درخواست ستارگان فیلم‌های پورنو برای اجباری شدن کاندوم

کامرون بِی (راست) و راد دِیلی به تازگی حامل ویروس اچ.آی.وی تشخیص داده شده‌اند

کامرون بِی و راد دِیلی، زوج مشهور در دنیای پورنو خواستار اجباری شدن مصرف کاندوم در میان شاغلان صنعت پورنوگرافی شدند. این دو نفر به تازگی حامل ویروس اچ.آی.وی تشخیص داده شده‌اند.

آقای دِیلی، ۳۲ ساله در یک کنفرانس مطبوعاتی با انتقاد از کمپانی‌های تهیه کننده فیلمهای پورنو، گفت این شرکت‌ها نگران "روابط جنسی امن" در میان بازیگران فیلم‌های خود نیستند.

او گفت: "در آخر، این یک تجارت است و آنها (شرکت‌ها) نگران سود اقتصادی خود هستند نه سلامت بازیگران".

تابستان امسال چند ستاره دیگر فیلم‌های پورنو هم حامل ویروس اچ.آی.وی تشخیص داده شدند، به طوری که شرکت‌های بزرگ تهیه کننده این فیلم‌ها ناچار شدند چند پروژه خود را متوقف کنند.

کامرون بِی، ۲۹ ساله، که برای نخستین بار در برابر رسانه‌ها از ابتلای خود به ویروس آچ.آی.وی سخن می‌گفت، در حالی که اشک می‌ریخت، به خبرنگاران گفت: "من در این تجارت آموختم که اگر کاری را که از تو خواسته اند انجام ندهی، همیشه یکی جوان‌تر و جذاب‌تر از تو هست که انجامش دهد."

به گزارش وبسایت هافینگتون‌پست، خانم بِی همچنین گفته که یکی از دیگر زنان همکارش به او توصیه کرده که درخواست استفاده از کاندوم توسط مردان را هرگز مطرح نکند، چرا که ممکن است کارش را از دست بدهد.

با این وجود، مسئولان کمپانی‌های تهیه فیلم‌های پورنو گفته‌اند که موارد شناسایی شده اخیر، هیچ کدام به هنگام کار مبتلا نشده‌اند و احتمالا انتقال ویروس اچ.آی.وی به بدن آنها هنگام برقراری روابط جنسی با افرادی دیگر خارج از محل کارشان روی داده است.

پاتریک استون، یکی دیگر از چهره‌های شناخته شده در صنعت پورنوگرافی آمریکا که در کنار خانم بِی و آقای دِیلی حاضر شده بود به خبرنگاران گفت: "ما (شاغلان در صنعت پورنوگرافی) نباید به توصیه‌های بهداشتی کارفرمایان بسنده کنیم. این کشور (آمریکا) نظام بهداشتی دارد که قرار است از ما در برابر بیماری‌ها محافظت کند."

بازیگران فیلم‌های پورنو در آمریکا موظفند که به طور متناوب تست‌های پزشکی و مربوط به بیماریهای مقاربتی را انجام دهند.

+102
رأی دهید
-17

nassau - مالاگا - اسپانیا
چه احمق، اصلا کی‌ گفته که تو بری تو این حرفه؟؟ چون تنبلی و حل کار کردن و درس خندان نداری
شنبه 30 شهريور 1392 - 10:26
Shahin.Orel - تهران - ایران
این بانو اگه ثابت کنه که به خاطر سهل انگاری کارفرما از طریق شغلشون مبتلا به ویروس شدن ، از ١٠٠٠ جا خسارات میگیره ! ولی به خاطر بیارید خانومی که چند روز پیش در سایت بود و به دلیل همخوابگی با شوهر معتادشون حامل ویروس شدن ، جایی که وظیفه یک زن جهان سوم تنها تمکین کردنه ، حتی در بالای شتر!! و چقدر توانایی های اجتماعی اون از یک فاحشه جهان اول کمتره
شنبه 30 شهريور 1392 - 10:31
طرفدار حقیقت - تهران - ایران
بهتر
شنبه 30 شهريور 1392 - 10:41
yashainiran - ایران - ایران
چقدر از تماشای فیلمهای سکسی (پورنو) نفرت دارم خدا می داند! حالم به هم می خورد از دیدن حالتهای مصنوعی افرادی که با هم رابطه دارند فقط به خاطر پول. فکر نکنید جانماز آب می کشما من چندتا از این فیلمها را قبلاً دیده ام و به خاطر نفرت داشتن از آنها دیگر این گونه فیلمها را تماشا نمی کنم. توصیه می کنم سراغ این فیلمها نرید. یاد خاطره ای از یک ملا افتادم که پارسال فوت شد(البته زحمتکش بود و کاره ای نبود) . یادمه تازه ویدئو مد شده بود و جوانها یواشکی و خلوتی فیلمها را رد و بدل می کردند و فیلمهای سکسی را تماشا می کردند. یک روز این ملا بالای منبر میره و میگه به جوانها توصیه می کنم سراغ اینگونه از فیلمها نرند اصلاً تماشا کردن آنها خوب نیست و ووو چون دیشب پسرم یک فیلمی آورده بود باهم نگاه کردیم اصلا خوب نیست نگاه نکنید!!!!
شنبه 30 شهريور 1392 - 10:54
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
من شب و روز پورنو نگاه میکنم و عاشق فیلمهای پورنو هستم، امیدوارم خداوند به این عزیزان سلامتی‌ بده و شاهد فعالیت بیشتر این عزیزان هنرمند باشیم به حول و قوه الهی.. آمین!
شنبه 30 شهريور 1392 - 11:08
تاراز - لیدز - انگلستان
ای خاک بر سر کمپانیها که فقط به فکر پولن.
شنبه 30 شهريور 1392 - 11:33
Mr. black - جاکرتا - اندونزی
Shahin.Orel - تهران - ایران. چه ربطی‌ داشت؟ اصلا خودت یه خرده فکر کن بعدن نظرهای فیلسوفانه بده، عقده‌ای بدبخت،
شنبه 30 شهريور 1392 - 15:01
siavash33 - کردستان - ایران
حرفه؟ لووووووووووووووووووووول
شنبه 30 شهريور 1392 - 15:08
compatriot - تورنتو - کانادا
vahid.sharifi - ونکوور - کانادا - ‌هه ‌هه !!! ؟ :)
شنبه 30 شهريور 1392 - 15:42
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
احمقها. چه زیبا مینویسند، ستارگان. و یا با افتخار مینویسند، صنعت پورنو. خاک تو سر همتون بکنم. یک مشت ادمی که برای خودشون هیچ ارزشی ندارند.
شنبه 30 شهريور 1392 - 19:34
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
shahin.orel-تهران هر وقت ازین خبرای مورد علاقه ات بیاد تو هم به خواسته دوستای رنگ و وارنگت تمکین میکنی و پیدات میشه و یک جورائی ماستمالی میکنی و راه فرار و مظلوم نمائی رو برای قهرمان پورنو یا لواط کار فیلم باز میکنی تا بازم ادامه بده .آفرین صد آفرین
شنبه 30 شهريور 1392 - 19:52
ensanam arezoost - خارگ - ایران
من هر از چند گاهی میبینم و هر چقدر که میگذره با فاصله زمانی بیشتری دوباره نگاه میکنم آخرین باری که 18 دیدم یادم نیست سالها پیش بود اما 16رو چند ماه پیش از تل فایو دیدم...اگر مجرد باشی و تنها که خودت رو اذیت میکنی اگر هم متاهل که دیگر نیازی به دیدن نیست و اصلا بهتره که نبینید...کسی میدونه اینها چطور و چقدر و بر چه اساس دستمزد میگیرند؟؟
شنبه 30 شهريور 1392 - 19:54
بی غم - تهران - ایران
از قدیم گفتن هر کی خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه!!! کسی که از طریق برقراری رابطه جنسی نامشروع ارتزاق می کنه باید منتظر ابتلا به بیمای ایدز هم باشه دیگه. امیدوارم همه کسانی که در این صنعت کار می کنن به بدترین شکل ممکن بمیرن. برقراری رابطه جنسی نامشروع توی تمامی ادیان نهی شده فرقی بین اسلام، یهود و مسیحیت هم از این نظر وجود نداره.
شنبه 30 شهريور 1392 - 20:33
Shahin.Orel - تهران - ایران
اسب آتش - سیدنی - استرالیا حتما دست رفیقت سعد حلی - سیدنی - استرالیا رو بگیر برین یک قیمت رو مغزتون بزارین ، بعد مقایسه کن با حرفی که زدی ، قیمت اون که فرمودید به مراتب بیشتره ، مهریه ای که باهاش زن خرید رو مقایسه کن با درامد یک فاحشه ، اون فاحشه تازه بیمه هم داره عجب کلاهی سر این فاحشگان شرعی رفته !
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 10:31
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
shahin.orel -تهران حرفت هیچ ربطی به کامنت من نداشت, mr.black از جاکارتا هم همینو گفت داری گیج میزنی؟ معلومه کم آوردی .با سفسطه دنبال ارتباط زورکی هم نباش...
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 18:32
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
shahin.orel-تهران.آخرین کامنت ام چاپ نشد.حرفات هیچ ربطی به موردی که مطرح کردم نداره.بلک از جاکارتا هم همینو گفت گیج میزنی هزیون میگی.معلومه کم آوردی.بی خبر نیستم زیر پوست شهر تهران چه کارائی انجام میشه که بعضی ها با تلاش تمکینانه وجور خاص مردانه بازم به دستمزد اون ستاره محترم فیلم حسودی میکنند. گواهی سلامت پزشکی رو آخوندا تایید میکنن.آن بیماری قابل تشخیصه و بعد از سه ماه برای اطمینان باید آزمایش دیگه ای رو داد.سلامتی شما دوستان بزرگترین دغدغه ماست.
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 20:18
Shahin.Orel - تهران - ایران
اسب آتش - سیدنی - استرالیا انتظار داشتی بفهمی من چی میگم ؟ من هم خیلی خوشحال خواهم شد اگه روزی به سطحی برسی که معنی جملات رو درک کنی بعد موافق یا مخالف باشی ، که از اون روز خیلی فاصله داری . مطمئن هستم آموزش میتونه توی این موضوع کمکت کنه نه عربده کشی ، امتحان کن
دوشنبه 1 مهر 1392 - 01:05
Shahin.Orel - تهران - ایران
اسب آتش - سیدنی - استرالیا بمیرم !! آخرین کامنت چاپ نشد ! عربده کشی نداره گوگولی ! ایرانیان یو کی ، چرا حق این بچه رو میخورن ؟؟ این اعصاب نداره ها! البته اعتصاب یکی از محترم ترین چیز هایی هست که نداره !
دوشنبه 1 مهر 1392 - 02:00
davood63 - تهران - ایران
من هر کدوم از این فیلم‌ها رو نگاه می‌کنم هیچ نمی‌فهمم هر چی‌ بیشتر نگاه می‌کنم باز نمیفهمم متاسفم برای بعضی‌ ‌ها که فکر و وقت شون رو برای این فیلم‌ها میذارند
دوشنبه 1 مهر 1392 - 08:29
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
Shahin orel. چند بار در خبرهایی که من کامنتی نداشتم جناب عالی در بارة من کامنت گذاشتید. این کار شما نشانگر کینه شماست نسبت به من مخالف.دموکراسی یعنی رأی اکثریت. بیشتر قوانین کشورهای دموکرات بر اساس ان گذاشته میشود. در این سایت هیچ حساب کردی که چند نفر تا الان به شما گفته اند ، مغلطه گو، روانی....... لا اقل به رأی انها احترام بگذار و چیزی ننویس و یا برای یک بار که شده به روان پزشک مراجعه کن
دوشنبه 1 مهر 1392 - 14:32
Shahin.Orel - تهران - ایران
سعد حلی - سیدنی - استرالیا اگر منظورتون از اون چند نفر اوباش استرالیا هستن که زیر پرچم لچک به سران سینه میزن که همکار های خودتون هستن ! جای انتقاد نداره ! درضمن از تعریف تون از واژه دموکراسی به شگفت اومدم ! تو کدوم اکابری به تو گفتن دموکراسی یعنی رای اکثریت ؟ برای من دیگه هیچ سوالی در مورد توحش نهادینه شده در تو باقی نمیمونه ، وقتی ساده ترین تعریف اجتمائی رو تو بلد نیستی ، خیر !! دمکراسی دیکتاتوری اکثریت بر اقلیت نیست ! دموکراسی یعنی همه گروه های جامعه که باور های متوحش مذهبی تو هم یک گروه از اونهاست در چهار چوب کلوب خصوصی خودش توانائی فعالیت داره ، ولی وقتی پاش رو از اون کلوب خصوصی بیرون گذاشت یعنی داره به حقوق من تجاوز میکنه
دوشنبه 1 مهر 1392 - 15:48
Shahin.Orel - تهران - ایران
( قسمت ٢) دموکراسی این نیست که هر کسی معادل یک رای باشه، دموکراسی پدیده ای است که به افرادی که باورهای دموکرات دارند حق رای میده و همزمان راه رو برای پیشرفت قسمتی از جامعه که با باورهای انسانی ضدیت دارند فراهم میکنه تا زمانی که به باورهای انسانی برسند و قسمتی از جامعه دمکرات بشن اونوقت این حق رای رو به اونها میده. این ساختار رو میتونی در رای گیری همه کشورهای متمدن ببینی که هر رای ١ نفر نیست بلکه هر مجموعه ،درصدی از آرا الکترال هست ، خاک بر سر اون دولت استرالیا که وقتی به تو پاسپورت داد ، نپرسید تعریف دموکراسی چیه ! و امروز هراسان، نگران حضور ناهماهنگ امثال تو در کشورشه . خواهش میکنم شما دهانتون رو در مورد اظهار نظر در مورد قوانین کشوهای دموکرات که فرمودید ببندید و در مورد همون حلیت المتقین یا اینکه چطور روز در سفارت ایران در استرالیا به شب میرسه خاطرات بنویسید .
دوشنبه 1 مهر 1392 - 15:48
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
shahin.orel منم خوشحال میشم اگه توی گو گول منگول فرهنگی درک کنی چی میگم.در اون کامنتی که چاپ نشد مثل تو مغلطه نکردم بلکه به گرایشات خاص و غیر طبیعی تو اشاره کردم که اثر تو افکار پریشانت داره احتمالا با دیدن اون خودتو حلق آویز میکردی .مگه اونائی که ساده وطبیعی زندگی نمیکنند پریشانتر نیستند.قبلا ها هم بت گفته بودم به پزشک احتیاج داری
دوشنبه 1 مهر 1392 - 16:12
Shahin.Orel - تهران - ایران
لطفآ کامنت این رو چاپ کنید ! ببینم گرایشات خاص و غیر طبیعی ام چیه ! که اینچنین ساختار توحش رو به درد میاره ! اگه به نظرت من توهین میکنم ، چرا تو رو سانسور میکنن ؟
دوشنبه 1 مهر 1392 - 19:13
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
Shahin orel. دنبال کامنت اسب اتش نباش. شما اگر یک بار و فقط یک بار به روانپزشک مراجعه کنید میتوانید تشخیص دهید که حرف من و دوستان درس است یا نه. لا اقل برای سلامتی خودت برو.
‌سه شنبه 2 مهر 1392 - 02:06
Shahin.Orel - تهران - ایران
سعد حلی - سیدنی - استرالیا این جمع بستن در جمله هاتون که ٢ روزه شروع شده من رو خیلی تحت تاثیر قرار میده ! این نقاب ادب که روی اون ادبیات میدان تره بارتون زدید اصلا بهتون نمیاد !
‌سه شنبه 2 مهر 1392 - 13:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.