عکس روز : تیتر و عکس عجیب یک روزنامه ورزشی

تیتر و عکس صفحه نخست روزنامه خبر ورزشی برای بازی  ایران و امارات (روز دوشنبه 29 دی 1393) در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است و غالب کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی این تیتر را تحریک آمیز و مغایر اخلاق دانسته و از آن انتقاد کرده اند.

+98
رأی دهید
-18

ensanam arezoost - خارگ - ایران
به نظر من مسئولین این روزنامه با قصد قبلی و به عمد این کار را انجام دادند برای مشهور شدن و جلب توجه بیشتر در حالیکه که نمیدانند چه ضربه ای به اخلاق و فرهنگ ایران و ایرانی میزنند که متاسفانه هر روز بدتر از دیروز است...دیدیم که نه تنها له نشدن بلکه ما رو گذاشته بودند وسط و تیکی تاکا بازی میکردند...موقعی می تونیم بگیم حریف له شد که نود دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و با تفاضل سه گل به بالا بازی را ببریم
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 21:19
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
ایول، عشق کردم. لهشون کنید این عربای ملخ/سوسمار خورو.
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 21:40
asteroid - تهران - ایران
فدای آقا. من فکر می کردم تو یه بسیجی هستی که نظرات خاصی هم داری.. ولی با این نظرت نشون دادی که خیلی بی . .. منظورت از این حرف چیه.. تو مگه هر روز نماز نمی خونی.. مگه عربی با خدای خودت حرف نمی زنی؟؟؟؟؟ خجالت بکش آقا یا خانم...
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 22:43
مسافر غربت - کالمار - سوئد
فداى اقا،،،تو دیگه کى هستى،،،شریک دزد و رفیق غافله،،،مثلا دینت رو همین ملخ خورا دادن هههه
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 22:58
amirhassna - سیدنی - استرالیا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. دوست عزیز اگه له کردن و له شدن به چهار تا کاغذ پاره بود که ما الان با تحریمای کاغذ پاره مشکلی نداشتیم. همین عربستان با پایین نگه داشتن قیمت نفت داره اقتصاد ایرانو له می کنه. کمی تفکر بدون تعصب خیلی از مشکلات رو حل می کنه اما افسوس که خیلیها مثل شما هنور تو مقوله شیعه و سنی گیر کردید غافل از اینکه دنیای امروز جای این گنده حرفا نیست جای عمله.
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 00:58
tehran_london - لندن - انگلستان
اگر توهین روزنامه های امارات به ایران رو می دیدین به این روزنامه و فدای آقا حق میدادین که فحش بده،خودم دیدم که یک جایی تیتر زده بودن نمیدونم چیچی کثافات ایرانی!حالا یه سری که معلومه با عربها زدوبند دارن وبه دبی صادرات !!!! دارن ناراحت شدن چرا؟اینها همونهایی هستن که ناموس ایران رو لکه دار کردن می فهمین یا نه؟آخرش هم ایرانی میشه صیغه ای و کثیف حالا شما برین سنگشون رو به سینه بزنین
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 05:53
pull.over123 - دوحه - قطر
والله چی بگم. این کار از نظر انیانی درست نیست. من وقتی اینو دیدم گفتم حتما خیلی زود پاکش میکنن یا ورش میدارن از ورزش سه. ولی اینطور نشد. این عکس خیلی حرفا توشه و بوی دشمنی شدید میده!!! با این کار عربها هم انتقام و مقابله به مثل رو برای خودشون محفوظ میدونن. راستی له کردن یعنی اینکه یازده نفره دفاع کنی؟ این چ جور له کردنیه؟؟؟
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 11:33
hovakhshatare - تهران - ایران
خیلی هم کار خوبی کرده. رسانه‌های امارات و کشورهای عربی توهین‌های خیلی بیشتری به ایرانی‌ها می‌کنند. امیدوارم ایران عراق رو هم له کنه.
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 13:11
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
شما حتماً چک نمیکنید.این عربا اراجیف بمراتب شنیع تری رو برای ایران و ایرانی بکار میبرن.چیزی که عوض داره گله نداره.نوش جونشون یه چیزیم روش!!
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 13:15
mamad_ina - نیو یورک - آمریکا
این عکس اوج ... سوختگی این روزنامه رو نشون میده.
‌پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 07:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.