هجوم حامیان کی روش به صفحه رییس جمهور در اینستاگرام

عصرایران – حامیان و هوادران کارلوس کی روش به صفحه رییس جمهور در اینستاگرام رفته اند و کامنت هایی برای نگه داشتن سرمربی تیم ملی گذاشته اند. تنها 48 ساعت پس از پیروزی قدرتمندانه تیم ملی مقابل شیلی فعالیت های مجازی برای نگه داشتن کارلوس کی روش افزایش پیدا کرده و یکی از راه هایی که حامیان سرمربی تیم ملی پیدا کرده اند حضور در صفحه اینستاگرام رییس جمهور و نوشتن کامنت هایی برای حفظ کی روش است.

 این کامنت ها در اکثر پست های ارسال شده رییس جمهور هست .کامنت هایی که از حسن روحانی درخواست کرده اند کارلوس کی روش را در تیم ملی ایران نگه دارد.
این البته فقط قسمتی از فعالیت هایی است که برای حفظ کی روش در روزهای گذشته انجام شده است. اکثر کاربران فضای مجازی طی 48 ساعت گذشته در کامنت های خبرگزاری ها و سایت ها نشان داده اند که تحت تاثیر این پیروزی تمایل بیشتری برای نگه داشتن سرمربی تیم ملی دارند. این خواست البته به تشکیل کمپین مردمی برای نگه داشتن سرمربی تیم ملی شده است. طی دو روز گذشته دو صفحه اجتماعی در فیس بوک و اینستاگرام فعال شده که مربوط به اعتراض به فدراسیون فوتبال است و یک نامه اعتراض هم برای حمایت از کی روش امضا شده است. صفحات فیس بوک و اینستاگرام هر کدام نزدیک به 2500 عضو دارند و نامه اعتراض آمیز هم تا ساعت 1 بامداد شنبه هشتم فروردین ماه به امضا نزدیک به 1100 نفر رسیده است.
تشکیل این کمپین شاید به تنهایی نشان دهنده اتفاق مهمی نباشد اما تعداد حمایت کنندگان از کارلوس کی روش طی 48 ساعت علی رغم اینکه تبلیغاتی برای این صفحات وجود ندارد قابل توجه است. سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده پس از بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی سوئد به ایران می اید تا شرایط جدا شدنش از تیم ملی را فراهم کند. او البته هنوز اشاره مستقیمی نکرده که چطور ممکن است در ایران بماند یا چگونه جدا می شود، اما گوشه و کنایه های که در حرف های کی روش وجود دارد نشان می دهد که او از جلسه اش با اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده است.
+120
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    *پسر شجاع* - تهران، ایران

    یکی نیست به این مربیهای داخلی بگه اینهمه انرژی که صرف مخالفت با کیروش کردین صرف یاد گرفتن از او میکردین حالا حداقل به یه دردی میخوردین این مربیهای داخلی 90 درصدشون شدن انگلهای فوتبال ایران نه کمکی به فوتبال ایران میکنن ونه فوتبال ایران رو ول میکنن فقط پول مفت میگیرن و کلی هم طلبکار عالم و آدم هستن فقط این مونده بود که پسر قلعه نویی طلب خان بودن پدرش رو از مردم بکنه 
    4
    133
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه
    الان روحانی شاد و خوشحال با خودش فکر میکنه که ملت دیگه هیچ درد و غم و غصه ای ندارند همه مسائل رو حل کردم فقط مونده کیروش .هر چی میکشیم از جوگیریه . ملت ایران همونهایی هستند که چهارسال از خاتمی بد گفتند بعد چهار سال دوباره به خاتمی رای دادند، بعد چهار سال از احمدی نژاد بد گفتند و دوباره بعد چهار سال به احمدی نژاد رای دادند.ملت خجسته ای هستیم!
    26
    35
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sarang6 - ژنو، سوییس
    اکثر مواقع مردم شرق به احساسی بودن نام برده میشن و اکثر مواقع هم همین احساسی بودنا کار دستمون داده.البته ایران شیلی نتیجه عالییی بود. ولی دلیلی برای پیام به رییس جمهور نمیشه.همین فعالیتهای ماست که باعث قرادادهای تحقیرآمیز برای ایران میشه و البته نازکردن های طرف مقابل و امتیاز گرفتن از ایران.
    19
    13
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه
    ترکیب جمعیتی مملکت ایران را 95% افراد جوگیر و 5% افراد غیرجوگیر(شامل خودم ) تشکیل داده اند که تحقیقات نشان داده اند که این 5% سرانجام از دست آن 95% دق می کنند و می میرند.
    36
    22
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد
    [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]. شما با خودش ناراحتى نکن !!
    15
    19
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    غربت سرد - بروکسل، بلژیک
    باتیستوتا...کسی به احمدی نژاد رای نداد خجسته!
    3
    22
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    DAADAA - تهران، ایران
    خلایق هرچه لایق.....
    5
    16
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    aliuk60 - لندن، انگلستان
    به وعده‌های انتخاباتی که عمل نکردی، لاعقل کیروش رو برای خوشحالی‌ دل هواداران فوتبال نگه دار آقای رئیس جمهور :( :(
    1
    17
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    هستیا - شیراز، ایران
    [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]. یا خدا چی میگی مگه تو نگفتی بابات لر هست مادرت روسی تو کشور ازاد روس بزرگ شدی ولی مثه اینکه از منم بهتر فارسی حرف میزنی و ایران رو میشناسی
    2
    7
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Orginal tabrizi - استکهلم، سوئد
    الان اینو از رئیس جمهور مىخوان بعدا ادعا دارند که سیاست نباید وارد ورزش بشود.خیلى کارها رو ما اشتباه مىکنیم و مى ندازیم سر دولت و راضى نیستیم.این بره اون بیاد. کاش خوب دیدن را بلد باشیم و قدر داشته هایمان را بدانیم
    1
    7
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    احمدی نژاد داره خودشو به درو دیوار میزنه ، اخی گناه داره اذیتش نکنید
    0
    1
    یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.