جزئیات سگ کشی با اسید در شیراز

ایران وایر : صدای ناله سگ‌‌ها در پس زمینه فیلم می‌پیچد و یکی پس از دیگری جان می‌دهند. اینجا یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف شیراز است.
 
سگ‌های کوچک و بزرگ در یک بیابان جمع شده‌اند، یکی دست و پای حیوان را می‌گیرد و دیگری اسید تزریق می‌کند. صدای زوزه و ناله سگ‌ها بلند می‌شود و چند دقیقه طول می‌کشد تا جان دهند.

این فیلم را یکی از حامیان حیوانات در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده و گفته پیمانکاران شهرک صنعتی شیراز  در ازای تحویل هر لاشه از شهرداری ۱۵ هزارتومان دریافت می‌کنند و از سوزاندن جسم نحیف یک توله سگ با اسید هم دریغ نمی‌کنند.

دیدن این تصاویر دلخراش بسیاری را تحت تاثیر قرار داده، شبکه‌های مجازی پر شده از هشتگ‌های اعتراض به کشتار بی‌رحمانه سگ‌ها و بسیاری خواستار پاسخگویی مسئولان هستند.

حامیان حیوانات شیراز هم بیکار ننشسته‌اند. نامه‌ای اعتراضی به معاون شهردار نوشته‌اند و از طرف دیگر از مردم دعوت کرده‌اند مقابل سازمان محیط زیست شیراز به انها بپیوندند و در تجمع اعتراضی شرکت کنند.

تماس‌های مردم با شهرداری شیراز انقدر زیاد بوده که وقتی سراغ روابط عمومی را می‌گیرم، تلفنچی سریع می‌گوید: «اگر می‌خواهید درباره کشتن سگ‌ها صحبت کنید، صحبت‌هایتان را منتقل می‌کنم. از دیروز مردم مدام با شهرداری تماس می‌گیرند و به این موضوع اعتراض می‌کنند.»

روز گذشته مسئولان روابط عمومی شهرداری شیراز  در پاسخ به اعتراضات تلفنی عنوان کرده‌اند اطلاعی از این موضوع ندارند. به همین دلیل بسیاری از  حامیان حیوانات فیلم کشتار را روی سی دی ضبط کرده و سی دی به دست وارد شهرداری شده‌اند.

یکی از حامیان حیوانات شیراز در این‌باره به «ایران‌وایر» می‌گوید: « کسانی که این کار را می‌کنند، شناخته شده هستند. این اولین بار نیست که آنها این سگ‌های بینوا را بی رحمانه می‌کشند. قبل از این ‌هم دنبال سگ‌های ولگرد اطراف باغ وحش شیراز بودند. آنها سگ‌ها را می‌گرفتند و تحویل صاحب باغ وحش می‌دادند. در باغ وحش شیراز بیش از شصت شیر نگهداری می‌شود. صاحب باغ وحش توانایی مالی برای سیر کردن شیرها با گوشت گوسفند را ندارد. سگ‌ها را به قفس شیرهای گرسنه می‌‌اندازد تا آنها را سیر کند.»

او تنها کسی نیست که این موضوع را مطرح می‌کند. دیگر حامیان حیوانات هم، پیمانکاران شهرک صنعتی را می‌شناسند و با مشخصات کامل از آن دو نام می‌برند.

مریم، یکی از حامیان حقوق حیوانات به ایران وایر می‌گوید: «کسانی که دست به این عمل زده‌اند، دو برادر هستند و همه حامیان حیوانات ان دو را می‌شناسند. این دو برادر برای شهرداری کار می‌کنند. در نزدیکی مرودشت در منطقه زرقان شهرداری کشتارگاه وحشتناکی درست کرده، آنها سگ های ولگرد را جمع می‌کنند و به آنجا می‌برند و با دردناک ترین و غیر انسانی‌ترین روش ها، حیوانات بینوا را می‌کشند.»
به گفته حامیان  شیراز تلفن همراه این دو برادر پس از انتشار این فیلم قطع شده است.

پس از چندین تماس بالاخره موفق می‌شوم با جعفر امیدی، مسئول دفتر شهردار شیراز صحبت کنم. او هم به گفتن دو جمله اکتفا می‌کند: «این کشتار بی رحمانه به شهرداری گزارش شده. ما آن را محکوم می‌کنیم و مشغول پیگیری درباره آن هستیم.»

شهرک صنعتی در سلطان آباد شیراز قرار دارد. فرمانی، دهدار سلطان آباد در این باره به «ایران وایر» می‌گوید: «دستور از فرمانداری شیراز بوده . قرار بوده سگ‌های مریض کشته شوند. اما نحوه کشتن را ما پیگیری نکردیم و اصلا اطلاعی نداشتیم.» او منتظر سوال بعدی نمی‌ماند و تلفن را قطع می‌کند.

مرگ با اسید یکی از دردناک ترین مرگ‌هاست و حیوان تا زمانی که اسید روی بدنش تاثیر کند، درد می‌کشد.

بعضی‌سگ‌ها با یکبار تزریق نمی‌میرند و فقط درد می‌کشند. در فیلم مشخص است به بعضی از سگ‌ها بارها اسید تزریق می‌شود.

محسن، یکی از حامیان حقوق حیوانات می‌گوید: «حتی اگر حیوانات مریض باشند و قرار به کشتن آنها باشد، در همه دنیا مرگ آرام و بدون درد را مورد استفاده قرار می‌دهند. آنها از ماده کتامین که یک نوع داروی بیهوشی است، استفاده می‌کنند اما برای پیمانکاران که می‌خواهند پولی به جیب بزنند صرف نمی‌کند که کتامین بخرند، برای همین به سگ‌ها اسید تزریق می‌کنند.»

او چند ثانیه مکث می‌کند و می‌گوید: «کاش همین پیمانکاران یک قطره اسید به خودشان تزریق می‌کردند و متوجه می‌شدند چه دردی دارد کاری که با این زبان بسته‌ها می‌کنند.» صدای ضجه سگ‌ها در گوشم می‌پیچد.
+306
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Humans win - فرایبورگ، سوییس

    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد . سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت و مردم شد . امیدوارم یه روزی بیاد که تمام این ملا های کثیف رو به تیر برق آویزون کنیم . به ریز و درشت رحم نمی کنن . به زودی نسل همشون از بین میره .
    15
    95
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    غیرت ایرانی شرافتمند اینگونه بر بساط ظلم و توحش میتازد، درود بر شرف مردم شیراز و همه هموطنانی که در برچیدن بساط این جنایت قدم پیش نهادند؛ در ضمن عاملان و مسببان این جنایات را هر چه سریعتر شناسایی، معرفی و دستگیر و تحویل مراکز روان درمانی ذیصلاح نمایید تا از آسیب رساندن احتمالی این افراد به کودکان و عزیزانتان پیشگیری کرده باشید!
    9
    111
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Urasawa - توکیو، ژاپن

    اى لعنت بر این انسانهاى بى رحم شرم بر شما باد لعنت بر شما باد بدترین مرگ بر شما باد به بدترین مریضى مبتلا بشین و با بدترین درد زجر کش بشین سالها درد بکشین و بد به درک واصل بشین .اعصابم خرد شد به این پشت فطرتها هر چى نا سزا بگى بازم کمه ! حـ...اى پشت فطرت !!
    6
    96
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    بجای برنامه های توخالی مذهبی،شعرهایش رویایی ، داستانهای بدرد نخور گذشته 24 ساعته در صدا و سیما بایستی به مردم درس محبت ،حیوان دوستی و همنوع دوستی را یاد بدهند نه نفرت از هر حیوآن و انسان بلاخره کاشتن نفرت
    7
    73
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    متاسفانه در ایران برای جان انسان هم ارزش چندانی قائل نیستن . پارازیت ماهواره یا بنزین ناخالص روی سلامتی همه مردم داره تاثیر می ذاره. این سگهای بینوا هم اگه شانس داشتن که تو ایران به دنیا نمی اومدن. بعضیها از ادم بودن فقط اسمشو یدک می کشن.
    6
    66
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین

    همشون سربازان ولایت هستند دارند تمرین میکنند واسه روزی که اگه ایران ناامن شد بتونند با مخالفان مقابله کنند
    16
    61
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    انگوری انگوری - لندن، انگلستان

    بعضی‌ از ما ادامها از حیوان هم حیوان تریم ! یک عده عنکبوت بعضیها سگ حرم ، یک آمپول اسید هم به سگ‌های حرم بزنند ، اونایی‌ که قلاده به گردن چند وقت پیش می‌خواستند برند کربلا رو میگم
    7
    58
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    زمان .... اگر اسید وجود داشت باور کنید ... کافران را بجای شمشیر همینجوری میکشت ... یعنی همین
    8
    53
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    united-iran - ملبورن، استرالیا

    ای کاش تو بدن نجس و کثیف این دو برادر هم اسید تزریق میکردند تا بفهمند چه درد وحشتناکی دارد وقتی اسید ذره ذره تو رگهات داره به جریان میفته و از داخل داری تجزیه میشوی.
    9
    70
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    siavashomaha - منچستر، انگلستان

    اینها که اسید پاشی میکنند. باور نمیکنم که خون ایرانی‌ در رنگ هایشان
    20
    42
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    توحش در آخرین حد خود-----ننگ‌ بر شما که روی وحشی‌ترین درندگان را سفید‌کردید.
    7
    42
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    omid2944 - برلین، آلمان

    وقتی‌ این جور ویدئو‌ها و خبر هارو می‌شنوم و میبینم،با خودم میگم هر بلایی که این آخوندا سر ملت ایران میارن حقشونه.... جماعت جز بی‌ فرهنگ‌ترین ملت‌ها هستن.به قول زرتشت پیامبر ایرانیان فرهنگ هر ملتی‌ رو از رفتار اون ملت با حیوانات می‌شه فهمید. :(
    11
    51
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    siavashomaha - منچستر، انگلستان
    البته رژیم آخوندی از طرفدارانش که بد تر از ... هستند خوب حمایت میکنه ، و از حیوانات واقعی‌ خیر.
    5
    24
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    اى لعنت بر اون.... سگ از نظر احساسى کاملا شبیه انسان هست فقط نمیتواند حرف بزند شرم بر شما که شرف ندارید با این حیوانات اینکار را میکنید
    6
    39
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Orginal tabrizi - استکهلم، سوئد
    خیلى مسائل الان عوض شده. قبلا تنها کاربرد اسید تو باترى ماشینا بود. یعنى من اینقدر میدونستم. الان مى بینم اسید وارد اجتماع شده و داره تنبیه و إعدام هم مى کنه. خدا عاقبت ما را خیر کنه
    5
    24
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران

    در کشورهائیکه بوئی از آدمیت برده اند ،سگهائی را که بیماری دردناک دارند و خوب بشو نیستند(مانند سرطان) را با ترزیق سمی مخصوص راحت میکنند و بیشتر از یکی دو ثانیه طول نخواهد کشید و در اینکار وزن و جثه سگ بیمار را هم در نظر میگیرند،سگ بزرگتر مقدار تزریق بیشتر و سگ کوچکتر مقدار متناسب با وزنش که در عرض چند ثانیه بخواب ابدی میرود.
    6
    32
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    هر کسی که در این جریان نقش داشته را باید به تیرک آویزان کرد تا کرکسها او را ذره به ذره بخورند. آرزو میکنم که شاهد این صحنه باشم تا از فریاد و ذجه های آنان لذت ببرم. شماها واقعا که انسان نیستید، بی شرفهای غیر حلال زاده.
    16
    41
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند

    ۶۰ تا شیر می‌خواد چیکار باغ وحش شیراز ؟؟ عمو جون مگه جنگل اونجا این شیرای در به در رو آوردین اسیر کردین اونجا نه یکی‌ نه ۲ تا ۶۰ تا شیر آخه میخوای چیکار مردک؟ که بعد نتونی غذاشون بدی؟
    5
    29
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند

    این ۲ تا برادر رو اسماشون رو بدین بیرون که مردم خودشون اسید به.... این ۲ تا پست فطرت بزنن ببینن چه حالی‌ میده
    6
    34
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Leopard Lover - لندن، انگلستان

    [::Urasawa - توکیو، ژاپن::]منم مثل شما تمام بدنم از این خبر وحشتناک و دردآور به لرزه درآمد. دو حروام لقمه ناانسانِ وحشی و دیوصفتی که به دستور نامرد و بی وجدانِ دیگری که خود را شهردار آن خرابشده مینامد دست به قتل عام این حیوانات نازنین میزنند :( هر چه به سر این مردم بی قلب و سنگدل بیاید کم است. هیتلر باید میبود تا این حـ... ها را در کوره ای از آتش میسوزاند تا درد و زجری که به این حیوانات بیزبون وارد کرده اند را بچشند :((
    4
    34
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    اسداله میرزا - کلن، آلمان
    توپوزی ، لینز - اتریش کجایی بالام جان که دفعه قبل آنچنان رگه غیرت ملیت باد کرد که نزدیک بود بترکه !!! بنده خدا اگه فرهنگ و تربیت آخوندی ایرانی‌‌ها رو به این روز و احوال انداخته به میهن پرستی‌ چه ربطی‌ داره !! از نظر من ایرانی‌ وطن دوست که به ایرانی‌ بودنش تو خارج از کشور( حالا به هر دلیلی‌ که اینجاست) افتخار می‌کنه ، اون کسیه که تو خیابون با دیدن امثال ... مثل تو باید مسیرش رو عوض کنه که اینجایی‌ها ما‌ها رو به یه چشم نگاه نکنن !!
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    زیاد هم جای تعجب نیست در کشورهای اسلامی یکی‌ از بزرگترین اعیاد----------------جشن-----قربان است یعنی‌ جشن خون ریزی------دینشان هم با نجس دانستن سگ..بهانه به دست این وحشیها داد-----در طی‌ تاریخ ۲ رهبر فکری---نه پیامبر----مخالف کشتن هر حیوانی بودند..زرتشت.و بودا-----درود بر آنها
    5
    27
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Leopard Lover - لندن، انگلستان

    بعد از خواندن این خبر چنان دردی در قلبم حس کردم که برای آن سگها و توله های کوچولو بی اختیار اشکم سرازیر شد. وجودم منجمد شده، اصلا نمیتونم باور کنم که موجوداتِ پست و رذلی چون این دو برادری که پستان مادر خود را هم گاز گرفته اند با حیوانات چنین کنند. کاربرانی که از شیراز در این سایت فعال هستند شما را به انسانیت و وجدانیتتان سوگند این بربریت و وحشی گری را پیگیری کنید تا از شکنجه شدن حیوانِ بی پناه دیگری جلوگیری کرده باشید. طفلک این حیوانات بی زبان و بی آزاری که در آن سرای وحشت و نامردی چشم به دنیا گشوده اند. اصلا نمیتوانم لحظه ای آن حیوانات معصوم و بی پناه را فراموش کنم :( خدای نکبت کجاست که اینهمه ظلم و بیدادگری را ببیند. بمیرید ناانسانهای پست بمیرید. امیدوارم شما دو حرام لقمه در هنگام مرگ چون این حیواناتِ بیزبان، ناله و ضجه بزنید ولی راه گریزی نداشته باشید.
    2
    27
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Daneshjou - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    همه چیزمان باید مثل همه چیزمان باشه. در این خرابکده اى که نامش ایران است، نمى شود انسان و طبیعت در رنج و اندوه باشند و حیوان در اسایش و ارامش. بوى گندیدگى فرهنگ و تمدن و اخلاق ایرانى صدها سال است به هوا بلند شده اما شامه هایمان از کار افتاده است. فقط نگاهى به اقیانوس اشعار پارسى بیاندازید تا دریابید که چرا عرفا و صوفیه در طى تاریخ اوج تکامل انسان را زمانى مى دانند که به مقام سگ مى رسد زیرا سگ بالاترین عیار یکرنگى، وفا، قناعت، شجاعت، نرنجیدن و . است.
    7
    55
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Leopard Lover - لندن، انگلستان

    [::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]. در بسیاری از موارد اکثریت کاربران این سایت که خود من شامل آنها میشوم چه از لحاظ فکری و چه به لحاظ عقیدتی در خط موازی و روبروی شما قرار میگیریم ولی اینبار من نیز با شما همفکر هستم گرچه شاهد بودن چنین صحنه ای را نمیتوانم تحمل کنم. اما امیدوارم و آرزو دارم که این دو حروم لقمه همراه با شهردار پست و رذل به سزای اعمالشون برسند ولی خانه از بیخ خراب است جانم، چرا که وقتی مجلس قانونگذار اسلامیِ ناانسانی آن سرزمین طرحی را مبنی بر شلاق زدن و جریمه نقدی برای صاحبان سگ ارائه میکنند دیگر امیدی به مردم نمیباشد. بنابراین نمایندگانی که این طرح را ارائه کرده اند نیز باید آویزان شده و خوراک کرکس گردند! به امید روزی که حیوان دوستی بخشی از فرهنگ مردم ایران گردد.
    2
    33
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    خداوندا اگر این افراد را به بدترین مرگها هلاک نکنی، دین و ایمانم را به چاه خلا میندازم و کافر. چون این از سربریدن انسانهایی که بدست داعش هم کشته میشوند، قلب را بیشتر آزرده میکند.
    14
    55
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    دولت اگر این افراد رو به اشد مجازات (اعدام) نرسانی. نام کاربریم رو عوض میکنم که هیچ٬ تغییر مسیر و به گروه مخالفین میپیوندم. و تمام سعیم را در این میگذارم که انتقام این باوفاترین موجود طبیعت را از شماها بگیرم. چون این دیگه آخربی‌شرفیه. ننگ بر شماها.
    14
    59
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ضمن پوزش از هموطنان حیوان دوست ؛به نظر من حیوان آزاری متاسفانه در ایران نسبتا رایج است. پدر من بعد از گذشت ۷۵ سال صحنه دلخراش دار زدن گربه اش را توسط سایر کودکان محل زندگیش را فراموش نکرده . اصطلاح کاملا رایج پدرسگ ؛ننه سگ و...بیانگر جایگاه این حیوان وفادار در بخش های وسیعی از جامعه ایرانی میباشد
    0
    16
    جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران
    بعضیها خیلی منافقند و مثل بوقلمون رنگ عوض میکنند و پیرو حزب باد هستند!!!
    9
    1
    جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    بخدا قسم که هر بلائی که آخوندا سرتون بیارن حقتونه. امیدوارم روزی بیاد که شماها جنازه بچهاتونو در ازایه پول تحویل بگیرید. خدا لعنت کنه ایران و ایرانی‌ رو که اینطور وحشیانه به دنیا اومد، وحشیانه زندگی کرد و وحشیانه هم سقط شد
    5
    15
    جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان
    لعنت بر روح بی شرف و کثیفتون ..الهی سر فرزندانتون بیاد
    1
    13
    جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    arash_ir_021 - آمستردام ، هلند
    [::Dave07 - سیدنی، استرالیا::].... تو و هر که بد خواه ایران و ایرانی بود.
    11
    4
    جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    جناب آرش ... که اسمت داد میزنه که وابسته به کدوم بندو بساطی. خجالت نکش بیا تربیته ... رو نشون بده. من هیچوقت نه بدخواه ایران بودم و نه ایرانی‌ و همیشه هم به ایرانی‌ بودنه خودم افتخار کردم. والی‌ از کفتارهیه وحشیه جمهوریه اسـ... چه در داخله ایران و چه در امستردمه هلند...و اگر ....
    0
    3
    شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    arash_ir_021 - آمستردام ، هلند
    [::Dave07 - سیدنی، استرالیا::]شما ها هر جا کم میارید یا آدم و جاسوس اسرائیل و امریکا معرفی میکنید یا مزدور جمهوری اسلامی , این ذات شما هاست که برای فرار از اشتباه خود به جا معذرت خواهی تهمت بزنید ,, شما که میگید به ایرانی بودنت افتخار میکنی یک بار نوشته خودت و این زیر بخون , مرگ بچه های یک ملت رو آرزو کردی , خجالت بکش , این زیر نوشته خودت و کپی میکنم تا یادت بیاد چی گفتی ,,. بخدا قسم که هر بلائی که آخوندا سرتون بیارن حقتونه. امیدوارم روزی بیاد که شماها جنازه بچهاتونو در ازایه پول تحویل بگیرید. خدا لعنت کنه ایران و ایرانی‌ رو که اینطور وحشیانه به دنیا اومد، وحشیانه زندگی کرد و وحشیانه هم سقط شد.
    2
    3
    شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    من مرگ رو برایه افرادی آرزو کردم که یا این کارها رو انجام میدان و یا وایمیستن تماشا می‌کنن نه برایه همه. شما هم نونه بازوت رو بخور بجای اینکه بری تویه هلند و سنگه جمهوریه اسلامی رو به سینه بزنی‌. من کاملا سره حرفم هستم. تویه ایران امثال شما این کارهارو عادی کردن و اگر هم کسی‌ حرفی بزنه میخواید سریعا ایران و ایرانی‌ بودن رو علم کنید که از احساساته مردم سوئ استفاده کنید. وألا تویه همین ایران تماشای اعدام نه تنها عادی شده بلکه باعث تفریح و تفرجه مردمه. اسید پاشیدن تویه صورته دختره بی‌ گناه هنوز که هنوزه احدی رو نگرفتن، تویه روزه روشن ندا آقا سلطان و چند جوونه دیگه رو کشتن هنوز هیچکس صداش در نیومده که هیچ تازه تویه خیابون میریزن و جشن میگیرن. الان هم که حیوون بی‌ گناه رو بهش اسید تزریق کردن که با درد و زجر بمیره. اگر ایرانی‌ بودن اینه می‌خوام صد ساله سیاه اصلا این مملکت وجود نداشته باشه. برو نون بازوت رو بخور عمو جان
    0
    2
    یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    arash_ir_021 - آمستردام ، هلند
    [::Dave07 - سیدنی، استرالیا::] باشه کوچولو ,,, آخر نوشته خودت و بازم کپی میکنم تا ببینی با این سگ کشها هیچ فرقی نداری ,,,,,[ اگر ایرانی‌ بودن اینه می‌خوام صد ساله سیاه اصلا این مملکت وجود نداشته باشه ] ,من هم دعا میکنم خدا ریشه بد خواهای ایران و ایرانی رو از روی زمین برداره .
    2
    2
    یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    آقای Humans Win قربان شما چطور از سگ بنده خبردارید که میدونید آدم شده یا نه؟مگه من به شما کاری داشتم؟جوسازی نکنید آقا،جوسازی نکنید.:))
    0
    1
    دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    Mammal - لندن، انگلستان
    [::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]. تعجب می‌کنم که اینطور حرف میزانی‌، چی‌ شده که یک دفعه تغییر کردی؟؟ اینها که اینطور به یک حیوان زبان بسته رفتار میکنند ببین چه کار‌ها که با آدم‌ها نمیکنند.
    0
    2
    دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    شما به جای دعا‌ کردن برایه این چیزا به جونه آقا دعا‌ بکن که یه چیزی دستتو بگیره. اصلا توکه انقدر ایرانی‌ دوست و طرفداره جمهوریه اسلامی هستی‌ تو هلند چه ...میکنی‌؟
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.