فولاد خوزستان با شکست مقابل السد قطر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

تیم فولاد خوزستان در بازی برگشت مرحله گروهی مقابل السد قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با کسب این نتیجه از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.
 
موریکی مهاجم السد تنها گل این بازی را در دقیقه ۴۱ نیمه اول، روی حرکت یک و دو با حسن الهیدوس به ثمر رساند.
 
فولاد خوزستان که در رقابت‌های لیگ برتر ایران در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را به دست آورده است، تا پیش از این بازی در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها سه امتیاز کسب کرده بود و برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها باید مقابل حریف قطری خود به پیروزی می‌رسید.
 
السد قطر از همان آغاز بازی با کنترل بازی در میانه زمین، موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه فولاد ایجاد کرد که مدافعان و دروازه‌بان این تیم مانع از باز شدن دروازه شدند.
 
سرانجام السد قطر روی حملات از عمق خط دفاعی فولاد خوزستان به گل رسید؛ حرکت انفرادی موریکی و یک و دو او با حسن الهیدوس با ضرب تمام کننده او همراه شد.
 
فولاد خوزستان در آغاز نیمه دوم تلاش کرد تا بازی را به تساوی بکشاند ولی بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه السد قطر را باز کنند.
از اواخر نیمه دوم بازیکنان فولاد خوزستان به دلیل خستگی بازی‌های پشت سر هم لیگ داخلی ایران و همچنین لیگ قهرمانان آُسیا نتوانستد عملکرد خوبی داشته باشند.
 
در پایان السد با تک گل نیمه اول موریکی موفق شد فولاد خوزستان را شکست دهد. در دیگر بازی این گروه الهلال با نتیجه دو بر یک لوکوموتیو تاشکند را مغلوب کرد.
 
از گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال و السد با کسب ۱۰ امتیاز موفق شدند به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کنند.
اسکوچیچ: به السد باختیم و امیدهای فولاد بر باد رفت
سرمربی کروات فولادخوزستان پس از شکست تیمش مقابل السد گفت: با شکستی که مقابل نماینده قطر داشتیم، امیدهای‌مان در آسیا بر باد رفت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از AFC، دراگان اسکوچیچ پس از بداقبالی‌اش در رویارویی با السد اعتراف کرد که با شکست یک بر صفر تیمش مقابل نماینده قطری، تمام آرزوها و امیدهای فولاد در آسیا بر باد رفت.
 
ایرانی‌ها به زور گل‌زنی موریکی، مهاجم برزیلی السد، در ته جدول گروه سه قرار گرفتند. با این نتیجه السد و الهلال با هم به مرحله حذفی صعود کردند. السدی مقابل فولاد به برتری رسید که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برایش آرزو نیست، چون در سال‌های 1988 و 2011 به این عنوان دست یافته بود.
 
گل موریکی در اواخر نیمه اول بازی زده شد، اگرچه فولاد تلاش بسیاری برای جبران مافات کرد، اما السد، تیمی نبود که به سادگی مورد هدف قرار بگیرد.
سرمربی کروات فولاد درباره این دیدار اظهار داشت: امید داشتم که از شکست اجتناب کنیم و این بازی را ببریم تا از فرصت ماندن در این رقابت‌ها پاسداری کنیم، اما حریف‌های‌مان بسیار مصمم بازی کردند و ما را از نتیجه گرفتن باز داشتند.
وی افزود: برای هر دو طرف بازی سختی بود و ما نهایت تلاش خود را صرف کردیم. در نیمه دوم کمی احتمال داشت که نتیجه بگیریم اما بازیکنان نتوانستند یاری کنند تا حداقل یک نتیجه حاصل شود.
اسکوچیچ خاطرنشان کرد: رقابت آموزش دهنده‌ای بود برای ما و من امیدوارم که بازیکنان تجربیات فراوانی برای آینده خواهند آموخت.
+1
رأی دهید
-31

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۲
    فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس
    قرار نیست که یک تیم همیشه بازی ببرد. اصل مطلب خوب باز کردن هست. یک تیم خوب همیشه براش امکان پیروزی پیروزی در آینده هست.
    1
    5
    ‌چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.