تجمع معترضان در مهاباد به خشونت کشیده شد

گزارش ها و تصاویر منتشر شده حاکی است که شهر کردنشین مهاباد در استان آذربایجان غربی روز پنجشنبه شاهد ناآرامی بود و در جریان درگیری معترضان و پلیس ضد شورش، یک هتل به آتش کشیده شد.

پیش از این تعدادی از سایت‌های محلی و صفحات خبری در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، مدعی شده بودند که دختر جوانی به نام پریناز خسروانی، مهماندار هتل تارا، برای جلوگیری از تجاوز یک مامور امنیتی ایران به خود، از پنجره یکی از طبقات این هتل به بیرون پریده و درگذشته است.

در این اخبار گفته شده که مامور امنیتی از مدیر هتل تارا خواسته بود امکان چنین مسئله‌ای را برایش به وجود بیاورد تا در عوض، برای تبدیل این هتل به یک هتل پنج ستاره مساعدت کند. 

رادیو فردا در حال حاضر امکان تایید این خبر را ندارد اما انتشار گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی، خشم بسیاری از کاربران را به دنبال داشته و به شکل‌گیری تجمعاتی در مهاباد منجر شده است.
آزاد محمد، خبرنگار مقیم اربیل عراق، در زمینه اعتراض‌های روز پنجشنبه شهر مهاباد به رادیو فردا گفت که «امروز ساعت دو عصر به وقت محلی مردم معترض به مرگ خانم خسروانی مقابل هتل تارا آمدند و اعتراض خود را به نوع فوت وی اعلام کردند که این باعث درگیری با نیروهای یگان ویژه شد که از قبل مقابل هتل مستقر شده بودند».
وی افزود: «این درگیری‌ها ادامه داشت تا اینکه به سوختن کل هتل تارا انجامید و منجر به تیراندازی به سوی مردم شد».
آقای آزاد محمد می‌گوید که در تیراندازی به سوی مردم، «۱۰ نفر مجروح شدند و بر طبق اخبار تایید نشده، دو نفر هم در این تظاهرات کشته شدند».
در همین حال، خبرگزاری دولتی ایران ساعت‌ها پس اعتراض‌های شهر مهاباد گزارشی در این زمینه منتشر کرد و نوشت که «معترضان در این تجمع خواستار مجازات سریع عامل مرگ این دختر جوان شدند که دو روز پیش بر اثر یک حادثه مشکوک از یکی از طبقات این هتل خود را به پایین پرت کرده و کشته شده بود».
ایرنا می‌گوید که «مسوولان شهرستان مهاباد قبلا اعلام کرده بودند که فرد خاطی احتمالی دستگیر شده و در صورت اثبات جرم به شدت مجازات می‌شود».
با این حال، خبرگزاری یاد شده تاکید کرده که «تحقیقات پلیس هنوز به نتیجه نرسیده و علت این حادثه به طور رسمی اعلام نشده است».
شهر مهاباد از مراکز فرهنگی و سیاسی اقلیت کرد در ایران محسوب می‌شود و در طول تاریخ و طی سال‌های گذشته، شاهد اعتراضات متعدد سیاسی بوده است.

+317
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    میلاد پریسا - واسا، فنلاند
    بسیار شرماور است کە دست اندرکاران رادیوفردا با چنین گستاخی و با چنین بی وجدانیی و دوور از هر گونە بیطرفی فکری_نظری و تاریخی شهر مهاباد را شهری " اکثرا کوردنشین"نامیدە و بر وبسایت رسمی خود قرار دادەاند. این دیدگاە و این نگرش در ادای چنین مطلبی نشات گرفتە از تفکر تمامیتخواهانی است کە یا هم اکنون در ایران بر اریکە قدرت تکیە دادەاند و در دفاع از دیدگاە آنها مهاباد را، این رمز و سمبول کردستان و کردستانیها را "کردنشین مینامند"، یا برگرفتە از تراوشات مغزهای فسیلیی است کە در گذشتە با چنین نگاهی بە مهاباد مرکز و پایتخت اولین حکومت کوردستانی مینگریستند. شرم آور است بسیار! برای مسئولین رادیو فردا کە بر سیاست بیطرفی این رسانەیە نامدار جهانی کنترل نداشتە و چنین پیداست چند فارس کوتەبین فاشیست_ شوینیست بر آن اعمال نظر میکنند، مسئولان رادیو فردا نیک بدانند کە تکرار چنین مهملاتی از اعتبار چنین رسانەی بزرگی نزد میلونها کورد خواهد کاست. مهاباد یک شهر کردنشین نیست بڵکە شهری است کردستانی.
    28
    32
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    میلاد پریسا - واسا، فنلاند
    اینجا کوردستان است به‌ وقت مهاباد. مرگ و نفرت به‌ رژیم ستمکار و استبدادی آخوندی ایران. مهاباد اولین زادگاه حزب دمکرات کوردستان، پایتخت جمهوری دمکراتیک کوردستان، شهر رئیس جمهور شهید پیشوا قاضی محمد. امروز بار دیگر شاهد صحنه‌ حماست و فداکاری جوانان پڕ جوش و خروش خود بود، آری اینجا قبله‌گاه خلق کورد است. جوانان در اعتراض به خبر منتشر شده از قصد تجاوز به فریناز خسروی و تن ندادن او به این کار و پرتاپ کردن خود از طبقه چهارم هتل تارا در اعتراض به این حادثه تجمع و در حرکتی مشترک به داخل هتل تارا نفوذ و تمامی وسایل داخل را از هتل بیرون انداخته و قسمتی رو را نیر به آتش کشیدند. نیروهای انتظامی با مردم درگیر شدن و با زور اسلحه قصد متقرق کردن مردم را دارند .
    25
    32
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    ما که یگانه ویژه تو این فیلم ندیدیم، کردا غیرتشون زده بالا اومدن هتل رو آتیش زدن خوب که چی‌ حالا؟همچین اون بالا زده بود اعتراض مردم به خشونت کشیده شد که ما فک کردیم بزن بزن یا کشتار شده
    165
    24
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    درود بر مردم قهرمان مهاباد ! باید پاسداری از خاک ناموس و شرف و ناموس ملت کرد.
    21
    125
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    وقتی مجتهد ۲ زاریشون میگه تجاوز به زنان باکره در زندان اشکالی ندارد!! از این گوساله های انسان نما که در سایه علی پروست و حمایت اون خبیس. دست به جنایت و تجاوز میزنند ننگ بر پیشانی دولت اخوندی...هر روز یک گ.....بالا میارن.....
    10
    115
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Peshmerga_Kurdistan - اربیل، عراق
    مرگ بر جمهورى اسلامى ایران، درود بر کردهاى عزیز، به امید خدا از شر ایران خلاص میشویم و کشور کردستان هر چه زودتر درست خواهد شد.. زنده باد کردستان
    35
    31
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    huubi - ماستریخت، هلند

    ننگ ننگ. ستاره دار شدن هتل در ازای واگذاری عفت یک دختر . به کجا داریم میریم
    6
    116
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
    مگه مهاباد یک شهر در ایران نیست که نوشتین یک مهماندار هتل در مهاباد خودکشی کرد چون یک مامور امنیتی ایران به او تجاوز کرده بوده؟ بعدش هم بهتر بود مینوشتید یک مامور امنیتی حکومت جهل و جنایت و اشغالگر اسلامی حاکم بر ایران و بعدش هم بله این درست است که عناصر مزدور و تجزیه طلب کمونیست نیمچه رامبو در این شهر پایگاه تروریستی و و جنایت خود را دارند، بیسوادان احمق و جنایتکار کمونیستی که خیالی به غیر از تجزیه طلبی در سر ندارند.
    85
    72
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    yahya3212000 - برگن، نروژ

    پس کی‌ مردم کار رو با این رژیم کثافت یک سره می‌کنند!
    6
    107
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    be_pa.khaste - هارلم، هلند

    اگه بقیه مردم ایران ۱ دهم عرضه کردهارو داشتن الان این آخوندها نبودن
    19
    81
    ‌پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    [::IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان::]. این چه اظهار نظری است که کردید ؟ تجزیه طلب و کمونیست چی ؟ مرد حسابی اول خوب فک کن بعد بنویس
    17
    61
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    . [::yahya3212000 - برگن، نروژ::]. شاید فردا مردم حساب رژیم اخوندی را برساند.
    4
    35
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    کسانیکه این عمل قهرمانانه مردم در دفاع از ناموس و شرف خود را با شیوه های لوث و دستمالی شده حکومتی به انحراف بکشند؛ از همان دسته افرادی هستند که همواره در صفوف اعتراضی مردم نفوذ کرده و آنرا از مسیر یک اعتراض ملی و میهنی به اعتراض اقلیتی دینی،قومی،سیاسی و منطقه ای محدود میکنند تا حکومت با دست بازتر به سرکوب و قلع و قمع مردم بپردازد. ایرانی بیدار باش!
    10
    61
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    زنده باد ملت کرد و اهل سنت غرب ایران ،امروز کردها ،دیروز معلمان ،و روزهای اینده تک تک ملت ایران از کرد لر و عرب و بلوچ و فارس از شیعه و سنی و مسیحی و زردشت همه با هم بپاخیزید صدای سقوط نعلین و عمامه میاید
    24
    58
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    اگر این موضوع صحت داشته باشه که این هتل و اون متجاوز و صاحب هتل رو با هم اگر به آتش میکشیدند هم حق داشتند . اما سوالم اینه که این قضیه گه دو روز پیش اتفاق افتاده . اون خانم هم که در جا فوت کرده . این داستان که مدیر هتل و یک نفر امنیتی توافق کرده بودند ، این چطوری درز کرده بیرون؟ این داستان از کجا اومده؟
    61
    26
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    [::IRAN ISRAEL USA4EVER - مونیخ، آلمان::]. مثلا اگه اصفهان بود باید میگفت یک هتل در اصفهان ایران؟
    13
    14
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    rezajan - آمریکا، ایالات متحده امریکا
    یک نیروی امنیتی نبود و چندتا بودند و میخواستن دسته جمعی تجاوز کنند. خدا لعنتشون کنه. چه راحت یک شایعه ساخته و پرداخته میشه و یک عده ساده لوح باور میکنند.
    5
    18
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Babak Shah - نیس، فرانسه

    بژ ى کورد. بنازم غیرت شمارو دمتون گرم
    10
    36
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    peshawaqazi - لندن، انگلستان
    از این رژیم خونخوار و ما انسانى انتظار بدتر هم داریم. امیدوارم که ملت بدبخت ایران از این خواب عمیق بیدار شوند و آخوند و اسلام را براى ابد بندازند تو سطل آشغال
    3
    21
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    یاد داستان فرخنده دختر افغان افتادم. آخه چرا مردم با حرف و شایعه تصمیم میگیرن؟! کی گفته و چطور مطمئن شدند که یک بدبختی که نه سر پیازه نه ته پیاز باید خسارت بپردازه؟ آخه صاحب هتل که شغل ایجاد کرده برای مردم چرا باید هزینه شهوت رانی یک مسافر یا حتی یک مامور کثافت رژیم رو بپردازه؟ آخه عقل مردم کجاست؟ واقعاً چرا باید انقدر بی فکر بی وجدان و بی خبر باشیم؟!
    32
    5
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    اگر عرضه دارید برید پادگان سپاه یا هر نهاد نظامی که مسبب این جنایت بوده آتیش بزنید آخه این بدبخت مالک هتل چه گناهی کرده؟!
    36
    11
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    گیلگمش - کنت، انگلستان

    عجب نامردی بود ان صاحب هتل یعنی با یک امتیاز و یا پول همشهریش و ناموسش رو به یک اطلاعاتی فروخت!واقعا شرم اوره
    4
    29
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    caroline - تهران، ایران

    خوشا به شجاعت و غیرتشون! ما که سالهاست که تماشاگر شکنجه و سلاخى فروهرها ستارها و نداها هستیم! اگه ما جرات به آتش کشیدن پلیس فتا رو داشتیم !!!! جلوى خیلى از فسادها و تجاوزها گرفته مىشد!!! چون همه ما مىدونیم که طول این چند سال یکى از این قاتلان و مزدوران محا کمه نشدن ! بابک زنجانى مىگن تو زندان هستش ! یه با ر تا الان محاکمه علنى شده ! مرتضوى چطور ! با اون فجایحى که تو کهریزک اتفاق افتاد! الان داره راست راست با بادیگارداش راه میره. قاتل ستار و ندا چى شد راستى اعدام شدند مثل بقیه مجرمها؟ عدالت اگر براى همه تو جامعه یکسان باشه ... مردم نمىرن هتل رو آتیش بزنند و خودشون عدالت رو اجرا کنند.. پس خانه از پاى بند ویران است.
    6
    30
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه

    چرند محضه .این کرد ها خیلی توهم اینو دارن که همیشه در هر جریانی پای یک مامور اطلاعاتی در کاره.پای حرفاشون هم بشینی از هر 4 تا حرفشون 5 تاش در مورد مامور اطلاعاته.اینم یک بازی جدیده برای به آشوب کشیدن اون منطقه و به خیال خودشون یک حرکت اعتراضی شکل بگیره اما نمیدونن کرد ها جرات این کار ها رو ندارن و در سال 88 نفسشون در نیومد و ... گرفته بودن.به خیال خودشون دست گذاشتن روی شهری که اولین پایتخت کردستان سابق بوده و میخواهند از این منطقه جرقه اعتراض زده بشه. کورد ها خیلی ادعای ... دارند اما بدونید هر قومی و یا هر انسانی اگر ادعای داشتن خصوصیتی رو کرد از اون ناحیه دچار ضعفه و میخواد این ضعف خودش رو با وراجی کردن و ادعا کردن پوشش بده.
    54
    14
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    s.aziz - لندن ، انگلستان
    :Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه:. حرف دهنت را بفهم مزور. میدانم کردها چه بلایی سر تو آدورده اند. دستشان درد نکند. امیدوارم خواب خوشی نداشته باشی از دست کردها. هر کس به کردها خیانت کند همان بلایی را که سر تو اورده اند سر آنها در میاوریم. امثالی مثل تو هستند که به این حکومت جهل وضد ایرانی کمک میکند تا به امروز حکومت کند.
    10
    17
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    به آنهایی که میخواهند آتش اختلاف نژادی را شعله ور کنند توجه نکنید و اهمیت ندهید. شرط اول برندازی آخوند اتحاد ملی است.لطف امپراطوری قدرتمند ایران همیشه بطور مساوی شامل حال همه گروه های مختلف ایرانی بوده. ما زمانی دوباره سر بلند خواهیم شد که مانند دوران پهلوی با نظارت یک ایرانخواه دلسوز و عادل، بدور پرچم شیر و خورشید متحد با هم باشیم.
    0
    9
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    این که یک حادثه ی کوچک اینگونه سیاسی می شود و آنگاه به جای دفا ع از دموکراسی برای تمام مردم ایران یک عده ای دنبال تکه خاکی برای پرچم خودشان می گردند از خود بینی و سیاست اشتباه است ۰ اگر کسی خاک از ایرانیان طلبکار است باید حساب کند ببینیم از کجا آورده که حالا می خواهد با خودش بار کند ببرد۰ و آنگهی همگان می دانند که بسط دادن یک امر شخصی و جنایی یک دختر به مسایل گروهی دردی را حل نمی کند چون دموکراسی برای تمام ایران را عقب می اندازد۰ روزی صد تا جنایت دیگر در جاها ی دیگر ایران می شود , پس باید برای هر کدام از آنها حسابی تو ی بانک " ملی" شان باز کنند !?۰
    4
    8
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس
    [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]. آخه پانترک ... تو از سیاست چی‌ بار داری که بیخودی با اون کله... هر چی‌ واردش شد به نیشت میاری.برو سیاست ...برخ و ترکیه چچنستان تروریست بکش .فکر کنم تو از نوادگان آن دسته ترک‌هایی‌ هستی‌ که اسماعیل آقا سمکو قلع قمع کرد هنوز هم نمیتونید بگید پلاو بلکه میگید پیلو.اگه حالیت نشد از بزرگان اهل قوم ت بپرس .داری از آب گًل الود ماهی‌ میگیری و از جریان 88 صحبت میکنی‌ کردها احمق نیستند که دنبال موسوی و کروبی برن .اولین شعار کردها دموکراسی برای ایران است.و این موقعی تحقق‌ میابد که رژیم آخوندی سرنگون بشه.
    8
    20
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس
    [::paksan - ایران، ایران::]. مردم بدون دلیل هتل و آتیش نزدن در مهاباد مردم همه همدیگرو میشناسند و سر منشا فساد را پیدا نموده و عمل کردند و مطمئن باش این کار به این زودیا بپایان نخواهد رسید.اگه شهرهای ترک نشین و خیانتکار آذربایجان غربی در خدمت حکومت اسلامی نبودند همان اویل انقلاب حساب آخوندها تسویه میشد.آنها برای غارت اموال کردها به چهارپا هم دایی میگن.
    8
    20
    جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Babak Shah - نیس، فرانسه
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه. پسر جان میبینم کردها بد کارى باهات کردن که دارى اینطورى گریه میکنى اشکالى نداره...
    8
    10
    شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    چه ساده هستین شما .تجاوز تو هتل؟؟؟؟؟!!!!!! مگه بیابونه؟؟ بعدم دیگه مد شده قهرمان سازی مرده. ۵ ستاره شدن در قبال یه خانم؟ اینقدر پول مهمتر هست که از یه خانم بگذرن .احتمالا یه چیز دیگه بوده.
    7
    7
    شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه
    قابل توجه کلیه ی کسانی که به من توپیدند: 1- بنده لر هستم و ترک نیستم،بنابراین پانترک هم نیستم-2- خودم مخالف سرسخت رژیم آخوندی هستم-3- غیرت مردم ایران فقط مرتبط با ناموس و عورت است و نه رسیدن به آزادی و دموکراسی.
    10
    9
    شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.