فال روز سه شنبه 4 نوامبر - 13 آبان

فروردین


داشتن رویاهای زیبا یا آرزوهای بزرگ، بسیار ارزنده است. اگر بتوانی این رویاها را به واقعیت نزدیک کنی و یا حتی یکی از آنها را جامه عمل بپوشانی آنوقت خوشبختی را در آغوش خواهی گرفت. فال و اقبال دراین جا فقط یک سرگرمی است و هیچ کس از غیب خبر ندارد برای رسیدن به موفقیت در هر کاری باید مقدمات آن را فراهم کرد و توانمندی های لازم را بدست آورد.
حافظ:
ماییم و آستانه عشق و سر نیاز تا خواب خوش که را برد اندر کنار دوست
دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک منت خدای را که نیم شرمسار دوست
تعبیر:زندگی بر وفق مراد و آرزویت می چرخد. خبر های خوشی را خواهی شنید که زندگی تو را دگرگون می کند. از طعنه ی دشمن بیمی به دل راه نده.


اردیبهشت


متولد این ماه به طور ذاتی آگاه است، اگر بخواهد، دوباره تعادل جسمانی خود را به دست می آورد، باید زندگی فعال و پر تحرک اش را با استراحت و تفریح مناسب، همراه سازد. به عنوان یک واقعیت و نه از سر خالی نبودن عریضه، گفتنی است ساختار جسمانی شما به عنوان یک مهری از امکان متعادل شدن برخوردار است، اما بدانید هماهنگی ذهن و احساسات، هرگز به سادگی امکان پذیر نخواهد شد.
حافظ:
من این مراد ببینم به خود که نیم شبی به جای اشک روان در کنار من باشی
من ار چه حافظ شهرم جوی نمی‌ارزم مگر تو از کرم خویش یار من باشی
تعبیر:با همه ی سعی و تلاش به نتیجه ی دلخواه و مطلوب نرسیده ای. نا امید نباش. بهتر است دوباره به اعمال و رفتار خود با تعمق بیشتری نظر بیندازی تا نواقص و معایب کار را بشناسی و آنها را برطرف سازی. کارها را نیمه تمام رها نکن. تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه، دست از تلاش برندار.

 


خرداد


هرگونه اقدام برای مسافرت ولو یک مسافرت کوتاه چند روزه شدیدا تجویز میشود. زمان مناسبی برای برقراری ارتباط تماسهای دوستانه و یا شغلی محسوب میگردند. چنانچه منتظر رسیدن یک خبر یا یک نامه یا نتیجه یک کار هستید، در روزهای فوق احتمالا آنرا دریافت خواهید کرد.
حافظ:
ز بخت خفته ملولم بود که بیداری به وقت فاتحه صبح یک دعا بکند
بسوخت حافظ و بویی به زلف یار نبرد مگر دلالت این دولتش صبا بکند
تعبیر:با امید به خدا کارهایت آسان و هموار می شود. بهتر است که ناامید نباشی. اراده ی خود را محکم کن. به امید کمک دیگران ننشین و فریب ریاکاران را نخور. عقل خود را به کار گیر.


تیر


شرایطی پیش می آید که به شما اجازه میدهد، به عنوان یک آدم پولدار از مدارج بالای تحصیلی برخوردار شوید. حال خود دانید، اما قرار است علم و ثروت را با هم جمع شوند! در دوستی و رقابت، فردی با وفا و ثابت قدم هستید و اگر قرار بر دشمنی باشد، با قدرت، اما منصفانه برخورد کنید. اندکی به خود، به درون و حال و هوای روحی این روز، بیشتر بی اندیشید.
حافظ:
مطرب چه پرده ساخت که در پرده سماع بر اهل وجد و حال در های و هو ببست
حافظ هر آن که عشق نورزید و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست
تعبیر:نسنجیده و بدون اندیشه دست به هیچ کاری نزن زیرا به بن بست خواهی رسید. فریب دوستان ظاهری را خورده ای اما مطمئن باش که با لطف خداوند راه چاره ای برایت باز خواهد شد.


مرداد


شما این روزها، ذهن و روح خود را درگیر مساله ای کرده اید که به هیچ روی با شرایط اجتماعی و خانوادگی تان، سازگار نیست. برای رهایی از این معضل، پیشنهادی دریافت میکنید. که با قبول آن چند ماهی از کانون آتش دور خواهید شد. دوری به سود شماست
حافظ:
ز شوق نرگس مست بلندبالایی چو لاله با قدح افتاده بر لب جویم
بیار می که به فتوی حافظ از دل پاک غبار زرق به فیض قدح فروشویم
تعبیر:شک و دودلی را از خود دور کن و بدون تفکر و اندیشه کاری را شروع نکن. در هر کار صداقت و درستی را پیشه کن و از ریاکاری و ریاکاران دوری کن. خود را به دست سرنوشت نسپار و کار امروز را به فردا نینداز


شهریور


استراحت و آرامش به نظر می رسد امروز بهترین کار برای شما باشد، اما بخش فعال زندگی شما ممکن است کمی بیشتر سرکشی کند و خودش را نشان دهد. شما دوست دارید که موقعیت کنونی را از دست ندهید. اطلاعات ارزشمند می تواند معنی متفاوتی از شکست و موفقیت بدهد. به چیزی که فکر می کنید در حال یاد گرفتن آن هستید اعتماد نکنید بلکه به چیزی که تاکنون داشته اید تکیه کنید و به اینکه به چه چیزی باور دارید.
حافظ:
ما آبروی فقر و قناعت نمی‌بریم با پادشه بگوی که روزی مقدر است
حافظ چه طرفه شاخ نباتیست کلک تو کش میوه دلپذیرتر از شهد و شکر است
تعبیر:مشکل تو چاره خواهد شد. فقط از درگاه خداوند حاجت خود را بخواه تا به تو کمک کند. به خود متکی باش و نا امید نشو.


مهر


از طرف یک دوست یا همکار مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. از عکس العمل سریع و بدون تفکر بپرهیزید که به نفع تان نیست . در اطرافتان دشمن نادانی دارید که بهتر است هر چه زودتر تا برای شما خطری ایجاد نکرده از او دوری کنید. امروز موقعیتی برای یک مسافرت یک یا دو روزه برایتان پیش خواهد آمد اگر چنین شد آنرا از دست ندهید.
حافظ:
هر نقش که دست عقل بندد جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ از بهر نثار خوش نباشد
تعبیر:بخت و اقبال با تو مساعد است. در زندگی قدر دوستان را بدان زیرا بدون آنها زندگی غم انگیز و دشوار می گذرد.


آبان


بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیک شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بکوشند وگرنه روزی بخود می آیند که فاصله عمیق و طولانی است.
حافظ:
مطربا پرده بگردان و بزن راه عراق که بدین راه بشد یار و ز ما یاد نکرد
غزلیات عراقیست سرود حافظ که شنید این ره دلسوز که فریاد نکرد
تعبیر:احساس می کنی از هدف و مقصود خود دور شده ای و یا عزیزی نسبت به تو کم توجهی می کند. انتظار و امیدواری، مقصود تو را حاصل می کند. نگرانی را از خود دور کن.


آذر


گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید
حافظ:
آن که جز کعبه مقامش نبد از یاد لبت بر در میکده دیدم که مقیم افتادست
حافظ گمشده را با غمت ای یار عزیز اتحادیست که در عهد قدیم افتادست
تعبیر:مشکلات زندگی را بزرگ و غیر قابل حل ندان زیرا همه مشکلات در سایه ی تلاش و لطف خداوند حل خواهند شد. صبر و تحمل و ایمان به خدا را فراموش نکن و نا امید نباش.


دی


سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.
حافظ:
مرا تا عشق تعلیم سخن کرد حدیثم نکته هر محفلی بود
مگو دیگر که حافظ نکته‌دان است که ما دیدیم و محکم جاهلی بود
تعبیر:تنهایی و غم و اندوه را می توانی به شادی تبدیل کنی. با همنشینی با دوستان خوب می توانی راه تازه ای پیش پای خود قرار دهی. عشق و محبت را فراموش نکن


بهمن


سخت است که بفهمید به اندازه کافی برای یادگرفتن آنچه که مورد نیاز است جستجو کرده اید یا نه؛ تا به عمق حقیقت دست یابید. به هر حال، بعضی اوقات، بهتر است تا دست از بررسی های خود بکشید و آنچه را که تا حالا یاد گرفته اید را به عمل درآورید و از آن استفاده کنید. یک باره شما می پذیرید که رسیدگی ها و تحقیقات شما یک چاله نامحدود است، و می خواهید چرخ های فکری خود را از چرخیدن بازدارید و به کار برگردید، و ارزش اطلاعات و آگاهی را در حل مشکل درک می کنید.
حافظ:
باد بهار می‌وزد از گلستان شا ه و از ژاله باده در قدح لاله می‌رود
حافظ ز شوق مجلس سلطان غیاث دین غافل مشو که کار تو از ناله می‌رود
تعبیر:بخت و اقبال مساعد به تو روی آورده است. از موقعیت ها به بهترین نحو استفاده کن. مغرور نباش زیرا ممکن است عقل و اندیشه ی تو را از بین ببرد و گمراه شوی. غفلت نکن.


اسفند


ممکن است اعتقاد داشته باشید که می‌توانید از پس کارهای امروز برآمده و همه وظایف خود را انجام دهید. خوشبختانه شما می‌توانید برداشت درستی از موقعیت داشته باشید و زمانیکه می‌فهمید که همه اینها بازی است متوجه می‌شوید موضوعی نیست که شما را در دردسر بیندازد. خوشبختانه یکباره می‌توانید کارهایی را که باید زودتر انجام می‌دادید شروع کنید و با استفاده از تمرکز بالا و انرژی کافی که دارید کارها کمی‌خود را به پایان برسانید. فقط به یاد داشته باشید هرچه زودتر دست بکار شوید زمان بیشتری برای استراحت خواهید داشت.
حافظ:
من این مرقع رنگین چو گل بخواهم سوخت که پیر باده فروشش به جرعه‌ای نخرید
بهار می‌گذرد دادگسترا دریاب که رفت موسم و حافظ هنوز می‌نچشید
تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن

+14
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.