درخشان: عباس‌زاده ۶ نفر را واسطه کرد تا بخشیدمش!/دیگر نه دلم می‌سوزد، نه وساطت کسی را می‌پذیرم

 پرسپولیس تازه داشت رنگ آرامش را به خود می‌دید که ناگهان محمد عباس‌زاده مهاجم جوان این تیم با یک مصاحبه جنجالی همه چیز را بر هم زد!
ارش خبرورزشی؛به گزهرچند عباس‌زاده خیلی زود پشیمان شد، عذر‌خواهی کرد و حمید درخشان هم با وساطت این و آن، او را بخشید اما در آستانه بازی پرسپولیس و تراکتور‌سازی تبریز بد ندیدیم با سرمربی سرخپوشان تماس بگیریم.
آقای درخشان چه شد که عباس‌زاده را اخراج کردید و بلافاصله هم بخشیدید؟!
نمی‌دانم، واقعاً سر در نمی‌آورم که چرا این جوان رفت و آن مصاحبه را با یکی از خبرگزاری‌ها انجام داد. اول این سؤالات را باید از عباس‌زاده بپرسید!
شاید از نیمکت‌نشینی‌های اخیر ناراحت بوده و به یکباره برآشفته شده است!
چه ربطی دارد؟ اولاً بازیکن حرفه‌ای باید بداند چگونه حرف بزند و از باشگاه برای انجام چنین مصاحبه‌هایی اجازه بگیرد. در ثانی محمد عباس‌زاده بیمار بود و نمی‌توانست ما را همراهی کند. شما بروید بپرسید چند بار به بیمارستان مراجعه کرد و بستری شد. آیا این دلیلی می‌شود که برود هرچه به دهانش می‌آید بگوید؟!
پس چرا او را بخشیدید؟
6 نفر را واسطه کرد و خیلی پشیمان نشان داد. من هم که با بازیکن خودم پدر‌کشتگی ندارم. دیدم نادم است و اصرار دارد برگردد و چند نفر هم وساطت کردند تا بالاخره او را بخشیدم. آخر چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی!
شنیدیم این بازیکن در رختکن اشک ریخته و...
نمی‌خواهم وارد این ماجرا شوم. همه چیز تمام شد و شما هم بهتر است از کنار آن بگذرید.
ولی اگر ادامه داشت و فردا یک بازیکن ذخیره دیگر علیه شما و باشگاه مصاحبه کرد چطور؟
امکان ندارد. هر بازیکنی چنین تصمیمی گرفت، بعد از مصاحبه جنجالی برود خانه چون این بار وساطت هیچ کسی را نمی‌پذیرم و دلم هم نخواهد سوخت. به خود بازیکنان هم بعد از این ماجرا گفتم. عباس‌زاده آخرین نفری بود که بخشیدم و دیگر این اتفاق تکرار نخواهد شد.
عباس‌زاده را که با خود به تبریز نبردید!
نه، مگر باشگاه پرسپولیس هردمبیل است که هرکس هر حرفی دلش خواست بزند و بعد پشیمان شود و ما هم او را بازی دهیم و به نوعی تشویق کنیم؟!
شما که گفتید بخشیدید!
من از حق خودم گذشتم و او را بخشیدم ولی به‌هرحال باید بداند چه کار کرده است. او راه اشتباهی را رفته است و امیدوارم متوجه این حرکت آماتور خود شده باشد.
بگذریم، حالا با این تفاسیر فکر می‌کنید بازی با تراکتور‌سازی با چه نتیجه‌ای تمام شود؟
مطمئن هستم که بازی خوب و زیبایی خواهد شد و تماشاگران پرشور تبریزی هم لذت خواهند برد. در مورد نتیجه هم هر تیمی شایسته‌تر باشد برنده می‌شود و امیدوارم حق به حقدار برسد. نکته‌ای هم می‌خواستم درباره تراکتور‌سازی بگویم.
بفرمایید.
من خودم اصالتاً آذری هستم و به آذری‌زبان بودنم افتخار می‌کنم. تراکتور‌سازی هم تیم محبوب و بزرگی است که بعد از پرسپولیس قرمز‌ترین تیم ایران است. برای این تیم هم غیر از بازی با پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم!
به نظر می‌رسد مسئولان نفت کوتاه نیایند و کاروان پرسپولیس بعد از تبریز باید به مسجدسلیمان سفر کند. نظر شما چیست؟
نمی‌دانم چه بگویم. امیدوارم دوستان در مسجدسلیمان به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند ما 26 اسفند‌ماه بازی بسیار سختی در عربستان مقابل النصر داریم و اگر دیدار ما با نفت به تعویق نیفتد باید حدود 10 هزار کیلو‌متر روی هوا و در پرواز باشیم. آیا این شرایط درست است؟
سازمان لیگ باید جواب شما را بدهد، نه ما!
بله، ما از آقای تاج انتظار داریم. ایشان همواره در مصاحبه‌های خود بحث حمایت از استقلال و پرسپولیس را مطرح می‌کند و ما هم الان توقع داریم دستمان را بگیرد. باور کنید عقب انداختن بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به جایی برنمی‌خورد اما عدم موافقت با این درخواست منطقی می‌تواند خدای نکرده مشکلاتی برای ما در عربستان به وجود بیاورد.
محمد‌حسین نژاد‌فلاح هم گفته است تحت هر شرایطی حمید درخشان تا آخر فصل به عنوان سرمربی پرسپولیس می‌ماند. در این رابطه نظری ندارید؟
(خیلی کوتاه) از لطف ایشان سپاسگزارم.
+3
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    پرسپولیس همون تیمی ست که آبی می پوشید ??? -شوخی کردم دوستان آبی و قرمز ما را با دایره المعارف واژگان پر مهرشان !! مورد نوازش !! قرار ندهند لطفا ! بله آقا !
    5
    0
    یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars_iran - دوسلدرف، آلمان
    به امید پیروزی پرسپولیس
    1
    7
    یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    حمید درخشان من از اول هم حامیت بودم(برخلاف خیلیا).خوشحالم که دستت باز شده رو نیمکت که میتونی‌ پر روهای پول پرست رو که تو زمین فقط راه می‌رن ,تنبیه کنی‌ و کنار بذاری.
    5
    4
    یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    آیا ورزش تو کشورهای دیگه هم اینقدر حرف و حدیث داره
    0
    0
    یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.