سگ کشی با تزریق اسید در شیراز + ویدیو

در یکی از شهرک‌های صنعتی شیراز سگ‌ها به روشی غیرانسانی با تزریق اسید کشته می‌شوند و پیمان کاران شهرداری در ازای ارایه هر لاشه، ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کنند.
 
 یکی از فعالان دفاع از حقوق حیوانات فیلمی 3 دقیقه‌ای از کشتار سگ‌ها را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده که به گفته وی، این اقدام توسط پیمان کاران شهرک صنعتی شیراز انجام شده است؛ پیمان‎کارانی که در ازای تحویل لاشه هر قلاده سگ 15 هزار تومان دریافت می کنند و حتی از سوزاندن جسم نحیف یک توله سگ با اسید هم دریغ نمی‌کنند.

در این فیلم چند نفر به صورت دردناکی به سگ‌ها اسید تزریق می کنند و آن ها را می‌کشند. ناله های سگ ها حکایت از میزان دردی دارد که آن ها تحمل می کنند.
 
«قاسم اکبری»، شهردار منطقه 5 شیراز در این مورد گفته است: «با وجود این که شهرک صنعتی شیراز در محدوده شهرداری منطقه 5 قرار دارد اما شهرک‌های صنعتی تحت نظارت سازمان پسماند اداره می‌شوند و مسوولیت کشتار سگ ها در این شهرک‌ها به عهده شهرداری منطقه نیست.»
 
«روح الله خوشبخت»، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز نیز با ساختگی خواندن این ویدیو، گفته است: «شهرک های صنعتی به هیچ وجه تحت نظارت شهرداری و یا سازمان پسماند نیستند و هر شهرک به طور مجزا توسط مدیر مربوطه اداره می شود.»
این در حالی است که «جعفر امیدی»، مسوول دفتر شهردار شیراز با اشاره به تماس‌های مکرر شهروندان معترض به این اقدام، تاکید ‌کرده است: «شهرک صنعتی شیراز تحت نظارت شهرداری بوده و این کشتار بی‌رحمانه ازسوی شهرداری شیراز در حال پی گیری است.»
 
بر اساس «دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد» که در بهمن 1387 به تصویب سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور رسید، جمع‌آوری سگ های ولگرد، تشخیص و تفکیک سگ‌های اصیل و نیز آلوده زیر نظر دام‌پزشک، واکسیناسیون و قرنطینه سگ های مفید، نصب قلاده و شناسنامه‌دار کردن آن ها و و اگذاری به مراکز یا افراد متقاضی و انجام دوره‌ای معاینه ها و مراقبت‌های بهداشتی و عقیم‌سازی از وظایف شهرداری ها تعیین شده است.

مرگ با ترحم آخرین راه حل معدوم کردن سگ های ولگرد است.
 
در این دستورالعمل آمده، فرماندار، رییس کار گروه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد آن شهرستان تعیین شده و اجرای دستور‌العمل نیز بر عهده شهرداری شهرستان است.

+180
رأی دهید
-220

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا

    خداوندا ریشه بی‌ فرهنگیه ما ایرانیان رو از دنیا پاک کن. عارغه فرهنگ ۲۵۰۰ ساله می‌زنیم ولی‌ ببین چطور با حیوونه بی‌ دفاع زبون بسته رفتار می‌کنیم. آخوند از سرتونم هم زیاده
    5
    289
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    ziba shar - استکهلم، سوئد

    الان دقیقاً فرق این روانیا با داعش چه...
    1
    267
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آریان هامبورگ - هامبورگ، آلمان

    ای لعنت این جهان بر شما باد. شماها با افراد داعش هیچ فرقی در سنگدلی ندارید.
    2
    237
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    شک نداشته باشید اگر از چنین افرادی طلب تحویل جسد هر انسان در قبال ۵ هزار تومن و حتی کمتر اگر تحت پیگرد و تعقیب قانونی قرار نگیرند بدون لحظه ای تردید اینکار را در قبال هر زن و بچه و انسانی انجام میدهند. فاجعه اینجاست که شما اندکی تصور کن در چه محیطی زندگی میکنی و کودکانت را پرورش میدهی؛ در اینگونه مواقع کار آن بانوی شرافتمند تبریزی جلوه میکند و امیدوارم مردم شریف شیراز در قبال این توحش واکنش قاطع و صریحی نشان دهند؛ این که واکنش سیاسی نیست تا در قبال تبعات آن واهمه داشته باشید!
    0
    261
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    apocryphal - بوستون، ایالات متحده امریکا

    همین رفتارها تو دنیا اثر منفی میذاره، محیط زیست متولی حیات وحشه نه یه پیمانکار بیوجدان که ناله های این حیوون زبون بسته رو فقط به پول تعبیر میکنه، مگه دامپزشکی نباید نظارت کنه، مگه نمیشه به طور علمی عقیمشون کرد،یا حداکثر از داروی تی 61 استفاده کنید که درد نکشه،
    1
    184
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    اینجا ایران نیست بابا من باور نمیکنم هنر نزد ایرانیان است ما بودیم که اولین بار شعر میازار موری که دانه کش است را سرودیم حتی توی مدرسه هم این شعر را به بچه ها یاد میدن نه نه اینجا ایران نیست اینجا حتما اسراییل است امریکا واسراییل با هم این فیلم را ساختن تا نظام مقدس اسلامی را خراب کنند
    18
    150
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Southern Star - سیدنی، استرالیا

    پروردگارا! واقعاً ....با این احسن الخالقینت
    5
    83
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Orginal tabrizi - استکهلم، سوئد

    وقتى انسانها و حیوانات و طبیعت را دوست داشته باشى و به انها احترام داشته باشى، انسانى. یک مردن با احترام حق همه است. غیر این عمل کردن یعنى هنوز تا انسان شدن فاصله دارى. نتونستم تا اخرش ببینم .
    0
    85
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    اگر احمد خاتمی را بخواهند با این امپول ها بکشند چند لیتر از این اسید ها لازم است؟؟؟
    6
    71
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران
    [::Dave07 - سیدنی، استرالیا::]. ایرانی همچنان و همواره صاحب و میراثدار تمدن و فرهنگ هزاران ساله است؛ همینکه تنها یک ایرانی زنده در جهان در قبال هرگونه توحش و ظلم و ناجوانمردی فریاد اعتراض بر آورد، نشانه جوش و خروش این خون پاک است. اگر استبداد در هر لباسی و بر هر مردمی در جهان حاکم باشد همچون ویروسی کشنده بر زیر ساختهای بشری و فرهنگی آن سرزمین میتازد و مردم بیشتری آسیب میبینند
    31
    48
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    تف بر اون ریشه و شرف و وجدانی که ندارید! از حیوون پست تر شما هستید!
    2
    140
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    بخدا اشکم در اومد .این نامردها همونایی هستن که به صورت مردم ما اسید پاشیدن.حالا فکر کنین اروپائی‌ها و یا خارجیان دیگه یی این فیلمو ببینن ،تصور کنید طرز تفکر و رفتارشون با ایرانی‌ جماعت چه خواهد شد،گذشته از این‌ها انسانیت و وجدان این باصطلاح انسان نماها کجاست.حالا بد بختی اینه که آدم از مبارزه و فعالیت واسه وطنش و ملتش هم دلسرد میشه و آدم یه لحظه فکر می‌کنه اینا اینقدر جاهلن پس بذار تو جهالتشون غرق بشن تا خفه بشن.
    2
    140
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد

    وی خدا اینها کیا هستن ..از خدا می‌خوام که نابودی رو برای مردم و کشوره ایران نازل کنه ..کثافتها ::خدایا رزق و زوزی رو رو این مردم بنبند ..یک کاریشون کن که تا آخره عمرشون تو صاف برای یک کیلو تخم مرغ بایستن
    28
    77
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    aziuk - لندن، انگلستان

    برای اعتراض به شهرداری شیراز برای قتل عام زبان بسته های بی گناه با این شماره ها تماس بگیرید:....
    3
    58
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    ان بر اون ذات وحشى تون لعنت أصلا نمیتونم تجسم کنم یکى بیاد من ارضى ام دانه اى ٢٠ هزارتومان بدم اینجورى اینها را نکشند فقط عقیم کنند دیگه چرا این وحشى گیرى میکند اى لعنت بر ان .... که با این حیوان نازنین اینکار را میکنید چرا کسى جلوى این وحشى ها نمیگیره شرم بر شما تازى ها شرم تاریخ بر شما و اون...
    3
    76
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    غربت نشین - اسن، آلمان

    امیدوارم روزی برسد که عاملان این جنایت با همین روش به سزای کارشان برسند
    1
    75
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - سورتمه، بلژیک

    تو مملکتی که برای جان انسانها ارزش قائل نیستند دیگر چه برسه به جان حیوانات بی دفاع.من نمی دانم این پیامبر مسلمانان شخصا خودش چه مشکلی با سگ داشته که این حیوان با وفا را نجس دانسته.یک جا خوانده بودم که محمد در کودکی توسط سگ حاری گاز گرفته شده بود و همین باعث شد که از سگها ترس داشته باشد بخاطر همین هم تنها بهانه ای که تونست جور کنه این بود که سگ رو نجس اعلام کنه :( بخاطر همین به علی میگفت که سگ های ولگرد رو بگیرد و بکشد.حضرت علی تخصص خاصی در گرفتن سگ و کشتن انان داشته است .ابنها رو از خودم در نیاوردم بلکه امار و مدارکش در تاریخ هست :
    8
    68
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - سورتمه، بلژیک

    از روایات اسلامی آنچنان محکم و غیر قابل انکار هستند که هیچ مسلمانی نمی‌تواند منکر آنان شود، این روایات هم در منابع شیعه وجود دارد و هم در منابع اهل سنت؛ یکی از این روایات موضوع دستور محمد ابن عبدالله به علی ابن ابیطالب برای کشتن سگهای مدینه است، بگذریم از اینکه این موضوع با اساس ادعای محمد و ارتباط وی با خالق جانوران در تناقض است، زیرا اگر چنین بود پس هدف از خلقت آنها چه بود، کشتن آنها توسط مسلمین و گرفتن پاداش بهشت؟. این موضوع را قبلا از منابع اهل سنت که در میان محققان از اعتبار بسیار بیشتر برخوردارند بیان کردم، اکنون همین روایت را از علامه مجلسی می‎نویسیم، وی می‌گوید:. از حضرت امیرالؤمنین (ع) منقول است که رسول الله (ص) مرا به مدینه فرستادند تا هر نقاشی که باشد محو نمایم و قبرهای بلند را هموار سازم و سگ‌ها را بکشم. حلیه المتقین/در بیان نقاشی کردن/ص261 ;)
    7
    54
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    tabrizforever - انگلیس، انگلستان

    تو داستانهای اسلامی که همین داعش زاده امپول بدست کهریزک نژاد هم پیروشه روایت شده که پیغمبر یه لقمه خودش غذا می خورده لقمه دیگه رو جلوی سگ می انداخته و تاکیید داشته با حیوانات مهربان باشید! البته این حیوانات دو پا که دارند کشتار می کنند خرج تریاک شبشون رو هم اینجوری در می یارند! قربون خدا بریم که فیلم هم تو یو تیوب افتاده و همه دنیا دارند می بینند!
    11
    35
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    FETNEH. - نوشهر، ایران

    Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد. خجالت بکش. پا شدی رفتی توی مملکت دیگران مثل کنه چسبیدی بهشون و مثل یه زالو داری از خونشون میمکی و بی شرمانه از امکاناتشون که باید در رفاه ملت خودشون باشه استفاده میکنی و بعد ملت خودتو نفرین میکنی؟ تخته ت کمه . حالا نفرین من به تو : ایشالله توی همون کشور مثل یه.... بگیرنت و همون اسید رو ... خالی کنند. ... اونا بشی و چشمات شب و روز به دستاشون خیره بمونه که یه لقمه نون شوت کنن سمتت.
    57
    24
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه

    من دلم بیشتر به حال اون توله سگ سفید (سگ دوم) سوخت. اسید رو بهش تزریق کرد و پرتش کرد اونطرف.
    2
    41
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    malek khorshid - روتردام، هلند

    امیدوارم به همین سرنوشت دچار بشین و به طرز فجیع و دردناکی در هنگام تلف شدن ضجه بزنید. با دیدن این فیلم از ایرانی‌ بودن‌ام خجالت کشیدم. غیرت در ایرانیان به نظر من مرده است.جوانان باید گروه‌های بسیار منظم و وفادار درست کنند و این افراد یا اسید پاشان اصفهان و گروه‌های فشار را تنبیه کرده و به سزای عملشان برسانند.
    1
    56
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد

    واقعا حالم بد شد!‌ای لعنت به روحتون به شرفتون به انسانیتتون به وجدانتون حداقل یه تیر بیهوش قبلش بهش بزنید خداااااااااااااا.
    1
    64
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    خوب بهتر از این هم نباید از مردم در ایران توقع داشت. تماشای اعدام به همراه تخمه ساعت 5 صبح و شکار پلنک با سگهای شکاری و فیلمبرداری از این عمل پر افتخار و . هر چند گفتن این حرف مثل تف سر بالا می مونه اما لیاقت هر ملتی همون حکومتی هستش که داره. تو همین سرزمین کافرها حیوانات از ادما ارامش بیشتری دارن.
    2
    60
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    من که نیگاه نکردم . آدم باید خیلی .....باشه که بتونه این کار رو بکنه. امیدوارم که با بد درد ترین دردها بمیرید و همینطوراون کسانی هم که دستور دادن. حـ...‌ها.
    12
    81
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    masoudeses - تهران، ایران

    آقا یکی‌ اسمو آدرس اینارو به من بده کاریتون نباشه.همه وایسید کنار
    3
    43
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IRAN E AZAD - هورتن، نروژ

    بی‌ شرف‌ها ! واسه ۱۵۰۰۰ تومان ! وقتی‌ جان انسان آرزشی نداره حیوان دیگه هیچ جایی‌ نداره ! انسانیت در اینها مرده !
    1
    40
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    پهلوون مفرد - كلن، آلمان

    گاندی: اگر می‌خواهید فرهنگ و تمدن را در جامعه‌ای ببینید، به رفتار مردم آن جامعه با حیوانات نگاه کنید...
    2
    58
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    پهلوون مفرد - كلن، آلمان

    گاندی: اگر می‌خواهید فرهنگ و تمدن را در جامعه‌ای ببینید، به رفتار مردم آن جامعه با حیوانات نگاه کنید...
    2
    36
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان

    طبق بررسی های روانشناختی بیشتر افراد قاتل به سابقه هاشون مراجعه کردن حیوان ازار بودن فرق نمیکنه یه جاندار حیوان باشه انسان باشه یا حتی گیاه وقتی درد و صدمه بهش بزنی و با زجر بکشیش اخر دل سنگیه فکر کنیم که حیوانات هم مثل انسانها اعصاب و رگ و پوست و خون دارند و درد و سوزش رو حس میکنند چطور یکی میتونه این بیرحمی رو در حق یه جاندار کنه این عمق یه فاجعه س که از زجر کش کردن حیوان دلت به رحم نیاد چند وقت پیش هم یه تعداد سگ هارو زنده بگور کردن خوب اینا هم افریده خدا هستن اگه لازم نبود خدا عقلش نمیرسید که نیافرینه این سگها با تعالیم توانایی اینو دارن که خیلی خدمت به بشر کنند مثل سگ های پلیس سگ های ترانزیت فرودگاه و سگ های زنده یاب صلیب سرخ مظلوم تری حیوان در ایران سگ ها و گربه ها هستند
    0
    41
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    این هم نوعی جنایت است. بی‌ شرافت‌های حیوان آزار. یک مشت حیوان در لباس انسان در جای جای کشور آبروی ملت ایران را میبرند و از جنایت بر علیه حیوانات نیز ترسی‌ ندارند. آن بی‌ شرفی که دستور این جنایت ضد انسانی را صادر کرد باید به همین روش از صحنه روزگار حذف نمود.
    0
    32
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Azadikhah - تکسل، هلند

    واقعا وحشتناکه:(.متاسفانه این مسئله در خاورمیانه ریشه فرهنگی داره و شدتش کم و زیاد میشه٬در زمان شاه شدتش کمرنگ و در جمهوری اسلامی شدتش بیشتر .تا مذهب هست این مشکل هم هست.
    2
    29
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Azadikhah - تکسل، هلند

    masoudeses - تهران، ایران: آدرس در خود خبر هم هست .شهرک صنعتی شیراز
    0
    22
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    tanha925 - شیراز، ایران

    از دیشب تا حالا که این ویدئو را دیده ام قلبم درد میکند . از دیشب تا حالا چندین دفعه گریه کرده ام و تا الان بغض گلویم را گرفته. از انسان بودنم متنفرم . از ایرانی بودنم متنفرم.خدایا صدای زجه کشیدن این سگ زمانی که به او اسید تزریق کردند دیگر شبیه زوزه سگ نبود . مثل یک انسان از درد بی تابی میکرد به خود میپیچید . وقتی تصور میکنم که اسید چطور قلب و رگهایش را میسوزاند و ذره ذره وجودش را میسوزاند قلبم میسوزد . وقتی یادم به جیغهای دلخراشی که از درد میکشید گوشم زنگ میکشد . خدایا کدام موجود را آفریدی که تا کنون اینچین یکدیگر را زجر کش کنند . خدایا این سگها زبان دارند تا اعتراض کنند . در برابر انسان ناتوانند چرا تو از آنها در برابر این حیوان صفتان که اسم انسان را یدک میکشند دفاع نکردی . خدایا آخر به کدامین گناه باید این حیوانت را زجرکش کنند . خدایا چرا میگذاری این انسانهای گرگ صفت ایچنین موجوداتی را که خودت بیگناه آفریدی از درون بسوزانند ؟ میدانم که روزی جایی تقاص ظلم فجیعی را که به این حیوانات زبان بسته کردند میکشند . امیدوارم روزی فرا برسد که همین آدمها از درد مثل سگ زوزه بکشند.
    0
    56
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا

    منو ببخشید! همون لالمونى بگیرم بهتره! چون منم از جنس و مکان همین حیوانهاى بیشعور إنسان نماها هستم! پس بزارید خفه خون بگیرم. تو خودم بریزم بهتره!
    0
    40
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hamidla - هامبورگ، آلمان

    آن از آدم کشی های داعش. این از زجرکش کردن حیوانات. پس کجاست آن رفعتی که می گفتند در مسلمانان هست.همش دروغ و فریب. واقعا با این صحنه اعصابم خورد شد.
    1
    34
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    عمرا که این فیلم رو نیگاه نمیکنم. ولی از تیتر و کامنتها به بطن ماجرا پی بردم. سگ باوفا ترین جانداری است که صاحبش رو از خودش بیشتر دوست داره. بی‌شرفها چطوری آخه دلتون اومد! من از جان دادن مگس هم به عذاب میام. ولی حاظرم تمام این اشخاصی رو که در این عمل شرم‌انگیز دست‌اندرکار بودن با بدترین شکنجه‌هایی که امکان‌پذیر هست ....
    13
    50
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat - خارکف، اوکراین

    سگ سیاه، بعد از تزریق، با اولین زوزه‌ای که کشید، انگار گفت *خدایا کمک!* . / . این جمله دقیقا با اولین زوزه ی سگ شنیده می‌شه. / افرادی که اینکار رو انجام دادین!!!، اینقدر پست و نفهمین، که حتا لیاقت فحش ندارین!. / اما خوشبختانه، همین دنیا جای مکافاته. ...
    3
    36
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان

    خیلی خوشحالم که فیلم رو ندیدم من دل دیدن این فیلم هارو ندارم هر فیلمی که توش خشونت و جنایت باشه نمیبینم حالا ببین اونایی که میرن تماشای اعدام دیگه کی هستن ؟
    2
    30
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    arash_ir_021 - آمستردام ، هلند
    [::Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد::]خیلی بد هست که آدم زود جو گیر بشه , آخه آدم بی مغز تو خودت مثل همین ها ی هستی که توی این فیلم دارن جنایت میکنن . ولی تو داری یک ملت رو نفرین میکنی , اونا نسبت به جون این زبون بسته ها بی تفاوت هستند و تو هم نسبت به جون یک ملت , تو یا بی عقل تر از اینا هستی و یا جانی تر از اینا , در ضمن هویت تمام آینهای که اینجا با دیدن این فیلم دلشون به درد اومده ایرانی هست , همه نوشتها رو خوب بخون .
    17
    12
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    masadi001 - ملبورن، استرالیا
    دوستانی که دعا کردندو از خدا خواستن چیزیو، خدا کیه و چیه؟ تا وقتی که فکرمون این باشه مورد سواستفاده بوده و هر کاری رو به اسم خدای لعنتی توجیه میکنن! امیدوارم روزی برسه مردم آگاه تر بشوند!
    6
    24
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند

    مرگ بر شهرداری شیراز ، باید مردم با اطلاع رسانی و تجمع جلوی شهرداری شیراز این حرکت غیر انسانی‌ رو محکوم کنند.
    3
    50
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد::]،،، خودت فهمیدى چى تایپ کردى! اى از دهان و زبونت زگیل در بیاد که نتونى همین کلمات رو هجى کنین!... عمل زیباى اون خانم تبریزى رو ببینى که با تلاش بى وقفه خودش تونسته بود یه مکانى رو براى این زبون بسته ها تهیه کنه!!!؟ یه سرى از وحشیهاى بى فرهنگ در ایران هستند ولى تو ....بیجا میکنى با .... ارو به تمام ایران نسبت میدى! ...
    8
    15
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    تو مملکتی که کشتن انسان خودش یک کاره چه انتظاری از ملتش باید داشت؟؟،نمیدونم چرا رفقای سایت اینجور فیلمها را اینجا میزارن؟؟،از دست ما ها که هیچ از دست خدایان هم کاری بر نمی اید پس چرا اعصاب ما را خراب میکنید؟؟
    7
    12
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat - خارکف، اوکراین
    [::masadi001 - ملبورن، استرالیا::]. هموطن گرامی‌ با درود. / خدا مرکز سیستم گردشی در جهان هستی‌ می‌باشد. مرکز تمرکزی که بدون آن‌، هیچ بازتابی پدید نمی‌‌آید. / انکار خدا، همانند انکار رنگ سیاه و سفید است، انکار دو قطبی که مکمل هم هستند و دو نیمکره ی یک گوی میباشند. / خدا نیازی به اثبات ندارد، همانگونه که مفهوم عشق راستین، خودبخود، اثبات شده هست. / خدا آغوشیست که ما، در وجودش پرورش می‌یابیم، به آرامش میرسیم و به گردش خود ادامه میدهیم. / تولد، زندگی‌، مرگ فیزیکی، تولد متافیزیکی، و شاید باز، تکرار این چرخه. / (اینهایی که گفتم رو، بهتر از من میدونید. در اصل برای خودم گفتم./ با دیدن کامنتتون، حس خوبی‌ بهم دست داد و سبب شد تا این رج‌ها رو بنویسم). / برای رسیدن به باوری استوار و ژرف، حتما میبایست از پل شک و تردید، عبور کرد. / سلامت باشید.
    17
    1
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    .....روزگار ما روزگار مرگ انسانیت است سینه دنیا ز خوبیها تهی ست صحبت از ازادگی و پاکی و مروت ابلهی است صحبت از عیسا و موسی و محمد نابجاست عصر موسی خمپه هاست.......۲۷۰۰سال ما ساقه تمدن داریم!! یکی از تفریحای صادق خلخالی اولین حاکم شرع منتسب امام گور به گور تخمه هندی حلق اویز کردن گربه بود.بگذریم با تمام .... که از دین عربها دارم خصوسا از نوع شیعه اش جا داره این حدیث محمد را اینجا برای این بی وجدانها بنویسم: من لا یرحم لا یرحم. هر کس رحم نکند(رحم تووجودش نباشه)خدا هم به اون رحم نمیکنه.ببینید با چه ناکسهای ۷۵ میلیون میشیم.دقیقا اینجاست که شخص از انسان بودنخ ودش خجالت میکشه
    0
    8
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sebastianxxl - لس انجلس، ایالات متحده امریکا
    ... بر هر ایران و ایرانی..اصلا نمی دونم فایده این ایرانیها جزء ازار و اذیت و مصرف کردن جیة!؟.
    13
    7
    ‌چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سربازایران - العین، امارات متحده عربی

    من از کشتار حیوانات به اندازه انسانها ناراحتم ولی همه شما ها ادای روشنفکری غربی ها بلغور می کنید یکی قلبش درد میگیرد دیگری غش میکند ان یکی نمی تواند فیلمش را ببیند وان یکی بیهوش می شود از جنایتی که نسبت به حیوانات در ایران میشود ولی هیچکدامتان برای انسان کشی این سیستم در ایران وجهان غش نکرد بلکه از راه دور برایشان کف میزنید که به کشید این سوسمارخورها را
    27
    4
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::مترلینگ - منچستر، انگلستان::]نگاه نکن دوست عزیز! اولین کامنت رو که گذاشتم صدا قطع بود فکر کردم صدا نداره امروز که کامنت ها خوندم فهمیدم که صدا داره و دوباره نگاه کردم ناموسن مثل یه بچه گریه کردم وقتى سگ سیاهه به توسط اون ظالم خوابوندتش زمین بعد از امپول به جان خودم اون صداى نعره انسان هستش! بچه ام رفت به مادرش گفت مامان بابا داره گریه میکنه! موضوع أسید پاشى رو بهونه کردم جرات نکردم این کلیپ رو بهش نشون بدم من خانمم ایرانى نیست، هرگز این جور تصاویر رو نمیزارم ببینه! به جان بچم همینجورى دارم أشک میریزم! اونهایى که تو ایران هستن جان مادرتون اطلاع رسانى کنین! راحت از اینجور مسائل نگذرین! من تا یه مدت همتون رو میسپارم به خدا! ناموسن بدجورى داغون شدم از اون نعره سک سیاهه و تلاشى که میکرد از دست این پست فطرتها خودش رو نجات بده و دردى رو که داشت تحمل میکرد! هیچ چیزى منو اینجورى داغون نکرده بود! بدترین و پر خشونترین نزاع ها رو تجربه کردم ناموسن یه بدونه روح منو دگرگون کرد! .
    0
    19
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد::]،، جه ربطى به کل ایران داره هپلى!.
    2
    11
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    توپوزی - لینز، اتریش
    Dave07 - سیدنی، استرالیا/نادان بیسواد !اروغ را اینگونه مینویسند.چرا عمل زشت و غیر انسانی یک عده را به فرهنگ ایرانی می چسبانی/از همه بدتر چرا تویی که یک جمله بی غلط نمیتوانی بنویسی خودت را ایرانی مینامی/شرم کن بابت این چند سالی که در کشور ما مهمان بوده ای باید از ما سپاسگذار باشی .
    10
    9
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    توپوزی - لینز، اتریش
    سورتمه - بروکسل، بلژیک/دست بردار از حدیث جعل کردن.محمد و علی و عمر و عثمون به قدر کافی جنایت و شقاوت کرده اند که که توی تعفنش همه جا را گرفته و تمامی مواد شوینده تاریخ هم نمیتواند پاکش کند.لزومی به جعل داستان نیست .
    2
    15
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    توپوزی - لینز، اتریش
    behran - کردستان، ایران/یکبار گفتم که تو فرزند خلف دلاورمردان ماد و نگاهدارنده عزت ومرزهای میهنی/بار دیگر میگویم درود و شرف بر پدر و مادرت با این اندیشه پاک و درک و عشق به میهن/من لر بختیاری ام و یه تو برادر کردم میبالم.
    1
    12
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    لیاقت این فرهنگ همون سفر حج و شورته های عرب بیشتر نیست، واقعا لایق سه کیلو یونجه هم نیستن. اونوقت ما میگیم کیا هستن که ساعتی ٧٠٠٠ تومن میگیرن اراجیف میبافن
    2
    8
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    داماهی - بندرعباس، ایران
    بایدبجای تزریق اسید به سگهای بیگناه آخوندهای جنایتکارراباتزریق اسید به درک فرستاد.
    2
    9
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    [::عموعقلی - پاریس، فرانسه::] نه رفیق اشتباه نشده اینجا ایران اسلامی است،کشوری که ملت بچه هاشون را خروس خون سحر از خواب بیدار میکنند که باخودشون برای دیدن صحنه حلق اویز کردن یک انسان دیگر،چنین فجایاعی فقط میتواند در ایران اسلام افتاق بیفتد چهرا که در ممالک کفر خصوصا اسراییل و امریکا کسی جرات چنین جنایاتی انهم اینجور اشکار علیه حوانات(خصوصا) را ندارد.
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان
    خیلى نامردید اینها مثله انسان میمونند فقط حرف نمیزنند أصلا نمیتونم تصور کنم ادم اسید تو خون یک حیوان باوفا نازنین مثله سگ بکنه امیدوارم با همین درد از دنیا بروید تمامى انها که اینکار را کردن شرم بر شما
    0
    15
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ضمن پوزش از هموطنان حیوان دوست ؛به نظر من حیوان آزاری متاسفانه در ایران نسبتا رایج است. پدر من بعد از گذشت ۷۵ سال صحنه دلخراش دار زدن گربه اش را توسط سایر کودکان محل زندگیش را فراموش نکرده . اصطلاح کاملا رایج پدرسگ ؛ننه سگ و...بیانگر جایگاه این حیوان وفادار در بخش های وسیعی از جامعه ایرانی میباشد
    1
    13
    ‌پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان
    ای لعنت ابدی خالق هستی بر این دستان کثیفتان باد ...تف به ذات بیشرفتون ....
    0
    9
    جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    توپوزی، خوبیه اینترنت اینه که امثال شما می‌تونن بیان و بدونه هیچ ترس و مشکلی‌ دهنشون رو باز کنن و.... و همینطوری که اومدن داخل همینطوری هم برن بیرون. والا اگر امثال شما عقله درست حسابی‌ داشتن میفهمیدن که اینجا خیلی‌‌ها از فارسی نویس استفاده می‌کنن و مشکل غلطه املائی نیست. من تویه عمرم مهمانه احدی نبودام. اگر فرهنگ ایرانی‌ اینه که یک مشت ادمه.... بیان اینطوری با یک حیوون زبون بسته و بی‌ دفاع رفتار کنن و بقیه هم ساکت بشینن یا مثله شما ...، امیدوارم صد ساله سیاه نه ایران وجود داشته باشه و نه فرهنگ ایرانی‌. دفعه دیگه هم اگه خواستی‌ بیای اینجا فحش بدی یا تربیته ...
    2
    3
    شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    ...این لینکه شهرداری ملعونه شیرازه، با همه دوستانتون یک حاله درست حسابی به این وحوش بدین
    2
    3
    شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان
    سربازایران - العین، امارات متحده عربی -دادش یواش مگه ما از جنایت بر علیه انسان کف و سوت زدیم که اینجوری حرف میزنی اگه یکی طاقت دیدن ستم به حیوان رو نداشته باشه بدون صد در صد نسبت به انسان هم همینطوره من اگه توان دیدن این فیلم رو ندارم مطمئنا نمیتونم صحنه اعدام یه انسان رو هم ببینم خوب حالا شما تاریک فکر چه کاری از دستت بر اومده واسه اینهمه جنایت علیه انسانها؟دلت از جای دیگه پره اینجا جاش نیست
    0
    1
    یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.