انتشار زندگینامه همسر خلیفه داعش

 شبکه خبر ایران: هویت همسر یا دست‌کم یکی از همسران «ابوبکر البغدادی» در رسانه‌های مختلف عربی منتشر شده که نشان می‌دهد وی دختر یکی از امرای تکفیری عراقی در سوریه است و زمانی آرایشگری و خیاطی می‌کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه خبری «العربیه» با انتشار عکس همسر یا دست کم یکی از همسران «ابوبکر البغدادی» خلیفه خود خوانده گروه تکفیری داعش، گزارشی درباره زندگینامه این زن منتشر کرد.

گفته می شود نام همسر بغدادی، «سجی حمید الدلیمی» است که عکسی از او در پایگاه‌های اینترنتی منتشر شده که لباسی مشکی به تن دارد.

روزنامه «السفیر» لبنان نیز که چند ماه پیش از این هویت او را فاش کرده، الدلیمی را معمای پرونده آزادی راهبه‌های معلولا دانسته بود.

سجی الدلیمی، طی تبادل راهبه‌های «معلولا» از زندان های سوریه آزاد شد و نام او برای آزادی از سوی گروه تروریستی جبهه النصره به دمشق داده شد.

وی دختر بزرگ «حمید ابراهیم الدلیمی» عراقی یکی از امرای گروه تکفیری داعش در سوریه است. پدرش از بنیانگذاران و تامین‌کنندگان مالی این گروه به شمار می‌رفت که طی یک عملیات نظامی ارتش سوریه در «دیرعطیه» در 30 سپتامبر گذشته کشته شد.

سجی، از همان روزهای نخست جنگ به همراه برادرش در سوریه حاضر بود. با وجود اینکه وی در استان «الانبار» یک آرایشگر بود و گه‌ گاه خیاطی می‌کرد؛ اما از طریق همسر اولش «فلاح اسماعیل جاسم» که یکی از فرماندهان ارتش صدام بود با جنگ آشنایی داشت. نخستین همسر او در درگیری‌های استان الانبار در سال 2010 میلادی، کشته شد.

اعضای خانواده دلیمی، همگی با آنچه که آن را «جهاد» می‌خوانند، آشنایی داشتند. خواهر سجی به نام «دعاء» نخستن زن انتحاری در اربیل بود که در 8 سپتامبر 2008 میلادی، قصد داشت خود را در یک تجمع کردی در اربیل منفجر کرد. وی در انتقام خون همسرش «حارث امیر» یکی از سرکرده‌های داعش در منطقه «العامریة» در بغداد این نقشه را داشت که اشکال فنی موجب شد که دعاء از یک مصیبت جان سالم به در برد زیرا وی کمربندی انفجاری از ماده تخریب‌کننده قوی «C4» بسته بود.

«عمر الدلیمی» برادر دیگر سجی ریاست یکی از یگان‌های داعش در «القلمون» را برعهده دارد. برادر کوچکتر او «خالد» که تنها 15 سال سن داشت دو سال پیش در صفوف «کتیبة الخضراء» در جبهه قاره که اکنون به دست ارتش سوریه است فعالیت داشت.

خانواده دلیمی با سران جبهه النصره در یبرود و داعش روابط زیادی دارند به طوری که پدر این خانواده پیش از مرگش در کنار«ابی مالک التلی» امیر جبهه النصره در جبهه القلمون می‌جنگید.

+26
رأی دهید
-80

karaji - گتنبرگ - سوئد
اینا همگی‌ از بیخ عربند !!
یکشنبه 29 تير 1393 - 18:27
دوستدار - استهکلم - سوئد
به ما چه هر درد و زهره ماری که هست !
یکشنبه 29 تير 1393 - 19:11
davood63 - تهران - ایران
آخرین اکتشاف قرن!!?
یکشنبه 29 تير 1393 - 19:23
apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
حالا نگاه کنی دندوناشو اینقدر نشسته که 10 تا ولیو پک کلوراکس از وال مارت بخری هم پاکش نمی کنه
یکشنبه 29 تير 1393 - 21:35
قهوه تلخ - منجستر - انکلستان
این که مرد ،،،قیافش ،،،،فقط رو سری داره ،،،،دماغش هم که نو ک هوابیما
یکشنبه 29 تير 1393 - 22:21
babakazri - ارومیه - ایران
سلام یه سوال دارم لطفا اگه کسی با ابوبکر بغدادی تماس داره لطفا ازش بپرسه جالبه ایا ابوبکر بغدادی به اینهم اجازه جهاد نکاح رو داده یا نه طبق فتواشون که باید داده باشه یا همون قضیه حرفها برای خونه خودشون نیست برا همسایه است
دوشنبه 30 تير 1393 - 00:47
Imod.barbekan - منامه - بحرین
جهاد نکاح دروغی بیش نیست که توسط مکاران سازمان اطلاعات سوریه و ولایت وقییح برای تخریب وجهه گروه‌های مخالف نظام رژیم بشار اسد ساخته و پرداخته شده است
دوشنبه 30 تير 1393 - 03:22
هستیا - شیراز - ایران
تعجب میکنم فقط یه زن داره؟اخوندا یاد بگیرن
دوشنبه 30 تير 1393 - 06:49
Imod.barbekan - منامه - بحرین
جهاد نکاح همون صیغه موقت یا صیغه نیم ساعته هست در شهرهای مذهبی رواج دارد: تن فروشی در شهر قم با نام «ازدواج موقت در مهمترین شهر مذهبی ایران». از فضای زشت، غیر انسانی، و هراس انگیز این شهر پرده بر می دارد و خواننده را با شهری روبرو می کند که در واقع «فاحشه خانه» ای بزرگ است که در آن، حتی در کنار امامزاده ها که ظاهرا باید محلی روحانی و آرام و به دور از این مسایل باشند، خود طلبه ها به خرید و فروش سکس، تحت عنوان صیغه و حرام را حلال کردن و مهریه رد و بدل نمودن، مشغول بکار هستند. از زن جوان گرفته تا زن های بیمار و معتاد، و از سی ساله تا پنجاه ساله، همگی به فروشی مشغولند و از این راه برای خود ایجاد درآمد می کنند. در بین خریداران سکس هم از جوان هفده ساله تا مرد 50 ساله را می توان دید. قیمت ها متفاوتند و بیشتر در حول «۱۰ هزار تومان برای یک روز، ۵۰ هزار تومان برای یک هفته و یک سکه برای یک ماه» دور می زنند
دوشنبه 30 تير 1393 - 03:29
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
آرایشگری و خیاطی میکرده تازه این سر و وضعشه اگه این هنرها را نداشت چه قیافه ای داشت ؟ من که حالیم نشد کی به کی بود فقط فهمیدم همشون دزد و پدر سوخته و آدم کشند
دوشنبه 30 تير 1393 - 07:56
faranak-montreal - مونترال - کانادا
مقبول هست چون ساپورت نپوشیده ، حج آقا پسندیدن
دوشنبه 30 تير 1393 - 08:50
Imod.barbekan - منامه - بحرین
Babakazri-ارومیه آیا خامنه ای به زنش اجازه میده هر روز بره حرم مقدس قم یا مشهد صیغه موقت (صیغه نیم ساعته یا یک ساعته )ده ها مرد بشه؟طبق فتواش با یک گل بهار نمیشه، فرزند بیشتر، زندگی بهتر
دوشنبه 30 تير 1393 - 09:54
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Imod.barbekan-منامه بحرین- نخیر ماله کش. جهاد نکاح با صیغه فرق میکنه. گرچه صیغه در مورد زن متاسفانه در اثر فقر اعمال میشه ولی حدود و قوانین وحق وحقوقی درش وجود داره که در قرون گذشته جهت تعدیل واقعیتی بنام زنا و بی بند وباری وسلب ابروی قشر زنان بی سرپرست اعمال میشد.به هرحال از صیغه برای سرویس به تروریستها وتشویق آدم کشی استفاده نمیشه. یک امیر سلفی نمیتونه زن صیغه ای اش رو به سربازاش بده و بازم از اول.خود وعاظ سلفی- تکفیری شما بارها حکم جهاد نکاح صادر کرده اند. اخرین خبر پرواز 250 زن سنی تاجیک با پرواز مستقیم ترکیش ایر به سوریه است .زنان چچنی هم قبلا بخاطر دلارهای نفتی سعودی جاده رو آسفالت کرده بودند.از همه بیشتر زنان تونسی وفقیر لیبیائی در انجا حضور غیر قابل انکار دارند.در برابر هر سه زن سی تا تروریست تشویق و تصمیم به اعزام میگیرن نوارهای ویدئو ئی اش رو کلیک کن ببین دروغه بشار اسده یا واقعیت؟ چرا از این ضعف فقهی تون سریع گذر میکنی.بقول معروف شتر با بارش رو از نوک سوزن رد میکنید اونم زیر سبیلی! دروغ نگو شرم بر همه شما.
دوشنبه 30 تير 1393 - 14:33
marineboy - لس انجلس - امریکا
لعنتی ها خانوادگی تروریست اند همگی دستی در آتش و خون دارند و آماده عملیات انتحاری. Imod.barbekan شما چه رابطه ای با این موجود ابوبکر بغدادی داری که اینقدر با تعصب ازش دفاع میکنی؟ ظاهرا از جیک و پوک زندگی خصوصی اش هم خبر داری. اکثر اعراب از این موجود موذی و فاسد بدشان میاید اما ظاهرا وهابی ها عاشق و طرفدارش هستند.
دوشنبه 30 تير 1393 - 16:06
marineboy - لس انجلس - امریکا
برای توجه مسلمان نماهایی مانند mod.barbekanکه از این بغدادی فاسد دفاع میکنند: چطور خودتان را مسلمان مینامید اما از یک مفسدفی الارض که بیگناهان را خلاف نص صریح قرآن میکشد و شکنجه میدهد و به زنان تجاوز میکند دفاع میکنید؟ تازه بدتر از آن جنایتهای این مردک و همراهان کافر و مزدورش را با عیش و نوش یک مشت طلبه نادان در قم مقایسه کرده و توجیه میکنید؟ این است فهم تان از آیه های قران؟ یعنی گناه صیغه کردن با کشتن و تجاوز به مسلمانان و اهل کتاب برابر است؟ برابر قرآن، کسی که اسلحه بکشد و مردم را بترساند و به مردم حمله کند مفسد فی الارض است و جزایش میتواند مرگ باشد چنانچه توبه ننماید. پس شرم بر این مسلمان نماها . یک بی خدای انساندوست هزاران شرف دارد بر این موجودات مشرک و بت پرست و جاهل که از سنت من درآوردی و دروغین پیروی میکنند. آن احادیثی هم که بهشان اشاره میکنید ساخته و پرداخته فاسدانی چون ابوبغدادی های تاریخ اند.
دوشنبه 30 تير 1393 - 16:32
Imod.barbekan - منامه - بحرین
مذهب شیعه یکی از خرافی ترین ومزخرف ترین مذاهب کره ی زمین است که بر اثر خرافات چند آخوند احمق بوجود آمده است وتمام آخوند های بی غیرت مردم بیچاره را استحمار کرده واز مال وناموس مردم سوءاستفاده میکنند وبه بهانه ی خمس وسهمیه ی امام زمان مال مردم را به غارت برده ودر عیاشی خود استفاده می کنند وبوسیله ی حکم منحوس صیغه به ناموس آنان حمله می کنند
دوشنبه 30 تير 1393 - 21:19
Imod.barbekan - منامه - بحرین
شهوت رانان ولایت فقیه با استفاده از صیغه موقت جواز شرعی جعلی به ناموس این ملت موحد که پایبند غیرت و عزت نفس است تجاوز کنند و هزاران بچه حـ... و بی پدر تحویل اجتماع داده و سرگردان نمایند و بالاخره تکلیف این بچه های حـ... که پدرشان مشخص نیست در جامعه چه خواهد شد!؟ آیا غیر از اینست که این آخوندهای عیاش و شهوات ران و حکومتگر این بچه های حـ... و بی پدر و بی خانواده و سرگردان را باید یکجوری کنترل کنند تا نظم عمومی جامعه را بهم نزنند؟ خوب با اینها چکار کنند؟؟ اما آخوند های زرنگ فکرش را کرده اند که بهترین و مفیدترین کاربرای این جماعت بی هویت این است که اینها ها را در اختیار خود بگیرند و تفنگ در دست شان بدهند و بسیجی کنند و برجان و مال این ملت فریب خورده مسلط نمایند
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 02:37
marineboy - لس انجلس - امریکا
ایمد.بربکن یا همان سلطنت طلب چی‌ شد دوباره برگشتی‌؟
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 09:28
marineboy - لس انجلس - امریکا
اسب آتش هم وطن اینImod.barbekan همون سلطنت طلب ابو ظبی است و کاملا روشنه تنها مشکلی‌ که با مذهب شیعه دارد صیغه است. برای این آدم چهار تا زن گرفتن اوکی اما صیغه گناهی نابخشودنیست. کلا به مسائل از این دست علاقه دارد و غیر از این چیزی در مغزش نیست.
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 17:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.