شکست سنگین پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی

شکست سنگین پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی

روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ بازی همزمان پیگیری گردید. و در حساس ترین بازیها؛ تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تراکتور سازی شد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدارهای سورینت راه آهن-صبا؛ پرسپولیس - تراکتور سازی؛ پیکان - فولاد خوزستان و سایپای کرج - ذوب آهن پیگیری شد و در ادامه این نتایج بدست آمد:

سایپا 1- ذوب آهن صفر

به گزارش فارس تیم های سایپای کرج و ذوب آهن عصر امروز مقابل هم قرار گرفتند.نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر سایپا به پایان رسید.

شاگردان مجید جلالی در این نیمه عملکرد خوبی از خود ارائه کردند و توانستند با گل دقیقه 30 روزبه شاه‌علیدوست به گل برسند.

در نیمه دوم ذوب آهن برای زدن گل تساوی جلو کشید اما این تیم در زدن ضربات آخر ضعیف عمل می‌کرد تا این مسابقه با همان نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان برسد.

در این دیدار ذوب آهن از دقیقه 45 با اخراج کارلوس سانتوس به دلیل دریافت دومین کارت زرد 10 نفره شده بود و یک نیمه کامل با یک بازیکن کمتر بازی کرد.قضاوت این مسابقه بر عهده بیژن حیدری بود.با این پیروزی سایپا 11 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. ذوب‌آهن هم با کسب 4 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

پرسپولیس 1- تراکتورسازی 3

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز رفت که  بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید. سرخپوشان تبریزی با این برد 16 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد تا در فاصله دو امتیازی استقلال صدرنشین قرار بگیرد.

در دقیقه 15 خطرناک‌ترین موقعیت بازی رقم خورد و محمد عباس‌زاده در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد که حامد لک توپ او رامهار کرد.

بازی دو تیم تا دقیقه 25 سرد و کسل کننده و خواب آور دنبال شد و توپ بیشتر در میانه زمین جریان داشت و مدام بازیکنان دو تیم به دلیل مصدومیت به زمین می‌افتادند.

بعد از این دقیقه بازی کمی بهتر شد و در دقیقه  38 پرتاب بلند اوت در داخل محوطه جریمه به محسن بنگر رسید که او با یک ضربه سر دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

در دقیقه 50 ضربه سر عباس‌زاده را حامد لک مهار کرد و توپ برگشتی را هم حقیقی با بی‌دقتی به بالای دروازه تراکتوسازی زد.

در دقیقه 53 حامد لک در حالیکه از دروازه‌اش بیرون آمده بود بیرون از محوطه جریمه توپ را از مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس گرفت در این صحنه علی دایی به شدت به داور اعتراض کرد و معتقد بود داور باید خطای دروازه‌بان تیم تراکتورسازی را اعلام می‌کرده است.

در دقیقه 64 امید عالیشاه در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار گرفت اما ضربه سر او را دروازه‌بان تراکتورسازی مهار کرد.در دقیقه 68 مهدی طارمی هم با دروازه‌بان تراکتورسازی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما لک ضربه او را هم مهار کرد.

در دقیقه 69 با یک گل به خودی بازی مساوی شد و سانتر ارسالی سامان نریمان جهان روی دروازه پرسپولیس محسن بنگر به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کرد تا او هر دو گل بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه 86 پاس عمقی نریمان جهان در محوطه جریمه به ادینهو رسید تا شوت او درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد و سرخپوشان تبریزی از پرسپولیس پیش بیفتند.

در دقیقه 90+2 سامان نریمان جهان با یک شوت گل سوم تراکتورسازی را به زیبایی به ثمر رساند و بعد از عبور از دو مدافع با یک شوت سومین گل سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساند.

در دقیقه 90+4 ضربه کاشته حمید علی عسگر از روی دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.احمد صالحی داور مسابقه به خالد شفیعی، محسن دلیر و مهدی کیانی از تراکتورسازی و محسن بنگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این شکست خانگی 8 امتیازی باقی ماند. این سومین باخت پرسپولیس در این فصل است.

پیکان تهران 1 - فولاد خوزستان صفر

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 18 و 50 دقیقه با حضور حدود 200 هوادار در ورزشگاه دستجردی آغاز شد و در پایان نیمه اول خودروسازان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند. نتیجه ای که تا پایان تغییری نداشت.

تک گل بازی را میت اتروویچ، در دقیقه 36 برای پیکان به ثمر رساند. این گل، نخستین گل پیکان در فصل چهاردهم لیگ برتر بود.

راه آهن 2- صبای قم 2

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، راه‌آهن تهران از ساعت 18:50 میزبان صبای قم بود که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

برای صبا در این دیدار هادی شکوری در دقیقه 8 و آنگینه آشیلی در دقیقه 71 و برای راه‌آهن نیز محمد غلامی در دقیقه 59 و 85 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.رامین رضاییان بازیکن راه‌آهن در دقیقه 14 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

+83
رأی دهید
-10

Fresh Start - لندن - انگلستان
پرسپولیس قهرمان میشه ....هاهاها ...
شنبه 15 شهريور 1393 - 11:25
92ارشام - لندن - ایران
ازاینکه پرسپولیس باخت ناراحت شدم ولی ریا و ظاهرسازی آخرش همینه،گل اول که توسط بنگر زده شد،دوربین تلویزیون علی دایی را نشان داد.میگفت یا حسین یا ابوالفضل!آخه این کارها چیه،برادر گرامی هرکسی زحمت بکشه و با علم روز جلو بره،پیروز میشه،وگر نه با این ظاهرسازی ها المان وبرزیل نمی بازند !
شنبه 15 شهريور 1393 - 12:22
داماهی - بندرعباس - ایران
پرسپولیس بامربیگری علی دایی بهترازاین نبایدانتظارداشت یک بازی میبره یکی مساوی یکی میبازه تا لیگ تموم شه البته اگربرای پرسپولیس وهوادارانش سودی نداشته باشه برای دایی نون که داره.
شنبه 15 شهريور 1393 - 12:29
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
فارس گزارش می‌دهد: مالدیو شدن پرسپولیس برابر تراکتورسازی.*فصل یازدهم لیگ برتر (91-90):دور رفت: پرسپولیس صفر – تراکتورسازی 1, دور برگشت: تراکتورسازی 4- پرسپولیس. فصل دوازدهم لیگ برتر (92-91):. دور رفت: پرسپولیس صفر - تراکتورسازی 1. دور برگشت: تراکتورسازی 3 - پرسپولیس 1. فصل سیزدهم لیگ برتر (93-92):. دور رفت: پرسپولیس 1- تراکتورسازی صفر. دور برگشت: تراکتورسازی 1- پرسپولیس صفر. فصل چهارده لیگ برتر (94-93):. دور رفت: پرسپولیس تهران 1- تراکتورسازی تبریز 3.
شنبه 15 شهريور 1393 - 12:33
Benjamin Angelo - سونسوال - سوئد
پرسپولیس چه ببازی چه ببری عشق مای ، پرسپولیس زلزله سرور اسدقلال
شنبه 15 شهريور 1393 - 13:08
tobayemohabbat - تهران - ایران
حرصپولیس
شنبه 15 شهريور 1393 - 14:42
آبی‌ تر از آبی‌ - کلن - آلمان
امتیازت از تفاضل گل سرورت کمتر نباشه صلوات :))
شنبه 15 شهريور 1393 - 15:26
Fresh Start - لندن - انگلستان
خدایا پرسپولیس را در لیگ برتر نگهدار تا موجبات شادی و خنده ما باشد. آمین!
شنبه 15 شهريور 1393 - 16:03
Fresh Start - لندن - انگلستان
خدایا پرسپولیس را در لیگ برتر نگهدار تا موجبات شادی و خنده ما باشد. آمین!
شنبه 15 شهريور 1393 - 16:04
reza shah kabir - توکیو - ژاپن
این لنگیا آبروی فوتبال رو بردن آبروی لیگ رو بردن آبروی ورزش رو بردن....کی‌ اینا رو راه داده تو لیگ ؟ لنگی‌های بی‌ آبرو....۴۴۴۴
شنبه 15 شهريور 1393 - 16:05
علی چپ دس - رشت - ایران
در توبه بازست با یک استغفرالله برگردید اسقلال
شنبه 15 شهريور 1393 - 17:24
بى حال - دبى - امارات متحده عربى
على دایى خجالت هم نمیکشه.
شنبه 15 شهريور 1393 - 17:57
سیاوش خان - منچستر - انگلیس
تیمم و تیمم این بود تیمت .. هاها
شنبه 15 شهريور 1393 - 18:50
راهجو - فریدونکنار - ایران
تیم بدون بازیکن همین میشه! چارتا تک به تک و دو تا ضربه سر تو شیش قدم و یه تیرک همش حاصل کار کسانیت که قدر موقعیت رو نمیدونم یا قدر پیراهن پرطرفدارترین تیم آسیا!!!! سپاهان و استقلال و تراکتور بدون سقف بستن اونوقت یه اصفهانی خائن بنام رحیمی میاد و برا پرسپولیس با سقف میبنده !من هوادار که نمیتونم مدیرعامل رو انتخاب کنم فقط بدرد پر کردن سکوها میخورم!!!! تیم رو دودستی بردن به قتلگاه و دست وپا بسته فرستادن تو لیگ!یه مهاجم باتجربه نداره! دایی هم که انقدر قراردادش رو سفت بسته که نمیشه اخراجش کرد! اینجوری راه شادی مردم رو میبندن تا جامعه بره به سمت اونا!!!! بزنید و بکوبید
شنبه 15 شهريور 1393 - 19:03
eki bod eki nabod - لندن - انگليس
یک اصل در فوتبال هست :. تیم بزرگ و پر طرفدار بازیکن بزرگ و مربى بزرگتر از بازیکن بزرگ مى خواهد. بایرن، بارسا، منچستر و .. نمونه هاى بارز تصدیق حرفم هستند. اقاى دایى برادر تو که المان بودى .. ایا در المان مى بودى نمى بایستى سالها مربى تیمهاى پایه مى بودى و پله پله مى امدى بالا ؟؟؟؟. المان بودى مى تونستى برادرت را که هیچ سابقه فوتبالى نداره کمک اولت قرار بدى ؟؟ . مرد باش و برووووووووووو
شنبه 15 شهريور 1393 - 23:35
haloo - آلاسکا - امریکا
این خیابانی یه چشمی به پرسپولیس زد دیگه فکر نکنم پرسپولیس بتونه بلند شه
یکشنبه 16 شهريور 1393 - 06:16
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
من طرفدار پرسپولیس نیستم ولی پرسپولیس آخرهم بشه باز پرسپولیسه بازم سرور اسدقلاله 3 10 10 خخخ!. یاشاسین پرسپولیس. یاشاسین تراختور:)
یکشنبه 16 شهريور 1393 - 22:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.