پزشک متقلب ایرانی در ایتالیا دستگیر شد

یک دکتر ایتالیایی ایرانی‌الاصل ۵۶ ساله، سه سال وانمود می‌کرده که فلج شده تا بتواند ۱/۲ میلیون یورو غرامت بگیرد.
 
یک دکتر ایتالیایی ایرانی‌الاصل ۵۶ ساله، سه سال وانمود می‌کرده که فلج شده تا بتواند ۱/۲ میلیون یورو غرامت بگیرد.
این دکتر متخصص بیهوشی سه سال تظاهر می‌کرد که به دلیل افتادن از پله‌های بیمارستان فلج شده و به همین دلیل غرامت هنگفتی دریافت می‌کرد.

اما راز او پس از سه سال برملا شد احمدرضا دانایی در سال ۲۰۱۲ مدعی شد آن حادثه باعث شده که روی ویلچر بنشیند.
اما سوءظن‌ها به او زمانی تقویت شد که او را در حال رانندگی دیدند و مشاهده کردند که ویلایش را تعمیر می‌کند، در سوپرمارکت چرخ دستی را هل می‌دهد و با دوستانش به بار می‌رود. تصاویر گرفته شده پلیس او را در حالی نشان می‌داد که روی ویلچر نشسته بود، بعد از ویلچرش بلند شد، عصاهایش را انداخت توی قایق و به راحتی راه رفت.

این دکتر ادعا می کرد، بینایی چشم راستش را از دست داده و ستون فقراتش شدیدا درد می‌کند. در نتیجه ۱/۲ میلیون یورو غرامت گرفت و پنج هزار یورو نیز مقرری برایش تعیین شد.

اما آزمایشات پزشکی نشان داد که این پزشک متقلب نه مشکل بینایی دارد و نه اینکه ستون فقراتش آسیبی دیده است.
پلیس شهر تورین به دستور آنتونیو رینودو، دادستان آقای دانایی را دستگیر کرد.

در گزارش منتشر شده در نشریات ایتالیایی گفته شده او به این دلیل بازداشت شده که با دوستانش به بار رفته لنگر قایقش را کشیده، ویلایش را تعمیر کرده، یک پاکت سیمان را پشت ماشین‌اش گذاشته و چرخ دستی سوپرمارکت را هل داده، و در تمام این موارد او خیلی چابک روی پایش بوده است. گفته شده او زمانی که به پزشکی قانونی رفته تنها یک شریک جرم قابل اعتماد همراهیش کرده بود.
احمدرضا از سال ۲۰۰۵ در بیمارستان مدلینه در تورین کار می‌کرد و در سپتامبر ۲۰۱۲ مدعی شد که از پله افتاده است. به نوشته‌ی لاریپا بلیکا این متخصص بیهوشی تاکنون ۴۵۰ هزار یورو از غرامتش را دریافت کرده. این روزنامه همچنین نوشته آقای دانایی سعی کرده خودکشی کند.
پلیس به دنبال شریک جرم او می‌گردد که در ازای تقلب، هزار یورو پول گرفته بود.

+86
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    masoud1900 - استکهلم، سوئد

    چقدر یه آدم می‌تونه لجن باشه
    1
    95
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    سرخلوتیان - لندن، انگلستان

    حالا اگه بیشتر تحقیق کنن میفهمن که مدرکش هم قلابی بوده و مدرک دکتری که داره از جنس دکترای مموتی هستش
    2
    116
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه

    این آبروریزی رو هم بندازید گردن جمهوری اسلامی.باید قبول کنیم ذات ما ایرانیها(چه داخل نشین و چه خارج نشین) خراب است.دروغگوئی،تقلب و دزدی و کلاهبرداری، ریاکاری و دورویی و خودبرتربینی از ویژگیهای بارز اهالی ایران زمین است.بنازم نژاد پاک آریایی را.هر چند که این آریابازی هم یک گزافه گویی بیش نیست.چرا که اگر مردم آلمان فهمیده بودند که با ما ایرانیها هم نژاد هستند(که صد البته هم نژاد نیستند و از نژاد برتر نوردیک یا ژرمن هستند) تا کنون جمعاً دست به خودکشی زده بودند.
    65
    113
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    nejaat2006 - منچستر، انگلستان

    واقعا راست گفتن که هنر نزد ایرانیان است و بس
    38
    65
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    vahid_ - گلاسگو، انگلستان

    در کتاب شاه عباس میلانی انگلیسا دوران رضا شاه و پسرش ایرانیارو مال اندوز و دون صفت خطاب میکردن . ولی دقیقا صفت ایرانیا هست و هیچ اغراقی توش نشده .
    41
    61
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - بیرمینگهام، ایران
    [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه....آفرین برشما دقیقا حرف منو هم زدی. در ایتالیا که دیگه آخوند و حکومت جمهوری اسلامی نیست، پس اینها همش بهانه ست.
    61
    54
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    پرشین اسپایدر را به خاطر بسپار - مشهد، ایران
    خدایا ، ما ایرانی‌ها اگر اصلاح پذیریم که ما رو اصلاح کن وگر نه‌ اگر اصلاح نیمشیم ریشمونو از رو زمین بکن ! که یه دنیا هم از دست دولتمون و هم مردممون راحت شه ! خیلی‌ بدیم خیلی‌
    30
    47
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]. شما تو رؤسیه همه کارشون درسته که یکسرى ادم سودجو را با کلى انسانهاى پاک قضاوت میکنى هر چند إز توده اى بى وطن هیچ انتظارى نیست
    19
    72
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    harrp - وین، اتریش

    خوب احمق وقتی‌ اون همه پول رو گرفتی‌ باید می‌رفتی یک جا دیگه زندگی‌ میکردی مثل جزیره‌ Cayman البته اگه با ۱ میلیون یورو رات بدن اونجا !! :)
    5
    38
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه

    [::farokhzad - کنت، انگلستان::]. امکانش هست واژه ی پاک رو معنا کنی؟
    45
    16
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hooman123 - زوریخ، سوییس
    فرقی نمیکنه دکتر یا بیسواد, اینجا هم ایرانی از زیر کار در میره, به بهانه بیماری و از این جور بهانه ها, آمار دادند که ۷۵ درصد ایرانیها کار نمیکنند, در صورتی که آمار بیکاری ملیتهای دیگه زیر ۱۰ درصده, مثلا تامیلها ۳ درصد بیکاری دارند.
    33
    31
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

    [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]. صد البته که خونواده خودتو جدای این مسائل میدونی!!! یه ایرانی یه غلطی کرده، شما جمع ببند!!! تو همه جای دنیا اتفاق افتاده و آلمانیشم همین کارو کرده!!! اتفاقاً همین چند ماهه پیش! تو اصلاً اسم کاربریت هیچ کلمه ای از فارسی درش دیده نمیشه و احتمالاً یه جورائی شخصیتت بو داره!
    12
    55
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

    [::Jalal50 - بیرمینگهام، ایران::]. تو هم بوئی از انسانیت نبردی!!! آره ملا نداره و جمهوری نکبت آخوندی هم نداره! اما ستار بهشتی ها رو هم نداره! قتل های زنجیری هم نداره! اعدامای سال ۶۰ هم نداره! هولوکاست آخوندی سال ۶۷ رو هم نداره! قتل عام دانشجوئی سال ۷۷ نداره! قتل عام بعد انتخابات سال ۸۸رو هم نداره! اعدام نداره! شلاقم نداره! دستو پا بریدن هم نداره! ۳میلیون معتاد هم نداره! حاله صحابی ها رو هم نداره! ستوده ها رو هم نداره! محمدی ها رو هم نداره! اسلامو حجاب اجباری هم نداره!زندانی سیاسی هم نداره! خب چرا تو انگلیس ... اگه انقدر نگران ملا ها هستی ؟ ننگ بر مزدور .
    10
    52
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

    vahid_ - گلاسگو، انگلستان. آخه عزیز من چرا همه چیز و با هم جمع میبندی! تو هم که خوابیدی! ۳۷سال اینهمه بلا و بدبختیو جنگو مصیبت به این مملکت زده و ۴تا ایرانی نه ۴۰تا، نه ۴۰۰تا نه ۴۰۰۰تا نه ۴۰هزارتااز ۸۰میلیون ایرانی خلاف کردن، شما همه رو با یه چوب میزنی! اینهمه اعدام سیاسی داشتیم! گنده های این حکومت حتی خودیاشون اومدن بارها و بارها اعلام کردن که چه بر سر این مملکت رفته! میلیاردی خرج جنگو اتم کردن !میلیاردی دزدیدن! اونوقت شما از این مردم انتظار چه چیزی داری؟ پشت کامپیوتر نشستن و همه رو جمع بستن دور از انصاف! همه چیز نسبی و هیچ چیزی سیاه سیاه و سفید سفید نیست! شما تو هر نژادی و هر ملیتی بری از این بیشتر خلاف کار داشته! اگه ایرانی اینچنینی تو خارج داریم، ایرانیای بسیار زیادی هم داریم که تو خارج جزو بهترین ها هستن! تا یه عرب ، یه ترک ، یه افغانی یه حرکت ناخوشایندی میکنه فوراً افغانستانو عراقو میخواهیم با خاک یکسان کنیم! . چرا قبل اون طاعون ، اون وبا، اون جذام ۵۷ ما اینهمه بدبختی نداشتیم تو مملکتمون؟ تازه امروز با اومدن اینترنت کلی از کارهامون آسونتر شده!.
    4
    36
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

    hooman123 - زوریخ، سوییس. اینجوری هم نیست! اگه منظورت ایرانی تو خارج بهت بگم ! ایرانی که یه زمانی پاسپورتش اونهمه ارزش داشت ، پولش، فرهنگش! خونوادشو گذاشته فرار کرده! هوای خوبشو گذاشته پشت سرش! پولشو خرج قاچاقچی کرده! شغلشو از دست داده! دوستاشو و فامیلاشو از دست داده! زبان مادریشو نمیتونه صحبت بکنه! یه طاعون ۵۷زده دودمانشو نابود کرده! و همه ایرانیها از یه پدرو مادر بدنیا نیومدن که همشون قیافه و هوشو پولو استعداد و قدو خوشگلیو بدگلیه یکسان داشته باشن ! و همه هم بتونن در شرایط های مختلف یکسان عمل کنن!ایرانیو تو خیابونای شهر گرفتن چون شبیه به پسر عموی مجاهدش بوده و فرداش اعدامش کردن و بعد که فهمیدن گفتن اشکالی نداره و میره به بهشت! حتی شنیدنش برای غریبه شوک آور ، ببین خونوادش چه حالی پیدا میکنه! اما یه چیزو میپذیرم و اون اینه که خیلی از ما ایرانیا زود فراموش میکنیم که چی بر سر ما اومده تو این ۳۷سال!!!
    4
    37
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه

    [::perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا::]. تو اول املای صحیح حاله رو درست بنویس(هاله) .تنبلی امت همیشه در صحنه ی ایران را گردن این مسائل نینداز.
    46
    13
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

    . ۳۰. Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه. از این به بعد برات هزار تا غلط پیدا میکنم که بیشتر شون هم به خاطر عجله در نوشتن هست و بارها از خیلی ها دیده شده! این غلط من مشکل تو رو حل نمیکنه!!! .
    6
    42
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    arash_ir_021 - آمستردام ، هلند

    شما ها چه زود جوگیر میشد و همه رو میبندید به رگبار ,,, هر کس خصوصیات خودش و در , رفتار این آقا شاید شامل حال بعضی از ایرانی ها بشه ولی شامل حال همه نمیشه , انقدر در حق خودمون بی انصاف نباشیم , این کار رو یک نفر انجام داده نه یک ملت , بعضی ها توی همه چیز افراط میکنند حتی توی قضاوت و بد گویی .
    4
    36
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    arash_ir_021 - آمستردام ، هلند

    این خودش از کلاه برداری و دزدی و بی سوادی و جهل بدتر هست که بیا ی اینجا حرکت یک نفر رو بنویسی به پای یک ملت , بعضی ها فارسی رو یاد گرفتن تا یا فارسی زبان ها رو به جون هم بندازن یا اینکه فارسی زبان ها رو جلو همه خراب کنن حتی ما رو به خودمون هم بد بین میکنن
    5
    28
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه

    [::perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا::]. perser68 کجاش ایرانیه که به نام کاربری بنده گیر دادی؟ نام کاربری من یک فوتبالیست آرژانتینیه که از دوران بچگی دوستش داشتم.
    42
    9
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Hameye Iran - ایران، ایران

    [::hooman123 - زوریخ، سوییس::]. [::Jalal50 - بیرمینگهام، ایران::]. [::vahid_ - گلاسگو، انگلستان::]. [::nejaat2006 - منچستر، انگلستان::]. [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]. که صد البته پدران و مادران شما جنابان در ردیف اول مواردی که ذکر کردین راجب ایرانیان قرار دارند،که اگر نبود شعور و معرفتی بس گزاف تر میداشتید ازگلهای عزیز،خانوم منشی‌ لطفا بقیه کسائی که سر سفره پدر و مادرشون ننشستند را بفرستید داخل...
    4
    42
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    یار دبستانی - تورنتو، کانادا

    گابریل باتیستوتا - گروژنی، روسیه. ۱- در هر جامعه ایی ادم کلاش و کلاه بردار وجود دارد و دلیل نمیشه از فرد به جمع برسیم ۲_ در کانادا دو ملیت به کلاه برداری معروف هستند اول ایتالیا یها دوم روس‌ها ۳_ اتفاقا جهت اطلاع شما و سایر اروپا نشینان ، ایرانی‌‌ها در کانادا و آمریکا به ملیت سرمایه دار ، با هوش ، تحصیل کرده و امروزی شناخته میشوند که با پشتکار و فکرشون به این درجه رسیدند
    3
    38
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Hameye Iran - ایران، ایران

    [::hooman123 - زوریخ، سوییس::]. [::Jalal50 - بیرمینگهام، ایران::]. [::vahid_ - گلاسگو، انگلستان::]. [::nejaat2006 - منچستر، انگلستان::]. [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]. اینجا سایت ایرانیا با غیرت هست نه یه مشت خود برتر بین، اگه ایرانی‌ نیستید پس بیجا مکنید اینجا کامنت میذارید اگه هم هستید پس تمام موارد ذکر شده توسط خودتون برازنده خودتون هست ،یه احمقی یه غلطی کرده اینا دهنشون باز میکنند هر چی‌ لایق خودشون به ۸۰ میلیون نسبت میدن...یه مشت عقدی...
    9
    46
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Hameye Iran - ایران، ایران

    بعضی‌ هچین میگن ایرانیا ایرانیا هر کی‌ نشناسه میگه بابا چه با کلاسن اینا ،بد از نزدیک زندگیشون و خانوادشون که میبینی‌ میگی‌ صد رحمت به اون ......والا.حیف که اسلام (سایت ایرانیان یوکی)دست و پام بسته، حیف وگرنه جوابی‌ به بعضیا میدادم که از دیوار راست برن بالا ،مثل اجدادشون...
    4
    41
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    اتفاقا تو تورنتو هم بیشتر تأکید می‌کنم بیشترِ ایرانی‌‌ها کار نمی‌کنن یا اینکه به صورتِ نقدی کار میکنند که ملیت ندان و حقوق‌ی که میگیرن جایی ثبت نشه و بتونن رو ولفر بمونند و اونجوری هم دولت را سرکیسه کنند. متاسفانه باید بگم کسانی‌ که در عرضِ ۱۰ سالِ اخیر به کانادا اومدن اصلا اهلِ کار نیستند. من براشون خوشحالم چون میبینم که برای خودشون و بچه‌هاشون زندگی‌ِ آزاد و شاد تری در پیش میگیرند در مقایسه با ایران. ولی‌ در عین حال برایه خودم حرص میخورم که چطور یک سومِ حقوقم میره واسه مالیات که ..... مبارک یک مشت آدمِ رو ولفر یک وقت از رو مبلِ چرمی جلوی تیوی تکون نخوره.
    28
    15
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    Mammal - لندن، انگلستان
    خیلی‌ پست فترت هست که این کار را کرد، اعتماد مردم کم می‌شه به پزشک‌ها که آدم‌های کم کاری و رفاه طلب هستند
    0
    18
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    دوستان عزیز، اینکه خودتو بزنی‌ به فلجی و پول بگیری فرهنگ خارجی‌ هاست، چون ما اگه تو ایران در حال مرگ هم باشیم کسی‌ .... تو صورتمون نمی‌کنه چه برسه به اینکه بخواد غرامت بده. این ایرانی‌‌های که میان اینجا بعضیاشون اینقدر پست فترت هستن که برای یه لقمه نون، با ننه من غریبم بازی آویزون سفر اینو اون میشن، ولی‌ امثال این دکتر اگه لو بره موضوع که الکی‌ خودشونو زدن به مریضی همون خشتک مبارک رو سفرشون می‌کنن که ازش تناول کنن. میاید خارج انسان باشید، آفتابه نگیریید به هرچی‌ که شعارشو میدیم.
    9
    8
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hooman123 - زوریخ، سوییس

    Hameye Iran - ایران، ایران -آنچه که بنده نوشتم حقیقت بود, نه نظر شخصی خودم, بهتره که وارد مسائل جانبی نشیم, یک مقایسه ملت عزیز ما بود با ملیتهای دیگه بر اساس آمار دول اروپایی ,چه بسا مهاجران کشورهای دیگه گذشته ی سخت تری داشته اند. شما هم ای( همه ایران) مطمئن هستم از این مورد استثنا نیستی, از اسمت هم که معلومه بسیار جوگیر هستی, و از طرز نگآرشت, شخصیت ... و نحوه بزرگ شدنت کاملا مشخص هستش. شماها هستید که جوگیر میشد انقلاب میکنید , ۴ سال به ۴ سال رئیس جمهور محبوبتونو سر کار میارید. و چشمتونو به روی واقعیت بستید.
    26
    4
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    یار دبستانی - تورنتو، کانادا

    ۱-دوست عزیز حتما شما از درامد شغل ات راضی هستی‌ کا با پرداخت ۱/۳ حقوقت به مالیات ،هنوز به شغل ات ادامه میدی، در ضمن شما از مزایا‌های دیگری برخوردار هستی‌ که بهش میگن بنفیت ۲-شما فکر می‌کنید دولت کانادا چه قدر ولفر میده؟حتا کرایه خونشون هم نمی‌شه چه برسه بشینند تیوی نگاه کنند ۳-کسانی‌ که شغل آزاد دارند ایرانی‌ یا غیر ایرانی‌ همه نقد پول میگیرند ۴-شما انتظار داری با حقوق ساعتی ۱۰$، مردم مالیات هم بدهند؟ هر وقت حقوق عادلانه پرداخت شد ، مطمئن باش مالیات هم میدهند ۵-تا جائی‌ که من می‌‌دانم در این ۱۰ سال گذشته ایرانیهایی که به کانادا مهاجرت کردند یا تحصیل کرده هستنند یا سرمایه دار و به هیچ کدومشون ولفر تعلق نمی‌گیره۶- ‌یک مقدار سعی‌ کن نسبت به هموطنت به خوبی‌ یاد کنی‌ و روی بدیهاشون چشم پوشی کنی‌.
    0
    20
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    یار دبستانی - تورنتو، کانادا
    . متن بالا را جهت اطلاع شما نوشتم دوست عزیز
    3
    11
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    یار دبستانی - تورنتو، کانادا
    Cocoo - تورنتو، کانادا. متن بالا را جهت اطلاع شما نوشتم
    3
    12
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد
    بابا ایشون منظوری نداشته، ایشون فقط قدری خُدعه کرده! :o
    1
    5
    ‌پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Hameye Iran - ایران، ایران
    [::hooman123 - زوریخ، سوییس::]. اگر آمارت (که گفتی‌ از طرف دول اروپایی) موثق هست که یا علی‌ بگو منبع را ذکر کن،اگه نیست که برو یه کم غیرت به هم بزن ،تا یاد بگیری به هم وطنت توهین نکنی‌ ،سخن گوی دول اروپایی....
    1
    18
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Hameye Iran - ایران، ایران
    [::hooman123 - زوریخ، سوییس::]. بعضی‌ مثل شماها فکر میکنند چار صبا اومدن اروپا خارجکی شدند ،نوشابه رو با چنگال میخورند ،...با کلنگ میکنند،بد کاشف به عمل میاد معلوم می‌شه بابا خیلی‌ خاطره بدی از ایران داشته چرا که تا اونجا بوده گرسنگی بوده و حسرت،حالا اومده بیرون واسه ملت آروغ نخودچی می‌زنه. ایرانیا ایرانیا میکنه.
    1
    17
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    sohane qom - قم، ایران
    با درود، من ۲۰ ساله کانادا زندگی‌ می‌کنم و بیشتر ایرانیها صاحب بیزینس هستن یا کارهای خوب دارن و تعداد کمی‌ ولفر میگیرن چون دوست ندارن برن تو ولفر آفیس، ککو دوست عزیز ریچموند هیل بهترین منطقه تورنتو هست که تمام ایرانیها زندگی‌ می‌کنن و بیزینس دارن
    1
    6
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::یار دبستانی - تورنتو، کانادا::]،، شیر ننه ت حلالت! اینجا تواین ایستگاه‌های مترو تابلو رو دیوار نوشته: 88000 کانادایی با ساعتی‌ 11 دلار کار میکنند، آیا این انصافه؟؟!!
    2
    8
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    من قسم میخورم پیگیری کنند دکتراش هم تقلبی هستش. باید می انداختنش بیرون. تف به شرف نداشته ات. واقعً تف به نافهمی و بی شعوریت که اسم ایرانی ها رو خراب کردی.
    0
    5
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه::]،، برادر افغانی عزیز، بنده کاملا شما رو درک می‌کنم، با چندین سال زندگی‌ کردن در اینجا هنوز کشورمو بیشتر از اینجا دوست دارم، با وجود این که اصلا بهم بی‌ احترامی هم نشده،،ولی‌ دولت ما نسبت به شما برادران افغانی ظلم می‌کنن،،و حق دارین بعد از مدتی‌ زندگی‌ کردن در ایران هنوز احساس بدی نسبت به ایران دارین. به هر حال لطفاً ملت ایران رو سوای دولت بدونین. سلامت باشین.
    6
    10
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    یا‌ر دبستانی، بله که از درامدم راضی‌ هستم چرا که نباشم ولی‌ این دلیل نمی‌شه که بخوام خرجِ خانواده‌های دیگه را با یک سومِ اون در آمد . در آمدِ من نتیجه کار و تحصیلِ شبانه‌ روزی خودم هست کسی‌ چیزی بمن نداده که راجع‌بهش احساس بدی کنم.۲- بله من بنفیت میگیرم ولی‌ واسه اون هم یک مقداری دیگه‌ای از درامدم هر ماه میره اون رو هم مجانی‌ به من نمیدان. ۳- بله کسانی‌ که شغل آزاد دارن نقدی کار می‌کنن و حتا اگه در آمدشون از من هم بیشتر باشه یک قرون مالیات نمیدان در نتیجه اون ولفری هارو تامین نمی‌کنن در نتیجه لجشون نمی‌گیره که یک سوم درامدشون میره واسه یک مشت آدمِ تنبل. اینجا همه باید مالیات بدن چرا کسی‌ که ساعتی‌ $۱۰ میگیره نباید ملیت بده؟ هان؟ تو همون خیابونی راه میره که من راه میرم همون دکتری میره که من میرم همون سابوی‌ای را سوار می‌شه که من میشم چرا مالِ اون باید مجانی‌ باشه مال من پولی‌؟ بنظر منع در کانادا حقوق عادلانه پرداخت می‌شه کسی‌ که زمین میشوره ساعتی‌ $۱۰ دلار بیشتر هم نباید حقوقش باشه پس می‌خواستی تحصیل کرده و بیسواد و دکتر و زمین شور همه یک حقوق بگیرن؟ مگه حکومتِ کومنیستیه؟
    10
    1
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا - یا‌ر دبستانی، همون کسی‌ که ساعتی‌ $۱۰ میگیره اگه بره هر جایی دیگی‌ تو این دنیا کار کنه ماهی‌ $۱۰ هم بش نمیدان. من خودم وقتی‌ که مینیمووم حقوق کار می‌کردم اون موقع ساعتی‌ ۴.۵$ بود که تازه یکی‌ دو بار منیجر هم همون را هم آزم خوردن پولم را ندادن. ولی‌ همون روزها هم کار کردم هم درس خوندم الان دارم ثمره سختی هایی که کشیدم را نوش جون می‌کنم.
    9
    1
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    سوهان ‌قم- ممکنه شما یه نظری بندازید به لیستِ مشاغلی که ساعتی‌ ۱۰$ میپردازن و بگید که چرا به چه دلیلی‌ شما فکر می‌کنید که این مشاغل باید حقوق بیشتری بدن؟ مثلا کسی‌ که تو کافی‌ شاپ کار میکنه یا کسی‌ که تو مغازه لباس تا می‌کنه میذاره تو قفسه به چه دلیلی‌ باید بیشتر از این پول بگیره؟ شما اگه مشاغلی که مینیموم حقوق را میدان تو کانادا با هر جایی دیگی‌ تو دنیا مقایسه کنین می‌بینید که مردم می‌تونن تو کانادا با همون مینیمووم حقوقشون صاحبِ بهترین زندگی‌‌ها بشن تو کانادا، خونه بخرن ماشینِ نوع بخرن بچه‌هاشون برن مدرسه هایه خوب و دانشگاه. آیا این تساوی حقوقِ که مثلا کسی‌ با یک مدرکِ تحصیلی‌ یا سابقه کاری همون قدر حقوقش باشه که ینفر بدون اونها؟ چی‌ میگیید شمام فقط دوست دارید حرفی‌ زده باشید.
    8
    1
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    سوهان ‌قم- ببخشید کامنتِ قبلی‌ مال `کلاه قرمزی`بود. در ضمن شما ریچموند هیل را نبین یک بر برو روبروی فرویو مال میفهمی من چی‌ میگم. .
    9
    0
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hooman123 - زوریخ، سوییس
    ای همه ایران, دوست عزیز, شما هستید که با این نحوه برخورد فرهنگ ایرانی و نام اونو بی ارزش میکنید, من مثل شما بیکار نیستم اینجا با افراد بی چاکو دهنی مثل تو بنویسم, شما از نحوه نگارشت پیداست چقدر سواد داری پس آمار و نمودار ریاضی هم به دردت نمیخوره, یک موقع مغزت هنگ میکنه, خدآرو شکر این سایت دستو پاتو به قول خودت بسته, وگرنه چقدر سوانح گازگرفتگی رخ میداد, بهتره به جای شعار خودتو اول از همه شروع کنی به اصلاح, از همین امروز.
    12
    0
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    یار دبستانی - تورنتو، کانادا
    [::Cocoo - تورنتو، کانادا::]. -من نمیدونم تو چرا فکر میکنی‌ ۱/۳ حقوقت بابت ولفر میره؟ بخش عمده ای‌ از پولت بابت بازنشستگی و یا بیکاری خودت پرداخت می‌شه و بخش کمترش بابت امکاناتی است که خودت و خانواده استفاده می‌کنید مثل درمان مجانی‌ ، تحصیل رایگان تا مقطع دیپلم ، پولی‌ که به فرزندانت میدن تا ۱۸ سالگی‌ البته بستگی به درآمد خانوار دارد ، و خیلی‌ از امکانات دیگه که این کشور در اختیار تو قرار داده مطمئن باش آن قدر این کشور سرمایه دارد که نیازی به درامد تو بابت ولفر نیست ۲- مطمئن هستم خودت از کمک‌های انسان دوستانه این کشور استفاده کردی والا با حقوق ۴.۵$ نمیتونستی هم زندگی‌ کنی‌ هم درس بخوانی چون دانشگاه هزینه بالای داره اگر هم وام گرفتی پس همون پول هایی که بابت مالیات پرداخت می‌شه ، جمع میشه و در این موارد استفاده می‌شه
    0
    8
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    یار دبستانی - تورنتو، کانادا
    [::Cocoo - تورنتو، کانادا::]. ۳- میگی‌ حقوق عادلانه است که با ساعتی‌ ۱۰$ همه صاحب همه چی‌ میشند ، اگر هفته‌ای ۵۰ ساعت که بیش از استاندار کاریست ، میشه ماهی‌ ۲۰۰۰$ که حداقل اجاره ‌یک زیر زمین نمور ۱۰۰۰$ خوب با احتساب رفت و آمد ، خوراک ، پوشاک وووو می‌خواهم بدونم آقای تحصیل کرده چه جوری صاحب همه چیز میشوند؟ اگر ‌یک مقدار حساب ۲، ۲ تا میشه ۴ تا بلد بودی میفمیدی که هزینه زندگی نسبت به سال‌های گذشته ۲۰ تا ۳۰% بیشتر شده ولی حقوق ۰.۵%۴- جواب منو در مورد ایرانیهایی که ولفر میگیرند نگفتی؟ جهت اطلاع شما افرادی که مثل خودت دهه ۶۰ از ایران خارج شدید و به اینجا آمدید، ولفر بگیر بودید نه این کسانی‌ که در این چند سال اومدند در ضمن شاید در ‌یک برهه از زمان گرفته باشند این دلیل نمی‌شه تا حالا بگیرند چون ایرانی‌ جماعت به دنبال پیشرفت و زندگی خوب است مثل خودت ، شاید اندک آدمهایی بگیرند خوب تو هر جامعه‌ای است ولی‌ در جامعه ایرانی‌ کانادا شاید ۵%
    0
    8
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    یار دبستانی - تورنتو، کانادا
    [::Cocoo - تورنتو، کانادا::]. ۵-جهت اطلاع شما و سایر دوستان ، ایرانیان کانادا سعی‌ کردن با پشتکار و تلاش بسیار،دید جامعه کانادایی را نسبت به خودشان عوض کنند : به طور مثال بیش از ۳۰% ساختمان سازی‌های این کلان شهر در دست ایرانیها است ، بیش از ۵۰% اتومبیل فروش‌ها ، بیش از ۵۰% پیتزا فروشیها، بیش از ۵۰% ساندویج فروشیها‌ی ساب وی و سایر مشاغل که جا برای نوشتن نیست امیدوارم همه از هموطنان ایرانیمون به نیکی‌ یاد کنیم و با همبستگی‌ و اتحاد به خواسته‌های مدنی خودمان برسیم. در ضمن دوست عزیز بنده در زندگی‌ ایم تا حالا برای کسی‌ کار نکردم همیشه صاحب بیزینس بودم ولی نمیتوانم مشکلات مردم را ندیده بگیرم.
    0
    8
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    siavashomaha - منچستر، انگلستان
    همه جا دزدو ،شاید داره، ولی‌ این چه ربطی‌ داره که بشه جمهوریه اسلامی ننگین رو باهاش تبرئه کرد. اگه تو ایتالیا یک شهروند دزد .تو ایران از رهبر تا راننده تاکسی دزدن و بدیش اینه از همدیگه می‌دزدند. اونهم به خاطره تربیت و فقر جمهوریه اسلامی است. شرف داره اونی‌ که از بیمه‌ میدزده تا اونی‌ که از یک آدم زحمتکش میدزده.
    3
    1
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Hameye Iran - ایران، ایران
    [::hooman123 - زوریخ، سوییس::]. چی‌ شد پس این آمارت ؟دیدی حرفم درست در اومد هر چی‌ میگفتی‌ در مورد ایرانیا ،گوشه‌ هایی از رفتار .... بود. حالا که ازت مدرک خواستیم با کلاس و بیزی شدی؟هر حرفی‌ که خواستی‌ میزنی تا بهت میگن ذکر اوصاف اصل و نسبتو نکن با کلاس و موند بالا میشی‌؟
    0
    13
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    یار دبستانی - تورنتو، کانادا - من وقتی‌ اومدم اینجا ولفر بگیر بودم؟؟ ؟ در دهنتو ببند وقتی‌ چیزی از این دنیا نمیدونی. محضِ اطلاع شما من وقتی‌ اومدم اینجا دو هفته مهمون داداشم بودم بعد از دو هفته رفتم دبیرستان و کار هم می‌کردم ۵-۶ ساعت در روز اگه کار اولم رو بت بگم که چی‌ بودش از خجالتِ اینکه منو ولفر بگیر فرض کرده بودی آب میشی‌ میری زیر زمین. پس در دهنت و ببند.
    9
    0
    جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::Cocoo - تورنتو، کانادا::]،،، قیاس شما خیلی‌ جالبه،،هیچ‌جا 10 دلار نمیدن ولی‌ طرف اونی‌ رو که دریافت میکنه در سال 2 بار مسافرت خارج داره،، من از تجربه زندگیم در اینجا با مقایسه با شرق آسیا دارم نظر میدم،، نمیدونم منظورت از زندگی‌ خوب چیه؟ معیارت چیه،،کسی‌ با 2000 درامد نمیتونه خونه قسطی بخره،،چون بانک بهش وام نمیده، ماشین نو بخره چون نمیرسونه و مسافرت بره،،حالا مسافرت خارجی پیشکش،، من با تمام حرفهای شما مخالف نیستم،، زندگی‌ در آلبرتا به مراتب خیلی‌ رفاهش از نظر مالی‌ بالاتر از اینجاست، مالیات بر در آمد هستش، بنزین بین 70، 80 سنت هستش و خیلی‌ چیزای دیگه،،دولت اینجا خودش باعث میشه که یه سری هم دورش بزنن،،زندگی‌ به این نیست که صبح بلندشیم، سر کار، شب خونه جیش لالا،،، سلامت باشین.
    0
    6
    شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.