کتاب تعلیمات دینی سال چهارم دبستان زمان شاه - عکس

سیدرضا برقعی، علی گلزاده غفوری و محمدجواد باهنر نویسندگان کتاب تعلیمات دینی سال 1350
+315
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    pars_iran - دوسلدرف، آلمان

    روح شاهنشاه گرامی‌ باد
    32
    217
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    بابای بزرگ ملت ..روحت شاد ....تو بودی همه چی بود مردم گرسنه نبودن ..کار زیاد بود....مسکن بود...اب وبرق با حقوقت همخونی داشت...رانت خواری نبود....اقا زاده ها نبودن...تو جهان دشمن نداشتیم....پاسپورت ما ویزا نمی خواست..وووووووواخوندا کارشون روزه خونی...بابا بزرگ .....مادر بزرگم میخواست روزه بذاره اخونده مسجدشون خندیده بودکه برومادراون قدیم بود.زنگ زده به من میگفت همین اخونده ۲ تومن میگرفت.۱ ساعت روزه یخونه. بنده خداخبر نداره مملکت به گ....کشیدن......یکی از فامیلامون ۵ ساله بچشو گذاشته درس طلبگی بابام بهش گفته مرد چرا این کاروکردی یواشکی به بابام گفته نون تو این کاره تو نمی فهی بزارم درس بخونه مهندس بشه به بابام خندیده بود...راستی بابا بزرگ اون راحل اونجا میبینی ؟؟؟میگن از پل صراط افتاده پایین اخه ۷۵ میلیون هر شب جمعه به روحش فحش میدن ..من که پایه اصلی این کارم..
    25
    161
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Tarigh faramush shode - خرونینگن، هلند

    همان شاهنشاه اگر میگذاشت راجب دین بحث و گفت و بشه به اینجا نمیکشید از اول سلیقه قدرتمندها تو اون کشور ملاک بوده
    88
    68
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Urasawa - توکیو، ژاپن

    یادش بخیر .اى کاش میشد زمان رو برگردوند به عقب . ولى افسوس و صد افسوس که غیره ممکنه . فقط میتونم با یاد اون روزها اشک بریزم و بس .
    21
    138
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    mohabat2 - لندن، انگلستان

    خدمات شاهنشاه و رضا شاه کبیر حقیقتا فراموش شدنى نیست و نخواهد بود . تا أخرین لحظه عمرم قدردان شما هستم و خداوند را شکر از کودکى تا به امروز همیشه به یاد أن دوران عزیز بودم دورانى که هر ایرانى باید به أن افتخار کند . روحتان ابدى
    18
    161
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    خداوند شاهنشاه فقید رو مورد رحمت واسعه خودش قرار بده ،تردیدی نیست که وی نیز مرتکب اشتباهاتی شده اما تلاش وی و دولتمردانش برای اعتلای نام ایران و ایرانی و همینطور ساختن یک کشور مسلمان قابل انکار نیست،در دوران ایشون دین اعتباری داشت اما امروزه با روی کار امدن اخوندان کفر گویی و انحطاط اخلاقی و چاپلوسی و تملق گویی سراسر کشور را گرفته و اخوندان رافض عقاید برادران شیعه من را به طرف رافضی گری سوق داده اند خدایا برادرانم را دریاب،یک نقطه قابل توجه اقای برقعی که نگارنده این کتاب هست پس از اسلام اوردن (اهل سنت)بزرگ خاندان برقعی جناب ایت الله ابوالفضل برقعی قمی همگی خانواده به اسلام راستین تغییر مذهب دادن و فرقه رافضی را رها کردند ،(ایت الله برقعی قمی نوه هشتم امام رضا علیه السلام بود و در کلاسهای حوزه با خمینی در یک مکان درس میخواندند )
    68
    49
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    فراموش کردم که ایت الله برقعی قمی دارای تألیفات زیادی هم هستند از جمله کتابی به نام (سوانح ایام) که سرگذشت هذایت و زندگی نامه وی میباشد ،این عالم نستوه از اخوندان رافضی شکنجه ها و زجر های بسیاری دید،دوستان میتونن در سایت(کتاب خانه عقیده)مولفات ایشون رو دانلود کنن همچنین این سایت حاوی کتاب های بزرگی از اندیشمندانی است که مکتب رافضی را رها کرده و راه حق در پیش گرفتند
    131
    24
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    محمد رضا همانگونه که بارها دعا کردم٬ برایت طلب بخشش میکنم. تو هم شیعه امیرالمؤمنین ع بودی و در سفرهای استانی و بخصوص مشهد مقدس مرقد مطهر امام هشتم رضا ع٬ همیشه ذکر آنان را میکردی. در ترویج و اشاعه دین برحق شیعه هم همانطور که در این خبر می‌بینیم٬ کوشا بودی.
    154
    30
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    من نه چرندیات یک اسلامی نه چپی‌ نه مجاهد را قبول دارم و نه چشمم به روی نواقص زمان شاه بسته! به نظر من رضا شاه بزرگترین خدمتگزار تاریخ بعد از ورود این دین خونین بود..ولی‌ متاسفانه شاه فقید راه او را به طور کامل ادامه نداد و این شد که تعدادی انقلابی فرصت طلب چنین بلایی را به سر ایران بیارند و خود الفرار---قسمت 1
    20
    132
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

    چه جالب، پشت کتاب نوشته که فقط ۵ ریال. پادشاه فقید خیلی‌ ریخت توی حلقوم این مردم نمک نشناس و خرافاتی، حالا اینجا وقتی سر کارت به سفارت ملاهای شپشو برای کار‌های اداری می‌‌افته ، تا جایی‌ که بتونن هر چی‌ پول داری از جیبت میکشن بیرون، خدمات اداری در سفارت در زمان اعلیحضرت مجانی‌ بوده برای همه، الان هم به غیر از حکومت اشغالگر آخوندی، کوبا، کره شمالی ، موریتانی و چند تا کشور بدنام و گدا گوله در همه سفارت‌ها خدمات اداری مجانی‌ هستند برای مردم‌شان در خارج
    19
    84
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    قسمت ۲-----زنده یاد ارتشبد آریانا به شاه این جمله را گفت------درد ایران غرب زدگی نیست-عرب زدگیست!!!! اگر به جای این چرندیات تعلیمات دینی..روی تاریخ گذشته ی ایران تکیه می‌‌شد و یک جوان ایرانی‌ پی‌ می‌برد راه سقوط اخلاقی‌ و اجتماعی ایران از زمان ورود این توحش آغاز گشته در حمله ی دوم اعراب پس از قادسیه -۱۳۵۷--چنین مسخره ی عالم نمی‌‌شدیم که سنگسار بر ید ن د‌ست و پا آبرویی برای ما باقی‌ نگذارد و.فاجعه ی پناهندگی!!!
    16
    103
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    حقیقت تلخ است این نظر من است و برای من مهم نیست..کم رنگ‌ترین شوم یا پر رنگ ترین!!!
    11
    57
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. تو با دستمال یزدی برای پوشاندن جنایت دینت به عنوان سنی گری نمیتوانی‌ عاقلان را فریب دهی‌...در ضمن سلطنت از سلطه می‌‌آید حکومت عربستان!! پادشاهی مشروطه با آن متفاوت..یعنی‌ قدرت سمبلیک مثل دانمارک‌ سوئد نروژ هلند!!!!!!به دون دخالت در امور مملکتی!!!!!!
    14
    78
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. در ضمن مگر آن جنایات وحشتناک اسلامیون هنگام حمله به ایران خروج صدها هزار ایرانی‌ به خارج از جمله هندوستان.و کشته‌ها در ایران --.فروش دختران به غنیمت گرفته ی ایرانی‌ در بازارهای حجاز کوفتی....شیعه بود؟؟؟یا هم مذهبیون تو...بس کن همه احمق نیستند!!!
    11
    86
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    یاد شاهنشاه و کتابهای که در زمان شاهنشاه در مدرسه ها تدریس میشود گرامی باد.
    6
    61
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    freedom of the press - تهران، ایران

    کامنتهاى این عزیزان را که خوندم که همه با افسوس از گذشته یاد کرده اند مرا بیشتر به خفت و ذلالت ایرانى مطمئن کرد. پدرانمون اشتباه کردند و ایران را به دست این آخوندها سپردند ، چرا ما وطنمون را نجات نمى دهیم . این حقارت و خفت و خوارى بیش نیست. خجالت بکشیم که وطنمون اسیر یک مشت مزدور هستش و ما نشستیم و نظاره گر هستیم و دم از خون سیاوش و کوروش و داریوش کبیر مى زنیم. شرم کنیم خجالت بکشیم بریم بمیریم.
    6
    87
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    92ارشام - لندن، انگلستان

    تنهاکشوری درجهان پهناورهستیم که روی پرچم رسمی کشورمان با زبان بیگانه نوشته شده ومردمی که روزی پنج بار وهفده رکعت پرستش ایشان با عربی است وبسوی کشورعربستان دولا وراست میشویم.پولهایمان را به کشورعربستان میبریم تاقوی شوندوداستان فرودگاه جده رابوجودبیاورند.باخدای خودمان با زبان بیگانه وعربی حرف میزنیم.نام قهرمانان ایرانی ،آریوبرزن و...رانمیبریم وقهرمانان ما عرب هستند،مالک،ابوذر...نام فرزندانمان راعربی میگذاریم و...اخرداستان خنده دار است که رگ گردنمان ورم میکنداگرباعربها وسرداران عرب موافق نباشیم!
    3
    56
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Liberte - ارومیه، ایران
    امیدوارم امثال دکتر مصدق و دکتر حسین فاطمی بر ایران حکومت کنند...نه شاه می خواهیم نه ملا.
    36
    23
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Benyaminn - استانبول، ترکیه
    این ملت شایسته ظلم و ستم است و لایق اینگونه رژیمى حتی تو نظرات دوستان هم وحدتی نیست هرکسی یک راه متفاوتی پیش گرفته و از سلیقه شخصی و مذهب حرف به میان آورده که نشانگر این هست بین ما دیوار های ضخیم و بلندی قرار گرفته که مارو از هدف اصلی دور میکنند
    2
    19
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    parvin55 - مادرید، اسپانیا_ با درود به شما و تایید فرمایشاتتان! در مورد حاج محمد رضا شاه که برعکس سیاستهای خوب خارجی، سیاست داخلی بسیار ضعیفی داشت (چون هیچوقت در بین مردم نبود!) باید گفت با تمام خدماتی که انجام داد ولی بسیاری از هموطنان همیشه فراموش می کنند که بچه های انقلاب همه در زمان خود ایشان بزرگ شده بودند! یعنی علنا ایشان یا از اوضاع و احوال کشور اینقدر بی اطلاع بوده که پس از سی و هفت سال حکومت خبر نداشته که با این تعلیمات دینی مملکت را دارد به آخوندها واگذار میکند، یا با اطلاع بوده که یعنی سیاستهایش کاملا غلط بوده و نتیجه اش انقلاب شده! در اینکه شاه با باج دادن به آخوندها و حضورشان در همه جا بخصوص قدرت و ایجاد خفقان و ترس و بسته نگه داشتن جامعه خود باعث سرنگونی خود شد شکی نیست ولی اینکه بعضی از دوستان انقلاب انقلاب میکنند و دیگران را مقصر میدانند غلابش گردن همه ماست و ما و شما نداره بی تعارف! این مردم ما بودند که انقلاب کردند و نه مردمی از سیاره ای دیگر ولی بعدش چه میکنند را نمیدانستند ولی یک جامعه مذهبی با یک رهبر مذهبی به کجا میرود؟ نتیجه روشن است!
    6
    60
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    parvin55 - مادرید، اسپانیا_ در مورد این سلطنت طلب از ابوظبی، این وضعش خیلی خرابه همه خبر دارند ;-)) تا خرخره تو خرافات و دینه و بقول شما دستمال یزدی واسه یک گروه دیگه بدتر ...مذهب سنی دست گرفته با اینکه میدونه سگ زرد برادر شغاله ایرانی! بعضی اشخاص شعار اینها بدند، دیکتاتورند ازشون بترسید ولی خودم بدترم، دیکتاتورترم ولی خوبم سر میدهند! اینها دیگه از آن گروه که همیشه دستمال یزدی دست گرفتند برای اینها دیکتاتورترند و بدترند باز به اون خدابیامرز که فقط دیکتاتور بود ولی خوب بود، خیلی عقب ترند ;) موفق باشید.
    6
    52
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. با شما موافقم با قسمتی‌ شاید موافق نباشم ولی‌ جان کلام را گفتید-متاسفانه با این ملت قسمتی‌ در بدر چون خود من...تعدادی در رویای رفتن به مکه-تعدادی عاشق اصلاح طلبان-تعدادی عاشق مصدق که خود او هم اسلامی شدید بود دقیقا مثل دکتر فاطمی‌تعدادی در رویای کوروش و داریوش...تعدادی عاشق مارکس و انگلس‌و و---نتیجه چه میشود..برقراری قوانین وحشیانه ی این دین و ملا--------آهان یادم رفت-آزادی یواشکی-چه پیشرفتی!!!!!!!!پیروز باشید
    13
    22
    یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    shekan - تهران، ایران
    سال دوم دبستان بودم که انقلاب شد . سالهای اون دو سال مدرسه قبل از انقلاب مثل رویای برام شیرینه .
    2
    15
    ‌چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    kamran631 - لیون، فرانسه
    این کتاب‌های تعلیمات دینی از اشتباهات بزرگ محمد رضا شاه بود، که راه پدر رو ادامه نداد، با اینکه کلی‌ خدمت به کشور کرد و رویا‌های بزرگی‌ برای ایران در سر داشت، ولی‌ خودش هم یه جور‌هایی‌ اسیر این خرافات بود، گویا از این نظر به مادرش رفته بود...
    1
    20
    ‌چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.