عکس برهنه گلشیفته فراهانی روی جلد مجله فرانسوی ایگوییست

تقاطع: تصویر برهنه‌ی گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی سینمای جهان، روی جلد تازه‌ترین شماره‌ی مجله‌ی فرانسوی “ایگوییست” (Égoïste) قرار گرفت.

“ایگوییست” یک مجله‌ی تخصصی عکس است که در فواصل زمانی نامنظم منتشر می‌شود و عکاسان مطرح جهان با آن هم‌کاری می‌کنند.

“کیرا نایتلی” (بازیگر و مدل بریتانیایی)، “رومن پولانسکی” (فیلم‌ساز فرانسوی-لهستانی)، “لئا سیدو” (بازیگر و مدل فرانسوی)، “برنار کوشنر” (وزیرخارجه سابق فرانسه)، “ناتالیا ودیانوا” (مدل روس)، “دالایی لاما” (رهبر دینی بوداییان تبت)، “ژرار دوپاردیو” (بازیگر فرانسوی)، “امیر کوستوریتسا” (فیلم‌ساز بوسنیایی)، “اوما تورمن” و “شارون استون” (دو بازیگر امریکایی)، “سلمان رشدی” (نویسنده هندی-بریتانیایی)، و “میخاییل گورباچف” (آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی) از جمله چهره‌هایی هستند که در شماره‌‌های اخیر مجله‌ی “ایگوییست” تصاویرشان منتشر شده است.

هفدهمین شماره‌ی این مجله در سی‌وهفتمین سال تاسیس آن و در دو جلد منتشر شده که تصویر روی جلد نخست آن به “کیت بلانشت” (Cate Blanchett) بازیگر استرالیایی اختصاص یافته و عکسی از گلشیفته فراهانی نیز روی جلد دوم این شماره‌ی “ایگوییست” قرار گرفته است. عکاس هر دو عکس، “پائولو راورسی”، عکاس مطرح مُد است.

گلشیفته فراهانی، پیش‌تر در تابستان گذشته، در گفتگویی با نیویورک‌تایمز فاش کرده بود که در مقابل دوربین این عکاس ایتالیایی مقیم پاریس برهنه شده است.

او در آن گفتگو، با اشاره به جنجال به وجود آمده بعد از انتشار عکس‌های برهنه‌‌اش در فیگارو در سال ۲۰۱۲، گفته بود: «وقتی که این ایده را مطرح کرد گفتم: ببین پائولو، من تا به حال مشکلات زیادی به خاطر این ماجرا داشته‌ام. بهتر است از این کار صرف‌نظر کنیم. ولی بعد، با خودم گفتم: اگر پائولو راورسی این عکس‌ها را نگیرد چه کسی بگیرد؟ انگار از تن من عبور می‌کرد و از روحم عکس می‌گرفت.»

نیویورک‌تایمز در همان زمان پیش‌بینی کرده بود که انتشار عکس‌های برهنه‌ی جدید “گلشیفته”، احتمالا جنجال دیگری را برای وی به همراه خواهد داشت.

این روزنامه‌ی امریکایی اضافه کرده بود که به دنبال انتشار تصاویر قبلی این بازیگر ۳۱ ساله، فردی که خود را مامور قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده بود با پدر و مادر او در ایران تماس می‌گیرد و می‌گوید که «سینه‌های دخترشان بریده می‌شوند تا مجازات شود».

+2042
رأی دهید
-2125

بیدار58 - بایلسر - ایران
منتظر نظرات ملکوتی مشتریان پر و پا قرص خبرهای سکسی آقایان و حضرات گرام, باور عمیق و فدای آقا باشید تا عقده گشایی کنند و ناله و سوز و افغان سر دهند که چرا نشسته اید که دینمان فلان و بسال شد
یکشنبه 7 دي 1393 - 13:52
agha-javad - تهران - ایران
انسان گشنهٔ قدرت و مطرح شدن. بدبختی بشریّت !!!!!
یکشنبه 7 دي 1393 - 13:54
zagros56 - آتن - يونان
خاک بر سرت با این آبروبریت....
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:08
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
نه..گمونم واقعاً این گلشیفته دیوونه شده.آخه بابا خودت اینوری هیچ، به خاطر خانوادت که ایرانن و مشکلاتی که میدونی واسشون ایجاد میشه،نکن دختر جان!!
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:14
ey.javidan.iran - سیدنی - استرالیا
الان باز ی عده میان میگن تن خودشه...
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:18
هستیا - شیراز - ایران
حالم بد شد
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:25
juvel - اسلو - نروژ
فدام شه آقات ، بدو بیا ببین چه خبره ، این عکسو لاگره کن به آقات نشون بده : )
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:25
ernakola - کرمان - ایران
حماسه ای دیگر از گلشیفته !!!
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:26
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
و و سو هات .. ولی به پای آیلار نمیرسه . چی بگم والا . من که نمدونم . ارزش داره یا نه .
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:03
prince of darkness - دبی - امارات
الان با انتشار این عکس شخصیت و مقام و منزلت دختر و زن ایرانی در دنیا بیشتر شد یا کمتر شد?اگر من بگم آبروی دختر ایرانی رفته با این عکس که فورا روشنفکرها انگ عقب ماندگی میزنند و میگویند زندگی شخصی خودشه خودش میدونه....اگر بگم باعث افتخاره که دروغ گفتم چون من که حاضر نمیشم خواهرم از این روش برای مملکتش افتخار کسب کنه...به هر حال....روشنفکرهه اگرمن را راهنمایی کنند ممنون میشوم
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:32
مهدخت - برن - سوئیس
خاک برسرت و خاک برسر اون مادری که به تو شیر داد. پول خوبه اما به چه قیمتی ؟. تو ابروی هرچه زن نجیب ایرانی است ازبین بردی واسه تو واقعا متاسفم .ای بدبخت . تو سزاوار ترحم هستی
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:04
sankari - هلسينكي - فنلاند
آخه مگه همه هنرپیشه ها برای مشهور شدن عکس لختشون روی جلد مجله ها چاپ میشه.
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:06
khosrow abadani - لندن - انگلستان
حد اقل پائین را می پوشوندی که چندش آور نباشه. دیگه به این نمیگن هنر می گویند جویای نام.
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:06
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
در آخر میشه گفت زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوطه . این خانومای مشهور غربی تا یک عکس لختشون به مدیاها درز میکنه آسمون به زمین میرسه . مال ما ایرانیا با افتخار جلو دوربین لخت میشن . شما که پورن ستار نیستی که دختر . ولک
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:09
greentree - تهران - ایران
برهنگی گلشیفته چه ضرری به زندگی‌ مردم ایران زده که رنگ کردنشون باد میکنه ؟..
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:13
greentree - تهران - ایران
این خطرناک هست یا مصباح یزدی و سرداران قاچاقچی سپاه که میلیون‌ها نفر را آواره کردند ؟
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:15
azadeh11 - آمستردام - هلند
بینهایت زیباست تا چشم بدبینان کور..
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:17
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
حالا ببین چه جنجالی اینجا راه بیفته. زندگی شخصی و خصوصیشه. به نماینده گی از ایران که اینکارو نمیکنه که اینقدر بهش گیر میدید یا گیر میدیم. خیلی از ما ایرانیهای خارج از ایران کارهای بدتر و کثیف تر از این انجام میدیم. فقط چون این یک زمانی بازیگر سینمای ایران بوده باید اینقدر درموردش قضاوت بشه و زیر ذره بین قرار بگیره؟ آیا یکبار گفته که به نمایندگی از ایران یا سینمای ایران اینکار ها رو انجام میده که ما اینقدر اعمالشو تفسیر و نقد و بررسی میکنیم. در همین شهر هامبورگ که زندگی میکنم، دختر ایرانی هست که در فاحشه خانه، فاحشگی میکنه و یا مردان ایرانی بسیاری را میشناسم که به فاحشه خانه ها میروند و پولشان را آنجا خرج میکنند. خب این به ما چه ربطی داره، تا کی باید بجای تصحیح و تمیز کردن زندگی خود، به قضاوت زندگی دیگران بپردازیم؟ بسه دیگه. خواهش میکنم بسه دیگه
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:10
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
زهر کسی اختیارش دست خودشه.شما مگه داداشش اید یا شوهرش یا فضول تشریف دارید.خودتون در خفا هزار غلط میکنیدو هزارتاکار دیگه و آن کار دیگر، حالا چطو شده؟این تابو ها در حال شکسته شدنه.
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:18
sosisbandari - بروکسل - بلژیک
الهی کور شه چشم حسودات
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:18
principelvl - تریسته - ایتالیا
نکته جالب بعضی از کامنت ها به نجیب بودن ایرانی شرافت اشاره داره .یه سوال دارم شما وقتی فیلم پورن مبینید با خودتون چی فکر میکنید ؟ وقتی تو تلوزیون فیلم مبینید واسه شماها چی هستند ؟ فقط اینکه تو دنیای امروز از این چیزا فراوان هست. اگه خوشتون نمیاد توهین نکنید .چون بقیه مردم دنیا هم با ما ایرانی ها هیچ فرقی ندارن و این دلیل نمیشه چون یه ایرانی اینکار انجام بده ایراد داره بقیه دنیا نه.
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:25
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
هر چیزی حد و مرزی دارد و اگر از این مرز گذر شد دگر باز گردی وجود ندارد. با احترام به این خانم ایشان این مرز را پشت پش گذاشتند. این خانم میتوانست بدون این عکسها هم موفق باشد و همزمان الگوئی برای افراد دیگر که راه او را دنبال میخواستند بکنند ولی اینطوری باید گفت نه.
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:27
behzad2010 - رتردام - هلند
درود بر تو با این کارت زدی تو خال این متعصبین بی‌ خرد اسلامی
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:31
agha_ehsan - تهران - ایران
من نمیدونم آیا اون مبازیگر استرالیایی هم عکس لختشو زدن ؟ بابا این ایرونی چرا یا لخت میشه جلو دوربین ، یا میره زیر افغانی می خوابه ؟!
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:34
Mashady - منچستر - انگليس
زنده باد گلشیفته عزیز ، هر چى لخت تر ، آزادتر ، زیباتر ، به فضولها بى توجه تر ، مبارز تر ، بى دین تر و شجاع تر و به کشور هاى پیشرفته و آدمهاى پیشرفته نزدیکتر ، خوشم میاد که قوى هستى و از هیچ خدایى حساب نمیبرى ، جزو أموال شخصى هیچ مردى نیستى و به عادت و فرهنگ فضول ما نه میگى زنده باشى ١٠٠٠سال
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:37
shaboruz - پاریس - فرانسه
موفق باشی تو دهنی به افراط گرایی مذهبی
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:51
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
عوض حرف <ل> در اسم این موجود <ه> بگذاریم با مسمی تر است. هرچیزی و کسی یک پرتی دارد این موجود بدبخت هم پرتی هنرمندهای ایران است.
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:52
payamak - منچستر - انگلستان
هر چیزی یه حدی داره ،عوق،
یکشنبه 7 دي 1393 - 16:04
soren123 - تهران - ایران
آقایون و خانمهای محترم این عکس فوتوشاپ هست اگر به قسمت قوس کمر توجه کنید با قسمت باسن هم خوانی ندارد . بیایید در مورد هیچ کس بدون مدرک درست قضاوت نکنیم.
یکشنبه 7 دي 1393 - 16:20
parsi parsi - کرمان - ایران
من هم دوست ندارم زنم ، مادرم ویا خواهرم لخت بشه ولی به من هیچ ربطی نداره که دیگران دوست دارند یا نه .متاسفانه جهان سوم خصوصا از نوع مسلمانش نمیتوانند حریم خصوصی دیگران را رعایت کنند.
یکشنبه 7 دي 1393 - 16:23
sayeh tars - لندن - بریتانیا
چه بی ریخته خدا آبروریزی
یکشنبه 7 دي 1393 - 16:42
hassan5 - تهران - ایران
اگر گیر رادان بیفته وادارش میکنه که همینطوری لخت نماز بخوانه تا ارشاد بشه؟!
یکشنبه 7 دي 1393 - 16:49
shayan96 - تهران - ایران
بابا این ایرانی های اونور آب چشونه چرا این جوری می کنید شماها....
یکشنبه 7 دي 1393 - 16:51
سعادت - اهواز - ایران
خاک برسرت ای کاش ایرانی نبودی.کمبود انسانیت........
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:03
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
\نگار از تن من عبور می‌کرد و از روحم عکس می‌گرفت\ آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه. کیرا نایتلی و اوما تورمن و شارون استون اینا هم زن هستند اما لخت مادرزاد عکس ننداختند. خاک بر سرش
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:05
تیتو تیتو - تهران - ایران
افرین باز با دراوردن شلـــوار و لبــــاس هایت هنر افریدی عزیزان هنری است بس غنی و نا ممکن براستی چه کسی میتواند چنین هنری عظیم را برای خود بخرد ! به او گفتم پائولو اگر من شلوارم را درنیاورم چه کسی لخت شود پس ! انگار از بدن من عبور میکرد بد میشد اخه حیف نیست ! براستی حالا خانم مریم میرزاخانی هنرمندتر است یا گلشیفته ؟ طبیعتا کار گلشیفته چون ناممکن را ممکن کرد چه کسی میتواند شلوار و پیرن را در بیاورد ما همه روشنفکریم دوستان و بر روشنفکری و باز بودن ذهن خود در سال 2014 میبالیم جوووون !!!
یکشنبه 7 دي 1393 - 16:01
skylone - تورونتو - کانادا
و باز هم برگی تازه بر افتخارات مملکت
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:06
arisha - آکسفورد - انگلیس
عکس بسیار قشنگی‌ است
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:28
رستگار501 - برن - سویئس
من هم از شخصیت و آزادگی این هنرمند خوشم میاد . لخت شدنش هم در بعد دیگری است که برای افراد ی که با رسوم قدیمی سردر گریبان هستند فابل هزم نیست.
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:31
داریوش پارسی - اصفهان - ایران
فردا پس فرداست که پلی بوی استخدامش کنه !!
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:37
shivaa - تهران - ایران
soren123 - تهران - ایران . یادمه اولین عکس برهنه ای که ازش در اومد هم همه میگفتن فتو شاپه و علتش هم کله گنده و دستان زمخت و عدم تناسب اندام بود که بعدا معلوم شد فتوشاپ نیست و ایشون کلا اینجوریه! الان هم مطمئن باشید فتوشاپ نیست قناسی از هیکل خودشه!!خخخخخ البته مجبوره میفهمی که
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:46
رجب علی - تگزاس - امریکا
هرچه فکر میکنم هدف ایشان ازین کار چیه نفهمیدم .میخواهد بگویید با فرهنگم یا ازاذی یعنی برهنگی یا شعور یعنی برهنگی یا ادم با برهنه شدن به تعالی میرسد ویا من نماد ایران آزادم یا ....خدایش راهی دیگر نبود ؟ به نظر شما برای بالا بردن قیمت و معرفی نوع جنس برهنه نشده ؟ تازه اگر اینطور میبود ایکاش مثل اون تن فروش خارجی اینقدر معرفت داشت که بعضی روزها رو به آدمهای بی بضاعت مجانی سرویس میداد . خدایش مریضه ؟ به نظر من مردی که اونو ببینه و تحریک نشه مرد نیست باید بره دکتر ببینه چشه ؟
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:47
آرمان شهر من - استهبان - ایران
کسی که مخالفان اینگونه تصاویر رو به متعصب مذهبی و دارای افکاریوسیده و قدیمی می دونن خودش حاضر هستن که یه عکس کاملا برهنه بگیرن!!!؟ کلا چند در صد هنرمندان بزرگ جهان اینگونه تصاویر برهنه خود را منتشر کرده اند؟؟ نه عزیز من یه چیزای جزئی از انسانیت هست و هیچ ربطی هم به مذهبی بودن و نبودن و یا روشنفکر بودن و متعصب بودن نداره و یکی از مهمترین شاخصه های انسان بودن شرم از نمایش بدن برهنه در انظار عمومی هست ....
یکشنبه 7 دي 1393 - 17:53
kimiaa - تهران - ایران
لطفا این قضیه رو به هیچوجه به ایران و شخصیت زن ایرانی و...ربط ندهید.یک هنرپیشه داره سعی میکنه جلب نظر و جنجال افرینی کنه تا مطرح بشه و خرجش دربیاد.ایشون نماینده ایران نیست و برهنگیش هم یک مسئله سیاسی اجتماعی!نیست تلاش برای نون دراوردنه مثل خواهرش که در بیشتر فیلمها چادر چاقچور داره!به همین سادگی و بی اهمیتی.
یکشنبه 7 دي 1393 - 18:06
fitx-germany - کلن - آلمان
این یک عکس کاملا هنری هست و هر کسی‌ به راحتی‌ عکسش روی جلد این مجله چاپ نمشه.
یکشنبه 7 دي 1393 - 18:24
ericson - کالیفرنیا - ایالات متحده امریکا
عقده گشایی از نوع فرهنگی
یکشنبه 7 دي 1393 - 18:29
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
با دیدن طرفدارای دوستان<ترقیخواه و آزادی دوست> از این تابغه به یاد حرفهای دکتر اباذری در مورد شرکت کنندگان علاف مراسم مرتضی پاشایی افتادم.
یکشنبه 7 دي 1393 - 18:30
روبرتو روسلینی - تهران - ایران
با خودم گفتم:اگر پائولو راورسی این عکس ها را نگیرد چه کسی بگیرد؟ !!!!!
یکشنبه 7 دي 1393 - 18:39
sebastianxxl - لس انجلس - امریکا
گلشیفته خدائیش کلاست خیلی بالاتر از این ایرانی‌های که پاینتر از عرب هستن بالاتره،دمت گرم کا با ایرانی‌ دیگه نمیپری و تحویلشون نمی‌گیری،حالا بزاره اینا خودشونو جر بدن!
یکشنبه 7 دي 1393 - 18:58
perser68 - فلوریدا - آمریکا
آفرین بر گلشیفته..
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:00
piade - تهران - ایران
مردمی که نمیشناسنت به درک از اینکه بابات و فامیلات لخت ببیننت خجالت نمیکشی بیریخت!
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:01
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
با این پیشرفتی که ایشون دارند بعید نیست سوپر استار فیلمهای پورونو نشند و افختار گرانقدری برای مملکت ما به ارمغان نیارند. یک چیز جالب ایران اینه که افراط گرایی بصورت موازی پیش میره. اگر کمی در مذهب افراط گرایی بیشتر بشه به طالبانیسم و وهابیسم میرسه و یا مثل داعشیان میشه و اگر کمی در آزادی پیشرفت کنه به پورنوگرافی میرسه. قانون سوم نیوتن: هر عملی را عکس العملی است ؛ مساوی آن و در جهت خلاف آن .
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:10
سر لشگر فیروز آبادی - مالمو - سوئد
به تو چه؟
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:11
pezhman - وين - اتريش
ای وای شیعه نابود و خدای دروغین فوت کرد.
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:13
cardenas - تهران - ایران
این خانم یکی‌ از مشکلاتش اینه که با من و شما هموطن شده،در غیر این صورت راحتر زندگیشو میکرد.
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:23
Darya_ir - دوسلدورف - المان
اگر به عکس خوب توجه کنید .می بینید از گردن به پائین عکس فتوشاپ است و هیکل گلشیفته فراهانی انقدر لاغر نیست .....دراخر بخودش مربوط است . بمن چه
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:29
زنده بادايران من - لرستان - ایران
خاک عالم برسراین فاحشه ی هرزه گر، شیری که توسط آن مادر نابکاروتخمی که توسط آن پدری که بخاطرمطرح شدن کاشت نتیجه اش برهنگی وهرزه گی است. شیرپاک انسان پاک درست می کند و فرهنگ ایران وایرانی هیچ سنخیتی بافرهنگ عریانی غرب ندارد فرهنگ غرب یک فرهنگ حیوانی است یک فرهنگ بی بندوباری است که متآسفانه در خانواده هایی ناپاک همچون این شخص رسوخ پیداکرده است اینها ایرانی نیستند اینها نژادشان حیوان است که همچون حیوان می خورند وهمچون حیوان می خوابند وهمچون حیوان نشخوارمی کنند وهمچون حیوان لختند . آقایان وخانمهای روشنفکر بگوئید فرق این خانم یا یک الاغ ماده درچیست. می دانید فرقشان درچیست دراین است که صاحب آن الاغ حدااقل برای پوشش حیوان یک پالانی بررویش می اندازد ولی این حیوان .... لخت آن پالان را هم نداردپس الاغ ازاوبهتره. مخلص کلام : اگر شرافت ، غیرت، هنر هنرپیشگی و... آن چیزهایی که بعضی بقول خودشان باسواد دراین لخت شدن است پس همان بهتر که ازاین مملکت برید ودر خانه های کشورهای اروپایی خدمت پائورا وامثال پائورا باشید تا ازجسم شما وروحتان عبور کرده وعکس وفیلم هم بگیرد.
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:12
rey_ko - کلن - المان
آفرین بر تو دختر با وجود که نشون دادی هنوز آدمهای بی‌مغز و عقده‌ای همین جا زیادن
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:35
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
این کاری که ایشون کردن هیچ ربطی به هنر نداره.من فقط میگم حالا پدر و مادر بیچاره ش چی میکشن هر جوری به قضیه نگاه کنن جور نمیشه ,اگه یه روزی شنیدید که یکشون حمله قلبی داشته ویادست به خود کشی زده تعجب نکنید .اون موقع اگه گلشیفته خانم صاحب دنیا هم باشه به درد هیچی نمی خوره.البته اگه وجدان داشته باشه.چون همون عذاب وجدان زندگی شو سیاه وتار میکنه.
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:36
Paryjoon - بروکسل - بلژیک
کسانى که میگفتن گلشیفته خوشکله، ببینید اصلاً میشه بهش نگاه کرد؟ حالم بهم خورد.
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:41
Negah* - فرانکفورت - المان
چهره اش واندامش طبیعی وبدون سلیکون بسیار زیبا همانطوریکه متولد شدی خودت را نشان دادی خوشم میاد ازاعتماد بنفس بالایی که داری موفق باشی
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:41
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
عکس عکسی هنری است و گرفتنِ آن به خودش ربط دارد، اگر خبر ندارید بدانید که زنان و دخترانی که بسیاری از آنها به ظاهر محجبه هم هستند برایِ مدلِ عکاسی عریانِ عریان در ایران توسطِ برادارانِ ولائی عکاسی میشوند، اینکارِ آنها را گلشیفته در قالبِ هنر ارائه داده، تا در ایران بود مدل نظامِ آخوندی در فیلمی مانندِ میم مثلِ مادر چادر مشکی‌ می‌پوشید اینجا اینگونه رفتار میکند، این عکس نمادِ جنسی‌ ندارد، تصویری از نوع خلقتِ زن است و زیبایی شناسی‌. این مسائل در دنیایِ غرب جا افتاده چشم و گوششان پر است ، حریصِ دیدن یک پاچه و سر و گردن نیستند پس این عکس آسیبی به جامعه آنها وارد نمیکند، در موردِ جامعه ما که هیچ گفته نشود بهتر است، اینقدر جنایت , خیانت , فساد و آلودگی‌ روحی‌ جنسی‌ جسمی‌ در تمامِ اقشارِ جامعه ایران موج میزند صدا از کسی‌ شنیده نمی‌شود اما اینگونه مواقع جیغ‌هایِ بنفش میزنید ، تربیت شدگانِ نظامِ آخوندی، هر روز در ایران به تمامِ حقوقِ همه تجاوزِ آشکار میشود نمی‌بینیم اما این مسائل را با تلسکوپ ذره بینی‌ دیده عکس العمل نشان میدهیم.
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:43
shaboruz - پاریس - فرانسه
دوستان مگر خداوند ما را با لباس به این دنیا آورده اگر بی لباسی شرم آور بوده اول از همه خودش شرم میکرد از آفرینش عریان بشر پس سخت نگیرید و زیادی جوش نزنید!
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:50
rey_ko - کلن - المان
آفرین بر تو دختر با وجود که نشون دادی هنوز آدمهای بی‌مغز و عقده‌ای همین جا زیادن
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:38
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
یه جفت ممه ٦٠ /٦٥ که این همه جنجال نداره همه داریم مال خودشه دلش میخواد حراج کنه . پول دربیاره از بغلش به هیچ کس ربطى نداره.
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:50
shablizim - لندن - انگلیس
وقتی لیلا حاتمی در یک موقعیت ناخواسته و دشوار مجبور شد با ژیل ژاکوب هشتاد ساله مدیر جشنواره کن فرانسه روبوسی کند کلیاز داخل برایش خط ونشان کشیدند و وی را به برخورد قضایی تهدید کردند تا اینکه لیلای بیچاره را مجبورش کردند آن نامه پوزش خواهی را بنویسد چون درون کشور زندگی میکند و مجبور است با فیلتر نظام و ارشاد خود مطابقت دهد تا بتواند ادامه کار دهد اما گلشیفته که چنین محدودیتی ندارد چرا باید بخاطر دلخوری خوکان نظام و عده ای مزدور و فضول فعالیت دلخواه هنری اش را انجام ندهد براستی عمل خانم فراهانی و حاتمی چه ضرری به فرهنگ و آبروی ایرانی میزند اینها چه ربطی به هم دارند بنظرم خانم فراهانی خیلی آگاهانه و با هوشمندی تفاوت فرهنگ و ضد فرهنگ را بخوبی شناخته و بدلخواه خود راه خود را میرود بدون هراس و نگرانی از پیامدهای احتمالی و برخی ملاحظات بی اهمیت موانع را از سر راه خود برداشته است
یکشنبه 7 دي 1393 - 19:55
سرزمینم دوستت دارم - اصفهان - ایران
لطفا سخنرانی‌ دکتر عباسی را در مورد این شازده خانم ببینید
یکشنبه 7 دي 1393 - 20:23
Mashady - منچستر - انگليس
به خدا ما اصلن هیچ احتیاجى نداریم که حکومت مونو عوض کنیم ، چیزى که باید عوض بشه مخ این ملته , اقا این کشورهایى که من و شما توشون زندگى میکنیم مگه شهروند naturalism نداره؟مگه کسى جرأت میکنه بهشون گیر بده؟!مگه عکسهاى سکسى و لختى ندیدید!؟به یه زن انگلیسى به قول شما خراب کسى میتونه توهین کنه؟ عجیبه به خدا؟ اینهمه زن لخت و عکسهاى لختى اینجاها هست بده؟! عکس سکسى بده ؟! ازادى غربى بده ؟!ببینید چه درصدى از فارق التحصیلان ما دنبال خروج از کشور و رسیدن به این آزادییند؟
یکشنبه 7 دي 1393 - 20:27
باور عمیق - قم - ایران
اون آقایی که با دستپاچگی اولین کامنت اینجا رو نوشته جوری که انگار داشته کشیک میداده مابقی کامنتها رو بخونه تا حسابی تودهانی مربوطه رو نوش جان کنه . اضافه تر نیازی نیست کسی چیزی بنویسه
یکشنبه 7 دي 1393 - 20:23
paksan - آمریکا - آمریکا
حقیقت رو نگاه کنید. هیچ چیز عجیبی نیست .واقعیت اینه که این بدن رو مادر و خواهر و زن و دختر ما هم دارند پس چرا دیدنش برای بعضیا ایجاد وحشت یا ایجاد شهوت میکنه؟ حقیقت این تصویر سیاه و سفید همینه : همه ما این چیزها رو داریم و می بینیم ولی چرا باید از هم قایم کنیم و از هم بخاطر داشته های خدادایمون بترسیم!؟ پوشاندن عورت در جامعه انسانی خواسته شده ولی ما امروز به لاخ موی یک زن هم اعتراض داریم و مدعی هستیم که خدا گفته زن رو بکنیم تو گونی تا مردها بد حال نشوند!؟
یکشنبه 7 دي 1393 - 20:39
arisha - آکسفورد - انگلیس
زنده بادایران من - لرستان - ایران. ابله صاحب الاغ واسه پوشش روش پالان نمیندازه. واسه این میندازه که وقتی‌ الاغ سواری‌ می‌کنه باسنش درد نگیره.
یکشنبه 7 دي 1393 - 21:03
sedaghat25 - پامبیچ-فلوریدا - امریکا
برای ما ایرانیها حد و مرزها از بین رفته .دیگه هیچی سر جاش نیست نه به ان شوری شور نه به این بینمکی!!! من نه رد میکنم و نه قبول میکنم فقط میخوام اینو بدونم که چرا سیمین بهبهانی - شهره اغداشلو - گوگوش - گوهرخیراندیش - شیرین عبادی و خیلی های دیگر دست به چنین کارنزدنند و نمیزدنند؟
یکشنبه 7 دي 1393 - 21:11
nico copenhagen - کپنهاگ - دانمارک
۲۰۰ گرم سیلیکون تیپ تاپ میشه ..دمت گرم
یکشنبه 7 دي 1393 - 21:36
danial nabi - استكهلم - سوئد
زده به سرش، این نشون دهنه فقر فکری ۱نفر می‌تونه باشه، تو اروپا معمولان فاحشه‌ها اینطور عکس میندازند، عقده حقارت بیش نیست،
یکشنبه 7 دي 1393 - 21:43
piki82 - تورین - ایتالیا
وای گلشیفته ما به تو افتخار میکنیم ! به کارهات..به بازیت..به اینهمه پیشرفتت ! ((: به اینکه تن خودته و اختیارش رو داری ! به اینکه اون هیکل سکسی ت رو هر سال روی یک مجله میبینیم و لذت دنیا رو میبریم ! تو بی نظیری ! تو خیلی خفنی ! ((: تو پوز همه رو زدی ! تو خیلی چیزها رو ثابت کردی با کارهات ! اینکه یک زن میتونه چقدر پیشرفت کنه ! تو تابوها رو شکستی !تو جاودانه شدی ! تو مشت محکمی زدی به مغزهای پوسیده بیشتر مردم ایرن ! تو فلانی ..تو بهمانی ! (((:. خداییش نمیشه عکس این رو نزارید تو سایت ?? حالمون بد میشه به خدا !
یکشنبه 7 دي 1393 - 21:48
sharafYabi - بیمبه - انگولا
ایرانیها به نسبت موقعیت جغرافیایی خود و کشورهای دور و بر شگفتی آفرین هستند. در علم، در کسب، در انسانیت، سخت کوشی، مهاجرت و از آنها پیشی‌ گرفتن، و و و . حماقت، تنبلی، مفت خوری، دیکتاتوری و و و. خلاصه هر صفتی را که بگی‌ ما نوع درجه یک آن را حد اقل یک دانه! داریم. این هم یکی‌ از آن دانه‌ها! امیدوارم به انسانیت والا، دست پیدا بکنه.
یکشنبه 7 دي 1393 - 21:57
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
تعدادی از هموطنان عزیز در مسائلی با ما در مناقشه هستند. ولی در مورد این شخص همگی بر این باور هستیم، که ایشان از بیماری شدید روحی و روانی رنج میبرد. که این عکس گویای این استناد است. نتیجه اینکه صاحب‌نظر در این رابطه باید یک متخصص امور روانشناسی باشد.
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:04
paryjoon - بروکسل - بلژیک
درسته میگن بعضی ها کمبود دارن اما این کمبودش داره به تشنه توجه و محبت تبدیل میشه. به خاطر توجه مردم چه کارا که نمیکنه. بیچاره خانوادش !اگه اونا هم مثل خودش نباشن.
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:06
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
%۹۵ ساق پا می‌بینند غشو ضعف میکنند ، حالا حتما با دیدن این عکس خواب رنگی‌ می‌بینند !!!!
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:07
دریای پارس - ایران - ایران
دوستان منتظر باشن سال بعد فیلمش هم میاد
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:19
chi begam ke nagoftanesh - هلند - هلند
بابا جان، اگه فردا یه قدم جلوتر رفت و فیلم سکسی بازی کرد ،چی‌ می‌خواهید بگید. مثلا اینکه آزادی‌خواه هست، یا مبارزه میکنه، دی‌ نه دیگه نشد،همین الانش هم نمیشه! دوستان لخت شدن جدا از اسلام، در فرهنگ مردمان ما تا به الان جای باز نکرده، و هیچوقت هم نمادی از اعتراض نبوده، چه برای زن یا مرد ایرانی‌، در داخل ایران، پس این حساسیت‌ها رو به نوعی میشه، فهمید، این خانوم هم هیچوقت ناگفته که من می‌خوام حالا اعتراض کنم به سیاست یا هر چیز دیگه، به نظر من این کارهای گلشیفته خانوم نوعی روان پریشی از نوع درونی‌، کمبودهای مختلف، از جمله نیز به توجه، و در نهیات عقده گشایی می‌باشد. خوش باشید
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:36
nasl sokhta - لندن - انگلیس
وای اسلام را به گ.. کشیدی گلشیفته ،اسلام داره نابود میشه مخ طلا‌ها کاری کنید
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:45
nasl sokhta - لندن - انگلیس
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. کافر همه را به کیش خود پندارد ، شما‌ها خود آخر روان پریشی هستید برو خود را تیمار کن
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:51
سرسره - اهواز - ایران
shirzan e irani- ممنون از جوابیکه به این بی چاک ودهانها دادی -ازاینکه درایران بعداز فاجعه 57 امارتجاوزبه محارم هرسال بیشترمیشه(به گفته به اصطلاح مسئولین) کسی ازاین متعصبان ککش هم نمیگزه اما برای یکنفر اونطرف دنیا خط ونشان میکشند کدوم برای مردم ایران بیشترمایه ابروریزی هست؟معروف شدن به تروریسم-همخوابگی با محارم-فساد وحشتناک واختلاس درنهادهای حکومتی-امارروزافزون اعدام-زندانهای مملو از ازاداندیشان وفعالان سیاسی وحقوق بشرو....-یا برهنه شدن یک بازیگر بین المللی ایرانی تبار؟ای مغزهای کپک زده!شرم برشما
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:46
Darya_ir - دوسلدورف - المان
فدای آقا - اودنسه - دانمارک . فعلا تو یکی برو بیماری اقات *رهبرت* را مداواکن .باشه . که هر امپولی که برای درد سرطانش میزند 40 هزار یورو قیمت اش است . وصورتش مگر نمی بینی پف کرده ...
یکشنبه 7 دي 1393 - 22:56
marineboy - لس انجلس - امریکا
در اینکه هر فردی آزاد است برای تن خود تصمیم بگیرد بحثی نیست. اما کمی هم به فکر پدر و خواهرش که در ایران زندگیشان از راه بازیگری میگذرد، باشد. متاسفانه این رژیم عقده و تلافی یک شخص را بر سر خانواده اش هم درمیاورد. خدا به خانواده اش رحم کند. از طرفی شاید فکر میکند نباید آزادی اش را فدای خیر و صلاح خانواده اش کند. بهرحال مانند بسیاری از ایرانیان دیگر شعارزده است و موضوع آزادی فرد نسبت به بدن خود را تمام و کمال و با سرسختی دنبال و اثبات میکند.
یکشنبه 7 دي 1393 - 23:00
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
به جایه اینکه این همه ... ، از بى ابرویی، روان پریشى، هزار کوفت زهره مار ،،،،،،، از دیدن این زن زیبا لذت ببرید!! و همه گى ... شید !!
یکشنبه 7 دي 1393 - 23:02
آقا فدای من - لندن - انگلستان
آبروی ایرانی، با لخت شدن این خانم از بین نمیره. آبروی ایرانی رو ملاها و حکومت فاسد ایران ،در دنیا بردند و توی کشور هم فقروفسادو فحشا و اعتیادو قتل و اختلاص رو رواج دادن. یکی از این افتخارات سوم شدن پول ایران در بی ارزش ترین پول های دنیاست.
یکشنبه 7 دي 1393 - 23:12
ariobarzan pars - بیرمنگام - انگلیس
اول اینکه این تصمیم ازادانه و اگاهانه ی یک انسانه و گلشیفته نمایندگی هیچکس و هیچ چیزو نکرده و نمیکنه. بنابراین هیچکس در همچین جایگاهی نیست که انسانیت و ازادی اون رو زیر سوال ببره. هرکس میتونه فقط دیدگاه شخصی خودشو بگه. من گلشیفته رو خیلی دوس دارم و خوشحالم که هم دوره همچین انسان شگفت انگیز و بازیگر بزرگی هستم که هموطن من هم هست. و میدونم که اینکارش هم برای ایستادن در برابر بردگی انسانیت توسط شرم و تعصبه. این دو عامل عقب ماندگی انسان هستن و به ستمگران و جفاکاران فرصت قدرت گرفتن میدن. این عکس چنین پیام باارزشی داره بهمین دلیله که هیچ شباهتی به عکسهایی که برای مد،تحریک و.. گرفته میشه نداره.بعضی بدون استفاده از عقل و بیناییشون اینو پورنوگرافی میبینن!!! عکس بار هنری خوبی هم داره چون سادگی برهنگی رو به نمایش گذاشته تا بیشترین تاثیرو بذاره ولی شاید بهتر بود کمی هم زیبایی بیشتری در خودش داشت البته تا حدی که به پیام عکس لطمه نزنه.
یکشنبه 7 دي 1393 - 23:41
Dorssa - دورن - المان
این عکس خیلی جالبه .. اگر بی طرف نگاه کنید شبیه عکسهای جنگ دوم جهانی مربوط به زنان یهودی که در بازداشتگاه اشویتس زندانی بودن و قبل از قتل عام دست جمعی از همشون عکس می گرفتن این حالت چهره و نگاه ، نور پردازی و لاغر بودن اندام فقط تداعی ان زمان را برای ذهن بیننده ایجاد میکند ولی متاسفانه همه از دید دیگری ان را میبینند منم اولش جا خوردم خب طبیعیه ولی دوباره که عکس را دیدم ذهن منو به جای دیگری برد .
یکشنبه 7 دي 1393 - 23:50
animallover - آکلند - نیو زیلند
زنده باد آزادی …. زنده باد گلشیفته ...
دوشنبه 8 دي 1393 - 00:11
nikiniki12 - ماینز - المان
ادامه: در ضمن آقا فدای من عجب اسم کاربری باحالی‌ گذشتی:)
دوشنبه 8 دي 1393 - 00:37
Princesse - تهران - پرژن
وای از دست این ملت خاله زنک هر مدلی‌ باشی‌ یه حرفی‌ می‌زنن ببندید بابا به شما چه ربطی‌ داره تن خودشه به کسی‌ هم ربطی‌ نداره عقب مونده‌های اثر حجری
دوشنبه 8 دي 1393 - 00:37
adamat - خارکف - اکراین
پسرکی غمگین از حرمسرای قاجار.
دوشنبه 8 دي 1393 - 00:54
nikiniki12 - ماینز - المان
خیلی‌ جالبه، اگر این ی‌ک زن اروپایی بود هزار به‌‌‌، به‌‌‌ زده شده بود. کلا حالم از این ایرانی‌ بازی که از عربها به ارث برده شد بدم میاد!!!فضولی. به کسی‌ چه ربطی‌ داره؟؟؟؟؟؟؟ بابا این خانوم ی‌ک هنر پیشست، نه مثل من و شما!!!!!. توی این کشور فحشا و کثافت رشد چشمگیری داره، بچه‌های بیگناه خیابونی، دزدی سران رژیم و لاشخورهای، تجاوز و شکنجه در زندانها، تو سرزدن مردم، اممممممما نه گلشیفته مهمهههههه!!!!. فحش بدید، توهین کنید برای لخت شدن ایشون!!! حالا ی‌ک مشت بی‌ فکر شروع میکنند، آقا مادر خواهرتون بود چی‌ میشد؟؟؟. جواب:: خون میریختیم، چاقو می‌کشیدیم، از آخوندها که خوب یاد گرفتیم. باعث تاسفه
دوشنبه 8 دي 1393 - 00:34
kasra persia - لندن - انگلیس
من یادم افتاد به گرسنگان آفریقا
دوشنبه 8 دي 1393 - 00:59
dkdk - اسلیس - دانمارک
متاسفانه تعدادی فرهنگ بالا و ازادی را تنها در لخت شدن و بی‌عاری خلاصه میکنند.نه خیر کسیکه جسم خود را مانند کالای تبلیغاتی عرضه میکند،کسیکه برای جسم خود کوچکترین ارزشی قائل نیست و کسیکه از عرضه کردن بدن خود کوچکترین ابائی ندارد نه از نظر من بلکه از نظر بسیاری از ادمها بسیار بی‌ارزش و فرومایه است.ایا مگه نمیشه ازادی فردی و دمکراسی را با چیزهای دیگری نشان داد؟ ایا حتما باید با لخت شدن و تن فروشی ازادی را تعریف کرد؟!!ننگ و شرم بر فردی که ازادی را تنها در این مسائل میبیند.و چه عقده ای و فرومایه ای است ان فرد و هوادارانش
دوشنبه 8 دي 1393 - 00:56
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
میوه انقلابِ اسلامی ! واقعا خمینی هم این جهانِ ایرانیان را آباد کرد هم آن جهان را ! از میوه‌های انقلاب هم امثال فدایی و دانیال و باورِ عمیق هستند که مثل ولی‌ِ قبیهشان مردم را از دیدنِ تصویرِ لخت و عریانِ زنان منع میکنند اما خود به عکس لختِ گلشیفته سرک میکشند و فیض برده کامنت هم می‌گذارند ! من خود با این کارِ گلشیفته از نظرِ اخلاقی مخالف هستم اما خوشم اومد که از امثالِ فدایی مچ گیری کرد !.
دوشنبه 8 دي 1393 - 01:17
sareban21 - اهواز - ایران
این ورپریده عجب هیکل خوشگلی داره! :D
دوشنبه 8 دي 1393 - 02:06
سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
خانم گلشیفته اندازه نگه دار که اندازه نکوست ..
دوشنبه 8 دي 1393 - 02:36
armin-zed - لندن - انگلستان
. توی دنیای هنر , برهنگی معنای زیادی داره از جمله تنهایی , حس عدم امنیت , فراموشی , ترس و... دنیای هنر رو با دنیای بسته مغز ما مغز فندقی های ایرانی نمیشه مقایسه کرد خیلی جای صحبت راجبه این موضوع هست
دوشنبه 8 دي 1393 - 03:07
skylone - تورونتو - کانادا
تنها چیزی که این عکس در من ایجاد نکرد شهوت بود ...نه صورت و نه هیکلش هیچکدام زیبا نیست ...یاد این عکسای بومی های آفریقایی افتادم ..موهاشو ببین تو رو خدا ...نمی دونم این چیش خوشگله آخه؟؟.
دوشنبه 8 دي 1393 - 03:14
skylone - تورونتو - کانادا
kasra persia - لندن - انگلیس. من یادم افتاد به گرسنگان آفریقا- دقیقا منم یاد بومی های آفریقایی افتادم با اوم موهای زشتش و هیکل قناسش ....حالم به هم خورد بابا ..برو یه چیزی بپوش خودشیفته جان که نه هیکل داری و نه قیافه
دوشنبه 8 دي 1393 - 03:16
skylone - تورونتو - کانادا
خارجیا هم زن سکسی دارن ..ما هم مثلا زن سکسی دارم چیه آخه این ...حالم به هم خورد از ریختش ..با اون چشمای بی حال و موهای فرفریش ....بابا یکی به این بگه خیلی زشتی بابا لخت نشو تو رو خدا
دوشنبه 8 دي 1393 - 03:24
dinbidin - تورنتو - کانادا
به به احسنت برکللا جلال جلال بابا به به جیگرم حال اومد . من که حاضرم اینو روزی صد بار نگاه کنم ولی‌ سالی‌ یک بار یه آخوند نبینم. آزادی که نگاه کنی‌ کسی‌ مجبورت نکرده ببینیش یا بهش اهمیت بدین . ضمنا من مندم این خانم به خواهر من یا دختر ایرانی‌ که جای دیگه هستش چه ربط داره؟؟!!!! خوشت نمیاد نگاه کنی‌ هررررررررررررری
دوشنبه 8 دي 1393 - 04:34
iranking - مونیخ - المان
تهرانی با کلاس حمایت حمایت !!!! :)........خوب پرچم تهران رو افراشته نگه داشت ........اجرکم عند الله !!! ...........
دوشنبه 8 دي 1393 - 05:45
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
همیشه دوسش داشتم و دارم خواهم داشت ...... ولی با این کارش به هیچ وجه موافق نیستم منو یاد این کیم کارداشیان ایکبیری می اندازه که از عدم اعتماد به نفشی با بدنش خودنمایی می کنه
دوشنبه 8 دي 1393 - 06:09
masish - ونکوور - کانادا
این عکس به احتمال زیاد جعلی است چون وقتی‌ در گوگل سرچ میکنی‌ هیچ کجا نیست حتی درسایت خود مجله
دوشنبه 8 دي 1393 - 06:36
علی چپ دس - رشت - ایران
زنده باد آزادی . دمت گرم
دوشنبه 8 دي 1393 - 07:18
shahramareia - تهران - ایران
پول و شهرت دوعامل رسیدن به ناکجا آباد
دوشنبه 8 دي 1393 - 07:36
بیدار58 - بایلسر - ایران
واقعا همتون یه مشت خودخواه و خودبرتر بین هستید.به شما چه مربوطه یکی لخته یا نه
دوشنبه 8 دي 1393 - 07:37
ironic - استکهلم - - سوئد
بسمه لله رحمان رحیم، . کاچی بعزه هیچی‌!
دوشنبه 8 دي 1393 - 07:45
بى حال - دبى - امارات متحده عربى
خوشمان آمد
دوشنبه 8 دي 1393 - 09:25
گلادیاتور - استین - امریکا
یه عمر کیم‌ کارداشیان و پاریس هیلتون رو خنده میزدیم ...
دوشنبه 8 دي 1393 - 08:08
بیدار58 - بایلسر - ایران
باور عمیق - قم - ایران...پرفسور گرانقدر,بقیه هم مثل شما. دلیل نمیشه که چون ایشون مخالف دارن کارش غلط باشه.دوست داره لخت باشه به من و شما چه مربوط,ما کلاه خودمون رو سفت می چسبیم باد نبره.کلک صبر کردی دیرتر نظر دادی که یعنی من این خبر رو نخوندم هههههههه حاضرم هر چی دارم شرط ببندم که جزو نفرات اول بودی که این پست رو خوندی ههههه.نه اینکه تو منگنه جنسی هستین,با دیدن این جور تصاویر و خبرها زود جذب میشین
دوشنبه 8 دي 1393 - 07:27
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
همه این لخت شدن‌ها واسه اینه که بگه تان و بدن دقیقا هیچ ارزشی نداره. خواهشاً یه ذره فکر کنید. زیبایی‌ به روحه نه به جسم و هدف این خانوم و پیام این عکس هم چیز دیگه است. یکی‌ ممکنه از هیکل این خانم خوشش بیاد یکی‌ دیگه نه. زیبایی‌ ورای این چیزا هست . کی‌ ما ایرونیا قراره بفهمیم این چیزا رو؟ واقعا شما تابلو‌های مسیح رو ندیدید که همیشه بدنش برهنه‌ است؟ برهنگی در هنر به معنای مظلومیت معصومیت و بی‌ پناهیه . اگه منظور از نقطه نظر پورنوگرفی بود که رو عکس و رو زیبایی‌ کلی‌ کار میکردن. تورو خدا اینهمه قضاوت‌های عقب افتاده متعصبانه نکن. بفهمید. چشم‌هاتون رو باز کنید. حماقت تا کی‌؟
دوشنبه 8 دي 1393 - 09:09
davood63 - تهران - ایران
همه تون برید توبه کنید ،الان آخر زمان میشه،،یک ایرانی‌ در خارج لخت شد ،،،،
دوشنبه 8 دي 1393 - 09:32
haftsang - انتورپن - بلژيك
به به. باسن و سینه‌ها بسیار زیباست.همین روزهاست که شاهد درخشش ایشون در فیلمهای پورنو باشیم.
دوشنبه 8 دي 1393 - 10:05
Darya_ir - دوسلدورف - المان
اتفاقا . چنین هیکلی .زیبا و خارجی پسند است . کسانیکه به چنین هیکلی ایراد دارند . بازاری پسند و زن چاق وبی قواره می پسندند .. هر زنی باید هیکل خوب و ورزشی داشته باشد نه از جلو و پشت ورقلمیده و بی قواره باشد ..
دوشنبه 8 دي 1393 - 10:08
سر لشگر فیروز آبادی - مالمو - سوئد
اون قسمت کمر که مورد بحث کاربران قرار گرفته مربوط به دست دیگر گلشیفته است که به مانند این دستش ‌خم شده و فقط قسمت بالایی دست دیده میشود
دوشنبه 8 دي 1393 - 10:21
Darya_ir - دوسلدورف - المان
اتفاقا . چنین هیکلی .زیبا و خارجی پسند است . کسانیکه به چنین هیکلی ایراد دارند . بازاری پسند و زن چاق وبی قواره می پسندند .. هر زنی باید هیکل خوب و ورزشی داشته باشد نه از جلو و پشت ورقلمیده و بی قواره باشد ..
دوشنبه 8 دي 1393 - 10:08
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
با دیدن این تیپ و هیکل انگاری 200تا قرص بیزاکودیل خوردم. وای......
دوشنبه 8 دي 1393 - 10:36
بت شکن - مونترال - کانادا
این عکس سکسی‌ نیست بلکه تو دهنی است به حجاب اجباری منتهی خیلی عیان و بی‌ باک و صادقانه، نه مثل آنهایی که با چادر چاقدون پشت پرده هزار کار ندیده میکنند، آنهایی که این خانوم را روانی‌ میپندارند نمیدانند که این خانوم در حکومت اسلامی به دنیا آمد، از سنّ ۷ سالگی با مقنعه و پوشش اجباری به مدرسه رفت و در ۹ سالگی تکلیف شد و کّل دوران تحصیلاتش با حجاب و با معارف اجباری اسلامی محشور بود!! هنرمندان دیگر کشور‌های آزاد نیازی به لخت شدن ندارند چون نعلین زور و فساد گلویشان را نفشرده است.
دوشنبه 8 دي 1393 - 10:44
بت شکن - مونترال - کانادا
ضمناً همانطور که برخی‌ از دوستان گفتند منحنی قوس شکم و کمر با باسن اصلا تناسب ندارند و من تردیدی ندارم که قسمت‌های پایین تنه این عکس فتو شاپ باشد..!
دوشنبه 8 دي 1393 - 10:49
sayeh tars - لندن - بریتانیا
اونهایی که میگن بدنش سکسی و قشنگ معلوم بدن قشنگ ندیدن یک بدن سازی میرفت بعد یک عکس می انداخت تازه کلی عکس روتوش شده خدا میدونه چیجوری بوده
دوشنبه 8 دي 1393 - 11:33
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
دروووووووود و صد درود بر گلشیفته فراهانی که همیشه باعث گوشتمالی به اسلام و اسلام گراهاست. کسانیکه به هر نحوی از این کار که از نظر من کاملا طبیعی ایست و به تصمیم خود شخص بستگی دارد متنفر میشوند باید گفت بروید دستمال همان خامنه ای ها و خمینی ها، ملک فهد ها شوید یا عضو گروه طالبان و انصار حزب الله و داعش و جیش العدل و ... شوید خیلی به نفعتونه، به قول چلاقعلی به حول قوه قلمی هه هه به کوری چشم دشمن!! به نوک نوک قله پیشرفت خواهید رسید! خخخخ مبارکه. تفکر عقب مانده و قهد حجری شماها هیچ فرقی با اسلامگراهایی که به ایران و ایرانی ضرر رساندند ندارد فرقی هم نمیکنه تندرو، کندرو، میانه رو، کناره رو، اینور یا اونور رو، جناح راست و چپ و یا اونور آبی باشید. اربابان و هفت جد شماها طی این چند قرن با استفاده از «««تمام قواعد و دستورات من درآوردی به اسم و دستور خدا !!!!!!»»» تا توانسته اید به مملکت و مردمش(لااقل تو ایران) ضرر زدید....... ادامه
دوشنبه 8 دي 1393 - 11:45
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
........ بالاخره آخوند و ملا و شیخ و آیت الله و حجت السلام و بن لادن و خمینی و خامنه ای همه از یک قوم و خویش هستند که شماها نیز با این فکر پوسیده تان بدون شک از این قشر جدا نیستید. بروید با فاطی کماندو ها و زنان چادری و روبنده زن که نوکر رژیم آخوندی و متعصب به «دین خرافاتی و ساخته و پرداخته به اصطلاح یک مشت انسان نه خدا، دین پوسیده، دین پسرفت یعنی دین اسلام، دینی که بدون تردید باعث عقب ماندگی بوده است» روزتان را شب کنید شما رو چه به آزادی، حقوق بشر حقوق زن، علم، دانش اقتصاد، و در کل «مـــــملکت داری» !!!!!!؟.
دوشنبه 8 دي 1393 - 11:45
مخمل خان - وین - اتریش
دفعه دیگه یکم بچرخ به چپ و لطفا رنگی باشه. با تشکر.
دوشنبه 8 دي 1393 - 11:48
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
در ضمن این هم تصویر با رزولیشون بالا و بزرگ تا کور شود هر آنکه نتواند دید: https://blog.madame.lefigaro.fr/stehli/Couv%20Egoiste%2017%20tome%202%20%282%29.jpg
دوشنبه 8 دي 1393 - 11:50
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
عرب هرچه باشـد مــرا دشـمن است ؛ کج اندیش و بد خوی و اهریمن است - - - - - - - - - - تمام کسانیکه مخالف این اقدام شجاعانه گلشیفته فراهانی هستند مصداق همین بیت شعر هستند و فقط واژه ایرانی را یدک میکشند متاسفانه.
دوشنبه 8 دي 1393 - 12:08
xavii - لندن - بریتانیا
بدن هم نداره آخه، قورمه سبزى جه کار میکنه با بدن،
دوشنبه 8 دي 1393 - 12:30
xavii - لندن - بریتانیا
اه اه نوک سینه اش سیاه ، حالم بد شد
دوشنبه 8 دي 1393 - 12:31
Berdia-Iran - قم - ایران
درود بر خانم گلشیفته عزیز که بازم به این قرون وسطی ها نشون دادی،زنده باد خانم گلشیفته،امیدوارم این کله خر ها بفهمند که دوران جاهلیت و قرون وسطی تمام شده،و زندگی هر مَس به خودش ربط داره،،،افتخار ایران دوستت داریم خانم گلشیفته،بزار اینا خودشون را جر بدن
دوشنبه 8 دي 1393 - 12:45
mlowes - واشنگتن - آمریکا
اگر مردها و بخصوص مردهای ایرانی‌ میتونستند بفهمند که اندام جنسی‌ خانمها به خودشون مربوطه و به کسی‌ ارتباطی‌ نداره، خیلی‌ خوب بود. دلش خواسته که اینگونه عکس ازش بگیرند، به من یا تو یا هیچ کس دیگری ربطی‌ نداره. هر کی‌ هم که ناراحته این عکس‌ها رو نگاه نکنه. آنچنن هم همه دم از شرافت و جایگاه والای زن میگن، که اگر کسی‌، لا عقل مردهای ایرانی‌ رو نشناسه، حتما فکر میکنه که چه موجودات شریفی هستند. ظاهراً برهنگی برای سایر زنهای دنیا خوبه جز زن ایرانی‌ و یقیناً مادر، خواهر و دختر خودشون. تا زمانی‌ که اندیشه خودمون رو درست نکنیم، هیچ چیزی درست نمیشه. من دانشجو دیدم که از ایران نرسیده، در فکر اینه که چطوری ..... بگذریم، نگم بهتره. این کثافت رو هر چه کمتر ازش بگیم، بهتره. گفتنی‌ها بسیارند!!!
دوشنبه 8 دي 1393 - 12:58
ghorube darya - سنگاپور - سنگاپور
ایرانیهای با غیرت وقتی یک دختر ایرانی (ریحانه جباری) را به خاطر دفاع از ناموسش کشتند ,آبروتون نرفت؟ .
دوشنبه 8 دي 1393 - 15:50
yahya3212000 - برگن - نروژ
همیشه یادمون باشه به حقوق فردی و آزادی هر فرد تا جایی‌ که به کسی‌ صدمه نمیزند احترام بگزاریم این نمونهٔ یک جامعه دمکرات است والا با امثال احمدی‌نژاد و علی‌ گدا با نیروهای دستبیل به دوششان و اسید پاشان هیچ فرقی‌ نداریم! به امید سلامتی‌ برای گلشیفته و هر کسی‌ که شجاعانه در راه دموکراسی گام بر می‌دارد!
دوشنبه 8 دي 1393 - 16:01
bakhtiyarian girl - ایذه - ایران
من نمی فهمم آخه چه دلیلی داره یکی لخت شه ازش عکس بگیرن بذارن رو مجله....مگه مجله پورنوگرافیه....کاش میدونستم هدف گلشیفته فراهانی از این کار چی بود.
دوشنبه 8 دي 1393 - 16:26
زنده بادايران من - لرستان - ایران
جناب درمانده ومفلس arisha - آکسفورد - انگلیس - اولا ابله خودت هستی ثانیا مطالب را یا نفهمیدی ویا مشکل سواد داری. شاید هم.... که خیلی علاقمندبه لخت شدن داری.وقتی دوتا الاغ نر وماده به هم می رسند واگر لخت هم باشند مانند همین خانم،آنوقت یک مشت اراذل واوباش .... دورش جمع می شوند وهمانند تعدادی از افرادی .... به قد وقواره این زن هرزه به به و چه چه می کنند وهیکلش را ورانداز می کنند ودنبال فیلم پورنا و... هستند مثل ....کیف می کنند . پس صاحب الاغ برای جلوگیری از سرایت هرزه گی .... به دیگران علاوه بر استفاده سواری ازاون الاغ مجبوره پالانی براش بیندازه که ...
دوشنبه 8 دي 1393 - 12:25
parasto68 - شیراز - ایران
اینکه این خانوم این کار رو کرده باید گقت که دستش درد نکنه، و کسایی که خیلی زور بهشون داره و نمیتونن تحمل کنن برن تو آب یخ بشینن که از میزان سوزششون کم بشه.
دوشنبه 8 دي 1393 - 16:39
Sam30 - الکمار - هلند
ملت ... ایرانی بجای انتقاد کردن بیجا یه کم به خودتون بیایین ودست از خاله زنکبازی بردارین. یه کم به خودتون و خانوادتون نگاه کنید که چه کارای انجام میدین. کلتونو مثل کبک کردین تو برف جماعت بدتینت وحسود. وجود دارین مثل گلشیفته معروف وجهانی بشین.
دوشنبه 8 دي 1393 - 16:49
acemeace - کلن - آلمان
https://blog.madame.lefigaro.fr/stehli/2014/12/legoiste-le-grand-retour.html
دوشنبه 8 دي 1393 - 18:07
shahab46 - هانوفر - المان
به هیچکس هیچ ربطی‌ ندارد کیه چه کار غلطی یا درستی انجام میدهد، آنهایی که نمیتوانند ببینند سرشان را زمین بگذارند و بمیرند.
دوشنبه 8 دي 1393 - 17:38
Emam Zaman - قم - ايران
به امید روزیکه هر زن و دختر ایرانی‌ چنین جامه از تن بزداید و تمدن بزرگ آریایی را عیان کند، البته بجز خانواده خودم، ( مادر، خواهر،خاله، عمه، و سایر بستگان).به امید انروز..!
دوشنبه 8 دي 1393 - 18:02
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
به نظر من این کار گلشیفته یه تو دهنی به متحجرهای مذهبی تو ایرانه که کارهای به مراتب زشت مثل دروغ، چاپلوسی، رشوه، رانت و تهمت زدن براشون عادی و بی اهمیت شده و تنها اسلام را در حجاب زن میبینن. تو خود قرآن دو آیه اونم در حد اشاره به پیامبر برای حفظ حجاب زنانش در برابر مردان غریبه اومده و شاید قریب به صدها آیه در مزمت دروغ و غیبت و عیب جویی و ستایش سخاوتمندی و زکات به فقرا اومده. اسلام یه بخش خیلی کوچکش حجاب زن است و بخش بزرگی از اون به بخشندگی و جوانمردی انسان مربوط میشه.
دوشنبه 8 دي 1393 - 18:08
adamat - خارکف - اکراین
1) زن و مرد واقعی‌، با یکدیگر همسان و برابر هستند، اما مساوی نیستند!. هر کدام از آنها، ویژگی‌های مخصوص بخود را دارند که در جایگاه زیبا و آسمانی *یک زوج* (یعنی‌ زن و شوهر)، می‌توانند مکمل خویش واقع شوند. / ... بسی‌ جای تاسف است، که مساله ی *پوشش*، به اسلام تازی نسبت داده میشود!. .... / اگر از دیدگاه کلی‌ بگوییم، ما مردها، با دیدن تصویر برهنه ی جنس مخالف خود، میتوانیم (می‌گویم میتوانیم *یعنی‌ در صورت پیدایش علایق غریزی*)، برانگیختگی جنسی‌ پیدا کنیم. ... این مورد، در نهاد ما از جهت هورمونها و گرایش غریزی وجود دارد. اما خانمها اینگونه نیستند. / یک زن، اگر تصویر برهنه‌ ای از جنس مخالف و یا آمیزش جنسی‌ را بدون مقدمه ببیند، می‌توانند مشمئز شود!، چرا که نهاد غریزی او، نیاز به زمینه سازی و آمادگی‌ برای دریافت مسایل جنسی‌ را خواستار است. .....
دوشنبه 8 دي 1393 - 19:57
adamat - خارکف - اکراین
2) کمپانی های تولید فیلمهای اروتیک و پورنو، در زمینه ی فعالیت خویش، دست به تولید فیلمهایی زدند که *مرد*، قهرمان اروتیک در آنها بود. به بیان دیگر، این فیلمها را برای جنس زن تولید کردند، اما در نتیجه، با شکست تجاری مواجه شدند، چرا که خانمها، بسان مردها نیستند که بدون پیشزمینه و آماده سازی روحی‌، علاقه به دیدن بدن برهنه ی جنس مخالف خویش را داشته باشند. / ... شرایطی چون یک رمان عاشقانه، و یا یک خیالپردازی رمانتیک هست که وجود لطیف و نازنین زن را، برای انجام عمل فیزیکی‌ جنسی‌ (SEX) آماده می‌سازد. از اینرو، عشقبازی و مقدمه‌های رمانتیک، رمز اول و آخر در روابط سالم و موفق زناشویی هستند. ............ با این مقدمه، که بدون هیچ دلیل دینی و امثال آن گفته شد، بر این باورم، که *نهاد لطیف زن*، نیازمند به برخورداری از چارچوبی ‌ست، که نامش *پوشش* است (همانگونه که، *چشم و نگاه مرد* نیز، نیاز به چارچوب و قانونمداری شدید دارد). .... این پوشش، چادر و یا روبند نیست، بلکه هر لباسی ‌ست، که ارزش *ناز وجود زن* را، در سطح شایسته ی خویش نگه دارد.
دوشنبه 8 دي 1393 - 20:00
مالك استر - ایران - تهران
افرین.،، مثل همیشه زیبا و بى غل و غش با یه دنیا حرف تو نکاه معصومش . اعتراضى خاموش به ١٤٠٠ سال تحقیر و تبعیض و تجاوز . شماهایى هم که دارید براى یه عکس هنرى و خلاقانه خودتونو جر میدید ،،، خودتون هم خوب میدونید ،،، که اکه دست کثیفتون به اب برسه. جه شناکرهاى قابل و منیاک اى هستید شما. سر منشا تمام داد و فریاد و حساسیت تون به زن و برهنکى هم بر میکرده به یه عمر سرکوب غرایض جنسى و فشار هورمون و غلیان اسبرم وامونده تون . بخار متعفن یک عمر عقده شهوت فروخورده و سرکوب شده تو تمام حرفها و تو هین هاتون به کلشیفته عزیز موج میزنه .
دوشنبه 8 دي 1393 - 20:24
Azadikhah - تكسل - هلند
۱۶ ساله که بود در اعتراض به حجاب اجباری سرش را تراشید، سینه‌هایش را باندپیچی کرد، لباس پسرانه پوشید و دور تهران بر دوچرخه رکاب زد. ۱۷ سالش که شد بر رویای پدر و مادرش برای ادامه تحصیل در رشته پیانو خط بطلان کشید، و به جای رفتن به وین در تهران ماند تا بازیگری را دنبال کند.گلشیفته فراهانی در حالی سینه راست خود را برهنه می‌کند می‌گوید: من به رویاهایتان تجسم می‌دهم. فراهانی به تازگی در برابر دوربین عکاس مد، پائولو راورسی برهنه ایستاد.وقتی که این ایده را مطرح کرد گفتم:ببین پائولو، من تا به حال مشکلات زیادی به خاطر این ماجرا داشته‌ام. بهتر است از این کار صرف نظر کنیم. ولی بعد، با خودم گفتم:اگر پائولو راورسی این عکس‌ها را نگیرد چه کسی بگیرد؟ انگار از تن من عبور می‌کرد و از روحم عکس می‌گرفت.اصطلاحی در فارسی هست، با دم شیر بازی کردن، آن چیزی نبودم که جامعه ایران از من می‌خواست- یک دختر خوب»، با دم شیر بازی کردم. ایرانِ رویای من شاید اصلا دیگر وجود نداشته باشد.
دوشنبه 8 دي 1393 - 20:30
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
خواستم از هموطنان عزیزی که با سیستمهای هکری آشنایت دارند، عکسهای مبتذل این شخص توهم زده روان پریشان را فیلتر کنند تا فردا بتونیم تو چشم خواهران عزیز هموطن نگاه کنیم. مخصوصا اون عکسی رو که آرمان2000 آدرس داده. آرمان2000 یعنی تو خجالتم نمیکشی از این حرکتت؟
دوشنبه 8 دي 1393 - 20:36
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
کاربران عزیز! دقت کردین بیشترین رکورد کامنت ها متعلق به این عکس بود؟!!! حیف که دیگه بیشتر از این نمی تونه لخت بشه و آبروریزی کنه وگرنه احتمال جابجا شدن این رکورد وجود داشت!
دوشنبه 8 دي 1393 - 20:59
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
parasto68 - شیراز - ایران. خخخخخخخخخخخخخ دمت گرم. میشه گفت حکایت اون کچله اس که بهش میگن تو چرا سرت مو نداره گفت من سرم به مو حساسیت داره برخی از این به اصطلاح ایرانی هایی که به گلشیفته خانم گیر میدن از جنس زن هستن و ....به معنای واقعی کلمه نسبت به این خانم «حسادت» میکنن اون به اصطلاح مردها هم قطعا تو خانواده خودشون کسی نیست که همچین اندامی داشته باشه و با دیدن اندام خانم فراهانی جوگیر شدن و خواستن در گاله رو باز کنن و یه چیزی تلاوت کنن. اون کاربری که از لندن هستش و میگه نوک ممه هاش چرا سیاهه اینقد .... تشریف داره که نمیفهمه این عکس کلا سیاه و سفیده.
دوشنبه 8 دي 1393 - 21:26
xavii - لندن - بریتانیا
بابا ما کى باید یاد بکیریم به نظر هم احترام بذاریم، بابا برید یک سایت اینکلیسى ببینین انقدر که ما با خودمون کار داریم و به هم دیکه نقد میکنیم اصلاً در مورد موضوع. حرفى نمی زنیم ، والا حضرتا در مورد این خانوم نظر بدین ، انقدر به هم ندین نظر همه محترمه
دوشنبه 8 دي 1393 - 21:40
آغا فدام - دوسلدورف - آلمان
فدای آقا اودنسه از دانمارک ، آقات فدام اتفاقا ما همه بر این باوریم که آقا ازبیماری روحی و روانی رنج میبرد. آقات فدام
دوشنبه 8 دي 1393 - 21:56
danial nabi - استكهلم - سوئد
چه زشت و بد هیکل شده این.
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:09
mihanesabz - تورنتو - کانادا
حسادت نزد ایرانیان است و بس! موفقیت روز افزون گلشیفته زیبا و معصوم در صنایع فیلم هالیوود و حضور در معتبرترین مجلات فیلم و هنر و مدّ اروپا و آمریکا داره چشمهای جماعت تنگ نظر و گدا گشنه این سایت رو کور میکنه. چون در حالیکه گلشیفته بانو بر روی فرش قرمز معتبرترین جشنواره‌های فیلم و هنر جهان با غرور قدم میزنه و مشهور‌ترین عکاسان و مجلات مدّ جهان، دوربین و مجله خود را مزیّن به تصویر این بانوی زیبای شرقی‌ می‌کنن و کمپانی‌های فیلم سازی هالیوود هر روز پیشنهاد جدیدتری به این فرشته پارسی‌ عرضه میدارند بالاترین افتخار شماها آپلود کردن یک عکس در فیسبوک و آرزوی دریافت ۲۰ عدد لایک هستش!
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:10
Farokhzad - کنت - انگلستان
بیماران مذهبى اسلامى که همش ذهن کثیفشان به زیر شکم ختم میشود ولى خوشم میاد هر بار سیلى محکمترى به این بیماران طرز فکر داعشى میزنى دورود بر شما موفق سربلند دشمنانت خوار و رسوا شوند
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:33
باور عمیق - قم - ایران
بیدار58 - بایلسر – ایران(1) . سلام دوست عزیز . نخیر عزیزم . همون موقع که خوندم همون وقتم یه چیز مختصر در پاسخ شما نوشتم . بیدار جان . نکنه من و خودت رو در دوران مهد کودک فرض کردی داداش؟ واقعا شان من و شما اینه؟ که بیایم اینجا و سر این مسائل با هم شرط بندی کنیم ؟ عزیز دلم . شما اول ، من آخر . شما از همه برتر ، من از همه پایین تر . شما عقل کل ، من عقل ناقص . راضی شدی؟ دلت خنک شد؟ حال اومدی؟ احساس خوبی بهت دست داد؟ . خوش باشی . اما نکته دیگه . یه چیزی رو یادت باشه . ایرانی جماعت هنوز هم آدمای با اخلاق که فرق بین فحشا و هنر رو بفهمن توشون خیلی زیاد پیدا میشه . شاید خیلی ها حوصله نکن حتی اعتراضشونو بنویسن . اما بدون توی رعایت اخلاقیات امثال باور عمیق و غیره و ذلک به گرد پای خیلی ها هم نمیرسن که خوشبختانه کامنتهاشونو خوندی و آرای ثبت شده رو نگاه کردی . این نشون میده که شما برخلاف جوسازی اولیه ، به نحوی متفاوت از جامعه ایرانی ، سیگنال مربوطه رو دریافت کردی ..
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:45
باور عمیق - قم - ایران
(2) ملتی که سالهاست در شرایط سخت داخلی ناشی از کم لیاقتی مسئولین داخلی و جوسازی های شدید خارجی داره به سر میبره ، هنوز هم پیکر کم رمق و با اخلاقشو داره به زحمت استوار نگه میداره . تازه این آماری که میبینی مال یه سایته که محل تجمع افرادی از یک طیف فکری خاصه و نه یک گروه داخلی که اگر قرار به نظر سنجی از مردم داخل ایران باشه این آمار مخالف به بالای 95 درصد میرسه . یعنی آدمایی که فعلا قوت غالبشون تبدیل به گوشت خوک نشده باشه ، به خوبی فرق بین هنر و کثافت رو میفهمند . در یکی از کامنت هات که از شدت عکس العمل مردم فهمیده و با اخلاق عصبانی شدی برگشتی و گفتی : واقعا همتون یه مشت خودخواه و خودبرتر بین هستید.به شما چه مربوطه یکی لخته یا نه . این نشان از ضعف و خودخواهی توئه . اولا اگر قرار بر این باشد که کار هر کسی به دیگری غیر مرتبط است لطفا بفرما اصلا به خود شخص شما چه ربطی داره که دیگران چه نظری داشتند که برگشتی و بهشون اعتراض کردی؟
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:46
shirdel - لندن - انگلیس
فقط پشت حرکت خودشیفته فاحشگی به چشم میخوره و بس, دور نیست روزی که فیلمهای پورنو هم از او بیرون بیاد
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:46
باور عمیق - قم - ایران
(3)اگر برای خودت در مقابل رفتار به زعم خودت غلط دیگران حق اعتراض قائلی پس چطور برای دیگران در مقابل این رفتار غلط یک زن شناخته شده ایرانی این حق اعتراض رو قائل نیستی؟؟ آیا گلشیفته فراهانی تا دیروز در ایران مخاطب نداشت؟ ما با فیلم میم مثل مادر او روی پرده سینماها اشک نریختیم؟ ما مخاطب او نبودیم؟ ما طرفدار او نبودیم؟ او خود را با ما در یک رابطه دو طرفه نمیدید؟ در مصاحبه هایش از احساسات خود نسبت به طرفدارانش نمیگفت؟ پس چطور این حق را برای ما قائل نیستی که احساساتمان را نسبت به او بیان کنیم؟ آیا از دیدگاه تو ، لخت شدن بر روی جلد یک مجله ، همان معنای لخت شدن در محیط شخصی را دارد؟ آیا لخت شدن بر روی جلد یک مجله به معنای فراخوان برای قضاوت این عمل نیست؟ آیا به معنای تمایل این آدم برای سنجش نحوه قضاوت و واکنش مردم و طرفدار امروزی و دیروزی او نیست که تو اینقدر از اظهار نظر کاملا عادی مردم آشفته شده ای؟
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:47
باور عمیق - قم - ایران
(4)آیا تو واقعا متوجه نیستی تمام ناراحتی مردم از فریب خوردن و بازیچه قرار گرفتن شخصیتی است که تا دیروز او را دوست میداشتند و امروز که قدم در راهی کثیف نهاده ، از او دلخور و ناراحتند؟ چطور احساسات مردم تا دیروز که او یک جوجه بازیگر بود مهم بود؟ تا دیروز که نیاز به سوت و کف تماشاچیان سینما که در واقع تامین کننده دستمزد فیلم های قبلی و بعدی او بودند منطقی و لازم بود اما امروز که با حرکات خلاف عرف و فرهنگ و دین ایرانی اینچنین به شعور طرفداران قبلی خود توهین میکند ، اعتراض آنها تحمل نمیشود ؟ گلشیفته فراهانی ، هنرمندی بود که امروز فاحشه ای بیش نیست . فحشا یعنی عمل زشت و سرشار از گناه .
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:48
باور عمیق - قم - ایران
(5)اگر عمل گلشیفته فراهانی را نزد ترازوی خرد و اعتقاد خویش عملی پسندیده میدانی ، امیدوارم با این عمل ، عمل کنندگان به آن و عقاب آن محشور و قرین و دمخور شوی و نسلی از تو ، خانواده ای برای تو و همنشینانی متعهد به این عمل برای تو فراهم آید و اگر این عمل را مصداق فحشا یعنی عملی زشت و شنیع میدانی امیدوارم هرگز و به هیچ شکلی با آن قرین نشوی که آن بزرگوار فرمود : آن چیز را که برای خود میپسندی برای دیگران نیز بپسند و آن چیز را که برای خود نمیپسندی برای دیگران نیز نپسند .
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:49
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
نعشت اون وسط بیفته واسه عاقات - حیف اودنسه - حیف دانمارک. ننویس برو آب بکشششششششششش.
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:50
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
چلاق بشی مثل عاقات - حیف اودنسه - حیف دانمارک. اتفاقا واسه تو و اون باور اَمیق فرستادم تا بشینید جزئیات رو خوب برسی کنید برید واسه عاقا تعریف کنید تا دماغ عاقات بسوزه که چرا اون اُمُل هایی که مثل کلاغ سیاه گهگاهی میشینن پای منبر روضه هاش همشون از دم چاقال هستن و پی گوسفند و گاو تو بدنشون تلو تلو میزنه. «ننویس برو آب بکش». در ضمن خجالت رو امثال تو باور اَمیق و اون عاقای عقب افتادتون باید بکشه که مملکت رو به گَند کشیدین و از رو نمیرین!!!!!.
دوشنبه 8 دي 1393 - 23:01
نام نام خانوادگی - لندن - انگلستان
درود به گلشیفته تمام کاربران را یکجا جمع کرده فقط من کم بودم که گفتم من هم بیام جمع تکمیل شود
دوشنبه 8 دي 1393 - 23:11
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
چلاق بشی مثل عاقات - حیف اودنسه - حیف دانمارک. اتفاقا واسه تو و اون باور اَمیق فرستادم تا بشینید جزئیات رو خوب برسی کنید برید واسه عاقا تعریف کنید تا دماغ عاقات بسوزه که چرا اون اُمُل هایی که مثل کلاغ سیاه گهگاهی میشینن پای منبر روضه هاش همشون از دم چاقال هستن و پی گوسفند و گاو تو بدنشون تلو تلو میزنه. «ننویس برو آب بکش». در ضمن خجالت رو امثال تو باور اَمیق و اون عاقای عقب افتادتون باید بکشه که مملکت رو به گَند کشیدین و از رو نمیرین!!!!!.
دوشنبه 8 دي 1393 - 23:00
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
هر کسی‌ دیدگاه خودشو داره،هر کی‌ میگه لخت نباید میشد،خوب لخته خودشو دیده که جراته نشون دادنشو به هیچ کس نداره،اعتماده به نفسه بالا می‌خواد این کارها،
دوشنبه 8 دي 1393 - 23:50
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
هر کسی‌ دیدگاه خودشو داره،هر کی‌ میگه لخت نباید میشد،خوب لخته خودشو دیده که جراته نشون دادنشو به هیچ کس نداره،اعتماده به نفسه بالا می‌خواد این کارها
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 00:11
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
سرسره - اهواز - ایران-متأسفانه اکثریتِ جامعه فعلی‌ ایران چشم بر حقایق بسته و تنها اینگونه وقایع را دقیق می‌بینند و به تحلیل و نظر دادن می‌پردازند، آیا فکر میکنند چه تعداد زن و دخترِ ایران نزدِ سبیل کلفتهایِ عربِ امارت به شغلِ شریفِ روسپی گری مشغولند،چه تعداد زن و دختر خیابانی کنارِ خیابانها ول منتظرِ شکار شدن پرسه میزنند، چه تعداد زنانِ شوهر دار در آن واحد با چندین نفر هستند، همچنین مردانِ متأهل ، چه تعداد زنانِ عقده ایی بسیجی‌ در زندانها به . آزارِ زنان در بازرسی بدنی مشغولند، چه تعداد دخترانِ نوجوان موردِ سؤ استفاده برادر, پدر, عمو , دائی خود قرار میگیرند، چه تعداد زن به خاطرِ اعتیاد و فقر اولین چیزی که میفروشند تن و شرافتِ خود است، چه تعداد دختر بچه و نوجوان و جوان به خاطرِ این نظامِ تحمیلی و محدودیت از جاده درستِ زندگی‌ خارج و به بیراهه میروند و و و هزاران فاجعه دیگر، اما آنها چون در خلوت است اصلا توجهی‌ نمیکنند ...
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 01:19
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...اما انگار گلشیفته به اینها وعده داده هر گونه که آنها می‌پسندند زندگی‌ کند، او فردی است که از کشورش ، خانواده ، پیشینه گذشته و همه جور حرف را به جان خریده تا آنی‌ باشد که میخواهد، باید گفت نگران نباشید فعلا نماینده ایران آن دخترِ شایسته کذائی از نظامِ آخوندی است و مردانی که شاهد هستیم، گلشیفته نماینده خود است به عنوان هنرمندی که دوست دارد تابوها را بشکند و بگوید بیشرمی اینکار نیست بلکه کارهأیی است که در قالبِ دین , مذهب و سیاست به سرِ همنوع خود می‌دهید، اگر هم کارش بیشرفی است می‌گوید بیشرافتی من عریان است و همین هستم که نشان میدهم اما بیشرافتی شما پنهان و به عنوانِ یک فضیلت آن را جا میزنید، حکایتِ گلشیفته با هیفا زمین تا آسمان فرق می‌کند او علنا و عملا سعی‌ در اغوایِ مردان و از راه به در بردنشان دارد، اما گلشیفته سعی‌ در شکستنِ این اغوا دارد ، کاش این را بفهمند، ....
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 01:20
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. به عنوانِ یک زن نشان دادنِ بدن را به هر کس و ناکس بدونِ هیچ سنخیتی نمی‌پذیرم و بیزارم ، اما منِ نوعی در جایگاه خود و جهان بینی‌ خود هستم و دقیقا همین حق را برایِ امثالِ گلشیفته قائلم، که آنگونه باشند که میخواهند ، در عرفِ جامعه غرب این مسائل جا افتاده است ,تمامِ فساد در ایران زیرِ پوستی‌ حرکت می‌کند و همه هم راضی‌ ، چرا که در چشم نیست فاجعه از همین جا شروع میشود، مسئولین دزد اما پنهانی، جانی اما پنهانی‌ ، مردم دروغگو اما پنهانی ، فقیر اما پنهانی‌ ، ثروتمند اما پنهانی‌ ، فاسد اما پنهانی ، در ایران گرد و رنگِ تظاهر و ریا بر همه چیز پاشیده شده، البته کلا در جامعه ایرانی‌ چه در داخل و چه خارج که متاثر از تربیتِ نظامِ آخوندی هستند, این نظام جامعه ایران را به قهقرایِ تظاهر و دروغ برد بسیاری از مردم هم این متظاهر بودن را با جان و دل به خاطر نا آگاهی‌ یا منفعت طلبی و یا مصلحت جویی پذیرفته نامِ آبرو بر آن گذاشتند و خوشحال که چه انسان‌هایِ آبرومند و با فضیلتی هستند.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 01:20
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
بمیری برای آقات - حیف اودنسه - حیف دانمارک. ایقدر لفظ قلم حرف نزن تو فقط بگو غسل جنابت رو چجوری انجام میدن همین امیداورم خودت انجامش داده باشی خخخخخخخ.
دوشنبه 8 دي 1393 - 22:46
Princesse - تهران - پرژن
ساندیس خورها آتیش بگیرید بسوزید.. درود به گلشیفته عزیز که آتش به جان این مزدورها انداخت.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 02:06
Sohane Qom - قم - ایران
دوستان عزیز بجای بحث برید گوگل بگردید و #۱۷ این مجله را پیدا کنید، چنین عکسی‌ روش نیست
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 04:07
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
این ایرانیان یوکی هم خیلی بدجنس. حداقل یه +18 می گذاشتی. اصلا من نمیدونم منظور ایرانیان یوکی از این کار چی بوده و چه نیتی داشته؟ مثلا میخواسته بگه به آزادی های فردی هر شخصی باید احترام گذاشت؟؟ یا اسلام یه دین عقب مونده است؟؟ و یا خواسته یه خبر داغ بزاره و بازارگرمی کنه؟؟ شایدم اهداف فرهنگی داشته و خواسته فرهنگ غرب را تبلیغ کنه.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 06:30
بیدار58 - بایلسر - ایران
باور عمیق جان سخنرانی مبسوط و روحانی ای فرمودید!!!و در مورد اعتراض من به رای دیگران,,یعنی در مقابل فحش ها و ناسزاهایی که به این خانم شده من اون حرف رو هم نباید میزدم؟چرا شما مسلمونها همیشه دوست دارید طرف مقابل شما خفه بشه؟خوده جنابعالی تو چندتا از کامنتهاتون دیدم که خیلی راحت به هر کس و هر دین و هر شخصیتی که مخالف شما بود هر نوع انگ و بهتانی که خواستی زدی!!!شما مسلمون ها کلا عادت دارید به موقع فحش بدید و به موقع هم خودتون رو علامه دهر نشون بدید.و راجب اینکه گفتی من برتر از شما هستم فقط همین بس که تو اولین کامنتم که شمارو مخاطب قرار دادم شما در جواب به من گفتی که بیدار 58 عزیز مثل اینکه شما حسابدار جدید این سایت هستیبنظرت این جمله چه معنی ای میده؟یعنی اینکه من اینجا پیشکسوت هستم>مگه پادگانه هههه
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 07:27
بیدار58 - بایلسر - ایران
جناب پرفسور باور عمیق...من تو نظر قبلیم نوشتم که کلاه خودم رو سفت چسبیدم و هیچوقت دوست ندارم کسی از اعضای خانوادم دست به اینکار بزنه,ولی این دلیل نمیشه که تو کار دیگران دخالت کنم.من و خانواده ام فعلا با شرایط ایران و فرهنگ ایرانی تربیت شدیم.شما که علاقه خاصی به مطالب سکسی داری میتونی یکبار روی خانوادت اجرا کنی ببینی چه بازخوردی برات داره.شما فرودین اینجا نمیتونی ببینی مردم چه نظری راجب یه خانم لخت دارن چون بقول شما از یک طیف خاصی هستن,می تونی یکی از بانوان محترم خانواده رو لخت کنی ببریش بیرون تا با بازخورد واقعی هموطنان پاکت رو ملاحضه بنمایی :)
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 07:41
*پسر شجاع* - تهران - ایران
برای من جای سواله از رختکن همین طور یه وری اومده بیرون؟..اگه اینطوره مشکلی نداره ولی اگه مستقیم اومده عکاس همه چیزشو دیده خیلی بیحیاست..
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 09:55
shahramareia - تهران - ایران
فدای... آقا- بدو بیا که ممه ناموس آقات بیرون بدو که الان میخورنش برا تو چیزی نمیمونه
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 09:43
باور عمیق - قم - ایران
بیدار58 - بایلسر - ایران )1). من نگفتم که تو حق اعتراض به گفته های دیگران رو نداری . اتفاقا بر عکس . حرف من این بود که اگر تو در مقابل رفتار به زعم خودت غلط دیگران به آنها اعتراض میکنی پس چطور این حق رو برای دیگران قائل نیستی که در برابر رفتار غلط این خانم به او اعتراض کنند؟؟؟ اگر این حق رو برای دیگران هم قائل هستی که پس دیگه معلوم نیست این وسط چی میگی و چکاره ای ؟ اگر یک عدد و فقط یک عدد از کامنتهایی رو که ادعا میکنی من در آن به دیگران انگ یا بهتان زدم رو به من نشون بدی ، قول میدم دیگه به این سایت سر نزنم ، اما اگر نتونستی کمی خجالت بکش . اما اینکه دنبال معنی این بودی که ((حسابدار)) سایت بودن یعنی چی ؟ این یک اشاره کوچک به جمله ای بود که خیلی بی ادبانه فرمودی : باور عمیق شما خودت هم اینجا زیادی هستی . و من این فضولی بیجای شما را با استعاره از حسابداری بیجا بهت یادآوری کردم که آقای بیدار مگر تو حسابدار سایت هستی که تعیین کنی کی زیادی هست یا کافی؟؟ به تو چه ؟
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 11:03
باور عمیق - قم - ایران
(2) فلذا اگر اینقدر ناتوان هستی که این جمله رو حمل بر تلاش برای اثبات پیشکسوتی دونستی که باید بگم ، متاسفم . اتفاقا من خیلی راحت متوجه میشم که حتی در همین سایت هم مردم چه عقیده ای نسبت به یه خانم لخت دارند و اهل لخت بیرون بردن زنان خانواده خود نیستم . این دقیقا شما هستی که باید دست به عملی بزنی که معتقد هستی در صورت ارتکاب آن باید به شخص مرتکب احترام گذاشت و اعتراض نکرد . شما باید دست خانم های خانوادتو بگیری و ببری لب دریا و اجازه بدی لخت بشن تا مردم از این آثار هنری لذت ببرند و از آنجایی که فردی روشنفکر هستی و معتقدی میبایست به انتخاب آنها احترام بذاری ، میبایست لاجرم خفه خوان گرفته و این آزادی را برایشان قائل شوی . مگر خود تو نیستی که مدافع حق انتخاب هر انسانی هستی؟ پس چرا به مثابه اطفال آنگاه که خانواده ای از همین طیف برایت آرزو کردم اینچنین برآشفته شدی؟
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 11:03
باور عمیق - قم - ایران
(3) بیدار جان نکند تو هم مثل به قول خودت مسلمانان دورو و دوزبان هستی؟؟ نکنه داری ادای روشنفکرا رو درمیاری؟ نه . امیدوارم اهل دورویی نباشی . امیدوارم خدا یک زن و دختر عین گلشیفته بهت بده .. عکسشون بخوره روی مجله ها و بیای و ازشون دفاع کنی . ما هم ببینیم و بد و بیراه بگیم . والا بخدا . ماها املیم . ماها عقلمون ناقصه . ماها مسلمانیم . شماها اما روشنفکرید . احترام میذارید به انتخابها . برات محیطی سرشار و آکنده از گلشیفته ها آروزمندم . برات خانواده ای گلشیفته وار آرزومندم . برات همونی رو آرزو میکنم که سنگشو داری به سینه میزنی و سعی میکنی در نقش مدافعش البته به صورتی ناشیانه عمل کنی .. موفق باشی آقای گلشیفته . ( اما خداوکیلی ببین این آدم چه کثافتی شده که حتی مدافعینش هم با تصور داشتن همچین خانواده ای مو بر تنشان سیخ میشود و به یکباره از قالب یک متفکر به قالب یک مدافع فرو میروند )
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 11:04
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
آرمان2000 -ما که مثل شماها بخیل نیستیم، بیا عزیز، اینم غسل جنابت اگر بهت واجب شده : عایشه به مردان نامحرم غسل جنابت یاد میداد، صحیح بخاری در کتاب الغسل، باب غسل بالصاع و نحوه، صفحه 73، حدیث 251 میگوید: ابوبکر بن حفص میگوید از ابا سلمة شنیدم که گفت من و برادر عایشه بر او وارد شدیم برادرش از عایشه پرسید پیامبر چگونه غسل می کردند؟ عایشه ظرف آبی خواست به اندازه یک صاع و غسل کرد و آب بر سرش می ریخت و بین ما و عایشه حجاب بود!!! ابوعبدالله گفت:یزید بن هارون و بهز و الجدی از شعبه روایت میکنند که: به قدر صاع بود.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 11:16
Alirezasydney - سیدنی - استرالیا
این بنده خدا خوبه نه بدن سکسی داره نه قیافه خوشگلی،وگرنه الان تبدیل به یه پورنو أستار حرفه ای شده بود.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 12:20
بیدار58 - بایلسر - ایران
پرفسور عمیق گرامی نظرات قبلی پیشکشه من به شما,تو همین چند تا نظرات ادب و شخصیت شما برای همه واضح و مبرهنه,و دیگه اینکه اگه کسی از افراد خانواده من هم بخواد لخت بشه به من ربطی نداره و نهایتش اینه که ازش دوری میکنم.خیلی رو این مسئله تاکید داریا!!!نکنه درد کشیده ای که اینقد اصرار داری به زنهای لخت لیچار بگی هههه.من مدافع این خانم نیستم,من فقط در عجبم که حرکت این خانم اینهمه مخالف داره ولی این خبر بیشترین نظرات رو بخودش اختصاص داده و شما و هموطنان مثل شما چقد اینجا زیاد هستن؟شماها از بی حجابی متنفرین ولی هر جا حرف از کمر به پایینه نفر اول هستین,که به چه علت بماند... پرفسور عمیق جان ,آنتی گلشیفته عزیز زیاد جوش نزن که حناتون دیگه رنگی نداره واسه ملت.همه میدونن شما و بقیه گلابی ها چیکاره هستین
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 12:25
Alirezasydney - سیدنی - استرالیا
بابا این بنده خدا اگه یه هیکل و یه قیافه درست حسابی بود تا الان پورنو استار شده بود!!!
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 12:39
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
باور عمیق - قم - ایران. دوست گرامی شما خودت را خسته می کنی. دلیل نگارش بعضی از این کامنت های مشمءز کننده لجاجت و عناد است. بیشتر این روشنفکرهای ویترینی بیکارند و علاف و همانطوریکه دکتر اباذری گفت هر روز دنبال یک چیزی می افتند. دیروز مرحوم پاشایی بود- امروز گلشیفته است و فردا را هم که باید منتظر بود و دید. آزادی آزادی هم که می کنند بیشتر لقلقه زبان است تا یک اعتقاد قلبی.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 12:31
samavat - شیراز - ایران
از این به بعد به جای واژه گلشیفته بفرمائید گل شافته!!!
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 12:56
بیدار58 - بایلسر - ایران
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی...جناب و بقیه علما. من نه مدافع این خانم هستم و نه حامی کارهاش.خودمم هیچوقت راضی نیستم به اینکار,اما حرفم اینه که هر انسانی مسئول کار خودشه و به نکیر و منکر زمینی هم احتیاج نداره. دیگه این بحث رو ادامه نمیدم. و آقای باور عمیق مظلوم و بسیار مبادی آداب,اگه بحث خانواده رو پیش نمیکشیدی پای خانوادت رو پیش نمیکشیدم آقای خیلی با ادب :). و من اللح تو قیف
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 13:13
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
Alirezasydney - سیدنی - استرالیا- مشکل همینجاست که تهِ تمامِ افکارِ شما ها به جنسیت و مسائلِ جنسی‌ میرسد،که نشانگرِ اهمیت و جایگاه اصلی‌ و بالایِ آن برایتان است , این خانم نیازی ندارد با این عکس جار بزند، او میتواند مانند بسیاری از ایرانیانِ محترم اعمِ از مرد و زن هر روز با یکی‌ بخوابد و آب هم از آب تکان نخورد با آبرومندی در جامعه بچرخد و از نجیب بودن و حرمت گذاری به ارزش‌ها بگوید و باد به غبغب اندازد، اگر توانستی یکی‌ از رفتارِ ضدِّ ارزشِ عرفِ جامعه را به دیگران بنمأیی بدان انسانِ بسیار با شهامت و درستکاری هستی‌، در جامعه ما اگر کسی‌ یک حرفِ نامربوط پشتِ سر دیگری‌ بزند به هزار حیله برایِ پوشاندنِ آن متوسل شده حاشا می‌کند، حال ببین گلشیفته با این‌کارها خود را در معرضِ چه مسائلی‌ قرار میدهد آنهم از سویِ کسانی‌ که تمامِ مغز ، قلب و روح و روانشان در تسخیر سکس و مسائلِ آن قرار گرفته، ....
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 13:46
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....چندی قبل در مطلبی عنوان شده بود : تقریبا آقایون صد در صد و خانمها با در صد کمتری به خود ارضایی دست میزنند، آیا حتی تصورش را میتوانی‌ بکنی‌ که اینکار را جلویِ محرمِ خود انجام دهی‌ تا برسد جلویِ جامعه، وقتی‌ گلشیفته می‌گوید انگار او واردِ روحِ من شد معنی‌ها دارد, درست است مردم موظف به احترام گذاردن به عرفِ مقبولِ جامعه خود ( نه تحمیلی ) هستند,، علاوه بر آن چه بسا او نمونه جامعه فعلی‌ ایران را اصلا جامعه تعریف شده ایی نمی‌داند که مراعات‌شان را بکند و برایِ ارزش‌هایِ آنها اهمیت قائل شود چون این جامعه یک جامعه ترسیده شده و ترسو ، بی‌ تفاوت، تو سری خور و غرق در خفقان و خرافات بوده است و پر از تابو که بلد نیست حقِ خود را بگیرد و اجازه حکومت کردن ِ چنین نظامی را بر خود داده ،و مصلحت اندیش وبه دنبال منفعتِ شخصی‌ به گونه ایی که محبوسین در زندانها جورِ این بی‌تفاوتی و مصلحت اندیشی‌ آنها را میکشند ککِ جامعه هم نمیگزد, ...
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 13:47
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...غصه خوردن و تحملِ حقارت و ذلّت تنها شخص را ذلیل تر می‌کند, نیازِ جامعه امروزه ایران تلنگر زدن به پیکره غیرِ واقعی‌ آن است. او به عنوانِ یک عضوِ جدا شده از این جامعه حق دارد آنگونه که میخواهد خود را بی‌ هیچ حجاب و سانسوری ابراز کند و از جامعه فعلی‌ ایران که کمرش در زیرِ بارِ حجاب اجباری در هر چیز شکسته و زمین گیر شده گذر و عبور کند. ما در قرنِ بیست و یکم هستیم انسان مریخ را کشف کرده و در حال کشفِ مداومِ دنیایِ درون و بیرونِ خود است، هر انسانی‌ حق دارد برابرِ استاندارد جوامع پیشرو از حقوقِ فردی خود استفاده و آنگونه باشد که میخواهد نه آنگونه که جوامع عقب مانده ، در گل گیر کرده و سر بار میخواهند.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 13:48
piki82 - تورین - ایتالیا
samavat - شیراز - ایران. هاها ! (((: آره واقعا گل شافته بیشتر میاد بهش ! ((((((:
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 13:50
Mashady - منچستر - انگليس
صحبت از گلشیفته نیست صحبت از آزادیه این شخصه ، مقایسه کنید کشورهاى شرقى اسلامى را با کشورهاى آزاد لختى ، مقایسه کنید مردان چشم چران و حریص و هیز شرقى را با مردان آزاد غربى ، مقایسه کنید سکسهاى زورى و وحشى بازى شرقیها را با غربى ، خودتونو گول نزنید نگاه کنید ببینید یه پاسپورت ایرانى اگه اینجا تو جوب هم افتاده باشه کسى برش نمیداره ، تعداد کسانى که از مملکت محجبه ها و با غیرتها میخوان فرار کنند رو مقایسه کنید با تعداد پناهندگان لخت و بی غیرت غربى . به ایران !!!!
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 15:20
سرباز كوروش - بیرمنگام - انگلیس
کسانی که در اینجا به این خانم محترم بی احترامی کردن باید بدانند که دنیای هنر حد و مرز ندارد و این خانم و خانواده محترمش از همه شما با فرهنگتر و با کلاستر تستند و یک اهدافی رو این خانم دنبال مکند که شاید سالها طول باشه که شما بفهمید که این خانم چه خدمتی به ایران و ایرانی کرده،واقعا باعث افتخار همه ایرانیا است این هنرمند .
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 14:14
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
مثل گرسنگان آفریقایی می‌‌مونه با اون موهای فرفریش . خدا بگم چیکارت کنه بجای این که همش فکر کنی‌ کجا و چجوری لخت بشی‌ ، اون موهاتو یا صاف کن یا ژلّ بزن . کشتی‌ مارو با اون موهات.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 16:09
Nasrin-a - کبک - کانادا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. دم عایشه گرم :)جامعه الان ما به چند تا دختر جسور مثل عایشه احتیاج داره
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 16:27
ariobarzan pars - بیرمنگام - انگلیس
واقعا هر انچه ک لازم بود گفته بشه دوستمون shiraze Irani گفت. مرسی. گلشیفته حاضر شده از همه چیزش مایه بذاره برای تغییر برای بیداری ، اونم در زمانی که تعداد اینجور افراد انگشت شماره. نسلهای بعدی ازش به تقدیر یاد میکنن. اتاتورک ایران میتونه یه زن باشه، شاید گلشیفته در اینده ی نه چندان دور.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 17:04
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
هر چی‌ باشه از الهام چرخدنده با شرفتر و شریفتر و یکرنگ و با جسارت تره،یکرنگ و آزاده باشی بهتره تا چادری و صیغه‌ای بازاری آخوندی باشی‌،،با اینکه چهره زیبا و شرقی‌ اصیلی داره اما هیکل قشنگی‌ نداره و با لباس‌های سکسی‌ خیلی‌ جذاب تره تا لخت مادرزاد،کلا زنها لختشون زشت تره،،حتی تو فیلمهای سکسی‌ پورنو هم کفشی یا جورابی حتی اگر شده یه نخ و بند نازک به کمر میبندن تا لخت و عریان نباشن!
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 19:08
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
چلاق بشی مثل عاقا - حیف اودنسه - حیف دانمارک. ما(نه من فقط) که خوشبختانه و صد خوشبختانه این چرندیات و این افرادی که اسم بردی رو اصلا و به هیچ عنوان نمیشناسیم چه کسانی هستند در کل بهت بگم خوب تو گوشات فرو کن ما از اینکه مسلمان نیستیم به خودمان افتخار میکنیم و دین خرافاتی و من در آوردی اسلام رو نه تنها قبول نداریم بلکه آنرا باعث پسرفت و عقب ماندگی، کشتار انسانها حتی حیوانات کاملا بیگناه مثلا سگ و خوک!، دین تنگدستی و فقر، ضد زن بودن، ضد رفاه زندگی کردن، ضد علم ضد پیشرفت بودن میدانیم. فقط اون خط اول رو تونستم با هزار دردسر و صرف وقت بخونم که بازم میگم ننویس برو آب بکش. علیو نقیو ملیو حسینو ممدو صغرا کبرا .... رو بذار لب کوزه آبشو بخور «ما به هیچ وجه این اسم ها به گوشمان نخورده و نخواهد خورد».
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 19:51
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
حالا اگر کیم‌ کارداشیان لخت میشد همه از هنر لخت شدن تعریف و تمجید میکردن حالا چون این لخت شده خیلی‌ بده و هنر به چالش کشیده میشه!!! واقعا که چه مردمی داریم
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 20:08
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
هزارمین لایک هم زدم تا چشم هر چی متعصب و در واقع کاسه لیس به اسلام و آخوند نظامِ بی نهایت کثیف و ضد مردمی ج.اِ از کاسه در بیاد.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 20:12
fattahmn - اصفهان - ایران
اقای بهزاد فراهانی مرد بزرگی در سینمای ایرانه انسان آبرومندیه این مرد.... دختر این چه کاریه؟ ستاره های سینما در آن سوی آبها هم این کار را یه جور تابو میدونند...پدرت چه طوری سرش را تو ایران بالا بگیره با این شدت از انتقادات و جوی که در ایران است. متاسفم
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 20:29
باور عمیق - قم - ایران
بیدار58 - بایلسر - ایران ...بیدار جان .. از صحبتهای من بد برداشت کردی داداش . خانواده تو عین خانواده خودم میمونه . حرف منو نگرفتی شما . من تلاش کردم کمی غلغلکت بدم . آرزو کردم اگر مدافع همچین تفکری هستی باهاش به هر شکلی قرین بشی . چرا این آرزو رو کردم ؟ چون به عینه مطمئن بودم تو کسی نیستی که بتونی از ته قلبت این حرکتو تایید کنی . شما یک لحظه اشتباهی توی ساید مقابل قرار گرفتی و خیلی زود خودتو بیرون کشیدی . همینقدر که دیدم توی ادامه کامنتهات یه چرخش موضع کاملا واضح دادی و علنا اقدام این خانم رو محکوم کردی همین کافیه . خودتو و خانواده محترمت انشاالله که همیشه سالم و موفق و پایدار باشید
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 20:47
باور عمیق - قم - ایران
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی..(1)سلام دوست عزیز . در این مورد خاص اتفاقا با تعدادی از کامنت های جالب مواجه شدم.نظریاتی که به نظر میرسد از سر عناد و لجاجت نیست.گوینده آنها تو گویی از ته دل به آنچه میگوید اعتقاد دارد . اکثرا در دو دسته خلاصه شدند . دسته اول که استدلال میکند ((هنر)) حد و مرز ندارد . و دسته دوم که میگوید او به دنبال تابوشکنی است . او به دنبال این است که با شکستن عرفی به نام حجاب و پوشش ، تاثیری شگرف بر روی آینده ایرانیان بگذارد . او آنقدر با شهامت است که با نمایش این رفتار در پی آن است که بگوید ، فساد نمایش بدن برهنه من نیست . بلکه فساد روسپیگری تعدادی روسپی در نزد شیوخ اماراتی است . فساد روسپیگری تعدادی روسپی است که در خیابانها پرسه زنان منتظر مشتری هستند . دوست عزیز خداوکیلی این نظرات جالب نیست ؟ من که برخلاف نظر شما اصلا عناد و لجاجتی ندیدم . قضیه از عناد و لجاجت گذشته . قضیه برای یک عده رفته به سمت((اعتقاد)) ..
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 21:44
باور عمیق - قم - ایران
(2)یعنی وقتی که کسی مشامش به بوی کثافت عادت کرد ، کم کم که مجبور شد کثافت را جزیی از زندگی خویش بداند ، به نقطه ای خواهد رسید که دیگر مجبور است برای حضور کثافت فلسفه ای ببافد . فردا روز به نقطه ای خواهد رسید که دیگر حضور کثافت را بر حضور خویش نیز ارجح خواهد دید . امروز میگوید (( هنر حد و مرز ندارد )) . بسیار خوب . چه کسی گفته که هنر حد و مرز دارد . اصلا شما بفرمایید کدام (( حرکت جوهری )) حد و مرز دارد که هنر داشته باشد ؟ فتوت حد و مرز دارد ؟ جمال و جلال حد و مرز دارد ؟ همیت حد و مرز دارد ؟ بزرگی روح و سخاوت و جود و کرم و ایثار و شهامت آیا حد و مرز دارد ؟ خب معلوم است که هنر هم حد و مرز ندارد . آیا این استدلال بدیهی مبنای اظهار نظر عده ای است ؟ خب هنر هرگز حد و مرز ندارد . اما آیا به دلیل بی انتها بودن این (( جوهره )) ، هر حرکتی از جنس غیر آن را هم میتوانیم در محدوده آن به شمار آوریم ؟ آیا نمایش بدن برهنه ، هنر است ؟ شاید منظور شاعر از اینکه فرموده هنر نزد ایرانیان است و بس ، همین حرکت گلشفته خانوم بوده ؟
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 21:45
باور عمیق - قم - ایران
(3)نکنه واقعا ما مغزمون پوسیده شده ؟ نکنه ما واقعا امل شدیم ؟ آره والا ما دیگه عقب افتاده شدیم . دیگه نمیتونیم بفهمیم لخت و عور شدن و پستان و باسن و pubic area نشان دادن را امروزه هنر اطلاق میکنن . به شما قول میدم تا چند وقت دیگه وقتی یکبار دیگه یدونه کلیپ مرتبط با خروج ((لامپ)) توی شبکه های اجتماعی از فلان بیمارستان ایران یا جای دیگه لو رفت و پخش شد همین روشنفکرا دوباره جمع میشن . یکی میگه : هنر حد و مرز نداره . این زن با این حرکتش میخواد نشون بده که تولد یک انسان مثل تابش نور میمونه . اونیکی میگه : این خانم خواسته نشون بده که زشتی های بسیار دیگری زشت تر از گیر کردن یک لامپ هم وجود دارد و شما چرا به جای ابراز نفرت از این حرکت ، به دنبال جلوگیری از روسپیان در شیخ نشین ها نیستید . عزیز من . هنر کدومه ؟ یکی بره اینو کمکش کنه لامپو بکشه بیرون . این لامپ اشتباهی گیر کرده . هنر کدوم بود ؟
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 21:45
باور عمیق - قم - ایران
(4) از دیدن بدن کریه و حال بهم زن این که به قول یکی با میلیون تا فتوشاپ ، تازه شده این لجنی که میبینید ، کی هنر استنباط میشه ؟ مگه مجبوریم هر کی هر غلطی کرد و هر چیزی خورد به دنبال پاک کردن تعفن خوراک او باشیم و فلسفه پردازی کنیم ؟ (( با خود احساس کردم که فلانی با دوربینش از جسم من دارد میگذرد و به درون روحم فرو میرود )) . خب خانم بنگ زدی بنگ . ماری جوانا زدی خب لامصب . مگه نعشه به کی میگن ؟ هر وقت هر کثافتی منتشر شد و یه عده بر حسب اخلاق و روحیه فحشا ستیزی اومدن و اونو محکوم کردن ، بلافاصله میگن : تکلیف فلان فساد و فلان فساد را ابتدا مشخص کنید . دریغ از کمی تفکر که بابا جان فساد در هر نوعش و شکلش کثیف و محکومه . حالا این فساد رو اگر یه هنرپیشه مستعد فاحشگی با چهره ای که از زیبایی نسبی بهره میبرد و با مشتی شعار هنرمندی انجام داد پس این فساد مقبول است ؟ هان ؟ فردا باز هم این آدم فیلمای همخوابگیش با بازیگرای هالیوود منتشر شد بازم میخواید بگید هنرمنده ؟ هنره ؟
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 21:46
Paryjoon - بروکسل - بلژیک
Shirzane irani آب که از سر گذشت چه یه وجب چه صد وجب. گلشیفته خودش دوست داره این کارو بکنه شخصیتش همینه. با مجله نیویورک تایمز مصاحبه کرده و گفته که تو فیلم سنگ صبور کارگردان اول نمى خواسته که گلشیفته تو فیلمش بازى کنه . اما پافشارى کرده و بهش گفته اگر نقش رو برام ندى با دلم نقش را یاد خواهم گرفت و در خیابان های پاریس آن را اجرا خواهم کرد. نقش فاحشه. این کارشم حتماً هنره دیگه. حالا انتخاب خودشه و ما هم باید احترام بذاریم نه اینکه به هموطناى خودمون بى احترامى کنیم و ترسو و.. بنامیم اونا رو.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 22:25
باور عمیق - قم - ایران
(5) یاد اون جوکه افتادم . خانومه به اون یکی میگه شغلت چیه ؟ طرف بعد از کلی آب و تاب که شغلشو تعریف کرد اولی بهش میگه آهان بابا تو هم خب هم شغل خودمی . بگو فاحشه دیگه چرا اینقدر میپیچونیش . حالا حکایت این گلشفته هم اینجوریاست . همون فاحشه است با طعم هنرمند پسند
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 21:47
Paryjoon - بروکسل - بلژیک
Shirzane irani اخه چه ربطى داره؟ لطفاً الکى توجیح نکنید. شما چرا به مردم و جامعه ایران توهین مى کنى؟شما که ترسو نیستید چرا از ایران خارج شدید. پس شما از بقیه بهتر نیستى. حالا دو روز از ایران خارج شدید بقیه شدن ترسو، توسرى خور، خرافاتى. شما و امثال گلشیفته روشن فکر؟ گلشیفته کى هست که جامعه رو تعریف شده ندونه و ارزش قائل نشه. این کارتون درسته که به خاطر یه نفر اونم اینجورى یه جامعه رو زیر سوال قرار مى دید؟ . چون یه عده بد هستند پس از فردا بریم خودمونو لخت کنیم؟ این که نشد حرف،دنیا پر از بى عدالتیه . این جواب آدم هاى بى منطق است که براى توجیح کارشون میگن آره بقیه از من بدترن.اینکه بدن خودشه درست. اما این کارش نه به سیاست ربط داره و نه به هنر.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 22:05
marineboy - لس انجلس - امریکا
اگر از دیدن زن برهنه به لرزه می افتید و یا خوشتان نمی آید نگاه نکنید. مذهبیانی که ادعای مسلمانی دارند، به قرآن رجوع کنند: مردان باید چشمانشان را از نامحرم فروگیرند. شما اصلا نباید اینجور صفحه ها باز کنید. امان از مذهبی نمایی.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 22:57
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
Paryjoon - بروکسل - بلژیک - (توجیه ) چرا آسمان ریسمان می‌‌بافید تا بدیهی‌‌ترین معضلاتِ جامعه کنونی ایران را سانسور کنید، شما اگر فرزندت را با استبداد و دیکتاتوری بار آوری مطمئن باش امکان ندارد فردِ سالمی تحویلِ جامعه دهی‌ یک آدمِ عقده ایی ، چند چهره و سرشار از ترسِ پنهان است که از جایِ دیگر فوران می‌کند،چه رسد به ۸۰ میلیون آدمِ متفاوت با یک عده‌ به حسابِ اولیأ فسیل شده که ۳۵ ساله دست از سرِ این ملت بر نمیدارند و برابر با افکارِ مرتجع مخرب و عقب مانده بی‌ فضیلتِ خود جامعه را با شلاق , تو سری , دستگیری و حبس , غارت و اسلحه مجبور به تبعیت میکنند چرا در قالبِ این کلمات میخواهید بر طبلِ جهالتِ دامنگیرِ جامعه ایرانی بکوبید،...
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 00:02
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. مهم نیست در جوامع پیشرفته زندگی می‌کنید مهم اینست که در همان قالب خود را جا به جا کرده اید، اگر هزار کامنت هم گذاشته شود باز درکِ منظور نمی‌کنید، منظورم این است چرا فقط ابرو ریزی را به عریان شدن یک بازیگر ایرانی می‌دانید چرا تا این حد از جسمِ زن بت ساخته اید این به معنایِ ترویجِ برهنگی نیست، در کشوری که زندگی‌ می‌کنید می‌بینید شکستنِ این تابو جامعه را به اضمحلال و انحطاط نکشانده، انحطاط ، فسادِ اخلاقی‌ ، دروغ ، ریأیی که در ایران است غیرِ قابلِ مقایسه با کشورهایِ پیشرفته نیست، بقدری جنسیت به طاق سرِ امثالِ شما چسبیده که هر چیزی که جنسیت را را اصل بداند برایتان حکمِ فضیلت دارد, همین است که این نظامِ فاسد و بی‌ فضیلت توانسته زیرِ آبتان را بزند .بزرگترین کاسبی این نظام از جنسیت بوده چرا که مشتریان بی شمار و پر و پا قرصی چون شما دارد.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 00:02
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
آرمان2000 - سر کار گذاشتی؟ مگر تو جاهل در باره غسل جنابت سوآل نکردی؟ ضمنا ما مسلمونا به خوک کاری نداریم. اینو به جماعت صلیبی بگو. ولی در مورد سگ : از امام رضا(ع) نقل شده است؛ از میان چهار پایان فقط سه رأس وارد بهشت مى‏‌شوند، الاغ بلعم باعورا، سگ اصحاب کهف و گرگى که به جهت ظلم بیش از حدّ پاسبانى فرزند او را طعمه خویش نمود. بازم سوال داری؟
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 00:05
nikiniki12 - ماینز - المان
شیرزن ایرانی‌ ، بسار زیبا آنالیز کردید، متاسفانه بسیاری از ما ایرانیها قبل از اینکه سعی کنیم مطلبی رو درست بفهمیم، جبهه میگیریم و حرف مخالف می‌زنیم، خیلی‌ از ما که ادعای روشن فکری داریم در درون ما ی‌ک دیکتاتور بزرگ سلطه می‌کنه. همین که این مطلب انقدر برای ملت ما هضم نشدست، در اینجا به واضح دیده می‌شه و همه ما می‌دونیم چقدر سکس، الکل و... در ایران به خاطر جامعی ۲ اخلاقی جزو بالاترین آمار هست، اما به شرط تظاهر به نجابت کردن، که البته نجابت رو معنی‌ کردن هم بحثی‌ برای خودشه. متاسفانه از دمکراتی و دمکرات فکر کردن سالیان سال دوریم. معنی‌ حرکت گلشیفته رو هم معدود کسانی‌ هستند که می‌فهمند
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 01:37
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
این عکس سیاه و سفیده ,ولی 99% ایرانیها اونو الان رنگی میبینند,اینه حکمت چشمهای تیز و خوابهای رنگی.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 01:47
بیدار58 - بایلسر - ایران
باور عمیق - قم - ایران.... شما نظر منو خوب نخوندی و متوجه منظوره من نشدی؟چون با حالت عصبی نظرات منو خوندی پرفسور.اگه خوب نظرات منو میخوندی میفهمیدی که هیچ حمایتی از این حرکت نکردم فقط گفتم به کسی چه مربوط. از قدیم گفتن دروغگو کم حافظست.شما میگی من چه اینجا و چه بیرون از اینجا به کسی توهین نکردم ولی تو نظر آخرتون از لفظ لجن و فاحشه استفده کردین!!!. و اینجاست که میگم شماها فقط خودتون رو قبول دارین و هر کس مقابلتون قرار بگیره بدون اینکه به حرفهاش توجه کنید و بفهمید که طرف چی میگه, عصبانی میشین و نمی دونید چی از دهنتون ترواش می نمویید هههههه.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 05:31
مهرتابان - تهران - ایران
این نظر شخصی منه : با وجود اینکه به آزادی انتخاب پوشش برای چه زن و چه مرد معتقدم با برهنگی برای هر دو جنس کاملا مخالفم و چون گلشیفته رو خیلی دوست دارم و جزو طرفدارای پرو پا قرصش هستم اصلا دلم نمیخواست این عکس رو بندازه هرچند انتخاب خودشه ولی باید یکم به احساسات طرفدارهاش هم فکر بکنه .
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 08:21
Paryjoon - بروکسل - بلژیک
Shirzan e Irani من اصلاً نیازى به سانسور ندارم. من خودم هم یک خانم هستم و مى دانم که مشکلات یک زن در جامعه چیست. همان قدر که شما آزادى را اصل مى دانید من هم مى دانم.من به ارزش ها، انتخاب و خواسته هاى همه احترام مى گذارم و به عنوان یک ایرانى از هموطنانم که در چنگال ظلم هستند و قدرت مبارزه با ان را ندارند همدردى مى کنم. نه اینکه مثل شما اونا رو ترسو، توسرى خور و.. بنامم. بله حرف زدن از راه دور و ادعاى بسیار داشتن کار آسانیست اما عمل کردن سخت. شما توهین کردن را مثل اینکه خوب بلد هستید. همان طور که گفتم هر کسى باب میل شما حرف نزد میشود مشترى پر و پا قرص نظام و شمایان روشنفکر. کى گفته که من عریان شدن را آبروریزى مى دانم؟ هر کس آزاد است که براى خودش و آینده خود تصمیم بگیرد و به هیچ کس ارتباطى ندارد. من گفتم که شخصیت ایشون اینجوریه و خودش دوست داره و هم باید به انتخابشون احترام بگذاریم. این کارش نه سیاسى است ونه هنرى. شما هستید که آسمان ریسمان مى بافید نه من.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 09:08
زنده بادايران من - لرستان - ایران
یک مشت آدم عقده ای وعقب مانده دراین سایت که خودشان هم خودشان را قبول ندارند ولی چون عقده سیاسی ولجاجت دارند حاضرند بخاطر آن عقده و لجاجت آداب وفرهنگ خودشان را زیر پا بگذارند. ودست به یک هنجارشکنی هماننداین خانم(نه حیوان) بزنند و جالب است که اسمش را هم،هنر،هنرمند، بازیگر و یک مشت اراجیف هم می گذارند. ماایرانی ها نسبت بهم متعهدهستیم، نسبت به فرهنگ،آداب ورسوم،نسبت به گذشتگانمان و خلاصه نمیتوانیم اجازه بدهیم کسانی بنام ایرانی وایران بخاطر سلائق شخصی وعقده ای که دارند یه ملت وفرهنگ ونوامیسمان دهن کجی کند. حال چه خودی باشد ویا غریبه. خودی را بازبان خودی به راه می آوریم ولی غریبه را اجازه کوچکترین جسارت را نمی دهیم. این خانم حیثیت وآبروی فرهنگ ایران وایرانی رابرده است .ایشان زمانی میتوانند دست به چنین اقدام شنیعی بزند که ماهیتا واهلیتا ازایران جداشوند وحتی نام ومشخصاتش را به فرهنگ بیگانه تبدیل کندوگرنه حق ندارد بنام ایران وایرانی به ملت ایران دهن کجی کند. حکم این زن پلید آویزان ازپستان است بایستی پستانهایش بریده شود تا دیگرجرئت خیانت به ملت وفرهنگ خودش را پیدانکند.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 12:07
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
اگه خیلی غیرتی شدین یه نگاهی به این خبر بندازین: https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20141229022039007
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 13:30
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
زنده بادایران من - لرستان - ایران نمیخواد رگ غیرتت خیلی باد کنه. آبرو و حیثیت من زمانی رفت که خبر مرگ ترانه موسوی را خوندم. آبرو و حیثیت من زمانی رفت که خبر خودسوزی در میدان انقلاب تهران را خوندم. آبرو و حیثیت من ایرانی زمانی رفت که خبر خودسوزی کارمند سابق شرکت نفت مقابل وزارت نفت را خوندم. آبرو و حیثیت من ایرانی زمانی رفت که داستان مرگ مریم سودبر را خواندم. غیرتت را اونجایی که باید نشون بدی نشون بده. از جوانمردی به دوره مردونگی خودت را سر یه زن تنهای درمونده در خارج نشون بدی و چشمت را بر روی ضحاک زمانه ببندی از سر ترس.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 13:18
behzad2010 - رتردام - هلند
خطاب به آن بخش مردان ایرانی که به غیرت شان برخورده!. گلشیفته آبروی تو را برد؟ ولی قانون اسلامی کشورت که ۳۶ سال است زن را با نصف بیضه ی مرد برابر میداند آبروی ترا در جهان نبرده؟. مردانی که زشت ترین فحش ها را در این چند روز به گلشیفته دادند و او را فاحشه خواندند و همه صفت های زشت به او دادند و رگ های گردن شان بیرون زده و به غیرت مردانه شان برخورده و میگن گلشیفته آبروی زن ایرانی را برده، آیا شما برای آبروی زن ایرانی که ۳۶ سال است توسط نظام اسلامی به برده تبدیل شده و فحشا به حرفه ای برای او تبدیل شده، فریادی برآوردید؟ آیا از اینکه سالیانیست در ایران، طبق قانون اسلامی، زن ایرانی یعنی خواهر، مادر و همسر شما نصف مرد ارزش گذاری میشود و در همه جا تحقیر می شود و حتی در قانون اسلامی گاهی ارزش شتر بیشتر از اوست، احساس شرم و خجالت کردی؟ آیا یک بار به همراه زنان در ایران برای قوانینی که پیشیزی ارزش برای زن قائل نیست فریاد زدی؟. آیا تو؟! آیا شما؟! و آیا همه مردانی که رگ غیرت تان پاره شده و نگران آبروی زن ایرانی هستید
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 14:14
rohan - اهواز - ایران
کلا از بس دیگران صحبتش رو میکنند منم کنجکاو میشوم.در کل تابلوش بالاست که کیه ودنیا رو چطور میبینه.مثل مذهبیون.افراطیون.وخیلی های دیگه. منم هر تفکری رو خوشم بیاد انتخاب میکنم. آفت جهل اینکه فکر کنی یکی درست میگه باقی اشتباه.ولی آبروی کسی وعزت ملتی اگه توسینه های کسی باشه.آخرش میشه همین.3هزازمیلیاردزیر گنبد کبود. 12هزاز میلیار زیرگنبدکبود.البته نه که ما ملت هولی باشم.نه.آبرومون رو که از گلی گرفتیم.دنبال مادیات هم
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 14:26
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
من کار ایشون رو نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.من که سرتا پا گنهکارم،چطور می‌تونم قضاوت داشته باشم.؟ ولی‌ اگر در مقام مقایسه بر بیاییم، کار ایشون هزاران بار شرف داره تا کاری که خانوم الهه چرخنده کرد.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 15:19
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
زنده بادایران من - لرستان - ایران - عقده ایی و عقب مانده افکارِ واپسمانده نظامِ آخوندی است که تو ثمره آنی‌، تو که خود را ایران میدانی‌‌ ایِ دشمن ایران و فرهنگِ آن چرا وقتی‌ به ترانه موسوی به جرم حق خواهی تجاوز کرده او را آتش زدند لال مونی گرفته بودی، چرا زمانیکه مردم برایِ حقشان قیام کردند و نظامِ خبیث به اسمِ ایران و ایرانی‌ در دنیا آن فجایع را انجام داد رگِ ایرانی بودنت بالا نزد‌ ای اجنبی ، برو و خودت را رنگ کن ، آیا دیگر ابرو و اعتباری برایِ این نظام مانده که تو به پوشاندنِ اشغال‌های آن هستی‌. Paryjoon - بروکسل - بلژیک - چون به شدت به حقوقِ فردی افراد احترام میگذارید به توهین‌هایِ این ایرانی‌ واقعی‌ جواب دهید.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 15:40
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
Paryjoon - بروکسل - بلژیک - من در جوابِ کامنتِ شما هیچ توهینی که به شما شده باشد نمی‌بینم البته احتمال میدهم جأیی که گفته‌ام جنسیت به طاق سرِ شما چسبیده باز به دونِ در نظر گرفتن معنی و متن آن را به نکته ایی فیزیکی‌ تفسیر کرده اید، یقیناً می‌دانید که این نظام از طریقِ فیزیکِ جنسیت چه مرد چه زن عوام فریبی نمیکند بلکه جنسیت و تفکیکِ آن را در مغز افراد در بالاترین طبقه آن قرار میدهد که اولین چیز در هر نکته کلیکی در آن بخشِ مغزِ شما و یا دیگران می‌خورد، اما اگر جمله به جمله دو کامنتِ اولِ شما را باز کنم در همه آنها متلک توهین تحقیر را شاهد خواهیم بود، دردِ من از این احترام گذاشتن‌هایِ پوشالی مدِ نظرِ شماست، که خود بزرگترین حجاب بر تمامِ رفتارِ ماست، / من نه زمانی‌ که در ایران بودم و نه بیرون از آن از دور دستی‌ بر آتش نداشته‌ام اما عنوان کردنش نه ضرورتی دارد و نه شاید در درکِ افراد بگنجد، علاوه بر آن در جامعه ایران زندگی‌ کرده ام، من جامعه ایران را می‌شناسم ، انتقادِ من از آنها از سرِ دلسوزی است و حقیقی‌ نه احترام گذاشتن ظاهری با ترکیبِ توهین و خوار کردن.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 15:59
باور عمیق - قم - ایران
بیدار58 - بایلسر – ایران(1) . سلام و عرض ادب . بله شما راست میگی . ما مسلمانا کلا دروغگوییم . واسه اینکه ثابت بشه چقدر راست میگی شما رو ارجاع میدم به اولین کامنتی که توی این صفحه با دستپاچگی چاپ شده . یعنی کامنت شخص شخیص شما : منتظر نظرات ملکوتی مشتریان پر و پا قرص خبرهای سکسی آقایان و حضرات گرام, باور عمیق و فدای آقا باشید تا عقده گشایی کنند و ناله و سوز و افغان سر دهند که چرا نشسته اید که دینمان فلان و بسال شد . بینی و بین الله مشتری خبرهای سکسی من هستم یا تو که زارتی اولین کامنت این صفحه رو نوشتی و بی ربط و بی دلیل شروع کردی به بهتان بستن . ما عقده گشایی کردیم یا تو ؟ ما ناله و سوز و به قول تو افغان سر دادیم یا تو ؟ ما عصبانی هستیم یا تو ؟ . یکی دیگه لخت و عور شده ، تو یقه ما رو گرفتی . دمت گرم . تو یکی دیگه خیلی راست میگی ..
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 16:55
باور عمیق - قم - ایران
(2) بعد اومدی با زیرکی گفته های قبلیتو داری عوض میکنی و میگی شما توهین کردی . مگر قرار نبود به من یک نمونه نشان بدی که به کسی به قول خودت (( انگ و بهتان )) زده باشم تا دیگه سر و کله من اینجا پیدا نشه ؟ مگر قرار نبود اگر نتونستی کمی خجالت بکشی؟ حالا که نتونستی میای میگی من توهین کردم ؟ توهین اصلا میفهمی یعنی چی ؟ اینکه من به یه زن که معتاد به لخت و عور شدن شده و جلوی دوربین عادت کرده به نشان دادن عورت و نمایش همبستری با بازیگران سینما بگم فاحشه یعنی کسی که دست به عملی زشت میزند آیا این توهین است ؟ آیا این وهن شخصیت اوست ؟ آره عزیز . شما راست میگی . ما مسلمانا کلا دروغگو هستیم ..
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 16:56
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
یه عده فقط بلدن زر مفت بزنن،،خود آخوندها و بازجوها حزب اللهی‌ها هزار کثافت بازی می‌کنن بچه بازی می‌کنن،اون چیزی که باید بدهند را میدن.1 معلم حزب الهی تو محل ما بود و من با پسر اون مثلا درس می‌خوندیم یه روز که خونه اونها بودیم پدره پسرش را دنبال کاری فرستاد بعد با من تو اتاق تنها شد،،به هوای کمک درسی به من نزدیک شد و ناگهان دستش را رو پای نمن گذاشت که من بیست متر بالا پریدم ،خلاصه فهمیدیم که اون از من انتظار داره که ترتیبشو بدم،،وااااا یه مرد گنده همین جور التماس میکرد که به تو احتیاج دارم به تو نیاز دارم ،تو اینکار را با من انجام بده من هم یه تفنگ بادی مثل تفنگ پسرم واست میگیرم،،من هم وحشت زده خودمو از پنجره پرت کردم تو باغچه و ناموس و چیزمو برداشتم و الفرار،،حالا این داستان چه دخلی به این تاپیک داشت را خودم هم نفهمیدم;) اره منظورم این بود که بهش می‌گفتم شما آدم بزرگی‌ خیر سرت معلمی‌! مردک میگفت مال خودمه و دوس دارم باهاش هر کاری کنم،،خلاصه اینکه آب نیست اگر آب بود همه مخالفهای گلشیفته شناگر‌های قهاری بودن
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 17:08
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
ما مردهای ایرانی‌ در دوران مجردی از صبح تا شب هیزبازی و خانم بازی دختر بازی می‌کنیم نه یکی‌ نه دو تا هر چی‌ بیشتر افتخارش هم بیشتر،،اما وقتی‌ زن میگیریم باید دختری باشه که آفتاب هم رنگشو ندیده باشه،خودمون ده‌ها دختر را بی‌ حیثیت کردیم و حالو حول کردیم اما نوبت خودمون که میشه باید دختر هم خوشگل باشه هم خوش هیکل و دست هیچ مرد‌ی حتی به یک تار موی اون هم نرسیده باشه،،کدوم پسر ایرانی‌ هست که اولین سکس و همخابگیش تا روز عروسیش باشه،آیا مردی هست که قبل از ازدواج سکس نداشته باشه،،من نمیگم دختر‌ها باید سکس قبل از ازدواج داشته باشن یا نداشته باشن،،منظورم خودخواهی‌‌های ما مردها هست که واسه خودشون داشتن دوست دختر و زن افتخاره اما همان دختری که خودمون اونو بدنام کردیم حق زندگی‌ و تشکیل خانواده را نداره،
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 17:24
paryjoon - بروکسل - بلژیک
زنده باد ایران من _لرستان _ ایران : آخه تاکى زور، اجبار. مگه میشه همه چیز را به اجبار و زور به همه تحمیل کرد؟ . میشه بگین منظور شما از ادب و فرهنگ چیه؟ ادب طرز نگارش شماست؟ فرهنگ طرز حکم دادن شماست؟ تازه خوشحال هستید و افتخار مى کنید. اگه این فرهنگ و هنره که خوش به حال شما. خود شما پاک پاک و بیگناه هستید؟ غیرتى بازى را فقط براى زنها بلد هستید نه. زور و قدرتتان فقط به زنها میرسه. با توجه به حکم شما که باید ابتدا دستهاى الوده و زبان بسیارى از مردها بریده بشه که هر روز خانوم ها از دستشان آسایش ندارند. حداقل گلشیفته که به کسى ضرر نرسانده.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 21:34
piki82 - تورین - ایتالیا
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران. این قضیه بحثش مفصل هستش....یه عده قضیه رو سیاسی میکنن..یک عده به خاطر اسلام نطر میدن..یک عده فرهنگی نگاه میکنن و و و ! به هرحال باید قبول کنیم این خانم رو همین مردم ایران کردن گلشیفته فراهانی وگرنه الان کسی نمیشناختش ! پس همون مردم حق دارن نظر بدن در موردش ! خود من البته قبل از این لختی بازی ها از بازی و کارهای این خانم خوشم نمیومد...بعد که رفت خارج و تا رفت شروع کرد به این کارها تو نظر من حقیرتر و جلفتر شد ! البته ایشون به نظر من هدفش فقط همین هست که رو بورس باشه و همین که ماها در موردش بحث میکنیم 100% خوشحال هست ..اما کلا به نظرم بهتر هست قضیه رو جنسی و جنسیتی نکنیم و اگر بجای این خانم مثلا امین حیایی یا گلزار هم میرفت و نرفته لخت مادرزاد میشد روی جلد مجلات و خیلی هم اسرار داشت به این کار باز هم اکثریت خوششون نمیومد و فکر کنم یک نفر از این علمای روشنفکر هم ازشون دفاع نمیکرد :)) در آخر هم فقط پرسپولیس !!
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 21:30
cobalt3 - کرج - ایران
حاج آقا فدای آقا مسئلتون: یا شیخنا فرمودید پاسبانی ظلم میکرده حضرت گرگ الله رفته برای تنیه پاسبون بچه پاسبون رو میل فرموده!! اونوقت شیخ الاسلام گرگ بهمین علت میره بهشت با اون سگه و الاغه خدمت حوری ، لابد اسمش هم میشه گرگعلی و بجای زوزه کشیدن تو بهشت عربی بلغور میکنه و آیت الکرسی میخونه خوب دانشمند گرامی شما رسما طی مراسمی عدالت اسلامی رو گلاب باران فرمودی که کبلائی.
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 21:47
paryjoon - بروکسل - بلژیک
shizane Irani اولاً سال نو را به شما تبریک میگم ، انشاءالله سال خوبى داشته باشید و بعد من اگر به شما توهینى کردم همینجا معذرت میخواهم قصد من توهین به شما نیست من اصلاً با شما مشکلى ندارم. شما نظر خودتان را دادید و احترام آن واجب. اما من آن قسمت از گفته هایتان که مردم جامعه کنونى که از قشر هاى مختلف جامعه تشکیل شده و روشنفکر هم کم نیست را ترسو، تو سرى خور، غرق در خرافات نامیدید، خواندم و متأثر شدم. شما قشر خاصى رو مد نظر قرار ندادید بلکه کل جامعه کنونى را مورد بحث قرار دادید. و خود را دلسوز جامعه و مرا به احترام گذاشتن ظاهرى با ترکیبى از توهین و خوار کردن متهم مى کنید!!!! هر دو از مشکلات جامعه خبر داریم. هیچ کس بى خبر نیست. دروغگویى، فساد اخلاقى و غیره تو ایران زیاده اما شما هم مثل اونا تو سر این جامعه بیچاره مى زنید. و این صفات را به همه مردم نسبت مى دهید. آیا همه مردم داراى افکار یکسانى هستند؟
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 23:16
ghormeh sabzi - تهران - ایران
چرا واسه دخترامون تو امارات خفه شدین؟چرا واسه زنهای شوهر دار و دخترایی که واسه یه نون و دوا و خرج خونواده دست به هر کاری میزنن مردین؟ رگ غیرتتون این جور موقع‌ها خشک شده، مگه نه؟
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 00:52
hovakhshatare - تهران - ایران
این همه کامنت که اکثرشون هم به گلشیفته فحاشی کرده‌اند خودش نشون‌دهنده‌ی اینه که همین کسانی که فحاشی می‌کنند چقدر دنبال همین چیزها هستند! بعد هم یک سری اومده‌اند اینجا با منطق ششمانقلی‌خانی می‌خوان لخت شدن یک نفر رو به زور به روشنفکری و تمدن ربط بدهند و نتیجه بگیرند که پس روشنفکری چیز بدیه! آخه لخت شدن چه ربطی به روشنفکری داره؟ شماها فکر می‌کنید ربط داره به خاطر این که خودتون هم که زیر چادرهای عربی خودتون رو به شکل کلاغ سیاه در میارید به این باور دارید که عقب‌مونده و متحجر هستید، برای همین وقتی یه نفر لخت می‌شه فکر می‌کنید که این شخص نقطه‌ی مقابل شماست و چون شماها نماینده‌ی بی‌عقلی هستید حتما باید نقطه‌ی مقابل‌تون نماینده‌ی روشنفکری باشه! پس با زدن برچسب روشنفکری به این‌جور حرکات شماها دارید به بی‌عقلی خودتون اذعان می‌کنید در واقع!
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 01:02
hovakhshatare - تهران - ایران
هیچ‌کسی ادعا نکرده که لخت شدن نشانه‌ی روشنفکریه. روشنفکری کلا مربوط به حیطه‌ی فلسفه و تفکر و منطق است و ربطی به تمایل یک نفر برای لخت شدن نداره. یه نفر خواسته لخت بشه و عکس بگیره. حالا کجای این قضیه به کسی مربوطه من نمی‌دونم. کجای این قضیه به فلسفه و منطق مربوطه من نمی‌دونم. من فقط این رو می‌دونم که ما ایرانی‌ها اگر این‌قدر که برای زندگی دیگران دستور صادر می‌کنیم، سرمون به زندگی خودمون بود الان وضع‌مون خیلی بهتر از این بود. شخصیت خاله‌زنکی ایرانی‌ها واقعا که توی دنیا بی‌نظیره!
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 01:10
hovakhshatare - تهران - ایران
اکثر کامنت‌ها هم خیلی جالبن! یکی می‌گه اه اه حالم به خورد! احتمالا فکر کرده خیلی هم حرف باکلاسی زده! اتفاقا اگه قرار باشه حال آدم از کسی به هم بخوره قاعدتا باید حال آدم از کسانی به هم بخوره که فرضا از زشتی جسم یک انسان دیگه حالشون به هم می‌خوره! اون یکی می‌گه فلانی خرابه! اتفاقا خراب تویی که حکم به خراب بودن انسان دیگه‌ای می‌دی فقط به خاطر این که طرز زندگیش رو دوست نداری. یکی دیگه می‌گه این رو باید دار زد تا وجود نجسش از روی زمین پاک بشه. اتفاقا نجس تویی که وحشی‌گری خودت رو به این سادگی بروز می‌دی و نشون می‌دی که یک قاتل بالفطره هستی! اون یکی می‌گه فلانی با این کارهاش آبروی ایرانی‌ها رو برده. ببخشید اما شما و امثال شما بهتره آبرو و عزت و شرف‌تون رو از لای پای زن‌های ایرانی بیرون بکشید وگرنه هر روز و هر شب میلیون‌ها بار آبرو و شرف‌تون از سوی میلیون‌ها نفر مورد آزار و اذیت(!) قرار می‌گیره!
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 01:18
بیدار58 - بایلسر - ایران
باور عمیق جان آب رو بریز اونجا که میسوزه :)))))))))). لجن رو فراموش کردی :)
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 05:51
*پسر شجاع* - تهران - ایران
shirzan e irani - ﺍﺳﺘﮑﻬﻠﻢ - ﺳﻮﺋﺪ. والا ما که نفهمیدیم حرف حساب شما چیه؟..تو اروپا که خدا رو شکر استبداد نیست که موجب فوران عقده بشه میشه لطف کنین بفرمایین چرا در سال چند هزار لختی تو خیابونای اروپایی رژه میرن..
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 14:49
*پسر شجاع* - تهران - ایران
به نظر من لخت شدن این خانم برای بارها هیچ ربطی به فرهنگ یا محیطی که بزرگ شده نداره و تنها توجیه است اگر بگیم چون در یک محیط مذهبی یا محدود بزرگ شده حالا که وارد یک محیط آزاد شده اینطوری داره عقده گشایی میکنه ..به نظرم این خانم حتی اگه آمریکایی یا فرانسوی هم بود باز هم اینکار رو میکرد چون لخت شدن به هر دلیلی تو ذاتش هست و اینطور دوست داره..
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 15:04
marineboy - لس انجلس - امریکا
behzad2010 هموطن اسید پاشی به صورت زنان بخاطر بدحجابی! را هم اضافه کنید، که در نشریه های خارجی چاپ شد و آبروی ایران را حسابی برد.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 16:04
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
paryjoon - بروکسل - بلژیک - سالِ نو شما هم مبارک، نیازی به پوزش خواستن نیست، فقط خواستم یاد آوری کنم به عمقِ رفتار و گفتارمان سفر کنیم و تنها به خاطرِ خالی‌ نبودن عریضه نظر ندهیم، اگر توجه کافی‌ کرده باشید می‌بینید اشاره به قشری کرده‌ام که در زندان به سر میبرند و جور کشِ عده‌ ایی دیگر هستند بنابر این رویم به تمامِ جامعه نبود، میماند خودم و نقشم که ابتدا باید آن را زیرِ انتقاد ببرم بعد دیگران را، در بالا توضیحِ مختصری در این باره دادم و لازم دانسته اشاره کنم تنها و تنها برایِ کمک به جامعه ایران و شکو فأیی انسانیت در همه جا از ایرانی خارج شدم نه میلِ و خواسته شخصی‌، / در موردِ دیگرِ اقشار جامعه ( به جز طرفدارانِ نظام و خودِ نظام که حالشان معلوم است ) نظرم بر این است که با شکوفأیی تکنولوژی و به تبع آن ارتباطات و فورانِ آگاهی‌‌ها از طریقِ اینترنت ، شبکه‌های اجتمأعی ، کانال‌هایِ تلویزیونی و شواهدِ واقعی‌ اجتناب ناپذیر معضلاتِ صد درصدی در جامعه...
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 16:19
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. اگر هر ایرانی حرکتی برایِ مقابله با این معضلات و حقایق نکند ، غیر از ترسو بودن خرافاتی بودن ، منفعت طلبی ، خود خواهی بی‌تفاوتی , صفتِ دیگری برازنده این نوع جامعه نیست، جامعه ایی که به خاطرِ مشکلاتِ ۱۰ یا ۱۵ درصدی در حکومتِ قبل آن حکومتِ ایرانی‌ و میهن پرستِ ترقی‌ خواه را نابود کرد تا باعث تشکیلِ نظامی شود که برایش معضل صد در صدبوجود بیاورد، علتِ اعتراض من به تحمیلی بودن حجاب در هر چیز دقیقا به همین خاطر است، این نظام با حجاب گذاشتن بر همه چیز تنها سعی‌ در پوشاندنِ معضلاتِ خود دارد و عوام فریبی برایِ عده‌ ایی که به هر نوع حجاب باور دارند ولو تحمیلی. رشدِ اینگونه جامعه تنها در ایران نیست , درد اینجاست ایران که زمانی‌ امپراتوری و فرهنگِ پر بارش به هر گوشه‌ عالم سرک کشیده و جا خوش کرده بود ، اکنون توسطِ جهالتِ ایرانیان تحتِ تأثیرِ نظامِ شتر گاو پلنگ ایران در تمامِ دنیا که جامعه ایرانی‌ مستقر هست کشیده شده، .در داخل هم که چیزی گفته نشود بهتر است....
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 16:20
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. لطفا قضیه را شخصی‌ نکنید منظورم به فرد یا به جامعهِ با فرهنگ و آگاه نیست که دستی‌ ست تنها که نمی‌تواند هیچ گونه انعکاسی داشته باشد منظورم به اجتمأعی است که تربیتِ نظامِ آخوندی را پذیرا شده و بیخبر از آن در حالِ ترویج و رایج کردن آن به اسمِ فرهنگِ ایرانیست.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 16:21
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
*پسر شجاع* - تهران - ایران - تابو‌ها یا ترومایِ هر جامعه بستگی به لولِ آن متفاوت است، در جوامع آزاد لخت شدن در ملأ عام غیرِ قانونی‌ ست، عده‌ ایی که به عریان شدن می‌پردازند هدفی‌ را دنبال میکنند و بنا به اهداف تابوها را در برابر نقاط ضعفِ مردم و محدودیت‌هایِ قانونی‌ میشکنند، در موردِ گلشیفته مطمئن باشید او هیچ گونه عقده شخصی‌ در موردِ لخت شدن خود ندارد چه در ایران و چه بیرونِ آن چرا که در خانواده ایی مدرن رشد کرده که یقیناً در استخرِ مختلط و جکوزی و سونا شرکت می‌کرده حالا با بیکینی و در بیرون از ایران هم میتواند علاوه بر استخر برایِ لخت شدنِ کامل به جزایر لختی برود و یا بر طبق نظرِ بعضی‌ کاربران که او را فاحشه و تن فروش خوانده اند هنگام فروش و حراجِ تن لختِ لخت بدنش را ارائه دهد...
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 16:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. و اما ماجرایِ اینگونه عکس‌هایِ هنری قوانین خود را دارد، چون ایشان یک بازیگرِ هنرمند است و عکس عکسی هنری نه از فردی که به استخدام پورنو گرافی در آمده و با تنش تجارت می‌کند، در این پروسه به پرایوسی‌ ایشان احترام گذارده میشود و در محلِ عکاسی عده‌ ایی حوله بدست چه از سویِ اسیستنتِ خودِ ایشان و چه از سویِ موسسه منتظر هستند تا در هر شاتِ عکاسی او را به حرمتِ پرایوسی خود پوشانده تا به شاتِ بعدی برسد، منظورِ من این نیست که بدنِ ایشان را کسی‌ نمی‌بیند منظورم به پروسه و احترام به حقوق فردی افراد است،اصولِا جوامع پیشرفته با اصولِ نظامِ ایران که به مردم القا می‌کند زمین تا آسمان متفاوت است اصولی که القأ می‌کند هر جا عریانی یا بد حجابی دیدید بدانید برایِ لذت بردن و دست درازی شماست، نمونه نتیجه این فرهنگ را میتوانید در حرکت مربی‌ ورزشی که در خارج از ایران مشاهده کنید هنگامی که زنِ ورزشکارِ نیمه عریان را می‌بیند به او تعرض کرده لمس می‌کند و چنین رسوأیی و بربریتی از نشانِ فرهنگی‌ ایرانِ فعلی‌ در اذهان بر جای می‌گذارد.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 16:50
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
بیدار58 - بایلسر - ایران. ها ها ها ها. دوست عزیز تکیه کلام مخصوص ارباب دوست داشتنی کسیکه 8 سال خودشون را واسش ... میدادن و هم نظرش به قاقا نزدیک بود رو به خودشون تحویل دادی نوش جونشون خخخخخخخخخخخ.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 20:37
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران. آخه عزیز من از این دزدان مملکت فهمیدن واژه غیرت یه چیزه کــــــــــاملا غــــــــــیره مــــــــــمکنه، اینها(امثال فدای عاقا) اصلا ایرانی نیستن که بفهمند فقر چیست و پدر یک خانواده ایرانی به خاطر تنگدستی و عاجز ماندن از پس مخارج سنگین زندگیش که مسبب آن فقط و فقط وجود همین رژیم بی لیاقت ج.اِ یست چطور چند ساله صورت خودش رو جلوی زن و بچه هاش و فک و فامیلش سرخ نگه داشته اونوقت از اون طرف تا میتونن شکم عربها رو سیر میکنن و از کیسه خلیفه می بخشن خودشونم که تا خرخره میخورن و ذره ای به فکر عده زیادی از خانواده های بدبخت ایران نیستند(خوشبختانه ما از اولش دستمون به دهنمون می رسید). همه دستمال کشان رژیم پست آخوندی فقط یاد گرفتند غیرت رو اینطوری بنویسند: قیرط . - تازه مشکلات نا امنی در اجتماع، حقوق بشر، ایجاد سیاست خفقان در بین مردم، مخالفت با ذره ای تفریح و شادی مردم که بحث های جداگانه ای یست. این نوچه های سایت حتی معنی حقوق بشر را هم نمیدانند چیست آنهم ابتدایی ترین حقوق یک انسان! اونوقت به خاطر ساندیس یا بهتر بگیم آب حوض حاضرند آدم بکشند!!!!!!.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 21:10
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
باور اَمیغ - شهر قداره کشها - حیف ایران. فاحشه اون چند تا فاطی هایی بودند که پشت سر سردار زارعی(عامل جمحوری اصلامی) ایستادن به نماظ خوندن و بعدش.............!!!!!! فکر نکنم آلزایمر گرفته باشی خوب یادته. اونا فاحشه بیت رحبری و مصجد و حرمو از این جور جاهان.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 21:19
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
شیوا تهران، خ خ خ خ خ خ عکس خودتو بذار ببینیم چقدر تناسب اندام داری که این بیچاره رو مسخره میکنی‌،
جمعه 12 دي 1393 - 02:45
dkdk - اسلیس - دانمارک
یکی میشه لجنی مثل گلشیفته که ننگ و شرم برای خانواده و وطنش دارد و اشغالی مثل اون خودش را نماینده زنان ایرانی میداند و دیگری میشه اسطوره شهامت شهید سردار علی اقبالی که باعث شکوه و بزرگی ایران زمین است.بقول 95درصد زنان باشرافت و نیکو سرشت ایرانی گلشیفته لکه کثیفی در لباس زیبایی بود که باید این لکه از این لباس زیبا جدا میشد.
جمعه 12 دي 1393 - 04:31
perser68 - فلوریدا - آمریکا
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران. درود بر تو که کم نمیاری.. آلزایمرو عالی اومدی. یه بیسته بزرگ برای تو . مدت ها اینجا نبودی :)
جمعه 12 دي 1393 - 04:35
fanii - ایران - ایران
زنده بادایران من - لرستان - ایران. نه اینکه انجا با خر و گاو و گوسفند سروکار داری خودتم با اونا مقایسه میکنی. زنده با گلشیفته
جمعه 12 دي 1393 - 08:59
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
perser68 - فلوریدا - آمریکا. قربان شما هموطن عزیز. شما بسیار لطف دارید به من. خوبی از خود خود خودته اینو واقعا میگم. اِییی اول اینکه خیلی مانند قدیم حوصله نیست بیام یو کی دوم و مهمتر اینه که چند روزیه دستمون حسابی به اساس کشی منزلمون بنده داریم خراب میکنم و میخواهیم بکوبیمش رو هم یه 7-8 واحدی از توش در بیاریم و بفروشیم و بریم جایی بهتر خلوت تر و در کل هر کی بره سیره خودش!(خسته شدیم از این ترافیک مرکز شهر البته نه آستارا!!). البته ما دو خانوار بعد از نزدیک به سی سال این اولین تجربه اساس کشیمون هستش که حسابی دستمون به کار و ریخت و پاشه و هنوز کلی کار پشت سرمونه. به امید نقل مکان به کشوری آزاد زیر آسمون آبی آرام و باقی عمر را در آنجا با آسودگی خیال ..........
جمعه 12 دي 1393 - 16:46
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
dkdk - اسلیس - دانمارک- تا اونجا که ما اطلاع داریم پدر مادرش هیچوقت احساس شرم و ننگ‌ نکردن،،ما‌ خود هزار تا کثافتکاری می‌کنیم و هنگامی که زن گرفتیم کاسه از آش داغتر هم میشویم،،آیا حاضری به جون عزیز‌ترین کسانت قسم بخوری که هیچ وقت دستت به بدن زن و دختر غریبه نخورده،اگر مجرد هستی‌ آیا تا به حال سکسی‌ نداشته ای،?،مثل مرد جواب بده اگر متأهل هستی‌ قبل از ازدواج دوست دختر و هم خوابگی با هیچ زن و دختری نداشته ای،?،این عادت ما ایرانیهاست که هر کار غلط و اشتباهی که انجام میدیم را با هزران دروغ و دونگ توجیه می‌کنیم،،حالا اون لخت شده شما‌ها چرا میسوزید،،آیا مرد هستی‌ راست,و حسینی‌ و بدون دروغ جواب بدی؟
جمعه 12 دي 1393 - 15:37
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
piki82 - تورین - ایتالیا- عزیز جان صد در صد درسته که بیشتر مردم از این کار حمایت نمیکنن،اما نکته اینجاست که به جای نقد کردن بدو بیراه و توهین و اهانت می‌کنن. درد،،!! درد, توجیه کردن و جانماز آب کشیدن این جماعت هست،،من و همسرم الان چند ساله با هم زندگی‌ می‌کنیم و با اینکه هر دو از خانواده‌های سنتی و به اصطلاح مؤمن و اهل نماز و روزه و حلال حرام هستیم اما بدون هیچ عقد یا محرم شدن با هم زندگی‌ می‌کنیم حتی باعث شد که قید زندگی‌ در شهر را بزنیم و در باغ و زراعت و کوه بیابان باشیم و،هر دو هم اعتراف صادقانه کردیم که قبل از آشنائی با جنس مخالف رابطه داشتیم! مثل خیلی‌ از دختر‌ها عاشق یکی‌ دو نفر هم بوده اما سکس کامل نداشته و در حد صحبت و بوسه و گشتو گذار بوده و حتی حاضر بود هرجور که من می‌خوام آزمایش بده و من هم همه رابطه‌های قبل از آشنائی همدیگرو گفتم،،و قرار بر این شد که گذشته فراموش بشه و تا آخر عمر به هم وفادار باشیم و تحت هیچ شرایطی دروغ و خیانت نکنیم و الان هم بسیار صمیمی‌ عاشق و به همدیگه اعتماد کامل داریم،،هر دو هم پرسپولیسی شدید و خسته از این همه ده نفره سوراخ کردن کیسه‌ها هستیم :)
جمعه 12 دي 1393 - 16:13
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
....... بدور از هر چی دستمال کش(نمونه اش چندتا نخاله تو این پیج) که مانند همون کلمه ای که میدونی و اگه تایپ کنم درج نمیشه! (فقط خیلی بوی بد میده) تو جایجای ایران تو شهرهای کوچک و بزرگ ریخته شدن و تا میتونن به انجام کارهای حیوانی مختص به خودشون(حیف حیوان) و به نفع رژیم نحس آخوندی ادامه میدن فقط برای بدست آوردن چندرغاز پول دزدی مردم بیچاره ایران، اربابانشون که دیگه بدتر!. موفق و پیروز باشی دوست دیرینه من. البته این به معنی خداحافظی نبود!......... .
جمعه 12 دي 1393 - 16:47
جنگنده - تهران - ایران
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران......................... عربده کشی نکن اینجا،‌ فکر کردی چاله میدونه، تو همون لیاقت امثال گلشیفته رو داری که برای شهرت اجازه میده هر مردی دستمالیش کنه، اون چیزی هم که در کامنتت گفتی برازنده وجود نحست میباشد چون بوی بد معمولا از چرک و کثافت بلند میشود و کاری که این زن هرزه انجام داده کاری کثیف و زشت بوده پس کلمه ای که بکار بردی برازنده این زن و تو که حامی کثافتکاریهاشی میباشد. البته افرادی که از سکس و بی بند و باریهای جنسی خوشحال میشوند و برای انجام دهندگان این رفتارها، سوت و کف میزنند، حتما در خانواده خودشان هم دچار مشکلات جنسی حاد بوده اند زیرا شخصی که در خانواده درست و عفیف و پاکدامن بزرگ شده باشد هیچگاه از رفتار کثیف این زن، آنهم در ملاعام حمایت نمیکند، پس به قول معروف، دهانت را ببند و بشین سرجات تا بیشتر ضدحال نخوردی.
شنبه 13 دي 1393 - 07:42
جنگنده - تهران - ایران
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران.......................... میدانی علت طرفداری بیش از اندازه تو و امثال تو از هرزه گریهای فواحشی مانند خودشیفته چیست؟؟؟؟؟؟؟ علت کاملا مشخص است چون بدن برهنه امثال خودشیفته، شهوت شماها رو بیدار میکنه و به احتمال قوی باعث خود ارضایی امثالت میشود و چون نمیخواهی که این لذت جنسی از بین برود، کور میشوی و کوکورانه از این حرکات مستهجن حمایت میکنید. هیچ عقل سلیمی نمیپذیرد که یک انسان در انظار عمومی که حتی کودکان هم در آن وجود دارند، عریان شود یا عکس عریان خودش را در فضای عمومی و مجازی منتشر کند و اندام جنسی خود را در معرض نمایش بگذارد. البته عقلهای فاسدی مانند عقل تو که به دنبال مسائل جنسی و خودارضایی میباشد، صد در صد از این کارها حمایت میکنند. پس فکر تو با عمل شنیع خودشیفته هیچ فرقی ندارد.
شنبه 13 دي 1393 - 08:21
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
جنگنده - تهران - ایران. دوست گرامی به حرف من رسیدید؟
شنبه 13 دي 1393 - 10:14
جنگنده - تهران - ایران
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی....................... خیلی وقته به حرف شما رسیدم ولی جلوی این مالیخولیاییهای فاسد نباید کرنش کرد، اینها باید بدانند که هنوز هم حامیان مذهب و اخلاق و انسانیت و مخالفان گناه و فساد، در این سایت وجود دارند. زیادی نباید خوش به حالشون باشه و گاهی باید گوششان را پیچاند تا بدانند از هر تریبونی نمیتوانند اشاعه فساد و لجن پراکنی داشته باشند.
شنبه 13 دي 1393 - 12:00
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
جنگنده - تهران - ایران- جوجو تو هم زیادی هارتو پورت نکن،و پا برهنه‌ تو حرف بزرگتر‌ها نپر، این امثال شما هستید که با دیدن عکسی‌ که به جز دو تا ممه کوچولو چیز دیگری از آن معلوم نیست از خود بی‌خود میشید،اگر پای شما به ساحل و کنار دریا در خارج از کشور برسه حتما قدم به قدم به نفس نفس افتاده و چند متر آنطرف تر نفس بریده غش کرده رو شن‌ها ولو میشید،داشتن پدر مادر خوب با سواد با فرهنگ هیچ تضمینی برای داشتن فرزندی با فرهنگ و با اخلاق نمیشه. پدر مادری می‌شناسم که کارشون فقط مواد کشی‌ و مواد فروشی بود و خونه هم شیره‌ خونه بود و از چند پسری که داشت همه دانشگاهی و باسواد و الان هم شغل‌های بسیار شریفی دارند و پدر مادر را هم به راه راست و درست رهنمون کردن ،،و هستن بیشمار معتادان- دزدان،ولگردانی که پدر مادر‌های با فرهنگ و با اخلاق و شرافتمندی داشته و دارند!
شنبه 13 دي 1393 - 16:15
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
«جن؟» گن «ده؟»!خخخ - حیف تهران - حیف ایران. اولا کلی خندیدم به حالت اونقدر بدبختی که بدجور بهت فشار اومد و شروع کردی به هارگیری و هی داری بر علیه عده زیادی از کاربران که «موافق آزادی و نابودی اسلام و رژیم آخوندی» و رهایی ایران از دست اربابانت هستند نشخوار میکنی. از قدیم گفتن چوب رو که برداری گربه دزده فرار میکنه! تا ما به دوست عزیزمون perser68 - فلوریدا - آمریکا گفتیم فلان چیزی که بوی بد میده نسبتشم به فدای عاقا و باوور اَمیق و باقی کاسه لیسان دادیم یهو به تو که خیلی استعدادت زیاده!!! بر خورد!! به معنی واقعی کلمه، یعنی این آخره حماقت امثال شماهاست(چی شد یهو بعد از 7روز سرو کلت پیدا شد؟! آهان تا واسه بعضیا دون پاشیدم گفتی منم هستم هه هه). قبل از هر چیز اینکه عربده کشی و لات بودن بی شخصیت بودن رو همونطور که همه با چشم وگوش خود دیده و شنیده اند امثال شماها که کاسه لیس رژیم هستید و از اسلام قهد حجری و حجاب من درآوردی دفاع میکنید در میاد، از اون رهبر الدنگ خامنه ای گرفته تا نوکر دست به سینه اش ....
شنبه 13 دي 1393 - 16:44
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
.... انتری نژاد یا بهتر بگم محمود لاته. کلا بگم رژیم ج.اِ و نخاله هاش(هوادارنش) فقط یاد گرفتن زیاد چرت و پرت تلاوت کنن و زبانشون دو برابر هیکلشونه(بماند شکمشون رو کمربندشونه) و خدا هیچ عقلی بهشون نداده، شماها همیشه از لحاظ خودکفایی دستتون مقابل تولیدات چین درازه، از لحاظ نظامی روسیه، سیاست مردم هراسی و سیاست دیکتاتور بودن بر مردم ایران را از انگلیس(ارباب خمینی خامنه ای) یاد گرفتین. خودتون هیچی بارتون نیست فقط 36ساله ایران و ایرانی رو تو دنیا بی آبرو کردین ابزار کارتون هم اسلام و حجابیست که داری ازش حمایت میکنی، هنوز که هنوزه خامنه ای فلان فلان شده از رو نمیره و در مقابل رسانه ها از مردم مایه میذاره!(چمیدونم انرژی هسته ای و ....)، تف تو صورتش با اون نظام کثیفش و هوادارن کثیف و عقب مانده مثل خودش.(اگه گفتی کی؟!!). هنوز خندم میگیره از چرندیاتی که تلاوت کردی آخه بسیجی که تو و چندتا نخاله که تو این سایت هستید معروف هستین به ... و اون کلمه که اگه تایپ کنم درج نمیشه....
شنبه 13 دي 1393 - 16:46
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
.... اینکه تو پایگاه بسیج تا پاتو میذاری اونجا و عضو پایگاه ب3یج میشی یکی از وظایف اصلیت هستش، درواقع قدم اول برای ثبت نام تو پایگاه بسیج دقیقا همین موردی بود که اشاره کردم! خودتو به اون راه هم نزن همه خوب بسیجی ها و طلبه ها رو میشناسن کسانی که فردا میشن نماینده مجلس، رئیس فلان طویله و یا رئیس جمهور مثل محمود میکروب محمود بیسواد!!(دست امثال تو واسه مردم رو شده بالاخره انتری نژادم بسیجی بود شد استاد دانشگاه و شهردار تهران و رئیس به اصطلاح جمهور!). ببین کی داره از شعور خانوادگی و پاک بودن حرف میزنه! اگه ادمین اجازه میداد پته تو و امثال شماها رو تا آخرش میریختم رو آب هر چند ج.اِ و همه هوادارانش و اون اسلامتون، تو این چند ساله از لحاظ آبرو و آب زیر چیزی برای از دست دادن ندارید و حسابی نه فقط برای مردم ایران بلکه برای دیگر کشورها شناخته شده اید!. در ضمن یکم آب هویج بخور!! هه هه نه فکر بد نکن اون مورد که رو شاخشه و بحث جداگونه ای داره منظور من تعداد لایک هاییست که درمورد این خبر خانم گلشیفته فراهانی خورده رو ببین(اگه تو فیسبوک هم سرک میکشی که .......
شنبه 13 دي 1393 - 16:47
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
..... دیگه بیشتر تحقیر میشی در مقابل کسانی که از این «اقدام ضد اسلامی» گلشیفته جان حمایت کردند) هر چند اگه به عنوان مثال لایک ها کمتر بود بر امثال تو واجبه هر روز آب هویج برای جایگزین کردن بخورین!!. آخه اینقدر ساندیس خوردی به کجا رسیدی؟!، چشات پر سو شد؟ هان؟؟؟!!! خخخخ «آنرا را کم بخورید بجای آن از آب هویج استفاده کنید(سوره ... ......!!!) از قرعان کریم بود مجید بود حمید بود اصغر بود نمیدونم بالاخره مال یکی از این برادرها بود پولشو داده بود شایدم مال کبرا بود خواهرشون ها ها ها» نکته مفید: اینو خوب گوش کن ثواب آخرت و اجر معنوی داره و جات کنج کنج بهشته! یادت باشه هویج رو قبل از آبگیری به نیت 14مع3وم ، 14 ساعت تو رودخونه خوب بخیسونی اینطور از لحاظ اقتصادی خیلی با صرفه اس برای تو و وحید طایری فدای عاقا اَمیق و اُق و مُق خلاصه همه.... خخخخخخ، تشکر هم لازم نیست بکنی بهتره بری تو پایگاه بسیج تا هوا تاریک نشده وگرنه غیبت میخوری و فرداش باید دو برابر بازدهی داشته باشی! ها ها ها ها.
شنبه 13 دي 1393 - 16:49
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران. بابا نگو این حرفها رو اینها بهشون بر میخوره فکر میکنن پسر پیغمبرن. اینا اینقد بی ظرفیتن که بلافاصه با دیدن دو تا ممه اونم عکس!! از خود بیخود میشن و بحث خود.... رو وسط میکشن. خود من به شخصه اینقد چشا گوشم دل و ... سیره که تو چندتا کامنتی که دادم به هیچ وجه به فلان اقدام و .... اشاره نکرده بودم برداشت من از اقدام شجاعانه گلشیفته تو دهنی به متحجران اسلامگرا بود که خوشبختانه همونطور که بنظرم خود گلشیفته هم پیشبینی کرده بود و تو صفحه فیسبوکش اشاره کرده بود این اقدام موثر واقع شد و پوز اسلامگراها کششش اومد تا بناگوششون کسانیکه مردم را با زور میخواهند ببرن به بهشت تعریف شده خود اما نمیدانند خوشان پرونده بسیار کثیفی داشته(مسن ترها) و توله هاشون قطعا کارنامه کثیفی در این زمینه با دستان خودشان خواهند ساخت. بدبختی این افراد اینجاست که هیچ وقت به اعمال خودشان نگاه نمیکنند!!! رهاشون میکنمی به بیچاره گیشان ادامه بدهند چون ثابت شده اینها آدم بشو نیستند.
شنبه 13 دي 1393 - 21:54
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
جنگنده - حیف تهران - حیف ایران. آخه تو که از اسلام دفاع میکنی و مثل اربابت آمریکا رو دشمن میدونی هیچ مغز رو تا حالا بکار انداختی بگی اینجا تو اینترنتِ دشمن چه غلطی میکنی؟!!!! آخه اون کامپوتر و ویندوزت هم مال دشمنه! فقط دارید .... بهشون فحش میدین و مرگ بر این و آن سر میدین واقعا شماها فقط به درد لای جرز میخورین با اون مغز.. و سیاستهای دزدی و نمک نشناسی تون. درد و بلای گلشیفته بخوره تو سرتون خوشم میاد حسابی اعصابتون رو خرد کرد تو این یک هفته.
شنبه 13 دي 1393 - 21:17
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
حیف تهران - حیف ایران. (حیف که اون کلمه ای رو که خودت گفتی و من هم گفتم درج نشد قسمت دوم کامنت ام سه تا نقطه چین آخر) بگذریم! تو اگه عقل تو کلت بود علیرغم ادعایی که داری و اسلام و حجاب میکنی نمیومدی نت و این پیج رو باز نمیکردی تا ممه های گلشیفته رو ببینی و خلاصه روح و روانت درگیر بشه و به هر صورتی که رادستته خودت رو ارضا کنی. کدوم آدم عاقل پیدا میشه برخلاف ادعاش عمل کنه؟!!. ««« قطعا هر کسی که ضد و نقیض حرف میزنه و عملکردهاش متناقضه و با هم جور در نمیاد مشکل روحی روانی داره »»» !. در ضمن اگه خواستی یجوری توجیه کنی و جملاتی از قبیل چشم ب3یرت و چمیدونم گاهی باید دشمن دوست باشیمو از این خزعبلات ........... اینارو بذار لب کوزه آبشو بخور که فقط برای خرکردن و گول زدن خودته. ضمنا تو هم ننویس برو آب بکش خخخخخخخ.
شنبه 13 دي 1393 - 21:30
جنگنده - تهران - ایران
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران..................... فقط هیسسسسسسسسسس !!!!!!! تو حرف نزن چون هنوز داخل تخم مرغی بعد نام عقاب برخود میگذاری.
یکشنبه 14 دي 1393 - 07:10
جنگنده - تهران - ایران
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران. اگه بنزین روت میریختی و کبریت زیر نشیمنگاهت میزدی، انقدر نمیسوختی که از حرفهای من آتیش گرفتی و به جلز ولز افتادی که بالای چهار هزار کلمه در توجیه اعمال شنیعت، تایپ کردی. توی.... این مزخرفات را بلغور نکنی و مخالفان تفکر ...را جیره خور و وابسته و از این صفات، ننامی عجیب است. اینهمه ... گفتی و آسمان و ریسمون بافتی که چی ؟؟؟؟؟؟ اصل ماجرا چیز دیگریه آنهم عریان شدن این زن هرزه است. معلومه خوب نشونه گیری کردم و زدم به اونجایی که باید بخوره، چون بوی گند سوختگی دماغ و ...، در کل فضای سایت پیچیده، ولی نتوانستی حقیقت یعنی ..... عکسهای خودشیفته فاحشه را علیرغم... پنهان کنی.
یکشنبه 14 دي 1393 - 07:07
جنگنده - تهران - ایران
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران...بقیه حرفهات هم انقدر بی ارزش و تکراری و پوچ است که جوابی ندارد چون ... مانند تو در این سایت وجود دارند که یکیش هم سادومازوخیستیه معروف یعنی perser68 - فلوریدا - آمریکا هست که خوب باهاش رفیق شدی...، به هم میایید. تو میگویی حیفه ایران، حیفه تهران ولی من میگویم، حیف انسان و حتی ...، که موجودی مانند تو ، نام انسان بر روی خود گذاشته. برو در آتش بسوز و بساز و منتظر عذاب الهی باش.
یکشنبه 14 دي 1393 - 07:07
arash#eindhoven - آیندهوون - هلند
کریهتر از الهام چرخنده ندیدم
یکشنبه 14 دي 1393 - 11:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.