پرسپولیسی ها بر بالین بازیکن برزیلی پیشانی شکسته

بازیکنان و مربیان پرسپولیس به عیادت بازیکن برزیلی شان رفتند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ ساعتی قبل بازیکنان پرسپولیس ، حمید درخشان و محمود خوردبین به بیمارستان آتیه تهران رفتند و با گابریل ، بازیکن مصدوم تیم شان ملاقات کردند. این بازیکن برزیلی در بازی با نفت در مسجد سلیمان آسیب دید و ظهر جمعه پیشانی شکسته اش را به تیغ جراحان سپرد.
گابریل:حاضر بودم با پیشانی شکسته در عربستان برای پرسپولیس بازی کنم/ برمی گردم و جبران می کنم
گابریل برزیلی می گوید دلش با پرسپولیس است و خیلی ناراحت شده برای اینکه نمی تواند این تیم را در بازی مهم با النصر در عربستان همراهی کند.
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: محمود خوردبین و حمید درخشان ساعاتی قبل با حضور در بیمارستان آتیه از هافبک برزیلی سرخپوشان عیادت کردند. آنها که از صبح پیگیر حال این بازیکن بودند لحظاتی با او به گفت و گو کردند.
در جریان این ملاقات گابریل برای چند لحظه سرمربی سرخپوشان را کنار خود کشید و به او گفت:« می‌دانم بازی با النصر چقدر برای تیم، ما، شما و هواداران مهم است. از اینکه نمی‌توانم در این بازی کمک کنم ناراحتم. خیلی دوست داشتم برای این بازی حضور داشته باشم. حاضر بودم در صورت امکان حتی عمل نکنم تا این بازی را از دست ندهم. متاسفانه شرایط فراهم نشد اما مطمئن باشید بر می‌گردم و با قدرت برای پرسپولیس بازی می‌کنم.»
عالیشاه:از صدای شکستن سر گابریل ضعف کردم/بازی نبود،جنگ بود!
مهاجم پرسپولیس هنوز هم از اتفاقات بازی با نفت مسجد سلیمان حرف می زند.
امید عالیشاه با زدن یگ گل و ساختن یک گل دیگر ستاره پرسپولیس در مسجد سلیمان بود.
بازی را به شکل عجیبی مساوی کردید؟
اسم رویارویی ما با تیم نفت مسجد سلیمان را نمی‌توان بازی فوتبال گذاشت چون شرایط و جو بازی به گونه‌ای بود که احساس کردیم در میدان جنگ هستیم. وسط بازی در زمین نارنجک می‌ترکید و دائم تمرکز بچه‌ها به هم می‌خورد. در کل شرایط برای بازی اصلاً مناسب نبود. مسئولان نفت مسجد سلیمان به خواسته خودشان رسیدند و به هر ترتیب و وسیله‌ای که بود یک امتیاز را گرفتند.
واقعاً این‌قدر شرایط در مسجد سلیمان بد بود؟
یک چیزی بدتر از بد، متأسفانه تماشاگران مسجد سلیمانی پاره آجر و نارنجک و تکه آهن به سمت ما داخل زمین پرتاب می‌کردند. امنیت نداشتیم اما به قول بچه‌های ما واقعاً عجیب بود که داور حتی یک لحظه هم بازی را متوقف نکرد!
در کرنرها هم گویا خیلی اذیت شدید؟
باور کنید وقتی کرنر به سود تیم ما اعلام می‌شد از ترس جرأت رفتن و زدن ضربه را نداشتیم! می‌ترسیدیم گوشه زمین برویم و با نارنجک و سنگ و بقیه چیزهایی که در اختیار تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان بود ما را بزنند. در یک لحظه رضا خالقی‌فر در گوشه زمین نزدیک خط کرنر به زمین افتاد، من به سمت او رفتم و گفتم هر چه زودتر بلند شو و با درد هم که شده خودت را به وسط زمین برسان که اینجا امن نیست!
اتفاق دیگری افتاد که نگفته باشی؟!
هواداران نفت مسجد سلیمان بلندگو به ورزشگاه آورده بودند و از اول تا آخر بازی هر چه که از دهان‌شان بیرون آمد به ما فحش و ناسزا گفتند فحش‌هایی که در عمرم نشنیده بودم!
حالا کمی از بازی بگو.
ما نباید گل دوم را می‌خوردیم، دنبال بهانه‌گیری هم نباید باشیم چون همه ما مقصریم و روی گل کوتاهی کردیم.
شاید با مکان نهمی انس گرفته‌اید و قصد جدا شدن از این رده را ندارید؟!
ان‌شاءا... که این طلسم را هم می‌شکنیم اما باور کنید خیلی سختی کشیدیم و بعد از بازی با بنیادکار دو روز نخوابیدیم.
مصدومیت گابریل چطور است؟
بازیکن نفت مسجد سلیمان با سر طوری به صورت گابریل کوبید که از صدای شکستن سر گابریل من ضعف کردم، آن صحنه واقعاً یک فاجعه بود. گابریل بازیکن خیلی خوبی است که او را برای دیدار با النصر از دست دادیم اما ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم و مشکل چندانی نخواهیم داشت.
+46
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا

    چی‌ میگی‌؟؟؟؟؟ پاره آجر و نارنجک و تکه آهن؟؟ نگو این چیزارو مملکتِ گل و بلبل؟ تمدنِ ۲۵۰۰ ساله؟ اینا همه شایعه است از طرف شیطانِ بزرگ، حقیقت نداره.
    12
    48
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Zolf Ali - دبی، امارات متحده عربی
    ما فقط ادعامون میشه که بهترین و فهیم ترین تماشاگران دنیا را داریم ولی جرات نداریم بانوان را به ورزشگاه راه بدیم
    1
    16
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    هرچی سنگه واسه پای لنگه!!! امیدمون در بازی النصر به گابریل بود که از شانسمون اینم اینجوری شد.از همه جا بد شانسی میباره.تازه تو تیم جا افتاده بود .گل بودیم به سبزه هم اراسته شدیم حالا اگه مساوی هم بگیریم بازم خوبه.هرچی کیسه ها سگ شانسن پرسپولس بد شانسه.
    1
    11
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    paksan - آمریکا، ایران
    باید در این بازیها اگر راست میگن و واقعیت داره بیان بیرون و بازی نکنند. مگه قرار چی بشه وقتی اینطوری هستش بازی نکنید دو سه بار اینطوری بشه مسئولین ورزش به فکر می افتند و مسئولینی که اینطوری میخواهد به زور امتیاز بگیرن و از باخت فرار کنند تحت فشار قرار میگیرن. بازی استقلال با گسترش فولاد هم باید تیم بیرون می آمد و اعلام میکردند شرایط بازی مهیا نبوده باید فیلم میگرفتند و ثبت میکردند و می آمدند بیرون و این حق باید برای همه تیمها باشه تا تیمهای مقابل بدونند که قرار فوتبال بازی بشه نه جنگ. بعضی از مسئولین بی عرضه و کم سواد با این کارها فقط میخوان خودشون رو نگه دارند و می دونند تیم بیافته برکنار میشن پس دو سه میلیون هزینه میکنند که یک عده فحاشی کنند و اشیاء پرت کنند تا تیم مقابل رو بهم بریزند و بعدشم میگن ما نبودیم و این چیزا طبیعیه. اگر هم بازی کردید تا آخر و نتیجه نگرفتید پس این حرفهای بعدش میشه بهانه آوردن بهانه بهانه بهانه کاری که قرمزی ها خیلی استادش شدند. درخشان و قلعه نوعی باید وضعیت خودشون رو مشخص کنند و قبل از هر بازی در مصاحبه بگویند اگر فحاشی بشه زمین رو ترک میکنند.
    6
    5
    یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.