اوستاخوانی به مناسبت تولد زرتشت.

+125
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۹
    Arash AAzad - هامبورگ، آلمان

    "آیین زرتشت بر سه پایه استوار است: پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک" دین راستین زرتشت در یک جمله به تمامی کلام معنی و راه راست زندگانی را به ایرانیان نشان داده. کاری که اسلام با صدها هزار رساله و حد یث و روایت و قران و دروغ و تزویر و خوشونت و ستم و زورگویی قادر به انجام نبوده و هرگز نخواهد بود! . بارها با خود می اندیشم که اگر ایرانیان به دین راستین خود می ماندند , امروزه حال و روزمان چگونه بود؟! تصور کنید الله و دارودسته ستمگری وجود نداشت که اینهمه به ایرانیان ستم روا کند! به امید روزی که ایرانیان از غفلت ۱۴۰۰ ساله بیدار شوند !
    5
    49
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران

    سالروز تولد زرتشت را به همه ایرانیان،بخصوص هموطنان زرتشی ام تبریک میگویم،به امید روزی که نسل های آینده به دین آبا اجدادی خود بگروند.
    2
    30
    یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    درود بر شما بازماندگان نیاکان واقعی‌ ما ایرانیان که زور شمشیرو جنایاتو کشتار اعراب هم نتوانست شما را به یوغ بردگی بکشاند و امروزه هم شاهد بر پایی‌ این مراسم اهورایی در سرزمینمان باشیم،اگر به اعماق اندیشه فرو رویم با اعتقاد بر سه اصل گفتار نیک‌ پندار نیک‌ کردار نیک‌ همزمان با عمل به این سه اصل در جهان هیچ مشکلی‌ از انسانها به انسانها بوجود نمیامد و امروزه جهان در صلح و آرامش مطلق بود.
    2
    30
    یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان
    دورود به شرف شما که واقعا سالیان سال زیر ظلم و ستم تازى هاى متجاوز به خاک ایران دوام اوردید و تحمل کردید براستى این دین کجا و ان اسلام ضد بشرى کجا بازهم زادروز زرتشت را به تمامى شما گرامى ها شادباش میگویم
    0
    3
    ‌سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.