هشدار در مورد سرنگونی نظام با ترویج "بی‌حجابی".

+19
رأی دهید
-40

اسب آتش - سیدنی - استرالیا
حجاب در حیطه کشور داری باید اختیاری باشه مثل بقیه کشورهای مسلمون. ایرانی ها همیشه تو هر زمینه ای افراط میکنند.بحث اختیاری شدن حجاب در رده های بالای حکومت شنیده میشه(احتمالا با رای گیری).فائزه هاشمی ونعیمه اشراقی نوه خمینی هم حرفائی زده اند.مبحث در آمدزایی توریسم رو هم داریم. به نظرم اختیاری شدن این امر به اقتدار حکومت کمک میکنه وکمی باعث تعدیل تنش ها میشه. به نفعشونه.
جمعه 9 خرداد 1393 - 20:20
sayeh tars - لندن - بریتانیا
اگر عمر این نظام در گرو روسری خانمهاست پس سرنگون باد این نظام
جمعه 9 خرداد 1393 - 22:05
باور عمیق - قم - ایران
اسب آتش - سیدنی - استرالیا (1).. سلام دوست عزیز . بنده با نظر شما موافق نیستم . به طور قطع و یقین مطابق با تحلیل شما این موضوع در مقاطعی و در بین طیف قابل توجهی از جامعه منجر به افزایش رضایت و یا افزایش اقتدار حکومت خواهد شد اما آیا هدف افزایش اقتدار حکومت است و یا هدف حرکت در مسیر صحیح است؟ باور بفرما من هم از صمیم قلب دوست دارم هیچ کس رو به خاطر حجاب اجبار نکنند کما اینکه در خانواده خودم هم ، هم بدحجاب داریم و هم با حجاب . اما (حد یقف) کجا خواهد بود؟ میشه قانونی تصویب کرد که فرضا حجاب مو غیر اجباری و حجاب بدن اجباری باشه؟ اگر مبنای حجاب حکم شرعی باشد که فرقی بین مو و بدن نیست . اگر بی خیال شرع شویم که پس اساسا حفظ حجاب بدن هم اهمیتی ندارد . یعنی فردا اگر خانمها و آقایان با مایو هم اقدام به گشتن توی خیابان کردند نمیشود ایراد گرفت
جمعه 9 خرداد 1393 - 22:58
باور عمیق - قم - ایران
(2)پس تکلیف ما و امثال ما که معتقد به اسلام و متنفر از از چرخیدن توی جامعه ای که بخواد در اون بی حجابی و برهنگی باشه چیه؟ باید خودمون رو اصلاح کنیم؟ پس تکلیف رو ابتدا روشن کنیم .. یا مملکت داری اسلامی و یا غیر اسلامی .. اگر قرار بر اسلامی است پس چطور میفرمایید حجاب اجباری نباشد که بهتر میدانید امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مسلمین و رعایت احکام وظیفه حکومت . اگر مثال از دیگر کشورهای اسما اسلامی میزنید که بهتر میدانید اوضاعشان چگونه است . تنها اسم اسلام را در زمینه رعایت اخلاقیات یدک میکشند البته در پاره ای از مسائل از ما بهترند . بله مبحث درآمدزایی هم هست .. راههای بسیار زیاد دیگری هم برای درآمدزایی هستند که مجاز به انجام آنها نیستیم . فردا برای توریست سرو علنی الکل و طلب همخوابه را چه کنیم؟ فرضا پیگیری سیاست تایلند و عمان و اوکراین و هلند و دیگر کشورها که فضای بسیار مناسبی را برای توریست به وجود آورده اند راه حل مناسبی است؟
جمعه 9 خرداد 1393 - 22:58
باور عمیق - قم - ایران
(3)مثلا الگوی ترکیه که اسما اسلامی است اما نقطه به نقطه اش پر از کاباره ها و غیره و ذلک است خوب است؟ نه عزیز دل برادر .. راه حلها این نیست .. اینا مشکل نیست داداش من .. مشکل یک چیزه .. مشکل اینه که راس حاکمان ما رعایت نمیکنند .. دزدی و فساد مالی سرلوحه کار اکثر قریب به اتفاق آقایان شده .. از 5 تا مرجع تقلید 4 تا از پسراشونو اگر بررسی کنی میبینی دارن میچاپن هر کس به نوعی .. آقا مدرسه ای دینی میسازد که برای سنگکاری هر ستون دور شبستان (با پول بانیان البته) با اقل قیمتها مجبور به پرداخت 150 میلیون تومن شدیم اما به خاطر شکستن سهوی یک لامپ 100 وات یک نگهبان رو با 3 سر عائله اخراج میکنن .. پسرای آقایان موتلفه با بیست و سه چهار سال سن صاحب شرکتهای کشتیرانی هستند .. پول قبض موبایل یک ماهشون کمتر از 30 میلیون تومن نیست .. فلان شرکت تو تهران با 800 میلیارد تومن سرمایه شروع به ساخت و ساز کرده
جمعه 9 خرداد 1393 - 22:59
باور عمیق - قم - ایران
(4)ورود میکنی میبینی تمام اعضای هیات مدیره وزرای دولت احمدی نژادن .. میری میبینی این شهر و اون شهر هررررر جا که تونستن یه تیکه زمین 10-15 هکتاری خریدن دورش یه دیوار کشیدن انداختن اونور واسه بعد از اتمام دورشون بیان سراغش واسه ساخت و ساز . آقای اعلم الهدی خان شب و روز داره واسه بی حجابا شمشیر میکشه اما آقا پسرش همین سری واسه انتخابات شوراها توی جلسه ای که یه سری قبل از کاندیداتوری جمع شده بودن وسط حرف چند تا آدم که میخواستن مثلا برنامه هاشونو بدن و جلب حمایت کنن دستاشو گرفت بالا و وسط حرفشون گفت : هر کس کرسی شورا میخواد 60 تومن بده ، برنامه مرنامه حالیم نمیشه ، فقط 60 تومن پول .. بعد آقا باباش چپ و راست داره امر به معروف میکنه و نهی از منکر ارواح باباش .. خب ملت خسته میشه . میگه این و امثال این وقتی مبلغه حجابن پس میکنم حجابو . از اون طرف هم عدم شناخت روی دین و ایمان ضعیف و تبلیغات 24 ساعته باعث میشه طرف شکار بشه
جمعه 9 خرداد 1393 - 22:59
باور عمیق - قم - ایران
(5) تمام فشار و هجمه رسانه ای که اخیرا شدت گرفته تلاش برای از بین بردن قبح بدحجابی و بی حجابی و عادی کردن تمام آلودگی های علنی اخلاقی که در جوامع غربی رایجه .. بمباران ماهواره ای در سالهای گذشته و بستر سازی از طریق فیلمها و سریالها که در کنار ضعف مفرط صدا و سیمای وطنی بهترین راندمان رو در ایجاد انحرافات داشته امروز در خیلی از جاها جواب داده .. حکایت این فیلماست که کنده درخت رو چند نفری میگیرن و برای شکستن درب قلعه جلو میرن و عقب میان و حمله میکنن و میکنن و اینقدر ضربه میزنن که بشکنن درب رو .. اینا مشکلشون حجاب مردم نیست .. همونطوری که نشون دادن با تحریماشون مشکلشون هرگز معیشت مردم ایران نبوده .. اینا ، ایران رو میخوان به حال و روز سوریه ببینن و بدتر از اون
جمعه 9 خرداد 1393 - 23:00
باور عمیق - قم - ایران
(6)حجاب و حفظ حجاب عین دیانته . مملکتی اسما اسلامی رو نخواهید دید که در اون حجاب رعایت نشه ولی دیگر احکام اخلاقی علنا رعایت بشه .. حجاب زن ایرانی نقطه توجه اونهاست . این خط رو که بشکنن بقیه کار واسشون راحت تر میشه .. مشکل اینها با خود دینه .. مشکلشون با خود خداست . اینها مرید شیطانند . شما که خودت از من بهتر میدونی .. دست شیطان خیلی قویه . دست شیطان جلوی دست خداست که ضعیفه اما دست ملعونش یک دست فوق العاده قویه . همه ما با یک دشمن دانا و سیاس با یک تجربه چندین هزار ساله طرفیم . هر کسی رو با یک ترفند از پا در میاره .. یه عده رو هم با تحریک بخاطر تمام کمبودهایی که مسئولش حکومته . با توجه به مطالعه کامنتهای قبلیت و شناخت اعتقاداتت ممنون میشم برای بنده توضیح بدی در قالب چه مدل و با چه دلایلی معتقدی که حکومت این کار رو انجام بده بهتره
جمعه 9 خرداد 1393 - 23:01
piade - تهران - ایران
همین بی حجابی و آزادی یواشکی و این حرفها همش کار خود دولته. میخوان کم کم حجاب و بر دارند ولی مستقیم این کار و نمیکنند و چند نفر و شاخ میکنندبرای این کار تا خود مردم اقدامات و شروع کنند. مشکل اساسی کشور ما حجاب نیست اما از این طریق میخوان که سر مردم و شیره بمالند. آزادی اون وقتی معنا داره که اگر بدون لباس هم از خونه رفتید بیرون هیچ نگاهی آزار دهنده نباشه
جمعه 9 خرداد 1393 - 23:13
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
یا الله!! حاج آقا اومد، برین کنار. منبر پرشوری داشتین حاج آقا. حجاب نه جزو أصول دین است، نه فروع دین. ولی اینهمه بحث روشه، چون بهترین اهرم فشاره. ٣٥ ساله که این بحث جریان داره، ولی هنوز یک الگوی مشخص براش تبیین نشده، چرا؟؟ چون خیلی راحت بشه مصادره به مطلوب کنن و هر جور خواستن شل و سفتش کنن. گو اینکه تمام قوانین اسلام دو پهلو است که بشه هر جا تفسیر به مطلوب کرد. جالبه که اگر یکی بیاد بگه خدا عادل نیست (یکی از أصول دین رو زیر سؤال ببره) میشینن باهاش بحث میکنن. ولی اگر یکی بیحجاب بره تو خیابون (که نه أصول دین رو زیر پا گذاشته نه فروعشو) میگیرن شلاقش میزنن. عزیز من، وقتی از ترکیه و جاهای دیگه إیراد میگیری، یادت باشه رژیم ایران یک رژیم توتالیتر هستش، همه چیز رو میخواد بگیره زیر اخیه خودش، و چی بهتر از حجاب که ٥٠٪ جمعیت رو یوق بندازه گردنشون و هر روز یه جور بچرخونشون. وگرنه هیچ کدوم از این آخوندها و آخوندک های شارلاتان دلشون واسه بهشت و جهنم مردم نسوخته.
شنبه 10 خرداد 1393 - 04:37
علی چپ دس - رشت - ایران
ولی کسی پیدا نشد بگه و تحقیق کنه این ژاپنی ها و کره ایها و چینی ها . خدارو قبول ندارن مردن کجا میرن ؟ . یکی تحقیق منه بهمون بگه جان مادرتون . بهشت یا جهنم .
شنبه 10 خرداد 1393 - 06:11
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
1) با عرض معذرت !. داستان گوز رو شنیدید یا نه؟!. داستان اینه که یه بار یه پادشاهی به کشور همسایه حمله میکنه و اونجا رو فتح میکنه. بعد به وزیرش میگه که چطوری میتونم سلطه خودم رو بر این سرزمین حفظ کنم ؟. وزیرش هم میگه کاری که نداره و بعدش یه لیستی از قوانین رو به پادشاه پیشنهاد میکنه که توی اون سرزمین اجرا بشه. لیست این بوده :. مردم باید نصف در آمدشون رو به شاه مالیات بدن. وقتی که یه مردی ازدواج میکنه روز اول باید زنش رو پیشکش شاه کنه. اگر جنگی رخ بده همه مردها باید توی جنگ برای پادشاه بجنگن. اگر پادشاه دستور بده همه کارگرا باید برای پادشاه مجانی کار کنن. کسی هم حق نداره بگوزه. پادشاه که این رو میخونه میگه این بند آخر برای چیه ؟. وزیر بهش میگه . بذار اجرا بشه بعد میفهمی این بند آخر برای چیه. خلاصه این قوانین رو تو اون سرزمین اجرا میکنن. همه مردم اون سرزمین اون چهارتا قانون اول رو اجرا میکردن اما تا توی خفا و خلوت میرفتن زرتی میگوزیدن . این کار باعث میشد که احساس کنن حرکتی اعتراضی دارن انجام میدن و خشمشون خالی بشه. اینطوری بود که هیچ وقت شورش نکردن و سلطه شاه تا سالها بر اون کشور حفظ شد!.
شنبه 10 خرداد 1393 - 07:13
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
2) . اینطوری بود که هیچ وقت شورش نکردن و سلطه شاه تا سالها بر اون کشور حفظ شد!. حالا حکایت کشور ما ایران هم همینه یه سری قوانین بیخودی ( مثل حجاب اجباری و ممنوعیت مشروب و روابط و فیلتر سایت ها و اینها ) گذاشتن که مردم وقتی اونها رو میشکنن احساس کنن دارن حرکت سیاسی انجام میدن!.
شنبه 10 خرداد 1393 - 07:15
سرسره - اهواز - ایران
فاتحه نظام خیلی وقته خونده شده حالا چند وقتی به زور سرنیزه خودشونو نگه میدارن ولی کثافت وفساد همه ارکان نظام هرروز بیشتر از دیروز باعث اضمحلال نهایی این جلادان خواهد شد و عدالت خدا واه کسانیکه که به ناحق کشتن دامنگیرشون میکنه
شنبه 10 خرداد 1393 - 08:16
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
باور عمیق عزیز! خداییش هیچ مشکل عمیق دیگه ای تو این کشور نیست که عمیقا ازش نگران باشی؟ دزدی های احمدی نژاد عمیق نیست که عمیقا نگران باشی؟ افزایش فقر و فحشا در پاک ترین دولت تاریخ عمیق نیست که عمیقا نگران باشی؟ افزایش سرطان ناشی از پارازیت ها و بنزین آشغال احمدی نژادی عمیق نیست که عمیقا نگران باشی؟ و هزاران انحطاط جامعه ناشی از سردمداران عمیق نیست که عمیقا نگران باشی؟ از عمقت بیا بالا و با عقل و وجدان قضاوت کن لطفن
شنبه 10 خرداد 1393 - 11:04
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
ببخشید حاج اقا (باورعمیق)میشه بفرمائین که این چه اسلامی هستش که بین مسلمونهاش فرق میزاره و برایه سایر کشورهایه مسلمون حجاب رو اختیاری و برایه ایرانیها اجباری کرده و تو سایر کشورهایه اسلامی عرش خدا بلرزه درنمیاد از بی حجابی خانمها ولی تو ایران اگه یک خانمی حجابش رو رعایت نکنه حتمآ یه زلزله ای سیلی یا یه نکبتی دیگه نازل میشه؟
شنبه 10 خرداد 1393 - 12:04
کبالت3 - کرج - ایران
بعضی مواقع حال و روز این دکانداران دین مایه تاسف بعضی مواقع مایه خنده و بعضا مایه ترحم و دلسوزیه تو گوئی چادری بر پاست میان طوفان و بوران با ستونهائی لرزان و بندهائی سست که هر آینه با بادی به تلاطم در میاد و امکان فرو افتادن داره حالا هر تیرک و ستونش رو مومنی بغل کرده و هر بندش رو مومنی دیگه چنگ زده بقیه هم اهل خیمه رو میپان تا به فکر فرار و رفتن زیر بنای محکمتری نیفتن این کل صلابت و استحکام این دین مبینه و کل هنر این جماعت جای ساختن بنای مطمئنی که از باد و باران نیابد گزند همینه یعنی توسل به شلاق و سیخ و سه پایه برای نخ کردن مردم به حبل الله این حجاب هم یکی از همین نسیم هائیه که این ستون پوسیده رو میلرزونه و مومنین رو میترسونه بقول شاعر ...زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم // ناز بنیاد نکن تا نکنی بنیادم ...کبلائی.
شنبه 10 خرداد 1393 - 13:38
m.noor - شارجه - امارات
با درود .آقاباور عمیق - قم - ایران. به نظر من باید شماها را از ایران عزیز پرت کرد بیرون فقط و فقط.م.ن
شنبه 10 خرداد 1393 - 16:00
آرمان شهر من - استهبان - ایران
حجاب! مسئله ای که هرچه بیشتر به آن فکر می کنم در نظرم بی ارزشتر می شود. من هم از پوشش های سکسی نیمه برهنه و آرایشهای غلیظ و عجیب در خیابانها و اماکن عمومی بیزارم چرا که این گونه پوشش را در خیابان و اداره دور از شان و شخصیت انسانی می دانم (چرا که از نظر من نمایش سکس و بی بندو باریست! شاید که شما اینچنین نیدیشید.)ولی با مسئله ای بنام حجاب و پوشش مو و نوع لباسهای مرتبط با آن مثل چادر و روسری و مانتوها گشاد و سنگین و.. هم کلا غیر قابل قبول می دانم.
شنبه 10 خرداد 1393 - 18:53
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
باور عمیق - قم - ایران- سلام دوست دانا و محترم، البته بحثهای عمیق واعتقادی انرژی زیادی میبره که من بخاطر عدم تخصص و نیزخستگی کار روزانه قادر به ادامه آن نیستم و قبول دارم از نظر صحت تفسیر شما در این مقوله حجت بر من تمام شده واز اطلاعات ارائه شده شما تشکر میکنم ولی پایه تفکر من از بعد ملیست یعنی در جامعه ای که مسیحی زرتشتی یهودی وادیان دیگر زندگی میکنند حجاب اسلامی که قابل احترام هم میباشد را نمی شود به این اقلیت ها ارائه کرد،در کامنت قبلی ام هم گفتم:در حیطه کشور داری. جذب حداکثری و دفع حداقلی میتواند راهگشای خیلی معضلات تحمیل شده بر حکومت باشد. با درود.
شنبه 10 خرداد 1393 - 20:22
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Hamid411- خودتو مسخره کن .وقتی دو تا هواپیما پرواز میکنند یه هیکوپتر یه ملخه نمیآد وسطشون تر تر کنه. از اسلام ناراحتی که جلوی زیر آبی رفتن های اونجوریت رو گرفت؟ پس چرا اون اسم عربی ات که تو قرآن اومده رو میترسی عوض کنی؟ بر خر مگس معرکه لعنت.
شنبه 10 خرداد 1393 - 20:32
ابن ملجم - مونیخ - آلمان
اسب آتش - سیدنی - استرالیا ببینم تو اصلا تونستی بخونی Hamid411چی نوشته؟؟معلومه سواد اکابرت را یا تو بسیج مسجد یاد گرفتی یا اشپز یا دربان یک اخوند بودی!!،باید از رژیم و قوانین قرون وسطایی اون تعریف و تمجید کنی و سپاسگزار باشی،چون اگر اونا و وحشیگری اونا تو ایران نبود،اخه تو و استرالیا؟؟،باور کن تو را حتی بورکینافاسو هم را نمیدادند.
شنبه 10 خرداد 1393 - 21:33
سرسره - اهواز - ایران
اسب اتش وباورعمیق-میبینم که دیوانه چودیوانه ببیند خوشش اید حکایت شماهاست
یکشنبه 11 خرداد 1393 - 00:22
castlehill - سیدنی - استرالیا
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران. دوست عزیزا واقعا داستان ملت ایران تکرار این داستان است. این داستان خدااااااااست
یکشنبه 11 خرداد 1393 - 08:42
aram.01 - کردستان - ایران
باور عمیق- آخر سر یک کامنت جمع بندی و خلاصه هم بذار چون حوصله نداشتم بخونم..
یکشنبه 11 خرداد 1393 - 20:06
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
...ملجم مرادی،، اومدن من به استرالیا ربطی به کارای حکومت ایران نداشت مگه مثل تو پناهنده فراری ام؟ سواد داشتم ،فن بلد بودم اینا هم نیاز داشتن.اون حمید عرب همه جا با تمسخر حرف میزنه منم کاشتمش.تو پرورشگاهی که توش بزرگ شدی عادتتون دادن اینجوری حرف بزنید،جوابه هااااای هووووویه. باور عمیق و هرکس دیگه ای با هر عقیده ای تا جائی که سخیف و هتاک مآبانه حرف نزنن برام محترمند وباهاشون تعامل فکری میکنم نه مثل سرسره اهواز که معلوم نیست رو چی داره سر میخوره.
یکشنبه 11 خرداد 1393 - 13:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.