بهشت،ویدئو کلیپ جدید از گوگوش در حمایت از همجنس گرایی


من از حسی که بین ما هنوز هم هست میترسم
ته این راه روشن نیست منم مثل تو می دونم
نگو باید برید از عشق نه می تونی نه می تونم
نه می تونیم برگردیم نه رد شیم ازتو این بن بست
منم میدونم این احساس نباید باشه اما هست

دارم می ترسم از خوابی که شاید هر دومون دیدیم
از اینکه هر دومون با هم خلاف کعبه چرخیدیم
واسه کندن از این برزخ گریزی غیر دنیا نیست
نمیدونم ولی شاید بهشت اندازه ما نیست
ته این راه روشن نیست منم مثل تو می دونم
نگو باید برید از عشق نه می تونی نه می تونم
نه می تونیم برگردیم نه رد شیم ازتو این بن بست
منم میدونم این احساس نباید باشه اما هست

+346
رأی دهید
-276

jila.purple - وین - اتریش
همجنس بازی کاری واقعا غیر انسانی و چندش آوره!متاسفم...
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 03:50
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
خاک بر سرت چقدر بهت پول دادن که تبلیغش میکنی‌. خداوند ایران را از شرّ این بیماری محفوظ کن که همش سیاست غربه و هدفش خانواده و اخلاق و فرهنگ ایرانیه.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 03:58
faranak-montreal - مونترال - کانادا
ماه پیش یکی از دوستانم بعد از ١٠ سال از استرالیا اومد دیدنم اینقدر هیجان زده شده بودیم که تو فردگاه کلی گریه کردیم تمام روز دست همدیگر راداشتیم حال دوستم با دوتا دختر کوچولو من هم پسرم دستش تو دستم و با یک شکم قلومبیده 6 ما حامله طوری این مردم به من و دوستم نگاه میکردن که حسابی خجالت کشیدم به شوهرم گفتم چرا آدم نمیتونه دوستش را بغل کنه دستش را بگیره
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 03:55
dark night - تهران - ایران
گند زدی به تمام سوابق خوبت، با خوندن این مزخرف.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 04:23
potatis - مالمو - سوئد
jila.purple - وین - اتریش-چرا فکر میکنی که همجنس گرایی (بازی!) کاری غیر انسانیه ؟
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 04:36
keyvan_1 - مالمو - سوئد
گرایش به هم جنس یه امر طبیعی هست ،،همین طور که گرایش به جنس مخالف طبیعی هستش ،،هم جنس گرایی نتیجهٔ یک جهش ژنتیکی‌ می‌باشد ،،اگه خدا و پیامبرش مخالف همجنس گرایی هستند چرا کاری نمیکنن که این جهش ژنتیکی‌ اتفاق نیفته ،،در ضمن هر کسی‌ مسول زندگی‌ خودش است ،هر کسی‌ از همجنس گرایی خوشش نمیاد ،خوب همجنس گرایی نکنه،،چیکار‌ه مردم دارین فوضول‌ها ،دم گوگوش هم گرم ،،آزادی عشق برای همه
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 04:44
perser68 - فلوریدا - امریکا
شیعه ولایتمدار - مونیخ آلمان. خداوند تو خودش نیاز به کمک داره!۳۵ساله که با همین تفکرات متحجّر شیعه و ولایت چیزی از خانواده تو ایران نگذاشتید!!!شوهر زنش رو می‌کشه،زن شوهرش رو می‌کشه،برادر برادرش رو می‌کشه،پسر مادرش رو می‌کشه،دختر پدرش رو می‌کشه،پدر بچه‌های دو قلوی خودش رو می‌کشه و همشون هم همجنسگرا هستن احتمالا!همین رفیق قدیمیتون حرف قشنگی‌ زد،گفت من اسرائیل رو به رسمیت می‌شناسم چون سازمان ملل اونها رو به رسمیت می‌شناسه!شما برگردین ایران و خانواده‌ها رو از اون بختک مذهبی‌ قرون وسطایی نجات بدین،چرا دست از پا درازتر دست به دامن خدا میشید!؟البته تو تو آلمان بدنیا اومدی و هر چیز آلمانی‌ که به مذاقت خوش اومد بهش چنگ زدی و اویزونی و هر چیزی که تو دهن مردسالاری زد رو شرّ و گناه دونستی و خیلی‌‌ها مثل تو!مثلا تو آلمان که همجنسگراها اینهمه حق و حقوق مثل بقیه دارن،آسمون به زمین اومد؟یا از حق شما گرفتن و به اونها دادن؟رتبه۱۳۴ رو بین۱۷۷ کشور دنیا ایران آورد نه غرب و آلمان!اینو که دیگه نمی‌شه انکار کرد!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 04:49
توفیق - سیاتل - آمریکا
jila.purple - وین - اتریش عزیز بدت میاد نکن. کسی‌ تو رو مجبور نمیکنه که همجنس گرا باشی‌. خیلی‌ ساده هست. تو کاری به اونها نداشته باش، اونها هم کاری بهت ندارن.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 04:59
skylone - تورونتو - کانادا
چقدر چندشه این گوگوش
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 05:03
توفیق - سیاتل - آمریکا
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان اینقدر حرفات نادرست هست که نمیدونم از کجا شروع کنم. اولندش که شما اگر پزشک نیستی‌ اظهار نظر نکن که مریضی چی‌ هست یا نیست. اگر پزشک هستی‌ هم برو چند تا مقاله علمی‌ بخون چون سواد پزشکیت مال ۵۰ سال پیشه. الان کسی‌ همجنس گرائی رو مریضی نمیدونه. کلی‌ هم از حرفت راجع به غرب و همجنسگرایی خندیدم. تو هم مثل خامنه‌ای فکر میکنی‌ همه دشمن هستن. آخه حاجی، وقتی‌ سوئد یا نروژ یا هلند یا آمریکا میان به همجنس گراها حق ازدواج میدن منظورشون اینه که به فرهنگ ایرانی‌ شما حمله کنن؟ حرف از این خنده دارتر تا حالا نشنیده بودم. دو تا خانوم یا دو تا آقای آمریکایی همدیگه رو دوست دارن و با هم در کالیفرنیا ازدواج می‌کنن اون‌وقت شما میگی‌ اینها هدفشون خانواده و اخلاق و فرهنگ ایرانیه؟ یک کمی‌ فکر کن قبل از اینکه چیزی بنویسی‌.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 05:09
perser68 - فلوریدا - امریکا
jila.purple - وین - اتریش. من بر خلاف نوشته هام و حمایتی که از زنان و همجنس گرا‌ها و همه و همه در مقابل تحجر می‌کنم و مردسالاری،نه زنم و نه همجنس گرا،اما واقعا جای شگفتیه که شما‌ها دارید از حق و حقوق مساوی برای همه تو کشور‌هاتون استفاده می‌کنید!سوئیس کشوری که تو دنیا جزو۱۰ کشور شاید و کشور خودتون که ازش فرار کردید فاسد‌ترین و ورشکسته‌ترین حکومت‌های زمان حال رو داره برای دیگران تعیین و تکلیف می‌کنید؟سلامتی‌ رو در چی‌ می‌بینید که همجنس گرا‌ها ندران؟فرخزاد رو شاید۸۰درصد ایرانی‌‌های امروز میشناسند که یه همجنسگرا بود،اما در عین حال یه نابغه،یه شو من،یه شاعر،یه نویسنده،به چند زبان خارجی‌ مسلط و با همین تفکرات بی‌ منطق من و شما و همراهی با جمهوری منفور اسلامی جونش رو داد و به بدترین شکل قصابی شد!فرخزاد رو من و شما کشتیم و بیخود به گردن خامنه‌ای جلاد نندازیم!چند تا آهنگ شما خوندی تا حالا؟چند تا کتاب نوشتی‌؟چند تا زبان خارجی‌ بلدی!؟خیلی‌ از خواننده‌های قدیمیه ما مدیون همین فرخزاد همجنسگرا هستن!نژادپرستی دورش تموم شده!!!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 05:10
rahaei - تهران - ایران
دمش گرم! واقعا خوشحال شدم این اول صبحی! :) . faranak-montreal - مونترال - کانادا. خانم شما ذهن خودت خرابه! کانادا در سال ۲۰۰۵ ازدواج همجنسگرا ها رو قانونی کرده و برای بیشتر مردمش هم عادیه این قضیه! داستان نساز لطفا!. jila.purple - وین - اتریش. اینجوری حرف زدن بدون دلیل و منطق بسیار کار آسونیه، مثلا من میتونم بگم: کدو تنبل گیاهی بسیار غیر انسانی و چندش آور است ولی آیا این جمله بدون دلیل منطقی ارزش داره؟ اصلا جای بحثی باقی میزاره؟ . اینطور حرف زدن معمولا نتیجه نادونیه وگرنه اگر آدم ذهنش رو نبنده و کمی مطالعه کنه دیگه اینطوری حرف نمیزنه.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 05:11
machan - لس انجلس - آمرکا
خاک بر سر خواننده دوزاری مثل گوگوش. واقعا موسیقی پاپ ایران با رفتن به لس آنجلس دچار سقوط شده. این خواننده بدبخت حتی در این حد نمی دونه که بالای 95 درصد ایران مسلمانه و همجنس گرایی را عملی حیوانی قلمداد می کنه...
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 05:21
azadeh11 - آمستردام - هلند
پرسر۶۸ - فلوریدا - امریکا. بسیار زیبا نوشتی‌. مرسی‌،.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 07:43
جنگنده - تهران - ایران
گوگوش هم فکر کنم گرافتار عشقه کشکی و ابدوغ خیاری و تبلیغاتی به یک خانوم دیگه شده مانند لیدی گاگا و بیانسه و مددونا و بریتنی،‌خیلی جالبه دقیقا مشخصه که یک دست شیطانی این خوانندگان و هنرپیشگان را هدایت میکند تا مردم را به کفر و فساد بیاندازند چون کارهای همه اینها مانند یکدیگر است. دلیل اینکه همنجسبازی عملی کثیف است این است که مانند یک جنایت است و مانع از بوجود آمدن انسانها میشود و در نتیجه کاری شیطانی میباشد که مریدان شیطان و افرادی که از انسانیت و اخلاق بویی نبرده اند به آن دچار میشوند و آخر و عاقبت اکثرشون هم یا ایدز یا اعتیاد یا خودکشی یا قتل میباشد. یکی از کثیفترین اعمال در این دنیا همین همجنسبازی میباشد. اونی که میگه همجنسبازی خوبه آیا راضیه که بچه خودش با یک همجنسباز دوستی کنه یا پدرش، مادرش را طلاق دهد تا با یک مرد دیگر همبستر شود یا زنش عاشقه یک زن دیگر شود. این ژستهای جاهلانه روشنفکری را به کناری بگذارید و واقعا به این تفکر بخندید چون واقعا خنده دار است.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 07:26
eddy59 - مونیخ - آلمان
اونم ی غریزست مثل خیلی چیزای دیگه که نباید باشه اما هست...بدبختا چه گناهی کرذند؟ یکم درک داشته باشید
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 07:44
YAMARAN - لوس آنجلس - آمریکا
خاک بر سرت. همجنس بازی چندش آوره. مثل دوران لوط که خدا نابودشون کرد. کثیف تر از این کار نمیشه.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 07:55
titan - ایران - ایران
دارم فکر می کنم اگه به جای دو زن دو مرد توی این کلیپ بود کلیپ به همین زیبایی و قشنگی می شد یا نه؟؟ فکر کنم مخالفای این کلیپ بیشتر می شدند ؟؟؟ این خانم توی کلیپ رفتار زنانه ای داشت و غیر متعارف نبود اگه یک مرد بود با رفتار زنانه ؟!؟! نمی دونم شاید کارگردان این کلیپ هم از همجنس بازی برداشت خاص خودشو داشته باشه. (امیدوارم این حرفها ضد همجنسگرایی برداشت نشه هر انسانی ازاده تو مدت زندگیش هرجور می خواد زندگی کنه تا وقتی به کسی صدمه نزنه )
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 08:02
ye mard - استکهلم - سوئد
به این میگن یه اشتباه غیر فابل جبران برای خواننده ای مثل گوگوش.. واقعا متاسفم
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 08:21
poopoo123 - باریس - فرانسه
خاک بر سر خواننده دوزاری مثل گوگوش. واقعا
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:21
chocoman - روتردام - هلند
بعد از انقلاب مود شده بود همه شده بودن چپی اگه یه شلوار لی‌ میپشیدی صد تا انگ بچه سوسلول و بورژوا بت میزدن. یا یه سری که نمیدونستن نماز صبح چند رکعت است بت میگفتن که کافری. حالا هم غربی شدن و طرفدار ارزشهایه غرب بودن مود شده.‌ای خدا کی‌ می‌شه این مردم ایران مستقل فکر کنند و اینقدر دنبال رو این و اون نباشن. یه روز اینقدر مذهبی‌ میشن که نفس کشیدن هم می‌شه حرام و همون آدمها یک دفعه اینقدر روشن فکر میشن که هر چیز که بوی مذهب بعده میشه آخ.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:28
همایون52 - تل اویو - اسرا ییل
هر کسی هر جور دوست داره زنده گی میکنه و تا وقتی به حریم شخصی تو کاری نداره زندگی خودتو بکن یک وقتی روابط بین دو نفر(حالا از هر نوعش) به سنگساری ختم میشد زمان میخواد که ملت متفاوت از ترا بفمند و قبول کنند.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:39
majiddk - کپنهاک - دانمارک
منم میدونم این احساس نباید باشه اما هست
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:44
jila.purple - وین - اتریش
اونایی که اختلالات جنسی دارند, بحپشون جداست اما اینکه می گن عشق به همجنس به طور کامل دروغ و غیر ممکنه.من اصلا کاری ندارم کدوم پیامبر و دین چی گفته من از اعتقادات شخصی خودم صحبت می کنم و معتقدم که عشق کامل تنها بین دو جنس مخالف بوجود می یاد و مساله ای طبیعیه!من به اعتقادات و نظرات دیگران احترام می ذارم اما به همجنس گرایی هرگز!i!i!i!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:49
Kiyanoush - زاربروکن - آلمان
مثل همیشه گوگوش عزیز تابو‌ها را شکستی،همیشه از زمانه خودت جلوی.ممنون که حرف دل‌ خیلی‌ها از ماها را گفتی‌ که حتا ما خودمون جرات گفتنش را هم نداریم.شاید برا بعضی‌‌ها این صحنه‌ها بقول خودشون زشت باشه ولی‌ من گریه‌ام گرفت و خیلی‌ از خاطراتم برام تازه شد..
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 10:03
همایون52 - تل اویو - اسرا ییل
هر کسی هر جور دوست داره زنده گی میکنه و تا وقتی به حریم شخصی تو کاری نداره زندگی خودتو بکن یک وقتی روابط بین دو نفر(حالا از هر نوعش) به سنگساری ختم میشد زمان میخواد که ملت متفاوت از ترا بفمند و قبول کنند.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:41
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان. البته من هم تا حدود زیادی با این موافق هستم که گرایش به همجنس باعث اشکال در سیستم خانواده می شود ولی یکی از دلایل ترس از مرد و فوبیای سکس در خانم ها و به تبع اون گرایش به همجنس، همین سبک و سیاق ازدواج به روش سنتی - اسلامی و خشونت علیه زنان است. با احترام عرض می کنم که اکثر متدینین مثل شما همیشه با فراموش کردن ِ ریشه ی مشکلات و انداختن صورت مشکلات به گردن غربی ها، سعی در پاک کردن صورت مسئله دارند. ضمن اینکه عملا نا کارآمدی ِ سیستم کنترل به روش اسلامی (حدود اسلامی) بر همگان ثابت شده است.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:58
کیمیا گر - اصفهان - ایران
ما مسائل اجتماعی مهم تری داریم که بشه دربارش آهنگ ساخت.اصلا خوشم نیومد.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 10:38
nassau - مالاگا - اسپانیا
چقدر اشتباه بود این کارت، به نظرم اگه همون ایران میموندی برای همیشه یه اسطوره میماندی ولی‌ حالا دیگه کاملا خودتو خراب کردی
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 10:38
milad amirry - کوالالامپور - ما لزی
عزیزان. منم خیلی بدم می آمد از این افراد. بعدا که مطالعه کردم انها اینجورندو اهی ندارند. یا بیمارند یا نیازشان اینججوره. پس:. نگو باید برید از عشق نه می تونی نه می تونم. نه می تونیم برگردیم نه رد شیم ازتو این بن بست. منم میدونم این احساس نباید باشه اما هست. قضاوت سخته دقت کنین
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:05
Aram22 - بیرمنگام@ - انگلستان @
با تشکر از گوگوش
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:36
danial nabi - استكهلم - سوئد
افسوس که نادانهأی همچون ایشون از خط و مشی‌ دفاع می‌کند که قانون فراماسونی حساب میشود، هم جنس بازی ۱ بیماریست که علاجش مرگ شخص است. اینها منزوی هستند و هیچ عشقی‌ ندارند جز تنفر به خوشبخی زن و شوهر موفق.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:52
جنگنده - تهران - ایران
متاسفانه یکی از خوانندگانی تا حدی (( البته تا حدی )) نسبت به دیگر خوانندگان لس آنجلسی، پرستیژ و سنگینی و کلاس خودش را حفظ کرده بود همین شخص بود که او هم دیگر تمام شد.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 12:46
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
شارلاتان و نون به نرخ روز خور
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 13:04
perser68 - فلوریدا - امریکا
machan - لس‌آنجلس - آمریکا. تویی‌ که تو کامنت‌های قبلت مدام جمهوری فاشیست مذهبی‌ اسلامی رو محکوم میکردی، میخواهی‌ بگی‌ که فرق میکنی‌ با خامنه‌ای نکبت؟نجات پرستی‌ مگه شاخ و د م داره!؟شما‌ها هم خدا رو میخواین هم خرما رو؟چرا مخالفت با خامنه‌ای منفور؟اونم مثل تو یه نژاد پرسته و رفیقته!!!آمریکا و سوئیس و آلمان بین آدمها فرقی‌ نگذاشتن که امروز تو و امثال تو میان دست از پا درازتر تقاضای زندگی‌ کردن می‌کنید!گوگوش شرافت داره و آدمها رو ورچین نمیکنه!فکر کردی هورمون‌های جنسی‌، مسلمان و غیر مسلمان میشناسه؟واقعا یه بی‌سواد مذهبی‌ مثل تو می‌خواد با جمهوری آدمخور اسلامی بجنگه؟احتمالا تو هم مثل چند تای دیگه تو آمریکا به دنیا اومدی و به اجبار از آزادی که در آمریکا نصیبت شده داری استفاده میکنی‌!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 13:36
lafcadio - استکهلم - سوئد
مطمئنا خیلی مهمه حمایت از همجنسگراها، کسایی که قرنهای متمادی حقشون خورده شده . ولی نفهمیدم منظورش ازین که > منم می دونم این احساس نباید باشه اما هست چیه . چرا نباید باشه؟ این که بیشتر برضدشونه تا طرفداریشون
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 14:56
perser68 - فلوریدا - امریکا
بیچاره گالیله!هر چقدر سعی‌ کرد ثابت کنه که این زمینه که داره به دور خورشید می‌گرده،آخر جونش رو برای تحجر داد!اصلا به فرض محال همجنسگرا‌ها بیمار و روانی‌!و ما‌ها دگرجنس گرا‌ها سالم!کافیه یه نگاه به مملکت خودمون و کشت و کشتاری که ما دگر جنس گراها راه انداختیم بندازیم!یکبار حتی جمهوری ضدّ انسان اسلامی هم نتونست یه همجنس گرا رو تو ایران به جرم دزدی،کلاهبرداری،آدمکشی،مادرکشی،پدر و برادرکشی حداقل محکوم کنه و محاکمه!و جالبتر اینکه تو همین غرب به قولی‌ بی‌ بند و بار نیکی‌ مارتین ها،جرج مایکل‌ها و التون جون‌ها با صدا‌هاشون حتی تو اون ده‌‌‌ کوره‌ها جا باز می‌کنن و کسی‌ نمیگه که اینها بیمارند!یا همجنسگراهایی که وزیر میشن یا شهردار!ما ایرانی‌‌ها تو حکومت نکبت آخوندی در جا می‌زنیم،اما تو غرب جزو بهترین‌ها هم میشیم!این چه چیزی رو میرسونه؟ غربی‌ها انسان‌ها رو بر اساس رنگ و نژاد و مذهب و گرایش جنسی‌ تقسیم نمیکنند!افغانی همزبان تو ایران دست چندم می‌شه،اما من ایرانی‌ تو غرب اگه مزاحمتی ایجاد نکنم می‌تونم تا شهردار شهر هم بشم!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:30
potatis - مالمو - سوئد
jila.purple - وین - اتریش-فکر کنم تو تمام دنیا تنها مللی که فکر میکنند باید به اعتقادات انسانها احترام بزارند اما به خود انسان ها نه, ما ایرانی ها باشیم! دوست عزیز همجنس گرایی نه یک اختلال ژنتیکی هستش و نه یک مشکل روانی, همجنس گرایی بین ٧% از تمام حیوانات از جمله انسانها متداول هستش, چرا شما فکر میکنی که اگه دو نفر همجنس با هم دیگه زندگی کنند کاری غیر انسانی هستش؟! مگه به شما آسیبی میرسونند؟ مگه به جامعه اسب میرسونند؟ دلیلتون از این حرف چیه ؟
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:37
perser68 - فلوریدا - امریکا
نژاد پرستی نه نجات پرستی‌!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:20
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ما انسانها دوست داریم با تابوها زندگی‌ تا با واقعیت ، خود به چشم در جائی که مهمان بودم سالها قبل مشاهده , دو دختر ، سه و چهار ساله با هم در آمیخته بودند پشتِ یکی‌ از مبلهایی که ما نشسته گپ میزدیم و با دیوار فاصله داشت مشغول عملیات بودند که از پچ پچشان دریافتیم علاوه بر پچ پچ مشغولیّات دیگر هم دارند به خاطرِ بچگی‌ حکایتِ کبکه که سرش تو برفه، یا شنیده‌ام پسر بچه‌های فراوان حتی نوجوان و جوان , که اولین تجربه سکسی خود را با هم داشته، این روند اگر سطحی و از سرِ کنجکاوی باشد مسیر درستِ خود را بعد از بلوغ فکری نشان میدهد و اگر از نظر رسم و عرف جامعه معیوب, آنهم آشکار , طرف در خود گرایش‌های متفاوت می‌یابد، حالا به شیطان نسبت دادن یا هیولا کردن فرد, فقط به خاطرِ تابو‌هاست که بسیاری ریشه در باورهای مذهبی‌ دارد، هر چند که مذهبیون خصوصاً در حوزه‌های علمیه اکثرا به هم بند یک فتوا هم دنبالش میچسبانند، وقتی‌ برای نزدیکی‌ با خر و قاطر و مرغ نظریه میدهند مذهبیون با طمأنینه خوانده و سر را به علامتِ تأکید و تائید تکان انگار این تجارب را داشته ! ...
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...حال ببین چه آشوبی برای خواندن ترانه ائی از سویِ خانم گوگوش به پاکرده ! که ال است و بل است، او می‌گوید بابا بذار ادامها هر جور که دوست دارند با هم روزگار بگذراند، بابا بی‌خیال , همه چیمون شده جنسیت گورِ بابای هر کی‌ میخواد با هر کی‌ بره بذار عنصرش عشق باشه نه هوس , یا جنسیت ، مگر معتقد نیستیم که فطرتِ خدایی در ما هست، پس اینقدر تو کارِ خدا فضولی نکنیم اون همه چی‌ رو می‌بینه و کنترل داره ، آدمها هم مسولِ اعمالِ خودشون هستن، دنیای امروزه دهکدهٔ جهانی‌ است که انسانها میتواند آگاهانه مسیر خود را بیابند، اصلا اینجوری فکر کنید دوست دارن برن جهنم، به جهنم و به ما چه. فقط باید یک طلبه باشند تا با تکیه بر فتوا دست به نقد , گرایش به همجنس یا شرایط خاص , آزاد. تازه خدا جون خودش هم نخ ناجور داده ، باید ته و توش رو در بیاریم که منظورش از جوانان زیبا رو که به پذیرای از بهشتیان مشغولند چه معنی دارد و یعنی که چی‌ !! :)
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:53
perser68 - فلوریدا - امریکا
azadeh11 - آمستردام - هلند. متشکر از تو عزیز،شاید بدونی‌،شهره اولین خواننده زن ایرانی‌ بود که حمایت خودش رو از همجنس گرا‌ها اعلام کرد و گوگوش هم آخری نخواهد بود! عشق و عاشقی در هورمون‌ها و قلب انسان هاست و نه در مغز و همونجور که قلب برای خون رسانی و فعالیتش به مغز اجازه دخالت نمیده برای عاشق شدن هم مغز نمیتونه در برابر قلب مقاومت کنه((: حتمن شنیدی که میگن چشم عاشق کوره!وقتی‌ شما عاشق یه انسان میشی‌ دیگه نگاه نمیکنی‌ که پدر معتاد داره،یا مادرش بی‌ سواده و یا برادرش قاتله و یا خودش نقص عضو داره!وقتی‌ هم که ازت ایراد میگیرن چرا با یه چنین فردی که چنین خانواده‌ای داره،میگی‌ نمیدونم دست خودم نیست و عاشقش شدم!بدبختی ما ایرانی‌‌ها بخصوص تو داخل اینه که اجازه نداشتیم و ندادیم که یه همجنسگرا تو مملکتش بتونه با یه همجنس زندگی‌ کنه و کار کنه و نشون بده که لؤ لؤ خورخوره نیست و میتونه در جامعه نقش مثبت داشته باشه!من دندانپزشک همجنس ایرانی‌ تو انگلیس میشناسم،مهندس کمپیوتر ایرانی‌ تو آلمان ،وکیل همجنس ایرانی‌ تو آمریکا،ایرانی‌ عضو گروه سبز آلمان که همجنسه!بدرود((:
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:53
caroline - تهران - ایران
مثل همیشه قشنگ و زیبا!! او دسته از آدمایى که از ایشون خوششون نمیاد یا به گوگوش توهین میکنن اظهار نظر نکنند و لازم نیست گوش کنید!!!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:59
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
بسی‌ لذت بردم از کامنت‌های فلاسفه ایرانی‌ که سرشار از روح دموکراسی و آزادی خواهی‌ بود . سر تعظیم فرو می‌آورم بر نوع دوستی‌ شما هموطنان گرامی‌ .
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 17:09
mlowes - واشنگتن - آمریکا
در پاسخ به اون تهی مغز‌هایی‌ که همجنس گرایی رو بیماری میدونند باید گفت، اولا که این حرف اشتباهه. دوما اگر هم با این غریزه طبیعی مشکلی‌ دارند بهتره برن از اون خدا.. بپرسند که چرا این غریزه رو در طبیعت قرار داده. مگر دائم نمیگین که کن فیکون. خوب حتما خدای بیمار شما این رابطه را هم دوست داره. در ضمن بسیاری از حیوانات هم غرایز همجنسگرای دارند. در نتیجه هیچ چیز غیر طبیعی رخ نمیده. به عنوان مثال این پدیده در میان ۱۰-۱۵% گوسفندان رخ میده. این عدد میان انسان‌ها حدود ۵-۱۰% گزارش شده. یک کم یک چیزی بخونید!!!! درود بر گوگوش که این تابو رو شکست!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 18:07
مالك استر - ایران - تهران
بسیار زیبا و تابو شکن ،،، مرسى کوکوش جان . دوستانى ساندیسى مخ منجمد هم که دارند خودشونو جر واجر میکنند. بیخودى غر غر نکنن خودشون تجربشو دارند و بهتر از هر کسى میدونند تو دخمه هاى تاریک فیضیه قم جه خبره . بابا حالا اروبا و امریکا راهتون نمیدن تایلند که میتونید برید،،، ترکیه رو که ازتون نکرفتن ،،،،دوبى هم که ماشاالله فت و فراوون خانومهاى محجبه ایرانى بول مفتم که بابت مزدوریتون میکیرید خوب برید یه خاک تو سرى کنید بلکه این عقده هاى جنسى و غرایز سرکوب شدن و معالجه بشه و اینقدر همه جیز رو از دریجه سکسى نبینید و یک کم از مغز طبقه بالاتون کمک بکیرید. به نظر من دوست داشتن یه همنوع یا یه همجنس شرف داره به. مال مردم خورى و دزدى و دروغ و رشوه و فساد و تهمت و غیبت و مردم ازاریه ،،، که این دوستان ساندیسى مخ ذوبى از صبح تا شب در حال انجامشن . .
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 18:10
باور عمیق - قم - ایران
احسنت بر تو .. چقدر این شعر زیبا بود . چقدر قشنگ یک سوال منطقی پرسید . سوالش اینه که با وجودی که من میدونم که این احساس نباید باشه اما هست .. خوب این احساس رو باید چکارش کرد؟ آیا حقیقتا تمام هدف این ویدیو تبلیغ همجنسگرایی بود؟ یا اینکه تمام هدفش به وجود آوردن یک جو تحلیلگرانه که پاسخ این سوال رو بدن؟ دوستان شیعه و مذهبی که رگ غیرت دینی شون باد کرده . خوب این غیرت خیلی خوبه . اما غیرت بدون منطق مفت نمی ارزه . باید جواب این سوال منطقی رو بدید
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 20:27
princesse - تهران - پرژن
چه ویدیوی زیبایی زنده باشی‌ گوگوش عزیز شاه ماهی موسیقی ایران.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 22:23
khyar - اوپسالا - سوئد
خاک بر سرت کنن،تازه فهمیدم چه موجود کثیفی هستی‌.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 23:19
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
یک زمانی‌ سیاه پوستها جز طبقه پست و منفور در جوامع محسوب میشدن و هیچ کس عدم به حسابشون نمیود، همه ازشون بیزار بودن اما کم کم ادامها یاد گرفتن که اونها رو هم باید جزئی از اجتماع و برابر بدونن ، شرایط همجنسگراها هم الان همینه ولی‌ کم کم یاد میگیریم که به وجودشون عادت کنیم و پذیرا بشیم. من همکار همجنسگرا دارم در حالی‌ که ۳ سال با هم همکار بودیم نمیدونستم و همه رفتارهاش مثل همهٔ آدمهای آدی بود، نه شاخ داشت نه دوم بعد از ۳ سال وقتی‌ خیلی‌ اتّفاقی از صحبتهای خودش فهمیدم که همجنسبز هرگز نظرم نسبت بهش تغییر نکرد چون زندگی‌ خصوصیش ربطی‌ به رفتارهای انسانی خارج از حیطه‌ خصوصیش نداشت. باید قبول کنیم که هستن و مثل همهٔ ما حق زندگی‌ دارن
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 23:37
tehrannn21 - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا ,حالا یکی‌ از مبارزان و همفکران خودت را شناختی‌؟ [machan - لس انجلس - آمرکا] بیشتر حواست را جمع کنی‌ زیاد از این جور همفکر‌ها اینجا داری :) نژاد پرستی ، افراطی گری از هر نوعش بده چه مذهبیش چه غیر مذهبیش. تو که از نژاد پرستی اینهمه بدت میاد می‌شه بگی‌ چند درصد نژاد پرست‌های اروپایی و آمریکایی‌ مذهبی هستند؟؟بیشترشون خدا را هم قبول ندارند.. یه ذره انسانیت از آدم‌های خوب اونجا یاد بگیر نه اینکه بیای اینجا به مذهب ۹۹% مردم ایران توهین کنی‌. آخوند هم بره تازه بد بختی‌های ایران شروع می‌شه.. یه نگاه به کشورهای منطقه بنداز میفهمی.. در ضمن ببین باور عمیق از قم , milad amirry - کوالالامپور - ما لزی چه کامنت قشنگی دادند !ولی همیشه به مذهبش توهین میکنی ! سعی کن افراطی و کینه ای نباشی, در غیر این صورت خودت بیشتر از دیگران آسیب میبینی , خوب بفهم دیگه این چیزا را خوشفکر و محترم D:
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 23:36
ukguy4u - لندن - بریتانیا
danial nabi - استکهلم - سوئد. آخه بی سواد تو کی هستی که برای دیگران که با گرایشی متفاوت به دنیا میان جکم مرگ میدی؟ خدا رو شکر که همچون تو به قدرت نرسید.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 00:47
ukguy4u - لندن - بریتانیا
قبلا گفتم باز هم میگم. این مساله همجنسگرایی در همه جای دنیا جا افتاد جز ایران عقب افتاده!. جالب اینجاست همین ملت که هنوز فرهنگ مدارا و تحمل افکار و سلایق مختلف رو ندارن طالب دموکراسی هم هستند!!! کاش ملت ایران مثل سایر ملت ها کار رو به دست کارشناس میسپرد و اینقدر برای همه چیز نظر پوج و از روی جهل نمیداد!
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 00:49
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
rahaei-تهران// دوست عزیز حق با اون خانمه!! حتى تو کانادا با اینکه این جور افراد براى ابراز وجود بسیار ازادى دارند و تا مرز ازدواج هم پیش رفتند ولى هنوز بسیارى از مردم کانادا با این قضیه کنار نیومدن!! این مسئله دست هم گرفتن شاید فقط تو منطقه ایى که اکثریت همجنس گرایان زندگى مى کنند عادى باشه و الا تو خود همین تورنتو اگه دو تا دختر یا دو تا پسر تو جایى غیر از منطقه گى ها دست همو بگیرن چشم همه بهشون میخکوب مى شه // اگه دروغ مى گم بقیه دوستانى که در تورنتو زندگى مى کنند شهادت بدن!!!ضمنا فقط خواستم حرف اون خانمو تایید کنم وگرنه هیچ نظر منفى یا مثبت در مورد این گروه ندارم!!
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 01:29
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واسه کندن از این برزخ گریزی غیر دنیا نیست , نمیدونم ولی شاید بهشت اندازه ما نیست / پیامِ شعر اینجاست و بسیار قابلِ تأمل ، حوصله‌ توضیح دادن بیشتر ندارم ، امیدوارم درک همه‌ مون از آبکشی در بیاد بودن در بیاد تا هر چی‌ توش بریزن بلافاصله خالی‌ نشه.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 01:52
tehrannn21 - تهران - ایران
leila leila - گوتنبرگ - سوئد ,کاملا موافقم با شما ! ولی انشا‌الله روزی برسه بعضی‌ انسانها ،افغانها را هم جزئی از اجتماع و برابر بدونن, اگه یک نفر جنایت کرد به یک ملت توهین نکنند. حالا که مردم سیاه پوستها را قبول کردند و آنها را آدم حساب کردند پس کار سختی نیست و شدنی هست!:)
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 02:41
dawood30a - دبی - امارات
هی پیر تر میشه هی خرفت تر میشه بنده خدا. فکر کنم پول کم اورده
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 06:44
zahra50 - اتاوا - کانادا
سالها بود ترانه ای از گوگوش نشنیده بودم و فکر میکردم گوگوش برای من در سال 57 اسطوره شد و به ستاره ها پیوست .الان از سر کنجکاوی این ویدیو رو دیدم .قابل تحسینه ...کاری بسیار عالی و انسانی.هر کس با هر احساسی و عقیده ای باید جای زندگی کردن داشته باشه .زمین فقط مال من و تو نیست مال همه است.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:22
فوزولباشی - کزویک - کانادا
1-این کلمیپ لزبینهاست نه همجنسگرایی.2 اگر خواستید بدانید که اینکار خانم گوگوش چقدر غلطه جای او ( بلانسبت ) اقای داریوش بگذاریدو به جای بازیگرها ( خدای ناکرده) اقایان بهروز وثوقی و ( روم به دیوار ) اقای هوشنگ توزیع . حالا ببینید باز هم میتوانید از این کار غلط خانم گوگوش حمایت کنید.بحث همجنیگرایی هیچ ربطی به یک خواننده مردمی ندارد.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:16
ukguy4u - لندن - بریتانیا
محض اطلاع عده ای بی سواد که فکر میکنن همجنسگراها لولو هستند. دوستان همجنسگرای من: ح استاد و پژوهشگر دانشگاه تهران در رشته بیولوژی. م هنرمند و فیلمساز. ج دکتر رادیولوژی. ف مهندس راه و ساختمان از امریکا و یکی از مهندسان مهم در پروژه مترو تهران. ح مهماندار هواپیمایی ایران. الف روانشناس در کانادا. الف دندانپژشک در تهران و ...
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 19:29
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
tehrannn21 - تهران - ایران . شما نگران و ناراحت افغانها نباش ، هر وقت یاد گرفتن مثل آدمهای درست زندگی‌ کنن و پشت سر ایران و ایرانی‌ چرند نگن یاد خواهیم گرفت که اونها رو محترم حساب بیاریم . توصیه می‌کنم شما برید کمی‌ افکار مذهبی‌ و تند رو تون رو درست کنید و مردم ایران رو به یک مشت اجنبی تو سوریه و عراق نفروشید.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:38
جنگنده - تهران - ایران
ukguy4u - لندن - بریتانیا ............... مگه هرکی چهارتا کتاب بخونه یا یک مدرک بگیره میشه عقل کل !!!!!!!!!!!!! اون آدم فقط در یک رشته تخصص داره که اکثرا هم بخاطر بهره مندی از هوش و استعداد خداوندی به آن مدرک رسیده اند. اتفاقا گناه بر این شبه انسانهای روشنفکر و تحصیلکرده بسیار بیشتر است چون اینها از نعمتی به نام هوش و استعداد برخوردارند ولی در جهت منفی. اینم یادت باشه درس خوندن انسان را آدم نمیکند بلکه ففط در یک رشته یا فوقش دو رشته تحصیلی، کارشناس میکند و آدمیت به چیز دیگری بستگی دارد که متاسفانه خیلی از همین شبه انسانهای مثلا باهوش از آن بهره مند نیستند.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 09:06
zahra50 - اتاوا - کانادا
liela leila مردم ایران هم خودشونو درست کنن که کسی پشت سرشون چرند نگه .نژاد پرستی بسیار زشت و غیر انسانیه و با کلمات بچه گانه شما مشروعیت پیدا نمیکنه .افغانها نمیتونن تو ایرانی که مورد ستم و تبعیض واقع میشن درست زندگی کنن صورت مسئله اینه که بعضی از افغانها دست به کار نادرست میزنن اما حل این مسئله بدون داشتن دیدی عادلانه و عاری از تنفر و تبعیض امکان پذیر نیست.نظر شما مثل سردمداران حکومت آخوندیست تا نظر یک انسان
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:20
caroline - تهران - ایران
حرفم با اون نادانهاى بیخرد که بدونه اینکه معنى و مفهوم ترانه روبفهمن به چرت پرت نوشتن افتادن!!! دو سه باره دیگه گوش بدین که میگه!!!! منم میدونم این احساس نباید باشه اما هست... یکم مغز فندقیتون رو بکار بندازین...
‌پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 00:27
parimahh - همدان - ایران
این کلیپ نه از چیزی دفاع کرده نه چیزیو رد کرده. فقط یک حس رو توصیف کرده. همین!زدن حرف دل یک نفر.چه غلط چه درست!از نگاه گوگوش هم میشه فهمید که کاملا بی طرفه. با دقت نگاه کنید.کلیپ رقص که نیست.
جمعه 2 اسفند 1392 - 08:58
متین م - تهران - ایران
دوستان نطرات همه قابل احترامه اما برید تاریخ بخونید در جنگ های گذشته بخصوص هشت سال جنگ بعد از انقلاب چه بلا هایی سر ایران و ایرانی اومد. توجه داشته باشید الان فرقی با دوران جنگ نداره اون موقه با توپ و تانک و مسلسل خون جوانان پای مال میشد ولی الان هرکی زیرک باشه پیروزه... با این تبلیغات نسل امروز نابود میشه ..... همجنس گرائی شیطان پرستی و غیره .. در فرهنگ 2500 ساله پارسی، یادگار کورش کبیر، حماسه ساز حقوق بشر جای ندارد ... با احترام
شنبه 3 اسفند 1392 - 19:59
کوروش مهری - یزد - ایران
اظهار نظر دوستانی که تو ایران زندگی می کنند زیاد عجیب نیست چون تو خفقان و فبلتر اطلاعات هستند و از بچگی بمباران مغزی میشند ولی دوستان خارج نشین یکمی مطالعه کنند بد نیست به خدا!!همجنسگرایی(نه همجنسبازی مثل بشکه!!!)هر چند خلاف روند عادیه ولی به هیچوجه غیر طبیعی نیست مثل چپ دستی)
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 18:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.