صحنه های جنجالی شادی پس از گل طارمی و درگیری های بازی پرسپولیس - النصر

ورزش جهان : مهدی طارمی که به عنوان بهترین بازیکن بازی پرسپولیس ایران و النصر عربستان انتخاب شد، درباره گلزنی خود از روی نقطه پنالتی با یک ضربه چیپ گفت: زمان زدن پنالتی به یاد علی کریمی و پنالتی چیپ او افتادم و تصمیم گرفتم ضربه خود را چیپ بزنم.وی همچنین درباره شادی پس از گل خود نیز خاطرنشان کرد: خوشحالم که در این بازی گلزنی کردم و توانستم با خوشحالی پس از گلم جبران رفتار زشت عربستانی‌ها را در بازی رفت کردم.
آن‌ها با خوشحالی پس از گل‌شان به قول خودشان سر ما را بریدند ما هم در این بازی فکر می‌کنم توانستیم سر آن‌ها را ببریم.به گزارش ایسنا، طارمی همچنین روز زن را به همه مادران تبریک گفت و افزود: ما از ابتدای بازی با رمز یا زهرا (س) وارد زمین شدیم و این موضوع تاثیر زیادی بر پیروزی ما در این بازی داشت.
صحنه گل طارمی به النصر عربستان
قسمت هایی از بازی جنجالی پرسپولیس و النصر
تصاویر شادی پس از گل مهدی طارمی
عبدالغنی:همه شادی بد طارمی را دیدند غیر از داور/طارمی:یادشان رفته در بازی رفت سرمان را بریدند؟
ورزش > فوتبال ملی - حسین عبدالغنی بازیکن سرشناس عربستانی از شادی گل بازیکن پرسپولیس انتقاد کرد و آن را دلیل جنجال های بازی دانست.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در پایان بازی پرسپولیس  و النصر حسین عبدالغنی سلیمانی که شاید تنها باقی مانده از جام ملتهای 1996 امارات باشد ، جنجال های بازی را ناشی از شادی گل طارمی دانست و گفت:«متاسفانه همه دنیا شادی او را دیدند اما داور بازی ندید. »
البته طارمی هم بی اشاره به شادی گلش گفت:«امروز روز مادر است و این روز را به تمام مادران تبریک می‌گویم. ما با رمز یا زهرا آمده بودیم و هر جا جمع می‌شدیم کلمه یازهرا را می‌گفتیم و این رمز به ما کمک کرد. زمان زدن پنالتی ،یاد علی کریمی افتادم و برای همین چیپ زدم.دوست داشتم بی‌احترامی که در عربستان به ما کردند را جبران کنم. قبل از اینکه ضربه را بزنم توپ را بوسیدم و از مادرم کمک خواستم توپ تبدیل به گل شود.آنها یادشان رفته که بعد از بردن مان در بازی رفت می گفتند سرشان را بریدیم و این را در خوشحالی شان نشان می دادند؟»
+135
رأی دهید
-67

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی

    بازی فوتبال جذابیتش به برد و باخته و رفاقت هستش . متآسفانه ما فوتبال هم وارد سیاست و مذهب کردیم !! . دیروز داور با تیم ما خیلی مهربان بود ! وگرنه پیروز نمی شدیم
    134
    31
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    M.E.H.D.I - کلن، آلمان

    لذتی که در باخت و تحقیر اعراب هست در برد تیم‌ خودمون نیست. آفرین به طارمی ..
    23
    150
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    perspolisi - سیدنی، استرالیا

    Janahi. دوست عزیز. اگه داور با ما مهربان بود باید همون اول بازی مدافع النصر رو اخراج میکرد (آخرین مدافع و موقعیت بالای به ثمر رسیدن گل)، همچنین به مهاجم النصر باید حد اقل کارت زرد میداد به دلیل خطای کف پا بر روی سوشا. به نظر من داور خیلی به النصر حال داد وگرنه با یه تیم ١٠ نفره ممکن بود سرنوشت بحرین در بازی با ایران(٦-٠ معروف) بر سر النصری ها میومد
    3
    57
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران

    این تیم النصرو باید یک حج صوری در ایران به میزبانی کهریزک هم میبردند . چه صفایی داشت . چه خاطراتی مینوشتن از خاطرات کهریزک محاله یادم بره اون همه شور و حال محاله یادم بره.
    9
    47
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد

    خیلی‌ حال کردم با این که استقلالی هستم دمشون گرم باید بدتر از این‌ها باهاشون میکردند
    8
    58
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    tabrizforever - انگلیس، انگلستان
    به خاطر فاطمه زهرا؟ مگه ایشون هم عرب نیستند که گفتی سر عربارو بریدم ! یعنی ما جماعت به غیر از نفرت و کینه چیز دیگه ای رو داریم که نشون بدیم؟ این اقای الگو ورزشی هم زیادی صحنه های سر بری داعشی رو دیده و البته طبق عادت که شیفته فاطمه زهرا دختر عرب شد شیفته سر بری عربی هم همچنین! فرض کنید یکی تو اروپا اینکارو می کرد اون موقع می دیدید چجوری با قانون مجازاتش می کردن تا به اقوام و ملیت های دیگه( چه با حق چه بی حق) توهین نکنه! حالا دیگه اینورو بی خیال همون حقوق بشر رو به این ملت بدن بسه! پرسپولیسی های عزیز غرض شخصی نیست ها فقط نظرمو گفتم که از ملتی که ادعای فرهنگ ۲۵۰۰ ساله رو دارند انجام اینکار ها ننگه و لعنت به مشوق این ننگها!
    27
    45
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    [::tabrizforever - انگلیس، انگلستان::]. تو بازی رفت کور بودی و حرکت اون بازیکن النصر رو ندیدی؟؟نمیدونم چرا شماها فقط چیزایی که میخواین رو میبینین فقط.
    21
    25
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    [::tabrizforever - انگلیس، انگلستان::]شما تو همون خبرهایی که در مورد ترکها هست نظر بدی سنگین تررررررررری
    19
    14
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد

    با رمز یا زهرا آمده بودیم و این خیلی به ما کمک کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!. به پایان آمد این بازی ، جهالت همچنان باقیست
    12
    36
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kuhestan - میلان، ایتالیا
    با رمز یا زهرا؟پس چرا بازی کردن.مینشستی رو نیمکت زهرا خودش گًل میزد. وقت کردی ریک رمز واسه کارتن خواب‌ها درست کن‌ شبها گرسنه نخوا بند.
    15
    27
    ‌پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    tabrizforever - انگلیس، انگلستان
    [::بیدار58 - بابلسر، ایران::]. اولا: کور ...که همه عالم و ادمو به خون ایرانی تشنه کردند دوما: اسم ترکو می خوای بیاری دهنتو یه ابی بزن چون همون دو سه تا اسمی که تو دنیای ورزش همه می شناسند همه ترکن! سوما : همین ۷۰ سال پیش( نه ۷۰۰ سال ) اروپا حمام خون بود ولی الان همه با هم کنار اومدن وتو کنار هم اقایی دنیا رو می کنن ولی امثال تو بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز اندر خم یه کوچه اند ومی خوان چشم همه چی رو در بیارن! چهارم: اگه این سایت فقط مخصوص ایرانیهای مقیم خارج می شد و بس اون موقع هر کی سرشو نمینداخت بیاد قیصر پشت اینتر نت بشه ! ودر اخراینقدر اینجا بیکار نیستم که وقتمو (که ثانیه ای حقوق می گیریم) بزارم واسه اون فوتبال در پیتی !
    25
    19
    جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    [::tabrizforever - انگلیس، انگلستان::]. جوش نزن افندی,.. پیاده شو باهم بریم."از ملتی که ادعای فرهنگ ۲۵۰۰ ساله رو دارند انجام اینکار ها ننگه و لعنت به مشوق این ننگها!"این جمله که تو نظر قبلی بلغور کردی یعنی چی؟شما ترکها هستین که با چس مثقال قدمت که اونم همش با وحشگری همراه بوده دارین خودتون تافته جدا بافته نشون میدین.بشین سرجات و زرت پرت نکن....میگم حرکت اون بازیکن عرب رو ندیدی؟؟یا خیلی بی .......نمیدونم چی بهت بگم
    19
    8
    جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    [::tabrizforever - انگلیس، انگلستان::]. تو که میگی من بیکار نیستم تا فوتبال درپیتی ببینم,بیجا میکنی در مورد چیزی که خبر نداری اظهار فضل میکنی
    12
    4
    شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.