تظاهرات در مقابل سفارت عربستان سعودی در تهران.

+184
رأی دهید
-76

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    تجاوز از ذرف هر شخص و هرکس جرمه خارجی باشه یا داخلی هرچند که ایندفعه روافض به خاطر جنگ یمن این دروغ بزرگ را ساختند و رسانه ای کردن اما در عجب هستم از ملتی که هر روزه به دین و بدن و ذهنشون و افکارشون تجاوز میشه و صداشون در نمیاد ،مگه کهریزک و اوین رو فراموش کردین،؟مگه وقایع١٣٦٧و ماجرای١٣٨٨رو فرامرش کردید؟چقدر روزنامه نگار و ازاداندیش و روشنفکر در اوین هستند که به عقایدشان تجاوز شده؟سوال اینجاست تهاجم و تجاوز به فرهنگ و نگرش جرمش بیشتر است یا به تن و بدن
    46
    19
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    azadeh11 - آمستردام، هلند

    تظاهرات نمیخواهد . هیچ ایرانی‌ مکه نرود..کمی‌ به اطرافمان نگاه کنیم..خیلی‌‌ها واجب تر از مکه در ایران هستند..چراغ که به خانه رواست به مکه حرام است...
    1
    57
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    harrp - وین، اتریش

    ای تف به ریشِ رهبر چلاق که حتا ۱ دونه بسیجی‌ ۱۰۰۰ پدر سر تاپا عقده هم قاطی‌ مردم نبود :) :) :)
    2
    35
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    bineshaan - لندن، انگلستان
    ایرانیان آنقدر با غیرت هستند که اگه کسی تو خیابون به ناموسشون حتی اتفاقی و با گوشه چشم نگاهی بندازه با چاقو شکم فرد رو به هم میریزند ولی وقتی ناموسشون تو خیابون از دست ۴-۳ چماق بدست کتک میخوره و یا تو زندان مورد تجاوز قرار میگیره و کشته میشه اخبارش رو میخونن و پای اینترنت تخمه میشکنن.تازه وقتی ۲ نفر آدم معمولیش که با اختیار خود به عربستان رفته اند مورد آزار قرار میگیرند یقه پاره کرده و تظاهرات میکنند ولی وقتی عزت٬ شرف ٬ فرهنگ و تمدنشون توسط سفارت ایران تو برزیل به باد داده میشه پای اینترنت براش جوک میسازند. آفرین بر غیرتت ایرانی.
    12
    30
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    bineshaan - لندن، انگلستان
    شرمنده ایرانیان باغیرت مخصوصا خارج از کشور که من به اندازه شما هم غیرت نداشتم. ولی همون زمان اتفاقات ۸۸ از درسم و کارم میزدم که نکنه تظاهرات جلوی سفارت جمهوری اسلامی رو از دست بدم. نکنه ناموسم کتک بخوره و بهش تجاوز بشه و کشته بشه ولی من به اندازه خودم کاری نکرده باشم. تعداد کل تظاهر کنندگان جلوی سفارت جمهوری اسلامی ۱۰۰۰ نفر نمیشد. از جمعیت چندین هزار نفری لندن و اطراف. آفرین به غیرتت ایرانی.
    10
    20
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Unkn0wn - اصفهان، ایران

    آقا راست میگن دیگه حج رو جمع کنید . بجاش بفرستید انتالیا زیارت :D.
    1
    29
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    forogh - اصفهان، ایران
    افرین
    2
    20
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    ببینم اینها چرا خواستار لغو عمره شدن یعنى چى واجب را باید بروند لابد در رَآه خدا بهشون تجاوز بشه هم باید بروند هر طور شده ؟! ایرانیها فقط با خواندن کتاب قران و تاریخ به این دین ضد بشرى پى خواهند برد و تنها رَآه نجات ایران مان نجات از این دین تازى هاى متجاوز هست یادمان باشد أعراب در زمان حمله به ایران مردها را میکشتند زنان را به کنیزى میبردن و حتى زن شوهر. دار همبستر میشدن چون جزو غنائم جنگى بحساب میامد بچه هاى پسر را عقیم میکردن و به انها غلام میگفتند شرم بر این تازى ها که جز وحشیگرى و جنایت علیه بشریت چیز دیگرى در ان نیست یک فرمان کوروش که نه پیغمبر بوده نه امام از تمام کتاب قران سر تَر میباشد اگر قوانین قران را در همین اروپا کسى انجام بدهد جزو متجاوزها قرار میگیرد واقعا شرم اوره هموطن لطفا کتاب قرانت را بفارسى بخوان متوجه خواهى شد به أصل ان
    0
    22
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    کار درست - بوداپست، مجارستان

    حالآ ببینیم این مقام مسئول سعودی حرفش تا چقدر عملی میشود. رآستی اگر این اتفاق در یه کشور اروپایی رخ میداد بازم وزارت کشور مانع تجمع تظاهرکنندگان جلوی سفارت اون کشور اروپایی میشد؟
    0
    22
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Leopard Lover - لندن، انگلستان

    رها کن هموطن حج را رها کن. رها کن اینهمه جهل و خمودی، حمایت کم کن از شیخ سعودی. دلار تو عرب را مینوازد که تا ناموس فرزندت بتازد. تو گر انسانی و ایرات تباری نباید سوی حج گامی گذاری. از این پس ایرانیان اگر سر سوزنی غیرت و تعصب داشته باشند دیگر هرگز نباید که پای به آن سرزمین گذارند وگرنه خاک همان عربستان بر سرشان باد.
    1
    42
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. ببین مسائل داخلی‌ ایران ، بد و خوب‌ش مربوط به ایران و ایرانیه. اما یه اجنبی، اونهم یه عرب سوسمار خور پاپتی غار نشین بخواد اینطوری تعدی کنه، هیچ ایرانی‌ دیندار یا بی‌ دین ، طرفدار آخوند یا ضد آخوند نمیتونه بی‌ تفاوت باشه. سکوت اهل سننتی که تو ایران زندگی‌ میکنند برام جای سوال داره !!! و اینکه چرا از منظر دینی و شیعه و سنی به این مساله نگاه میکنند نه از این دید که اینها ایرانی‌ هستن و آیا اینها هموطن من هستند؟!؟!؟
    3
    12
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    ببخشید من یه سوال رو بارها نوشتم و کسی جواب نداده،میشه بگید این دو نوجوان پسر بودن یا دختر؟ معمولا برای دختران واژه نوجوان خالی بکارنمیره و ضمنا دراین مدت چند جا هم جوکهایی در مورد پسران درهمین رابطه (حج) دیدم؟؟
    1
    0
    یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس
    [::اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک::]. چند روزه میگن نره تو میگی‌ بدوش.
    0
    10
    یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا::]. اقای محترم ،از دیدگاه فقهی و دینی،اسلام فراتر از ملیت محسوب خواهد شد،به عنوان یک ایرانی دوست دار و عاشق وطنم ،ازادی ان را در سرنگونی این حکومت منحوس میبینم ،و به نوبه خود از پادشاهی پهلوی حمایت میکنم،چرا نباید قبول کنید که در این٣٦سال مداخلات ایران در کشورهای همسایه و سلوک و رفتار نادرست سیاسی با جهان ما را در دنیا منزوی کرده؟تنها راه سرنگونی این حکومت خائن هست ،و اگر اهل سنت ایران را خطاب قرار میدهم به این علت هست که این نظام در این٣٦سال کمر به نابودی اعل سنت ایران و منطقه بسته و تنها هدفش نابودی مسلمانان هست ،من از استیلای اعراب و اجانب بر کشورم خوشحال نخواهم شد اما تن به داشتن حکومتی فراگیر از اهل سنت به رهبری هر فرد سنی خواه عرب یا فغر عرب خواهم داد چون پس از در دست گرفتن قدرت به حکم خدا عمل خواهد کرد نه احکام من دراوردی و یا از یک ایرانی ازاد اندیش سکولار که هر فرد را در مذهبش ازاد بگذارد مانند رضا پهلوی حمایت میکنم
    0
    1
    دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.