از دمپایی پاره آیت‌الله خامنه‌ای تا افتتاح نمایندگی مازراتی در تهران.

+35
رأی دهید
-29

potatis - مالمو - سوئد
حکومت فرومایگان بر مردم
جمعه 23 اسفند 1392 - 13:26
Afshin London - لندن - انگلستان
حکومت ریاکاران خونخوار بر ملت گوسفندپرور
جمعه 23 اسفند 1392 - 13:41
Azadikhah - تكسل - هلند
عکسای بسیار قشنگی‌ هست و دمپایی خامنه‌ای هم خوب دیگه عوام فریبی بیش نیست!
جمعه 23 اسفند 1392 - 14:44
Azadikhah - تكسل - هلند
pauline - مسکو - روسیه:عکس ۱۱ حلبی آباد در شیراز،در شهرهای بزرگ دیگه هم حتما وجود داره.نظرت چیه!؟
جمعه 23 اسفند 1392 - 15:43
کبالت3 - کرج - ایران
اون دمپائی پاره به مات..پاره ملت در کبلائی.
جمعه 23 اسفند 1392 - 15:55
hassan5 - تهران - ایران
رهبر مستضعفان جهان پول دمپائی ندارد!!!سگ خورد من حاضرم باو وام با کارمزد 28 در صد باقساط ده ساله بدهم تا دمپائی بخرد.
جمعه 23 اسفند 1392 - 16:19
seyd ali geda - یورک - انگلیس
دمپایى پاره و ٩٥ میلیارد دلار پول در جیب گشاد اغا على یک دست،عجب ملت را اسکول گیر اوردند
جمعه 23 اسفند 1392 - 16:49
دوستدار - استهکلم - سوئد
رژیم فربب دهنده اخندی! توان مالی خامنه ای به حد توانای کل مردم کشورش است به پا کردن دامپای پاره به غیراز فریب دادن مردم کشورش هیچ معنی دیگری ندارد.
جمعه 23 اسفند 1392 - 17:36
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
مازراتی در ایران نمایندگی‌ رسمی‌ ندارد. نمیدونم این چه صیغه‌ای هستش که هر کی‌ میره ۴ تا جنس از دوبی‌ میا‌‌ره می‌شه نمایندگی‌ رسمی‌ فعلا شرکت. همانطور که هوگو بوس در ایران نمایندگی‌ رسمی‌ ندارد، رالف لاورن نمایندگی‌ رسمی‌ ندارد و خیلی‌ برند‌های دیگه. جنس رو از ترکیه و دوبی‌ می‌آرن یه شرکت هم می‌زنن میشن نمایندگی‌ رسمی. سفارشات گرفته میشه, میدن دوبی. از دوبی سفارش میدن به مازراتی برای دوبی, بعد از دوبی میاد ایران. همش سفارش کشور های عربیست. مثل مرسدس پورشه و مارک های دیگه.‌
جمعه 23 اسفند 1392 - 17:44
parjavan - تهران - ایران
این دمپایی استعاره ای از ک.. پاره ملت شریف ایران است
جمعه 23 اسفند 1392 - 18:18
raha1984 - هامبورگ - المان
ای لاشخور پیر حقه باز از سر بساط منقلش اومده بوده !!
جمعه 23 اسفند 1392 - 18:59
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
دمپایى پاره پو شیدن فقط براى تظاهر و عوام فریبى!!! مى خواد به ملت بگه من تو این فساد هاى میلیاردى دستى ندارم و توان مالى تعویض یه دمپلیى پاره ام ندارم!!
جمعه 23 اسفند 1392 - 19:18
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این دم پائی کاربردِ داخلی‌ داره ، مخصوصا برای جان نثارانِ حکومتِ ریا و خدعه، اولا آخوند نعلین میپوشه، احتمالا این دم پأیی رو یا از مستراحی که توش بر طبقِ عادت اهن میکنه و به یادِ ایامِ گذشته گوشه در الخلاف اش وجود داره برداشته ، یا دستور داده ,دمپأیی زندانیانِ سیاسی که در اوین شکنجه میشن رو براش بیارن تا جولانی بدهد و باز دل‌ رعیتش را خون کند تا بر جهالتِ خود هق هق کنند و زار زنند، بهتره دختر کوچکش که تمامِ لوازمِ شخصیش از دیارِ ارباب می‌رسد ، سفارش یک دمپأیی نو برایش بدهد ، تا در مسترهش استفاده و بعد که مستراحش تمام شد در جلسات با اعضای خبرگان استفاده کند، بالاخره چند دهه ایشان حقِ همه ملت را به حلقومِ خانواده و رعیتِ خود ریخته است، یا پسرِ متوهمش از ۲ میلیارد پوندِ خود در انگلیس که الان سه برابر شده ، یک پوند برای این پدرِ خانواده دوست یک دمپأیی بخرد تا حداقل وقتی‌ به کاخِ ملک آباد در مشهد میرود بتواند درست خر سواری کند و رویِ ‌اسب به تفرّج بپردازد تا تیهو شاهانه را با دمپأیی نو تناوول بفرماید.
جمعه 23 اسفند 1392 - 21:17
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
Armita دیگه چه خریه تو عکس ٥؟؟
جمعه 23 اسفند 1392 - 21:46
تیتو تیتو - تهران - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان تو خبرها خوندم که این نمایشگاه توسط نزدیکای بابک زنجانی افتتاح شده ولی نوع فامیل بودن و ارتباطشونو دقیقا یادم نیست .
جمعه 23 اسفند 1392 - 21:50
senator x - تهران - ایران
از عکس اون دختر سنتور زن و حاجی فیروز , گریه ام گرفت. جون اون دختر و آن جوان را فـرزنـد خودم فـرض کردم.لعنت بر من که کاری برای این گونه جوانان از من ساخته نیست. از انسان بودنم شرمندم. بخدا حقیقت را میگم
جمعه 23 اسفند 1392 - 22:29
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
تعجب نکنید اگر از فردا سرو کله یک نفر با نام کاربری دمپایی اقا در این سایت پیدا شد.
جمعه 23 اسفند 1392 - 22:31
Qashqaei2013 - شیراز - ایران
احتمالا قبلش پای بساط بوده ،هول شده اشتباهی‌ دمپایی سید احمد خاتمی رو پوشیده
شنبه 24 اسفند 1392 - 01:00
raheme - کویت - کویت
حاجى فیروز دستگیر شد؟. ارباب خودم چرا نمى خندد؟. مداح بود و هـفت تیر میکشید دستگیر نمیشد.خنده و شادى حرام هست براى مردم سفیه کشورم.
شنبه 24 اسفند 1392 - 01:26
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
Qashqaei2013 - شیراز - ایران// خیلى باحال گفتى///لول(:
شنبه 24 اسفند 1392 - 05:33
raha1984 - هامبورگ - المان
akhoond shepeshoo وای از خنده غش کردم !! راست گفتی !! شاید هم فدای دمپایی اقا !!
شنبه 24 اسفند 1392 - 07:41
abdolmalek - رامسر - ایران
به امید روزی که خبر مرگ این سیدعلی گدای پوفیوز مکار رو بشنوم..لعنت اله علی القوم الظالمین
شنبه 24 اسفند 1392 - 08:39
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
آقا من بی رودربایستی میگم، هیچ رهبری در دنیا، سالم تر از رهبر ایران و خانواده اش نیست. ولی متأسفانه تا دلتون بخواد فاسدترین و کم سوادترین مسئولین را ایران دارد. یقین بدونید اگر رهبر ایران یا خانواده اش کمترین فسادی داشت، الان در بوق و کرنا بود. ولی با این اوج تکنولوژی و جاسوس بازی حتی یک برگ نوشته یا عکس ناقابل در مورد فساد از این خانواده یافت نمیشود. پس این دمپایی پاره ریا نیست بلکه سلامت رهبری ایران است. ولی صد حیف که این سلامتی با وجود مسئولین فاسد و کم سواد به هیچ دردی نمیخورد. هرچند دوام آوردن ایران با این همه تحریم های کمرشکن نتیجه وجود عده اندک مسئولین سالم است که نباید نادیده گرفت. حالا بعضی از آقایان و خانوم ها نیاین بگن، نخیر و چنان است و چنین. دلیل با سند دارید رو کنید. بنده یک انسان واقع گرا هستم و حرف بی دلیل و سند را قبول نمی کنم به بقیه کاری ندارم. میدونید حرف مفت هم که مالیات و خرجی نداره توی دنیا زیاده.
شنبه 24 اسفند 1392 - 09:32
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
mir1976 - واشنگتن - آمریکا- اولا که سالم نیست عملیه قیافش داد میزنه دوما من هر وقت رهبر شدم برای شیره مالیدن سر مردم دمپایی پاره که هیچ گاهگداری با شلوار ننه دوز و عرقگیرسوراخ ظاهر میشم
شنبه 24 اسفند 1392 - 13:38
baranesard - بروکسل - بلژیک
دوستان شما چرا ناراحت هستید؟؟؟ مردم ایرا ن لیاقتشون همین ملاهای زواردرفته و واقعأ ابلح وبیسواده.مردمی که ............درود بر امام خامنه ای وتیمش.آقایان انشآلله هزارساله بشین(صدساله که هستین)
شنبه 24 اسفند 1392 - 14:40
zavareh - رودسر - ایران
seyd ali geda - یورک - انگلیس - باور کن هموطن با این مردم کنش پذیری که من میبینم، به این نتیجه رسیده‌ام که بلانسبت دوستان یوو کی‌ ملت ما واقعا اسگل هستند. در ضمن سرمایه روضه خوان خامنه‌ای از دویست میلیارد دلار فراتر رفته است.
شنبه 24 اسفند 1392 - 15:39
zavareh - رودسر - ایران
mir1976 - واشنگتن - آمریکا - شما مدعی واقع گرایی هستید، ولی‌ این همه بیشمار سند و مدرک فساد مالی‌ را که در مورد فساد خامنه‌ای و به ویژه آقا مجتبی‌ وجود دارد را با یک رندی خاص کتمان می‌کنید؟ هر کس اگر تا بحال فساد این خلایق برایش کاملا روشن نشده باشد، یا کودن است یا اینکه سر در توبره این اشغالگران پلید تازی دارد.
شنبه 24 اسفند 1392 - 15:48
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا، اگه به پدربزرگ دارید، یک نگاه به چهره پدربزرگتان بیندازید یک نگاه به آقای خامنه ای، این دو را با هم مقایسه کنید، چه نتیجه ای میگیرید؟ از نظر شما اگر خامنه ای با این سن، عملی است پس با این نتیجه پدربزرگتان باید ول معطل باشد. نمی دانی بدون آقای خامنه ای یکی از خوش چهره ترین رهبران است. شجاعت این است که انسان باید واقعیات را بگه هرچند تلخ باشد. zavareh - رودسر - ایران، لینک یکی از این مدارکتان را برای ما بگذار. نصفه هم قبوله. گفتم که اینجا حرف مفت خریدار نداره ، اونجا اگه حرف مفت دوست دارید اشکال نداره.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 04:25
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
mir1976 - واشنگتن - آمریکا, خداوند قسمت شما کند که بجای زندگی زجراور در نظام مستبد ولایت فقیه امریکا و رهبر مستبدش ایه الله اوباما مدتی هم در جوار خوشتیپترین و دمکرات ترین رهبر جهان اقای خامنه ای سر کنید.سعی نکنید به شعور مردم توهین کنید چون به خودتان برمیگردد مردم از همه جیز اگاهی دارند.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 13:05
Azadikhah - تكسل - هلند
mir1976 - واشنگتن - آمریکا:اینجور که شما میگید همه حرف مفت میزنند و شما راست میگید.همین که خا‌‌منه‌‌‌ا‌‌ی می‌بینه و می‌‌شنوه آقازاده‌ها چه فساد‌ها و دزدی هایی رو انجام میدهند و ساکت می‌‌مونه خودش ظلم و فساد رو بیشتر رواج میده حالا مگر حتما باید با دست خودش اینکارو انجام بده؟!از مجتبی‌ خا‌‌منه‌‌‌ا‌‌ی(https://iranazar.org/?p=18382),بابک زنجانی بگیر تا برادران دالتون،مشایی،محسن رضایی و،،، اینها همه نمونه‌های فساد زیر دستان ایشان هست که خودش هم میدونه اینها چه کاره‌ هستند.میخوای باور کنی‌ یا نکنی‌ اصلا مهم نیست.(https://www.dw.de/گزارشی-از-گسترش-امپراتوری-مالی-خامنهای-در-دوران-تحریم/a-17224318)
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 13:12
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
mir1976 - واشنگتن - آمریکا- مردم رو مدل خودتون حساب نکنید که با این حرفهایی که از کودکی تو گوشتون خوندن فریب بخورن، تیپِ خامنه ائی رو وقتی‌ هنوز به این مقامِ غصبی نرسیده بود میدیدی ، والله کسی‌ که ۳۵ سالِ نونش بد جوری تو روغنه و بیش از ۲۰ سال مثلِ شداد برا خودش دستک و دنبیل درست کرده وبرای هفتاد و اندی انسانِ متمدن که آخوند رو به اندازه سر قبر و فاتحه خونی قبول دارند، خدأیی میکنه و تمامِ ادارات و خیابانها و کلِّ کشور عکسِ نحسش آویزون است ، و مخلصان و چاکرانی امثالِ شماها دارد که تمامِ انسانیت و شرفِ خود را به خاطرِ اختیاری که او به این خاطر بهشان داده ، هر روز تیهو و کبک و در این راسته‌ تناوول میفرماید و ییلاق و قشلاق به اتفاقِ دست بوسان میرود، بر سرِ خزانه ایرانِ غنی چهار چنگولی نشسته و انگار ارثِ بابا شه به چاکرانِ جیره خورش در لبنان و سوریه و غیره سرازیر می‌کند و سهم بچه‌هایش را از این خوانِ گسترده در بلادِ سوییس و کانادا و انگلیس در بانکهای آنجا حفظ می‌کند ، ....
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 15:36
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...میخواستید با پدر بزرگی‌ که شاید به عمرش یک صدمِ از یک روزِ امکانات این آخوندِ دوزاری را نداشته یکی‌ می‌کنید، .یک بچه شامپانزه وقتی‌ کمی‌ رسیدگی , تغذیه خوب میشود قیافش فرق می‌کند چه رسد به رهبرتون، علاوه بر این والله خیلی‌ هم قیافش چندشه و منزجر کننده ، با اون لبهایی که همیشه زبونش , عوووووق , اونها رو خیس میکنه ، با اون چهره عبوس , چشمان یخ کرده بی‌ احساس ، پدر بزرگِ خوش تیپ ندیدی که اینو خوش تیپ میدونی‌ ، تنها مزیتش قدِ بلند است که الان با اون شکم بر آمده ، همون هم به چشم نمیاد، ترکها کلا پوست‌شون سفیده ، سفیدی پستش هم مردونه نیست و مثلِ پوستِ ماهی‌ می‌مونه ، کسی‌ که اهلِ منقل هست و به تغذیش برسه به هیچ عنوان نشون نمیده و بسیار هم سرِ حال است ، علاوه بر آن چیزهأی که به او تزریق میکنند و یا استفاده میکنه ، اگه مادرِ مادر بزرگِ شما هم استفاده میکرد ، چین و چروک نداشت، تازه حالت و رنگِ لباش عوووووق معلومه تریاکی ناب هست، احمدی نژاد فرصتِ کوتاهی برای جولان داشت به بتاکس و این مسائل روی آورد ، ...
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 15:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...اما این با خاطرِ جمع بیش از بیست سال یک روند در حال رسیدگی شدن از هر نظر است، ، وقتی‌ هم میخواهد ابرازِ علاقه کند عینِ گی‌‌ها رفتار می‌کند پر از چندش عوووووق ، البته چه بگویم الف باید به دهان بزی خوش آید و ژنش اینه خاتمی و روحانی تیپ و حالتِ مردانه تر دارند هر چند به بلندی او نیستند و باوقار تر از رهبر جلفِ شمایند , ظریف هم شخصیتِ قابل احترام و دوست داشتنی دارد. فقط امیدوارم خداوند این وجدانهای به خواب رفته تان را بیدار کندتا به حقایق و زشتی‌های پشتِ این حکومت و کلِّ شخصیتهای این حکومت برسید. ,
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 15:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.