قتل همسر برای رسیدن به برادر شوهر

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ ابراهیم حسن‌آبادی با اعلام خبر وقوع یک قتل و دستگیری عاملان آن در کمتر از 24ساعت، گفت: ساعت 7 شب سیزدهم دی ماه سال جاری دو پسر بچه حدودا ۱۱ساله به کانکس پلیس مراجعه و اعلام کردند که جسد فردی جوان در حوالی پارکی در شهرک امام حسین افتاده که بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری و تیم اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در مراجعه ماموران پلیس آگاهی و معاینات اولیه پزشکی قانونی از جسد متوفی مشخص شد فردی بنام " مهدی" ۲۴ساله به دلیل اصابت چندین ضربه شدید چاقو فوت کرده که در همین خصوص همسر مقتول بنام "سوسن " ۲۱ساله در اظهارات خود گفت به همراه همسرم از منزل خارج و پس از خرید تنقلات قصد رفتن به پارک را داشتیم که ناگهان فردی بلند قد از پشت به همسرم حمله‌ور شده و با چاقو به گردن وی زد که من نیز از محل فرار کرده و به خانه مادرم رفتم.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: با بررسی مستندات به جای مانده از صحنه قتل و تحقیقات تخصصی از اطرافیان و اهالی محل، معلوم شد، شب حادثه فردی که ظاهرا مهمان مقتول بوده به همراه مقتول در محل مشاهده شده و این در حالی بود که همسر مقتول هیچگونه اظهاری در خصوص فرد یاد شده بیان نکرده بود، لذا همسر مقتول به عنوان مظنون اولیه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: با انتقال همسر مقتول به پلیس آگاهی و بازجویی‌های فنی کارآگاهان ویژه قتل، همسر مقتول لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: بیش از سه سال است که تحت فشار فامیل با مقتول ازدواج کرده اما هیچگونه علاقه‌ای به او نداشتم و همین عامل باعث شد تا با "میثم" برادر شوهرم، رابطه پنهانی ایجاد کنم.

وی افزود: همسر مقتول در ادامه بازجویی‌های پلیس گفت که مدتی از این ارتباط مخفیانه ما گذشت تا اینکه به دلیل علاقه به میثم ، تصمیم گرفتیم همسرم را از سر راه برداریم و نقشه شوم قتلش را طرح ریزی کردیم.

رییس پلیس شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: همسر مقتول با طرح نقشه پلید مبلغ یک میلیون ریال در اختیار برادر شوهرش قرار می دهد تا با خرید یک قبضه چاقو ، شب حادثه به بهانه رفتن به پارک مقتول را از داخل منزل بیرون کشانده و در یک موقعیت مناسب برادر مقتول نیز به آنان ملحق شده و مقتول را با ضربات چاقو از پای درآورده سپس همسر مقتول نیز به همراه قاتل از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر عنوان داشت: با پیگیری ها و اقدامات ویژه پلیسی قاتل دستگیر و در تحقیقات انجام شده از سوی پلیس اظهارات همسر مقتول را تایید کرد.

وی افزود: با اعترافات صریح متهمان، هر دوی آنها با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

+73
رأی دهید
-10

مهم - بروكسل - بلزيك
موفق باشید با این سگ زندگی‌ کردنتون بیشتر از اینهم لیاقتتون نیست عقل هم که سالهاست تعطیل شده تو این مرز بوم
دوشنبه 16 دي 1392 - 17:45
ekman - شیراز - ‫ایران
از کار این خانم تعجب نمیکنم،بلکه تعجبم از برادر مقتول است که در ولنگارترین فرهنگها هم اینقدر پستی و رزالت دیده نمیشود.
دوشنبه 16 دي 1392 - 18:37
چراغ خاموش - تهران - ایران
دقت کردین ..؟ اگه مرد بی وفایی کنه ، ممکنه زنش رو طلاق نده . ولی کاری به کارش هم نداره .. اما زنا اینطور نیستن .. در اولین فرصت سر شوهر رو می کنن زیر آب .. !!
دوشنبه 16 دي 1392 - 18:48
aram.01 - کردستان - ایران
مهم-بروکسل-بلژیک- سگ خیلی بامرام تر و وفادارتر از بعضی انسانهاست.
دوشنبه 16 دي 1392 - 19:01
مهرداد2538 - تهران - ایران
همیشه پای یک زن در میان است.
دوشنبه 16 دي 1392 - 19:17
asemanabi1 - اتن - یونان
ینی برادرشو کشت که به زن داداشش برسه؟. چرا هرچی میخونم داستانو نمیگیرم اصلا تو کتم نمیره. نمیتونم به مغزم بفهمونم.......راست این؟
دوشنبه 16 دي 1392 - 19:17
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
وقتی اجتماع فرهنگی‌ حال حاضر ایران رو میبینم ، واقعآٔ خوشحال هستم از اون مملکت زدم بیرون . مشکل ایران سیاستش نیست ، ضعف شدید فرهنگی اون هست .
دوشنبه 16 دي 1392 - 19:50
raha1984 - هامبورگ - المان
یعنی این افراد قبل از اینکه این جنایت ها رو بکنند یک لحظه هم در خلوت خودشون فکر نمیکنند ؟؟!!
دوشنبه 16 دي 1392 - 20:04
be_pa.khaste - هارلم - هلند
امکان شیراز با شما کاملا موافقم دوست عزیز
دوشنبه 16 دي 1392 - 20:07
132034 - اصفهان - ایران
هر دو مستحق اعدام قوه قضاییه زود باش
دوشنبه 16 دي 1392 - 20:43
daryoosh - شیراز - ایران
حالا اومدیم کسی نفهمید چطوری میخواد این جنایتو فراموش کنه چرا انسانها از حیوون هم کثیف تر میشن
دوشنبه 16 دي 1392 - 21:34
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
اینگونه تصمیمات و اینگونه جنایات توسط زنها امری متداول و سابقه دار است . اما من در عجبم از ان مرد بی شرف و بی عاطفه و بی مروت که متاسفانه نام برادر را هم یدک میکشدو. ان مردک پست عقد ه ای زن ندیده عوضی چقدر بی شرف بوده هم با زن برادر برختخواب میرفته و هم تصمیم بقتل ان میکیرد . عجب بی شرف هائی پیدا میشوند
دوشنبه 16 دي 1392 - 21:25
kasra persia - لندن - انگلیس
تا انجا که ما به یاد داریم زن داداش مثل خواهر آدم میمونه , چی دارم میبینم , چی دارم میشنوم , اینها همون فرزندان کوروش هستند .به خدا تو این غربت مردم اینقدر حریص و طماع نیستند. تو اون مملکت گل و بلبل, ... والا چی بگم . آخه نامرد اون برادرت بود , این زن نشد یکی دیگه ولی یه برادر دیگه از کجا میاری .وای بر ما . باید یه آینه گنده بزاریم جلو خودمون و خوب به خودمون نگاه کنیم آیا ما واقعن حقمون نیست که شرایط مملکتمون اینه . بخدا دیگه بسه نمیشه هر چیزی رو گردن دولت انداخت . ما باید اول خودمون رو درست کنیم . دلم خیلی گرفت .
دوشنبه 16 دي 1392 - 21:34
بی غم - تهران - ایران
من فکر می کنم اگه زن ها هم مثل مردها از حق طلاق برخوردار باشن شاهد خیلی از این قتل های فجیع نباشیم. خیلی از زن هایی که مجبور هستن با شوهرشون زیر یک سقف زندگی کنن برای جبران خلا عاطفی ایجاد شده با اولین مردی که بهشون محبت کنه فوری دوست می شن بدون اینکه به عواقب کار خودشون فکر کنن و بدونن ازچاله دارن به چاه می افتن. یکی از دلایلی که قانون این حق رو برای زن ها قائل نشده اینه که ممکنه از روی احساس وبا کوچکترین درگیری تقاضای طلاق بدن واحتمالا آمار طلاق توی جامعه خیلی بالا می ره.
دوشنبه 16 دي 1392 - 22:13
آدم معمولي - آرمان شهر- - ایران
اینکه کل ایران مشکلات ریشه ایه فرهنگی داره درست. ولی من چند سالی شهرای اطراف تهران ( اسلام شهر-رباط- شهریار) بودم، کثیف ترین جرائم توسط یکی از اقوام خاص ایرانی( شاید هم غیر ایرانی!) که زبونشون با زبونای دیگه ایران کلا فرق داره و به قول خودشون 45 درصد جمعیت ایران هستند ،انجام میشه. یارو به خواهر خودش هم رحم نکرد و بهش تجاوز کرده بود تو همون اسلامشهر. میخوام بگم کسی که ایرانی نیست فرهنگ ایرانی هم نداره. متاسفانه ایران پر شده از غیر ایرانی! و چیزی که مشخصه هیچ بیگانه ای دلش واسه ایران نمی سوزه و از فرهنگ و تمدن ایرانی چیزی به ارث نبرده.
دوشنبه 16 دي 1392 - 22:55
halk_35 - لیوواردن - هلند
ﺁﺩﻡ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻪ ﺑﻪ ﻛﻲ ﺑﺎﻳﺪ اﻋﺘﻤﺎﺩ ﻛﻨﻪ ﺗﻮﻱ اﻭﻥ ﻣﻤﻠﻜﺖ, اﻭﻥ اﺯ ﺯﻧﺶ, اﻳﻨﻢ اﺯ ﺩاﺩاﺷﺶ, ﻭاﻗﻌﺎ ﻛﻲ ﻣﻴﮕﻪ اﻋﺪاﻡ ﺑﺪﻩ? اﺗﻔﺎﻗﺎ اﻳﻨﺠﻮﺭ ﻣﻮاﺭﺩ ﺭﻭ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﻃﻮﻝ ﺑﺪﻥ. ﺩﻭﻧﺴﺘﻪ و ﺑﻪ ﻋﻤﺪ ﺑﺮاﻱ ﻟﺬﺕ و ﺧﻴﺎﻧﺖ ﺟﻮﻥ ﻳﻪ اﻧﺴﺎﻥ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺘﻦ
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 00:00
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
کاملا با بی غم- تهران موافقم
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 03:14
Marde shab - لندن - انگلستان
ادم معمولى - أرمان شهر-ایران . من واقعاً براى خودم متأسفم ، که تو اسمتو گذاشتى ایرانى. بهتره برى یکم تاریخ بخونى تا بفهمى این قوم پاک و با غیرت ایرانى کى بودن و براى این خاک پرگهر چه جانها که فدا کردند، نمونه اش جنگ ایران و عراق. در ضمن چیزى که ملکه ذهنته (تجاوز به خواهر) رو به اذرى ها نسبت نده، با عرض پوزش از دوستان
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 05:18
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
عجب خرایی هستند اینها دیگه ...... اگه به زندگی حیوانات هم یک نگاهی می کردند این چنین چیزی امکان نداره............. داداش پفیوز و زن هرزه...خب اول جدا می شدی بعد خبر مرگت با شوهر برادرت دوست می شدی و هر غلطی که می خواستی بکنی...... من نمی دونم چرا پسر 21 زن گرفتن چیه؟؟؟ خانواده نادون
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 05:46
بت شکن - مونترال - کانادا
وقتی‌ با دوست کانادا ایم صحبت از ازدواج میشد و می‌گفتم ما میتوانیم با عمو زاده، عمه‌ زاده، دائی زاده و خاله زاده ازدواج کنیم از تعجّب دهانش باز میشد میگفت این‌ها که مثل برادر و خواهر آدم میمونند و حالا خدا کنم که این خبر به گوشش نرسد که دیگه نمیتونم خودم را ایرانی بدونم چون در این بلاد کفر حتی زن داداش، شوهر خواهر و خانواده همسر جز پدر و مادر و خواهر و برادر خوانده محسوب میشوند ولی‌ در بلاد اسلام عزیز........چه عرض کنم!!!!
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 08:36
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
هر دو احمق به تمام معنا تشریف دارند،،،این پسر باید پیش خودش میگفت وقتی‌ تو به برادرم خیانت میکنی‌ فردا روزی به من هم خیانت خواهی کرد!!!؟؟؟،،و همینطور زن باید پیش خودش میگفت کثافت تو به زن برادرت که مثل خواهر خودت میمونه رحم نکردی،،به برادرت که پارهٔ تنت بود رحم نکردی اونوقت به من غریبه رحم خواهی کرد!!!؟؟؟ چون زن داداشت از برادرت طلاق بگیره دیگه هیچ نسبتی باهات نداره،،ولی‌ پارهٔ تنت همیشه پارهٔ تنت هستش کثافت نفهم.
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 08:44
bluesky2013 - دبی - امارات
لطفا حادثه روبه قومهای ایران ربط نده ...ایرانی خیلی وقته که داره فرهنگشوازدست میده میگید نه خواهشن کدوم زن ازاین جهان هستی با ارایش میره شنا...شما ایرانیای عزیزو وقتی به عنوان توریست یا بیزینس میان خارج کشور ببینی چیکارمیکنن منظورمن ومتوجه میشید. پس بهتره دنبال مقصرکردن این وون نباشیم .. ازخودمون شروع کنیم ..
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 10:55
bluesky2013 - دبی - امارات
بت شکن - مونترال - کانادا...شما هم زیاد جوگیر کانادا نشو اونجا رو هم دیدیم. با عرض پوزش تو همون ونکوور مادره با پسرش سکس میکرد که باورش شاید سخت باشه..این مشکلات همه جا هست ...
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 11:03
*Fanoos* - ایران - ایران
با اکثر کامنتهای دوستان موافقم عالی عنوان کردید ممنونم
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 11:07
آدم معمولي - آرمان شهر- - ایران
مرد شب- لندن انگلستان. من فقط چیزی رو که دیدم و میبینم رو گفتم. اینها همون کسایی هستند که ایرانی ها رو سگ خطاب میکنن و خودشون رو ایرانی نمی دونن و هویت تاریخی مشخصی هم ندارن. البته آنسان های شریف هم در بین اونها پیدا میشه،استثنا همیشه وجود داره. گفتی تاریخ ، اتفاقا تاریخشون پر قتل و غارت و تجاوز و وحشی گریه
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 12:42
بت شکن - مونترال - کانادا
bluesky2013 - دبی - امارات---شما درست میگوید دوست عزیز در همه جا این مسایل هست ولی‌ شما اصل موضوع را نگرفتید، سکس داشتن ۲ نفر با هم از روی عشق، علاقه،رضایت و حتی تمایلی لحظه‌ای فرق می‌کند تا سکس داشتن از روی خیانت و جنایت، آن مادر و پسر شاید خلافی مرتکب شده باشند اما زندگی‌ هیچ کسی‌ را به مخاطره نیانداخته اند!!!
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 15:24
Marde shab - لندن - انگلستان
ادم معمولى- أرمان شهر - عزیز جان، تو هر قوم و نژادى انسان هاى کودن و احمق پیدا مى شه، اون اشخاصى رو هم که مى گى پارسیان رو ... خطاب مى کنند و خود را ایرانى نمى دونند، یک مشت ابله و وطن فروش و جیره خور اجنبى هستند، که قطعاً از این دسته افراد در پارسیان هم وجود دارد، نمونه آش رو من دارم اینجا مى بینم که طرف ٢ ساله اومده بیرون ، عارش مى یاد بگه من ایرانیم، حتى هنوز زبان یاد نگرفته. دوست عزیز الان تو دنیا دوستى و انسانیت مطرحه، این حرفهاى شما جزء تفرقه و دشمنى چیزى به همراه نمى یاره، پایدار باشى
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 16:36
goleshab - اوگسبورگ - المان
۱۰ بار اعدام واسه این جور زنها کمه ` حالا بعضی از دوستانی که مخالف نظر بنده هستند توجه کنند چرا این چنین افراد بیمار روانی بد ذات ابتدا طلاق نمیگیرند و بعد به دنبال هوسهای کثیفشون بدوند اخه چرا باعث مرگ فجیع دیگران میشن باور کنید بعضی وقتها با خوندن چنین خبرهایی از جنسییت خودم متنفر میشم و باعث شرمم میشه ( هوسرانی+ جنایت) به هیچ عنوان قابل هضم نیست !
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 21:38
سرسره - اهواز - ایران
این اتفاق تو ایران خیلی به ندرت پیش میاد اما زیاد خوندم وشنیدم که مرد چشم طمع به خواهر زنش داشته وزن خودش رو سر به نیست کرده نمونش دو سه سال پیش تو تهران اتفاق افتاد ولی با این تفاوت که چون خواهر زن حاضر به خیانت در حق خواهرش نبود وبه چشم برادر به دامادشون نگاه میکرد مرد هم انتقامشو از زن خودش گرفت ولی در این مورد صحبت نارو زدن برادر به برادر هست
‌سه شنبه 17 دي 1392 - 22:26
M Jamalian - ابوظبی - امارات
مرتیکه مگه زن قحطه
‌چهارشنبه 18 دي 1392 - 07:38
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
بلوسکی۲۰۱۳ - حرف شما شاید درست باشه ولی‌ موردی که شما اسم بردی، از نظر من می‌شه فقط به عنوان یک بیماری، یاد کرد. چرا که مادر و پسر؟ یا پدر و دختر؟ به جز جنون چه چیز دیگه می‌شه براش گفت؟
‌چهارشنبه 18 دي 1392 - 12:10
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
سرسره اهواز. این حرف تو فقط یک داستان است. بدین معنی خواهر زن اگر پنچری نداشت و اصولا اگر حرف تو درست باشد که من در راست بودن ان شک دارم.خواهر زن در یک نگاه مزاحمت بار اول خواهر خودش را بعدا شوهر خودش را با خبر میکند . این حرف شما ناشی از یک تفکرات خاصی است که معمولا زنهائی مثل تو که در ایران فراوان داریم شنیده میشود.یعنی خاله زنک ها ا اگر صداقت داری لطفا بفرمائید چه تعداد زن از اطراف و اکناف خودت بچه ها را بامید خدا ول کردند و خودشان با مرد دیگری یا بصورت تنهائی عمر بی عزت خودشان را میگذرانند. و یا بشغل شریف مادری و ابا اجدادی و با خریدن ماشین اخرین سیستم مشغول هستند . اخر در پشت این مرکز خبر های جهانی یکمقدار هم صادق باش
‌چهارشنبه 18 دي 1392 - 19:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.