رقص عربی گلشیفته فراهانی در فیلم Just Like a Woman


رقص عربی گلشیفته فراهانی در فیلم Just Like a Woman

رقص عربی گلشیفته فراهانی در فیلم Just Like a Woman
 

+429
رأی دهید
-211

raha1984 - هامبورگ - المان
وا ی اسلام به خطر افتاد ، ابرو و شرف و فرهنگ ایرانیان بر باد فنا رفت !!! ای کور شود هر انکه نتوان دید چشمشون به زیر پاهایت و قدمهایت !
جمعه 1 شهريور 1392 - 18:54
marg bar doshman - لندن - انگلستان
آقای دکتر حسن عباسی ٤ سال پیش گفتن که خانوم گشیفته فراهانی تبدیل به یک فاحشه خواهد شد صهیونیست برنامه ها داره
جمعه 1 شهريور 1392 - 18:55
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
خیلی‌ دوست داشتنی اما معلومه که رقاص نیست بیشتر کسا‌یی که عربی‌ میرقصن همین‌جورن. به نظر من یه لوندی خاصی‌ لازمه برای رقص عربی‌
جمعه 1 شهريور 1392 - 19:08
simpleplan - تهران - ایران
در ایران از هنرش مایه می‌گذاشت...در خارج از بدنش....
جمعه 1 شهريور 1392 - 19:11
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
خوب بود؛ آفرین
جمعه 1 شهريور 1392 - 20:40
perser68 - فلوریدا - امریکا
همه با گذشت زمان پیر میشن،این دختره جوونتر(:هنر در نزد ایرانیان باشد و بس.آفرین بر گلشیفته
جمعه 1 شهريور 1392 - 20:43
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
جالبه گلشیفته هر دفعه یکجوری سورپرایز میکنه. کلا دوست داشتنیه.
جمعه 1 شهريور 1392 - 21:37
fariba azizi - پاناما سیتی - پاناما
یک کلام ختم کلام : فاحشه
جمعه 1 شهريور 1392 - 21:37
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) خواستم به دوستانی که بابت کامنتهای این کاربر مزدور رژیم ملاها بنام- marg bar doshman - لندن - انگلستان - ناراحت میشوند افشاگری کنم که پشت این نام کاربری همان کاربر : اگزم 292 ، جنگنده از تهران، رزمجو از لوس آنجلس، جانم فدای رهبر ، و ده ها نام کاربری دیگر با محل اقامت خود درآوردی در خارج یا در ایران است تا بقول خودش که سندش هست میخواهد روشنگری کند و نه تنها محلهای اقامتش جعلی و دروغ است بلکه خودش هم شخصی روانی و مسلمانی مرتجع با عیبهای مغزی بسیار است. برای همین بهترین راه بی اعتنائی به اراجیفش است و او میخواهد فقط با کامنتهای کوتاهش دیگران را تحریک کند تا مدام نام خودش را در جواب دیگران به خودش در صفحه ببیند و لذت ببرد که ناشی از روان بیمارش است. قطعاً او از خانواده شهیدی یا حزب اللهی و ملائی میباشد که در این رژیم ملاها کلی مال و منال و امتیاز و مقام دزدیدند و برای همین هم تنها با نابودی شان حاضرند دست از حمایت خود از رژیم فاشیستی ملاها بردارند و در نتیجه هرگونه بحث منطقی و استدلال با امثال خودفروخته چون او بیهوده است و. در 2
جمعه 1 شهريور 1392 - 21:40
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) وقتتان را خواهشناً برای مزدورانی امثال او تلف نکنید. او احتمال زیاد هم برای سازمان امنیت کار میکند و پای مونیتور 24 ساعت نشسته تا اولین کامنت نویس باشد و دقت کنید که در اکثر گزارشات تازه گذاشته نام او در صدر کامنتهاست. چرا؟ اگر نام چند کاربری بالا را که آوردم به قسمت جستجوگر این سایت در سمت راست این صفحه بدهید و کامنتها را مقایسه کنید از سبک نگارش و انتخاب کلمات و شیوه و محتوای کامنتها پی میبرید که همه میتواند تنها از یک کاربر سرسپرده خودفروخته رژیم بنام اگزم 292 باشد که مدام از روی موبایلهای مختلف کوتاه مینویسد یا چند کامپیوتر دفتر سازمان امنیت در اختیارش است که میتواند با استفاده از فیتلر شکن یا پروکسی در اینجا کامنتهای بی سر و ته اش را بگذارد و باعث قلقلک اعصاب شماها شود و بعضیها هم متاسفانه هنوز گول بازی او را میخورند. متاسفانه سایت ایرانیان انگلستان هم سوء استفاده شدن از سایت خودش توسط یکسری دشمنان مردم ایران را ازاد میگذارد و ناتوان در منع و کنترلشان است که از نظر تکنیکی ممکن و راه حل دارد اگر که بخواهند؟ خلاصه برای این مداح جیره خوار رژیم ارزشی قائل نشوید!
جمعه 1 شهريور 1392 - 21:40
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
حالا چند نفر تجدد خواه و به ظاهر روشنفکر میان تشویق و درود میفرستن برای این خانم . در صورتی که این کارها جز هرزگی چیز دیگری نیست اخه لین قر و فر چه کمکی به بشریت واسه بهتر زیستن میکنه؟اصولا اکثر شیعیان رافضی دین فروش تا پاشون رواز کشور بیرون میزارن هویتشون رو از دست میدن و این به خاطر پوچی هویت و فرهنگ و معتقداتشون هست
جمعه 1 شهريور 1392 - 21:41
souroosh - ساری - ایران
marg bar doshman - لندن - انگلستان. فاحشه افکار توست. تویی که شرافت ظاهری را فقط در اندام بدن می بینی.... تو و عباسی و انهایی می باشید که هزاران انسان را به خاک و خون کشاندید. لعنت ابدی خدا بر تو باد.
جمعه 1 شهريور 1392 - 21:37
rezgar - کرمانشاه - ایران
با اینکه گلشیفته عزیز هنرپشگیش در فیلم معرکه است ولی متاسفانه نوع رقصش بدان صورت تعریفی ندارد به خاطر اینکه وفتی که میرقصد صورتش شاد نیست و معمولان کسی که میرقصد باید خنده رو هم باشد. ولی واقعا مشکل دارد و مثل این میماند که به زور وادارش کردن به رقصد.امیدوارام در امتحان رقصش قبول شده باشد.
جمعه 1 شهريور 1392 - 22:10
زندگی - خرونینگن - هلند
گلشیفته قبلا برای من محبوب بود و آنهم به دلیل هنر خالصش بود. ضمن اینکه این قاطر حسن عباسی همون تروریست احمقه خودمونه که این نایب خ.ر ازش یاد کرده؟!
جمعه 1 شهريور 1392 - 22:10
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
چقدر بعضی‌ از ما مردم افکار بسته و احمقانه ی داریم! فاحشه شمای هستین که کوچکترین و ساده‌ترین رفتار یه زن رو به فاحشگی تعبیر می‌کنید. حتما خود شما تو چنین خانواده ی بزرگ شودین که اینهمه ترس و حقارت در وجود و افکار شماست. اون‌هائی که می‌ترسن نگران نباشن. کلاهتون رو سفت بچسبین باد نبره!
جمعه 1 شهريور 1392 - 22:18
Marde shab - لندن - انگلستان
مرگ بر دشمن-لندن. حسن عباسى خودش یک فاحشه مغزىِ که متولد خیابون جمشید تهرانِ(شهرنو) و پا منبریاشم یک مشت عقده اى، منگول،بسیجى جیره خورن.اون اگه پیش گویى بلد بود پدر واقعیشو پیدا مى کرد...
جمعه 1 شهريور 1392 - 23:01
negeen - کلن - آلمان
خیلییییییی دوسش دارم، ایشالا کور بشه هرکی‌ نمیتونه ببینه،، ....خودتونه،، هرکی‌ میگه فاحشه است.
جمعه 1 شهريور 1392 - 23:17
dkdk - اسلیس - دانمارک
کسانیکه چرند مینویسند و فیلمی که گلشیفته نقش ‌یک فاحشه افغانی را بازی میکنه که در این بازی به وضوح میبینیم که چطور جسم بی‌ ارزشش را ابزاری برای بازی کردنش می‌کند .حال من از اون تعداد همادارانش می‌پرسم که آیا اگر خواهر یا همسر یا مادر آنها هنر پیشه بودند با چنین بازی کردنی موافق بودند؟؟ضمنا اینقدر هنر پیشه بودنش بهانه نکنید.یکی میشه شهره آغداشلو یکی میشه گلشیفته.وای که اگر گلشیفته مقام و منزلت شهره آغداشلو را داشت میخواست چه کار کنه؟؟پس این کثیف بازیها کاری به هنرپیشگی ندارد.
جمعه 1 شهريور 1392 - 23:33
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
marg bar doshman - لندن - انگلستان / دکتر حسن عباسی غلط کرد با تو!
جمعه 1 شهريور 1392 - 23:53
khodaye khodayan - استکهلم - سوئد
تا کور شود هر آنکه نتواند دید. هر جور دوست داری زندگی‌ کن گلشیفته جون، آدم دهان مفت زیاده عزیز. دمت گرم که بیضه اسلامو به درد آوردی. برای کسی‌ نامهٔ فدایت شوم فرستاده نشده که برنامه‌های گلشیفترو تماشا کنه، هر کی‌ ناراحته، کرکره خودشو بکشه پائین.
جمعه 1 شهريور 1392 - 23:47
lona_düsseldorf - دوسلدورف - آلمان
کور شود هر آن کس که نتواند ببیند ،آقا لطفا از این ویدئو ‌ها تو سایت نگذارید که خمینی گور به گور لعنت آلله آسیب میبینه و پایه‌های اسلام به لرزه در میاد ،آفرین به این شیر زن پارس ،آریایی ،که روی همشون را کم کردی ،موفق باشی‌ عزیزم دوستت دارم
شنبه 2 شهريور 1392 - 00:02
مرد خوشتیپ - تهران - ایران
خوب میرفتی یکم یاد میگرفتی زحمت میکشیدی که این فیلمبردار بد بخت نیاد همش رو صورتت. خوب همینه میگن فاح..ه مبخوای مفت مشهور شی..
شنبه 2 شهريور 1392 - 00:03
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
simpleplan - تهران - ایران- در کشور ملاها که آزادی بیان و هنر نیست و فقط خفقان و سانسور و هنرمندآزاری است حرف از هنر و هنرمند زدن مسخره نیست که نوشتی در ایران از هنرش مایه میگذاشت؟ سرت را از پنجره بیرون کن تا صدای هنرمندانی که بخاطر گشایش خانه سینما تحصن کردند و کتک خوردند را شاید بشنوی. در باره بدنش نوشتی شاید ندانی که از قدیم گفتند: دارندگی و برازندگی! تا کور شود هرآنکس که نتواند دید! البته رقصش تا حرفه ای شدن کلی فاصله دارد و تمرین زیاد لازمه. بجای رقص عربی بهتره نام رقص شرقی استفاده شود چونکه عربهای اسلام زده در طول سراسر 1400 سال تاریخشان کی اهل اختراع رقص و موزیک و آواز بودند که همش ممنوع و لعنت کردند؟ یا اسمش را رقص خلیج فارسی بگذاریم! نکنه هنر رقص و آواز هم در قرآن کتاب ارتجاعی توصیه شده ما خبر نداریم؟ تا مسلمانهای ایرانی و عرب بیایند بفهمند که رقصیدن برای سلامتی مفید است یک 1400 سال دیگر باید بگذرد و زمان احتیاج دارند. همین دو روز پیش در این سایت:رقصیدن برای سلامت مفید است: https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20130822100932004 .
شنبه 2 شهريور 1392 - 00:36
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی- چند وقتیست که شاهد کامنتهای بی سر و ته تو مسلمان سنی متعصب مرتجع عصر حجری هستم که فقط نشان میدهی که چقدر عقب مانده ذهنی هستی! بطور مثال میپرسی: اخه لین قر و فر چه کمکی به بشریت واسه بهتر زیستن میکنه؟ اگرچه برای امثال تو مسلمان نادان و ناآگاه فاکت علمی و پزشکی آوردن که رقصیدن بخاطر تحرک بدنی باعث بهتر شدن گردش خون از یک طرف و از طرف دیگر موسیقی شاد و ریتمیک باعث ترشح هورمونهای شادی بخش مثل سروتونین و اندروفین و اوکسی توسین و غیره میشود که همگی در بهبودی سلامتی بدن کمک شایانی میکنند که مسلمانهای مرتجع امثال خودت قادر به درکش نیستند چونکه شاید در عمرشان حتی یکبار هم در عمل تجربه نکردند. شاید به گوشت هم تا حالا نخورده یکی از راههای مبارزه با بیماری افسردگی رقصیدن و شاد بودن است که خودش هم بنوعی ورزش است و کالری میسوزاند خصوصاً برای چاقها! امثال تو عربزاده بشینند 24 ساعت گریه و عزاداری کنند و با اسلام که دین ترور و ترویستهاست به کشتار مردم بپردازند بهتر است؟ در 2
شنبه 2 شهريور 1392 - 01:31
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) نکند با ترور خدمتی به بشریت میکنید یا تا حالا نصف اختراعات را مسلمین کردند و 99% جایزه بگیران نوبل علمی مسلمانها هستند؟ من که کلاً مخالف هر دینی هستم و از اسلام شیعه دفاع نمیکنم که همانقدر مثل سنیها آیین جنایتکاری و خرافاتست. تو به خودت اجازه میدهی از مذهب سنیت کاملاً عقب مانده در مقابل شیعه که باز حداقل یک کم خودش را با شرایط روز تا حدودی تطبیق داده دفاع کنی؟ در عربستان قبله شما هنوز زن اجازه دوچرخه سواری و رانندگی ندارد و تنها حق ندارد سوار تاکسی شود بدون همراه مرد یا سینما و موزیک و غیره ممنوع است در این قرن21! ولی سران وهابی لعنتی شان در خانه شان بهترین سینمای خانگی را دارند با بهترین ویسکی سفارش شده از اسکاتلند در کنار چند دختر بچه لخت زیر چهارده ساله سوریه ای که فیلم خریدشان در فیلم مستند تلویزیون المان است که در عروسیها دست به خرید بچه ها با پول ناچیز برای ازدواج و سکس میزنند و بعدش برای مردم فریبی در صف اول نماز میایستند! چقدر نادانی؟ حاضری جعلی بودن اسلام و پیامبری محمد اسناد ببینی؟از تناقضات قرآن خبر داری با چرندیاتش؟ شرم کن مسلمان عقب مانده!
شنبه 2 شهريور 1392 - 01:31
ققنوس - تهران - ایران
درد بلات بخور تو سر هرچی‌ عرب زاده ایرانیه و کسانی‌ که نوکری عرب زادها رو میکنن
شنبه 2 شهريور 1392 - 01:16
مارتين - تگزاس - امریکا
باعث خفت
شنبه 2 شهريور 1392 - 03:46
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان- ممنون ازشما که وقت گذاشتی وجوابی کاملآ شایسته ومنطقی به چند نفری که کامنت هایه دریوری درمورد این رقص گذاشته بودند دادی.واقعآ حماقت بعضی ها لیمیت نداره چون کمی فکرکردن قبل ازحرف زدن چیزی ازادم کم نمی کنه اینجوریکه اینها گفتند یعنی هرکس نقش دزد یاادمکش رو توفیلم بازی کنه حتمآ دزد وادمکشه .واقعآ ادم خندش میگیره از... بعضیها.
شنبه 2 شهريور 1392 - 04:08
reza the persian - لیدز - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. دمت گرم خیلی‌ درست حرف می‌زنی کارت خیلی‌ درسته هموطن عزیزم
شنبه 2 شهريور 1392 - 05:46
khorshid 3 - بیرمنگهام - انگلستان
بعضیا تا یکی گوشه دستی یا یایی بیرون میندازه متاسفانه لقبهای بدی بهش میدن.  بابا عزیز من فیلمه داره نقش بازی میکنه .از نظر من که نقششو که یک فاحشه هم هست  خیلی خوب بازی کرده که ثونسته مخاطب را تا اونجا پیش ببره که همه فکر کنن یک فاحشه  واقعی است.بیایید یک ذره با هموطنای خودمون مخصوصا هنرمندامون مهربون تر باشیم  .الفاظ زشت بهشون نسبت ندیم و به قول معروف یکطرفه به قاضی نریم .بگو خب
شنبه 2 شهريور 1392 - 07:44
kian iran - واشینگتن - امریکا
همه جای دنیا رقص رو هنر و رقاص رو هنرمند میدونن و ایرانی ها رقاص رو فاحشه!! کلاً ما همه چیزمون عجیبه!
شنبه 2 شهريور 1392 - 08:00
جنگنده - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان.... انقدر زور نزن اصلا گلشیفته مال تو خوش باشی باهاش
شنبه 2 شهريور 1392 - 08:08
raha1984 - هامبورگ - المان
بعضیها سریع همه رو به چشم همکارهای زنهای فامیل و نزدیکاشون میبینند !!
شنبه 2 شهريور 1392 - 08:21
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
امیدوارم همیشه این دختر دوست داشتنی و با نمک موفق باشه.....عزیزم
شنبه 2 شهريور 1392 - 08:55
عقاب طلائی - تهران - ایران
سلام . چرا من نمی تونم عکس ها وویدو های این سایت رو ببینم لطفا راهنمایی فرمایید ممنون
شنبه 2 شهريور 1392 - 09:02
Behdin - آمستردام - هلند
خیلی‌ سالاری. شیخ شیوخ عرب و فرهنگ مرتجع تازی در این قرن‌ها آنچه تحویل داده امثال این کاربری است که شما چه متین جوابش را داده‌اید. اسلام رافضی و سنی ندارد، همش در دو کلام خلاصه میشود. عقده سکس. و تبلور این عقده را در حرکات و سکنات این دوستداران سوسمار می‌بینید که موضوع بسیار فیلم‌های مستند است.
شنبه 2 شهريور 1392 - 08:57
Behdin - آمستردام - هلند
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان مخاطب کامنت بالایی‌ شما بودید. در ضمن شکست استکبار و صهیونیسم بین‌الملل برای اولین بار در تاریخ با ازدواج رهبر متوهم ۶۰ ساله قبایل سوسمار دوست با یک مو حنایی ۹ ساله به واقعییت پیوست، این است که این رهروان این سرمشق را دنبال میکنند.
شنبه 2 شهريور 1392 - 09:09
agha farhad - نیوکاسل - انگلستان
چقدر قر تو کمرش داشت طفلکی.
شنبه 2 شهريور 1392 - 10:33
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
کامنتها را ببینید و هرگز این سوال را نکنید!! چرا این دین با اینهمه دستورات جنایت و ترورهای روزانه باقی‌ مانده!!و ۳۴ سال کثافتکاریهای ملایان!!اینها منتظر یک جمله در کتاب دینیشان بودند!!!! الرقص و من الأیمان!!!!!آنوقت اینجا می‌شدند مجیز گوی رقص عربی‌!!!!در قسمتهایی از افغانستان یک رسم عجیب هست به نام بچه بازی---پسران خرد سال لباس زنانه می‌‌پوشند و برای مردان کثافت می‌‌رقصند از آنها استفاده ی جنسی‌ میشود و بعد از ۱۸ سالگی بازنشسته می‌‌شوند - فیلم مستند آنرا دیدم از خود پرسیدم چگونه تا کنون طالبان و القاعده حتی یک بار در این مرکز بمب نگذشته اند!!!!!!!!...ولی‌ به صورت دختران محصّل اسید میپاشد معلّمین و پلیس و سیاستمداران زن را ترور میکنند!!!!!! جواب با شما حتی اگر یک سلّول سالم در سرتان است!!!!
شنبه 2 شهريور 1392 - 10:28
shivaa - تهران - ایران
این که رقص بلد نیست!چه قیافه ای هم گرفته!نکرده زحمت بکشه رقصیدن یاد بگیره....فقط زوووووووووور میزنه سکسی باشه که اونم نیست.به این و ابجیش همون چادر بیشتر میاد.
شنبه 2 شهريور 1392 - 12:21
سردار سپهبد - آمستردام - هلند
dkdk - اسلیس - دانمارک میدونی یک زمانی بود که اگر دماغ زنی از زیر چادر بیرون میزد نام زن هرزه و فاحشه رو روش میگذاشتند چونکه نتونسته حجابش رو رعایت کنه اما بعد از قرنها شماها متمدن شدید ولااقل شهره آغداشلو رو قبول دارید ناراحت نباش در قرن بعدی هنرپیشه های فیلمهای پورنو سافت رو هم قبول خواهید خواهید کرد فقط کمی زمان لازم داره.
شنبه 2 شهريور 1392 - 10:51
perser68 - فلوریدا - امریکا
dkdk -اسلیس -دانمارک. تو برو اول ادب یاد بگیر بعد بیا اینجا درست و مودب نظرت رو بده و برو پی‌ کارت!تو خیلی‌ بیجا میکنی‌ به کاربران این سایت توهین میکنی‌،این سایت رو واقعاً با حوزه علمیه اشتباه گرفتی‌!،پاشو برو تو مملکته گند زده خودت تا دیر نشده!!!که اگه فردا بچه‌های خودت یه چنین کاری بکنند هیچ حقی‌ نداری که جلو شون رو بگیری،البته اگه واقعاً تو دانمارک باشی‌ که شک دارم با این همه تحجری که در روانت هست!قوانین غرب و دانمارک به تو اجازه نمیده وکیل و وصی‌ یه موجود زنده دیگه باشی‌،حتی فرزندانه بالای ۱۸سال خودت!!!بجمب تا دیر نشده!در آخر گلشیفته بالای ۱۸سالشه و به کسی‌ ربطی‌ نداره که اون چه میکنه!اون جمهوری ننگ اسلامی هست که برای خشتک دیگران تصمیم میگیره!نه تو غرب و فرانسه و ماله کشانش!
شنبه 2 شهريور 1392 - 11:34
perser68 - فلوریدا - امریکا
dkdk -اسلیس -دانمارک. شما با این تفکرات ارتجاعی یه ایرانه ورشکسته دربه داغون ساختید که خودتون هم نتونستید درش دوام بیارید،جمع کردید کاسه کوزه خودتون رو دست از پا دراز تر به غرب آوردید و اینجا هم نمیتونید با قوانین جامعه کنار بیاید،جای تعجبه که چرا تو همون خراب شده خودتون نمیشینید و حداقل به نظر دیگران احترام نمیگذارید،حداقل نظرتون رو بدید و برید!؟قرون وسطا دورانش تموم شده و امروز قرن۲۱ و هر کسی‌ مسئول کرده‌های خودش هست!تفکر آخوندی خیلی‌ وقته که شکست خورده!
شنبه 2 شهريور 1392 - 11:49
مارتين - تگزاس - امریکا
این نابعه ها که استدلال و سفسطه میکنند خوراکشان انگ زدن به دین است بهتره به خودشان فشار نیارن ..چرت وپرت بلغور نکنند ...چند تا بیسواد هم تاییدشان نکنند.......
شنبه 2 شهريور 1392 - 13:15
راهجو - فریدونکنار - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. خسته نباشی رفیق. خوب جوابشونو میدیها
شنبه 2 شهريور 1392 - 14:37
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
حقیقت جو دوسلدور المان و برخی کاربران که به اسلام راستین و پیامبر خدا توهین میکنید و یا به طور ضمنی از اعتقادات مذهب خرافه رافضی حمایت میکنید و همچنین ازچرندیاتی مانند رقص با چهره ای روشنفکرانه حمایت میکنید و دستورات و فرامین اسلامی رو به باد تمسخر میگیرید خدمتتون عرض کنم مگر ورزش و ریاضت بدنی چه کمبودی دارد که شما قر دادن و مشنگ بازی را برای سلامتی مفید میدانید این رو متوجه باشید اسلام ورزش را توصیه کرده و احادیث زیادی در مورد پرورش اندام وجود دارد مانند فراگیری تیراندازی شنا واسب سواری همچنین روزه گرفتن و خواند نماز و یاد کردن خداوند باعث رفع الزایمر میشود ممنوعیت و عدم استفاده از نوشیدنی های الکلی خود گویای توجه ویژه در اسلام به رشد و بالندگی عقلی وجسمیست همچنین به شما توصیه میکنم گرایش به اسلام پس ازحمله 11سپتامبررا در خود امریکا مورد تفقد قرار دهید و علل ان را بررسی کنید
شنبه 2 شهريور 1392 - 15:15
perser68 - فلوریدا - امریکا
حقیقتجو -دوسلدورف - آلمان. هموطن،بهت خسته نباشی‌ میگم،که وقته با ارزشت رو برای آگاهی‌ من و دوستان صرف میکنی‌،درود بر تو
شنبه 2 شهريور 1392 - 13:50
کبالت3 - کرج - ایران
یه کم بیشتر باید تمرین کنه خوب بود اما اصالت و ظرافت رقص عربی رو نداشت از بیست بهت 10 میدم تا ناامید نشی تقبل الله کبلائی.
شنبه 2 شهريور 1392 - 18:47
smart292 - ونکوور - کانادا
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی--اسلام دین زور است و کشتن کسانی که مسلمان نیستند در اسلام حلال هست،این چطور دین زوری هست که با کشتو کشتار و با قوانین عصر حجر خود را به مردم تحمیل میکند ایرانیها با زور مسلمان میشوند ولی هیچ موقع پیرو اسلام نیستند. به این میگویند مقاومت مردم ایران در برابر هجوم این اسلام اعراب حالا شماها بگوئید سنّی یا شیعه ،فرقی نمیکند ،ایرانیها نه شیعه هستند و نه سنّی ، ما ایرانی‌ها دین را مقصر اصلی‌ پیشرفت ایران میدانیم، نابود باد اسلام و آخوندهای دزد ایران
شنبه 2 شهريور 1392 - 18:37
smart292 - ونکوور - کانادا
۲- همانطور که در بحث قبلی‌ گفتم ، اسلام عامل اصلی‌ بازدارنده بیشرفت ایران میباشد. بعضیها به این خانم اهانت میکنند. و این را خلاف اسلام میدانند ،ولی تا حالا کسی پاسخ این را نداده است که چرا پیغمبر با بچه ۷ ساله ازدواج کرده است.در صورتی که میتوانست او را به فرزندی قبول کند، چرا یک نفر با این همه زن ، مگر مردهای دیگر نبودند ، چرا باید در جنگ‌هایشان همه را سلاخی بکنند. این خانم محترم که هنرپیشه است. به دنبال پولدار شدن و زندگی‌ راحت تر هم هست، مثل همه ما ایرانی‌ها که به دنبال پول و زندگی‌ راحت میباشیم، به امید پیروزی مردم ایران
شنبه 2 شهريور 1392 - 19:11
کبالت3 - کرج - ایران
مقصر خود خانمهای ایرانی هم هستن اگه به اندازه مردهاغیور و متعصب بودن الان بساط کشتی و شنا و بوکس و سایر ورزشهای بدن نمای مردها هم جمع میشد فوتبال و بقیه هم با پیژاما و زیر شلواری باید انجام میشد مجسم کن فوتبال با پیژامای راه راه و کلاه نمدی کبلائی.
شنبه 2 شهريور 1392 - 19:27
بی غم - تهران - ایران
فکر کنم دیگه هیچ قرتی بازی نمونده باشه که دختره انجام نداده باشه!! کسی که پدرش از دستش راضی نباشه عاقبت بخیر نمی شه. فعلا جوون هست نمی دونه داره چیکار می کنه. کسانی که هیچ حریمی واسه خودشون قائل نیستن زمانی که سنشون بالا رفت حسابی پشیمون می شن مثل ماریا اشنایدر که آخر عمری دچار افسردگی شدید شد.
شنبه 2 شهريور 1392 - 21:44
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ال مارتین !!!!!!!چرا آمریکا برو وطنت عربستان بعد کامنت بنویس!!!!
شنبه 2 شهريور 1392 - 22:02
perser68 - فلوریدا - امریکا
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی‌. ها ‌ها ‌ها ‌ها ها ‌ها ها ‌ها ها ‌ها ‌ها ها،همینجور دارم از این تهی مغزیه تو میخندم(:(:(:چی‌ نوشتی‌!،مرغ پخته رو خنده میگیره!بی‌خود نیست که تو متحده ماسیدی،گرمای زیادش تو رو دچار مشکل کرده.حالا من این دین هفته بیجارت رو نخوام به کی‌ باید بگم؟
شنبه 2 شهريور 1392 - 22:04
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بهتر در ادامه بحثهام اول این رو متذکر بشم که من وقت کافی برای جواب دادن و گشتن تو وبسایتها رو ندارم اما تنها قومی از اقوام مسلمان که به اسلام پشت کردن ایرانی ها هستند چرا چون فکر میکنند دین همان ماتم و گریه و زاری و سینه زنی و صیغه و شهوت پرستی هست چیزی که اخوندای رافضی مروج اون در کشور هستند بنابر این ایرانی ها فکر میکنند اسلام یعنی مذهب رایج حکومتی در ایران اما علت ازدواج پیامبر با دختری 7یا9ساله رو برید از مفسرین اسلامی بپرسید تا در یابید که پیامبر برای شهوت واین کار رو نکرده بلکه او کسی هست که در سن25سالگی با خدیجه 40ساله ازدواج کرد و تمام فرزندانش بجز ابراهیم از خدیجه کبری بود حال این مرد چرا در اوج توانای جنسی به قول شما با زنان و دختران دیگر ازدواج نکرد و باز همان مرد در سن53سالگی د به این ازدواجهای متعدد دست زد!!!!!فقط یکی از علتهای ازدواج با ام المومنین عایشه ذکاوت عایشه در حفظ دستورات و فرایض دینی و مسایلی درامور زنان در فقه اسلامی بود که عایشه در مدت زمان زندگی با پیامبر از او فراگرفت و تا57سال پس از رحلت پیامبر در میان مردم زنده ماند تا این اصول فقهی را به مردم یاد بدهد
شنبه 2 شهريور 1392 - 23:04
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
persiangulf2535(1- لند‌ن - انگلیس// reza the persian - لیدز - انگلستان // Behdin - آمستردام - هلند // راهجو - فریدونکنار - ایران-//perser68 - فلوریدا - امریکا-- با تشکر فراوان از شما دوستان فهمیده و روشنفکر ایرانی که نسبت به من لطف و توجه داشتید. من هم کامنتها را برای بزرگوارانی مثل شماها که قابل درک مسائل پیچیده جوامع امروزی را دارید مینویسم وگرنه از دوتا مسلمان کهنه پرست و مرده پرست ناآگاه و فریب دین خورده انتظار تایید یا تشویق ندارم و نمیشود هم داشت. شاید شما عزیزان هم با خواندن کامنت برخی از این متعصبهای واپسگرا و تجددستیز قلبتان درد میگیرد که چطور ممکنه یکسری آدمها در پشت ماسک تظاهر دینداری اینقدر عقب مانده ذهنی باشند و پاک دست از عقلگرائی برمیدارند. قبل ازاینکه به رفتار هنری گلشیفته انتقاد بکنند از خودش بپرسند مگر این خانم که از ایران داشت بیرون میآمد مردم ایران بهش پرچم و نماینده گی ناموس داری ایرانیها در خارج را دادند یا قرار است ایشان معرّف و الگو و معلم اخلاق و شرافت و نجابت زن ایرانی باشد تا خیال برخی مردسالارهای ایرانی مالک بر جسم زنهای ایرانی دچار نگرانی نشود. در 2
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 00:48
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) یک بازیگر باید توانائی آنرا داشته باشد در نقشهای مختلف شخصیتهای متفاوت را خوب به نمایش بگذارد وگرنه باید به مهارت هنرمندی اش شک کرد و مثل میلیونها زن ایرانی بشیند کنج خانه و خودش را به هنر آشپزی و خانه داری مشغول کند. بعضی ها هنوز درک نمیکنند که این خانم به غرب فرار کرده از دست مسلمانها و از قوانین اجباری اسلامی که در محیط غرب فردی آزاد باشد و خودش برای زندگی و لباس پوشیدنش و رفتارش تصمیم بگیرد نه در یک حکومت دیکتاتوری اسلامی مثل ایران به مردم و خصوصاً زنها زور بگویند که باید حجاب اجباری داشته باشی و اینرا باید بخوری و آنرا نباید نگاه کنی یا گوش بدهی و صدها ممنوعیت دیگر که خودتان بعد از 35 سال حکومت ننگ اسلامی بهتر با زورگوئیهای اسلامی آشنا هستید. گلشیفته که مسیر یک زن تابوشکن و پیشگام را در پیش گرفته چهره دیگری از زنهای ایرانی را به غربیها نشان میدهد که فکر نکنند همه زنهای ایرانی مثل زنهای مسلمان توی سرخور هستند. در 3
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 00:48
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) بعبارتی نقشی برای خودش قائل شده که شاید برآورنده آروزی قلبی میلیونها زن ایرانی دیگر است که در تار و پود فرهنگ کپک زده اسلامی محبوس اند و زندگی برای زنان ایرانی تبدیل به قفس و زندان شده. کم نیستند زنانی که خداخدا میکنند که اگر شده حتی یک لحظه این آزادیهای فردی زنان در جوامع آزاد غربی را داشته باشند و خودشان را جای گلشیفته بگذارند. اما از آنجائیکه یکسری خانمها هم به گلشیفته انتقاد میکنند سعی میکنند با ضد نشان دادن خودشان به نوعی برای خود یا حجاب خود بازار ارزشی درست کنند و به عقده های حقارت درونی خود تغذیه روحی و روانی بدهند تا آرام شان نگه دارد چونکه میدانند چنین زندگی که گلشیفته دارد را عمراً نمیتوانند داشته باشند پس سعی میکنند ضد ارزشی عمل کنند و نفی اش کنند، لعنت و نفرینش کنند که چرا او صاحب این همه ازادیها است ولی انها خودشان نمیتوانند آنرا داشته باشند پس باید لعنت و نفرینش کرد و از خود ندانست و خود باخته خواندش و غیره. در 4
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 00:48
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) یعنی در پشت خیلی از این توهینها و انزجارها نسبت به گلشیفته نوعی مشکلات روانی پنهان شده ( عقده های حقارت و خود کم بینی و حسادت و خودخوری ) در خود این اشخاص است تا با ردکردن شخصیتی مثل گلشیفته که مدام بر سر زبانهاست این افراد رنج دیده از عقده حقارت خود ناگهان در بازی روانی بنحوی احساس خود بزرگ بینی بهشان دست میدهد و بنوعی ارضاعشان میکند و تسکین دردشان است اگر به گلشیفته بد و بیراه بگویند و ارزش زن محجبه خودی را به رخ دیگران بکشند که گویا بهتر یا از نظر اخلاقی برتر هستند از گلشیفته. شاید در چهارچوب مکانیسم فکری و تربیتی خودشان موضوعی مثل حجاب یک ارزش باشد و بهشان تلقین شده در چهارچوب شستشوی مغزی اسلامی رژیم و یا در خانواده شان، ولی دلیل ندارد که برای همه زنهای دیگر هم تصمیم بگیرند که تو باید هم حتماً مثل ما بپوشی یا باشی که منشاء در تربیت آتوریته و ضد آزادی دارد که مختص اندیشه اسلامی است. چونکه این دین اسلام مجال بحث و جدل نمیدهد و فقط فرمان میدهد و تو هم باید مطیع باشی.در 5
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 00:49
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) پس باز برمیگردیم به ریشه اصلی تخریبگر خیلی از خرابیها و نقایص فکری مثل آتوریته و اقتدارگرائی و زورگوئی و تعصب خشک و بیجا که همه در فرهنگ اسلامی ایرانیها متاسفانه رواج پیدا کرده و روی همه ما تاثیر منفی گذاشته. برای همین باید گفت صاحبان طرز تفکر دخالت در زندگی دیگران و برای دیگران تصمیم گرفتن ( مثل نهی از منکر ) خود را ناخوانده قیم دیگران میدانند و ناشی از تفکر قیم بودن اسلامی است. این افراد یا از پروتسه عقلگرائی و خردگرائی بازماندند یا شاید هم موقعیت و زمینه اش را نداشتند خود را نسبت به جامعه امروز گام به گام جلو ببرند و با شراط روز تطبیق بدهند که رمز و راز پیروزی انسان در دوران تکاملش نسبت به دیگر موجودات طبیعت همین اصل مهم است. یعنی درجا نزدن که متاسفانه فرهنگ اسلامی چیزی جز درجا زدن و فرهنگ ایستا چیز دیگری ندارد. گلشیفته از فرهنگ ایستای اسلامی عقبمانده به فرهنگ پویای و دینامیک پیشرفته غربی پناه آورده و میتواند خودش را تکمیل و تجارب تازه کسب کند. حالا خودتان نقش زن را در اسلام ببینید که نصف مرد ارزش دارد و بقول حضرت علی ناقص العقل است که از همنشینی با زن باید پرهیز کرد! در 6
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 00:50
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) حالا شاید گلشیفته که از محیط بسته فاشیزم دینی ایران بیرون آمده و به یکباره خود را در محیط آزاد و باز غرب میبیند هنوز مرزهای آزادی را دارد تست میکند و میخواهد آشنا شود و یاد بگیرد. چه بسا شاید روزی حتی از این محیط آزاد غرب هم خسته شود و به جامعه مردسالاری ایران برگردد که برای زنها راحت است چونکه مرد تصمیم میگیرد و زن فقط باید مجری فرامین باشد و اطاعت کند و لازم نیست به مغز خودش زحمت بدهد و برای سرنوشت خودش تصمیم بگیرد. کمااینکه چنین زنانی راحت طلب در غرب هم کم نیستند که از استقلال و آزادی و غیر وابستگی خود صرف نظر میکنند و به برده گی مردها تن میدهند چونکه برایشان راحتتر است تا مثلاً فمینیست باشی و برای حقوق زنها بجنگی! خلاصه حرف برای گفتن زیاد است ولی متاسفانه وقت کم! سر آخر کلامی به منتقدین گلشیفته که ایشان از شما نخواسته قیّم او باشید و نباید به ساز شما حتماً برقصد! خودش بالغ است و برای زندگی فردی خودش تصمیم میگیرد. بقول سعدی: تن آدمی شریف است به جان آدمیت_نه همین لباس زیباست نشان آدمیت. دوستان بزرگوار خوش و سلامت و موفق باشید!.
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 00:50
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
سلطنت طلب - ابوظبی - اولاً ما به دین اسلام توهین نمیکنیم چونکه دین اسلام خودش توهینی بزرگ به هر مغز سالم عقلگرا و دانشگراست. اسلام راستینی که تو ازش دم میزنی همان اسلام اوساما بن لادن است نه چیز دیگر! چرا شرم میکنید که اعتراف کنید چونکه بن لادن رهبر تروریستها بوده؟ مگر خود پیغمبر اسلام طبق اسناد شش تن از مخالفین خودش را به قتل نرسانید که همان ترور است. سوره قتال قرآن پر از دستور قتل و کشتار مخالفین اسلام است! بعبارتی اسلام ترور را مجاز میکند و مشروعیت میبخشد. بقول دوست ما- perser68 - فلوریدا - کمی جوک نوشتی مثل: خواند نماز و یاد کردن خداوند باعث رفع الزایمر میشود.- این را دیگر از کجا آوردی؟ بابای من بیچاره درتمام عمرش نماز خواند و خداترس و تسبیح از دستش با خداخدا گفتن بیرون نمی آمد باز براثر الزایمر مریض شد و مرد. چرا کمکش نکرد چونکه شیعه بود از دید تو؟ اجازه است برای این کشف شما برای جایزه نوبل پزشکی شما را کاندید کنیم؟ تو همان امارات آمار آلزایمر را از وزارت سلامتی بگیر و بعد چنین ادعائی کن! وارد بحث اسلام شناسی نمیشوم چونکه از مرحله سواد و مطالعه خیلی پرت هستی!
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 01:23
دادمهر - ایران - ایران
همه 75 میلیون نفر رو نمیشه راضی کرد این حرفیه که خانم گلشیفته در مصاحبه با کامبیز حسینی گفت و خیلی هم درست گفت به نظر من اونایی که این کار رو فاحشگی می دونن مشکل از خودشونه. گلشیفته دوست داریم
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 01:20
ahoora mazda - اکلند - نیو زیلند
آفرین بر حقیقتجو، زنده باشی
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 06:32
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه- دوست گرامی این کاربر- مارتین - تگزاس - امریکا- باز خود این مزدور رژیم بنام های کاربری که بالا گفتم ( marg bar doshman - لندن - انگلستان - اگزم 292 ، جنگنده از تهران، رزم جو از لوس آنجلس، جانم فدای رهبر ، و ده ها نام کاربری دیگر با محل اقامت دروغین در خارج یا در ایران ) است و فقط نام این شهرها را از گوگل و جائی یاد گرفته و خیلی دلش میخواست اینجورجاها باشد ولی بیچاره را راهش نمی دهند و همان بهتر که برای رژیم ملاها مزدوری بکند. خودش هم کتمان نمیکند که این کارش است ( در لینک https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20130820232000038 - نامه بیش از ۴۶۰ فعال ایرانی به اوباما برای لغو تحریم‌ها- بخوانید که ننوشت افشاگری من در موردش اشتباه است). برایش حضور در این سایت با نامهای مختلف نوعی تکلیف شرعی شده و با کامنتهایش بیشتر باعث تنفر و انزجار ایرانیها از اسلام و رهبرش میشود. بیماری جلب توجه شدن دارد و خوشش میاید. اینهمه کاربران دیگر ناسزا نثارش میکنند لذت میبرد. بعبارتی مازوخیست خودآزار سایبری است!
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 01:56
جنگنده - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان................. تاریک فکر، تو یک دنباله رو شیطان هستی که اینگونه به مذهب میلیاردها انسان توهین میکنی و یک برده غرب و از خود بیگانه که به آغوش کشوری پناهنده شدی که خون میلیونها انسان را در جنگ جهانی اول و دوم ریخته و حالا نشستی دم از دموکراسی و سکولاریسم میزنی. ننگ به تو باد که اینگونه ارزشها را تبدیل به ضد ارزش میکنی و برعکس. تو و امثال تو مسخ شده غرب و سیستم سرمایه داری و فاسد آن هستید. غرب چگونه پیشرفت کرد؟؟؟؟ به جز این است که اساس تمدن نوین غرب بر پایه خون میلیونها انسان از غرب و شرق ساخته شده؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 08:24
جنگنده - تهران - ایران
استعماره کشورهای کمتر توسعه یافته با زور سرنیزه باعث شده غرب به اینجا برسد چون غرب تا همین دویست سیصد سال پیش دارای آداب رسومی بوده که حتی وحشیترین قبایل هم این آداب و رسوم را نداشته اند مانند زنده در آتش سوزاندن زنان به جرم ساحره بودن. غرب نیمی از پیشرفت خود را مرهون بردگی و سرسپردگی در برابر شیطان است و نیمی دیگر را از استعمار کشورهای دیگر به دست آورده حالا خواه دزدی علمی و خواه تاراج ثروتهای خدادادی و در این راه با نفوذ به کشورهایی که میخواهند روی پای خود بایستند و تخدیر افکاره افرادی مانند تو سعی دارند تا با زیرکی بدون جنگ و خونریزی، افکار را تسخیر کرده و انسانهایی کافر و بی خدا مانند تو بوجود آورند که فقط در جهت ایجاد خونریزی و فساد بیشتر در جهان کارایی داربد.
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 08:29
جنگنده - تهران - ایران
تو که دم از این میزنی که اسلام چنین است و چنان خودت یک مکتب بهتر از اسلام معرفی کن، نکند مکتبه منحرف و خونخوار غربی را معرفی کنی که آن موقع از اعماق وجود به تو میخندم. امثال کافری مانند تو در طول تاریخ زیاد وجود داشته که به اذن خدا حتی با یک پشه نابود شده اید پس مطمئن باش هرچقدر هم که خودت را پاره کنی ((اسلام حقیقی)) همیشه زنده است چون خالقی که آنرا فرستاده آنرا حفظ خواهد کرد و حیله گریهای استعمار پیر در به جان هم انداختن مسلمانها هیچ کارایی در محو اسلام حقیقی نخواهد داشت و روزی خواهد رسید که انگلیس و آمریکا و اسرئیل و حامیان آنها به بلایی بدتر از چیزی که بوسیله جنگ بر سر مسلمانان آوردند، دچار خواهند شد مطمئن باش.
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 08:30
جنگنده - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان............... تو یک انسان بی ادب و دروغگو هستی که فکر میکنی تمام این نامهای کاربری برای یکنفر است در همین خیال خامت هم باقی خواهی ماند ولی این را بدان میلیونها انسان هنوز وجود دارند که برای دینشان و مذهبشان یعنی اسلام و برای خداوند متعال آماده جانفشانی هستند تا دنیا را از لوث وجود امثال تو که نه به خدا اعتقادی داری نه به وجدان و نه دین داری و نه ازاده ای، فدا کنند و تورا به جایی که لیاقتش را داری یعنی جهنم برگردانند. لعنت به تو و هر شخصی که به مذهب اسلام و به خداوند متعال بی احترامی میکند و از مشکلات سیاسی برای توهین به عقاید درست دیگران سواستفاده میکند.
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 11:38
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان گرامی‌ با سپاس از کامنت‌های شما---من با اینکه بازیگران ایرانی‌ را از نظر بازیگری در حد جهانی‌ نمیدانم ولی‌ مدافع حرکتهای اعتراضی آنها هستم!!!!!! متاسفانه همانگونه که بارها نوشته‌ام در مغز اکثریت مردان ایرانی‌ یک محمد کوچک!! خانمی که شوهرش یک چپی ۲ آعتشه بود برایم تعریف کرد که شوهرش بیرون از خانه کمونیست روشنفکر از در خانه که وارد می‌‌شود یک حزب الهی در مورد زن نه جنبه ی اسلامی!!! اگر دقت کنید معدود بانوانی بودند که در این سایت به روشنگری در مورد این دین خونین می‌‌پرداختند کافی‌ بود کوچکترین جمله یی در باره ی نکات مثبت شاه بنویسند-----باران توهین و استهزا از سوی همین انقلابیون..فمینیسم و بیتا تهرانی‌ از جمله!!! اینها رجاله‌های سیاسی هستند که زیر نام کمونیسم مجاهدین و و در کنار برادران حزب الهی در فعالیت هستند-آن ۲ بانو رفتند فقط من مانده‌ام.که آماج استهزا و توهین‌ها قرار گرفتم------ فعلا هستم ولی‌ روز بروز پی‌ می‌برم که آخوند از سر اکثریت این ملت زیاد موفق باشید!
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 10:47
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان دوست گرامی‌ و خردمند تنها این عده‌ نیستند باز به قول عامیانه دم این رژ‌یمیها گرم که با کامنتها خود را افشا میکنند تعدادی زیر نام آزادیخواه و مصدق لاور!!! همان وظیفه را دارند برای خاموش کردن صدای من همچون فمینیسم و بیتا تهرانی‌ وصله یی نبوده که به من نچسبانند..برای دفاع از حقوق همجنسگراین-شدم منحرف!!! بچه باز چون ضدّ بچه بازی در اسلام هستم!!!! بعد هر آای دی را به من چسبندند از مرد و زن---فقط مانده بود بگویند احمدی نژاد در ورای آای دی من است!!!! قسمت ۱
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 12:53
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان قسمت ۲-----جز یکی‌ دونفر که بیگناه دچار اتهام شدند مثل --پژمان!!! بقیه رجاله‌های حراف و توخالی!!! دوست گرامی‌ چون بازی جدید غرب نفت خوار!!! چپ و راست به اصطلاح افشای رل آنها در ۲۸ مرداد--- را یک تاکتیک جدید برای استثمار فکری و مادی بر ایران فلک زده دانستم شدم در ردیف---تد باندی و جفری دامر!! قاتلان سریالی آمریکا!!! می‌گویم زنده با د هیتلر رژیمی‌‌ها کثیف است!!! میشوم نماینده ی صیهونیسم!!!! و و و---آخوند با این ملت هزار چهره ماندنیست!!!....-به افشای ننگین‌ترین دین تاریخ بشر ادامه دهید...!! شاد باشید!!
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 13:02
perspolis_1966 - استهکلم - سوید
زنده باشی‌ دختر ،کور بشه اونی‌ که نمیتونه ببینه
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 12:54
perser68 - فلوریدا - امریکا
جنگنده -تهران -ایران. من از کلّ کامنت‌های تو به این نتیجه رسیدم که یه آدم زیاده خواه،متحجر و دروغگو بیشتر نیستی‌ و مثل اربابت خامنه‌ای جلاد از روشنگری به شدت نگرانید!اسلام حقیقی‌ و غیر حقیقی‌ نداره و همش بوی خون و مرگ و نابودی کلاهبرداری و کلاشی میده!از روزی که تو و دوستانت ایران رو دزدیدید جز کشتن و دزدیدن و بردن و خوردن هیچ کار مفیدی برای مملکت انجام ندادید و با هوچی گری و دستمال بدستی و برای حفظ قدرت، ایران و به یه گندابه تبدیل کردید!در آخر بیشتر از این خودت رو اینجا منفور تر نکن!
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 16:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) جنگنده - تهران - ایران- مسلمان مرتجع و عقب مانده ذهنی! تو برو به همان جهل مقدس که با اسلام برایت ساختند بچسب و در نادانی و ناآگاهی خودت بمیر! اگر فکر کردی وقتم نازنینم را برای جواب دادن به اراجیف تو مسلمان خرافاتی تلف میکنم کور خواندی! مسلمان مزدوری مثل تو سطحش پایینتر از این حرفهاست که من برایش تره خُرد کنم. کسی مثل تو نادان که به جن و امام زمان اعتقاد دارد جایش در تیمارستانهای روانی هاست نه در بین افراد تحصیلکرده و متمدن. با حضور خودت در این سایت تنها مایه ننگ بودن خودت و شرمساری ما را فراهم میکنی که سرسپرده عربزاده و عرب پرست مثل تو را هم باید در بین ایرانیها تحمل کنیم. تمام کامنتهای مزدوری تو بعنوان سند در این سایت است که دست کمی از تروریستهای مسلمان نداری و از نامهای کاربری ات هم معلومه و چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. تو مسلمان فوندامنتالیست و بنیادگرای عقب مانده اگر وحشتی نداری برای ایمان سست و ابزار کاسبی ات از اسلام چرا آدرس لینکهای کتابهای افشاگری در باره اسلام را حاضر نیستی باز بکنی و چند تا کتاب از دید مخالفین اسلام بخوانی. در 2
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 17:05
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) تا با منطق قانع شوی و از شستشوی مغزی یکطرفه اسلامی توسط ملاها بیرون بیایی؟ برای شروع به آگاه شدن پوشالی بودن اسلام و مسلمانهای مثل خودت شروع کن با سایتهای زیر: نه اسلام نه قران، جانم فدای ایران. بعد سایت زندیق ، سایت آزادی ایران 2 - که تمامی کتابهای محقق بزرگ اسلام دکتر مسعود انصاری بطور مجانی موجود است. ولی جالب هم سایت ویکی پدیاست در باره قرآن جمع آوری شده! درگوگل سرچ بنویس: نقد قرآن ویکی پدیا -و با چشمهای خودت و دیگران ببینند چه عیب و ایرادهائی دین اسلام و کتابش دارد. و برای همین این دین خطرناک اسلام را باید ممنوع کرد که میبینیم تمام کشورهای اسلامی و دنیا را ترور اسلامی غوغا میکند. راستی تو مزدور رژیم دین اسلام خودش توهین بزرگی است به انسانی که عقل سالم داشته باشد و لازم به توهین شدن توسط امثال من نیست! گویا فراموش کردی که خود من هم یک زمانی مسلمان ناآگاه مثل تو بودم و اسلام را بهتر از تو میشناسم و عبادت میکردم! حالا سرآخر برای تو فریب خورده خرافه پرست نمونه ای از نوشته وکی پدیا در باره قرآن میآورم. در 3
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 17:05
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) برای قضاوت همگان در باره قرآن: خشونت علیه دیگر ادیان و «دشمنان: گرچه آیاتی در قرآن یافت می‌شود که تحمل دیگر ادیان را توصیه می‌کند و مثلاً از عدم اجبار در دین سخن می‌گویند اما این گونه آیات کاملاً در برابر آیاتی در قرآن که خشونت علیه دیگر ادیان را ترویج می‌کنند ناچیز به شمار می‌آیند. آیاتی که تماماً با روحیه جنگی و تئوری جنگ منطبق است: «هر جا که آنها را یافتید بکشیدشان و از آنجا که شما را رانده‌اند، برانیدشان، که فتنه از قتل بدتر است و در مسجدالحرام با آنها مجنگید، مگر آنکه با شما بجنگند و چون با شما جنگیدند بکشیدشان، که این است پاداش کافران.»[آیه ۳۴] به عقیده منتقدان، مشکل قرآن نه تنها تناقض آیات در جنگ و صلح است بلکه فراوانی بیش از حد آیاتی است که به خشونت با هدف رضای خدا، جنگجویی و سازش‌ناپذیری جنبهٔ قانونی داده‌است. خشونت در راه الله در قرآن هم عادلانه فرض شده‌است و هم توسط الله یا محمد بر مسلمانان تکلیف شده‌است: در 4
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 17:05
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) «جنگ بر شما مقرر شد، در حالی که آن را ناخوش دارید، شاید چیزی را ناخوش بدارید و در آن خیر شما باشد و شاید چیزی را دوست داشته باشید و برایتان ناپسند افتد خدا می‌داند و شما نمی‌دانید.» [آیه ۳۵] در قرآن همواره جبهه جنگ بین دو طرف بصورت خوبی (ما) و شر (دیگران) تقسیم‌بندی می‌شود: «آنان که ایمان آورده‌اند، در راه خدا می‌جنگند، و آنان که کافر شده، اند در راه شیطان. پس با هواداران شیطان قتال کنید که مکر شیطان ناچیز است»[آیه ۳۶] در قرآن مسیحیان، یهودیان و «مشرکان» با برخوردهای سختی من‌جمله خشونت‌های عادلانه‌فرض‌شده مواجه می‌شوند: «و چون ماههای حرام به پایان رسید، هر جا که مشرکان را یافتید بکشید و، بگیرید و به حبس افکنید و در همه جا به کمینشان نشینید اما اگر توبه کردند و نماز خواندند و زکات دادند، از آنها دست بردارید، زیرا خدا آمرزنده و مهربان است.» [آیه ۳۷] در قرآن جنگیدن از جانب الله پاداش به همراه دارد و خودداری از جنگ‌کردن تنبیهات شدیدی را در پی خواهد داشت...! ایا به چنین دینی که دستور قتل و ترور میدهد باید احترام گذاشت یا ممنوعش کرد و برعیله آن افشاگری و روشنگری کرد؟
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 17:05
amigo - اکراین - کیف
اوووه چقذر شماها حرف میزنین!ماستتونو بخورین غیرت خیلی از ایرانیها از مرز خانواده که بیشتر تجاوز نمیکنه!
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 18:43
smart292 - ونکوور - کانادا
این نظرات شخصی‌ افراد است. و شما هم مثل این اسلامتان نمیتوانید با زور نظرتان را به دیگران تحمیل کنید کدام کشور اسلامی را مبینید که پیشرفت کرده است ،کدام کشور اسلامی را میبینید که اسلام با زور و ترور وارد نشده است.اسلام یعنی‌ خون و خونریزی، یعنی‌ زور یعنی‌ وارد مسایل شخصی‌ دیگران شدن، حالا بد از ۱۴۰۰ سال از این اسلام زوری بعضیها میخواهند بگویند که پیغمبر با دختر ۷ ساله ازدواج نکرده است یا اگر کرده است به دلایل سیاسی، در آن زمان فقط زور و شمشیر و برده فروشی تصرف اموال مردم یا به غنیمت گرفتن حرف اول را میزد، اسلام اسلام است برای ما ایرانیان فرقی نمیکند که شیعه باشی‌ یا سنّی ، فراموش نکنیم که بعد از فتح ایران توسط عربها ایران به مدت ۹۰۰ سال سنّی بوده است. کار اسلام در ایران تمام شده است.این با حرف من و شما عوض نخواهد شد ،اسلام رفتنی است.
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 17:53
Behdin - آمستردام - هلند
جنگنده -تهران -ایران جنگنده جان می‌دانی تمام این حرف و صحبت‌ها که شما و بعضی‌ دیگر در این سایت یا کلا اشخاصی‌ مثل شما در هر جای دیگر دارید از سر درد زایمان است. بزودی تولدی در راه است . تولد دورانی که اسلام و هر دین مذهب ایدئولوژی توتالیتر و تمامیت طلبی را بر نمیتابد. شما‌ها بهتون این طور تلقین شده یا تلقین کردند که شما سر این زایمان میرید.
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 22:28
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
smart292 (1 - ونکوور - کانادا- با تشکر از زحمات روشنگری شما! از همان کتابهائی که منبع اسلامی مسلمانهاست لیست زنهای محمد 46 زن را بیرون کشیدند و طبق شواهد و گفتارهای سران دینی خودشان نقل قول شده که ازدواجهای محمد اصلاً سیاسی نبوده ! و جالب اینجاست هروقت که پای منافع و نظر شخصی خودش در میان بود فوراً یک آیه از جانب خدا به نفع خودش به ناف مردم بیسواد آنزمان میبست و بنحوی عمل خودش را خدا خواسته و شرعی میکرد. متنی کوتاه از سایت گرانوم ( نقد اسلام) میآورم تا خود قضاوت کنید: عنوان مقاله:آیا حضرت محمد از روی هوس ازدواج میکرده است؟ یکی از بزرگترین اشکالاتی که از پیامبر می گیرند زیاد بودن تعداد زنان ایشان است . آخوندها بسیار کوشیده اند تا چهره حضرت محمد را با دروغ های تاریخی و ادعاهای بی پایه خود از این اتهام تمیزی دهند و ازدواج های او را با دلایل و استدلال های مضحک توجیه کنند. هدف پیامبر، یا حداقل یکی از بزرگترین اهداف حضرت محمد از جنگهایش و آنچه برایش تلاش میکرد چه بوده است. در 2
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 21:47
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) همچنین مطالعه مختصری از زندگی حضرت محمد و رفتارش با زنان به روشنی ریشه های زن ستیزی آخوندها امروزی را آشکار می‌کند. بسیار شنیده می‌شود که میگویند حضرت محمد با بیوه زنان و زنان بی سر پرست و فقیر ازدواج میکرد تا سرپرست آنها باشد و آنها را از سختی و مشقت خارج کند. اما براستی آیا ازدواج های حضرت محمد همه از این دست بوده اند، یا اینکه این آخوندها بد نام باز هم طبق معمول دست به تاریخ سازی و دروغگویی در این باره می زنند؟ این نوشتار سعی در بررسی این موضوع با استناد به کتابهای معتبر تاریخی و دانش رایج اسلامی خواهد داشت.در مورد ستم و ظلم فراوان به زنان در آیین اسلام سخنهای بسیاری رفته است . زنان حضرت محمد براستی کشتزارهایی بوده اند که حضرت محمد از هر دری بداننها وارد میشده است (سوره نساء آیه 34).آخوندها ادعا می‌کنند ازدواج های حضرت محمد تنها برای کمک مالی و سرپرستی بیوه زنان بوده است. این درحالی است که تقریبا هیچ یک از زنان حضرت محمد قبل از ازدواج با وی در فقر نبوده اند، بلکه اتفاقاً اکثراً زنانی متشخص و غنی بوده اند. در 3
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 21:47
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) ادعای آخوندها مبنی بر اینکه حضرت محمد تنها برای پشتیبانی مالی با زنانی ازدواج میکرده است با قرآن، این مجموعه بیانات نامقدس در تضاد جدی است، در قرآن می‌خوانیم که سازنده کائنات و همه دنیا اینگونه در زندگی شخصی پیامبر دخالت می‌کند و مشکلات خانوادگی اش را با زورگویی و تهدید حل می‌کند.ادعای دیگری از همین جنس مطرح می‌کنند و آن این است که حضرت محمد برای ارضای جنسی خود ازدواج نمیکرده است بلکه برای ارضای جنسی بیوه زنان بیچاره بوده است که با آنان ازدواج میکرده است، البته این ادعای مضحک نیز دوباره با قرآن در تضاد است.آیه 51 سوره احزاب: تُرْجِی مَن تَشَاء مِنْهُنَّ وَتُؤْوِی إِلَیْکَ مَن تَشَاء وَمَنِ ابْتَغَیْتَ مِمَّنْ عَزَلْتَ فَلَا جُنَاحَ عَلَیْکَ ذَلِکَ أَدْنَى أَن تَقَرَّ أَعْیُنُهُنَّ وَلَا یَحْزَنَّ وَیَرْضَیْنَ بِمَا آتَیْتَهُنَّ کُلُّهُنَّ وَاللَّهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَلِیمًا- ترجمه: در 4
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 21:48
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) از زنان خود هر که را خواهی به نوبت مؤخردار و هر که را خواهی با خود، نگه دار و اگر از آنها که دور داشته ای یکی را بطلبی بر تو گناهی نیست در این گزینش و اختیار باید که شادمان باشند و غمگین نشوند و از آنچه همگیشان را ارزانی می داری باید که خشنود گردند و خدا می داند که در دلهای شما چیست و خداست که دانا و بردبار است. این آیه نشان میدهد حضرت محمد همانطور که قابل پیشبینی و طبیعی است از پس تمامی زنان خود بر نمی آمده و حتی نمیتوانسته است تساوی را بین آنها برقرار کند، در اینجاست که الله به کمک پیامبر خود میرسد و میگوید میتوانی در نوبتها نیز دست ببری و هر شب هرجا که دوست داری بخوابی، و شر نوبت دادن و قول دادن به زنان را از سر حضرت محمد کم می‌کند.آخوندها میگویند حضرت محمد اصلا نیاز جنسی نداشته است و از سر خیر خواهی بوده است که با این زنان ازدواج میکرده است(!). آنچنان پیامبرشان را نجیب جلوه می‌دهند که گویا وی ابداً تحت تاثیر زیبایی زنان قرار نمیگرفته است. این نیز خود با قرآن در تضاد است. در 5
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 21:49
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) براستی سوره مبارکه احزاب خوب مشت آخوندها را باز می‌کند.آیه 52 سوره احزاب:لَا یَحِلُّ لَکَ النِّسَاء مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَکَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا مَا مَلَکَتْ یَمِینُکَ وَکَانَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ رَّقِیبًا-بعد از این زنان ، هیچ زنی بر تو حلال نیست و نیز زنی به جای ایشان ، اختیار کردن ، هر چند تو رااز زیبایی او خوش آید ، مگرآنچه به غنیمت به دست تو افتد و خدا مراقب هر چیزی است- مسلمانان اگر چشمهایشان را باز کنند خواهند دید که قرآن میگوید «هرچند تو را از زیبایی او خوشت آید»، یعنی پیامبر اسلام نیز با زیبایی زنان تحریک میشده است و این از ویژگی های عادی هر انسانی است و پیامبر نیز بارها در قرآن گفته است که من بشری همچون شما هستم. اما وی مثل هر انسان .. دیگری در زندگی خود نمیتوانست مرز مشخصی را برای قوه جنسی اش در نظر گیرد و .... گشته بود. در 6
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 21:48
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) اما بررسی تاریخی زندگی پیامبر اسلام زنبارگی وی را به روشنی نشان میدهد و انسان را به حیرت می اندازد که چطور ممکن است یک شخص این همه ماجراهای گوناگون و عجیب غریب در زندگی خود داشته باشد. در زیر مطلب شماری از زنان حضرت محمد و شرح کوتاهی از ماجرای آنها برای آگاهی هرچه بیشتر از زندگی حضرت محمد جمع آوری شده است. همچنین نام زنانی که حضرت محمد آنها را می‌خواست اما به او ندادند و زنانی که از او طلاق گرفتند آمده است. 46 زن!!! اگر اسمش را حرمسرا داشتن محمد ننامیم پس چیست؟ دوستان برای دیدن لیستش بدلیل طولانی بودن با ذکر منابعش به سایت: گرانوم (نقد اسلام) با سرچ در گوگل مراجعه کنند!https://geranom.wordpress.com .
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 21:48
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
کسیکه برای قاتلان و کشتار کنندگان و متجاوزان زنان و دختران کشورش بارگاه بسازد و به زیارتش رود سر بر آستانش بمالد بگرید!!!!! از تخم و ترکه ی همانهاست!!! بدتان می‌‌آید چون پالون خوبی‌ برای خر سواریست؟؟؟ به درک اسفل السافلین!!۱
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 22:41
pezhman - وين - اتريش
فرهنگ جاهلی عرب چقدر زیبا بوده.
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 02:24
smart292 - ونکوور - کانادا
واقعاً برای اسلام متاسفم ، میتوانست دین خوبی باشد. ولی به آن دست برده شده است در زمان عثمان و از دوباره نوشته شده است. واقعاً تاریخ دروغ نمیگوید. این همه کشت و کشتار از زمان پیغمبر تا حالا ، که فقط ثابت کنند که اسلام دین خوبی‌ است . آیا تا حالا از این مسلمانهای اندونزی یا مالزی یا مسلمانان هندی بپرسید برای چه به دین اسلام گرویدیند.آنها در جواب میگویند مسلمان دنیا آماده اند هیچ منطق و گفتار دیگر را قبول ندارند حتی استدلال و حرف زدن با آنها بیهوده است ،فقط باید بگویم زنده باد ایرانیان روشن فکر، که این دین جهالت را زیر سوال برده اند. پیروز باشید .
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 03:45
جنگنده - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان- آقای مثلا محقق شما که ادعای روشنفکری و متمدن بودن داری چرا موضوعاتی را پیش میکشی که یک تحقیق جزئی هم درباره آن نکردی؟؟؟؟؟ پیامبر اسلام همانی بود که فرهنگ جاهلی زنده به گور کردن دختران در حجاز را ریشه کن کرد و به زن ارج و قربی داد که تا آن روز (( اقای محقق حرفهای شما باید با توجه به تاریخ هزار و چهارصد سال پیش باشد نه اینکه آن دوران را با اکنون مقایسه کنی )) داده نشده بود و همگان را به تعجب و دشمنی با پیامبر وا داشت. امثال توی کافر برای تخریب اسلام همیشه دو دستاویز دارید یعنی همسران پیامبر و جنگهای اسلامی آنهم در هزار چهارصد سال پیش که حتی در همین جنگها هم به راحتی قوانین مربوط به حقوق بشر دیده شده مانند خوشرفتاری با اسرا یا افرادی که تسلیم میشوند یا از دشمنی خود دست برمیدارند ولی از آنجا که شیطان تو و امثال تو را فریفته اینها را نمیبینی
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 07:42
جنگنده - تهران - ایران
و جالبتر اینکه کفاری مانند تو و شیاطین دیگر که در این سایت هم کم نیستند به فرهنگ اسلامی که در هزار و چهارصد سال پیش همجون تحولی عظیم در زندگی اعراب جاهل و وحشی بود و تمدنی درخشان را برای آنها به ارمغان آورد، از روی نادانی و پایین بودن شعور برای درک آن، پرخاش میکنید ولی به جنایتهای قرن بیستمی و بیست و یکمی کشورهای سکولار و ضد خدای غربی و شرقی که به نام تمدن میلیونها و شاید میلیاردها انسان را کشتند هیچ نمیگویید و از این موجودات کثیف حمایت هم میکنید. چه پاسخی داری آقای ((تاریک فکر)). اسلام همان دینی میباشد که باعث شکوفایی علم و دانش در کشورهای مسلمان شد آنهم در زمانی که غرب مشغول سوزاندن زنان و تفتیش عقاید بود و همین باعث ایجاد عقده در غربیها شد و با دزدیدن دانش مسلمانان و اختلاف افکنی بین مسلمین هم ثروت آنها را به غارت بردند هم دانش انها را هم میهن آنها را هم تفکر آنها را
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 07:46
sadeh_ama_talkh - تهران - ایران
حوصله دارین شمام ول کنین تروخدا این نه اولیشه نه اخریش این بابا میخواد اینجورى زندکى کنه به ما ربطى نداره که......
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 08:46
جنگنده - تهران - ایران
آقای مثلا محقق تو که انقدر دنبال تحقیقی کمی هم در مورد جنگهای صلیبی تحقیق کن که چگونه همین غربیها و صلیبیون بارها توسط مسلمین شکست خوردند زیرا دارای دانش نظامی و ایمان درست و حسابی نبودند و در اکثر جنگهای صلیبی برنده مسلمانان بودند و چگونه صلاح الدین ایوبی، سپاهیان صلیبی را تار و مار کرد و آنها را از بیت المقدس بیرون راند. تو جنگهای مسلمانان که با رعایت تمام قوانین حقوق بشری برای آن دوران بوده را میبینی ولی جنگهای رومیان را که پر از قساوت و بی رحمی بوده و کوچکترین مخالفی را زنده به صلیب میکشیدند را نمیبینی. آری، آمریکا و انگلیس و کلا خیلی از کشورهای غربی، همین وحشیگریها را به ارث برده اند اما با شکلی مدرن.
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 13:25
جنگنده - تهران - ایران
تو از این طرف با چند همسری بودن پیامبر مشکل داری که آنهم با رضایت کامل همسران پیامبر بوده ولی با همجنسبازی گسترده و ازدواج با جانوران و کودک آزاری گسترده در غرب و سکس با محارم و ساخته شدن سالیانه هزاران فیلم مستهجن و دزدیده شدن خیلی از دختران و زنها در این کشورها مشکلی نداری. یعنی اگر شخصی به صورت قانونی اقدام به ثبت ازدواج خود کند و با رضایت خانومهای مختلف با آنها ازدواج قانونی انجام دهد و مسئولیت کودکان متولد شده از این زنان را به صورت قانونی به عنوان یک پدر برعهده بگیرد به نظر تو زشت است اما اینکه یک مرد با زنهای مختلفی سکس داشته باشد بدون اینکه با آنها ازدواج کند و آنرا ثبت کند و احتمالا آنها را حامله کرده و مسئولیت کودک متولد شده را نپذیرد، زشت نیست که نتیجه اینکار هم شده اینهمه کودکی که در کشورهای غربی پدر ندارند چون پدرشان بدون ازدواج مادر آنهارا آبستن کرده و بعد از آن مسئولیت تولد فرزند را هم قبول ندارد.
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 13:36
جنگنده - تهران - ایران
تو اگر روشنفکر بودی و محقق این ابعاد قضیه را هم میدیدی نه اینکه از روی عناد یک مشت حرفهای زشت را با بددهنی کامل تکرار کنی. این را هم بدان پدیده چند همسری رسمی بوده در هزار و چهارصد سال پیش و در اکثر کشورهای جهان هم مرسوم بوده چه غرب و چه شرق و مقایسه آن با شرایط موجود دنیا قیاس مع الفارق میباشد.
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 13:42
جنگنده - تهران - ایران
اصلا دلیل اصلی مخالفت تو امثال تو با اسلام و مذاهب توحیدی را میدانی؟؟؟؟؟ حتما خوب میدانی چون به این علت تو معاندی چون میخواهی گناه کنی چون میخواهی سکس آزاد داشته باشی چون میخواهی انقدر مشروب الکلی بخوری تا مست کنی چون میخواهی دروغ بگویی چون میخواهی پول و سرمایه نامشروع به هم زنی چون میخواهی به کشور خود و مردمت خیانت کنی چون میخواهی به کشورهای خبیث غربی خدمت و خوش خدمتی کنی و خیلی گناهان دیگر ولی چون میدانی مذهب اسلام در این زمینه ها دست و پایت را بسته شروع کرده ای به مخالفت با اسلام چون اسلام جلوی گناهان را میگیرد چون اجازه گناه نمیدهد و برای آن مجازات تعیین کرده ولی چون میل داری که به دنبال هوی و هوس و شیطان نفس باشی و به قول خودت و همفکرانت ((آزاد)) باشید به خاطر همین تبدیل به دشمن اسلام شده اید.
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 13:42
جنگنده - تهران - ایران
جالب است که برخی کشورهای کثیف غربی با سواستفاده از برخی مخالفتهای بین مسلمانان، دائم با تحریک شیعه و سنی آنها را به جان یکدیگر میاندازند البته آنهایی که ایمان کمتری دارند و فقط به دنبال ظواهر هستند فریب آنها را میخورند و از آنطرف سازمان خونخوار سی آی ای با تاسیس گروههایی شبه نظامی مانند القاعده و با استفاده از اسکنها ونفت سعودی دست به تشکیل گروههای تندرو مانند طالبان یا القاعده میزند تا چهره اسلام را در جهان تخریب کند و با استفاده از پول یا جهالت برخی مردم در کشورهای عقب مانده تر، آنها را تبدیل به وحشیانی کند که حتی در سوریه قلب انسان را در جلوی دوربینها میخورند اگر آن شخص مسلمان بود قطعا میدانست که خوردن خون حرام است ولی او فقط ژست مسلمان بودن میگیرد و باطنش یک شیطان و یک منافق و یک کافر است.
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 13:46
جنگنده - تهران - ایران
از آنطرف سیستم رسانه ای و پروپاگاندای کثیف غربی بوسیله امواج ماهواره و شبکه های اینترنی شروع به مسخ تفکر جوانان در خیلی کشورهای مسلمان میکند که به دلیل داشتن جاذبه های تصویری و جنسی باعث لغزیدن خیلی از این جوانان میشود که یکی از عوامل همین شبکه ها خود تو و افرادی مانند تو هستند که به نوعی به نظر میرسد شغلشان تخریب مذهب اسلام میباشد و با استفاده از برخی اشتباهات سیاسی مسئولین ایران شروع به تخریب اسلام میکنید ولی نمیدانید که همه شما بنده خدا هستید و اگر او اراده کند از صفحه روزگار محو خواهید شد ولی شما عبرت نمیگیرید و با اصرار بر جهالت مدام بر طبل عناد با خدا و اسلام و قرآن میکوبید والبته گناه تو یعنی حقیقتجو از آلمان اگر بیشتر از دیگران نباشد کمتر نیست چون تو به قول خودت مسلمان بودی و اکنون کافر شدی یعنی تو بهشت را دو دستی دادی و جهنم را برای خود خریدی.
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 13:52
جنگنده - تهران - ایران
در انتها برایت دعا میکنم که توبه کنی و برگردی هرچند میدانم با این جنگ نرمی که استکبار و استعمار بر روی مغز تو و امثال تو کرده اند دیگر اصلاح پذیر نیستید و تبدیل به موجوداتی مسخ شده اید که فقط به فکر لذت بردن از زندگی به قیمت پایمال شدن خون میلیونها انسان هستید و انقدر راحت آرزوی مرگ مسلمانان را میکنید در حالیکه مرگ اول به سراغ شما و تفکر ملحدانه شما خواهد آمد. کمی هم آزادگی را از زنان سوئدی یاد بگیر که در حمایت از آن خانوم محجبه، حجاب بر سر کردند. اگر دینت را کنار گذاشته ای لااقل آزاده باش و به عقاید دیگران توهین نکن . والسلام
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 13:53
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
جنگنده - تهران - ایران جنگ جوی اسلام آنقدر بی‌ سوادی که هنوز نمیدانی زنده به گور کردن دختران فقط!!!!! در یک قبیله ی کوچک در عربستان بود نه همه جا!!!! چطور رهبر دینت و امامانت هرکدام دهها زن از ۷ سال به بالا داشتند؟؟؟؟؟؟ زنان در دوران قبل از اسلام آزادتر بودند که خدیجه توانست که مرد ۲۲ ساله رهبرت !!!!را تور بزند ---- بیش از ۱۷۰ ٔبت در کعبه با هم جنگی نداشتند این رهبر دینت بود که با غزوات جنگ آفرید و زمین را از خون کفّار رنگین کرد!!! امام اولت هم پس از کشتن سگ‌ها به کشتن مخالفین پرداخت ...
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 17:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) جنگنده - تهران - ایران- نوشتی: ولی از آنجا که شیطان تو و امثال تو را فریفته ..! گویا در بالا در جواب کامنت من بتو خوب متوجه نشدی که برایت نوشتم با آدم عقب مانده فکری مثل تو که به جن و امام زمان اعتقاد دارد که الان اعتقاد به شیطان هم داری جای بحث علمی و استدلالی نمیماند و وقت تلف کردن است. بسیجی چماقدار اگر اهل منطق و فهمیدن استدلال بود که مثل تو چماقدار بسیجی نمیشد و سطح سواد و اگاهی تو هم خیلی پایینتر از این حرفهاست که از اسلام بتوانی دفاع بکنی که هیچ بیشتر لطمه هم میزنی! پس بهتر که ساکت باشی تا گندش درنیاد. فقط خواستم به دو نکته اشاره کنم. اولاً ای مسلمان نادان همین تکنیک کامپیوتری و هزاران اختراع دیگر که روزانه ازش استفاده میکنی محصول زحمات فکری و اندیشه صدها دانشمند کافر در دنیاست که مسلمانهای ابله نقشی درش نداشتند. مقاله های سایت زندیق را بخوان که پیشرفت گذشته ای که ازش دم میزنی ربطی به اسلام نداشت!در ضمن در لینک زیر نظر حجت الاسلام رسول جعفریان را حتماً بخوان که گفته بزرگ نشان دادن گذشته درخشان اسلام همش چرندیات است و حرف مفت!در 2
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 18:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) این هم سندش: https://khabaronline.ir/detail/273660/ - جالبه یک ملای با صداقت هست و ببین چه حرفهای باور نکردنی و درستی زده! در ضمن اگر حرف مرا قبول نداری برو از استاد مسلمان مسئول ایدیولوژیکی دانشگاه صنعتی شریف تهران بپرس ( که مصاحبه اش در سایت عصر ایران بود) که گفته و قبول دارد 93% برترین دانشمندان نخبه جهان که در اتاق فکر و اختراعات دنیا بنام آکادمی فیزیکدانان آمریکا عضو هستند کافر میباشند و آن 7% هم شکاک و هنوز نمیتوانند بگویند خدائی هست یا نه! این جواب سرزنش کافر بودن ما و منی که حداقل سه رشته تحصیل دانشگاهی که دو رشته اش را در بهترین دانشگاهای المان گذراندم و با علم و آگاهی و شناخت به کافری رسیدم. حالا بگو ببینم تو بسیجی چماقدار چه زمینه علمی یا تحصیلی داری که من بشینم سطحم را به سطح خودت پایین بیاورم؟ در 3
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 18:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) تازه به قول شاعر حافظ: عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت _ که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت._ من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش_ هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت! همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست_ همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت.- سر تسلیم من و خشت در میکده‌ها_ مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت_ ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل_ تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت..! ولی ما امروزه چهره زشتی از اسلام و مسلمانها میبینیم! نکته دوم راجع به نوآوری محمد نسبت به زمان خود در آغاز پیامبری اش که حرفهای پای منبری را تکرار کردی! من هم تایید کردم و گفتم که مسلمانی تو یا از روی شستشوی مغزی است نه از روی شناخت و آگاهی و یک فریبخورده هستی ، یا از دست دوم مسلمانها هستی که خودشان را به مسلمانی جازدند تا در حکومت و جامعه اسلامی با ابزار کاسبی کردن اسلام به نان و نوائی و امتیازی و منافعی برسند که در اینصورت جزء خائنین به خود و به مردم هستی! حالا جزء کدام دسته مسلمانی هستی؟ در 4
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 18:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) محمد عرب نسبت به زمان خودش با تعالیم برگرفته از مسیحیت و روابطش با یهودیها و آشنائی با تعالیم یهودیها به شناختی تازه در دگرگون کردن جامعه عقب مانده آن زمان قبیله قریش و قوم سامی و غیره دست یافت و به عبارتی نسبت به زمان خود پیشگام و پرچمدار مبارزه با خرافه پرستی و بت پرستی زمان خود شد که جای تحسین دارد ولی بعد از اینکه خودش یک گام به جلو گذاشت دو گام به عقب گذاشت و خودش و خدای خیالی خودش را بت کرد چونکه یکتاپرستی خودش را از مسیحیت و یهودیها یاد گرفته بود ( با سطح دانش و علمی عقب مانده آنزمان چیز دیگری به عقلشان نمیرسید). اگر تو مسلمان مرتجع و متعصب شناخت از اسلام داشته باشی، اسلام ترکیبی از دو دین یهودیت و مسیحیت است باضافه یکسری خرافات تازه که جانشینانش بهش اضافه کردند. خب حرف من هم همین است که هر دوره و زمانی شرایط خاص خودش را دارد و به نسبت زمان و آگاهی نسل جدید باید زندگی و اندیشه ما انسانها هم تغییر بکند و تکامل پیدا کند تا گامی به جلو و به سمت پیشرفت و بهبودی زندگیمان بگذاریم. در 5
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 18:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) حالا شما مسلمانهای بدبخت عقب مانده هنوز دنبال نسخه های جعلی 1400 سال پیش هستید و تازه به آن افتخار هم میکنید؟ حالا ببینیم چقدر اهل استدلال و منطق هستی، خب اگر محمد هم نسبت به بت پرستی زمان خودش اعتراض نمیکرد و ایراد نمیگرفت که کار بت پرستی خرافات و غلط است ایا میتوانست اسلام را به مردم بجای بت پرستی معرفی کند؟ مگر همین امثال تو عقب مانده فکری و زمانی که امروزه به ما ضد اسلامیها توهین و لعنت میکنند زمان آغاز جنبش ضد بت پرستی محمد وجود نداشتند که به او میگفتند محمد چرا بر بتهای خدایان ما کفر میگوئی و قبولشان نداری؟ پس محمد باید از جنبش برحق و درستش بر علیه بت پرستی بخاطر حرف مخالفینش کوتاه میآمد و دست از رسالتش برمیداشت و خودش هم بت پرست میشد؟ حالا 1400 سال بعد عین همین سناریو دارد تکرار میشود بین ما روشنفکران تحصیلکرده ضد اسلامی که بر علیه بت پرستی جدید اسلامی به شکل دیگر با مسلمانهای متعصب امروزی مثل خودت که بجای اول حرف مخالف خود را گوش بدهند که چه میگوید فوراً میخواهند با انگ کافری دهانشان را ببندند. که کور خواندید! در 6
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 18:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) محمد خودش بت شکست ولی بت بدتری جایش نشست! بنام اسلام خشونت پرور! پس به نظر بنیادگرایان افراطی و تندرو و بت پرستان امروزی امثال خودت مبادا جای شک و شبهه باید باشد در راستی و درستی اسلام و باید کافر را کشت! که دستورش در قرآن هم آمده و ما هم چیز دیگری نمیگوئیم که قرآن دستور قتل و غارت و تجاوز به مردم را میدهد و برای همین مناسب زمان امروز جوامع پلورالیستی مبنی بر دموکراسی نیست و باید نه تنها قرآن بلکه اسلام ممنوع شود و خوشبختانه در جوامع غربی هم به این نتیجه دارند میرسند که مقصر عملکرد مسلمانان افراطی مثل خودت است که معرف اسلام ناب زورگو و تروریست پرور هستید! محمد شانس آورد که بت پرستهای آنزمان که خدای چند گانه داشتن مثل خودش فرهنگ ترور مخالفین بت پرستی را در دستور عمل نداشتند وگرنه محمد زنده نمیماند که اسلام جعلی را از یهودیت و مسیحیت کپی کند! اسلام اگر آش دهن سوزی بود و جوابگوی مشکلات جوامع امروزی بود و مخالف علم و دانش و مبلغ خرافه پرستی نبود روشنفکران تحصیلکرده ایرانی مرض نداشتند دست از مسلمانی خود بردارند. در 7
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 18:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) تو اگر دنبال حقیقت هستی حقیقت آن نیست که یک مشت سودجویان دینی بنام خدا و دین اسلام ابزار و بساط قدرت یابی برای خود راه انداختند و فریب خوردگانی مثل خودت را هم آلت دست و چماق سرکوب برای عقاید غیر اسلامی کردند و تو هم نقش چماقدار سایبری را برعهده گرفتی! برو در آدرسهایی که بهت دادم چند تا کتاب از دید دیگر مطالعه کن تا شاید کمی آگاه و روشن شوی و عمرت به بطالت و مزدوری برای یک مشت آخوند شارلاتان و فریبکار تلف نشود و دست از ترور اندیشه ها و جان دیگران برداری مسلمان فریبخورده! ما راه را برای پیوستن به جمع عقلگرایان و دانش پژوهان نمیبندیم و شاید امید باشد که ترا هم روزی عقلگرا شده در صف غیر جاهلین و غیر خرافاتیها ببینیم؟ دیگر خود دانی! در ضمن برعکس ایران و حکومت اسلامی که از آزادی بیان میترسد و دستور خفقان و سانسور میدهد ما در غرب ازادی بیان داریم و ابراز نظر درباره ادیان مختلف توهین به اسلام نیست بلکه حقیقتگوئی در باره دینی که خودش توهین بزرگی به بشریت است و ایرانیهای وطنپرست باید سعی کنند برای نجات کشور ریشه اسلام را در ایران بخشکانند. چرندیات مرا یاد کاربر آدم کوکی میاندازد!
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 18:30
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
8) کامنت های شماره 1 تا 7 من جوابی به کامنتهای قبل از ساعت یک نوشته شده ات میباشد. کامنتهای تازه ات را هم خواندم و کلی باعث خنده من شدی از نظر سطحی بودنشان! کامنتهای بعد از ساعت 13 خورده ای هم تکرار مکررات و چرندیات پای منبری است که ارزش جواب و وقت برایش گذاشتن ندارد. شاید کامنتهای از 1 تا 7 مرا بخوانی کمی آگاه شوی که با چه کسی طرف هستی. حیف که اینجا جایش محدود است وگرنه برایت هزاران سند از زحمات محققین اسلامی میآوردم که چرا ما ایرانیها مسلمان نباید باشیم و دین عربها و فرهنگ عربها را قبول کنیم. به آدرسهای بالا که اشاره کردم مراجعه کن تا نادان نمیری. ناآگاهی و نادانی بدترین دشمن انسان است! در ضمن تا زمانی که اسلام و مسلمانها از اسلام سیاسی و حکومتی دفاع میکنند و در زندگی مردم دخالت میکنند پس چطور انتظار دارید ما ساکت بمانیم و در باره اسلام خشونت پرور و تروریست پرور چیزی ننویسم؟ تازه تو عددی نیستی تفکر دیکتاتوری ات را به دیگران تحمیل کنی مسلمان مرتجع! در کشورهای اسلامی چه خونریزی و قتل و جنایتی بخاطر اسلام شر است؟ برو شرم کن!
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 18:30
skylone - تورونتو - کانادا
عقده ای بدبخت
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 01:30
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
بیشتر نظریات را تند تند خواندم. بنابر این اگر تکراری هست بر من ببخشید. فقط میخوام بگم انگار فراموش کردیم که این پاره ائی از فیلمی بود که گلشیفته در آن بازی کرده. پس شاید باید اینطور میرقصیده. این از این. دیگر اینکه اگر کسی‌ به خودش اجازه میده کسی‌ را فاحشه خطاب کنه، دقیقا خودش، ذهنش، فکرش، و دیگر افراد زن فامیلش از فاحشه بالاتر هستند. فاحشه شرف داره به اینطور افراد. براتون متاسفم. شما را تو قبر گلشیفته نمیبرن. پس نگران نباشید.
دوشنبه 4 شهريور 1392 - 21:05
smart292 - ونکوور - کانادا
جنگنده - تهران - ایران--همانطور که گفتم صحبت کردن با شماها بیهوده است انگار داریم با دیوار صحبت میکنیم،اطلاعات شما غلط است در مورد جنگهای سلیبی در مورد زنان پیغمبر ، خالی‌بندی هم حدی دارد ۹۵ درصد ایران مخالف اسلام و این حکومت هستند چشمات باز کن ، جیره خور ،اسلام رفتنی است.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 04:24
جنگنده - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان ................ واقعا صحبت کردن با تو نه سودی به حال من دارد نه به حال تو چون تو تا چوب خدا را نخوری، آدم نمیشوی. میدانی بزرگترین گناه بشری چیست از نظر ادیان توحیدی چیست؟؟؟؟؟ ((غرور)) همان چیزی که شیطان را از درگاه خداوند متعال راند و همان چیزی که تو انسان عقده ای داری و دائم منم منم میکنی که مدرکم فلان است و محققم و از این نوع خزعبلات..... تو که انقدر منم منم میکنی مگر قهم و شعور به تحصیلات است که هر دانشمندی هم ادعا میکند که هیچ نمیداند و یا لااقل فقط در یک خوزه علمی آنهم تا قسمتی تخصص دارد ولی تو ادعا میکنی که چندین مدرک دانشگاهی داری و نخبه علمی هستی مطمئن باش که اگر بودی نمیگفتی و مانند خیلی از دانشمندان سر به زیر و بدون غرور بودی پس تو یک طبل تو خالی بیشتر نیستی و از قدیم گفته اند که درخت هرچه پربار تر، افتاده تر.......... پس تو هیچی نیستی و اگر چند مدرک هم داشته باشی بیشتر به کاغذ پاره شبیه است تا مدرک چون اولین اصل یعنی ادب و فرهنگ و طرز برخورد با جریان مخالف را بلد نیستی.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 07:01
جنگنده - تهران - ایران
تو سایت زندیق را برای من مثال میزنی.......... سایتی که یک مشت اراجیف را به نام تاریخ به خورد تو و امثال تو میدهد در حالیکه هیچ سند محکمی هم برای آن ندارد و فقط روی چند روایت پوسیده دروغین مانور میدهد..... خیلی جالبه تو مزخرفات سایت زندیق را چشم بسته قبول میکنی ولی اینهمه ماجرای واقعی از جوانمردی مسلمانان واقعی و سردمداری اخلاق در زندگی مسلمین را نمیبینی چون کوردل هستی. سایت زندیق هم نویسنده اش یک انسان نادان مانند تو میباشد که دارای عقده میباشد و بخاطر اینکه مجبور به فرار از کشور شده دست به انواع یاوه گوییها میزند چون میخواهد چاپلوسی کشورهای غربی را کند تا جیره مواجش قطع نشود.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 07:04
جنگنده - تهران - ایران
تو انقدر کوته فکری که حتی واقعیتی به نام شیطان را که تمام مذاهب و فرهنگها از ادیان توحیدی بگیر تا مکاتب مشرک به آن اعتقاد دارند را قبول نداری در واقع زندگی تو پوچ است چون به هیچ چیز اعتقاد نداری و مرگت بسیار بسیار دردناک است در مورد سطح سواد هم مثل تو ادعایی نکردم ولی با همین معلومات حقیقی و حق هم در مقابلت میایستم چون افرادی مانند تو جنایتکارانی بر روح بشریت هستند و در واقع شما با هجمه فرهنگیه ضد خدای خود روح مردم را فریب میدهید.خوب تو بگو کجای صحبتهای من به مذهب لطمه زده حرفهای تو بخاطر این است که کم آورده ای و جواب منطقی ندادی.انگار تمام معلومات تو از سایت مجعول زندیق به دست امده واقعا خنده داره. عقل و روح بشری را هدف گرفته اید تا افراد بیشتری را گمراه کنید و به دوزخی بفرستید که خودتان هیزم آن هستید.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 07:27
جنگنده - تهران - ایران
یک انسان هرچقدر هم نخبه باشد و هرچقدر هم دانشمند ولی اگر به خدا اعتقاد نداشته باشد علمش پشیزی ارزش ندارد و از علم و دانشش میتواند در جهت منفی استفاده کند همینطور که در دنیای معاصر خیلی از دانشمندان به جای کمک به بهبود وضع مردم و محیط زیست برعکس عمل میکنند . تو خود وضع دنیا را ببین..... لایه اوزون سوراخ شده ،‌اوضاع محیط زیست فاجعه بار است، بیماریهای مرگبار مانند سرطان و ایدز بیداد میکندع سوتغضیه میلیونها انسان را تهدید میکند، دود و آلودگی ناشی از صنایع تکنولوژیک هرساله کشته های فراوانی میدهد و هزاران ایراد دیگر که بر تکنولوژی کنونی وارد است و حتی خود غربیها هم به آن اذعان دارند و فیلمهای آخرالزمانی بیشمار آنها مانند ماتریکس و ترمیناتور و حتی ارباب حلقه ها خود گواهی بر نابودی بشر بدست تکنولوژی مخلوق خودش میباشد. پس انقدر دم از علم غربی نزن که نتیجه این علم شد دو جنگ جهانی اول و دوم و اوضاع کنونی دنیا .
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 07:51
جنگنده - تهران - ایران
همین اینترنتی که میگویی هم بله نکات مثبت زیادی هم دارد ولی نکات منفی آن بسیار بیشتر است و اگر کمی تحقیق کنی متوجه میشوی که آغاز اینترنت از پنتاگون و برای تماس پایگاههای سری ارتش آمریکا با یکدیگر بوده و بعد تصمیم میگیرند که انرا عمومی کرده و از آن به عنوان یک وسیله جاسوسی موثر استفاده کنند ولی در حقیقت معایب اینترنت بیشتر از مزایایه آن است و این چیزیست که حتی خود آنها هم به آن اذعان دارند. در واقع اینترنت ابزاری برای جاسوسی به نفع آمریکا و همپیمانانش میباشد و با ظاهر پر زرق و برق خود، خیلیها مانند تو را از خود بیخود کرده. زندگی انسانها قبل از فرآگیری اینترنت هم در جریان بود و اتفاقا ارتباطات انسانی واقعی و نه مجازی بسیار بیشتر از اکنون بود.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 07:51
جنگنده - تهران - ایران
علمی که سرانجام آن شده استعمار کشورهای کمتر توسعه یافته و مرگ میلیونها کودک به علت سو تغذیه، وجود نداشته باشد بهتر است. تو میگویی ما مسلمان هستیم و خرافی ولی آقای تاریکفکر، برو یکبار هم که شده تریلوژی دانته را بخوان که سرآمد ادبی دنیای غرب و یکی از افتخارهای ادبی غرب میباشد. برو بخش مربوط به دوزخ را کامل بخوان و جایگاه دانشمند بدون ایمان را در ابتدای دوزخ ببین. اینکه دیگر صحبت اسلام و مسلمان نیست، این را یکی از خودشان نوشته ولی چون تو کوردلی و علم و تکنولژی و زرق و برق غرب کورت کرده نمیتوانی حقیقت را ببینی. باز هم میگویم علمی که تو را به خالق نرساند و باعث غرور و از خود بیخود شدن شود و نابودی انسانها و تولید سلاح مخرب و از بین رفتن محیط زیست را باعث شود، پشیزی ارزش ندارد.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 07:56
جنگنده - تهران - ایران
تو به زمینه علمی من کاری نداشته باش چون ادعایی در این زمینه ندارم و نخواهم داشت ولی سعی کن در بحث کم نیاوری و انقدر منم منم هم نکنی و به جای ارجاع به سایت زندیق و فلان صحبت یک شخص معلوم الحال، از خودت حرف بزنی و برهان و دلیل بیاوری، من نه بسیجیم نه چماقدار نه تندرو ولی هرجا به مذهبم توهین شود، با تمام جان از آن دفاع میکنم و اجازه نمیدهم که شخصی مانند تو به همین راحتی هرچه در دهانش است به خدا و اسلام بگوید و این وظیفه هر مسلمانی در این سایت میباشد که جلوی تو و امثال تو بایستد هرچند تو و افرادی از قماشت بسیار بددهن و بی ادب و پرخاشگر هستید و باعث میشوید که ما هم مانند خودتان صحبت کنیم.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 08:02
جنگنده - تهران - ایران
تو و جاهلینی مانند تو هرجا کم میارین به مخالف عقیده خود میگویید بسیجی و ساندیس خور و چماق زن و جیره خور حکومت ولی همه این حرفها بخاطر این است که در بحث کم میاورید چون انسان به راحتی و بدون داشتن دانش نباید شخصی را متهم کند. برایت متاسفم که به اینجا رسیده ای و راه نجاتی برای خودت باقی نگذاشته ای و سبک زندگی غربی کورت کرده. شخصی که علمش را از سایتهایی مانند زندیق بدست آورده و آنها را واقعیت میداند و آنرا علم هم میداند دیگر نمیشود برایش کاری کرد.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 08:06
جنگنده - تهران - ایران
تو ادعای تمدن هم میکنی در حالیکه که نظراتت غیر متمدنانه و ووحشیانه میباشد مانند اینکه هنوز تابع نظرات نژادپرستی هستی و عربها را انسانهای درجه چندم میدانی در حالیکه یک علتی که غرب هنوز روی پاست و دچار ورشکستگی کامل نشده همین دلارها و نفت بعضی گشورهای عربی خود فروختست که اگر مسلمانان در دنیای کنونی با این ثروت خدادادی که به برکت وجود پیامبر دارند با یکدیگر دوست بودند و به جای دوستی با آمریکا و غرب، هوای یکدیگر را داشتند الان غرب، تبدیل به برده آنها میشد ولی متاسفانه انگلیسیهای مکار و روباه صفت با اختلاف افکنی و فرقه گرایی در اسلام باعث ایجاد جنگ و نفرت مذهبی بین خیلی از مسلمین ظاهر بین و با ایمان کمتر یا دگم شدند .
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 08:18
جنگنده - تهران - ایران
تو میگویی ما برای انسانها ارزش قائل نیستیم ولی خودت مانند بربرها بین انسانها فرق میگذاری و آنها را به عرب و غیر عرب تقسیم میکنی در حالیکه همه ما انسان هستیم. دیگه بحث با تو نتیجه ای ندارد چون خزعبلات و چرندیاتت را مانند یک ضبط صوت تکرار میکنی و دست خودت هم نیست چون مسخ شده ای. حالا هی چنتا تروریست ساخته آمریکا را نماد اسلام بدان و خودت را گول بزن ببین آخر و عاقبتت چه میشود که فرعونیان و رومیان و نمرودیان و خیلی دیگر از اقوام بشر هم زمانی پیشرفته ترین اقوام دوران خود بودند ولی به علت عناد با خدا و دشمنی با پیامبران همگی به عذاب خدا دچار شدند و یک شبه نابود شدند و اکنون هیچ اثری از هیچ کدام از این اقوام متمدن نیست. این را بدان همین بلا و عذاب در انتظار غربیهای خداناباور و کافر و پیروان نادان آنها مانند تو میباشد که دیگر به هیچ صراطی مستقیم نیستید. منتظر عذاب الهی بمان که نزدیکتان است.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 08:19
tina2012 - ارومـــــــــــیه - ایـــران
حالا مگه چیه رقصیده دیگه مثل همه دخترا چقدر سخت میگیرین شماها اخه شمارو سننه نه من از گلیشفیته خوشم نمیاد علاقه ای ندارم بهش وکاراش اما شماها گیر دادید گلیشفیته اله کرد باله کرد بابا ولش کنید بنده خدارو گلشفیته حالا کیه اینقد روش حساس میشین
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 09:54
جنگنده - تهران - ایران
smart292 - ونکوور - کانادا ............... شما اول به جای نوشتن کلمه ((سلیب )) املای صحیح کلمه صلیب را یاد بگیر بعد بیا باهم صحبت کنیم آقا یا خانوم مثلا smart در مورد مردم ایران هم بهتر است نظر ندهی چون تو از کانادا یعنی مستعمره انگلیس در حال کامنت گذاری هستی و کانادا هم دشمن ایران میباشد، مردم ایران ممکنه جمعیشون مخالف حکومت باشن که این هم طبیعیه و در هر کشوری تعدادی مخالف هر حکومتی هم پیدا میشود ولی اصلا و ابدا اکثریتشون مخالف اسلام نیستند پس خودت را بخواب نزن و بیدار شو . اقلیتی مانند خودت را هیچگاه اکثریت ندان که خیلیها اشتباه تو را کردند و سی و پنج ساله که روی اشتباه خودشون پافشاری میکنند.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 10:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) جنگنده - تهران - ایران- تو بسیجی چماقدار جیره خوار رژیم ملاها چرا متوجه نمیشوی که دینداری تو نادان باعث میشود خودت را قیم دیگران بدانی و کسی اینرا از تو نخواسته! تو مسلمان مگر قیّم من و دیگرانی؟ به تو چه ربطی دارد که من به جنهم میروم یا به بهشت؟ به تو چه ربطی دارد که فلان زن حجاب داشته باشد یا نداشته باشد و هزاران دخالتهای بیمورد دین و مسلمانهای ابله که در زندگی مردم دخالت میکنند برای اینکه خود را گویا ناجی مردم میدانند در صورتیکه مسلمانهای امثال خودت از جنایتکارترین ها هستند و دین را برای منافع شخصی خود ابزار کاسبی و منبع درآمد و دزدی کردند که کارنامه 34 سال حکومت ناب اسلامی در ایران ماهیت پلید مسلمانهای ریاکار و دزد و فاسدی مثل خودت را نشان میدهد. ما هم از تو با آی.کیو منهای ده کمتر از یک مورچه انتظار نداریم که مباحث و فاکتهای پیچیده علمی را بفهمی ! کسی که مثل تو خودش را اینقدر در اراجیف و خرافات دینی غرق کرده و به چاه عمیق مسلمانی و نادانی و بیراهه افتاده دیگر امیدی به نجاتش نیست. در 2
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 16:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) مگر او را از زندگی راحتش کنی تا برای زندگی غیر مسلمانان خطرناک نباشد که با افکار مسمومش و مسلمانی کورکورانه اش مثل خودت عاقبت به ترور اسلامی ختم میشود. کسی که پیرو پیغمبری است که در سن 55 سالگی از عایشه در شش سالگی درخواست ازدواج کرده و با او دختربچه 9 ساله سکس داشته و آنرا توجیه هم بکند پس این سنت پیغمبر شامل حال خواهر و دخترهای خودتان هم باید بشود! شما مگر پیرو پیغمبر نیستی؟ تو ارزشش را نداری که من برایت وقت بگذارم تا روشن شوی چونکه تعصب دینی تو شکل کامل گرفته و فقط منتظر منفجر شدن در عملیات تروریستی و کافرکشی هستی. تو اگر مودبانه میپرسیدی که ما چه مخالفتی با اسلام و مسلمانی داریم ما هم مودبانه جوابت را میدادیم. آمدی اینهمه لعنت و فحش و ناسزا به ما گفتی و حالا گویا خودت را مسلمان با ادب و با نزاکت هم میخواهی جا بزنی. عجبا؟ قضاوتش را به عهده خوانندگان کامنتهای ما میگذاریم! تو با شعارهای هزاران بار نشخوار شده ملاها و پای منبری کامنت مینویسی و انتظار شنیدن حرف و جواب منطقی از ما هم داری؟ در 3
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 16:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) باز نشان دادی که مسلمان مغز شستشو داده شده هستی و آلت دست یک مشت آخوند شارلاتان ...تا در فضاهای مجازی و اینترنتی برایشان ابزار پروپاگاندا باشی ای سرسپرده وابسته. مگر قرار است همه آدمها از دین اسلام تو خوششان بیاید؟ اگر مبنای ارزش بر خداپرست بودن و مسلمانی است چرا حکومت اسلامی تو با کشوری مثل چین که هرگونه تبلیغ خداپرستی ممنوع است و بیش از یک میلیارد مردم کافر دارد بهترین رابطه حسنه و دوستی دارید و چقدر از جنسهای داخل ایران واردات و کالای چینی است که خودت هم استفاده میکنی؟ تو مسلمان نمک نشناس از تکنیک و کالاهای غربی و هزاران دستآوردهای اختراعات غربی استفاده میکنی و بازهم میگوئی مرگ بر غربیها و فحش و ناسزا میگوئی. در ضمن دلیل گفتن اینکه من به کوری چشم تو حقیر تحصیلات دارم میخواستم بدانم که سطح سواد تو در چه حد و زمینه ای است و آیا اصلاً زمینه بحث و پیش شرطش را داری که میبینم سبزی فروش و بقال سر محله سواد و درک و شعورش از تو بیشتر است و پس حق داشتم که وقتم را برای بحث عقیدتی تلف نکنم. در 4
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 16:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) حالا که اینطور شده و میخواهی دهان مخالفین اسلام را ببندی از این ببعد در افشاگری خرافات اسلامی بییشتر تلاش خواهم کرد و بتو مسلمان مرتجع جیره خوار ملاها هم ربطی ندارد که ما به اسلام توهین بکنیم یا نکنیم تا زمانی که اسلام سیاسی بر مردم حکومت میکند و در زندگی مردم دخالت میکند باید هم مورد انتقاد و فحش و سرزنش قرار بگیرد حالا چه شما جیره خواران رژیم اسلامی خوشتان بیاید یا نیاید. اسلام یک دین خود درآوردی و زائیده اذهان یک مشت ابلهان عرب خداپرست1400 سال پیش بوده و هست و نباید نقشی در ساختار سیاسی کشور و زندگی مردم داشته باشد و بعنوان یک مذهب موضوع شخصی هرکسی دوست دارد باشد نه دین اجباری! برو کتابهای دکتر مسعود انصاری محقق بزرگ و اسلامشناس واقعی را بخوان تا از کوری ذهنی درآیی ای بخاطر امتیاز و منفعت طلبی یا سنتی و اتوماتیکوار خانوادگی مسلمان شده ای! وظیفه تحصیل کرده ها و روشنفکران ضد دینی است که تا خشکانده شدن ریشه اسلام در ایران دست از افشاگری و روشنگری بر علیه اسلام ضد ایرانیها و ضد مردمی و ضد حقوق بشری دست برندارند. در 5
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 16:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) و آن روز نزدیک است مثل وقایع اخیر مصر که مسلمانهای اخوان المسلمین که از مسجد خارج میشدند توسط مردم عادی بیرون مسجد سنگسار شدند و روزی مسلمانهای عربزاده مثل خودت که ننگ و شرم آور برای ایرانیها هستید در خود مسجدهای ایران ( مثل مهر نماز پرت کردن مردم در حرم قم بر سر و کله لاریجانی رئیس مجلس ) سنگسار شوند بخاطر جهالت و جنایتکاری تان و خیانتهائی که به مردم ایران کردیدبا نام خدا و مسلمانی!! از آنروز خشم مردم ایران بترسید ای مسلمانهای نابکار و فاسد! مسلمانهای امثال تو هم برای اینکه مبادا منافع و امتیازاتشان که از طریق دینداری و ماسک مسلمانی بدست آوردن به خطر افتد با آزادی بیان مخالفند. حالا در دنباله برای دوستان دیگر ( تو که قادر به درکش نیستی!) نوشته ای کوتاه در جعت ستایش از آزادی بیان که خواندم میآورم که چرا این مسلمانها که ایدیولوژی اسلامی ضعیفی دارند از آزادی بیان میترسند: در 6
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 16:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) مهمترین تفاوت انسان با حیوان، نیاز انسان به آزادی بیان است. گرفتن حق آزادی بیان از انسان ها، تنزل دادن شان آنان به رده حیوانات است. آزادی اندیشه، بدون آزادی بیان معنا ندارد، چه آنکه باید بتوان حاصل اندیشه را با دیگران، به اشتراک گذاشت و اصولا بدون آزادی بیان، اندیشه رخ نمی دهد، چرا که تا دسترسی آزادانه به اطلاعات و اندیشه دیگران (یا همان آزادی بیان برای دیگران) نباشد، شخص نمی تواند آزادانه اندیشه کند. این حیوان است که نیازی به آزادی بیان ندارد، گرفتن حق آزادی بیان از انسان ها، تنزل شان آنان به رده حیوانات است. انسان و حیوان، در نیاز به آزادی فیزیکی نیز مشترک هستند، اما از منظری خاص ، تنها تفاوت انسان و حیوان، نیاز انسان به ازادی بیان است. سکس، خوردن و خوابیدن، زندگی بدون تفکر، اشتراکات حیوان و انسان ها هستند که بدون وجود آزادی بیان ، نیز به راحتی برای انسان ها قابل دسترسی هستند. شاید مقایسه سطح تولیدات فرهنگی، هنری بلوک غرب و شرق ( و کشورهای اسلامی!) ، بدرستی نشان دهنده لزوم آزادی بیان برای رشد فرهنگی یک جامعه باشد. در 7
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 16:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) بدون آزادی بیان، می توان به مانند یک حیوان زندگی کرد، اما برای رشد هنر، دموکراسی، عدالت؛ بی شک نیاز به وجود آزادی بیان است. نمی توانید شمشیری بر سر هنرمند بگیرید و به او بگویید آقای هنرمند، به مانند من فکر کن و بعد توقع خلق آثار هنری داشته باشید، چه آنکه هنرمند وجدان گویای جامعه است و بدون داشتن آزادی بیان، ناتوان از خلق است. اگر هنرمند قرار بود به مانند سانسورچی فکر کند، هنرمند نمی شد و او نیز سانسورچی می شد.نمی توان گفت من فقط مخالف فلان مطلب خاص هستم، اما به آزادی بیان اعتقاد دارم، چون طبیعت حذف اندیشه با روح آزادی بیان در تناقض است. حذف هر چیزی، شکستن حرمت آزادی بیان است و قدم برداشتن به سمت سانسور. - اگر این صفحه جای کامنت نویسی بدلیل پرشدن بسته نشد و جا بود چند کامنت افشاگری بر علیه اسلام میآورم تا همگان درباره اسلام قضاوت کنند. ما نباید بگذاریم چهارتا مسلمان ابله بیسواد و نادان و ناآگاه و خودفروخته با عقب ماندگی ذهنی و عقلی ما را سانسور کنند!! بقول دوستمان smart292 - ونکوور - کانادا- اسلام رفتنی و غیر قابل رفرم شدن است.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 16:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) بررسی تعدادی از خرافات قرآن:اول در مقدمه خلاصه ای از کل مطلب را ارایه می دهم بعد مطلب را بیشتر باز می کنم:از نظر قرآن خورشید و ماه در بین طبقات آسمان قرار دارند (نوح/15) و سایر ستارگان، زینت آسمان پائینی هستند (صافات/6)؛ پس برای رفتن به ماه باید از تمام ستارگان آسمان عبور نمود. آیا داستان جن، چیزی جز خرافه است؟ در همین داستان خرافی، خرافات بسیاری را مشاهده می‌نمائیم که پرتاب شهاب سنگ از سوی الله، برای زدن به جن ها، استراق سمع نمودن جن ها از دربار الهی و روی صندلی نشستن در کنار آسمان، نمونه‌ای از این خرافات است(جن/9)و صافات/9 ) و ادامه‌ی آیات. همچنین لمس نمودن آسمان از سوی جن ها(جن/8) آیا این خرافه نیست که در زیر زمین ، جائی به نام ثری (طه/6)که زمین بر آن قرار دارد ، الله را سجده میکند قرآن تصور می‌کند که ماه باریک و کلفت می‌گردد (یس/38) و با حرکتش به دور زمین، الله را سجده می‌نماید. ستارگان هم الله را سجده می‌نمایند، زیرا به دور زمین در حرکتند. اما قرآن هرگز نگفته است که زمین ، الله را سجده می‌نماید، زیرا تصور می کند زمین ثابت است. در 2
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:37
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) اگر الله آسمان را رها نماید، بر روی زمین سقوط می‌کند (فاطر/41) و این الله است که آسمان را نگه داشته تا بر زمین نیفتد، پس او را شاکر باشید (حج/65) ضمنا هر لحظه ممکن است تکه‌ای از آسمان بر زمین بیفتد(طور/4) از دید قرآن ، زمین و آسمان در ابتدا به هم چسبیده بودند ،که الله آسمان را بلند کرد و آنرا بالا برد (انبیاء/30) ابر از آسمان میروید(نمل/25) و در آسمان دریائی است شیرین به نام معصرات که باران از آنجا می‌بارد، که باران از آنجا میریزد(عم/14) و از برخورد این دو دریاست که مروارید و مرجان درست تشکیل می‌گردد. این همان اعتقاد قدماست که بیان می‌شود، مروارید از برخورد قطرات باران، بر دهان صدفها شکل می‌گیرد(این اعتقاد را شایدهنوز بابا بزرگ شما هم داشته باشد) (رحمن/22) و آیات قبل و بعدش. در ضمن به این ادعا که رب المشرقین و رب المغربین، دلیلی بر کروی بودن زمین است، پاسخ داده خواهد شد.در ادامه قرآن می گوید خورشید و ماه بسیار دورتر از سایر ستارگان هستند ( صافات/6) قرآن می‌گوید که ما آسمان (و نه آسمان های) دنیا را به ستارگان زینت دادیم: در 3
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:37
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) إِنَّا زَیَّنَّا السَّمَاء الدُّنْیَا بِزِینَةٍ الْکَوَاکِبِ (صافات/6) ما آسمان دنیا (منظور قرآن پائینی است ) را با ستارگان تزیین کردیم. در این آیه گفته شده که ستارگان زینت آسمان هستند و تمام ستارگان، در آسمان دنیا(پائین) قرار دارند. درسوره فصلت/12 نیز عینا به این مسئله اشاره شده: فَقَضَاهُنَّ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ فِی یَوْمَیْنِ وَأَوْحَى فِی کُلِّ سَمَاء أَمْرَهَا وَزَیَّنَّا السَّمَاء الدُّنْیَا بِمَصَابِیحَ وَحِفْظًا ذَلِکَ تَقْدِیرُ الْعَزِیزِ الْعَلِیمِ (فصلت/12) در این هنگام آنها را به صورت هفت آسمان در دو روز آفرید، و آنچه را می‏خواست در هر آسمانی مقدر فرمود، و آسمان دنیا (پائین) را با چراغهای (ستارگان)( اگر واقعا منظور ستاره باشد) زینت بخشیدیم و به وسیله پرتاب شهاب سنگها از استراق سمع شیاطین حفظ کردیم، این است تقدیر الله دانا. اما: أَلَمْ تَرَوْا کَیْفَ خَلَقَ اللَّهُ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ طِبَاقًا (نوح/14) آیا نمی بینید چگونه خداوند هفت آسمان را یکی بالای دیگری آفریده ؟ وَجَعَلَ الْقَمَرَ فِیهِنَّ نُورًا وَجَعَلَ الشَّمْسَ سِرَاجًا (نوح/15) در 4
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:37
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) و ماه را در میان آسمانها مایه روشنائی، و خورشید را چراغ فروزانی قرار داده است می‌گوید که ماه را در بین این طبقات، نور و خورشید را فانوسی روشن قرار داد که تاریکی را ازبین می‌برد. با اندکی تامل در این آیات، متوجه می‌شویم که که خورشید و ماه در بین طبقات آسمان هستند، نه در طبقه‌ای از آسمان که سایر ستارگان قرار دارند. پس کل ستارگان دنیا، در پائین‌ترین آسمان، قرار دارند. لذا برای رفتن به کره‌ی ماه، باید از تمام ستارگان عبور نمود و همچنین باید از آسمان دنیا گذشت، البته این موضوع از نظر خود قرآن، غیر ممکن است؟ به خرافه‌ای دیگر در مورد جنها توجه فرمائید. این یکی شاه خرافات است بخوانید و لذت ببرید: نگهبانان آسمان با شهاب سنگ , جن ها را می‌زنند. برخی از جنها که تازه مسلمان شده بودند به پیامبر اسلام تعریف می‌کردند که پیش از آمدن اسلام، ما(جن ها) آزاد بودیم که با سوار شدن بر کول همدیگر، تا آسمان طبقه‌ی هفتم پیش رویم(چه قدرتی!)؛ پس از لمس آسمان, اقدام به استراق سمع می‌کردیم و به مردانی از اهل زمین که به ما پناه می‌بردند، این اطلاعات را منتقل می‌کردیم. در 5
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:38
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) آنها با استفاده از این اطلاعات غیبی، به گمراه کردن دیگران مشغول بودند. الله هم در آنها سرکشی را زیاد کرده بود. تا اینکه یک شب که مانند همیشه، برای استراق سمع اقدام به سوار شدن بر روی هم نمودیم, همینکه بالا رفتیم، با شهاب سنگهائی مواجه شدیم و دیگر توانائی رسیدن به آسمان را نداشتیم؛ ما نمی‌دانستیم که الله برای زمین خیری می‌خواهد یا شری در راه آنهاست. با شنیدن صدای قرآن، دانستیم که الله برای ساکنان زمین (جن و انس) خیری در نظر گرفته که آنها را هدایت نماید؛ لذا به شما(محمد) ایمان آوردیم؛ البته قاسطون ما ایمان نیاوردند، الله هم برای آنها جهنم مهیا نموده است. داستان زیبایی بود! در این جا توجه شما را به آیات مورد نظر در متن قرآن جلب می کنم:(آیات نخست سوره ی جن): ।قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا (جن/1) بگو به من وحی شده است که جمعی از «جن» به سخنانم گوش فرا داده‏ اند، سپس گفته‏ اند: در 6
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:38
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) ما قرآن عجیبی شنیده‏ ایم! یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا که به راه راست هدایت می‏کند، لذا ما به آن ایمان آورده‏ ایم، و هرگز احدی را شریک پروردگارمان قرار نمی‏دهیم। وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا و اینکه بلند است مقام با عظمت پروردگار ما، و او هرگز برای خود همسر و فرزندی انتخاب نکرده است وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا و اینکه سفیهان ما درباره الله سخنان ناروا می‏گفتند وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا و اینکه ما گمان می‏کردیم که انس و جن هرگز دروغ بر الله نمی‏بندند وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا و مردانى از آدمیان به مردانى از جن پناه مى‏بردند و بر سرکشى آنها مى‏افزودند وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا و اینکه آنها گمان کردند همانگونه که شما گمان می‏کردید که خداوند هرگز کسی را (به نبوت) مبعوث نمی کند. در 7
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:38
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا و ما آسمان را لمس نمودیم و آن را پر از نگهبانان توانا و تیرهائی از شهاب سنگ یافتیم وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا و همانا ما می نشستیم که در مکانی که جایگاه نشستن بود و گوش (به حرفهای داخل آسمان) میدادیم اما اکنون هر کس بخواهد استراق سمع کند شهاب سنگی را در کمین خود می‏یابد وَأَنَّا لَا نَدْرِی أَشَرٌّ أُرِیدَ بِمَن فِی الْأَرْضِ أَمْ أَرَادَ بِهِمْ رَبُّهُمْ رَشَدًا و ما نمى‏دانیم که آیا براى کسانى که در زمینند بدى خواسته شده یا پروردگارشان برایشان هدایت‏ خواسته است وَأَنَّا مِنَّا الصَّالِحُونَ وَمِنَّا دُونَ ذَلِکَ کُنَّا طَرَائِقَ قِدَدًا و از میان ما برخى درستکارند و برخى غیر آن و ما فرقه ه‏ایى گوناگونیم وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن نُّعجِزَ اللَّهَ فِی الْأَرْضِ وَلَن نُّعْجِزَهُ هَرَبًا و ما میدانیم که هرگز نمی‏توانیم در زمین خداى را به ستوه آوریم و هرگز او را با گریز [خود] درمانده نتوانیم کرد. در 8
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:39
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
8) وَأَنَّا لَمَّا سَمِعْنَا الْهُدَى آمَنَّا بِهِ فَمَن یُؤْمِن بِرَبِّهِ فَلَا یَخَافُ بَخْسًا وَلَا رَهَقًا و ما چون هدایت را شنیدیم بدان گرویدیم پس کسى که به پروردگار خود ایمان آورد از کمى [پاداش] و سختى بیم ندارد وَأَنَّا مِنَّا الْمُسْلِمُونَ وَمِنَّا الْقَاسِطُونَ فَمَنْ أَسْلَمَ فَأُوْلَئِکَ تَحَرَّوْا رَشَدًا و از میان ما برخى فرمانبردار و برخى از ما منحرفند پس کسانى که به فرمانند آنان در جستجوى راه درستند وَأَمَّا الْقَاسِطُونَ فَکَانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَبًا ولى منحرفان هیزم جهنم خواهند بود.نکته‌ای که در آیات بالا جالب این است که جن ها در کنار آسمان، صندلی داشتند و با نشستن بر آنها، آسمان را لمس می‌کردند. چه خرافه ای بالاتر از این داستان؟ همچنین در سوره‌ی صافات به ای مسئله اشاره می‌کند: إِنَّا زَیَّنَّا السَّمَاء الدُّنْیَا بِزِینَةٍ الْکَوَاکِبِ (صافات/7) ما آسمان دنیا را با ستارگان زینت دادیم ‏ وَحِفْظًا مِّن کُلِّ شَیْطَانٍ مَّارِدٍ (صافات/8) و از هر شیطان سرکشى محفوظ داشته‏ ایم‏. در 9
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:39
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
9) لَا یَسَّمَّعُونَ إِلَى الْمَلَإِ الْأَعْلَى وَیُقْذَفُونَ مِن کُلِّ جَانِبٍ(صافات/9) به [اسرار] ملأاعلى گوش نتوانند داد و از هر طرف به سویشان (با شهاب سنگ) پرتاب میشود دُحُورًا وَلَهُمْ عَذَابٌ وَاصِبٌ (صافات/10) به راندنى سخت، و عذابى پاینده [در پیش‏] دارند إِلَّا مَنْ خَطِفَ الْخَطْفَةَ فَأَتْبَعَهُ شِهَابٌ ثَاقِبٌ (صافات/11) مگر کسى که ربایشى برباید (اطلاعاتی بدست آورد و فرار کند) که در این صورت شهاب سنگی درخشان به سویش پرتاب میگردد.آیا این خرافه نیست که بپذیریم، الله شهاب سنگ را به قصد زدن به جن ها پرتاب می‌نماید؟من در مورد این خرافه تحقیقاتی کردم جالب است که به نوشته هایی برخوردم که این اعتقاد خرافی را که در زمان قاجار بسیار هم معروف و عامه پسند بوده را شرح داده بودند! باورش سخت است ولی واقعیت دارد در کتاب کویر دکتر علی شریعتی به این موضوع اشاره شده و همچنین کویر نشینان به این خرافه کاملا معتقد بوده اند دلیل اعتقاد راسخ آن ها مشاهده کردن این مطلب با چشم خودشان بوده چونکه آسمان کویر صاف است و شهاب سنگ ها کاملا قابل رویت اند. در 10
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:39
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
10) بیچاره ها بعد از هر شهاب سنگی که به جو برخورد می کرده فریاد الله اکبر سر می دادند و شادی می کردن که الله یک جن دیگر را هم زد! توجه کنید که پیامبر ما هم در کویر عربستان می زیسته! توضیحی اضافه نمی‌دهم داوری با شماست.از نظر قرآن حرکت خورشید باعث پیدایش شب و روز می‌گردد, در یس/37و 38 به روشنی به این امر اشاره شده: وَالشَّمْسُ تَجْرِی لِمُسْتَقَرٍّ لَّهَا ذَلِکَ تَقْدِیرُ الْعَزِیزِ الْعَلِیم و خورشید که پیوسته به سوی قرارگاهش در حرکت است، این تقدیر الله قادر و دانا است وَالْقَمَرَ قَدَّرْنَاهُ مَنَازِلَ حَتَّى عَادَ کَالْعُرْجُونِ الْقَدِیمِ وبراى ماه منزل‌هایى معین کرده‏ ایم تا چون شاخک خشک قوسی شکل خوشه خرما برگردد ِ/قرآن تصور میکرد که خود ماه باریک می‌گردد) قران در ادامه خورشید را مانند ما تصور می‌نماید که در فلک(فضای مدور) در حال گردش است:لَا الشَّمْسُ یَنبَغِی لَهَا أَن تُدْرِکَ الْقَمَرَ وَلَا اللَّیْلُ سَابِقُ النَّهَارِ وَکُلٌّ فِی فَلَکٍ یَسْبَحُونَ (یس/40) در 11
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:40
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
11) نه خورشید را سزد که به ماه رسد و نه شب بر روز پیشى جوید و هر کدام در سپهرى شناورند.پس ازبحث چگونگی پیدایش شب و روز , بیان شده که خورشید جهت رسیدن به محل استقرارش یا محل سجده کردنش یا طبق قول بعضی ها دائما در حرکت است , تا اینکه قیامت برسد و در آن هنگام است که استقرار می یابد در حرکت است؛ دلیلش را نیز در زمر/5 باید جستجو کرد:»خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ بِالْحَقِّ یُکَوِّرُ اللَّیْلَ عَلَى النَّهَارِ وَیُکَوِّرُ النَّهَارَ عَلَى اللَّیْلِ وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ کُلٌّ یَجْرِی لِأَجَلٍ مُسَمًّى أَلَا هُوَ الْعَزِیزُ الْغَفَّارُ آسمانها و زمین را به حق آفرید، شب را بر روز می‏پیچد، و روز را بر شب، و خورشید و ماه را مسخر فرمان خویش قرار داد، هر کدام تا اجل مسمی (مدتی معین) به حرکت خود ادامه می‏دهند، آگاه باشید او قادر بخشنده است . در 12
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:40
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
12) همچنین در رعد/2 باز به این موضوع اشاره شده است:للّهُ الَّذِی رَفَعَ السَّمَاوَاتِ بِغَیْرِ عَمَدٍ تَرَوْنَهَا ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ کُلٌّ یَجْرِی لأَجَلٍ مُّسَمًّى یُدَبِّرُ الأَمْرَ یُفَصِّلُ الآیَاتِ لَعَلَّکُم بِلِقَاء رَبِّکُمْ تُوقِنُونَ الله همان کسی است که آسمان را بدون ستونی که می بینید(همانگونه که میبینید) نیست آفرید سپس بر عرش استیلا یافت و خورشید و ماه را مسخر ساخت که هر کدام تا زمان معینی حرکت دارند کارها را او تدبیر می‏کند آیات را تشریح می‏نماید تا به لقای پروردگارتان یقین پیدا نمائید.اگر بپذیریم که ماه دارای مسیر دایره‌ای (فلکی ) شکلی است که به دور زمین می‌گردد, پس خورشید نیز باید مانند ماه دارای همین مسیر باشد. الله ستارگان را برای این خلق کرده تا ما در تاریکی( شب) خشکی و دریا, راهمان را گم نکنیم: در 13
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:40
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
13) وَهُوَ الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُواْ بِهَا فِی ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الآیَاتِ لِقَوْمٍ یَعْلَمُونَ ।انعام/97) و اوست کسى که ستارگان را براى شما قرار داده تا به وسیله آنها در تاریکیهاى خشکى و دریا را به یقین ما دلایل را براى گروهى که میدانند به روشنى بیان کرده‏ ایم همه‌ی ستارگان مشغول سجده کردن الله هستند: أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ یَسْجُدُ لَهُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَمَن فِی الْأَرْضِ وَالشَّمْسُ وَالْقَمَرُ وَالنُّجُومُ وَالْجِبَالُ وَالشَّجَرُ وَالدَّوَابُّ وَکَثِیرٌ مِّنَ النَّاسِ وَکَثِیرٌ حَقَّ عَلَیْهِ الْعَذَابُ وَمَن یُهِنِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِن مُّکْرِمٍ إِنَّ اللَّهَ یَفْعَلُ مَا یَشَاءُ حج/18 آیا ندیدی که سجده می‏کنند برای الله تمام کسانی که در آسمانها و زمین هستند و همچنین خورشید و ماه و ستارگان و کوهها و درختان و جنبندگان، و بسیاری از مردم، اما بسیاری ابا دارند و فرمان عذاب در باره آنها حتمی است، و هر کسی را الله خوار کند کسی او را گرامی نخواهد داشت، خداوند هر کار را بخواهد انجام میدهد! در 14
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:40
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
14) سجده‌ی ماه، خورشید و ستارگان، هنگامی است که در مسیر گردششان بدور زمین، به پائین ترین جائی که خورشید در هنگام گرش بدور زمین, به آن نقطه می‌رسد و زمین بر روی آن قرار دارد می‌رسند.قرآن با اصرار اعتقاد دارد زمین بر روی پدیده‌ای موهوم به نام ثری قرار دارد. البته شاید خیلی‌ها ندانند که ثری کجاست. قرآن در طه/6 دقیقا به این نقطه اشاره کرده است:لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ وَمَا بَیْنَهُمَا وَمَا تَحْتَ الثَّرَى برای اوست (الله) آنچه را که در آسمانها و زمین و آنچه که بین این دو است و آنچه که پائین ثری است.اما هرگز قرآن نگفته که زمین برای الله سجده میکند, زیرا زمین را ثابت می‌داند: وَلِلّهِ یَسْجُدُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ طَوْعًا وَکَرْهًا وَظِلالُهُم بِالْغُدُوِّ وَالآصَالِ رعد/15همه آنها که در آسمانها و زمین هستند از روی اطاعت یا اکراه و همچنین سایه‏ های آنها – هر صبح و عصر – برای خدا سجده می کنند. اگر الله آسمان را رها کند , روی زمین می افتد! در 15
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
15) باور ن: الَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ سَخَّرَ لَکُم مَّا فِی الْأَرْضِ وَالْفُلْکَ تَجْرِی فِی الْبَحْرِ بِأَمْرِهِ وَیُمْسِکُ السَّمَاء أَن تَقَعَ عَلَى الْأَرْضِ إِلَّا بِإِذْنِهِ إِنَّ اللَّهَ بِالنَّاسِ لَرَؤُوفٌ رَّحِیمٌ حج/65 آیا ندیدی که الله آنچه در زمین است مسخر شما کرد؟ و کشتی ها به فرمان او بر دریا حرکت می‏کنند و آسمان را نگه می‏دارد تا بر زمین، فرو نیفتند مگر به اذن او الله نسبت به مردم رحیم و مهربان است ا نَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کَانَ حَلِیمًا غَفُورًا فاطر/41 همانا الله است که گرفته است آسمانها را که بر روی زمین نیفتد و اگر افتادند, کیست غیر از خدا این دو را بگیرد اوست آمرزنده ی بردبار؟آسمان طبق قرآن، دارای جرمی است که هر آنگاه ممکن است تکه‌ای از آن به زمین بیفتد خرافه بیشتر از این؟ حالا چرا قرآن این قضیه را مطرح می کند جوابش را بخوانید: در 16
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
16) زمانیکه پیامبر اسلام، شروع به دعوت مردم به اسلام نمود؛ دگراندیشان ( کفار) می‌گفتند که اگر شما راست می‌گوئید؛ از الله بخواه تا تکه‌ای از آسمان را پائین بیندازد. قرآن در پاسخ آنها گفت که اگر من این کار را انجام دهم، شما هنگامیکه این تکه از آسمان را مشاهده نمودید، خواهی گفت که ابری است متراکم:وَإِن یَرَوْا کِسْفًا مِّنَ السَّمَاءِ سَاقِطًا یَقُولُوا سَحَابٌ مَّرْکُومٌ و اگر ببینند که تکه ای از آسما در حال سقوط است میگویند ابرى متراکم است. خب حالا با هم خرافه بعدی را بررسی می کنیم: ابتدا آسمانها به زمین چسبیده بودند! از نظر قرآن، ابتدا زمین را آفریده شد و سپس الله بر روی زمین قرار گرفت و آسمان را خلق نمود, در این هنگام بود که این دو به هم چسبیده بودند, سپس آنرا (آسمان ) بالا برد در سوره نازعات/30 و آیات قبل از آن (ءانتم اشد خلقا ام السماء بناها / رفع سمکها و سواها ) این موضوع را قرآن آشکارا در انبیاء/30 می‌گوید:أَوَلَمْ یَرَ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ کَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء کُلَّ شَیْءٍ حَیٍّ أَفَلَا یُؤْمِنُونَ در 17 آ
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
17) آیا کفار ندیدند(نمیدانند) که آسمان و زمین(نه زمین ها) (در ابتدا) به هم چسبیده بودند, پس ما آنها را از هم جدا کردیم و هر چیز زنده‏ اى را از آب پدید آوردیم آیا ایمان نمیآورند. این آیه، نشان می‌دهد که همگان چنین تصوری از آسمان را داشتند ، زیرا قرآن این را علم می‌نامد. در آن زمان طبق بعضی از اسطوره‌های یونانی , گمان می‌کردند که آسمان و زمین در ابتدا به هم چسبیده بودند و سپس یکی از الهه های آنها, آن دو را از هم جدا کرد. ابر از دریای آسمان (معصرات) می‌روید این هم یکی دیگر از خرافات اسلامی. الله آب باران را مسقیماً از دریای آسمان (معصرات ) نازل می‌کند: وَأَنزَلْنَا مِنَ الْمُعْصِرَاتِ مَاء ثَجَّاجًا(عم/14) اگر قرآن را بخوانیم متوجه خواهیم شد که در دنیا دو دریا وجود دارد , یکی دریای زمینی و دیگری دریای آسمان , دریای زمینی برای صید و کشتیرانی است و دریای آسمان برای بارش باران آفریده شده است: هیچنین یکی از این دریاها شیرین و یکی دیگر شور می‌باشد: در 18
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
18) وَهُوَ الَّذِی مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَجَعَلَ بَیْنَهُمَا بَرْزَخًا وَحِجْرًا مَّحْجُورًا فرقان/53 اوست کسى که دو دریا را به سوى هم روان کرد این یکى شیرین [و] گوارا (دریای آسمان که آب باران از اوست ) و آن یکى شور [و] (دریای زمینی ) است و میان آن دو مانع و حریمى استوار قرار داد بر طبق همین آیه، الله معتقد است آب باران از دریای آسمان سرازیر می‌گردد منشا این داستان را به راحت می توانید در اساطیر یونانی قبل از اسلام و داستان های فارسی بعد ار اسلام بیابید. با توجه به اینکه وصف هر یک ار دو دریا را بیان می‌کند؛ کاملا آشکار است که منظور چیست و لزومی به شرحی اضافه را در اینجانمیبینم.خرافه بعدی : الله ابر را به عنوان روئیدنی آسمان معرفی میکند, در نمل /25 گفته شده که الله هم از زمین میرویاند (گیاهان) و هم از آسمان می رویاند(ابر) .برای جلوگیری از سفسطه اسلام گرایان بیشتر توضیح می دهم: در قرآن هر جا که از کلمه‌ی نزول استفاده شده، نازل شونده مستقیما از سوی خودش(الله) پائین می‌آید. چیزهائیکه مستقیما از طرف الله نازل شده‌اند عبارتند از: در 19
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
19) نور(نساء/174) , من و سلوی (اعراف/160) (غذائی مخصوص برای بنی اسرائیل), کتاب (مائده/145)(قرآن) , ترازو (حدید/25) , آهن(حدید/25, لباس (اعراف/26) و باران (فرقان/48). در قرآن آمده است که ما آب را از معصرات نازل می‌کنیم: وَأَنزَلْنَا مِنَ الْمُعْصِرَاتِ مَاء ثَجَّاجًا(عم/14) اگر کسی اعتقاد داشته یاشد که الله هر کدام از اینها را از آسمان نازل نکرده؛ کافر است. خواه آهن باشد یا قرآن، لباس، ترازو و باران, هیچ تفاوتی در کیفیت پیدایش آنها نیست. در داستان طوفان نوح نیز به روشنی اشاره شده که ما در آن هنگام , درِ آسمان را باز کردیم و آب با شدت تمام بر زمین ریخت:فَفَتَحْنَا أَبْوَابَ السَّمَاء بِمَاء مُّنْهَمِرٍ (قمر/11) آنگاه درهاى آسمان را به آبى سیل‏آسا گشودیم‏.اگر از دید قرآن, باران ناشی از تبخیر دریاهاست؛ در آن صورت در جریان طوفان نوح امکان نداشت که کل گیتی را آب فرا گیرد و هیچ خشکی بر جای نماند دوستان گرامی دقت کنید که در قرن بسیت و یکم هنوز محققان هیچ نشانه ای از داستان نوح نیافته اند. در 20
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
20) مگر امکان دارد کل زمین را آب بگیرد و هیچ لایه ای یا اثری از نابودی جنگل ها یا برخی از گونه ها که به قطع در ناحیه جغرافیایی نوح زندگی نمی کردند نباشد داستان نوح بسیار خنده دار است من دلیلی نمی بینم که بخواهم شرح بدهم که چه قدر بی دلیل است. خرافه‌ای دیگر در مورد چگونگی پیدایش مروارید در قدیم گمان می‌کردند که هرگاه باران می‌بارد صدفها از درون دریا بیرون می‌آیند و دهنشان را باز می‌کنند تا قطره‌ی باران، در دهانشان بیفتد و هر صدفی که قطره‌ای باران در دهنش افتاد؛ درون او مروارید تشکیل می‌گردد این یکی هم بسیار شهرت دارد و آثارش هنوز در شعر معاصر دیده می شود البته به عنوان یک اعتقاد دیرینه. قرآن خیلی جدی به همین نکته اشاره می‌کند:مرج الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیَانِ (رحمن/19) دو دریا را روان کرد که با هم برخورد کنند بَیْنَهُمَا بَرْزَخٌ لَّا یَبْغِیَانِ (رحمن/20) میان آن دو حد فاصلى است که به هم تجاوز نمی‏کنند. در 21
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
21) فَبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ (رحمن/21)پس کدام یک از نعمتهاى پروردگارتان را منکرید یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَالْمَرْجَانُ (رحمن/22) از (برخورد) این دو دریاست که مروارید و مرجان پدید میاید(رحمن /)22. استدلال مدعیان روشنفکری دینی اما عده‌ای در بیان کروی بودن زمین، استدال‌هائی می‌آورند که نه پیامبر اسلام؛ چنین فهمی از قرآن داشته است و نه ائمه, انگار اینان از آنها در این زمینه داناترند یعنی می فرمایند پیامبر از گالیله هم ترسوتر بوده . یکی از این استدال های روشنفکران! دینی رب المشرقین و رب المغربین است؛ تصوری که ما از شرق داریم، با تصور پیشینیان، کاملا متفاوت است. کلمه‌ی شرق در قرآن یک بار بصورت فعل در زمر/69 آمده: (و اشرقت الارض بنور ربها و وضع …….) ودر بیان آغاز روز قیامت است, پس از تاریکی مطلقی که جهان را فرا می‌گیرد، قرآن می‌گوید که زمین با نور پروردگارش، آغاز به نورانی شدن نمود. همانگونه که مشاهده می‌کنیم؛ شرق به معنای آغاز به روشن شدن است. شرق با مشرق اگرچه اکنون به نظر ما دارای یک معنا هستند؛ اما در عربی، هرکدام دارای معنای خاصی می‌باشند. در 22
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
22) در قرآن کلمه‌ی شرق و مشتقات آن 16 بار آمده, شرق معادل جهت و مشرق (محل آغاز روشن شدن) اسم مکان است و اشاره به نقطه ی خاصی دارد . با ملاحظه‌ی مکان طلوع خورشید که در هیچ دو روز متوالی از یک نقطه طلوع نمیکند اگر هر روز برای نماز صبح بیدار می شوید خودتان می توانید این را بررسی کنید, وقتی خورشید هر روز از نقطه متفاوتی طلوع کند مشرق های زیادی در ذهن تجلی می‌شود که قرآن از آنها به عنوان مشارق یاد می‌کند. اما در قدیم, آخرین نقطه‌ای که خورشید به سمت شمال می‌رود و از آنجا طلوع می‌کند را مشرق تابستان و آخرین نقطه‌ای که خورشید به سمت جنوب می‌رود و از آنجا طلوع می‌کند را مشرق زمستان می‌نامیدند، آنها معتقد بودند که دو مشرق وجود دارد: یکی مشرق تابستان و دیگری مشرق زمستان. الله خود را رب این دو مشرق می‌نامد, در جاهای دیگر, خود را رب مشرق هائی که مابین این دو است نامیده. همین دلیل عینا برای مغربین و مغارب نیز صادق است. در 23
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:43
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
23) اما اکنون عده‌ای برای این که بتوانند خودشان را گول بزنند و به عقاید پوسیده 1400 سال پیش پایبند بمانند و همچنین از راه در خرافه نگه داشتن مردم ساده دل قدرتی به هم بزنند(که در قالب ج.ا به همه چیز رسیدندثروت های مملکت را به تاراج برده و می برند هزاران جوان بی گناه این مرز و بوم را به دست طناب اعدام سپردند و می دهند) , فهمی را از این آیات ارائه می‌دهند که نه پیامبر و نه ائمه و نه هیچ یک از علماء قدیمی آنرا نفهمیدند, اینان در بیان توجیه خویش , خود را از پیامبر اسلام، داناتر و او را حتی از گالیله ترسوتر می‌دانند. اگر مفهوم این آیات چنین بود؛ چرا پیامبر اسلام جهان را با سکوت خویش, اینقدر از قافله‌ی علم عقب انداخت؟ البته دلایل دیگری نیز می‌آورند, اما روی منطق یاد شده‌ی بالا زیاد مانور می‌دهند و آنرا محکمترین دلیل می‌دانند.خودتان در باره خرافات در قرآن قضاوت نمائید. دوستان مجازند از متنهای بالا برای کامنتهای افشاگری خود در باره خرافات قرآن استفاده کنند!
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 18:45
Dionysos - پارسی - فرانسه
جنگنده - تهران - ایران، «...مرگت بسیار بسیار دردناک است...»!! عجب!!! تو نابغه علم شهود و پیشگو و پسگو تا به حال چند کافر بیخدا رو به چنگال مرگ سپردی که اینقدر از دردناک بودن مرگ کفار مطلعی و از آن لذت می بری؟ تو نه تنها به بیماری توهم «خداجویی» مبتلا هستی بلکه از سادیسم هم رنج می بری. به جای پر کردن صفحه از خزعبلات و چرندیات توحیدی اسلامی برو به فکر بستری کردن خودت در یک مرکز روان درمانی باش. محصول اسلام ناب محمدی و تفکر سادو مازوی اسلامی دیوانگی و توهم هست تو نمونه بارز آن هستی.
‌سه شنبه 5 شهريور 1392 - 19:14
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Dionysos (1 - پارسی - فرانسه- دوست گرامی مدت خیلی طولانی بود از شما خبری نبود؟ باور کنید بتازگی به یاد شما افتادم چونکه یادم میاید کامنتهای بسیار زیبائی در گذشته می نوشتید با مهارت و استادی خاص در زبان فارسی. الان که نام شما را دیدم به خود گفتم ما ایرانیها میگیم دل به دل راه داره و اینگار بین من و شما تله پاتی شده که دوباره به جمع ما پیوستید و امیدورام که حضورتان اینبار در بین ما طولانیتر باشد تا ما بیشتر از معلومات و کلامهای گوهربارتان فیض ببریم. این کاربر جنگنده مسلمان خرافاتی گویا علم غیب دارد و خودتان شاهد هستید که سطح سوادش و شیوه بیانش مثل بچه مسلمانهای کلاسهای ابتدائی است و حالا گویا درس کارشناسی ارشد هم میخواند ( اگر اشتباه نکنم و همان کاربر سابق آدم کوکی از هفت چنار تهران باشد؟ ) که با سهمیه خانواده شهیدی یا بسیجی و پاسداری و غیره وارد دانشگاه مضحک ملاها شده. امثال او مزدوران دربار خامنه ای هستند که با تاسیس صدها بنیاد تبلیغ اسلامی مداح سایبری تربیت میکنند که این هم یکی از آنهاست و بهشان کلی امکانات رفاهی و پاداشت سفر به مراکز مقدس و وام بانکی ازدواج. در 2
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 02:01
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) وام ماشین و مسکن و غیره میدهند تا درخدمت مداحی از اسلام باشند که سند وجود چنین بنیادهای ترویج اسلام است و من قبلاً در کامنتی نامشان را آوردم. اگر لازم شد این مداحان اسلام کمربند بمب ترور اسلامی هم میبندند برای قتل غیرمسلمانان. امثال همین جیره خوارها با مسلمانی شان هرچه آدم مغز دار و روشنفکر بود از ایران فراری دادند و کشور را به ورطه ویرانی کشاندند و تازه دو قورت و نیمشان هم باقیه و انگار امثال ما برکشور 34 سال حکومت کردیم. وقاحت و پرروئی هم حدی دارد! به این آدم دُگم و فوندامنتالیست و مرتجع میگوئی برو فلان چیز را بخوان تا شاید با استدلال قانع شوی و میگوید همش دروغ و تبلیغ سوء بر علیه اسلام است. در بالا از خود قرآنش با ذکر آیه ها سند آوردم ( البته زحمات تحقیقی دوستان دیگره) که او و دیگر مسلمانهای فریبخورده ببینند که چه چیزی را میپرستند و کورکورانه از چه قرآنی که ازش خبر ندارند دفاع میکنند. ولی بقول شاعر بزرگوار احمد شاملو نازنین: فهماندن چیزی به کسی که مزد میگیرد تا نفهمد غیر ممکن است! خلاصه کلام از دیدن دوباره نام شما Dionysos خیلی خوشحال شدم و امیدوارم بیشتر حضور داشته باشید!
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 02:05
جنگنده - تهران - ایران
آقای به اصطلاح ((تاریکفکر)) حرفهایی که سرهم کردی و تمام آنها را از سایت کثیفه زندیق کپی پیست کردی تماما دروغ و جعلی و زائیده فکر خبیث تو و امثال توست. تو هیچ میدانی اثر هنری و ادبی چیست؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا اصلا فرق یک اثر هنری که در آن از استعاره و اشارات استفاده شده با یک اثر کاملا علمی را میدانی؟؟؟؟؟؟ آیا میدانی که قرآن ترکیبی زیبا از هنر و علم است و برای فهم مردم هزار و چهارصد سال پیش و بعدش نازل شده ؟؟؟؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 14:14
جنگنده - تهران - ایران
آیا تو برای یک کودک دبستانی میخواهی یک مسئله علمی را توضیح دهی مانند همین ستارگان یا خورشید و ماه یا اتم یا بارش باران یا خیلی چیزهای دیگر، میایی از فرمولهای پیچیده فیزیکی استفاده میکنی یا این حقایق را با زبان ساده و شرین به کودکان میاموزی؟؟؟؟؟؟؟؟ موجود نادان آیا تو بشر هزار و چهارصد سال پیش را با بشر تکنولوژیک امروزین مقایسه میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا باید حقایق علمی به بشری که خواندن و نوشتن هم به زور بلد بود ، به صورت فرمولهای پیچیده ریاضی نازل میشد تا تو ساکت شوی؟؟؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 14:14
جنگنده - تهران - ایران
تو اصلا در عمرت فکر هم کرده ای؟؟؟؟؟؟ آیا معنای استعاره و تمثیل و استفاده از واژه های زیبا و مثلهای قابل فهم برای عموم مردم را میدانی که اکنون (( ستارگان زینت آسمان هستند )) برای تو ایجاد مشکل کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای ملعون اصلا خودت از حرفهایی که میزنی خنده ات نمیگیرد؟؟؟؟؟ تو هزاران نکته اخلاقی قرآن را رها کرده ای بعد در حال بحث سر جزئیات هستی که فقط برای روشن شدن ذهن انسان هزار و چهارصدسال پیش توسط خداوند متعال نازل شده.
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 14:14
جنگنده - تهران - ایران
تو نیکی به پدر و مادر، کمک به محرومان،‌دروغ نگفتن، زنا نکردن، تهمت نزدن، خیانت نکرد،‌ امانت دار بودن،‌ استقامت در برابر ظلم، خوبی کردن،‌ انسان بودن و هزاران نکته مثبتی که در قرآن وجود دارد را نمیبینی بعد اومدی در مورد چی بحث میکنی؟؟؟؟؟؟ برو خجالت بکش و توبه کن. تو اکنون تبدیل شده ای به بنده شیطان و کاملا مسخ شده ای.
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 14:15
جنگنده - تهران - ایران
آزادی اندیشه ای هم که میگویی دروغی بیش نیست در هیچ جای دنیا و در هیچ اجتماع بشری هم آزادی اندیشه وجود ندارد و در هر کشوری یکسری از اندیشه ها تابو بوده و عمل به آن اندیشه حتی جرم هم میباشد. در ضمن همه انسانها مخلوق خداوند هستند و امر، امر خداوند است. پس اندیشه ای که از رضایت خداوند به دور باشد اندیشه ای باطل است مانند اندیشه تو.
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 14:15
جنگنده - تهران - ایران
راجب به تمام هجویاتی هم که از سایت کثیفه زندیق کپی پیست کردی به اندازه کفی در اینترنت جواب هست و علما به طور کافی به این شبهات پاسخ داده اند. برو چند تفسیر قرآن بخوان تا روشن شی. به سرنوشته سلمان رشدی ملعون دقت کن. نه دنیا را دارد نه آخرت را و اندک روزهای باقی مانده از عمر خود را هم در کابوس و وحشت سپری میکند. تو روزی را به یاد بیاور که مرگ به سراغت آمده و در آنروز بزرگترین شکنجه ها در انتظار توست چون تو یک کافر حربی هستی. تو به پوچی مطلق رسیده ای و دیگر امیدی به رهایی از سیاهچال کفر برای تو نیست مگر اینکه از این خواب شیطانی بیدار شوی و توبه کنی و به مسیر حقیقی یعنی پرستش خدای بزرگ و مسیر اسلام برگردی.
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 14:22
ItsMeWT - کلن - آلمان
بترکه چشم حسود
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 17:51
Dionysos - پارسی - فرانسه
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان، دوست خوب و گرامی درود. من هم از دیدن دوباره کامنتهای شما و سایر دوستانی که روشنگری می کنند بسیار خوشحال شدم و همینطور از توجه و مرام خوش شما سپاسگزاری می کنم. متاسفانه به علت کار و مشغله زیاد و به مدت چند ماه حتی نتوانستم سری به سایت ایرانیان بزنم و مقاله ها را بخوانم. اما همیشه به شما دوستان فکر می کنم و من هم خودم را عضوی از جامعه کوچک این سایت می بینم. امیدوارم بتوانم از سپتامبر به بعد بیشتر با شما همراهی بکنم. همیشه ارادتمند شما دوستان خوب لائیک سایت هستم
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 21:35
Dionysos - پارسی - فرانسه
دوست عزیز حقیقتجو من کاملا با نظر شما موافقم که کسی مثل جنگنده که برای جمهوری اسلامی قلم به مزدی می کند حتی اگر خود پیامبر اسلام هم دوباره زنده شود و بگوید .....این آدم قبول نکند. چون اگر این مزدورها عقل داشتند مزدور نمی شدند! دوست عزیز هدف اینها حمله شخصی و هتاکی و سنگ اندازی به من و شماست تا به این طریق دهان ما را ببندند. وقتی مواجب مزدوریشان قطع بشود همین آقا حاضر است برای پول مفت به همان شیطان ملعون قصه های من در آوردی اش هم تعظیم بکند. به قول فرانسویها.. شغل عوض نمی کند فقط پیاده رو عوض می کند! حکایت مزدورهای مواجب بگیر جمهوری اسلامی ست!
‌چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 21:40
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) جنگنده - تهران - ایران- بیش از این با چرندیات ذهن بیمار مسلمانت باعث خنده من و دیگران نشو که مثل بچه های ابتدائی هی تکرارشان میکنی. واقعاً حیف نون! وقتی خود محمد درباره خلقت انسان یکبار میگه انسان از گل آفریده شده و بار دیگر میگه از چوب و یا آب و از همه خنده دارتر در قران آمده از یک لخته خون که امروزه هر آدم نیمچه سوادداری میداند که یک قطره خون نیست بلکه از لقاح اسپرم مرد و تخم زن است و لابد حالا میگوئی محمد1400 سال پیش میکروسکوپ امروزی را نداشته ولی گویا فراموش کردی که قرآن کلام خدای دانا؟ است و از سوی او بهش گفته شده که اینرا بگو و پس خدای عالم و دانا؟ باید میدانست که جریان چیه یا نه؟ پس خدائی درکارش نبوده و کل قرآن یک قسمتش محصول هذیان و تخیلات ذهنی محمد عرب با دزدی از ادیان دیگر و گرمای داغ خورشید صحرا بر مخش است و یکسری اش را هم هر ننه قمری به آن اضافه کرده و برای همین صدها تناقضات خنده دار در قرآن است. میخوای تناقضاتش را برایت بیاورم ناآگاه؟ تو هنوز نفهمیدی که قبل از خداپرستی باید اول خداباور باشی که آیا خدایی وجود دارد که خالق طبیعت و انسان باشد؟ کار همینجا میلنگد. در 2
‌پنجشنبه 7 شهريور 1392 - 00:22
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) که 99% با فاکتهای علمی امروز میشود وجود خدا را رد کرد و متاسفانه با این سطح بیسوادی که تو داری نه میشود از طریق فیزیک کوانتوم و یا از طریق علوم تجربی دیگر و بیولوژی و پزشکی و یا مهمتر ژنتیک و اصل تکامل انسان برایت روشن کرد که خدا زائیده و اختراع اذهان آدمهای چند هزار سال پیش است که میزان علم و دانش شان حتی یک هزارم علم و دانش امروز نبوده. وقتی عدم وجود خدا اثبات شد و خدا ناباور و دنیاباور شدی پس دیگر جریان فرستاده شدن ادیان از سوی خدا هم حرف مفت و سرکارگذاشتن مردم است برای سودجوئی یکسری شارلاتان از باور و دینداری مردم. از خودت بپرس چه کسانی بیش از همه از دینداری مردم سود میبرند و اصرار دارند و پافشاری میکنند که مردم دیندار باشند و چرا؟ تو عقب مانده ذهنی هنوز جریان را نفهمیدی! وگرنه اصراری نیست تو و امثال تو تا زمانیکه درک علمی و دانشی نسبت به پدیده حیات انسان و طبیعت ندارند دست از خداپرستی بردارند و مسلمان باشند. من خودم همیشه گفتم و معتقدم که برایم آتئیستی باارزش است که از روی شناخت دانش و علم و تحصیلات و بکار گیری عقلش ( که تو از آن فارغ هستی! ) به خداناباوری رسیده باشد! در 3
‌پنجشنبه 7 شهريور 1392 - 00:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) بیست سال دیگر نسل آینده ایران به ریش مسلمانهای خرافه پرست امثال تو میخندد که به جن و پری و شیطان و دیگر مخلوقات مسخره قرآنی معتقد بودید یا هنوز هستید. شارلاتانهای مذهبی دیدند که چرندیات قرآن را نمی توانند با دانش و علم امروزه به مردم بفروشند پناه به استعاره ای بودن این اشارات آوردند تا در جواب درمانده نمانند که باز درمانده اند. میخواهی برایت صدتا سوال بیاورم که امثال تو مسلمان از بیجوابی و لال ماندن از خجالت آب شوید که چقدر نادانید؟ تو عقبمانده ذهنی مسلمان برای من از هنر نگو و یکی از رشته ها تحصیلی که گفتم دارم در رشته فیلمسازی و کارگردانی در ایران است اگرچه در آلمان بعد از شناخت علم ژنتیک به دورشته تحصیلی دیگر ختم شد که برای فخر فروشی نیست بلکه میخواهم تو مسلمان عقب مانده بدانی من شکمی حرف نمیزنم وقتی برایت از فاکتهای علمی رشته های مختلف برای اثبات حرفهایم سخن میگویم. در ضمن امثال شما هنر نکردید افسار سانسور بر دهان و اذهان مردم بیچاره ایران زدید و به بهانه توهین نکردن به جهل مقدسات اسلام وحشت از روشنگری در باره خرافات اسلام دارید و برای همین با آزادی بیان مخالفید. در 4
‌پنجشنبه 7 شهريور 1392 - 00:25
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) که مبادا پته شما مسلمان کلاهبردار با دروغهایتان برروی آب ریخته شود. مردم ساده را در ناآگاهی نگهداشته تا نادان به دنبال خرافات اسلامی و مسلمانی بیفتند. بقول رفسنجانی دیروز سرتیتر روزنامه ها: کسی نمیتواند جلوی آگاهی مردم را بگیرد. خلاصه دروغها و خرافات اسلام برای اقشار پایین و کم سواد ایران روزی آشکار خواهند شد! فقط اگر نمیترسید اجازه انتشار کتابهای مخالف اسلام و افشاگری در باره اسلام را در ایران بدهند و یا بگذارند که ما فقط 1400 روز بجای 1400 سال شما اسلامیستها به مردم ایران در باره اسلام حقیقتها را بگوییم و افشاگری و روشنگری کنیم و آنوقت ببینیم باز مردم ایران اکثراً مسلمان میمانند و قضاوتشان نسبت به اسلام عوض خواهد شد یا نه؟ همینطور که در چین سانسور است و امکان ندارد مردم با ادیان دیگر آشنا شوند ، در ایران هم سانسور است که مردم از حقایق ضد اسلامی آگاه نشوند. ولی درعصر ایتنرنت کور خواندید شما مزدوران مسلمان فریبکار. خلاصه صدا برحق ما علم گراها و عقلگراها به گوش مردم ایران خواهد رسید که شما مسلمانها را رسوا کنیم و پرده از چهره دروغ و ریاکاری شما کاسبان دینی برداریم. در 5
‌پنجشنبه 7 شهريور 1392 - 00:27
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) من هرچه هستم پوچی مطلق یا توهینهای دیگرت، حداقل خودم را مثل تو چماقدار بسیجی قیّم مردم نمیدانم و برایشان تصمیم نمیگیرم و جهنم و بهشت تعیین نمیکنم. در جواب توهینات تو من هم میگویم که ثابت شده با اندازه گیری و آزمایشات لابوری که در برخی آدمها گویا ژن خداپرستی است و مغزشان زمینه و استعداد باور خرافات را راحتتر دارد و بعبارت دیگر خداپرستی ناشی از برخی اختلالات مغزی است که حکایت از ضربه خوردن یا آسیب دیده گی برخی مرکزهای مغز فرد خداباور دارد. برای اثبات این تز حاضر هستم در پخش زنده تلویزیونی در ایران آزمایش یک پزشک امریکائی را تکرار کنم که با نوعی سم سبک نوعی قارچ گیاهی که بخشی از مغز را برای زمان کوتاهی از کار میاندازد بر روی کسی که قبلاً خداناباور است با گذشت چند دقیقه به خدا اعتقاد و ایمان بیاورد که نتیجه همین آزمایش هم است که کسی قبلاً عمراً اعتقاد به خدا نداشته و هرگز در عمرش پایش را در کلیسا نگذاشته بود بعد از تزریق این ماده و دستکاری در مغزش تحت نفوذ قرار گرفت و مذهبی و خداباور شد که اثبات این ادعا و فاکت علمی است که گویا مغز خداباوران و آدمهای خشکه مقدس متعصب مثل خودت . در 6
‌پنجشنبه 7 شهريور 1392 - 00:27
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) که به هچ صراطی اهل منطق و پذیرش علم و استدلال نیستند دچار اختلالات است. این برای کوبیدنت نیست و میخواهی لینکش را به زبان انگلیسی است بیاورم که خودت مطالعه کنی. ولی حیف وقت نازنیم که برای خشکه مقدس متعصبی مثل تو تلف میکنم که گویا تازه از دهات آمدی با باورهای در سطح روستائیان از اسلام که مدام برای مرگ من وعده شکنجه و درد و عذاب میکشی و نشان میدهی بدجوری مغزت را این آخوندهای بی همه چیز با این خرافات اسلامی شستشو دادند! این داستانهای ننه قمری را برو برای پایینتر از خودت تعریف کن تا شاید باورشان شود نه برای من! مردمی که از روی ترس از عذاب خدا به او و دینش ایمان بیاورند باید خیلی ترسو و نادان باشند و خود خدایش خیلی سادیست شکنجه گر است بقول ریچارد داوکینز! برو کتابهای فیزیکدان استفن هاوکینز و پروفسور بیولوژی ریچارد داوکینز و صدها دانشمند درخشان علم امروز در دنیا را بخوان اگر مطالب سایت زندیق را قبول نداری بجای چرندیات دوتا ملا و کاسبکار دینی که با اسلام برای خودشان بازارکاسبی باز کردند و باید هم از اسلام با جعل و تحریف حقیقتها دفاع کنند. جواب به تو مرتجع وقت تلف کردن است!
‌پنجشنبه 7 شهريور 1392 - 00:29
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
دلم برای پدرش میسوزه
جمعه 8 شهريور 1392 - 12:57
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
ba ham bashim - آذربایجان - ایران- که همان کاربر با نامهای چندگانه دروغی مثل : fdsa60 - تهران - ایران_ marg bar doshman - لندن - انگلستان_ رزم جو - لندن _ جانم فدای رهبر _ و ده ها نام کاربری و جدیداً ba ham bashim - آذربایجان - ایران و iranPowerful - تهران - ایران قدرتمند- و دیگر نامها که همان مزدور رژیم exam292 - تهران - ایران - است. دلت برای خودت بسوزه که از غافله آزادگان خیلی عقبی! کسی ترا قیم دیگران نکرده بسیجی چماقدار
جمعه 8 شهريور 1392 - 16:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.