کشته شدن مامور اجرائیات شهرداری اهواز حین تخریب یک خانه

یک مامور اجرائیات شهرداری اهواز در جریان تخریب یک منزل مسکونی و درگیری در منطقه شش شهرداری اهواز کشته شده است.

به گزارش سایت خوانا،  یکی از ماموران شهرداری اهواز که راننده لودر اجرائیات بوده در حین تخریب "اماکن غیرقانونی در منطقه شش" مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم کشته شده است.

این سایت تاکید کرده که "خانواده مقتول ، شهرداری را مسئول کشته شدن فرزندشان می دانند و به همین دلیل به شهرداری منطقه شش رفته اند و خواستار پاسخگویی مسئولان شده اند."

به نوشته سایت خوانا، پس از کشته شدن کارگر اجرائیات شهرداری اهواز، جمعی از کارگران اجرائیات مناطق شهرداری اهواز با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری خواهان توجه مسئولان به مطالبات خود شدند. کارگران اجرائیات اهواز تاکید دارند که "هیچ مسئولی در شهرداری این باور و یقین را ندارد که کارگران اجرائیات با چه خطراتی در کارشان مواجه هستند."

سیدخلف موسوی شهردار اهواز چند روز پیش از "راه اندازی یک کلانتری مخصوص شهرداری اهواز خبر داده و گفته بود: "کار نیروهای اجرائیات شهرداری کلانشهر اهواز کاری حاکمیتی برای خدمت به شهر و شهروندان است و اگر با پدیده های غیرقانونی برخورد نشود اثر این اقدامات غیرقانونی ادامه خواهد یافت و موجب عدم توسعه و پیشرفت شهر و نظم شهری می‌شود."

سایت شوشان نیز خبر کشته شدن کارگر اجرائیات شهرداری را در ساعات بامدادی روز دوشنبه هنگام اجرای دستورات مقام های شهرداری اهواز تائید کرده است.

جمشید سلحشور عضو شورای شهر اهواز هم با تائید کشته شدن یک مامور اجرائیات شهرداری اهواز به شوشان گفت: " اینکه نیروی اجرائیات ساعت یک و نیم شب به تخریب دیوار و منزل یک خانه بپردازد کار صحیحی نیست، اما اینکه یک نفر اسلحه ببرد و مامور شهرداری را بکشد واقعا تعجب برانگیز است."

این عضو شورای شهر اهواز گفت: "مملکت قانون دارد و قوه قضائیه باید برخورد قاطعانه کند تا دیگر در صورت بروز چنین اتفاقی کسی دست به اسلحه نبرد و مشکلش را از طریق قوه قضائیه مرتفع کند."

به گفته جمشید سلحشور "یکی از مشکلات اساسی اهواز که قطعا توسط یک مجموعه به نتیجه نمی رسد و باید تمام دست اندرکاران از این ماجرا حمایت کنند، مبارزه با زمین خواری و ساخت و سازهای غیرقانونی ست و باید شهرداری و سایر ارگانها به صورت ویژه به مشکلات این چنینی ورود پیدا کنند."

این عضو شورای شهر اهواز همچنین گفته است: "به نظرم نباید چنین اتفاقی را به شهردار مرکز ربط داد و فکر می کنم کج سلیقگی در اعمال احکام باعث چنین اتفاقی شده است اما این سوال هم وجود دارد که تا چه زمانی باید شاهد خسارت زدن به اموال شهرداری و تصرف زمین ها باشیم و ساخت و سازهای جدید را مشاهده کنیم و هر روز آمار بالای زمین خواری را بشنویم؟"

علی ناصری، عضو شورای شهر اهواز نیز با اشاره به کشته شدن مامور اجرائیات شهرداری آن را ناشی از "سوء مدیریت و بی تجربگی شهردار منطقه شش" اهواز عنوان کرده و گفته است: "شهردار باید جواب خون به ناحق ریخته شده مامور اجرائیات را بدهد."

این عضو شورای شهر اهواز همچنین برخی از همکاران خود را به سهم خواهی متهم کرده و گفته است: "سهم خواهی شورا باعث شد یک شهردار جوان بی تجربه در منطقه حساس شش بگذارد، تمام این قضایا زیر سر اعضای شورای شهر است."

آذر زمان پور، یک عضو دیگر شورای شهر اهواز، هم گفته است: " شهردار اهواز باید جهت کشته شدن مامور اجرائیات بخاطر عدم مدیریت خود و سیستمشان عذر خواهی کند."

مقام های شهرداری و شورای شهر اهواز به رغم تائید کشته شدن یک ممور اجرائیات شهرداری اهواز، از اعلام جزئیات بیشتر در این خصوص  خودداری کرده اند.

اهواز جمعه گذشته نیز شاهد درگیری مسلحانه در منطقه "شلنگ آباد" بود. برخی رسانه های محلی از جمعه اکسین پرس از کشته شدن سه تن در این درگیری ها خبر داده اند، اما علی اصغر صادقی، دادستان اهواز، گفته است: "هیچ فردی در این درگیری ها کشته نشده و تنها یک نفر زخمی شده است."

+65
رأی دهید
-3

sardar asad - کپنهاگ - دانمارک
هرجا عرب هست ناامنی و وحشیگری بیداد میکند
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 22:28
perser68 - فلوریدا - آمریکا
)))))))))))این عضو شورای شهر اهواز گفت: مملکت قانون دارد$$$$$$. خوشحال و امیدوار شدم خخخخخخخخخخ
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 22:20
سرسره - اهواز - ایران
sardar asad-کپنهاگ-دانمارک- دقیقا همینطوره که گفتی متاسفانه بقول پاپ خرگوشوار زادوولد هم میکنند ودریغ از فرهنگ که این خلایق میانه ای با ان ندارند
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 04:00
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
این جوک قطعاً برندهٔ جوک سال میشه. و دلیلش هم اینه که کوتاهترین و خنده داررین جوک هستش.\ مملکت قانون داره\. اره خوب بهش میگم. الدنگ ها.
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 05:19
Hamid1970 - ارواین - امریکا
Sandar Assad کپنهاک -دانمارک خیلی زر می زنی .هر کجایی ایران وحشتناک تر از این هم می کشند .اقای عقل کُل زنبورها داشتن خانه شان را خراب می کردند تو هم بودی اینکار را می کردی ،
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 06:19
آرتمیس3000 - برلین - المان
زمین مال خداست.......پول نفت را در خانه تان میاوریم...... اب را مجانی میکنیم............نان را مجانی میکنیم.............دل خوش به این مقدار نباشید......اتوبوس واحد را در ماتحتتان فرو میکنیم...................اصلا شما را مجانی میکنیم
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 09:24
sardar asad - کپنهاگ - دانمارک
Hamid1970 - ارواین - امریکا, بیشترین آمار قتل و جنابت کل ایران مربوط به مناطق عرب نشینه. یا نگاه ساده به کشورهای عراق سوریه فلسطین مصر وتونس و غیره میشه ماهیت اعراب را فهمید. اعراب ایران اندک شعورشون رو هم از هم نشینی با ایرانی ها دارند.اعراب به خودشون هم رحم نمی کنند.
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 09:09
فارسان - مرکزی - ایران
ارتمیس3000 باباچه خبره!!! (: شما با این حرفها بعضی از انقلابیون ذبل و فهیم 57مقیم سایت را شرمنده میکنی ها !!!
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 14:13
Hamid1970 - ارواین - امریکا
جوک میگی حتماً توی قتلهای داخل ایران خبر نداری. عقل کل خوزستانیها ایرانی هستن پس شهرهای دیگه مثل کُردها ترکها با ایرانی هم نشینی کردن که خوبن .جوک میگی
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 16:29
sardar asad - کپنهاگ - دانمارک
Hamid1970 - ارواین - امریکا. من نگفتم خوزستانی ها ایرانی نیستند دکتر. ولی عربها مشکل زا هستند و از جمعیت 4500000 نفری خوزستان کلا 1600000 نفر عربه دکتر. یه نگاهی به شلنگ آباد و کوت عبدالله و شکاره ها بکن میفهمی چی میگم
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 16:43
Hamid1970 - ارواین - امریکا
بنظر شما این دولت باعث نشده اینها به اینروز بیفتن .مثلا منابع نفت و گاز در خوزستان هست ولی دولت هیچگونه کمکی به این استان نمی کنه .من اینجا ها را که گفتی نمی دانم کجاست اهواز هم ٣٤ سالی هست ندیدم ولی هر بلا ی که بر سر این مردم خوزستان امده باعث ان دولت هست .فقر همه چیز را باعث می شود .انها عرب نیستن بلکه ایرانی عرب زبان هستن.
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 19:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.