انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ؛ اعضای تیم فوتبال امید ایران معرفی شدند

محمد خاکپور، سرمربی تیم فوتبال امید ایران فهرست اعضای این تیم را برای حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک سال ۲۰۱۶ ریودوژانیرو معرفی کرد.
 
این فهرست ۲۳ نفره برای شرکت در مسابقات مقدماتی گروه C انتخابی بازی‌های المپیک تابستانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده شده است.
 
از فهرست ۲۷ نفره اولیه، محمدعلی فرامرزی، صائب محبی، بهمن جهان‌تیغ و بهمن سالاری به طور موقت از لیست خارج شده اند.
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو بازیکن ملی فوتبال بزرگسالان ایران هستند که با پیراهن تیم امید هم برای ایران به میدان می‌روند.
تیم فوتبال امید ایران در گروه C با نپال، فلسطین و افغانستان هم‌گروه است.
 
ایران در نخستین بازی خود در روز دوشنبه، سوم فروردین در ورزشگاه آزادی تهران مقابل نپال قرار می گیرد.
محمد خاکپور در نشستی خبری درباره این گروه گفت: "برعکس افرادی که فکر می‌کنند گروه ما بسیار آسان است باید بگویم که کار سختی داریم. از تیم‌های نپال، افغانستان و فلسطین شناختمان بسیار کم است و این مسئله می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد. این گروه می‌تواند برای هر تیمی سخت و دشوار باشد و هر تیمی در آن می‌تواند مدعی شود."
اعضای تیم فوتبال امید ایران
امیر عابدزاده٬ محمدرضا اخباری٬ گودرز داودی٬ محمدحسین مرادمند٬ علی عبداله زاده٬ محمد حسین کنعانی‌زادگان٬ میلاد کمندانی٬ مهدی ترابی٬ علی کریمی٬ علیرضا جهانبخش٬ حسین فاضلی٬ سردار آزمون٬ ارسلان مطهری٬ احسان پهلوان٬ بهنام برزای٬ مجید حسینی٬ علیرضا نقی‌زاده٬ روزبه چشمی٬ وحید حیدریه٬ میلاد محمدی٬ احمد نوراللهی٬ یوسف وکیا و شاهین ثاقبی
+5
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.