گزارش اضافه کرده است: «طرفداران تراکتورسازی همین که فهمیدند گول خورده‌اند و به آن‌ها دروغ گفته شده نیم دیگر صندلی‌ها را که نشکسته بودند شکستند و قسمتی از ورزشگاه را هم آتش زدند».
 
سایت رسمی «برنامه نود» در ادامه گزارش داده است: «مصدومانی که با آمبولانس قرار بود به بیمارستانهای داخل تبریز منتقل شوند به این دلیل که راه‌ها بسته بود دوباره به داخل ورزشگاه برگشتند و روی چمن ورزشگاه یادگار امام به آن‌ها سرم وصل کرده‌اند».
هنوز گزارش‌های رسمی در خصوص تعداد مجروحان این حادثه منتشر نشده است.
 
به گزارش بخش خبری شبکه ۵ تلویزیون دولتی ایران، هواداران تیم تراکتور سازی پس از اطلاع از نتیجه واقعی بازی سپاهان و سایپا در خیابان های تبریز دست به تجمع های اعتراضی زده و به اموال عمومی خسارت زده اند.
 
تلویزیون جمهوری اسلامی توضیح بیشتری در خصوص این خسارت ها ارائه نکرده است.
 
در همین حال، مدیرکل وزرش استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با شبکه ۵ با رد انتشار خبر تساوی سایپا و سپاهان از طریق ورزشگاه گفته است، منبع این شایعه از نیمکت ذخیره های تیم تراکتور سازی آغاز شده که پس از پایان بازی وارد چمن شده به جشن پرداختند.
این در حالی است که منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران، به خبرگزاری ایسنا گفته است: «اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه ۸۷ شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در‌‌ همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است».
وی اضافه کرده است:‌‌ «همان طور که حتما دیده‌اید در ۶-۵ دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی، منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند».
 
آقای قنبرزاده همچنین گفته است: «واقعا باید بررسی شود که چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده است و چرا تمام کانال‌های ارتباطی از دقیقه ۸۷ قطع شد و سه چهار دقیقه پس از تمام شدن بازی دوباره وصل شد».
 
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نیز اظهار داشت: کار کثیف و غیرحرفه‌ای در انتقال خبر به تبریز انجام شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی نفت گفت: «قبل از بازی به تونی اولیویرا گفتم یا شما ما را می‌برید یا ما شما را و یکی از ما قهرمان می‌شود اما ۶، ۷ دقیقه آخر بازی یک کار غیرحرفه‌ای و کثیف انجام شد. گفتند سپاهان بازی را مساوی کرده و برنامه حمله و دفاع ما و تراکتورسازی را به هم زدند».
 
علیرضا منصوریان با اشاره به شرایط مسابقه تصریح کرد: «بازی سه بر یک باخته را به تساوی کشاندیم‌. ای کاش این کار زشت انجام نمی‌شد که یا تراکتورسازی بازی می‌کرد و دو گل می‌زد و یا ما به پیروزی می‌رسیدیم. آن‌ها فکر می‌کردند قهرمان هستند و دروازه‌بان آن‌ها وقت تلف کرد، من هم به تونی اولیویرا در پایان بازی بابت قهرمانی تبریک گفتم».
 
گزارش‌ها حاکی است پس از پایان بازی، هواداران معترض تراکتورسازی و نفت تهران با پرتاب سنگ، شیشه‌های محل کنفرانس خبری بازی را شکستند. این اعتراضات درنهایت باعث می شود که خبرنگاران به محل کنفرانس خبری نروند.
+98
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    دایره مینا - کراکف، لهستان

    با توجه به تمامی اتفاقات افتاده در بازی تراکتورسازی - نفت تهران از قبیل قطع کردن ِ عمدی ِ خطوط ارتباطی همانند ِ شبکه موبایلی و اینترنت - که تنها در سطوح ِ بالای سازمانی و کشوری می توان جهت ِ جلوگیری از بروز ِ آسیب ها از این کار ها کرد همانطوری که در اغتشاشات شش سال پیش هم همینکار را در تهران کردند و لاغیر - در ده دقیقه ُ پایانی ِ بازی و اطلاع رسانی غلط به هر دو تیم به گونه ای که دروازه بان تراکتورسازی اتلاف وقت می کرد [حتی اگر ده نفره هم نبودند ] و اینکه از بالا گفته شده بوده که تیم سپاهان قهرمان شود - و جالب اینکه دو سال است قهرمانی سپاهان با سرنوشت ِ تیم نفت گره خورده است - تنها می شود گفت که شاهد ِ یک حرکت نازیبای غیرفوتبالی در فوتبالی از جانب ِ فدراسیونی بودیم که خود اساس ِ ناپاکی است چرا که سالهاست می شنویم که به قول ِ رسول گربکندی دیگر این فوتبال پاک نیست حالا برید داییتون رو دیوونه کنید ما را سیاه نکنید !
    15
    79
    جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    reza.dk - شاهین شهر، دانمارک

    این عکس آخری اگر بیهوش هست چرا بوقش از دستش نیفتاده؟.
    16
    82
    جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - بروکسل، بلژیک
    عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه.این داستانها و بهانه ها دیگه قدیمی شد.به عنوان یک استقلالی خوشحال شدم که سپاهان برد.دوستان اذری هم سعی کنند که زیاد جو گیر نشن
    66
    75
    جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    دایره مینا - کراکف، لهستان

    در ضمن این را هم اضافه کنم که بنده نه طرفدار تراکتورسازی هستم نه سپاهان ولی طرفدار فوتبال نفت - ایضا پرسپولیس - هستم چرا که تیم نفت فوتبال روی زمین را خوب و با یک سری جوانان ِ کم ادعا بازی می کند اما این حرکت - قطع ارتباطات تلویزیونی موبایلی - به گونه ای ضرب شصتی بود از جانب آنانی که مملکت را اداره می کنند که بگویند : ما همه چیز را تحت کنترل داریم ! من مُرده شما زنده ! ببینید کِی تِق ِ - یا تَلَنگ - این داستان در می آید - یا در میرود- ! به قولِ صادق هدایت : همه چیز این مملکت مال آدمهای بخصوصی است !
    13
    58
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    بیشتر هواداران تراکتور تجزیه طلب هستند و باید اعتراف کنم که از قهرمان نشدن انها بسیار خوشحال شدم.لعنت بر جدایی طلب ها
    74
    105
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    araz 32 - تبیلیسی، گرجستان
    یعنی این حرکت اند نامردی ,اند بی شعوری ,اند بی برنامگی و اند دوباره نا مردی بود . سر تراکتور رو بریدن الکی الکی .
    46
    65
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    الان پان ترکا و طرفداران چنگیز مغول میان میگن ما باید جدا بشیم، چرا تراکتور سازی که برد مردم می‌خند ؟؟؟؟؟
    62
    72
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه
    از ادمین سایت ایرانیان یوکی درخواست دارم این متن رو که گزارشی از اتفاقات عجیب استادیوم تبریز از زبان یک شاهد عینی هست رو منتشر کنه. این هم لینکش:....
    8
    6
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه
    سپاهان به خدا تو مسلمون نیستی :) :) :)
    11
    19
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه
    [::دایره مینا - کراکف، لهستان::]. قطع شبکه ی خطوط موبایل در استادیوم ها توسط آنتن پران در بازیهای حساس همیشه انجام می شده، به منظور اجتناب از تبانی.
    12
    14
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    وقتی تیمی روی نتایج دیگران تیمش رو روانه بازی میکنه و واسه زمین زدن تیمهای رقیب رشوه میده و زدوبند میکنه اینطوری میشه دیگه. تونی اگر فوتبال حالیش بود تا دقیقه 90 بازیش رو میکرد نه اینکه دنبال خبر گرفتن از بقیه تیمها باشه!؟ خدایش مقصر تو این مربی هستش یا شایعه؟! کی بوده یا چرا بوده مهم نیست واقعاً باید دید این مربی چرا بازی جوانمردانه و وظیفه خودش رو انجام نداده و اینکه به تیمش گفته بازی رو نگه دارید این خودش عین تبانی هستش و مشخص نیست تا حالا از این تبانی ها با چه تیمهایی کردند و با پرداخت به بازیکنای تیمهای دیگه همین طوری بازی ها رو نگه داشتند یا نه!؟
    14
    29
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    دایره مینا - کراکف، لهستان : من فک میکنم قطع شدن اینترنت عادی باشه وقتی یک جمعیت زیادی سعی کنند در ان واحد یک سایت یا از یک شبکه استفاده کنند و باعث قطعی میشه و قطع شدن تلویزیون هم مگه دفعه اوله که بازی ها وسطش یا آخرش قطع شده؟ موضوع اصلی اینه که چرا سرمربی تراکتور دستور نگه داشتن بازی رو میده؟ آیا این مفهومش تبانی نیست؟ اگر این مربی حرفه ای و سالم بود باید تا دقیقه 90 کارش رو میکرد نه اینکه حالا دامبل دربیاره که من فک میکردم!!!! این شایعه درست یا غلط مسئولیتش با سرمربی تراکتور بوده و هست چون بیخودی به چیزی که مطمئن نبوده عمل کرده. یک موقع آدم تمام بازی های گروه رو میدونه و بعد کاملاً مطمئن هستند که با یک مساوی هم صعود میکنه یا قهرمان میشه و حتی تو این شرایط هم هیچ مربی تیمش رو برای مساوی به زمین نمی فرسته و قطعاً برای برد وارد زمین میشه ولی این داستان بیشتر نشان از ضعف این سرمربی داره نه چیز دیگه ای
    19
    20
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    واقعا حراستی ها ملت را احمق وقابل گول زدن میدانندوهرکاری بخواهند با مردم میکنند.اطلاعاتی های خودشیفته بسزای اعمالشان خواهند رسید!؟!؟
    10
    16
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۷
    skylone - تورونتو، کانادا
    واقعا همه چیزمان به همه چیزمان می اید ..مملکت که نیست ..دیوونه خونه س
    3
    21
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد
    من فوتبال ایران را دنبال می‌کنم ولی‌ واقعا حق به حقدار نرسید . اولی‌ حق تراکتور و نفت بود . تون لیگ امسال تراکتور با اقتدار بود اما در چند بازی اخیر داوری به نفع سپاهان شد ،تون این بعضی‌ هم آندو را چرا اخراج کردن هنوز معلوم نیست.
    11
    27
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    vahidtaheri - کوالالامپور، مالزی
    نگاههای سیاسی و امنیتی به همه چیز سرآغاز بسیاری از مشکلات در ایران است. دادن اطلاعات اشتباه به بازیکنان و مردم توهین به شعور آنهاست. یک عده لمپن خود را عقل کل می بینند و مردم را سفیه!
    10
    21
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    سالار123 - کوالالامپور، مالزی

    من دوست داشتم تراکتور قهرمان بشه. ولی تیمی که می خواهد قهرمان بشه باید هم تیم و هم طرفدارانش شخصیت قهرمانی داشته باشن. به فرض تراکتور قهرمان شده بود، هجوم طرفداران به زمین چه معنا داشت! همین رو انصافا با طرفدارن سپاهان مقایسه کنیم. بعد تیم اگه شخصیت قهرمانی داشت خیلی شیک قهرمان می شد نه اینکه به اینصورت سرنوشتش به روز آخر ختم بشه، اون هم در فصلی که تیم های پرسپولیس و استقلال بد ترین تیم های فصل بودن و سپاهان هم سپاهان چند سال قبل نبود. درود بر همه هم وطنانم
    8
    33
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    کار یک مامور امنیتی بوده . بریزید توی خیابان . حملهههههههه
    24
    11
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    یکی‌ خلاصه‌ مطلب رو به من بگه
    9
    1
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران

    حتما یه نفر رو نیمکت تبریزی ها اصفهانی بوده ...تاج که تهران بوده . کفاشیان طفلکی هم بیشترین حرکتش خندس. این نشون میده واقعا اذری ها ساده ان که 80000 نفر گول یه نفر اصفهانی رو خوردن !
    6
    42
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    nimaaa - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    متاسفم برای فوتبال ایران همنجوری که مملکت رو اداره میکنند فوتبال رو هم اداره میکنند از بازی دیروز من نتیجه گرفتم تا ابد اجازه نمیدند تیم تراکتور قهرمان بشه
    19
    13
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    طیاره ساز - سیاتل ، ایالات متحده امریکا

    هرچی فکر میکنم رژیم چجوری میخواد این گندکاری رو بندازه گردن اسراییل و آمریکا و عربستان و فرانسه و.......و........و. طرفداری از مردم مظلوم یمن چیزی به ذهنم نمیرسه ولی میدونم، تقصیر یکیشون هست!
    1
    21
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - بروکسل، بلژیک
    این تیم تراکتور هر سالی که نتیجه نمی گیره دست اندرکاران تیم یه بهونه از خودشون در میارن.اول اینکه بیشتر مدیران ارشد مملکت اذری زبان هستند و تراکتور طرفداران زیادی داره بخاطر همین خود حکومت از قهرنانی تراکتور خوشحال هم میشد.دوم اینکه چطور مجری شبکه تبریز و گزارشگر استادیوم ازلحظه به لحظه فوتبال خبر داشت.در ضمن خود کادر مربی گری تراکتور کار غیر حرفه ای کردند که ۸ دقیقه اخر بازی رو تو لاک دفاعی رفتند بقیه اش همش بهونه است.
    16
    26
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Liberte - تهران، ایران
    تحمل قهرمانی تیم آذاربایجانی هارو ندارن. اصلا تیموریان برای چی اخراج شد؟سناریو از اونجا کلید خورد...تیم شایسته قهرمانی تراکتور بود و بعد هم نفت. تراکتور فصل آینده با اقتدار وارد میدون میشه ،چون هواداراش هوادار واقعی هستن ،گرچه به احتمال قوی دست های توی کار باز مانع قهرمانی بشن!
    17
    14
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    [::سورتمه - بروکسل، بلژیک::]. اولا که اگر از سیستم های مخابراتی خبر داشتی می فهمیدی که ارتباط کابلی و از واحد سیار در حال گزارش بازی برای سراسر ایران بود و بالطبع گزارشگر داشت در جایی دیگر غیر از ورزشگاه و در کامیون واحد سیار گزارش می کرد و این گزارشگر از درون ورزشگاه خبر نداشت ولی می فهمید که تعجب کرده بود از اینکه آذری ها چرا ریخته بودند داخل زمین و برای همین هم تو گزارش گفت که تراکتور سازی از اینکه دوم شده ان خوشحالند ! مجری شبکه تبریز هم از ارتباط کابلی سراسری گزارش میکرد در ضمن همه جای دنیا این ارتباطات داخل نیمکت تیم با اقلا رادیو هست ولی هیچ کجا این ارتباط را قطع نمی کنند این درحالیکه ارتباط رادیویی هم در ورزشگاه قطع بود ! حالا اگر فرق داستان را متوجه نشدی دوبار بنویسم !
    14
    12
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    باعث باخت و از دست دادن قهرمانی خود تراختور و شخص آندو بود،!،حتی بعد از اخراج آندو هم میتونستن بازی را ۳-۱,, ۴-۲ تموم کنن،،بعدش هم شایع مساوی شدن سپاهان از نیمکت خود تراکتور شروع شد،!،در قرن اینترنت و موبایل که از هشتاد هزار بیش از هفتاد هزار نفر موبایل اونم اسمرت فون داشتن،!!،حتی اگر گوشی‌ها قطع هم شده باش,!!, اما مربی‌ و دیگر دست اندرکار‌ها اونم در تبریز و مرکز آذربایجان حتما نتیجه سپاهان را می‌دونستن : به نظر من نیمکت نشین‌های تراکتور از ترس اینکه تیم‌ نفت در برابر دیدگان آنها قهرمان بشه را تاب نیاوردن و با اینکار نه خود قهرمان شدن نه اجازه دادن نفت که بازی ۳-۱ را مساوی کرده و در آستانه گل پیروزی و قهرمانی بود نیز قهرمان بشه :( بعدش هم خواستن از آب گل آلود اره ماهی‌ بگیرن و شروع به هوچی گری کردن :o آقا شما بازی ۳-۱ را به تیم‌ ده نفره باختین اگر قهرمانی میخاستید باید میجنگیدین. نه دو,تا دو,تا و سه تا بخورید،،قهرمانی را مفت مفت به سپاهان تقدیم کردید :( :o
    6
    14
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    سرلشکر فیروزابادی - تبریز، ایران
    خیلی ها حسودیه ترکا و تیمشون رو میکنن و چشم دیدنشون و برنده و قهرمان شدنشون رو ندارند،اما عاقبت ترک ها به خواستشون خواهند رسید،دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره!
    22
    11
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::دایره مینا - کراکف، لهستان::]. دوست گرامی‌ و هموطن عزیز،این جریان و رویداد در استادیوم اختصاصی و در شهر تبریز و درقلب مرکز آذر بایجان شرقی‌ اتفاق افتاده،!!،تقریبا همه مرکز امنیتی مخابراتی انتظامی و.و.و. دست خود ترک زبان‌ها و آذریهاست و یک ارگان کاملا نظامی امنیتی هست،،این هم قسمتی‌ از بیوگرافی تراکتور به نقل از ویکی پدیا: این تیم در سال ۱۳۴۹ شمسی با حمایت کارخانه تراکتورسازی در شهر تبریز بنیان‌گذاری شد و هم اکنون تحت مسئولیت سپاه عاشورا است. سپاه عاشورا نقش مهمی در حل مسائل مالی باشگاه تراکتورسازی دارد[۱۱] و این تیم از امکانات ورزشی این ارگان استفاده می‌کند.[۱۲] همچنین ۳۰٪ سهام باشگاه متعلق به «مؤسسه مالی و اعتباری کوثر» می‌باشد.[۱۳][۱۴]علاوه بر این «مؤسسه مهر ایرانیان» وابسته به سپاه پاسداران و شرکت سایپا از دیگر سهامداران و متولیان این باشگاه محسوب می‌شوند. به همین دلیل تیم تراکتورسازی در رده تیم‌های نظامی لیگ قرار گرفته و قادر به گرفتن بازیکن سرباز شده است!! :o !!
    3
    19
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    [::عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران::]. بلی ممنون ! بیشتر اینها را می دانم - یعنی می دانستم - به جز آن قسمت مربوط به موسسه مالی اعتباری کوثر را که نمی دانستم اما جالب این است که این قطعی سیستم های مخابراتی - و حتی رادیویی - نه از دقیقه هشتاد و هفت - به قول خیلی ها - بلکه از دقیقه هفتاد و هفت اتفاق افتاده و تا آنزمان سپاهان دو بر هیچ از حریفش جلو بود اما پس از آن خیلی ها که با خود رادیو همراه داشته اند نیز درامواج رادیویی اختلالاتی دیده اند !! به هر حال یک جای این قضیه درست نیست و به اصطلاح یک جای کار می لنگد و باید معلوم شود چه کسی - که منصوریان و مدیر عامل تیم نفت گفته اند از عوامل نظارت بر بازی بوده اند - این خبر کذب تساوی در بازی دیگر را دو بر دو اعلام کرده است
    3
    9
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    یعنی‌ ‌یک جوک‌های هستن ... میگن تلفن دور تا دور ورزشگاه رو قطع کردن از دقیقه ۷۸ چون سپاهان تا دقیقه ۷۸ ۲-۰ جلو بوده، یعنی‌ این چجوری می‌شه که تلفن‌های موبیل توی یک ورزشگاه قطع بشه؟ یعنی‌ تلفن مربیان، مسئولین ورزشگاه، گزارشگر ورزشگاه همه قطع شده بوده لول ، یکی‌ از این ... دانشمند یک توضیحی بده ببینیم چطور می‌شه تلفن‌های یک ورزش گاه رو قطع کرد؟ احتمالا میگن خوب از برق کشیدن دیگه خخخخ. بعد میگن ۸۰ هزار نفر آدم تو اون ورزشگاه گول خوردن ، یعنی‌ اینم جزو خنده تار‌ترین جوک‌های قرن ، یعنی‌ میگه یه بار یه اصفهانی‌ ۸۰ هزار ترک و گول زد گفت شما بردین اونام ریختن وسط بزن برقص خخخخ، آخه دوستان ....جوک نگید به مولا. باخت هم جنبه می‌خواد، بعد شما واسه چی‌ میاید تو آزادی می‌گید خلیج ع...ر..ب..ی‌؟ یا پرچم ترکیه رو بلند می‌کنید؟
    8
    14
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    [::دایره مینا - کراکف، لهستان::]. ... نگو بابا، تلفن‌های موبیل یک ورزش گاه رو چطور قطع می‌کنن؟ فکر کردی سیمش به هم وصل که از برق بکشن؟ یا یکی‌ یکی‌ 80 هزار تا رو اسماشون میدونستن قطع کردن؟ جوک بد میگن چرا جوک ... می‌گید، همین کارارو می‌کنید دیگه، همین حرفای ... رو هم می‌گید دیگه
    9
    15
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]. گزارش از زبان شاهد عینی لول ، از روبه پرسیدن شاهدت کیه گفت دمبم ، شاهد عینی لابد یکی‌ از پان ترک هست لول
    8
    12
    شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.