مستند ویدئویی از یک شب خیابانگردی بچه پولدارهای تهران

تی وی پلاس : بعد از انتشار تصاویری عجیب از پیج بچه پولدارهای تهران در شبکه های اجتماعی و بعد از آن پیج بچه پولدارهای تبریز، در تی وی پلاس تصمیم گرفتیم برای آشنایی بیشتر با این دختر و پسرها، یک شب به خیابان اندرزگوی تهران برویم؛ جایی که شب ها دختر و پسرهای زیادی با ماشین های مدل بالایشان به آنجا می روند و اوقات می گذرانند.

+42
رأی دهید
-142

Asghar Torobche - تورنتو - کانادا
یه مشت دزد که پول و حق مردم بیچاره رو میخورن میره اون وقت جونه ۲۴ ساله میره کلیه میفروشه توف تو ذات هرچی‌ دزد هست
دوشنبه 19 آبان 1393 - 23:08
dkdk - اسلیس - دانمارک
متاسفانه فاصله طبقاتی در ایران وحشتناک است. کشور ما سیستم سرمایداری است،بدین معنی که پولدارها پولدارتر و فقرا فقیرتر و این بیماری جامعه ماست.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 00:30
greentree - تهران - ایران
مشتی بچه سپاهی یا بچه آخوند با سواد صفر یا دیپلم ردی ،جالب هست که قوانین اسلامی برای این‌ها نیست فقط برای مردم عادی هست
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 01:40
ghormeh sabzi - تهران - ایران
یکی‌ نیست به این بچه سوسولهای فوفول بگه آخه با پول بابا عشوه اومدن هنره؟؟؟؟در ضمن ددی جون از کجا آوردن که برای عزیز دردونشون ب م و میخرن؟؟؟؟آیا با پولی‌ که از صبح تا شب عرق بریزی و زحمت بکشی و چندر غاز دستت بیاد می‌شه همچین زندگی‌ رو داشت؟؟؟دیگه خودتون میدونین که باباهای این سوسولها چیکاره هستن!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 02:15
aidina - تهران - ایران
چرا فکر می‌کنید هر چی‌ پولداره دزده؟
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 03:19
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
میدانید چرا وقتی‌ این طور خبر‌ها از کشورم میرسد بیشتر میسوزم؟ پدری داشتم که سی‌ و پنج سال در کوره ده‌های کشور شاهنشاهی از اوان سلطنت پهلوی دوم خدمت نظامی کرده بود. از سراوان و خاش گرفته تا قوچان و حواشی آن و بعد در قسمت‌های مختلف کردستان و آذربایجان. از ساختن جاده تا ساختمان سازی و سازمان دهی‌ به اقصی نقاط دور افتاده مملکت در کنار دفاع از مرز‌های ایران جزوی از وظائف او و دیگر افسران صادق و خدمتگزار آن آب و خاک بود. اینکه من و چهار خواهر و برادرم هر یک شناسنامه‌ای صادره از یک شهرک دور افتاده از پایتخت در دست داریم گواه این مطلب است. انقلاب که شد وی را به جرم واهی تحکیم مبانی رژیم شاهنشاهی اعدامش کردند. او و دیگر خدمتگزاران ایران را کشتند تا ستم شاهی را در کشور ما پایان دهند. عدالت بگسترانند و فاصلهٔ مستمند و ثروتمند را کمتر کنند. این بود آنچه انقلابیون به دنبالش بودند؟
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 04:12
humans win - فرایبورگ - سویسس
یکیشون درست بلو نیست حرف بزنه . یه مشت لات بی سرو پا که چون پول دارن فکر میکنن کی هستن ! قابل توجه اینه که اون یکی میگفت رفته سربازی براش کادو گرفته ددی . همه ددی های این نازپرورده ها حتما دانشمند هستند دیگه ! پول دزدی ! دختره تازه تلبکار هم هست میگه زیاد تر بشه . اینهارو با تمام فک و فامیل دزدشون باید بسوزونی تا نسل اینطور ویروس ها از بین بره . یه مشت دزد که برای پول ایران رو هم به حراج میزارن .
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 05:58
romano - تهران - ایران
ماشین بی ام دبلیو لاکچری! از این لاکچری گفتنت معلومه این پولا از کجا اومده و چکاره هستین. قیافهاتونم که داد می‌زنه با اون ته ریشهای مکتبیتون که انقلاب چه نون و آبی بهتون داده و چه کسایی اصل و نسب داری هستین. یک دوستی اینجا از ایتالیا گلایه کرده بود که پدرش فرهنگی بوده و با چه زحمتی راه خودش رو برای درس خوندن در اروپا باز کرده می خوام بگم دوستی مثل این شرافت و اصالت داره و شاید مثل این دلقکها در عموم ازشون نامی برده نشه ولی پیش آدمهایی که می‌فهمن اینها یک تار موشون ارزش صد هزارتای اینها رو داره و ارادت قلبی افرادی مثل من رو دارن. ضمنا اینها پولدارم نیستن دله دزدن باید پولدار واقعی و رویال ببینید تا بفهمید اینها توی این 36 سال در هیچی هم هیچم شدن. نه قیافه دارن نه هوش نه هنر نه تحصیلات نه حتی سلیقه پولداری در حد عربهای خلیج فارسی هر چیزی کلاس خودشو داره حالا گدایی باشه حال پولداری.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 06:01
احتراز - دورف - آلمان
ساعت، ماشین و موبایل ای ملت بدبخت. خلایق هر چه لایق. فقط همین حکومت به درد شما میخوره.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 06:03
Farokhzad - کنت - انگلستان
این ها که گرون نبود بابا ١٥٠/٢٠٠ میلیون که پول نیست
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 07:07
raha1984 - هامبورگ - المان
خوب کی چی ؟؟ کلا جماعت ایرونی چشم ندارن بهتره از خودشون رو ببینن !! هر کی هم وضعش خوبه رو بدون اینکه از گذشته و خانواده و کار و بارشون خبر داشته باشن انگ دزدی و اینکه حقشون رو خوردن رو بهش میزنند یا اینکه بگن اقازاده هستن !! کسایی رو که خارج از کشور زندگی میکنن بدون بشناسن طرف رو انگ پناهنده گی و سوسیال بگیر رو بهشون میزنند !! بیشترشون جماعت درگیر و مشکل داری هستند که از زندگی خوب و موفقیت دیگران عذاب و زجر میکشند
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 08:04
xavii - لندن - بریتانیا
نوش جونتون ، حالشو ببرین ، دزدی هم هنر مى خواد، با دزدی هر جور که خریدید نوش جونتون، هر کى تو موقعیت خوبی باشه ازش سو استفاده میکنه و شما هم همینطور ، بازم نوش جونتون
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 08:06
جنگنده - تهران - ایران
پدران اینها اکثرا دزدان بیت المال یا کارخانه داران متقلت یا برخی پزشکان زیر میزی بگیر یا برخی مهندسان بساز و بنداز و کلاهبردار یا برخی بازاریان محتکر و قاچاقچی و یا رانتخواران و رشوه بگیران شهرداری و سایر نهادها یا تفاله های یک مشت خان و شازده هستند.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 08:13
فراوانی - قطر - قطر
دزدی تنها شغلی است که هر چقدر مقدار دزدی بیشتر میشود احترامش بیشتر میشود وبه همان مقدار که احترامش بیشتر میشود شرف و اخلاق و معرفتش کم میشود آفتابه بدزدی دستد قطع میشود میلیاردی بدزدی دستد را بوس میکنند
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 09:48
نیایش7 - الدنبورگ - آلمان
خوش بحالشون...دارندگی و بالندگی ...!!! :) حالا از هر راهی که پول آوردن و خریدن...نوش جونشون.. دارن و لذتشو میبرن... نه بییان پولاشونو به من و شما بدن...اونوقت میشن هموطن دلسوز..... والااااااااا :)
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 09:49
romano - تهران - ایران
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا دوست عزیز برای روح پدر بزرگوارتان طلب آمرزش دارم و امثال ما مدیون این مردان بزرگ و بی ادعا و بی نام هستیم و امیدوارم که هیچ وقت خود و خانواده بزرگوارتان محتاج کسی نباشید و همیشه در کمال سلامت و خوشی زندگی کنید. تسلیت و قدردانی جای عزیز و خاطره او را پر نمی‌کند اما تنها کاریست که از من بر می‌آید.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 09:55
united-iran - آکلند - نیوزیلند
سخنان آن خمینی دجال و دروغگو فقط برای این قشر بود نه تمام مردم ایران ( ما علاوه بر اینکه زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشد، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد، آب و برق را مجانی میکنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم، دلخوش به این مقدار نباشید، ما هم دنیا را آباد میکنیم و هم آخرت را،این دارایی از غنائم اسلام است و مال ملت است و مستضعفین و من امر کردم که به مستضعفین بدهند و خواهند داد، معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‌دهیم، شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم) منظور اون خمینی منحوس از مستضعفین اینها بودند.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 11:38
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
ازشون بپرسید بابا ننت‌ چه کاره هستند این پولها را از غارت و کشتار ملت و نابودی ایران بدست آوردند هیچ کس در ایران نمیتواند اینطور پول دار باشد به جز آخوندها و چاقوکشان رژیم
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 15:09
بختیاری2500 - اهواز - ایران
نوش جانشون..ولی فرهنگ زیر صفر..
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 15:18
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا- روح پدر دلاورت شاد باشه،فقط کسانی‌ که یکی‌ یا چندتن از عزیزانش را این خونخواران اسلامی و آخوندها اعدام و شهید کردند میتوننن احساسات شما را درک کند.به قول تو آدم بیشتر از این میسوزه که کسانی‌ را اعدام کردن که بی‌ گناه و وطن دوست و ایران پرست بودن،،یاد عصر یک روز بهاری افتادم که داشتم مشق و تکلیف مادرسه را می‌نوشتم که زنگ زدن و مادرم در را باز کرد یک موتوری چیزی گفت،و رفت ناگهان قیامتی به پا شد که بیع و ببین!! و جیغ و داد و ناله کنان آدم و همسایه بود که از در,و دیوار و پشت بام به خونه سرازیر شدن, از حرفهای مردم فهمیدم که یکی‌ از عزیز‌ترین و مهربون‌ترین عزیزان و کسانم را آخوندهای بی‌ پدر و پاسداران خونخوار خمینی کثافت از ما گرفت و ما را واسه همیشه داقدار کرد،،یه روز تقاص خون پاک عزیزان و هم میهنانمان را خواهیم گرفت ،با دست خودم یک آخوند را با عمامه‌ خود از درخت آویزون خواهم کارد و چندین و چند بار اینکار را خواهم کرد از اونجای که خوک کش نیستم ،کشتن آخوند کثافت را به کسانی‌ که خوک کشی میتون کنن وگذار خواهم کرد،،دور نیست آن روز هموطن همدردم
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 15:58
sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
romano - تهران - ایران// هم میهن ارجمندم از لطف سرکار و ابراز مهرتان بی نهایت سپاسگزارم.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 19:34
sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران// یار و هم رزم گرامی, شما نیز متقابلا تسلیت من را برای از دست دادن عزیزتان بپذیرید. مطمئن باشید که اکثریت ملت ایران با من و شما یک سخن و هم رای هستند و اگر این اقلیت خائن از جانب دول خارجی پشتیبانی نمی شدند تک تک آنها را مدتها پیش به درختها آویخته بودیم. به امید روزی که قیام ملی ایرانیان را شاهد باشیم .
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 19:49
ali1111 - تهران - ایران
خر اونی‌ است که با موتور لایه ماشین‌ها ویراژ میده و خر تر اونی‌ است که ترک موتور اون خر نشسته!!! حالا حکایت این مردم است که میان از یک مشت ابله دفاع میکنند و میگن نوش جونشون!!!! آخه بدبخت اگر اون نبود که تو الان از بدبختی آواره نبودی؟!! یک عده‌ بخور بخور دارند و یک عده‌ مال باخته تعریف و تمجید میکنند؟!! بعد اینها نسل آینده ما هستند؟!!!! ضمنا به اون کسی‌ که گفته مگه هر کی‌ پولدار است دزد است...باید بگم: در ایران بله، می‌تونم این را ثابت کنم ولی‌ از اینجا حوصله‌‌ آاش خارج است. من خودم تو ایران بیزنس می‌کنم و می‌‌دانم. ضمنا رشته‌ام هم اقتصاد است.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 20:41
windy1234 - لندن - انگلستان
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا: روحشون شاد باشه...تمام انسانهای فرهیخته و دلسوز ایران رو همون اول به دستور اربابانشون اعدام و تیربارون ترور کردن تا هر کثافت کاری که میکنن، کسی جلودارشون نباشه...لعنت تمام کاینات بر این مزدوران و قاتلان
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 00:11
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
Windy1234 - لندن - انگلستان - دوست محترم، شما نیز سلامت و پاینده باشید. الحق که همینگونه است که میفرمائید. دقیقاً دستور کار داشتند که اول کار آنهایی را تمام کنند که برایشان خطرناک ترین ها بودند. شاهدان عینى هستند که اطلاع میدهند لیستى از اسامى میهنپرستان در اختیارشان قرار داده. بودند.
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 03:39
P.irani - سن دیه گو - امریککا
بچه بازاری های کثیف بی کلاس !
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 07:20
P.irani - سن دیه گو - امریککا
دختره چه لاتى بود ! خدا زیییاااادش کنه !! Dady برام خریده !!! قشنگ معلوم بود شناسنامه ش صادره از حلبی آباده و به شغل شریف مواد فروشی و تن فروشی مشغوله !!! عقده یی
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 07:25
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
سعدی میگه: تن آدمی شریف است به جان آدمیت. نه همین لباس زیبا ست نشان آدمیت. شاعر امروزی میگه: تن آدمی شریف است به جان آدمیت؟؟ نه! همین لباس زیباست، نشان آدمیت
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 07:13
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
چرا فکر میکنیم هر کى پولداره دزده کثیف، سپاهى از این حرفاست !!! خیلى ها هم با شرافت پول در اوردن ، همونهاى که فحش میدین خودو ن پدرتون پولدار بود از پول تون حالشو نمیبردین ، !!؟ یا کمک به ایتام میکردین ، !!!؟
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 10:51
باور عمیق - قم - ایران
این گزارش ها و بازتاب دادن گسترده پیج بچه پولدارها و این کارها اشتباهه . اینها زمینه رو برای ایجاد یک سری ناامنی فراهم میکنه . از چند روز دیگه احتمالا باید شاهد اسید پاشی به چهره دارندگان ماشین های لوکس و پاشیده شدن روغن ترمز بر روی ماشین هایشان باشیم . این کارها واقعا درست نیست
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 21:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.