محمود احمدی نژاد: وقتی عرضه ایستادن در برابر امریکا را ندارید چرا مسئولیت قبول می کنید؟

به گزارش پارسینه، احمدی نژاد گفت: ما گفتیم چاوز هم منتظر ظهور بوده است عده ای انقدر کوته فکر اند که تحمل شنیدن این حرف ها را نداشتند و فکر می کردند که فقط خودشان انسان هستند که باید منتظر ظهور باشند.
 
اهم سخنان احمدی نژاد در مراسم رونمایی از سایت جدید خود در ادامه می آید:
همه آنهایی که به دنبال اصلاح وضع جهان هستند باید توجه داشته باشند که هر اتفاق بیرونی خبر یک اتفاق درونی است چون بعضی ها می گویند ما قبل از انقلاب زندگی می کردیم و روغن نباتی هم کیلوی فلان بود بنده می گویم انسان می تواند فقط نوک دماغش را ببیند یا می تواند هر روز دایره مطالباتش را گسترده تر، جدید تر و آرمان خواه تر باشد.
 
بعضی ها اوایل انقلاب مقاله می نوشتند و اظهار فضل می کردند و می گفتند انقلاب ناقص به دنبا آمده و در حال حاضر هم عده ای همین مطالب را بیان می کنند به نظرم اینان از این نکته غافل هستند که تحولات اجتماعی نتیجه تحولات درونی انسان هاست.
 
ما در محله نارمک زندگی می کردیم و رفقای قدیمی زیادی داشتیم چون پرتحرک هم بودیم ارتباطامان زیاد بود وقتی بعدها من به تحولات انقلاب دقت کردم دیدم این تحولات روحی به خوبی قابل درک است.
 
از همان اول انقلاب ما به انقلاب جهانی انسان کامل و حکومت جامعه گره خورده بود و اصلا با آن یکی بود، عده ای آمدند و می خواستند ما را سرگرم و می گفتند اول توسعه سیاسی انجام دهیم یا توسعه اقتصادی را، انسان کامل همه وجودش با هم رشد می کند.
 
انقلاب اسلامی در نسل انقلاب جهانی است همه بشریت از آغاز منتظر یک روز بهتری بودند و همه انسان ها نیز به امید روز بهتر زندگی می کنند ما گفتیم چاوز هم منتظر ظهور بوده است عده ای انقدر کوته فکر اند که تحمل شنیدن این حرف ها را نداشتند و فکر می کردند که فقط خودشان انسان هستند که باید منتظر ظهور باشند.
 
یکی از دوستان ما اخیرا به ونزوئلا سفرکرده است به وی گفته بودند که به فلانی سلام برسان و بگو ما هم منتظر امام مهدی هستیم؛ وقتی آقای چاوز درگذشت همه انسان های انقلاب در ونزوئلا مات و مبهوت مانده بودند چون چاوز ستونی محکم و انقلابی بود بعدها چاوز قبل از فوتش به آنان گفته بودکه اگر من رفتم نگران نباشید امام مهدی خواهد آمد یعنی ببینید عده ای آن قدر کوچک اند که فکر می کنند جهان فقط برای آنان است به نظر من هر فردی به محض اینکه به دلش بیاید و تصور کند که نسبت به دیگران برتر است همان لحظه سقوط کرده است بعضی ها انحصاری هستند و حتی خدا را برای خودشان می خواهند.
 
اول انقلاب گروهی بودند که اهل دفاع نبودند در تمام مکاتب و گرایش ها دفاع از وطن لازم است و هر کس که در راه دفاع از وطن کشته شود شهید محسوب می شود تئوری ریزی می کردند که اصلا چرا جنگ می کنید؛ نمی توانستند جلوی امریکا بایستند و تئوری کنار آمدن با امریکا را مطرح می کردند ما به آنان می گوییم وقتی عرضه ایستادن در برابر امریکا را ندارید چرا به مسئولیت های اجتماعی وارد شده اید بروید سراغ مسائل شخصی تان.
 
مردها در راه اند، فرایند دیگری در راه است؛ شجره طیبه ای جز خاندان محمد مصطفی (ص) وجود ندارد تلویزیون تصاویری را از انقلاب نشان می دهد اما همه انقلاب همین که تلویزیون نشان می دهد نیست بلکه فراتر از این است.
 
همه باید در راه تعالی کشور درصحنه حضور داشته باشیم قرار نیست با هم یک سفره درست کنیم و سر اینکه کدام کجا بنشینیم با هم دعوا کنیم بلکه قرار است پیش برویم.
+16
رأی دهید
-261

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    پرشین اسپایدر را به خاطر بسپار - مشهد، ایران

    سنگ پا است دیگر ، گاهی‌ فرصت خودنمایی می‌خواهد !
    8
    102
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    اگر خامنه ای بخواهد دوباره این دیوانه را میاورد و رئیس جمهور میکند!!!
    12
    53
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۶
    ایران ارش - آمریکا، ایالات متحده امریکا

    اخ که چقدر تو پررو هستی...ما هنوز داریم الان ه توایران و خارج ایران هنوزم که هنوز داریم خرابکاریهای هشت سالی که بودی و حسابی کشور را درب و داغون کردی رو دارن راست و ریست می کنند......هنوز گندکاری هات پاک نشده مردک کم عقل و جاهل و متعصب.....
    6
    75
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    احمدی نزاد. حراف - ( تیرخلاص زن اوین )-اگر عرضه داشتی که الان معاون اول منتخب خودت بحکم دادگاه در زندان نبود? چرا مسئولیت قبول نمیشود ? مگر رهبر وعلم الهدای از تو تعریف کند وبگویند :احمدی نزاد یکی از شخصیتهای محبوب ملت است .? کدام ملت که فریاد زدند .دروغگو , دروغگو 73% درصدت کو? زنده یادها ندا ها و سهرابها و....برای تقلب در انتخابات تو کشته شدند.باتوجه به فروش بالای نفت ودرامد نفتی در زمان شما .بقول مدیران دولت روحانی .بالاترین بحران اقتصادی- معضلات ساختاری و ته کشیدن حسابهای بانکی واستخدامهای بی رویه وغیر قانونی بوده است.. بیشترین ابروی نام ایران وایرانی با عربده کشیهای تو حتی در سازمان ملل همراه بوده است . راستی از یارعاشقت رحیمی مشائی رمال چه خبر? شنیدم داره کور میشه .درسته
    5
    50
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    92ارشام - لندن، انگلستان

    تورم 46درصد را قول داده بود یک رقمی میشود.سودهای بانک و نرخ بیکاری را هم تک رقمی قول داد.که همه اینها پس ازانقلاب بیسابقه و وحشتناک شد در زیرافکاروکرداراین شخص پرمدعا و گزافه گو و جالبه قراربود لیست مفاسدین اقتصادی را ازجیبش بیرون اورده و اعلام کند(دفترچه تلفنش لیست بود! ورحیمی معاون اول).تنش در روابط خارجی و داخلی به اخرین حدش رسید که در داخل ماجرای دزدی های لاریجانی و قهریازده روزه ،مناظره های شروع کننده جنگ و دعوا و...اخر روداری هم حدوحسابی دارد.دوران ننگینش رکورددار تباهی و ننگ بود.
    4
    42
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    metti - تهران، ایران

    خفه شو بابامیکروب تو کسی نیستی عروسکه خیمه شب بازی اون اربابه چلاقه پنج تومنیتم بهتره واسه اهرم فشار بر علیه روحانی دنباله یه خره دیگه بگرده .کسی دیگه تفم تو صورته تو نمیکنه بی صفته وطن فروش...
    5
    42
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    برجعلی - كلن، آلمان

    این مردک اگر ۸ سال دیگه میموند ادعا میکرد که من خود امام زمان هستم اسمم رو اشتباه نوشتن .
    6
    46
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    اینو به اون رهبر الدنگ تر از خودت بگو،بوزینه زشت
    2
    30
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pasargad2 - شیراز، ایران

    وای این دیوونه دوباره زر زد؟. این زر زدناش فقط واسه یه مشت احمق مثل خودش خوبه؟ واقعا این جونور و از کجا پیدا کردن. بر پدر اون رهبرتون لعنت که واسه راحت کردن خودش اومد این سگا رو اورد تو کار که مردم از فکر کردن در مورد خود حرومزادش منحرف بشن و راحت دزدیاشو بکنه.
    4
    24
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    هستیا - شیراز، ایران
    خاک برسرت تو هنوز نفهمیدی امریکا یه کشور ابر قدرته هیچ کس حتی همون روسیه که همیشه خودتونو پشتش قایم کردین توان مقابله باهاشو نداره
    7
    22
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    هستیا - شیراز، ایران - دوست گرامی . امریکا تا قبل از ریاست جمهوری حاج اوباما بله ابر قدرت جهان بود . دیدیم در زمان اوباما کریمه از اوکراین جداشد . الان اوباما در بین خود مردم افت زیادی کرده . حتی بعضی دموکراتها در کنگره امریکا به طرف و همصدا با جمهوریخواهان شدند .اوباما با حمایت بی جون چرا از جمهوری اسلامی وچندین نامه به رهبر . و حتی حمایت بیدریغ اخیرش از رژیم ج .ا . که تحریم ها باعث ضایع شدن جمهوری اسلامی میشود .کافیست . بزرکترین نقص فاحش حقوق بشر در ایران زمان اوباما بوده .حتی فریاد جوانان ما در 22 خرداد88 . اوباما .اوباما .یا بااونا یا باما .را نشنید.
    4
    10
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    قهوه تلخ - منجستر، انگلستان
    دوباره مرده تو کفنش خرابی کرد
    3
    13
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    غربت سرد - بروکسل، بلژیک
    بدبخت یارو اسگلت کرده گفته بهش بگو ما هم منتظر مهدی هستیم! اون چاوز م دیده بود مال مفته گفته بود بذار خرت کنم.مهدی کیلو چنده دلقک؟!
    3
    13
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    caspian2010 - تهران، ایران
    مموت جان ما هم متوجه شدیم چاوز در پارتیها در کنار دافهای نیمه لخت چقدر انتظار ظهور را به سختی میگذارند. یادش به خیر سال 85 که هنوز نه مموت شناخته شده بود و نه کسی کشور ونزوئلا رو میشناخت نه چاوز رو و خود بنده حتی فکر میکردم یک کشور آفریقایی هست. یکی از کارکنان ایرانی سفارت ونزوئلا (برادر همکارم) خبر آورد که بطور مکرر در ویلای این سفارت پارتیهای شبانه با بیش از 100 دختر زیبای ایرانی برگزار میشود بطوری که هر مرد این مهمانی کنار چند دختر سرگرم بوده و الی آخر. بعدها تازه فهمیدم ونزوئلا کجاست و چاوز کیست و مموت چه کارا که نکرد. مشایی با گلشیفته مثل بقیه هنرمندای زیبارو چه کار میخواست بکنه (در عوض 50میلیون وام بلاعوض) که از ایران فرار کرد و داره اینطوری انتقام میگیره و به حاکمان سوزش میده.
    3
    12
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان
    کسیه که بما نریده بود کلاغ.... بود. حالا حکایت تو مردیکه احمق است. در هشت سال دوره ریاست تو چنان بسر ایران و ایرانی فاجعه و ننگ و خواری بر گرفت که امیدی به پایان آن نیست. وقاحت بیشتر از این نمیشه که بازهم دهن کثیفت را باز کرده ای و زر میزنی. گوسفندها هم که مثل همیشه در صحنه حاضرند
    1
    16
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بایلسر، ایران
    مموتی!!!خدایی خودت فهمیدی چی گفتی؟
    3
    13
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    هستیا - شیراز، ایران
    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. پس بی خود کردن بهش جایزه ی صلح نوبل دادن اوباما بی عرضگی کرد
    3
    1
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران
    این بیت تقدیم به جناب احمدی نژاد (هاله نور). فخر همه آفاقی ! " ف " ساقط از او . گوهر به دهن داری ! " ر " ساقط از او. اگه متوجه نشدی بگو مشاعی برات ترجمه کنه......................مموتی
    1
    4
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    Paryjoon - بروکسل، بلژیک
    تو عجب عرضه اى داشتى هر چى اتیشه که از گور تو بلند میشه. هنوز جرأت مى کنى حرف بزنى؟ خداییش چه رویى دارى. بجز حماقت دیگه چىکار کردى؟ شرم نکردى هر دفعه در سخنرانى ها در خارج از کشور نماینده ها مجلس رو ترک کردند یا وقتى سخنرانى مى کردى مردم با هر چیزى زدنت.
    1
    13
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    biparva-jan - تهران، ایران
    یکی استینای اینو از پشت گره بزنه ببره دار المجانین.
    1
    3
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    هستیا - شیراز، ایران - دوست عزیز . جایزه نوبل را هم جیمی کارتر وهم یاسرعرفات رهبر تروریستها گرفت .امروز جایزه نوبل دادن سیاسی شده تا محتویات وارزش خود جایزه نوبل.
    3
    2
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    paksan - آمریکا، ایران
    امام زاده چاوز در ونزوئلا افتتاح شد . بسیجیان گرامی تور نوروزی امام زاده چاوز این مبارز راه حق با پرواز مستقیم تهران به امام زاده چاوز فقط نفری 45 هزار تومان. بعد از شفا در محل امام زاده چاوز مبلغ 5هزار تومان یارانه نان از طرف رئیس جمهور سابق به شما عودت داده میشود.
    1
    2
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    paksan - آمریکا، ایران
    طرف داره چرت و پرت میگه موضوع فساد و نامه معاون اولش یعنی رحیمی رو از تیتر خبرها پایین بیاره. توکلی یکی دیگه از نماینده هایی که از احمدی نژاد و رحیمی رشوه میلیاردی گرفته بود هم امروز با ساخت یک تیتر خبر داغ برای هاشمی و از طرف دیگه شریعتمداری با ساخت یک تیتر خبر داغ دیگه برای کشتن و اعدام مخالفان بصورت هماهنگ شروع به ایجاد خبرهایی کردند تا بتوانند سرتیتر خبرها رو تغییر بدهند. احمدی نژاد داره میاد!!!
    1
    5
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    ericson - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا
    فقط خفه شو گند زدید به ایران
    1
    7
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    باید ایران بسمت جنگ بره و اونهم پرچمداری از اسلام در نبرد آرماگدون(هرمجدون)! مهره ها چیده میشن ،یکی یکی پشت سرهم(هم از افراطیون مسلمان و هم از زیونها) ،احمدی نژاد دوره اش سر اومده اما بهش نقش زمینه ساز برای مهره بعدی رو دادن و خودش خبر نداره!بزرگترین ضعف این علف هرز،توهم قدرت هست که گاهی تا حد الهام هم بهش میرسه! با همین عامل، این روانی هر رقصی رو بخوان براشون میکنه!مردم همواره مهره های چند ده نفری هستن که جهان رو هدایت میکنن! چه ایرانی و چه غیر ایرانی
    0
    4
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    محسن احمد علی - دبی، امارات متحده عربی
    ترو به اون ارواح گور بگور بابات قسم حرف مفت نزن مرتیکه دیوونه، صد رحمت به میمون اکبیری کثافت، با اون حرف زدنت آدم از خودش خجالت میکشه که هم تو ایران زندگی میکنی .
    0
    4
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    این مرتیکه فالانژ بی‌ بدر و مادر زیر بته به عمل آمده را باید به دار عدالت آویخت و جسد کثیفش را خوراک سگ‌های هار نمود. این زباله بوزینه رهبر اللدنگ است و باید همانند سایر سرکردگان و مزدوران رژیم کثیف اسلامی از بین برود
    1
    5
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    اردشیر مقامی - وادوز، لیختن اشتاین
    یه سوال از سایت ایرانیان انگلستان، چرا شما گیر دادید به این بنده خدا؟ روزی نیست که عکسی، خبری ازش نذارید. خبرهایی که ارزش خواندن نداره و به قول خودش اون ممه رو لولو برد. شکست شما تو انتخابات به خدا تقصیر این نبود که این جوری گیر سه پیچ بهش دادید!
    12
    1
    ‌سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.