درگیری مرگبار شاکی و متهم

جوان متهم به زورگیری که قصد داشت به زور از شاکی رضایت بگیرد با یک ضربه چاقو به قتل رسید.
 
عصر روز پنجشنبه به مرکز فوریت‌های پلیسی خبر رسید چند جوان در جنوب تهران با یکدیگر درگیر شده‌اند. دقایقی بعد از اعلام این خبر مأموران کلانتری راهی محل درگیری شدند. در جریان این نزاع جوانی به نام اکبر به ضرب چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود. با این حال ضاربان که 2 برادر افغان بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
 
درحالی‌که 2 متهم افغانی در بازداشت بودند و بازجویی‌ها از آنها ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید اکبر به‌دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جان خود را از دست داده است. به این ترتیب افسرنگهبان کلانتری وقوع این جنایت مرگبار را به بستان زاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی خبر داد و به دستور وی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند.

متهمان وقتی تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفتند به ارتکاب جنایت اعتراف کردند.
 
یکی از برادران در اعترافاتش گفت: ضربه مرگبار را من به مقتول زدم و برادرم بی‌گناه است. او ادامه داد: در خانه خواب بودم که با سر و صدایی که از بیرون می‌آمد بیدار شدم. وقتی بیرون را نگاه کردم دیدم چند نفر با برادرم درگیر شده‌اند و او را کتک می‌زنند. من هم که از همه‌‌چیز بی‌اطلاع بودم از آشپزخانه چاقویی برداشتم و در حمایت از برادرم وارد درگیری شدم و ضربه‌ای به یکی از آنها زدم. من نمی‌خواستم او را به قتل برسانم و او ناخواسته به قتل رسید.
 
در ادامه تحقیقات، متهم دیگر تحت بازجویی قرار گرفت تا دلیل وقوع این درگیری مشخص شود. او گفت: چند روز قبل در خیابان مقتول و دوستانش با تهدید چاقو می‌خواستند گوشی تلفن همراهم را زورگیری کنند. آنها حتی با چاقو و شیشه مرا مجروح کردند اما نتوانستند گوشی‌ام را سرقت کنند. با وجود این، از آنها شکایت کردم تا به خاطر کاری که کرده بودند تنبیه شوند. متهم ادامه داد: مقتول که فهمیده بود با شکایت من به دردسر می‌افتد سعی کرد مرا از پیگیری شکایتم منصرف کند اما من می‌خواستم هر طور شده او دستگیر شود. روز حادثه مقتول همراه چند نفر از دوستانش جلوی خانه ما آمد و شروع به فحاشی کرد.
 
او می‌خواست به زور من را وادار کند تا به دادسرا بروم و رضایت بدهم اما گفتم چنین کاری نمی‌کنم. آنها هم من را به باد کتک گرفتند تا اینکه برادرم در دفاع از من برآمد و با چاقو به او ضربه‌ای زد. به‌دنبال اعترافات اولیه متهمان آنها صبح دیروز به شعبه دوم بازپرسی در دادسرای امور جنایی منتقل شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
+35
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    حالا 110 کدوم گوری بوده و قتی اراذل اومده بودند در خونه ی یارو کتکش می زدند؟
    0
    9
    یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.