نامه فیفا به سازمان لیگ رسید؛ بازیکن عراق دوپینگی است

فیفا با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ دوپینگ ملی‌پوش عراق را تایید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فیفا امروز دوپینگ عبدالزهرا را مورد تایید قرار داد و با ارسال نامه ای به سازمان لیگ تصریح کرد که این بازیکن دوپینگی است و حق شرکت در مسابقات را به دلیل محرومیت ندارد.
تیم ملی ایران روز گذشته مقابل عراق در ضربات پنالتی باخت در حالی که از این بازیکن دوپینگی در ترکیب خود استفاده کرده بود بنابراین احتمال دارد که نتیجه بازی به سود ایران تغییر کند.
 
کمیته انضباطی AFC فردا به دوپینگ بازیکن عراق رسیدگی می‌کند
پس از شکایت رسمی مسئولات فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست روز یکشنبه به پرونده دوپینگ بازیکن تیم عراق رسیدگی می‌کند.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استرالیا، هوشنگ مقدس در مورد نشست مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان AFC پیرامون شکایت از تیم عراق به خاطر استفاده از یک بازیکن دوپینگی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در نشست صبح امروز مدارک و مستندات‌‎مان را به مسئولان AFC ارائه کردیم و پس از بررسی این مدارک، آنها را تحویل گرفتند.
وی در ادامه افزود: قرار است صبح فردا یکشنبه مسئولان کمیته انضباطی AFC در نشستی این مساله را بررسی کرده و به شکایت ایران از تیم عراق به خاطر استفاده از یک بازیکن دوپینگی رسیدگی کند.
سرپرست کاروان تیم ملی ایران در ادامه تاکید کرد: فیفا در جریان دوپینگ بازیکن عراق است زیرا 2 روز پیش از دیدار ایران و عراق، مسئولان نادو ایران طی نامه‌ای به فیفا، آنها از این موضوع با خبر هستند. البته مسئولان فیفا در جریان این مساله بوده ولی تا این لحظه جوابی به ما نداده‌اند.
مقدس همچنین گفت: نمی‌خواهم امید واهی بدهیم اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا از حق و حقوق ایران دفاع کنیم. البته منتظریم جواب مشخصی از سوی مسئولان AFC دریافت کنیم و پس از آن مشخص می‌شود به ادامه رقابتها باز می‌گردیم یا تدارک سفر به ایران را خواهیم دید.
 
 
+151
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۳
    princesse - تهران، ایران
    نه بابا نتیجه هیچ تغییری نمی‌کنه . :
    4
    6
    شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    منم فکر نکنم نتیجه عوض بشه،حالا اگه ما برده بودیم و دوپینگ کرده بودیم زود - تند - سریع و چند ساعت بعد از بازی ما را محکوم و بازنده میکردن ! مثل تیم‌ ملی‌ المپیک که یک بازیکن فقط دو دقیقه بازی کرد،اونجا هم با عراق بازی داشتیم! الان رژیم و آخوندها میگن که مردم شریف عراق جنگزده و داعش زده هستن و گناه دارن ،به خاطر نجف و کربلا هم که شده نباید مردم عراق را ناراحت کرد،آخوند منفور ... پرست‌کثیف :o
    4
    16
    شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    freedom of the press - تهران، ایران
    با توجه به اتفاقى که براى تیم امید فوتبال ایران مقابل عراق افتاد در بازیهاى مقدماتى انتخابى جام جهانى ، و به خاطر دوپینگى بودن یکى از بازیکنان که منجر به حذف تیم امید ایران شد با توجه به برد ایران در آن بازى، به احتمال زیاد نتیجه این بازى هم باید به نفع ایران عوض بشه . تاریخ تکرار میشود ولى اینبار به نفع ایران
    0
    5
    شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.