افشای درگیری پرسپولیسی‌ها در رختکن؛ پرتاب شیشه الکل به سمت مربی!

 هفته گذشته در رختکن پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر درگیری رخ داد که البته رسانه ای نشد.
 
به گزارش نامه نیوز هفته گذشته درگیری عجیبی در رختکن تیم پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر رخ داد که با تلاش عوامل تیم رسانه ای نشد.
 
موضوع از این قرار است که یکی از مربیان پرسپولیس از یکی از عوامل کادر پزشکی پرسپولیس خواست که در رختکن او را حجامت کند اما یکی دیگر از مسئولان پزشکی سرخپوشان با این کار به شدت مخالفت و اعلام کرد اینجا رختکن تیم است و جای این کارها نیست.
 
مربی پرسپولیس اما معتقد بود این مسئله به وی ربطی ندارد و اوست که تصمیم می گیرد. این موضوع واکنش عضو کادر پزشکی پرسپولیس را در پی داشت و تاکید کرد که مسائلی که به پزشکی مربوط است قطعا به مربیان ارتباطی ندارد همان طور که مسائل فنی تیم به پزشکان ربطی ندارد.
 
بالا گرفتن جر و بحث ها باعث شد عضو کادر پزشکی شیشه الکل را به سمت این مربی پرتاب کند که این مربی هم به قصد تلافی سمت پزشک حمله ور شد که با دخالت سایرین کار به جاهای باریک نکشید و سایر افرادی که در رختکن بودند اجازه درگیری بیشتر را ندادند.
 
+66
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    ziba shar - استکهلم، سوئد

    از این تیم دیگه هیچی‌ نمونده جز یه اسم
    3
    51
    ‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    خانم مریم حیدری میشه یه شعر برای این شیشه الکل و مربی تیم تون بسرائید؟
    5
    30
    ‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    caspian2010 - تهران، ایران
    الکلش چی بوده؟ احتمالا وودکا بوده چون همه وودکاها مزه الکل سفید میدن. بابا با خودتون پیک ببرید تو رختکن که مجبور نباشید با شیشه سربکشید و پرت کنید برای هم و خبرنگارا براتون حرف دربیارن.
    5
    8
    ‌چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Airani - کوالالامپور، مالزی
    پرسپولیس کنونی و 8 سال اخیر هر آنچه 35 سال اسطوره های دهه 50 - 60 - 70 بدست اورده بودند یکجا تو همین چند سال دود کردن فرستادن هوا. اگر آمار مقایسه ای تدوین شود شاید عجیب ترین افت باشه برای یک باشگاه در دنیا. همین 8 سال فوتبال سیاسی و مافیایی که دلال و فساد تمام بدنه اش رو گرفت. عین یه بیمار سرطانی که بدنش یکباره از هم می پاشه. فوتبال ما سرطان داشت و آلوده بود از قبل اما این اواخر دیگه مطلقا فاسد شد و سودش رو تیم هایی چون سپاهان استقلال و تراکتور و سایر وابسته ها خوردند و پرچم مردمی ترین تیم ایران رو بعد از 35 سال صدارت بر فوتبال ما پایین کشیدند. با آمار تمام ادعا هام رو ثابت می کنم.
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.